je hezké si čmárat na papír, pak ovšem přijde ekonomické oddělení, udělá pár škrtů, pak přijde vedení koncernu, opět udělá pár škrtů a pak vyjede z linky možná pěkný obal, pod kterým se ukrývá láce maskovaná za simply clever ...
Jeste zapominas na cinske dizajnerske oddeleni, ktere ma posledni slovo a prida cinkrlatka. Ale furt lepsi nez Octavia 2 s gumenym oramovanim oken z V3S.
Simply Surprising = Simply Nothing >:D “plynulejší, dynamičtější a především emocionálnější“ jooo to by bylo super, ale zatím to není vidět :-| Unylé budíky, airbag leze z nedbalosti z volantu ven ...ještě, že ten Kabaň nastavil kastle a přední křišťálové světla co ;-)
Ale ty bláboly kolem designu, to fakt nedávám. Kabaň toho měl vždy plnou hubu a pak potkáváte většinu škodovek na patnáctkach a musíte se smát jak nudně to auto vypadá. Takže z tohoto vyjádření plyne...nic se nemění.
teda nie som krcovity obhajca Kabana, ale to co mi pride na tychto prvych snimkoch je, ze to je cele vystavane na tom co uz Skoda ma... ano pochopitelne...
Myslim si, ze tam je potencial posuvat dizajn dalej, hociake dobre studio by malo...
Octavia aj Rapid su tiez dobre vyzerajuce auta, na to ako moc to musi byt vzdy auto s velkym kufrom a vela miestom nad hlavou... ale to je fuk, mne pride ze vsetko co je nove uz bude teraz lepsie, lebo sa aktualizuje... Prajem Skode aby to bolo len lepsie samozrejme >:D
Dobrá práce PR oddělení škoda. Kabaň udělal pořádný kus práce, zejména z nudy a stereotypu předchozí generace. Vzpomeňte si, jak hnusně vypadala Fabia 2 nebo Octavia 2 (zejména facelift, ale i před ním to nebyl kdovíjaký krasavec). Superb byl oproti Passatu vyloženě nehezký a disproproční. Dneska ? Mnohem lepší.
Jenže jim zdrhnul. Ani se tomu nedivím. Dokážu se představit, jaké peklo musel tak nadaný člověk zažívat při prosazování svých návrhů s takovou smečkou lowcost blbců, kteří ve Škodovce dělají. Když si představím, na jak strašný odpor lidí, co tam * auta už desítky let musel narážet a co všechno i přesto dokázal prosadit, je mi do breku. Však se podívejte, co kreslí aktuální designér. Asi si svého Supa na konci životnosti pořídím ještě jednou, bojím se totiž, jak bude vypadat nástupce.
Tam žádný slušný designér prostě vydržet nemůže. Tak přichází "postupné odhalování" pomocí "špionážních fotografií". Na tuhle taktiku zatím dává i Hyundai, jen ne tak okatě. Holt kde není kvalita, musí nastoupit PR.
"Dokážu se představit, jaké peklo musel tak nadaný člověk zažívat při prosazování svých návrhů s takovou smečkou lowcost blbců, kteří ve Škodovce dělají" - nejspíš si to dokážeš představit hlavně z druhé strany, protože seš evidentně sám blbec.
Nesdílím zcela názor. F2 není v principu ošklivá, ale velmi trpí na špatné výbavy. Jak to nemá kola, barvu, tónovaní, chrom apod., tak ztrácí veškerou atraktivitu.
O2 od Braeckela je mimořádně nadčasová a odvažuji se říct, že solidně bude vypadat mnohem déle než "modla" O1. Facelift by nebyl tak špatný, kdyby netrpěl na stejné potíže jako Fabie, tzn. bez optické výbavy ztrácí šmrnc.
U Superba zbytečně vymýšleli kraviny, o kterých stejně nikdo neví, viz. podobný tvar předních a zadních světel, a v liftbacku to nedopadlo nejlépe, to je fakt. V kombi je to však pohledné auto. Po faceliftu z něj Kabáň vytvořil dokonce velmi pěkné auto dodnes (kombi).
" Holt kde není kvalita, musí nastoupit PR. " Souhlasím PR má Škoda simply perfect. :-!
Za mne každopádně Škoda-simply never i kdyby měla ve výbavě tucet deštníků a škrabku pro každého člena posádky.
Škoda Scala, malé SUV a aj nová Octavia 4 boli viac menej nakreslené ešte Kabáňom. Reálne vždy trvá 3 roky, aby sa nový dizajnér pustil úplne do nového dizajnu. Preto sú kozmetické zmeny na úrovni lišty, nárazníku, masky.
To, čo je v článku, je len marketingové blah blah blah.
Pozícia Škoda sa nemení - auto v pomere výkon/cena. Ak má mať auto nižšej strednej triedy podvozok malej, resp. vzadu bubnové brzdy - kvalitu nenapravia ani predné LED svetlá či displej namiesto ručičiek.
Aj keď má Škoda veľké oči a plány, aj keď sa jej dizajn zlepšil (zo škaredého na bezpohlavný) a aj keď som bral Škodu ako domácu značku vždy - dnes je mi cudzia.
Jen bych poznamenal, že krom Scaly má Škodovka ještě jeden model v nižší střední, který už za sebou v evropských prodejích dávno nechal všechny konkurenty od kdysi renomovaných značek jako Ford, Opel, Renault, Fiat, Peugeot. Pokud Rapida a Octavii sečteme, zjistíme, že Škodovka prodává v Evropě dvojnásobek kompaktů než třeba ten Renault. Kdyby tohle někdo předpovídal před 15-20 lety, to bychom teprve říkali, že má velké oči...