Že nová fabie hodlá jít ve šlépějích 1.generace, která nabídla revoluční techniku (až na dodatečně přidušené OHV), špičkové jízdní vlastnosti, kvalitní interiér a hlavně nadčasový vzhled z per belgických designérů, jež druhá generace pohřbila svojí buclatou karosérií, orientovanou jen na prostornost a cenu.
predpokladam ze dostane novu sirsiu plosinu takze to bude rozhodne sirsie auto.... uzsie uz od tejto fabie skutocne nemoze byt... to by som si ani nevedel predstavit ako by to asi mohlo vyzerat...
bude to urcite sirsie auto a konecne snad opat pekna fabia :yes: keby to vyzeralo ako toto tak by sa mi to pozdavalo: [odkaz]
Áno, Fábia bude na podvozku Ibiza/Polo. Tým pádom bude aj širšia a dlhšia.
Tá predstava je iná, ako realita. Nebude žiadne sklo pri bežnom HB za C stĺpikom.
Nová Fábia musí balansovať s tým, že nesmie ohroziť Rapid Spaceback (čo je defacto hybrid medzi HB a combi).
treba dodať, že nový Roomster (príchod 2015) bude už klasické MPV. A novinka - Seat vážne zvažuje návrat novej Altei XL. Pôvodne ich mal nahradiť Leon ST, avšak trh si vyžaduje aj klasické MPV. Preto budú dvojíčky nový Roomster a nová Altea na začiatok roka 2015.
Jo, takhle by to šlo. Sice je to Polo+předek O3, ale tak nějak by to vypadat mohlo :-)
Myslíte, že se to bude stavět také na platformě MQB, nebo je na ní Fabie moc malá?
Všechno má svůj vývoj, nepřišli na to sice dřív, ale uvedli jí na trh první s velkým náskokem před ostatníma. Podobnou platformu chystá Toyota i PSA jsou však velmi pozadu.
Dá se předpokládat,že HTP a líný euro normou přidušený 1.4 63kw už tam nedají.Viděl ybch to na záměnu tříválců tedy 1.0 ze Citiga a nové TSI z Octávie.
Prý to Škoda v Ženevě i oznámila...akorát tady na auto.cz to nějak nenapsali.
Má se jednat o "novou generaci úsporných motorů" - EA211, EA288 - lze předpokládat, že v F3 bude 1.2 TSI 63kW, 77kW, 1.4 TSI 90kW, 1.6 TDI 77kW a asi tam doplní i nějakou 1.0 TSI - prý by měly vzniknout nějaké nové...čili HTPčka a MPIčka by tam už být neměly.
Tyjo, vzpomínám si, že když jsem kupoval v roce 2002 Fabku, tak stál Easy (to samé co Junior) 260 000 a Classic 280 000, oba se slabším HTP a i ten Classic neměl prakticky nic. Síla.
Zaujimalo by ma, ako sa Fobka III umiestni v hierarchii Skody. Je tu Rapid so zivotnym cyklom pred sebou a pride k tomu F III s modernejsou technikou. Zakonite by mala byt drahsia, ale bude mensia/mensi kufor. F III Combi bude okrem ceny priamy konkurent Rapidu, iba ak by sme sa od Skodovky dockali Rapid Combi. Predpokladam scenar, ze Rapidka pojde cenou dolu, mozno sa objavi liftback/combi, prejde na uroven Dacie a z Fobky sa vykluje imidzove auticko, ktore ponukne dizajn a priestor a necha si za to zaplatit. Cize cenovo nad Rapidom...uvidime o rok.
Tak to si nemyslím. Rapid zůstane podstatně větším autem než Fabia (ačkoli se na něm také více šetří), jeho cena už se asi moc měnit nebude, a cena Fabie vlastně taky ne.
Dříve bylo řečeno, že Fabie si má zachovat vyšší kvalitu než Rapid a že má narůst do šířky. Pokud to dáš dohromady, tak kombi nebude prostorností zase tak daleko (rozdíl bude asi hlavně v druhé řadě) a bude dražší na výrobu (i když to není úplně tak jisté). Jsem zvědavý, jak to vyřeší.
Že by konečně Škodovce došlo, že vyrábět tyhle vysoký tramvaje zastaralýho zjevu není to pravý ořechový? No to brzo. Chtělo by to aspoň 5 cm nižší a 5 cm širší, pak to auto chytne úplně jiný proporce a začne to k něčemu vypadat. A možná ve Škodovce taky zjistí, že jim krom toho taky přibude i místo v kufru.
Nějak mi ta modelová filozofie nesedí. Fábie bude konkurovat Rapidu, ten Oktávce a ta zase Superbu. Fabia by měla být levná a dostupná, Rapid pro východní trhy, kde vyžadují sedany (i když je to liftback), aby nelezl Oktávce do zelí. A Superb pro movitější a usedlejší řidiče či do manažerských flotil. Je to můj názor...
rapid a Fabie si konkurovat nebudou: rapid=velký kufr+malý prostor pro cestující, nová Fabia=menší kufr (350l) a víc prostoru pro cestující než Rapid! A bude zřejmě i dražší,,, ;-)
Neni to blbost? Ja teda v rapidu nesedel, ale ve vsech verzich Fabie jo a proste je tam mene mista pro lidi nez u konkurence ve stejne cene.
Tak potom si nedokazu predstavit jak je ten rapid pro lidi maly... :-(
auto-bild.de uverejnil fotomontaz, jak by mohl vypadat novy Roomster.
Tak doufejme, ze tak nejak bude vypadat, protoze aktualni zrudnost je des!
[odkaz]
Jen aby to nedopadlo jako Fabie 2. Ktera je aktualne asi nejhorsi skodovka od roku 2000. Tvrde, vysoke a skarede :-(