Škoda Fabia Combi a Sedan: Základ se 40 kW!

Škoda Fabia Combi a Sedan: Základ se 40 kW!

 
 

Toužíte-li po nejprodávanějším voze v ČR s karosérií kombi nebo sedan a máte současně hluboko do kapsy, bude pro vás možná zajímavá nová verze s nejslabším motorem 1.2 HTP (40 kW).

Toužíte-li po nejprodávanějším voze v ČR s karosérií kombi nebo sedan a máte současně hluboko do kapsy, bude pro vás možná zajímavá nová verze s nejslabším motorem 1.2 HTP (40 kW). Podle týdeníku Ekonom se začíná od pondělí 9.8.2004 vyrábět nový základní model delších Fabií současně s již dříve avizovaným faceliftem.

První oficiální informace Škodovky o inovované Fabii modelového roku 2005 nic o nové základní motorizaci delších verzí neříkaly, snad proto, aby se pozornost soustředila na nový design a provedené změny, které by mohly být snadno přehlédnutelné, v záplavě jiných "atraktivních informací".

Týdeník Ekonom v aktuálním čísle informuje o bilanci výroby tříválců za poslední půlrok. V roce 2004 bylo v Mladé Boleslavi vyrobeno 94 300 tříválců, z toho větší polovina (52 000 ks) v silnější 12 ventilové verzi (47 kW). Meziročně klesla produkce o více než 37000 ks tříválců a možná, že i to je stimul k rozšíření nabídky o nejslabší veri pro dlouhé verze. Tříválce jsou základní a nejrozšířenější motorizací Fabie, když Fabii s tříválcem objednává každý zhruba druhý zákazník. Další uplatnění nachází tříválce z Boleslavi v Seatech Ibiza a Volkswagenech Polo.

Podle Ekonomu je nově od 9.8. 2004 do výroby zaváděna Fabia Combi a Sedan s motorem 1.2 HTP (40 kW), se základní cenou 277 900,-Kč. Dosud platila logika, že delší Fabie s větším zavazadlovým prostorem měly v základní verzi jen silnější verzi tříválce (47 kW). Teď se nabídka rošiřuje, ale se slabším motorem a pravděpodobnějším vyšším zatížením (větší zavazadlový prostor) je třeba očekávat horší dynamiku jízdy. Podle výrobce umí nejlevnější sedan (combi) zrychlit z 0 na 100 km/h za 18,8 s (18,7 s) a jede nejvíce 151 km/h (153 km/h).

Spolupracujeme s TipCars.com
Le Penová mobilizuje před druhým kolem voleb. V sázce je prý přežití Francie Le Penová mobilizuje před druhým kolem voleb. V sázce je prý přežití Francie

Kandidátka krajně pravicové Národní fronty Marine Le…

Kandidát socialistů hovoří o historickém trestu pro svou stranu. Vyzývá k podpoře Macrona Kandidát socialistů hovoří o historickém trestu pro svou stranu. Vyzývá k podpoře Macrona

Kandidát tradiční francouzské Socialistické strany Benoit…

Macron těsně vítězí nad Le Penovou, ukazují první odhady výsledků francouzských voleb Macron těsně vítězí nad Le Penovou, ukazují první odhady výsledků francouzských voleb

V první kole francouzských prezidentských voleb zvítězil…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model

Minulé generace vozu XC60 se v České republice prodalo od…

12 úžasných aut, která dokazují, že 90. léta patřila japonským výrobcům 12 úžasných aut, která dokazují, že 90. léta patřila japonským výrobcům

Devadesátá léta minulého století platí za nejlepší, ale…

 




Brisk RS 01 WRC: Neslavný osud pětisetkoňové fabie. Proč nikdy pořádně nejela? Brisk RS 01 WRC: Neslavný osud pětisetkoňové fabie. Proč nikdy pořádně nejela?

Před bezmála deseti lety se zrodilo soutěžní kupé na…

Idiot ve Fabii blokoval hasičskou cisternu. Naschvál, nebo ji jenom neviděl? Idiot ve Fabii blokoval hasičskou cisternu. Naschvál, nebo ji jenom neviděl?

Sami všichni dobře víte, co dělat, když ve zpětném…

 



 
Koncepce pohonu aut: Jaké jsou výhody klasické koncepce nebo motoru uprostřed?

Koncepce pohonu aut: Jaké jsou výhody klasické koncepce nebo motoru uprostřed?

Včera

Pohon předních kol a motor vpředu je dnes nejrozšířenější u osobních aut. Jaké má výhody a nevýhody? A proč mají automobiloví nadšenci tak rádi klasickou koncepci pohonu?




Blesk.cz

Objevte srdce Egypta! Co najdete na Hurghadě

Objevte srdce Egypta! Co najdete na Hurghadě

Kompletně vybavené největší egyptské letovisko s více než 160 hotely a 20 km dlouhým písečným pobřežím táhnoucím…

Zapomeňte na kávu, dejte si schody: „Nakopnou“ vás víc, tvrdí studie

Zapomeňte na kávu, dejte si schody: „Nakopnou“ vás…

Deset minut chůze ze schodů a do schodů dodá člověku více energie než šálek kávy. Zjistili to výzkumníci z…

 

iSport.cz

Velký návrat po zranění. Pilař nastoupil po dvou letech za Plzeň

Velký návrat po zranění. Pilař nastoupil po dvou…

Návrat uzdraveného záložníka Václava Pilaře po vleklém zranění kolena byl asi jediným pozitivním momentem…

CELÝ SESTŘIH: Sparta – Plzeň 2:0. Šlágr rozhodli Šural a Karavajev

CELÝ SESTŘIH: Sparta – Plzeň 2:0. Šlágr rozhodli…

Fotbalisté Plzně podlehli ve šlágru 26. kola ePojisteni.cz ligy na Spartě 0:2 a zkomplikovali si boj o titul.…

 

Reflex.cz

Ve Francii probíhá první kolo prezidentských voleb. Online komentuje politolog Petr Sokol

Ve Francii probíhá první kolo prezidentských voleb.…

Ve Francii začalo dnes první kolo prezidentských voleb, ve kterém 47 milionů voličů rozhodne o tom, kteří dva z…

Roy Orbison dal světu slavný hit k filmu Pretty Woman, v osobním životě čelil řadě tragédií

Roy Orbison dal světu slavný hit k filmu Pretty…

California Blue, You Got It, I Drove All Night, Only The Lonely a především Oh, Pretty Women. To jsou jména…