Nová Fabia RS sice ještě nestojí před českými prodejnami Škody, ale nedočkavci již mohou podávat objednávky. První cena za dobře vybavený hatchback s převodovkou DSG začíná pod půlmilionem. Hot-Combi je jen o 15 tisíc dražší.
Taky se mi zdá ta cena dobrá, akorát co nechápu je to, že ač mají všichni tři sourozenci z koncernu stejnej motor, tak rozdíl mezi RSkem a GTI ve zrychlení 1,2 sec.? To je Fábka otolik těžší?
O to jde přece taky, pak třeba není rozdíl 1,2s, ale 0,7s... ;-)
Ale stejně se mi nezdá ta na chlup stejná hodnota u HB i kombi FIIRS...
Sesterská Ibiza Cupra je někde mezi - 7,2 s.
No kdoví, kdo měřil ty tabulky, jestli ekonomové nebo technici. ;-)
Osobně mě dohání k smíchu spíše to předpotopní vybavení ohledně mobilních telefonů, na obrázku je model, který byl představen před 7 (!) lety. Dnešní mobily jsou úplně někde jinde, tak nechápu tu zarputilost tam roubovat muzejní kusy.
Hele, opatrně, tohle měl kdysi můj otec... >:-[] Strašný šmejd, ta klávesnice byla nepoužitelná, resp. napsat na tom SMS byl pro mne vždy zážitek... 8-s
snaha byla..
až podobná zrůdnost bdue na reklamím letáčku jůlinky můžeme se na to téma bavit... Problém je v tom, že ta má standardně funkční HF, takže můžeš mít telefon v kufru a pokud ten telefon není úplně blbej, tak ho nemusíš vytahovat ani z kufru a všechny funkce z něho včetně čtení sms pořešíš... Ale to je jedno...
Myslíš "to" funkční BT HF, co dodnes neumí takové jinde samozřejmé věci jako je třeba A2DP, plnou podporu UTF-8, datové přenosy vyššího stupně než GPRS? Ono vlastně to HF od F/A je vlastně jen "prodlouženou" anténou a neumí plnou podporu rSAP, takže komunikaci auto neumí převzít na sebe... Ale jo, jinak je plně funkční. ;-)
Btw koncernová auta už umí hlasové ovládání v češtině, jak jsou na tom italové? :-)
K nám do práce jezdí dealer co prodává Parrot. A ten nám to vysvětlil. U Škody a mnoha dalších automobilek si např v superbu za handsfree z bluetooth atd zaplatíš balík a pak zjistíš že to nemá kompatibilitu z novějšími mobily na trhu, takže zaplatíš za další přehrání programu. Takže si proto ty staré modely >:D joo a ve finále je tedy asi lepší když ti stačí mít jen handsfree zaplatit za levnější příslušenství které je hned kompatibilní a výrobce kompatibilitu uvádí na www
To jste všichni upadli? Půl mega za takovou sra*ku? Těch aut co se dá dneska koupit za půl mega a vypadaj jako auta a ne jak když někomu ujela tužka! Škoda těží jen z toho, že češi jsou tak úzkoprsý a kupujou pořád dokola to samý... Bravo pánové. Je mi jasný, že to zas povede tabulky v prodeji ale já mezi nima nebudu, raději dál budu jezdit v autě kterých je v čechách jak šafránu a navíc mám usměv při každé jízdě.
Obávám se, že hlavním trhem tohoto vozu nebude Česká republika - potažmo Češi, ale Němci, stejně jako v případě většiny škodovek. ;-)
A nemyslím si, že by se někdo dokázal mračit za volantem malého hatche se 180 kobylama pod kopytem.
no ty jsi machr, hlavne ze umis napsat ze je to draha hnusna sra*ka, ale ze bys rozepsal duvody svych tvrzeni? cena je vic nez dobra, treba ibiza FR (110kw) je jen o 5tis. levnejsi, o cupre ani nemluvim, podobny je to u clia RS a u pola GTI to bude asi tezko lepsi, ,,Těch aut co se dá dneska koupit za půl mega" - myslis ze budou fabii RS prodavat za 250tis., kdyz konkurence pod pul mega nejde?...priste nez neco napises, zjisti si fakta a nepis sem nejaky ,,antiskodovacky" ptakoviny...
Ale třeba zrovna to Clio RS je jízdně úplně (úplně) někde jinde (a ne, ještě jsem neřídil Fabii RS a stejně to vím), čili tam je těch 550 tisíc vcelku ospravedlnitelných. Ovšem Fabka RS za 499 tisíc, to je taky sympatická cenovka za špičkově vybavený a motorizovaný subkompakt :-)
Jako vážně byste dali za takovýhle auto 500 tis? Co na ní proboha stojí těch 300tis na rozdíl od základní verze?
Asi písmenka RS na každym volnym milimetru... Jinak mi to přijde naprosto zcestný...
Souhlas, taky bych raději volil Clio RS ;-) To je jiná liga pro fajnšmekry - ikdyž ten nový čumák taky žádná sláva.. Nová Fabia vypadá více vysoká než široká a u RS s tím už bohužel nemohli nic udělat ;-\ Aspoň že už to není jen diesel.. To bylo trochu pro smích, RS a jako nafťák >:D
No je to o něčem jiném, už od pohledu. Clio je spíše pro svodného, nebo jednoho řidiče, maximálně pro pár, pro nějakého pilota co-pilota ;-) Fabku bych volil pouze tehdy, když bych chtěl třeba rychle vozit rodinku, třeba pro některé čechy to bude ve verzi kombi něco jako menší sen Octavia RS.
Clio je naladěné podstatně nekompromisněji než tato Fabie.
Jezdit s Fabii každý den nebude problém. S Cliem to je pro opravdový tvrďáky a Chucka Norrise. :-!
Ten nafťák z tím lehkým autem zametá jak prase, a probuď se ještě před pár lety by se taky plno lidi smálo když by jim někdo řekl že diesly budou závodit a vyhrávat, a dnes se tak děje
Pokud se to vezme jako "nekompromisní", tak ano, ale chápu, že někdo dá přednost Fabii, přecejen "užitně" na tom bude lépe. Ale těžko říci, uvidíme první testy, případně jízdy.
Simply Clever si představuju jinak, ale napsal jsi totéž, co já ;-) Každopádně já v tom zatím nejel, v 1,2 TSI kousek, takže jaké bude RS, to těžko říct, ale čekám něco spíše ve smyslu Octavie
Clio RS má oproti standardnímu Cliu úplně jiný podvozek, jinou přední nápravu, sportovní brzdy a blíží se celkově závodním speciálům s homologací. Tato Fabie je prostě dobře vybavená Fabie s trochu silnějším motorem. Na závodní trati by Clio RS Fabii RS deklasovalo rozdílem několika tříd. Čili to srovnání není vůbec na místě. Přesto je 499 tisíc za Fábku RS docela slušná cena.
Uz se to tu myslim propiralo, skoda toho (jinak vybornyho) DSG, v malym hot-hatchi nema co delat. Tyhle auta se kupujou kvuli zabave a k tomu manual jednozance patri... Napadaji me 1-2 duvody proc to tak Skodivka udelala, standartni razeni ve Fabii je blato, na vyvoj jim taticek VW neda ani euro, tz. DSG je vlastne mensi zlo. Navic DSG si na sebe musi vydelat (montovat/prodavat), proto ty 1-2 duvody, v podstate jde 1) o prachy 2) o prachy :-)
Pravda je bohužel někde jinde. Již při prvních informacích o tomto modelu si odborníci lámali hlavu jak tam ručně řazenou převodovku nacpou. NENACPALI, ona se tam prostě nevejde.
Nevím, jestli jste někdy jel v autě vybaveném DSG, ale nevidím žádný důvod, proč upřednostňovat manuál vůči DSG. DSG řadí mnohem rychleji nežli běžný člověk (speciálně ve sportovním módu), lze používat řazení ála manuál (nahoru, dolů), případně pádla pod volantem...
DSG je samozřejmě výborná převodovka, která řadí rychleji než člověk.Ovšem za předpokladu, že řadíte logicky a a předvídavě, to aby si druhá spojka mohla připravit správnou rychlost, což pokud si budete chtít zařádit v zatáčkách okresky nebude to pravé. Kdo se naučil a je zvyklý používat meziplyn nebude spokojený.Ostrý hatchback mám za sebou a taková auto prosím jen v manuálu. Přestává jít vypínat ESP co nám proboha zbude.
Naopak, na hodně kroucené okresky je DSG ideální, pár nevěřících Tomášů už jsem na takových cestách svezl (s GGTI) a na tyhle teoretické argumenty velmi rychle zapomněli... ;-)
Samozřejmě záleží na osobním vkusu každého řidiče.
Převodovka DSG řadí mechanicky bez emocí přesně, bez chyby. V kombinaci například s ESP a v případě Fabie II RS XDS nebo náhonem na všechny kola se zmiňovaná jízda podobá jízdě vlakem. Přibrzdíte nebo podřadíte (tiptronic) převodovka podřadí nebo Vás nechá podřadit jen v rámci povolených otáček, meziplyn jen v rámci předem nastaveného rozsahu. Žádné ustřelení kol, když podřazení špatně načasujete, žádný strach, když přestřelíte rychlost do zatáčky a musíte stihnout rychle správně podřadit,aby Vás předek vytáhl ze smyku, jen dupnete na brzdu auto se srovná a pak přidáte plyn a vyjedete za zatáčky na "pádla" si ani nevzpomenete.
To je jen MŮJ osobní názor a přístup k autu označovaném jako ostrý hatchback. Dnes mám DSG a náhon na všechny kola skoro 2 tuny, protože vozím rodinu a už jsem se vyřádil. :-)
Vzhledem k tomu, že ve stromu to je reakce na můj příspěvek, musím reagovat. Asi patřím k těm 20 % protože je PODLE MĚ potřeba upřesnit, že člověk, který je na křižovatce . . . . to je blbost nemůžeš porovnávat rozjezdy normálních lidí na křižovatce ve městě. Někdo jede dopráce jiný pro děti do školy, pro někoho je auto prostě pouze prostředek na přepravu a prostě nemají zájem nebo je to prostě nenapadne závodit s tvým OLD-SCHOOL automatem.
PRAVDA je to, že až dvojspojková převodovka, která nepřeruší při řazení hnací sílu motoru na kola je rychlejší než člověk (který umí řadit).
To je svatá pravda, ale kam jsme se to dostali z klikatých okrsek. Do města jednoznačně automat mám teď i automatickou ruční brzdu prostě pohoda.
A když se ostatní rozjížději já už stojím na další červené, protože je to nastaveno na těch 80 % řidičů.(rychlostní limity ve městě respektuji) :-)
S tímhle souhlasím, další věc co do malého a už vůbec ne sporťáka nepatří je dvoulitrovej dýzl, pro koho je tahle nesmyslná kombinace proboha určená?
Za 1.4tsi samozřejmě pochvala.
No pro milovniky nafty to bude urcite desnej rajc, ty Nm maji svoje kouzlo >:-[] A kdyz se k tomu prida dobry repro vysilajici brmm brrmm tak nevidim problem >:D
Zdravim už jsem měl možnost se svezt a ja řikam super,měl jsem stare rs a těd je to něco jineho jak výkonem tak spotřebou :-),ale DSG je luxus řazení na volantu parada,buši to tam meziplyny při podřazování a občas si to střeli i do výfuku.Spousta lidí změni názor po svezeni,najezdil jsem 50 km při průměru 12.3l při ostre jizdě
Tež občas buším až mi střílí z výfuku..... Auto na zábavu = fofr klocek. Je to tak. DSG fajn, řadí rychle, je to bomba....ale v konečném efektu to jediné co máš ze sport.auta je mačkání plynu....automat je poloviční radost...vím to. :-!
Víš o tom "prd" Ji/Riku..., zkus se přeptat třeba v McLarenu proč aktuálně odešli od manuálu ke dvojspojce, k vůli poloviční radosti asi těžko, tomu snad nevěříš ani ty sám... ;-):-)
Má pravdu. Není nad to kvedlat, kvedlat a zase kvedlat. Z 99% jezdíš autem jen pro radost a kvedláš a kvedláš. Zakvedlat si při cestě do teska je kvedlání k nezaplacení. :-)
Ale jo. Já volil mezi PDK a FK. FK zvítězil....prostě ho miluju. Tím neříkám, že PDk je špatné....je špica, ale já raděj ten klocek. A to je moje zkušenost a ne jen to, že to vím. :-! Na cestě do Teska je samozřejmě lepší autošalt, to trefil Navtek přesně ;-) >:D
No tos mi řekl novinu... ;-) >:-[]
Je to "jen" celkově! jiný level, nic víc, nic míň...
Ale rád se nechám "poučit". Jaký je teda ten zásadní rozdíl v principu fungování manuálu vs dvojspojky u McLarenu/Porsche a GTIčku/eRku?
Ja narazel prave jen na ten jiny level, pod tim je schovano tolik veci, ale to ti asi nemusim rikat ze jo ;-) Proti technicke strance DSG zadna, vsak ji taky po zasluze chvalim. Jen rikam ze v pomalym aute jakym Fabka RS porad jeste je, je manual vhodnejsi / zabavnejsi. Perece jen, jedno spatny za/pod-razeni v supersportu udela mnohem vetsi pru*er nez ve Fobii >:-[]
Právě to, že se dvojspojka dostala už dokonce i do SS jako je např. nový McLaren, není důvod "zpochybňovat" ji právě k HH obecně, tedy zdaleka nejen k FII RS... ;-)
Jo, ja nepopiram ze dvojspojka je super vec, je rychlejsi, dava ti meziplyny, muzes porad drzet volant obema rukama... to vsechno ma v supersportech smysl, tam totiz jde o milisekundy a podrazeni s blbym nebo zadnym meziplynem muze znamenat ze je motorovy milacek na srac*u. Fabie RS ti ale hromadu drobnych chyb odpusti, proto bych urcite nejen ja uvital moznost koupit ji s manualem, kterej mi v tomhle relativne pomalym aute zajisti mnohem vic zabavy a navic by mi usetril par desitek tisic. Jinak proti DSG treba v GTI vazne zadna, funuje dobre, ale pro opravdovy nadsence je manual mnohem lepsi.
Tak jistě, zatím je ideální nabídnout manual i dvojspojku.
Rozpor právě cítím v té tvé poslední větě, kde píšeš, že pro opravdového nadšence je manual mnohem lepší. Jednak to není obecná pravda, ale jen subjektivní názor a pokud přistoupím na tvé tvrzení, že dvouspojka není pro opravdové nadšence, potom nevím proč ti "vadí" zrovna ve FII RS, copak to je typické auto pro "nadšence". Naopak tvé tvrzení vyvrací použití dvouspojky v novém SS od McLarenu, ten totiž naopak nepochybně pro opravdové nadšence určen je...
Jak je taková DSG (S-tronic) vynikající, člověk zjistí např. při srovnání s R-tronicem (robotizovaný manual od Lamba) v Audi R8, ten totiž celkově na manual ještě "nemá", naopak nový S-tronic (7st. DSG pro podélně uložené motory) od Audi už celkově! manual "překonává"...
hmm, tuhle jsem koukal na cenu "obyčejný" sekvenční manuální převodovky co má vydržet řádově 700koní a 800Nm, a stála zanedbatelných 27tisíc USD. Takže můj názor je, že dvojspojka v supersportech je super, ale současně je to věc která je běžným smrtelníkům dále vzdaluje.
Ano, cena je ještě stále největší "překážka" masovějšího rozšíření dvouspojek, ale je to jako u "všeho", čím víc se jich (časem) prodá, tím budou stát méně. Jednou může být dokonce klidně za příplatek naopak "exklusivní" manual... ;-)
Pamatuju, že nedávno jsme tu o tom spolu polemizovali. Já tvrdil, že RS klony od škody nejsou žádný sporťáky, ale jen nejrychlejší modely se sportovním lookem. Pořád to musí splňovat to, co se od škodovky očekává a ryze sportovní jízda to není. ;-)
brzdi, a čítaj najprv všetko, kým zareaguješ. Píšem, že techniku ani schopnosti nekomentujem, bavíme sa iba o športovom vzhľade. A k tomu má Fabia hoci RS sakra ďaleko. ;-)
Ak už nezvládam športovať na dobrej úrovni tak sa snažím aspoň vyzerať ako športovec alebo autá ktoré sú naozaj silné to väčšinou nedávajú najavo a vice versa
Každému tady (krom tebe) je jasné, že údaj o V max je důležitý akorát tak pro marketing a nikoli pro to, aby s tím majitel neustále lítal po dálnici s plynem na podlaze. ;-)
Hlavné čaro takéhoto auta nie je maximálka, ale hlavne akcelerácia, schopnosti v zátačkách, zvuk motora, a z toho vyplývajúca radosť z jazdy.
Ovšem pre podaktorých je to jedno, na viac ako na rýpanie asi nemajú. Zo všetkých 4(!) príspevkov vrátane tohto "exporta" v troch rýpe a vo štvrtom ide o to, ktorá farba na aute je pekná. Bav sa na úrovni s takými...
hehe, to uz je jak na jistem zpravodajskem webu, kde diskutujici tvrde zkritizovali ereso za to, ze si dovoli (jako jedine auto na trhu :-)) jet vic nez 130 >:D
Nepáči sa mi ani interiér, ani exteriér, ale ak spravili podvozok FAKT dobre, bude to super autíčko :-) Akurát škoda, že nie je aj s manuálom... Ak niekomu neprekáža výrazné riziko smrti a vyššia spotreba, oveľa viac zábavy dostane napr. zo starej ojazdenej Civic s 1.6 V-TEC >:D
tak to jsem zvědav - papírové parametry více než dobré. Tedy až na tu spotřebu - nevěřím ani za mák, že při sportovní jízdě bude taková - klidně se vsadím, že bude okolo 10litrů. Při klidné jízdě v rámci limitů - pak ano. Ale o to u tohohle auta nepůjde. Takže jestli drahá škodovko to auto je jenom trošku odlazené na sportovnější jízdu - tak jsi udělala velmi dobrý krok. A cena za takový výkon a výbavu - více než přiměřená a dobrá.....
Ty nám zraješ škodovko :yes::yes:
však spotřeba je udáváná za nějakých typických podmínek (měřené pro všechny auta správně)....nevidím důvod, proč by měli udávat spotřebu při sportovní jízdě, ale uvádějí při jízdě normální (dle mého ala rychlostní limity)
Pak jde o to co si člověk představí pod pojmem sportovní jízda, kdo to bude tlačit na krev, nebojím se, že by se nepřiblížil 15cti litrům (dosáhnout 20ti v průměru na delší trasu je podle mě nereálné)
opäť sa nemôžem nikde vyjadriť k testovaným vozom [odkaz] a [odkaz] takže preto toto vlákno.
vysvetlí mi niekto, keď porovnávam testy s rovnakou motorizáciou vo vozidlách Octavia Liftback (1270 kg) a Fabia Combi (1184 kg) rozdiel v spotrebe v neprospech Fabie ľahšej skoro o 100 kg?
rýchlosť 100 km/h:
Octavia 2200 rpm - 5,1 l/100 km
Fabia Combi 2100 rpm - 6,4 l/100 km
rýchlosť 130 km/h:
Octavia 2800 rpm - 5,1 l/100 km
Fabia Combi 2800 rpm - 6,7 l/100 km
Súčiniteľ odporu Fabie II Combi je 0,31 a Octavie II Liftback 0,30
Sú to ustálené rýchlosti - v článku píšu, že FII ide na siedmom prevodovom stupni. Ak by aj bol "dlhý tiahlý" kopec, a prevodovka preradí, tak ten rozdiel v spotrebe 1,3 až 1,6 l na sto km sa mi kvôli dvojspojke nezdá ;-\
ako vtip dobré :-)
ale teraz naozaj. rozdiel približne 1,5 l/100 km pri 100 kg rozdieli je čudné, nie?
čítal som Tvoju recenziu na haťapáka. zaujal ma ten úvod. prečo si zavrhol Roomster a uprednostnil Fabku? mám Fabiu I Combi s HTP a rozmýšľam na rumunsterom s 1.2 TSI 77 kW.
No tak tam je psáno Fábie 6.0/6.7 a Oktávie 5.1/6.4. Já bych spíš tipoval, že se uklepli a u fobie to má být 5.0/6.7 a rozdíl se pak dá vysvětlit mj. pneumatikami. Nebo byl protivítr, to dělá dost.
Samozřejmě pokud pomineme, že když obě auta jedou 130 při 2800/min, tak se při 100 kmh se ty otáčky různí (to nelze ani kdybyste se rozkrájeli).
díky. sa mi skrížili údaje, ako som ich opisoval z textu ;-)
aj mne to vychádza tak, že pri 100 kmh by tá Fabka mala mať spotrebu nižšiu. ako to bolo myslené s tými otáčkami?
Jako nezávislý pozorovatel musím říct, že RS Combi se mi líbí.Nedávno jsem ji zahlédl z okna autobusu na cestě Praha - Liberec. Ten přední nárazník je neoddiskutovatelným krokem vpřed.Podle toho jsem ji poznal.Já bych ji bral.Nejsem fandou automatů, ještě nejsem ve věku kdy mě řazení nudí, ale s DSG jsem jel a je to fakt...slušný:)Ale i tak si rád řadím sám. Připadám si víc, že to auto řídím, než že ono řídí mě:)Fabia Combi II nikdy nevyhraje soutěž automobilové krásy, ale verze FIICombiRS, to je jiný kafe.A cena? Přiměřená. Kombík je opravdu unikát v této třídě a to se cení.Go Fíbí:)
Ošklivka?je to věc názoru.Viděl jsem ji na vlastní oči a určitě je hezčí než tuctovky od Peugeotu,Renaultu a pod.Malé auta většiny automobilek se začínají podobat jek vejce vejci....na rozdíl od Fabky......
Zajímavé je, že škodovka udává zrychlení z 0 na 100 za 7,3 sekundy a podle tady té tabulky je zrychlení až za 7,6 , zřejmě redaktoři udělali chybu, nebo jak to je?!
tady je:
[odkaz]
Skody s oznacenim RS sa nemozu rovnat RS_kam od Fordu, Renaultu a pod.
To ze tam je silny motor, nejake napise "rs", nieco pozmenene, nerobia z tohto auta konkurencie schopne vozidlo spominanym znackam...
a este to aj vyzera hnusne :no:
a ta imitacia difuzora >:D
nuz__je to skodofka rs...tak uznavana a respektovana... 8-s
Porsche 911 GT3 RS se zase nemůže rovnat Škodovkám RS - tak trapně malý kufr a nedostatek odkládacích prostorů by si v Boleslavi nikdy nedovolil pustit do výroby! :-!
...Měl jsem možnost s ní jet asi před měsícem a ještě teď mi bije srdce >:D:yes: Sedí jako motokára a stejně tak bere zatáčky. Z DSG jsem měl strach, ale pomalé bylo jen řazení pod volantem. Jinak řadilo naprosto bezproblémově ( hlavně podřazování mě až fascinovalo ) a inteligentně. Navíc v režimu sport nechává motor běžet neustále ve vysokých otáčkách a ten zvuk mě rozhodně chladným nenechával. ( Na trojku klidně jedete ustálenou rychlostí 80 km/h (asi 4500 otáček) a nepřeřadí výš! Pořát čeká v pozoru na sebemenší polechtání plynového pedálu. ) Brzdy zezačátku dobry,po zahřátí trochu poleví,ale dá se to... Mít 500táců na nějakou "hračku",tak vůbec nic neřeším... :yes:
Myslí, že jsem jeli na stejné akci >:D:yes: A naprosto souhlasím. My navíc zkoušeli, jestli se dá na horizontu skočit >:-[] Dost mě překvapilo, jak je to auto stabilní a ani jsem nakonec neposostradal pádla pod volantem
jsem naživo viděl jednou, při projetí, nutno říct, že to byla předváděčka a nebylo to v ČR, za celou dobu jeho existence jsem na evropských silnicích žádné nepotkal, ale možná jsem jen neměl štěstí. Na druhou stranu jsem si jist, že fabie RS, pola GTI či sport Ibizy budu potkávat celkem běžně, a to proto, že tato auta účel malého HH splňují více, jsou schopná a přitom uživatelsky přívětivější pro běžné ježdění, díky dostupnějšímu výkonu přeplňováním a povedenému automatu kazícímu zábavu jen minimálně. Sice je mi jasné, že zde v diskusích se pohybují samí puristé schopní docenit, a hlavně naplno využít, kvalit a nadání clia RS, ale s nimi to mám stejně jako s tím cliem, na silnicích je nepotkávám. ;-)
Ano, to je prostě neodiskutovatelná realita. Kolika lidem brání v nákupu CRS jen taková "banalita", jako je nemožnost 5ti dv. verze. Osobně bych dal přednost třídvířku, ale takových lidí je dneska neskutečně málo, zvlášť v našich končinách...
Kvalitní dvojspojka nemusí být u HH podmínkou, ale její možnost, bych naopak u HH velmi přivítal...
Kdo s autem nejel nemůže soudit. Po cca 70km můžu říct je v režimu S auto jede jako splašené(kam se hrabe manuál), drží se silnice jako klíště a spotřeba je cca 12l/100km - pozor mluvím o jízdě plyn na podlaze! V režimu D jde o běžné autíčko se kterým může vyrazit manželka do města,kde nebude problém jezdit za hodnoty, které uvádí výrobce. Pokud manželka v D přišlápne plyn dostane kopanec do zad. Za volant tohohle auta jsem sedal s velkým despektem >:-[] , ale pak se mi z něho nechtělo. Díky XDS auto neskutečně sedí a jízda s ním je zážitek >:D Neříkám, že manuál by nebyl fajn, ale DSG je prostě bomba.
Tak tenhle "hot-hatch" mě nechává velice chladným... Auto nemá koule, interiér bezpohlavní.. Ale myslim, že na vesnici pro nějakýho mlaďase, kterej nemá ještě moc rozumu to může být dobrá volba.. A to logo "V-RS" nechávám bez komentáře, za tuhle káru bych dal /kdyby se mi líbila/ tak do 350.000. Volba barvy střechy je dozajista silný argument alá Mladá Boleslav..
Tři hvězdičky z deseti. :no:
Asi si mě nepochopil.. Chtít za Fabii RS půl mega je dle mého názoru bláznovství.. Cenovka 350 tis. je strop, co za to chtít.. O srovnatelnym autě za tuhle cenu se nikdo nebavil.. :-!
Nejdříve jsem si myslel, že jde jen o žert... 500 tisíc za tohle :-) Já nevím, ale asi bych měl větší radost z Mazdy 6 v nějaké slabší výbavě, nebo v Alfě 159.. Nebo v C5... Taky BMW řady 1 je už dosažitelné...
Ale když už někdo ty peníze má, tak mu tu fabku za půl mega přeju :-)
Adekvátní cenu vidím někde v cenové výši 400 000.- viz. vozy které jsem zmínil výše :-) Novou Astru člověk pořídí za nějakých 550 000.- v 1.6T a kupuje auto o třídu výš :-)
No, obávám se, že pořád lepší než ta fabka :-) Ale stejně si myslím, že pod tímhle článkem je diskuze marná, tady je to především o střetávání dvou nesmiřitelných táborů :-)
Já jsem někde napůl cesty :-) V autech Škoda bych i smysl viděl, jen kdyby byly základní ceny někde o 100 000 niž :-)
Jediný model, který se podle mě vyplatí je superb, za relativně málo peněz může člověk získat slušné auto
Já bych za to nedal ani korunu:D Takový hnus jsem ještě neviděl..vypadá jak traktor..se na to mrkněte, hned ta úvodní fotka..po tu linii spojující pření světla se zadními to ještě jide(myslím jako v rámci snesitelnosti, do krásy to má daleko), ale nad touto linií..děs..jak může být vrh auta vyšší jak spodní část?? Top je opravdu jako traktor no a za ty peníze...palec důle :no:
Je to pěkné auto - mně se určitě líbí.. Ale je škoda, že vedení VW Group nechce povolit silnější motor a ještě něco sportovnějšího než je rs.. Třeba v Octávce bych viděl klidně nějakou přeplňovanou V6. Už i Seat Cupra R má 265koní.. Tohle by se mi líbilo v Octě