Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia RS 1,4 TSI (132 kW, 250 Nm) za 499.900,-Kč

Nová Fabia RS sice ještě nestojí před českými prodejnami Škody, ale nedočkavci již mohou podávat objednávky. První cena za dobře vybavený hatchback s převodovkou DSG začíná pod půlmilionem. Hot-Combi je jen o 15 tisíc dražší.
Zpět na článek
26. 4. 2010 15:45
26. 4. 2010 16:37
26. 4. 2010 22:05
26. 4. 2010 16:04
26. 4. 2010 20:48
neregistrovaný "F.J.P"
26. 4. 2010 16:04
26. 4. 2010 22:25
26. 4. 2010 16:05
neregistrovaný "pathas"
26. 4. 2010 16:15
neregistrovaný "pathas"
26. 4. 2010 16:18
26. 4. 2010 18:39
26. 4. 2010 18:53
26. 4. 2010 20:07
26. 4. 2010 20:26
26. 4. 2010 20:58
26. 4. 2010 21:19
27. 4. 2010 18:07
27. 4. 2010 18:08
26. 4. 2010 21:31
26. 4. 2010 23:21
27. 4. 2010 14:27
27. 4. 2010 18:39
27. 4. 2010 19:14
27. 4. 2010 19:17
27. 4. 2010 22:28
26. 4. 2010 20:06
26. 4. 2010 20:11
26. 4. 2010 20:22
26. 4. 2010 20:27
26. 4. 2010 20:33
27. 4. 2010 12:30
27. 4. 2010 11:28
26. 4. 2010 21:11
27. 4. 2010 19:20
26. 4. 2010 18:20
26. 4. 2010 20:57
26. 4. 2010 16:39
26. 4. 2010 16:43
neregistrovaný "alexek"
26. 4. 2010 17:12
26. 4. 2010 16:54
26. 4. 2010 17:57
neregistrovaný "alexek"
26. 4. 2010 20:23
neregistrovaný "alexek"
27. 4. 2010 02:24
27. 4. 2010 02:24
27. 4. 2010 22:10
neregistrovaný "alexek"
29. 4. 2010 00:01
neregistrovaný "alexek"
26. 4. 2010 17:57
26. 4. 2010 16:45
neregistrovaný "cizo"
26. 4. 2010 16:58
26. 4. 2010 17:20
26. 4. 2010 17:55
26. 4. 2010 21:01
26. 4. 2010 21:20
26. 4. 2010 21:34
27. 4. 2010 01:25
27. 4. 2010 01:25
27. 4. 2010 02:19
27. 4. 2010 11:04
27. 4. 2010 16:06
27. 4. 2010 23:21
27. 4. 2010 15:45
27. 4. 2010 02:21
27. 4. 2010 11:04
26. 4. 2010 17:15
26. 4. 2010 17:26
26. 4. 2010 17:53
26. 4. 2010 18:08
27. 4. 2010 02:15
26. 4. 2010 17:38
26. 4. 2010 18:14
26. 4. 2010 21:16
26. 4. 2010 17:42
neregistrovaný "kkamenik"
26. 4. 2010 17:51
neregistrovaný "dastax"
26. 4. 2010 18:13
26. 4. 2010 18:42
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
26. 4. 2010 19:02
26. 4. 2010 22:52
neregistrovaný "dastax"
27. 4. 2010 17:40
neregistrovaný "Hooonza"
26. 4. 2010 19:29
26. 4. 2010 22:32
26. 4. 2010 20:02
26. 4. 2010 20:34
neregistrovaný "Patrik007"
26. 4. 2010 22:29
26. 4. 2010 22:44
26. 4. 2010 22:53
26. 4. 2010 22:58
27. 4. 2010 01:30
27. 4. 2010 02:12
26. 4. 2010 23:51
27. 4. 2010 20:47
27. 4. 2010 20:53
27. 4. 2010 01:35
27. 4. 2010 02:11
27. 4. 2010 12:03
27. 4. 2010 20:49
27. 4. 2010 01:45
27. 4. 2010 02:10
27. 4. 2010 10:15
27. 4. 2010 15:43
27. 4. 2010 17:05
28. 4. 2010 15:59
20. 5. 2010 14:58
neregistrovaný "Ackire"
26. 4. 2010 15:45
Pěkná cena
:yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - sansk8
26. 4. 2010 15:54
Re: Pěkná cena
Taky se mi zdá ta cena dobrá, akorát co nechápu je to, že ač mají všichni tři sourozenci z koncernu stejnej motor, tak rozdíl mezi RSkem a GTI ve zrychlení 1,2 sec.? To je Fábka otolik těžší?
26. 4. 2010 15:55
Re: Pěkná cena
To bude asi jen marketingový důvod. Reálně na tom můžou být úplně stejně.
Avatar - white label
26. 4. 2010 16:00
Re: Pěkná cena
Tím chceš říct, že POLO GTI má stovku za 6,4s?
26. 4. 2010 16:02
Re: Pěkná cena
Za 6,9. Ale o to tu přece nejde. ;-)
Avatar - white label
26. 4. 2010 16:07
Re: Pěkná cena
O to jde přece taky, pak třeba není rozdíl 1,2s, ale 0,7s... ;-)
Ale stejně se mi nezdá ta na chlup stejná hodnota u HB i kombi FIIRS...
Sesterská Ibiza Cupra je někde mezi - 7,2 s.
26. 4. 2010 16:11
Re: Pěkná cena
No kdoví, kdo měřil ty tabulky, jestli ekonomové nebo technici. ;-)

Osobně mě dohání k smíchu spíše to předpotopní vybavení ohledně mobilních telefonů, na obrázku je model, který byl představen před 7 (!) lety. Dnešní mobily jsou úplně někde jinde, tak nechápu tu zarputilost tam roubovat muzejní kusy.
26. 4. 2010 16:37
Re: Pěkná cena
Já ti to vysvětlím, ale asi se ti to vysvětlení nebude líbit.

Je to proto, že tento mobil nejlépe zapadá do designového ztvárnění přístrojového kokpitu tohoto nadčasového vozu... ;-) >:-[]
26. 4. 2010 19:00
Re: Pěkná cena
Zkoušel jsem najít mobil potencionálního kupce Jůlinky a nejvíce odpovídající je tento:

[odkaz]
:-)
Avatar - Ronault.
26. 4. 2010 20:12
Re: Pěkná cena
Hele, opatrně, tohle měl kdysi můj otec... >:-[] Strašný šmejd, ta klávesnice byla nepoužitelná, resp. napsat na tom SMS byl pro mne vždy zážitek... 8-s
26. 4. 2010 22:05
Re: Pěkná cena
snaha byla..
až podobná zrůdnost bdue na reklamím letáčku jůlinky můžeme se na to téma bavit... Problém je v tom, že ta má standardně funkční HF, takže můžeš mít telefon v kufru a pokud ten telefon není úplně blbej, tak ho nemusíš vytahovat ani z kufru a všechny funkce z něho včetně čtení sms pořešíš... Ale to je jedno...
27. 4. 2010 22:26
Re: Pěkná cena
Já myslím, že ta podoba je tam jasná

[odkaz]

>:D
28. 4. 2010 15:03
Re: Pěkná cena
Myslíš "to" funkční BT HF, co dodnes neumí takové jinde samozřejmé věci jako je třeba A2DP, plnou podporu UTF-8, datové přenosy vyššího stupně než GPRS? Ono vlastně to HF od F/A je vlastně jen "prodlouženou" anténou a neumí plnou podporu rSAP, takže komunikaci auto neumí převzít na sebe... Ale jo, jinak je plně funkční. ;-)

Btw koncernová auta už umí hlasové ovládání v češtině, jak jsou na tom italové? :-)
Avatar - Barrichello
27. 4. 2010 08:46
Re: Pěkná cena
Wolff: dobře on :yes: :yes:
Máš bod
27. 4. 2010 19:02
Re: Pěkná cena
K nám do práce jezdí dealer co prodává Parrot. A ten nám to vysvětlil. U Škody a mnoha dalších automobilek si např v superbu za handsfree z bluetooth atd zaplatíš balík a pak zjistíš že to nemá kompatibilitu z novějšími mobily na trhu, takže zaplatíš za další přehrání programu. Takže si proto ty staré modely >:D joo a ve finále je tedy asi lepší když ti stačí mít jen handsfree zaplatit za levnější příslušenství které je hned kompatibilní a výrobce kompatibilitu uvádí na www
Avatar - sansk8
26. 4. 2010 16:19
Re: Pěkná cena
Jasný omlouvám se rozdíl 0,7
26. 4. 2010 16:04
Cena vs sleva
Naštěstí moc lidí auta za ceníkové ceny nekupuje, tak se dá někdy 8 až 10% usmlouvat a rázem je cena jinde :-)
Rozbalit vlákno
3
26. 4. 2010 16:06
Re: Cena vs sleva
Taky si myslím, že půjde sehnat bezproblémově za 470 tis. Ale ne hned.
26. 4. 2010 16:10
Re: Cena vs sleva
jj přesně tak..
neregistrovaný "F.J.P"
26. 4. 2010 20:48
Re: Cena vs sleva
....a to se vyplatí.....!!!! >:D
Avatar - Frasier
26. 4. 2010 16:04
rs
ja by som si zvolil v tejto kategórii jednoznačne CLIO RS to bude jazda o niečom inom :-!
Rozbalit vlákno
1
26. 4. 2010 22:25
Re: rs
spravne.... pred par dnami som jazdil___neskutocne :yes: :yes: :yes:
modely RS od skody nepovazujem za nic sportove...
neregistrovaný "pathas"
26. 4. 2010 16:05
pěkná cena?
To jste všichni upadli? Půl mega za takovou sra*ku? Těch aut co se dá dneska koupit za půl mega a vypadaj jako auta a ne jak když někomu ujela tužka! Škoda těží jen z toho, že češi jsou tak úzkoprsý a kupujou pořád dokola to samý... Bravo pánové. Je mi jasný, že to zas povede tabulky v prodeji ale já mezi nima nebudu, raději dál budu jezdit v autě kterých je v čechách jak šafránu a navíc mám usměv při každé jízdě.
Rozbalit vlákno
5
26. 4. 2010 16:07
Re: pěkná cena?
Obávám se, že hlavním trhem tohoto vozu nebude Česká republika - potažmo Češi, ale Němci, stejně jako v případě většiny škodovek. ;-)
A nemyslím si, že by se někdo dokázal mračit za volantem malého hatche se 180 kobylama pod kopytem.
Avatar - twistedTSD
26. 4. 2010 18:18
Re: pěkná cena?
no ty jsi machr, hlavne ze umis napsat ze je to draha hnusna sra*ka, ale ze bys rozepsal duvody svych tvrzeni? cena je vic nez dobra, treba ibiza FR (110kw) je jen o 5tis. levnejsi, o cupre ani nemluvim, podobny je to u clia RS a u pola GTI to bude asi tezko lepsi, ,,Těch aut co se dá dneska koupit za půl mega" - myslis ze budou fabii RS prodavat za 250tis., kdyz konkurence pod pul mega nejde?...priste nez neco napises, zjisti si fakta a nepis sem nejaky ,,antiskodovacky" ptakoviny...
26. 4. 2010 21:00
Re: pěkná cena?
Ale třeba zrovna to Clio RS je jízdně úplně (úplně) někde jinde (a ne, ještě jsem neřídil Fabii RS a stejně to vím), čili tam je těch 550 tisíc vcelku ospravedlnitelných. Ovšem Fabka RS za 499 tisíc, to je taky sympatická cenovka za špičkově vybavený a motorizovaný subkompakt :-)
Avatar - twistedTSD
26. 4. 2010 21:22
Re: pěkná cena?
no jo, jen jsem v zachvatu zurivosti hledal konkurenty >:D ...taky myslim, ze ta cena je dobra, ani bych to do skody nerekl ;-)
neregistrovaný "pathas"
26. 4. 2010 16:15
Cena
Jako vážně byste dali za takovýhle auto 500 tis? Co na ní proboha stojí těch 300tis na rozdíl od základní verze?
Asi písmenka RS na každym volnym milimetru... Jinak mi to přijde naprosto zcestný...
Rozbalit vlákno
27
26. 4. 2010 16:18
Re: Cena
Clio RS stojí dejme tomu 600tis a základ 200tis. Takže podle tebe 400tis za motor >:D
Avatar - Ronault.
26. 4. 2010 18:39
Re: Cena
Pro upřesnění 549 900, ale Clio je atmosférický dvoulitr a tak trochu o něčem jiném.
Avatar - Thomasino
26. 4. 2010 18:53
Re: Cena
Souhlas, taky bych raději volil Clio RS ;-) To je jiná liga pro fajnšmekry - ikdyž ten nový čumák taky žádná sláva.. Nová Fabia vypadá více vysoká než široká a u RS s tím už bohužel nemohli nic udělat ;-\ Aspoň že už to není jen diesel.. To bylo trochu pro smích, RS a jako nafťák >:D
Avatar - Ronault.
26. 4. 2010 20:07
Re: Cena
No je to o něčem jiném, už od pohledu. Clio je spíše pro svodného, nebo jednoho řidiče, maximálně pro pár, pro nějakého pilota co-pilota ;-) Fabku bych volil pouze tehdy, když bych chtěl třeba rychle vozit rodinku, třeba pro některé čechy to bude ve verzi kombi něco jako menší sen Octavia RS.
26. 4. 2010 20:26
Re: Cena
Clio je naladěné podstatně nekompromisněji než tato Fabie.
Jezdit s Fabii každý den nebude problém. S Cliem to je pro opravdový tvrďáky a Chucka Norrise. :-!
Avatar - petrumr
26. 4. 2010 20:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2010 21:19
Re: Cena
Čak Noris je jedinný člověk na světě, který i dvousetlitrový sud plný vody dostane do 150 litrového kufru. :-! :yes:
27. 4. 2010 18:07
Re: Cena
Chuck hlavně lije vodu do nádrže a jezdí na ni, takže nevím proč by to dával do kufru :-!
Avatar - DRBNUTY
27. 4. 2010 18:08
Re: Cena
Ale ved to nie je nic tazke.Vykopne zadne sedacky. >:D
Avatar - Ronault.
26. 4. 2010 21:31
Re: Cena
Chuck Norris by volil Clio, protože on by to vzal 2x se stolitrovými sudy za stejnou dobu co s Fabiou s jedním sudem ;-)
27. 4. 2010 14:27
Re: Cena
Jooj, ja si rikal, ze mi na tom foru nekdo porad chybi, von to byl chuck! :-) Dobre dobre dneska :-)
27. 4. 2010 18:39
Re: Cena
ten "naftak" vo FI sa praveze vysmial Mini Coopru ;)

[odkaz]
27. 4. 2010 19:14
Re: Cena
:yes: víš kolik odpůrců nafty muselo dostat infarkt jak to viděli?
27. 4. 2010 19:17
Re: Cena
Ten nafťák z tím lehkým autem zametá jak prase, a probuď se ještě před pár lety by se taky plno lidi smálo když by jim někdo řekl že diesly budou závodit a vyhrávat, a dnes se tak děje
27. 4. 2010 22:28
Re: Cena
Hele, nejsi ty Ádův syn? >:D

P.S. "Z tím lehkým autem zametá jak prase" To myslíš Fabii I RS?
Avatar - white label
26. 4. 2010 20:06
Re: Cena
Ano, na ClioRS jako hh ve třídě subkompaktů, nemá celkově stále nikdo, včetně takového MITA QVF...
Avatar - Ronault.
26. 4. 2010 20:11
Re: Cena
Pokud se to vezme jako "nekompromisní", tak ano, ale chápu, že někdo dá přednost Fabii, přecejen "užitně" na tom bude lépe. Ale těžko říci, uvidíme první testy, případně jízdy.
26. 4. 2010 20:22
Re: Cena
Od Fabie asi nikdo nečeká, že by rozdupala Clio.

Je to pořád o kompromisech ve smyslu Simply clever.
Avatar - Ronault.
26. 4. 2010 20:27
Re: Cena
Simply Clever si představuju jinak, ale napsal jsi totéž, co já ;-) Každopádně já v tom zatím nejel, v 1,2 TSI kousek, takže jaké bude RS, to těžko říct, ale čekám něco spíše ve smyslu Octavie
26. 4. 2010 20:33
Re: Cena
Tak to čekáš správně. ;-)
Avatar - Katikakus
27. 4. 2010 12:30
Re: Cena
Ty uz jsi v tom snad jel, ze se tvaris tak zasvecene?
Avatar - ethicon
27. 4. 2010 11:28
Re: Cena
Mito QVF nie je určte konkurentom CliaRS..tým by mohlo byt Mito GTA...
26. 4. 2010 21:11
Re: Cena
Clio RS má oproti standardnímu Cliu úplně jiný podvozek, jinou přední nápravu, sportovní brzdy a blíží se celkově závodním speciálům s homologací. Tato Fabie je prostě dobře vybavená Fabie s trochu silnějším motorem. Na závodní trati by Clio RS Fabii RS deklasovalo rozdílem několika tříd. Čili to srovnání není vůbec na místě. Přesto je 499 tisíc za Fábku RS docela slušná cena.
27. 4. 2010 19:20
Re: Cena
Konečně rozumný argument se tu našel
Avatar - twistedTSD
26. 4. 2010 18:20
Re: Cena
ze by to bylo tech 90 kw navic, DSG a nesrovnatelna vybava?...proti plechovce easy HTP zadna zmena co?
26. 4. 2010 16:39
DSG minus
Uz se to tu myslim propiralo, skoda toho (jinak vybornyho) DSG, v malym hot-hatchi nema co delat. Tyhle auta se kupujou kvuli zabave a k tomu manual jednozance patri... Napadaji me 1-2 duvody proc to tak Skodivka udelala, standartni razeni ve Fabii je blato, na vyvoj jim taticek VW neda ani euro, tz. DSG je vlastne mensi zlo. Navic DSG si na sebe musi vydelat (montovat/prodavat), proto ty 1-2 duvody, v podstate jde 1) o prachy 2) o prachy :-)
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "alexek"
26. 4. 2010 16:43
Re: DSG minus
Pravda je bohužel někde jinde. Již při prvních informacích o tomto modelu si odborníci lámali hlavu jak tam ručně řazenou převodovku nacpou. NENACPALI, ona se tam prostě nevejde.
Avatar - Ji/Ri
26. 4. 2010 17:12
Re: DSG minus
A kufr? >:D :-)
27. 4. 2010 01:16
Re: DSG minus
nevedel jsem, diky za info ;-)
26. 4. 2010 16:54
Re: DSG minus
Nevím, jestli jste někdy jel v autě vybaveném DSG, ale nevidím žádný důvod, proč upřednostňovat manuál vůči DSG. DSG řadí mnohem rychleji nežli běžný člověk (speciálně ve sportovním módu), lze používat řazení ála manuál (nahoru, dolů), případně pádla pod volantem...
26. 4. 2010 17:30
Re: DSG minus
Chuť řadit stejně každého s DSG za chvilku přejde. :-!
neregistrovaný "alexek"
26. 4. 2010 17:57
Re: DSG minus
DSG je samozřejmě výborná převodovka, která řadí rychleji než člověk.Ovšem za předpokladu, že řadíte logicky a a předvídavě, to aby si druhá spojka mohla připravit správnou rychlost, což pokud si budete chtít zařádit v zatáčkách okresky nebude to pravé. Kdo se naučil a je zvyklý používat meziplyn nebude spokojený.Ostrý hatchback mám za sebou a taková auto prosím jen v manuálu. Přestává jít vypínat ESP co nám proboha zbude.
Avatar - white label
26. 4. 2010 19:58
Re: DSG minus
Naopak, na hodně kroucené okresky je DSG ideální, pár nevěřících Tomášů už jsem na takových cestách svezl (s GGTI) a na tyhle teoretické argumenty velmi rychle zapomněli... ;-)
neregistrovaný "alexek"
26. 4. 2010 20:23
Re: DSG minus
Samozřejmě záleží na osobním vkusu každého řidiče.
Převodovka DSG řadí mechanicky bez emocí přesně, bez chyby. V kombinaci například s ESP a v případě Fabie II RS XDS nebo náhonem na všechny kola se zmiňovaná jízda podobá jízdě vlakem. Přibrzdíte nebo podřadíte (tiptronic) převodovka podřadí nebo Vás nechá podřadit jen v rámci povolených otáček, meziplyn jen v rámci předem nastaveného rozsahu. Žádné ustřelení kol, když podřazení špatně načasujete, žádný strach, když přestřelíte rychlost do zatáčky a musíte stihnout rychle správně podřadit,aby Vás předek vytáhl ze smyku, jen dupnete na brzdu auto se srovná a pak přidáte plyn a vyjedete za zatáčky na "pádla" si ani nevzpomenete.
To je jen MŮJ osobní názor a přístup k autu označovaném jako ostrý hatchback. Dnes mám DSG a náhon na všechny kola skoro 2 tuny, protože vozím rodinu a už jsem se vyřádil.
:-)
27. 4. 2010 01:20
Re: DSG minus
Jo, k te rodine sem zatim nedospel, ale jinak jdu v podobnych slepejich ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 4. 2010 02:24
Re: DSG minus
Taky Carnival? Nebo 1203? ;-)
27. 4. 2010 07:43
Re: DSG minus
Zatim sem jeste neukojil chut na "krev", rodiny kocary me jeste vubec nezajimaj >:-[] I kdyz ta dvanatsettroska...to je vyzva >:D
Avatar - Ji/Ri
27. 4. 2010 02:24
Re: DSG minus
Oni do Carnivalu dávali DSGéčko? Ty jo, to jsem netušil.... :-| ;-)
Avatar - Barrichello
27. 4. 2010 08:50
Re: DSG minus
Povím ti malé tajemství - i 4 stupnový old-school automat s měničem řadí rychleji, hlavně na rozjezdu z křižovatky než 80% lidí...

Jestli sis toho ještě nikdy nevšiml, tak si to vzykoušej na první křižovatce..
neregistrovaný "alexek"
27. 4. 2010 22:10
Re: DSG minus
Vzhledem k tomu, že ve stromu to je reakce na můj příspěvek, musím reagovat. Asi patřím k těm 20 % protože je PODLE MĚ potřeba upřesnit, že člověk, který je na křižovatce . . . . to je blbost nemůžeš porovnávat rozjezdy normálních lidí na křižovatce ve městě. Někdo jede dopráce jiný pro děti do školy, pro někoho je auto prostě pouze prostředek na přepravu a prostě nemají zájem nebo je to prostě nenapadne závodit s tvým OLD-SCHOOL automatem.
PRAVDA je to, že až dvojspojková převodovka, která nepřeruší při řazení hnací sílu motoru na kola je rychlejší než člověk (který umí řadit).
Avatar - Barrichello
28. 4. 2010 15:05
Re: DSG minus
Tak já mam ted 5st. old-school automat od MB, mimochodem stejný old-school je v Maybachu za 7 mega nebo v modelech V12 od MB)...

Ale to sem nepatří.
Jde o to že když padne zelená, tak než tam daj lidi 1ku a dvoku, tak už je většina automatů o 3 déky auta vpřed....

A kvedla fofrklackem při dnešní hustotě dopravy ve městech, kdy jsou furt kolony je neštěstí
neregistrovaný "alexek"
29. 4. 2010 00:01
Re: DSG minus
To je svatá pravda, ale kam jsme se to dostali z klikatých okrsek. Do města jednoznačně automat mám teď i automatickou ruční brzdu prostě pohoda.
A když se ostatní rozjížději já už stojím na další červené, protože je to nastaveno na těch 80 % řidičů.(rychlostní limity ve městě respektuji) :-)
Avatar - saldy
26. 4. 2010 17:57
Re: DSG minus
S tímhle souhlasím, další věc co do malého a už vůbec ne sporťáka nepatří je dvoulitrovej dýzl, pro koho je tahle nesmyslná kombinace proboha určená?
Za 1.4tsi samozřejmě pochvala.
26. 4. 2010 18:13
Re: DSG minus
Neím co si počneš, až strčí do sporťáku baterky... konec světa, co? >:D
27. 4. 2010 01:22
Re: DSG minus
No pro milovniky nafty to bude urcite desnej rajc, ty Nm maji svoje kouzlo >:-[] A kdyz se k tomu prida dobry repro vysilajici brmm brrmm tak nevidim problem >:D
neregistrovaný "cizo"
26. 4. 2010 16:45
svezeni
Zdravim už jsem měl možnost se svezt a ja řikam super,měl jsem stare rs a těd je to něco jineho jak výkonem tak spotřebou :-),ale DSG je luxus řazení na volantu parada,buši to tam meziplyny při podřazování a občas si to střeli i do výfuku.Spousta lidí změni názor po svezeni,najezdil jsem 50 km při průměru 12.3l při ostre jizdě
Rozbalit vlákno
21
26. 4. 2010 16:58
Re: svezeni
Pche! Tady většina lidí ani nepotřebuje auto projet na to, aby si udělala svůj zaručeně správný názor. >:-[]
Avatar - Ricardo
26. 4. 2010 17:20
Re: svezeni
12,3 na těch 50 nebo na 100 km? >:D
Avatar - Ji/Ri
26. 4. 2010 17:55
Re: svezeni
Tež občas buším až mi střílí z výfuku..... Auto na zábavu = fofr klocek. Je to tak. DSG fajn, řadí rychle, je to bomba....ale v konečném efektu to jediné co máš ze sport.auta je mačkání plynu....automat je poloviční radost...vím to. :-!
Avatar - white label
26. 4. 2010 20:04
Re: svezeni
Víš o tom "prd" Ji/Riku..., zkus se přeptat třeba v McLarenu proč aktuálně odešli od manuálu ke dvojspojce, k vůli poloviční radosti asi těžko, tomu snad nevěříš ani ty sám... ;-) :-)
26. 4. 2010 21:01
Re: svezeni
Má pravdu. Není nad to kvedlat, kvedlat a zase kvedlat. Z 99% jezdíš autem jen pro radost a kvedláš a kvedláš. Zakvedlat si při cestě do teska je kvedlání k nezaplacení. :-)
26. 4. 2010 21:20
Re: svezeni
No koukám, ale ty raději kvedláš vařekou. >:-[]
26. 4. 2010 21:34
Re: svezeni
Kvedlání je přežitek ...vím to :-!
27. 4. 2010 01:25
Re: svezeni
Pro tebe urcite ;-) >:D
27. 4. 2010 01:25
Re: svezeni
Manual v supersportu a manual v ne az zas tak hot-hatchi je myslim neco uplne jinyho, co myslis? >:D
Avatar - Ji/Ri
27. 4. 2010 02:19
Re: svezeni
Ale jo. Já volil mezi PDK a FK. FK zvítězil....prostě ho miluju. Tím neříkám, že PDk je špatné....je špica, ale já raděj ten klocek. A to je moje zkušenost a ne jen to, že to vím. :-! Na cestě do Teska je samozřejmě lepší autošalt, to trefil Navtek přesně ;-) >:D
Avatar - white label
27. 4. 2010 10:03
Re: svezeni
No tos mi řekl novinu... ;-) >:-[]
Je to "jen" celkově! jiný level, nic víc, nic míň...
Ale rád se nechám "poučit". Jaký je teda ten zásadní rozdíl v principu fungování manuálu vs dvojspojky u McLarenu/Porsche a GTIčku/eRku?
27. 4. 2010 11:04
Re: svezeni
Ja narazel prave jen na ten jiny level, pod tim je schovano tolik veci, ale to ti asi nemusim rikat ze jo ;-) Proti technicke strance DSG zadna, vsak ji taky po zasluze chvalim. Jen rikam ze v pomalym aute jakym Fabka RS porad jeste je, je manual vhodnejsi / zabavnejsi. Perece jen, jedno spatny za/pod-razeni v supersportu udela mnohem vetsi pru*er nez ve Fobii >:-[]
Avatar - white label
27. 4. 2010 12:46
Re: svezeni
Právě to, že se dvojspojka dostala už dokonce i do SS jako je např. nový McLaren, není důvod "zpochybňovat" ji právě k HH obecně, tedy zdaleka nejen k FII RS... ;-)
27. 4. 2010 16:06
Re: svezeni
Jo, ja nepopiram ze dvojspojka je super vec, je rychlejsi, dava ti meziplyny, muzes porad drzet volant obema rukama... to vsechno ma v supersportech smysl, tam totiz jde o milisekundy a podrazeni s blbym nebo zadnym meziplynem muze znamenat ze je motorovy milacek na srac*u. Fabie RS ti ale hromadu drobnych chyb odpusti, proto bych urcite nejen ja uvital moznost koupit ji s manualem, kterej mi v tomhle relativne pomalym aute zajisti mnohem vic zabavy a navic by mi usetril par desitek tisic. Jinak proti DSG treba v GTI vazne zadna, funuje dobre, ale pro opravdovy nadsence je manual mnohem lepsi.
Avatar - white label
27. 4. 2010 20:28
Re: svezeni
Tak jistě, zatím je ideální nabídnout manual i dvojspojku.
Rozpor právě cítím v té tvé poslední větě, kde píšeš, že pro opravdového nadšence je manual mnohem lepší. Jednak to není obecná pravda, ale jen subjektivní názor a pokud přistoupím na tvé tvrzení, že dvouspojka není pro opravdové nadšence, potom nevím proč ti "vadí" zrovna ve FII RS, copak to je typické auto pro "nadšence". Naopak tvé tvrzení vyvrací použití dvouspojky v novém SS od McLarenu, ten totiž naopak nepochybně pro opravdové nadšence určen je...
Jak je taková DSG (S-tronic) vynikající, člověk zjistí např. při srovnání s R-tronicem (robotizovaný manual od Lamba) v Audi R8, ten totiž celkově na manual ještě "nemá", naopak nový S-tronic (7st. DSG pro podélně uložené motory) od Audi už celkově! manual "překonává"...
27. 4. 2010 23:21
Re: svezeni
hmm, tuhle jsem koukal na cenu "obyčejný" sekvenční manuální převodovky co má vydržet řádově 700koní a 800Nm, a stála zanedbatelných 27tisíc USD. Takže můj názor je, že dvojspojka v supersportech je super, ale současně je to věc která je běžným smrtelníkům dále vzdaluje.
Avatar - white label
27. 4. 2010 23:43
Re: svezeni
Ano, cena je ještě stále největší "překážka" masovějšího rozšíření dvouspojek, ale je to jako u "všeho", čím víc se jich (časem) prodá, tím budou stát méně. Jednou může být dokonce klidně za příplatek naopak "exklusivní" manual... ;-)
Avatar - Hory
27. 4. 2010 15:45
Re: svezeni
Jak vůbec můžete diskutovat o značce MClaren, Porsche u příspěvku s Fabií RS mi teda hlava nebere.. Pan Porsche dělá kotrmelce v hrobě!
Avatar - Ji/Ri
27. 4. 2010 02:21
Re: svezeni
Hm, tak jo. Jdu do McLarenu. Prostě to tak je. Voni mi to kucí vysfjetléj. Já nevím, já na ten fofr klocek nedám a nedám dopustit. ;-)
Avatar - Barrichello
27. 4. 2010 09:01
Re: svezeni
Forfr klacek je dneska přežitek...
27. 4. 2010 11:04
Re: svezeni
Kdyz neumis ridit tak jiste ;-)
Avatar - Ji/Ri
26. 4. 2010 17:15
RS
Krásné zvenku, hnusné vevnitř. :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ji/Ri
26. 4. 2010 17:53
Re: RS
Hnusné vevnitř, krásné zvenku? ;-) >:D
Avatar - strýček BOB
26. 4. 2010 17:25
Pecka, bude to prodejní pecka...
Cena je nastavená velmi dobře, výbava slušná, technika vynikající a ten kombík, panečku, pořadníky budou véélmi dlouhé.

DSG nevadí nikomu, kdo si ho někdy vyzkoušel, toť vše ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
27. 4. 2010 02:15
Re: Pecka, bude to prodejní pecka...
Strýcu Blobe, ty zas perlíš.... :-! >:D
Avatar - Barrichello
27. 4. 2010 09:01
Re: Pecka, bude to prodejní pecka...
Vynikající technika, zapoměla sis říct jak stará :-)
26. 4. 2010 17:38
* žehlička.
Sorry, ale presne tak na mňa v tejto podobe pôsobí. Techniku ani schopnosti nekomentujem, ale vzhľadovo proste Fabka II nemá športový šmrnc.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - gld
26. 4. 2010 18:14
Re: * žehlička.
pod takým názvom ja poznám inú škodovku ;-)
26. 4. 2010 19:52
Re: * žehlička.
To je fuk, môžu sa snažiť ako chcú, z tohto športiak nevydupú.
26. 4. 2010 20:29
Re: * žehlička.
Pamatuju, že nedávno jsme tu o tom spolu polemizovali. Já tvrdil, že RS klony od škody nejsou žádný sporťáky, ale jen nejrychlejší modely se sportovním lookem. Pořád to musí splňovat to, co se od škodovky očekává a ryze sportovní jízda to není. ;-)
26. 4. 2010 20:46
Re: * žehlička.
brzdi, a čítaj najprv všetko, kým zareaguješ. Píšem, že techniku ani schopnosti nekomentujem, bavíme sa iba o športovom vzhľade. A k tomu má Fabia hoci RS sakra ďaleko. ;-)
26. 4. 2010 20:53
Re: * žehlička.
A mít má. ;-)
Avatar - gld
26. 4. 2010 21:16
Re: * žehlička.
mať nemá :-)

Ak už nezvládam športovať na dobrej úrovni tak sa snažím aspoň vyzerať ako športovec alebo autá ktoré sú naozaj silné to väčšinou nedávajú najavo a vice versa
26. 4. 2010 21:22
Re: * žehlička.
Víš jak se to říká, nezáleží na tom, kde člověk stojí, ale jak tam stojí. ;-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
27. 4. 2010 02:14
Re: * žehlička.
a voovvo to de, o to stání ;-) :*) >:D
neregistrovaný "kkamenik"
26. 4. 2010 17:42
Maximální rychlost - dotaz
A prosím pěkně, kde že to, tedy na kterých silnicích a jak často, bude majitel takového auta rychlostí 224 km/h jezdit???
Rozbalit vlákno
4
26. 4. 2010 17:47
Re: Maximální rychlost - dotaz
Každému tady (krom tebe) je jasné, že údaj o V max je důležitý akorát tak pro marketing a nikoli pro to, aby s tím majitel neustále lítal po dálnici s plynem na podlaze. ;-)
26. 4. 2010 20:03
Re: Maximální rychlost - dotaz
Hlavné čaro takéhoto auta nie je maximálka, ale hlavne akcelerácia, schopnosti v zátačkách, zvuk motora, a z toho vyplývajúca radosť z jazdy.
Ovšem pre podaktorých je to jedno, na viac ako na rýpanie asi nemajú. Zo všetkých 4(!) príspevkov vrátane tohto "exporta" v troch rýpe a vo štvrtom ide o to, ktorá farba na aute je pekná. Bav sa na úrovni s takými...
neregistrovaný "dastax"
26. 4. 2010 17:51
Re: Maximální rychlost - dotaz
Snad u všech nově vyráběných aut je maximálka nad 130km/h, proč nekritizuješ tam, kde člověk tu rychlost využije, když ne tady,

Nicméně si nemyslím, že německý trh je malý a zrovna tam mají neomezenou rychlost na dálnicích...
Avatar - twistedTSD
26. 4. 2010 18:23
Re: Maximální rychlost - dotaz
hehe, to uz je jak na jistem zpravodajskem webu, kde diskutujici tvrde zkritizovali ereso za to, ze si dovoli (jako jedine auto na trhu :-)) jet vic nez 130 >:D
Avatar - gld
26. 4. 2010 18:13
ten fejslift
Pri pohľade na fotky mám stále pocit, že na facelift bola zrelá skôr zadná časť ako predok

ale cena vzhľadom k výkonu a výbave dobrá, pri určitých farebných kombináciách sa na to dokonca dá pozerať, ja dávam :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
26. 4. 2010 18:42
Slušný počin
Nepáči sa mi ani interiér, ani exteriér, ale ak spravili podvozok FAKT dobre, bude to super autíčko :-) Akurát škoda, že nie je aj s manuálom... Ak niekomu neprekáža výrazné riziko smrti a vyššia spotreba, oveľa viac zábavy dostane napr. zo starej ojazdenej Civic s 1.6 V-TEC >:D
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2010 19:02
No...
tak to jsem zvědav - papírové parametry více než dobré. Tedy až na tu spotřebu - nevěřím ani za mák, že při sportovní jízdě bude taková - klidně se vsadím, že bude okolo 10litrů. Při klidné jízdě v rámci limitů - pak ano. Ale o to u tohohle auta nepůjde. Takže jestli drahá škodovko to auto je jenom trošku odlazené na sportovnější jízdu - tak jsi udělala velmi dobrý krok. A cena za takový výkon a výbavu - více než přiměřená a dobrá.....
Ty nám zraješ škodovko :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dastax"
26. 4. 2010 22:52
Re: No...
však spotřeba je udáváná za nějakých typických podmínek (měřené pro všechny auta správně)....nevidím důvod, proč by měli udávat spotřebu při sportovní jízdě, ale uvádějí při jízdě normální (dle mého ala rychlostní limity)

Pak jde o to co si člověk představí pod pojmem sportovní jízda, kdo to bude tlačit na krev, nebojím se, že by se nepřiblížil 15cti litrům (dosáhnout 20ti v průměru na delší trasu je podle mě nereálné)
26. 4. 2010 19:24
OT - 1.2 TSI 77 kW Octavia 6M vs. Fabia 7DSG
opäť sa nemôžem nikde vyjadriť k testovaným vozom [odkaz] a [odkaz] takže preto toto vlákno.

vysvetlí mi niekto, keď porovnávam testy s rovnakou motorizáciou vo vozidlách Octavia Liftback (1270 kg) a Fabia Combi (1184 kg) rozdiel v spotrebe v neprospech Fabie ľahšej skoro o 100 kg?

rýchlosť 100 km/h:
Octavia 2200 rpm - 5,1 l/100 km
Fabia Combi 2100 rpm - 6,4 l/100 km

rýchlosť 130 km/h:
Octavia 2800 rpm - 5,1 l/100 km
Fabia Combi 2800 rpm - 6,7 l/100 km

Súčiniteľ odporu Fabie II Combi je 0,31 a Octavie II Liftback 0,30
Rozbalit vlákno
8
26. 4. 2010 20:49
Re: OT - 1.2 TSI 77 kW Octavia 6M vs. Fabia 7DSG
Nebude to stratami kvôli dvom spojkám DSG? Čosi-kdesi som o tom tuším čítal, ale ruku do ohňa za to nedám, neviem to presne.
26. 4. 2010 21:22
Re: OT - 1.2 TSI 77 kW Octavia 6M vs. Fabia 7DSG
Sú to ustálené rýchlosti - v článku píšu, že FII ide na siedmom prevodovom stupni. Ak by aj bol "dlhý tiahlý" kopec, a prevodovka preradí, tak ten rozdiel v spotrebe 1,3 až 1,6 l na sto km sa mi kvôli dvojspojke nezdá ;-\
27. 4. 2010 21:08
Re: OT - 1.2 TSI 77 kW Octavia 6M vs. Fabia 7DSG
fakt neviem
Avatar - petrumr
26. 4. 2010 21:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 4. 2010 21:33
Re: OT - 1.2 TSI 77 kW Octavia 6M vs. Fabia 7DSG
ako vtip dobré :-)
ale teraz naozaj. rozdiel približne 1,5 l/100 km pri 100 kg rozdieli je čudné, nie?
čítal som Tvoju recenziu na haťapáka. zaujal ma ten úvod. prečo si zavrhol Roomster a uprednostnil Fabku? mám Fabiu I Combi s HTP a rozmýšľam na rumunsterom s 1.2 TSI 77 kW.
neregistrovaný "Hooonza"
27. 4. 2010 17:40
Re: OT - 1.2 TSI 77 kW Octavia 6M vs. Fabia 7DSG
No tak tam je psáno Fábie 6.0/6.7 a Oktávie 5.1/6.4. Já bych spíš tipoval, že se uklepli a u fobie to má být 5.0/6.7 a rozdíl se pak dá vysvětlit mj. pneumatikami. Nebo byl protivítr, to dělá dost.

Samozřejmě pokud pomineme, že když obě auta jedou 130 při 2800/min, tak se při 100 kmh se ty otáčky různí (to nelze ani kdybyste se rozkrájeli).
27. 4. 2010 22:07
Re: OT - 1.2 TSI 77 kW Octavia 6M vs. Fabia 7DSG
díky. sa mi skrížili údaje, ako som ich opisoval z textu ;-)
aj mne to vychádza tak, že pri 100 kmh by tá Fabka mala mať spotrebu nižšiu. ako to bolo myslené s tými otáčkami?
Avatar - Ronault.
26. 4. 2010 21:37
Re: OT - 1.2 TSI 77 kW Octavia 6M vs. Fabia 7DSG
Tys u toho byl? ;-)
Avatar - mrvolvo
26. 4. 2010 19:29
Combi
Jako nezávislý pozorovatel musím říct, že RS Combi se mi líbí.Nedávno jsem ji zahlédl z okna autobusu na cestě Praha - Liberec. Ten přední nárazník je neoddiskutovatelným krokem vpřed.Podle toho jsem ji poznal.Já bych ji bral.Nejsem fandou automatů, ještě nejsem ve věku kdy mě řazení nudí, ale s DSG jsem jel a je to fakt...slušný:)Ale i tak si rád řadím sám. Připadám si víc, že to auto řídím, než že ono řídí mě:)Fabia Combi II nikdy nevyhraje soutěž automobilové krásy, ale verze FIICombiRS, to je jiný kafe.A cena? Přiměřená. Kombík je opravdu unikát v této třídě a to se cení.Go Fíbí:)
Rozbalit vlákno
1
26. 4. 2010 22:32
Re: Combi
V hothatche combi se mi nejvíc líbí bohužel u nás neprodávaný Peugeot 207 RC SW [odkaz]
26. 4. 2010 20:02
Je to ošklivka
Ať dělají co dělají, pohádka o ošklivém kačátku se nekoná. Tohle je a navěky bude Eulalie Čubíčková.
Rozbalit vlákno
2
27. 4. 2010 08:16
Re: Je to ošklivka
Ošklivka?je to věc názoru.Viděl jsem ji na vlastní oči a určitě je hezčí než tuctovky od Peugeotu,Renaultu a pod.Malé auta většiny automobilek se začínají podobat jek vejce vejci....na rozdíl od Fabky......
neregistrovaný "Patrik007"
26. 4. 2010 20:34
Zrychlení
Zajímavé je, že škodovka udává zrychlení z 0 na 100 za 7,3 sekundy a podle tady té tabulky je zrychlení až za 7,6 , zřejmě redaktoři udělali chybu, nebo jak to je?!
tady je:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
26. 4. 2010 21:28
Re: Zrychlení
Těch 7,3 mi přijde mnohem pravděpodbnějších a nebylo by to poprvé co se tu sekli právě u zrychlení, viz třeba "nedávno" rocco R...
26. 4. 2010 22:03
jižní morava volá most... volá most
Chybí mi tu most... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
26. 4. 2010 22:11
Re: jižní morava volá most... volá most
To máš asi z toho, jak jezdíš pořád tím pisáreckým tunelem 200 a honíš ty audiny.
Avatar - deolator
27. 4. 2010 10:27
Re: jižní morava volá most... volá most
Do nebezpečnýho teritoria s černou střechou se zbytečně neleze... ;-)
26. 4. 2010 22:29
RS
Skody s oznacenim RS sa nemozu rovnat RS_kam od Fordu, Renaultu a pod.
To ze tam je silny motor, nejake napise "rs", nieco pozmenene, nerobia z tohto auta konkurencie schopne vozidlo spominanym znackam...
a este to aj vyzera hnusne :no:
a ta imitacia difuzora >:D
nuz__je to skodofka rs...tak uznavana a respektovana... 8-s
Rozbalit vlákno
8
26. 4. 2010 22:44
Re: RS
Já si myslím a jsem o tom naprosto přesvědčen, že focusu RS ta škodovka natrhne *, kdykoliv si vzpomene.
26. 4. 2010 22:58
Re: RS
No tak vidíš... proč si tedy napsal ten předchozí příspěvek?
Avatar - Ji/Ri
27. 4. 2010 02:12
Re: RS
....moc často si ale nevzpomene..... :-!
Avatar - twistedTSD
26. 4. 2010 23:51
Re: RS
fabia RS ma byt konkurent Focusu RS? to jsou mi novinky....nebo co tim chtel autor rict?
Avatar - Ricardo
27. 4. 2010 20:47
Re: RS
Porsche 911 GT3 RS se zase nemůže rovnat Škodovkám RS - tak trapně malý kufr a nedostatek odkládacích prostorů by si v Boleslavi nikdy nedovolil pustit do výroby! :-!
Avatar - white label
27. 4. 2010 20:53
Re: RS
Přesně tak, pořád to jsou především "jen" dvě písmena, nic víc, nic míň.... může to být klidně např. Rozumně Solidně... ;-)
27. 4. 2010 01:35
RS
...Měl jsem možnost s ní jet asi před měsícem a ještě teď mi bije srdce >:D :yes: Sedí jako motokára a stejně tak bere zatáčky. Z DSG jsem měl strach, ale pomalé bylo jen řazení pod volantem. Jinak řadilo naprosto bezproblémově ( hlavně podřazování mě až fascinovalo ) a inteligentně. Navíc v režimu sport nechává motor běžet neustále ve vysokých otáčkách a ten zvuk mě rozhodně chladným nenechával. ( Na trojku klidně jedete ustálenou rychlostí 80 km/h (asi 4500 otáček) a nepřeřadí výš! Pořát čeká v pozoru na sebemenší polechtání plynového pedálu. ) Brzdy zezačátku dobry,po zahřátí trochu poleví,ale dá se to... Mít 500táců na nějakou "hračku",tak vůbec nic neřeším... :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
27. 4. 2010 02:11
Re: RS
Jen aby sis nešaltroval v trenkach..... >:D
27. 4. 2010 12:03
Re: RS
Myslí, že jsem jeli na stejné akci >:D :yes: A naprosto souhlasím. My navíc zkoušeli, jestli se dá na horizontu skočit >:-[] Dost mě překvapilo, jak je to auto stabilní a ani jsem nakonec neposostradal pádla pod volantem
Avatar - Ricardo
27. 4. 2010 20:49
Re: RS
Tak logika toho "sportovního" režimu teda překonává i BMW!
27. 4. 2010 01:45
RS
...jo spotřeba na asi 50km 13 l/100km,ale jel jsem pilu! Věřím, že s rodinou na výlet by se za sedum klidně jet dalo... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
27. 4. 2010 02:10
Re: RS
A to si vem, že jsi jel pilu....jak by to pak vypadalo, kdybys jel auto..... ty mi budeš pilař. A kam lepíš dálniční známky na té pile? >:D
Avatar - Dinar
27. 4. 2010 10:15
Clio RS
jsem naživo viděl jednou, při projetí, nutno říct, že to byla předváděčka a nebylo to v ČR, za celou dobu jeho existence jsem na evropských silnicích žádné nepotkal, ale možná jsem jen neměl štěstí. Na druhou stranu jsem si jist, že fabie RS, pola GTI či sport Ibizy budu potkávat celkem běžně, a to proto, že tato auta účel malého HH splňují více, jsou schopná a přitom uživatelsky přívětivější pro běžné ježdění, díky dostupnějšímu výkonu přeplňováním a povedenému automatu kazícímu zábavu jen minimálně. Sice je mi jasné, že zde v diskusích se pohybují samí puristé schopní docenit, a hlavně naplno využít, kvalit a nadání clia RS, ale s nimi to mám stejně jako s tím cliem, na silnicích je nepotkávám. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
27. 4. 2010 10:40
Re: Clio RS
Ano, to je prostě neodiskutovatelná realita. Kolika lidem brání v nákupu CRS jen taková "banalita", jako je nemožnost 5ti dv. verze. Osobně bych dal přednost třídvířku, ale takových lidí je dneska neskutečně málo, zvlášť v našich končinách...
Kvalitní dvojspojka nemusí být u HH podmínkou, ale její možnost, bych naopak u HH velmi přivítal...
27. 4. 2010 11:47
názor po svezení
Kdo s autem nejel nemůže soudit. Po cca 70km můžu říct je v režimu S auto jede jako splašené(kam se hrabe manuál), drží se silnice jako klíště a spotřeba je cca 12l/100km - pozor mluvím o jízdě plyn na podlaze! V režimu D jde o běžné autíčko se kterým může vyrazit manželka do města,kde nebude problém jezdit za hodnoty, které uvádí výrobce. Pokud manželka v D přišlápne plyn dostane kopanec do zad. Za volant tohohle auta jsem sedal s velkým despektem >:-[] , ale pak se mi z něho nechtělo. Díky XDS auto neskutečně sedí a jízda s ním je zážitek >:D Neříkám, že manuál by nebyl fajn, ale DSG je prostě bomba.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - gld
27. 4. 2010 14:38
Re: názor po svezení
okej dobre, keď som nejazdil nejakým autom tak nemôžem hovoriť či sa mi páči/nepáči alebo či pomer cena/výbava je prijateľný 8-s

už si sa nám pochválil že si preháňal nové rs, snáď aj stačilo :-!
27. 4. 2010 15:43
Re: názor po svezení
Nemůžu si pomoci ale mě to připomíná krabici od bot.Motor bude určitě výborný ale co je to platný když je to pod tak tragickou karoserii.
27. 4. 2010 22:41
Re: názor po svezení
Tak ti nevím, tolik chvály, byla to opravdu Fabie RS? :-)
Avatar - Hory
27. 4. 2010 15:43
NEMÁ KOULE!!!
Tak tenhle "hot-hatch" mě nechává velice chladným... Auto nemá koule, interiér bezpohlavní.. Ale myslim, že na vesnici pro nějakýho mlaďase, kterej nemá ještě moc rozumu to může být dobrá volba.. A to logo "V-RS" nechávám bez komentáře, za tuhle káru bych dal /kdyby se mi líbila/ tak do 350.000. Volba barvy střechy je dozajista silný argument alá Mladá Boleslav..
Tři hvězdičky z deseti. :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
27. 4. 2010 16:52
Re: NEMÁ KOULE!!!
mam jeden dotaz - mohl bys mi prosim napsat nejaky SROVNATELNY auto do 350tis.? diky ;-)
Avatar - Hory
2. 5. 2010 11:41
Re: NEMÁ KOULE!!!
Asi si mě nepochopil.. Chtít za Fabii RS půl mega je dle mého názoru bláznovství.. Cenovka 350 tis. je strop, co za to chtít.. O srovnatelnym autě za tuhle cenu se nikdo nebavil.. :-!
27. 4. 2010 17:05
tak to je síla :)
Nejdříve jsem si myslel, že jde jen o žert... 500 tisíc za tohle :-) Já nevím, ale asi bych měl větší radost z Mazdy 6 v nějaké slabší výbavě, nebo v Alfě 159.. Nebo v C5... Taky BMW řady 1 je už dosažitelné...
Ale když už někdo ty peníze má, tak mu tu fabku za půl mega přeju :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
28. 4. 2010 00:31
Re: tak to je síla :)
je to naprosto bezna cena za podobne auto, dokonce nizsi nez by se dalo cekat... ;-)
28. 4. 2010 18:42
Re: tak to je síla :)
Adekvátní cenu vidím někde v cenové výši 400 000.- viz. vozy které jsem zmínil výše :-) Novou Astru člověk pořídí za nějakých 550 000.- v 1.6T a kupuje auto o třídu výš :-)
29. 4. 2010 00:06
Re: tak to je síla :)
Jo a u ní v ceníku položky jako "elektrické stahování zadních oken za 11 500"...to je fakt kauf...
29. 4. 2010 08:35
Re: tak to je síla :)
No, obávám se, že pořád lepší než ta fabka :-) Ale stejně si myslím, že pod tímhle článkem je diskuze marná, tady je to především o střetávání dvou nesmiřitelných táborů :-)
Já jsem někde napůl cesty :-) V autech Škoda bych i smysl viděl, jen kdyby byly základní ceny někde o 100 000 niž :-)
Jediný model, který se podle mě vyplatí je superb, za relativně málo peněz může člověk získat slušné auto
28. 4. 2010 15:59
fabia
Já bych za to nedal ani korunu:D Takový hnus jsem ještě neviděl..vypadá jak traktor..se na to mrkněte, hned ta úvodní fotka..po tu linii spojující pření světla se zadními to ještě jide(myslím jako v rámci snesitelnosti, do krásy to má daleko), ale nad touto linií..děs..jak může být vrh auta vyšší jak spodní část?? Top je opravdu jako traktor no a za ty peníze...palec důle :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ackire"
20. 5. 2010 14:58
škoda
Je to pěkné auto - mně se určitě líbí.. Ale je škoda, že vedení VW Group nechce povolit silnější motor a ještě něco sportovnějšího než je rs.. Třeba v Octávce bych viděl klidně nějakou přeplňovanou V6. Už i Seat Cupra R má 265koní.. Tohle by se mi líbilo v Octě
Rozbalit vlákno
0