No ono se v clancich z Franfurktu vsude opravdu psalo, ze za za 285 900 dostane clovek kombika 1,2 51 kw.....asi jsme byli moc nadseni a Skoda si to rozmyslela :-(
Nojo, sekli sa. Je to sice HTP, ale 44kW (a zrejme 8V)
Inak tie ceny nie su zas az take strasne, povedal by som ze porovnatelne s podobnou konkurenciou (okrem polo-auta verzie "classic", to by som uplne vyhodil z ponuky). Az na jednu vec: priplatok za porovnatelne vykonny naftovy motor 60 az 70 tisic Kc. So vsetkou uctou voci Skodovke, toto mi pripada doslova sialene...
Hold porad jeste existuji lidi, kteri si mysli, ze nafta je neco vic. Bohuzel v pripade cele Skodovky je to spise min.
Budme radi, ze prvni CR uz bude nasazen i pro 4-valce v Tiguanovi. Kdy se ovsem dostane do Skodovky???
Máš asi špatné informace, ale kombi s HTP 40kw se prodávala dost dlouho...sice nebyla v oficiálním ceníku, ale na přání ti tam šestiventil nacpali.
Máme ji i v práci, při naložení je jízda docela adrenalínovým zážitkem >:-[]
Já právě vycházel z toho oficiálního ceníku a ani zaměstnancům se to nenabízelo. Pokud se ale našel někdo, koho byl motor 40kW v kombi výslovným přáním, pak klobouk dolů. >:D
Omlouvám se všem za svůj omyl. V ceníku to možná nebylo, všechny doma nemám, ale podle info od člověka z montáže Fabií se tenhle motor asi rok montoval i do kombíků, otázkou zůstává, kolik zoufalců si to koupilo...
Tak ještě jednou sorry.
Musím podotknout, že jsem tyhle kombíky viděl pelášit v úterý z Prahy na Most po vlastní ose a vůbec se mi nelíbí. Ty starší mi příjdou hezčí, ale to je věc vkusu.
Máš pravdu, stará Fabia Combi bola fakt pohľadné auto, ale táto navá vyzerá podľa mňa príšerne. Je to môj subjektívny názor, tak sa prosím Vás do mňa teraz všetci neobujte. ;-)
P.S. Gratulujem všetkým českým futbalovým fanúšikom ku krásnemu výsledku nad Nemeckom a k postupu na ME. :yes:
No tak tých 44 kW na pomerne slušne veľké kombi je na dnešnú dobu skoro výsmechom. Nie som zástancom veľkých výkonov a premotorizovaných áut, ale toto sa mi zdá príliš slabý základ.
Inak 20.000,-navrch voči krátkej verzii je sympatický počin, celkovo ale cenník novej Fabie nemá čím nadchnúť. Najmä odstup najslabšieho diesla od najslabšieho benzínu je veľký, aj od benzínu s podobným výkonom.
Tak to je opravdu síla, rozdíl 80.000,- resp.téměř 100.000,- mezi zážehovým základem a prvním naftovým klapotem (v pravém slova smyslu), příklad by měli hledat jinde např. Linea, kde 1.3Multijet vychází oproti základnímu benzínu jen o 30.000,- dráž a to se jedná o 90 koňovou verzi.
Proste hnusny.Achjo,jak rad bych byl na nasi automobilku pysny,ale copak to jde?Ja vim ze jim jde o zisky,ale preci muzem produkovat neco dustojnyho sakra :-(
Zkus být třeba pyšný sám na sebe a svoji práci no a "pýchu na Škodu" nechejme zaměstnancům,vedení,akcionářům... kopejme každý sám za sebe.Je to jako hopsat po nějakém hokeji či fotbale, mávat fanglí a křičet,že jsem hrdý,že jsem Čech.OK, kluci vyhráli,bezva,ale je to jejich zásluha a jejich věc.Abychom si nepřivlastňovali cizí práci,jestli mi rozumíš.
musi byt poriadny dement! Techologicky je to uplne to iste (ani jedna jedina technicka novinka, co proznal aj VW) ako predosla Fabia a designovo je to este horsie! No ale uvidime ako marketing zase vylize ludom mozgy >:D
Nejraděj mám takové, co hned vědí, kdo je dement a přitom by stačilo,kdybys koukl do zrcadla a hned tam něco uvidíš.Si to nekupuj,já si také koupil jiné auto,ale proč bych měl majiteli něčeho,co je pouze množina součástek,plechů,plastů atd. a říká se tomu auto sdělovat něco o ***ch,to mi dost uniká...si každý koupí co chce,ne? Nebo u vás je Filckem nařízeno,že si lidé musí kupovat to a to?Hm, to je blbý...u nás si každý koupí na co má a co chce. :yes:
sporty wagon je se stejnejma motorizacema o 10 - 20000 dražší, je ale taky ve všech rozměrech o 10 - 20 cm větší a motory jsou o relativně mnoho kW silnější, a jak známo cee´d je auto povedený, navíc nejsme ještě zvyklí na pravidelnou obměnu stávajících modelů novou generací, což je vidět i na prodejích nové fabie, kdy se řada lidí drží první generace, když to ještě pořád jezdí, fabia kombi je povedená, ale bude to mít těžký, držíme palce
Nechce se mi to hledat, ale mam pocit ze mensi Fabia bude ve srovnatelne vybave drazsi nez vetsi CeedSW. Kdyz prictete ty airbagy, 7 let zaruku, a dalsi drobnosti tak vyjde cena minimalne stejna, ale ja bych rekl ze i vyssi. (v Ceedu snad je radio a jine, mozna to ma nekdo prozkoumane hloubeji a da sem srovnani). A kdybych srovnaval Ceed 5dv., ktery je stejne dlouhy a temer stejne prostorny jako Fa2Combi, tak potom vyjde Fabia uz opravdu hodne draha. Myslim, ze Skodu ceka perna budoucnost. Nosovice hrozi.
Nejdražší Fabia combi s dosluhujícím motorem 1.9TDI (77kW) je stejně drahá, jako cee'd SW s moderní 1.6 CRDI (85kW, nižší ručení)v plné výbavě, vč. rádia. Nevíc cee'd je rozměrově srovnatelný s Oktávkou. Pro mě není co řešit.
nejsilnejsi benzin v zakladu (s manualem) 355tis
nejslabsi nafta v zakladu 380tis
rozdil zakladniho benzinu a nafty 100tis
Co je tohle za politiku? Takovou raritu snad ani jinde nejde najit?
To je jedinz realny prispevek Skody na tema ochrany zivotniho prostredi. Jak je to snadne. Sprvnym nastavenim ceniku dosahnete, ze cmoudici a smrdici naftaky budou omezeny na nejnizsi moznou miru. Kdyz nejsou alternativni paliva ani hybridy tak alespon neco.
kdyby byl prípatek na diesla ta max 30tis šel bych do toho.. chtěl bych třeba kombi tdi 77kW ale s metlou a lepším radiem to je za 500 ale 10% sleva tak 450 ale pořad moc peněz tak zatím nic nekoupim :-)
Ceník vážení berte prosím s rezervou, koncern obecně žádný extra slevy oficiálně neposkytuje, to co si uhádáte s prodejcem máte. :yes:
Prodejce, když jsem si kupoval oktávku tak říkal, že fabie classic běžně za 220000, a superba v TDI a v dobré výbavě za 580 :-)
No jestli škoda spoléhá na strategii "plaťte to, co si uhádáte" tak je to smutný, takhle to nemá přece chodit, zákazníky maj nalákat na ceníky a ne na stažený žaludky z toho, že by se měli u dealerů dohadovat o ceně a navíc to nemusí vyjít vůbec podle představ, to si s klidnou hlavou zajít radši k jinýmu výrobci, jak jednoduchý
Tak hurá konečně je to tady - legenda a pojem co se týče prostoru,bezpečnosti, výkonu a kvality. Držák českých rodin který se nemá za co stydět ani na dálnici, kde dává pořádně zabrat kdejakému japonci ! Bravo ! Tahle legenda se nesmazatelně vryla do našich srdcí a zůstane tam na věky!
Sice to není doma náš případ, ale průměrná rodina, pokud pracují oba manželé má 2 krát 22 tis hrubých, 2 děti a po odečtení všech životních nákladů jim zbude krubé hoWno, takže tvoji vtipnou invektivu celkem nechápu.To neřeš a máš klidné spaní. :-!
Trochu off topic ne? A hlavně kde bereš ty čísla? Průměrný rodiny v ČR mají dohromady tak 30k hrubýho (všichni totiž nepracujou v Praze, odkud vzniká ten skvělej průměr 23k/měs...) a dokážou si z těchto příjmů našetřit na barák i auto... trochu jiná kapitola jsou ty děti, ale to už se dostáváme k "černý" stránce věci :-)
Nová kisna, motory detto pre dve osoby a vzadu pre mačky,psov a pygmejovcov na chválu nemcov resp typické je že musia vyrábat tažké veci ako nemecká čižma-totiž určite má hrubku plechu 0.8-0,9 mm.Videl som fabiu hatchback no ozaj len pre rodinu ozaj nižšieho vzrastu,strohost vnutorného priestoru určite zostala zachovalá
kedy už bude konečne aj české auto?? :no:
jak se s timhle 44kW motorem a naplnenym 500l kufrem BEZPECNE jezdit??? 8-s
ja pokud nalozim 500l kufr, do toho rodinku, tak s 77kW je to tak napohodu, na bezpecne predjizdeni atd.
opravdu nejak to netapu... :-|
Ešte tak možnosť za priplatok 5000 rozšírenie karosérie o nejakých 5-10 cm a možno by sa to predávalo. Ale toto je čistá koza krížená z jazvečíkom , úzka , vysoká a dlhá.
8-s8-s8-s8-s8-s8-s Odpornější auto snad ani člověk nemůže už udělat. Je to hnus fialovej a než bych si dělal ostudu v téhle krabici, to radši budu jezdit na kole >:D
Opravdu jenom úplný trotl si může koupit něco tak odporného a hlavně technicky nedokonalého jako je Fabia 2 combi...škodovku to nestálo vůbec nic motory Vám naservírovali pořád stejný starý a na nic.předek měli z Roomsteru, podvozek nechali z původní Fabie, navíc jí zůžili, takže jízdní vlastnosti asi taky nic moc..No kdo jim už na takovýhle okatý podvrh skočí je u mě totální nepřemýšlející tupec, který mermomocí bude za každou cenu podporovat národní hrdost, na kterou mu ovšem německé vedení škoda auto sere a bude si krásně libovat v ziscích za vaše pracně nasmolené peníze...Navíc přece nechcete, aby škoda Fabia měla víc jak 60kw??!!! Už teď se podívejte jaký to jsou všichni pitomí závodníci a to tam mají 44kW a 55kW v 1.4. Jezdí s nima nadoraz a napodlaze plyn..teď si představte ty samé lidi, kdž jim tam někdo dá 100kW!!!Pan Červíček (nový náčelník dopravní PČR) jde okamžitě od válu, protože takový masakr, na silnicích-to bude něco..S pozdravem pro všechny soudný lidi.
Nová Fabia je podla mna škaredý swift a ešte aj o dosť drahší...a ktomu ,že české auto a kúp si slovenské a pod : keď kúpiš fabiu alebo neco ine to je jedno lebo vždy na tebe niekto zarobí a záleží len či to výhodná kúpa... a dnes sa ludia nedelia na čechov,slovákov,nemcov a pod...ale na bohatých a chudobných a nikto ma nepresvedčí ,že ten kto má vážne vela peňazí si kúpy škodu...
A mi chudobný sa budeme hádať či lepšia fabka alebo ceed alebo golf...
PS: Ja idem kúpiť Swifta a ma za 280 000Sk v akcii takú výbavu akú má Fabia tak za 450 000Sk a možno aj viac....
Proc stoji motor 1.6 s Automatickou prevodovkou u vybavy Ambiente o 40000 vic nez s manualem???? U ostatnich vybav je rozdil 30000 a u kratke Fabie taky... Je to jen preklep nebo nejakej tah z Boleslavi ??? :-(
Ted jsem se vrátil z Autoshow nejsem příznivec škodovky ale kombi vypadá naživo pěkně vůbec né nevyváženě.Krátká verze je fujtajbl a kombi nešahá ani po kolena nejdřív jí omrkněte naživo a pak sudte. ;-)