Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Edition R5 oficiálně: Limitka na oslavu nejúspěšnějšího roku v motorsportu

Mladoboleslavská automobilka slaví nejúspěšnější rok v závodní historii limitovanou edicí Fabie. S netradiční zážehovou čtrnáctistovkou dorazí v počtu 1300 kusů.
Zpět na článek
12. 12. 2017 14:59
12. 12. 2017 22:11
12. 12. 2017 15:01
12. 12. 2017 16:52
12. 12. 2017 16:16
12. 12. 2017 16:47
12. 12. 2017 17:56
12. 12. 2017 20:02
12. 12. 2017 22:17
12. 12. 2017 19:33
12. 12. 2017 20:29
12. 12. 2017 21:49
12. 12. 2017 20:32
12. 12. 2017 21:36
12. 12. 2017 22:00
12. 12. 2017 23:37
12. 12. 2017 23:56
12. 12. 2017 14:58
už je pryč
tohle kladivo, skutečně vyprodáno, možná nějakej šedej transport z Afgánistánu, bravwo škoda ;-)
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2017 14:59
Hmm
Informovali ste, že bude mať výkon 125 kw a nie 92....
Rozbalit vlákno
1
12. 12. 2017 22:11
Re: Hmm
Ta má dostat zážehovou čtrnáctistovku TSI s výkonem 125 koní, jež se bude párovat se samočinným ústrojím DSG.KW a koně je trochu rozdíl
12. 12. 2017 15:01
Pecka
Ty ole to je pecka, ze jsem naivne sel cist tento clanek. No a rekne mi tedy nekdo co ma tahle mr.ka spolecneho s WRC mimo te zelene barvy???? 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
12. 12. 2017 16:52
Re: Pecka
Jestli toužíš po Fabii s WRC geny, budeš si muset trochu připlatit. [odkaz]

Tohle je pouhá limitka.
12. 12. 2017 16:16
haHaa
co to je??? oslava nejuspesnejsiho roku v motorsportu s 92kw a zrychleni 8,8s >:D >:D ale urcite bude mit nejake premiove nalepky >:D
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2017 16:47
louda
Takze na oslavu motorsportu vznikne kram, kterej da stovku za 9 sekund? No to mi ho vyndej.

Nerikam, ze to nutne musi byt na urovni RS3 nebo Mini JCW, ale treba ta osmnactistovka z pola gti by byla dustojnejsi...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - praděda7
12. 12. 2017 17:56
Re: louda
Když to budou prodávat za dvěpade k Kč, tak co?.... ;-)
Avatar - white label
12. 12. 2017 20:02
Re: louda
To víš, že budou..., za "pár" let v AAAčkách! ;-)
12. 12. 2017 22:17
Re: louda
Na tu cenu jsem opravdu zvědavý.
Avatar - JGucci
12. 12. 2017 19:33
Balónek
Muze to být jen jakysi "balonek", aby Skoda otestovala trh pro pripadny navrat Fabie RS. I tento motor je lepsi, nez "dratem do oka" a skodovakum patri diky, ze si ho dokazali v koncernu prosadit! :yes: Jen to jmeno je mozna dost prehnane, Fabia Sportline by mozna bylo vyztiznejsi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mustafa
12. 12. 2017 20:29
DSG
To je vtipný. RSka se ve druhé generaci neprodávala hlavně proto, protože měla jen DSG. No a co napadne Škodu? No jasně, dáme tam znova to hrozný 7°DSG >:D
Rozbalit vlákno
1
12. 12. 2017 21:49
Re: DSG
Vystihl jsi to naprosto přesně! :-O
Avatar - JDM
12. 12. 2017 20:32
Bohužel
To auto není ničím výjimečný, nic super na něm není, zadnej nápad, nic originálního, prostě obyč nacancana fabka. Motor ok 1.4 turbo na velikost a váhu auta stačí na nějaký svižnější svezení určitě, Dsg je fakt špatně ale ok třeba to má připomínat řazení jako v R5... A to je jako všechno.. Pár nalepek, barevný kola.. Myslím že Fabia R5 by si zasloužila víc a nemusela by to být hned bestie ale prostě něco co by to tu R5 napodobilo...
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2017 21:36
4x4
Prosim redakciu, nech si opravi tu brutalnu chybu...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
12. 12. 2017 22:00
Uff
Kto ako prvy skroti to monstrum ?
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2017 22:08
Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíbilo
Nechápu marketing. Nemám rád marketing. Firma, která je 116 let v motorsportu téměř nepřetržitě, to znamená v podstatě od počátků motorismu, a má za sebou celkem dost skutečných úspěchů, si mimořádně vydařený ročník oslaví "limitkou" auta s hezčími sedačkami, sportovními tlumiči, někde vyštrachaným motorem v přidušené variantě a parkovací kamerou, která je ve voze této velikosti zcela zbytečná.

Ano, ve výsledku 1,4 turbo a sportovní podvozek a sedačky je zajímavé vylepšení výbavy Monte Carlo, ale fakt je to dost vzhledem k příležitosti? Možná jen proto, že je to limitka jen 1300 ks.

Nechápu. Tohle vytvoří, na propagačních materiálech se kolem tohoto bezzubého autíčka kouří od driftující R5, zatímco stejná firma cpe už leta letoucí miliony EUR do přesvědčení celé Evropy, že pravou sportovní značkou je SEAT, ačkoliv nikdy nebyl a nebude i přes veškerou snahu reklamních mágů. SEAT nikdy nebyl nic víc než fabrika na licenční auta pro Španělsko, nic sportovního ani emoción v tom nebylo a nebude. Umělá firma, umělý image.

Možná proto se mi vlastně Fabie R5 líbí, jen mohla být trochu výraznější. Ale úplně mě dostala informace o tom, že vpředu jsou větrané kotouče - to by mě teda nenapadlo :-) a řidič spolupracující s ruční brzdou :-) A co vzadu, tam jsou kotoučky nebo bubínky? Nějak jsem to neprohlédl skrz kolo a v tom podrobném popisu mi tato informace chybí, autor zjevně opsal pár frází z prospektu, jen skončil moc brzy.
Rozbalit vlákno
6
12. 12. 2017 22:54
Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíb
Rozhodně není pravda, že by značka Seat "niky nebyla víc, než fabrika na licenční auta pro Španělsko". Vždyť první nelicenční Seat, Ibiza Mk.1, byla představena již v roce 1984 a již řadu let má tato značka v Martorellu kompletní vývojové i designérské středisko! Seat se dobře uplatňuje i v okruhových evropských závodech a časem si vybudoval silnou fanouškovskou základnu svými ostrými verzemi Cupra, odvozenými od modelů Ibiza a Leon. I běžné verze Seatů přitom mají podvozky laděné sportovnějši (ostřejší řízení, tužší odpružení), než Volkswageny a Škodovky. A že mají Seaty podstatně emocionálnější design, než modely těchto dvou sesterských značek koncernu VW, o tom snad není nejmenších pochyb. Navzdory tomu, že Seat nemá zdaleka tak dlouhou tradici výroby vlastních modelů jako VW či dokonce Škoda, v posledních letech (po realizaci správného marketingu a hlavně designového stylu s ostrými liniemi), tato španělská značka zažívá veliký rozmach a její prodeje prudce rostou v celé Evropě i v některých mimoevropských zemích. A to prostě příznivce škodovky dráždí. Podle mého názoru úplně zbytečně, protože obě automobilky si najdou své zákazníky - např. Seat je má nejmladší ze všech velkosériových značek v Evropě - právě díky svému dynamickému a mladistvému charakteru svých vozů. :-) :yes:
13. 12. 2017 00:07
Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíb
rozumímm tvému nadšení, jen jej nesdílím. Já vím, Ibiza "systém Porsche", Malaga jako totéž v sedanu, vyloženě emoción :-) Ale jo, ty byly povedené. SEAT ve větším postavilo na nohy až geniální první Toledo pod taktovkou VW, pro změnu taky auto s vyloženě sportovním nábojem :-) a určením, jehož koncepci naštěstí pro nás okopčila Škodovka pro Octavii a bohužel pro SEAT tím odsoudila tuto značku k plánované trvalé přetvářce na Něco, z Ničeho - trvalo to přes dvacet let investic a manažerského úsilí a výměn designérů ve ztrátovém podniku, to není přirozený vývoj, to je umělý image. Něco jako FlixBus dotovaný německými důchodci... A výsledek je, že Škodovka, co dělá obyčejná auta, ale odjakživa s nimi úspěšně závodí, si ani nemůže udělat radost pořádnou edicí, co by měla trochu koule, i když prostě jedou motorsport pořád, a ne od nařízení managementu z r. 2000 (to je samozřejmě jen řečnický obrat, nikoliv informace). Nemám proti SEATU nic, jen mi to přijde prostě divný. Sportovní značka na příkaz, ze dne na den... Fabie R5 není taková, jak by měla a mohla být a může za to vedení, právě kvůli SEATu (mohu se mýlit)
13. 12. 2017 11:28
Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíb
Jen jsme prostě chtěl říct, že jižánsky dynamický sexy styl nemají současné Seaty jako nějakou novinku, ten už vyznávaly první generace Ibizy i Toledo I a II. Že to potom u Seatu zcela podělali špatným marketingem a hlavně nepovedeným designem, je věc druhá. Dále je velká otázka, proč Škodovka nesmí přijít s Fabii RS - vůbec to nemusí být jen kvůli Seatu! Každopádně oficiální koncernová "argumentace" prodejním neúspěchem Fabie II RS je zcela nevěrohodná až směšná - to auto se neprodávalo kvůli nepovedeným proporcím a hlavně kvůli debilní montáži převodovky DSG. Pokud by tyto chyby neudělaly u současné Fabie III RS, s odbytem by určitě neměla problém!
13. 12. 2017 22:22
Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíb
Proč by si nemohli udělat radost? Jen by si to museli zaplatit. Těžko čekat nějaký zázrak, když se rozhodli skončit s RS. Přitom mohli následovat Polo. Fabia Polo neohrožuje. Nemá ve svém segmentu nějak zvlášť silné postavení, na rozdíl od Octavie nebo Superbu.
Avatar - twistedTSD
12. 12. 2017 23:26
Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíb
Jsem si téměř jistý, že bubny nepořídíš ani k silnějšímu turbolitříku. Takže to asi nehrozí.
Avatar - Beefcake
13. 12. 2017 00:36
Re: Kdyby tohle udělali u SEATu... to by se vedení asi nelíb
1300ks , lebo tolko im este ostalo na sklade 1.4 motorov :-)
Avatar - miromen
12. 12. 2017 23:37
Ježišek
Vanočni svatky se bliži, každoročni již tradični předvanočni kouzlo v podobě black friday, už nastalo a škodovka přišla s vymetanim skladu. V Rapidu neni o tuhle kombinaci zajem tak pod touhle zaminkou se ji snaži udat ve Fabii.
Rozbalit vlákno
1
12. 12. 2017 23:56
Re: Ježišek
Bohužel máš asi pravdu. Kdo by si taky pořizoval low-endové auto s převodovkou DSG? >:D