Fakt nevim, jaký smysl má polovičatý článek. Family 1.4/63kW je oproti stejně výkonnému TSI levnější pouze o 10 000Kč, dalších 10 000Kč je úspora za balíček Plus a 10 000Kč za metalízu už v ceně. Dalších 5 000Kč je úspora v případě volby karoserie combi. Celkem tedy rozdíl 30 000Kč u hatchbacku a 35 000Kč u combi oproti TSI nebo se to dá brat jako "1.4/63kW za cenu 1.2/44kW". Stejná situace je u Roomsteru, kde je 15 000Kč sleva oproti motorizaci TSI (resp. 1.4/63kW za cenu 1.2/51kW), zdarma balíček Plus (pro Style Sunset, radio Swing, zadní senzory a kola z lehkých slitin 15 palců) a zdarma metalická barva. Oproti TSI tedy sleva 35 000Kč. Akce je pro verze Easy a Style.
Mimochodem, na všechna HTP ať už skladová nebo do výroby probíhá akce se slevou 9600Kč pro Fabiu a 14400Kč pro Roomster.
Když to nedáte dohromady, aspoň to můžete opsat odtud [odkaz]
Divim se, proc se Skoda o te sleve na HTP nikde nezminuje...to by znamenalo, ze Fabia zacina na nejakych 190 tis. a Roomster na priblizne 255 tis., hlavne tomu Roomsteru by takova reklama alespon trochu pomohla.
Škoda dělá co může, aby prodávala místo Roomsteru radši Octaviu. Je ale podle mě špatně, že je combi u Fabie za příplatek 10 000Kč a Roomster (byť včetně kol z lehkých slitin, rádia, zadních senzorů) stojí dalších 35 000Kč. Možná by byla dobrá ještě verze na úrovni Ambiente s menším příplatkem. Ale to asi souvisí s natažením ceny k základním cenám Octavie.
daná motorizace na našem trhu nebyla zatím k dispozici, takže těžko můžou dělat zase akci. TSI je extrémně žádané (a je lepší ho prodávat třeba v yetíkovi nebo OII) a 1.2HTP po naložení family do auta připomíná fotbalistu po padesátce. je logický, že volba padla na 1.4/63kW. automobilka nemusí jít s cenou dolů, uvolní si ruce při výrobě TSI a zákazník dostane dárek v podobě silnějšího motoru, barvy a výbavy navíc za cenu 1.2/51kW.
možná by bylo dobrý věnovat se něčemu, čemu bys mohl rozumět. vaření, nebo tak něco.
Co to kecáš ?? Je vidět, že máš všechny info načtený akorát z netu. TSI je nedostupné (ano vyrábí se v MB, ale dávají ho do celého koncertu), je po něj obrovská poptávka, proto návrat k 1,4 16V (abyste zákazníci nemuseli čekat). Pro příklad: Oct.Combi 1,2TSI obj. začátkem prosince bude dodána cca duben 2011 !!!! Motory prostě nejsou.
Family je postavena na tom, že je k dispozici motor který všichni znají a po načtení výbavy, kterou máš v Family skoro gratis prostě ušetříš :-)
Takže bravo škoda, kucí v marketingu se zamysleli a vyšlo to. Mimochodem od objednání máš tohle auto doma za cca měsíc.
1.4/63kW EU5 se na našem trhu nikdy neprodávala, přišla až s modely Family. Na trhu je naopak už dlouhou dobu v Polsku, na Slovensku a na dalších trzích. V nabídce naopak stále není 1.2TSI/63kW v Polu i Ibize a to ani na domácích trzích.
Normální člověk pochopí, že Škoda zařazením tohoto motoru jenom získá. Nesníží cenovou hladinu a přitom nabídne zákazníkovi bonus v podobě silnějšího motoru, dodá auto v brzkém termínu a uprotože může stejný motor s jinak naladěnou ŘJ a verzí budíků namontovat jako silnější verzi do Octavie nebo Yetiho, finančně pomůže i sama sobě. Zkusil jsem to naformulovat podruhé a pokud i dál budou někteří slepě vidět za tímto krokem morální vítězství motoru HTP, nevím, co dodat.
Umře, ty už seš s těma svejma teoriema o hangárech fakt k smíchu. V dnešní době, kdy jsou sklady naprosto minimalizované a jednotlivé díly se fakticky vyrábí pro konkrétní auta... místo těch blbejch keců si radši najdi čísla o výrobě motorů, možná pak přehodnotíš ty fantasmagorie o 1.4 a budeš šoupat nohama při pohledu na vývoj objemu výroby HTP.
ona ta fabie ve vybavě holobyt nemá centrál >:D
k čemu tady sou fotky nějaké luxusní verze za cca350tis. chci videt fotky té základní verze tedy-přední švihadla,plechová kola-poklice,řidiče jak se natahuje na pravé zadní dveře,aby je mohl odjistit-odemknout,zaslepky mlhových svetel,... né nějaky svetly interiér,navigace...
A to je tak, když někdo vidí v titulku "Fabia" a hned si jde rýpnout do diskuse...jenže ona ta Fabia holobyt Family má centrál i klimatizaci. A konkrétně Family ambiente, o které ten článek jen tak mimochodem je, má navíc i DO, mlhovky, přední okna v elektrice (...). Niméně, pokud ujíždíš na plecháčích a švihadlech, kochej se ;-) [odkaz]
nechci rypat,jen mne zaraží že v galerii jsou fotky fabie v plné palbě
dokonce má i zadní okna v elektice,takovych verzí se prodá pár desítek kusu...
jinak nad fabii bych uvažoval,ty ceny a vybavy už nejsou tak hrozné jak byvaly :yes: