To nejde. Jsou to nejčerstvější (dobře placené) novinky. A předpokládá se, že všichni na světě (Škoda je už globální) nedělají nic jiného, než že celý den čekají až zase uvidí další kousek nové Fabie.
Fakturu za promo fabie III asi vystavovat nebudete. Ale chcete tvrdit, že se škodovkou má ACZ standardní vztahy jako s jinými prodejci a automobilkami v čr?
Osobně nesleduji diskuse na konkurenčních webech a je dost možné, že se podobné příspěvky objevují i tam. Jen si to dávám do souvislosti s tím, jak to vypadá, když napíšeme nějakou nepodloženou zprávu opravdu natvrdo.
Takový příspěvek je pak vyloženě útočný a to by se mezi slušnými lidmi stávat nemělo. Taky proto, že kdyby byly články o Škodovkách placené, chci svůj podíl :-D
Ok, i kdyby jste měli lepší vztahy, není to nic proti ničemu, potom by bylo možná lepší je přiznat, ale nemám důkazy, tak nebudu spekulovat. Za další je škodovka domácí automobilka, tak proč ji nepodpořit, navíc má určitě co nabídnout, testmani ACZ k ní můžou mít osobní vztah. Před pár lety TG, nebo Fifth gear se skoro veřejně hlásil k fordu a podporoval jej kde mohl.
Já se fakt nechci dohadovat, ostatně jako redaktor vlastně nevím o moc víc než vy >:D .
Ale jde mi o princip. Pokud někoho Fabia nezajímá, ať na to nekliká, ale nějaké řešení mindráků v diskusi, kde uživatelé vystupují anonymně, ja trochu na hlavu...
Myslím že dnes je to v "poho", škůdka už má zadní světýlko, všichni relativně spořádaně diskutujeme a jako bonus občas nějaká ta sranda. Co si víc přát? ;-)
a nezda se Vam, ze tech ctenaru, kteri to berou je nejak malo???
Nemeli byste se vy, redaktori zamyslet nad tim, proc neco zverejnovat tak, aby to ctenare stvalo?? Nemeli byste to byt vy, kdo se snazi filtrovat marketingove aktivity vyrobce a podavat je tak, aby rusily co nejmene??
Nebo jste vazne pouze opisovaci a na kvalite vlatniho media Vam nesejde?
Proc se tady dosud nezverejnily snimky, na ktere jste byli nekolikrat v diskusi upozorneni??
Začnu odzadu - fotky maskované Fabie jsme nepublikovali, protože nejsou tak kvalitní jako ty, které jsme vám již přinesli. [odkaz]
Ono je hezké, že jsme redaktoři a upřímně řečeno mě ta práce moc baví, ale dáváme lidem to, co chtějí. Pokud se koukenete do sekcí Nejčtenější a Nejdiskutovanější, bude to celkem jasné. Jistě, dá se argumentovat tím, že to nechtějí všichni, ale tak je to s čímkoliv jiným. Nikdy nezavděčíte všem. Proto tady je možnost některé zprávy prostě ignorovat a nebojte - do mailu Vám je posílat nebudeme >:D .
Online je o tom, abychom rychle reagovali na aktuální dění. Však si jistě vzpomenete, že v jednu dobu byla televize plná Ratha. Proto je na ní červený knoflík, aby se dala vypnout ;-)
Pane Mička, "Nejčtenější a Nejdiskutovanější" neznamená nejlepší nebo něco říkající.. Natož objektivní. Pokud by se promazala moudra zdejších světaznalců typu jossalita, jejichž autosvět končí u reklamního letáku koncernu, zbyla by tady polovina příspěvků... Viz dnešek, kdy se tady ještě tento všeználek neobjevil.
A takových "diskutérů" píšících absolutně mimo mísu, je tady víc. O kom píšu, nechť si každý domyslí.
Na tohle musím reagovat. Jestli zastáváte myšlenku a píšete ve stylu - dáváme lidem co chtějí, pak přesně tohle je filozofie BULVÁRU :-!:-!
(Tím neříkám, že na Fabia Jigsaw je něco špatného, tyhle zprávy přinášejí všichni. Jen možná pro příště snad stačil 1 článek a aktualizovat každý den, ale to je opravdu detail).
Jo, jak Dixik odkazoval na stránky Škody, tak už to tam bylo dopoledne.
Co k samotnému světlu? Nic moc. Ne úplně hodnocením, ale tím, co bych k tomu chtěl říct. Asi před třemi lety byla z Vision D v SM ilustrace fabie, a ač SM nikdy moc přesné ilustrace nemělo, tak ta záď je úplně stejná. >:D Přeberte si to každý po svém...
Ještě jednou naposledy, než se to konečně odhalí celé, musím auto.cz pokárat za dělení do x článků. Chápu servis u domácího a na trhu veledůležitého modelu, ale toto: [odkaz] >:-[]8-s
Ke kampani ze strany Škody - fajn, bylo to tu Rapid, Octavia... a Favorit. No, asi nechce být značka moc atraktivní, když vzpomíná na dobu československé normalizace. Na zahraničních webech už musí dělat články obden, jináč by si čtenáři museli myslet, že se Češi definitivně zbláznili. :-!
omg. Ta fotka je seznam nejdiskutovanejsich clanku, takze to je prace lidi a ne redakce. Vubec tohle nadavani na serial skodovky je naprosto hloupe. Skodovka si vymyslela, ze to bude na seria vy si myslite, ze kazdou fotku budou media prehlizet, nebo co? Pane boze, vy jste tak naivni. Predstavujete si to jak hurvinek valku. Udelejte si vlastni moto medium a delejte si to podle svyho.
Já vím, že to děláme my. Mrkni na nejčtenější, tam je to obdobné. Na to, že je pondělí, se tu tolik nediskutuje, proč asi... nikoho už nebaví se bavit o tom samém, na co by stačilo průběžně aktualizovat. Bohudík aspoň ty články samotné se dají nazvat neutrální zprávou, což třeba Vaverka moc nezvládal. Takže tak. Už jim nebudeme dělat tu radost a spekulovat nad tím víc, ok?
Howgh
Z tvýho obrázku je jasně vidět, že lidi prostě tohle auto zajímá, holt domácí značka. A ač se to některým zde nelíbí, zajímá je tak, že o to celý týden diskutují úplně nejvíc. Jen bacha, jak se říká: čeho je moc, toho je příliš.
A to nás čeká ještě minimálně celý auto, kabina, motory, pak nějaká první jízda, redakční test, srovnávák, další srovnávák, ještě jednou srovnávák (pro případ, že by to předtím nedopadlo dobře) a máme tu slibované Kabaňovy Vánoce >:-[] ;-\
No tak já jim ještě tu radost udělám, že, když se to má zítra představit a celý víkend jsem na ACZ nechodil...
Ještě si na to vzpomínám, jak novinář z SM páčil z Kabaně myslím u Mission L informace k Rapidu a designér mu na to odpovídá: „Moje děti se také nemůžou dočkat Vánoc, ale musí, tak to také vydržte.“ >:D
... ani na jeden článek týhle zhůvěřilý série jsem nereagoval, ale teď už musím. Jděte s tím fakt do *. Já vím, nemusím to číst, ale tím, že tu ty články jsou mi říkáte: "Ty, náš čtenář jsi úplnej imbecil, kterej nám sežere kdejaký lejno, zvlášť když je to o škodovce, protože ty, náš hloupý čtenář, se ze škodovky poděláš, i kdyby vypadala a jezdila jako Wartburg".
Možná na to nekoukáš ze správného úhlu. Redakce nemá ambice hodnotit intelekt svých čtenářů... a zřejmě ani netouží stát se místem vyhrazeným pro úzkou intelektuální / odbornou elitu.
Podívej se na seznam nejdiskutovanějších článků - 5x Fabia. Nejčtenější - 4x Fabia + 1x S-Max. Takže prostě bez emocí a vulgarismů - Fabia lidi zajímá, tak se o ní píše.
Som myslel, že mám celkom dobrú priestorovú predstavivosť, ale akosi mi nesedí tvar svetla na tejto foto [odkaz] a tej zboku. [odkaz]
Okrem toho na tejto najnovšej zozadu sú stlmené hrany, najmä pri tzv. "Kabaňových trojuholníkoch".
No, ale nech už je zajtra lebo nezaspím. :-|
:yes: když si to pořádně prohlédneš, zjistíš, že to je správně. Ten snímek, resp. render, světla zezadu je nasvícen zboku poměrně silně a úplně se vytrácí dojem plasticity, zejména toho prolisu.
Vy nadáváte na jednotlivé články o Škodě redakci, ale ta jen plní svou úlohu, a plní jí na 100%. Toto je marketingový tah Škody auto a ne redakce AUTO.CZ, kdy už to pochopíte?
Úkolem redakce je přinášet novinky jak rychle to jen jde, a tady to funguje. Škoda vypustí nezávisle deset fotek každou zvlášť, tak očekávejte 10 článků s fotkou. Nevidím na to nic špatného. Stejně tak to dělají veškerá jiná media soustřeďující se na automobilový průmysl (alespoň tam kde se Škoda prodává). Redakce se Škodě, jako domácí značce s majoritním prodejním podílem, bude věnovat více, to Vám hlavy neberou? Těch pár diskutujících nejsou dostatečně vypovídající počet o tom jak je Škoda ,,špatná a nechtěná"... Není pochyb o tom, že tohle bude patrně nové nejprodávanější auto ve své třídě v soukromé sféře (alespoň v ČR), ať už se Vám to líbí nebo ne. Já Škodě fandím.
Já osobně Fabii nemám - i když teď při doprodejích jsem po kombíku koukal. A zřejmě ještě koukat budu.
Tak třeba otec, nepotřebuje auto na machrování, na to aby měl kde utrácet peníze, a ani aby si honil ego. Od první Fabie má už 5tý kousek, a ta co se teď odhaluje přistane u nás v garáži patrně do vánoc. A už se na ní těší. Jezdí denně 20km tam, a 20km , se současnou Fabii 1.2HTP 51kw má po 71tkm prům.spotř. 4.8l a je spokojený, nikdy se na našich Fabiích nic neměnilo (vyjma pravidelné servisní výměny)
Jezdí sám, max ve dvou, co víc si přát (třídvěřovou Fabii?)? Snad jen aby klasicky nepřestřelili cenovku nového auta.. >:D
Redakcia ti vysvetlí, že len reaguje na dopyt svojich čitateľov. Lenže to je len taký alibizmus a takýto prístup robí z auto.cz žumpu. Schválne, príklad ako o záberoch novej Fabie informuje česká konkurencia. edit: Aha, zabudol som na cenzúru :D jednoducho na autorevue.
A teraz skúsim svoj pohľad - Škoda (resp. jej marketingové oddelenie, resp. marketingové oddelenie firiem všeobecne) má za úlohu tlačiť ľudom do hlavy informácie, ako je ich výrobok ten naj naj naj na svete. Je na zdravom (v tomto prípade asi skôr nezdravom) prístupe redakcie, ktoré a koľko z tých informácií bude publikovať. Dám príklad - jeden užívateľ sa údajne dožadoval zverejnenia sady fotografií jeho rannej stolice, ktorá sa neuveriteľne podobala na istý jeho obľúbený automobil. Si predstav, že by sa redakcia zachovala rovnako ako v prípade Fabie a zverejnila by tu fotku spolu s článkom. Nepochybujem, že by sa jednalo o najčítanejší článok, ale zdravý rozum hovorí, že to asi nie je tá správna cesta.
PS: Tiež proti Škode nič, nemám a tiež jej fandím!
Vážená redakcia, fakt by sa tieto fotky nemohli urobiť ako jeden článok a následne aktualizovať, ale stále sa musí pridávať nový? Myslím že viacerým to už lezie na nervy.A to ani nehovorím že toto divadielko malo niečo do seba v časoch Favorita, kde to proste bolo niečo nové čo čakal celý národ a taktiež médiá neboli rozvinuté do dnešnej podoby.Dnes je Fabia bez urážky len dalšie nové auto.Rapid, to bolo milé pripomenitie Favoritu ale do tretice hmm.Toľkokrát opakovaný vtip už prestáva byť vtipný, a ako nerád používam to slovo, tak to začína byť dosť...trápne. ;-)
Tak, ak by sa ten aktualizovaný článok stále objavil na hlavnej stránke a ľuďia by ho čítali tak ako týchto 7 či koľko, klikov by bolo plusminus narovnako si myslím.Možno by bola kratšia diskusia, ale podľa mňa by to bolo oveľa prehľadnejšie aj pre ľudí ktorých to zaujíma. :-) Ja som napríklad dodnes tie články o Fabii ignoroval, ale už mi to fakt nedalo.
Proč myslíte že to škodovka dělá?
Protože Vy o tom diskutujete. Protože jsou to rázem nejdiskutovanější články, tzn. spoustu výsledků vyhledávání (které už tam navždy zůstanou)a ve finále čupr reklama zdarma.
Takže vlastně skvěle provedený marketing ze strany škodovky. A protože článek upoutá takovou pozornost tak by každý server byl z hlediska prodeje reklamy, kterou k tomu článku umístí hloupej aby se s tím nesvezl.
Toto teatro robi programovo redakcia na čele s Autobildom.
Citanost, sledovanost, navstevnost, diskusie, ... to su vsetko cisielka o ktore ide kvoli inzrecii. ;-\
tak ono fabia ma razvor nejakych 2470mm a rapid tusim okolo 2600mm..... az tak rovnake tie auta teda nebudu ;-) ... takisto kufor.... rapid spaceback ponuka tusim nieco cez 400 litrov... co je skoro o 100 litrov viac ako bude mat nova fabia.. v dlzke oboch aut bude rozdiel okolo 30cm..... takze si nemyslim ze az tak sa budu pozierat.... fabia bude stale len male auto... kdezto rapid uz splni aj naroky nejednej rodiny ako hlavne auto v rodine ... teda aspon u nas... v zapadnej eu su ine pomery to uznavam
skor mam obavy o citigo ;-) ... ktore cim dalej tym menej predava v eu.. a jeho buducnost je uz teraz otazna
no neviem co sa pisalo .... ale dlzka a razvor bude takmer zhodna so sucasnou fabiou.... vacsia bude len sirka... dokonca nova fabia bude o dost nizsia ako ta sucasna.... myslim ze rozmery novej fabie neprekrocia 4 metre.... pritom spaceback ma 4,3 metra....
odhliadnuc od toho ze nemam chut ani cas sa s tebou bavit ani ta bezdovodne urazat ako to bezne robievas ty.... tak napisem len tolko....
cital som iste informacie ze momentalna produkcia vw up citigo a mii nesplna ocakavania ( predajne ocakavania ) koncernu vw..... a ich buducnost ( obzvlast derivatov up-u ako je citigo a mii to maju nahnute ) ...
a este jedna vec.... nezvyknem si vymyslat... co by som z toho mal fakt neviem....
Tak nevím, ani v sedmém dílu jsem se nedočkal těch slibovaných Vánoc v létě... Možná budou u Kabaňů a pár zdejších škodafans, ale nějak mám pocit, že Vánoce budou opět až 24.12... Rapidu SB v o něco menším měřítku bych skutečně Vánoce neříkal. Natož ty v létě.
Na stranke SadoMaso je uz komplet vzhlad? [odkaz] vie niekto?
lebo je to dost bieda, pokial ma byt tato zlta osa s kaprami pod ocami ala twingo [odkaz] vysledkom.
raci byli ryby, plavali by pozpátku - jasně - .... Jednoho krásného dne se všechna média dohodnou a řeknou Škodovce - Naši čtenáři nejsou imbecilní stádo, slintající při spatření kusu nalakovaného plechu - proto Vám rádi zveřejníme fotky, až to bude vcelku.... Nebo nějaký super nový designový prvek, který ještě nikdy nikdo nikde neviděl............
To je takový můj vlhký garážový sen no....................
ale za to ked sa tu vcera pisalo o "legendarnej skrabke" tak si to bol prave ty kto pisal ze to nemohla napisat zdrava hlava..... alebo sa mylim? lebo to bolo tiez dost zufale.... no ale hlavne ze druhych upozornujes.... takych je tu viac co by sa mali starat viac o seba... nie si sam
Ty si hľaď hlavne vlastných výtvorov, usoplenec. Keď nechápeš, na čo narážam, tak sa zdrž. Na to, aby si ma poučoval, potrebuješ ešte vypiť veľa mliečka.
Bez vulgarizmov ako v nadpise holdenovho príspevku sa nezaobíde naozaj len duševný chudák, aj keby si sa postavil na hlavu.
Mně se líbí ta samolepka. Mohlo by tam být třeba: „Auto.cz proti hmyzu okolo auta. Sedejte pouze zde!!!! Tuončámzor ethcen es kap a.“ Kdyby to redakce prodávala jako stylové příslušenství do toho růžku zádě, tak třeba i obdaruji příbuzné. :-) >:D
asi nepůjdu spát >:D zítra zaznamená hdp čr největší "mezidenní" propad v historii >:D lidé budou slavit a nebudou pracovat, kdyby byl školní rok, děti by měly prázdniny, taková to bude sláva. a o půlnoci nesmí chybět obligátní ohňostroj nad pražským hradem >:-[]
Škoda Fabia měla být nabyta emocemi (v měřítku Škody). Tak nějak mi přijde, že se u Škody vyčerpali na tornádo linii a prolisu nad předními světlomety. No aspoň už pro příště víme, čemu ve Škodě říkají odvaz >:D >:-[]
Takže jestli nový Superb má definovat třídu, tak to vidím na další dva, maximálně 3 prolisy navrch >:D >:D
Tak, a sme na konci odhaľovania novej Fabie. Spôsob akým automobilka alebo skôr redakcia ukázala nové zábery bol smiešny a zo strany Škody dosť neoriginálny (ale to je ich problém). Mňa by zaujímalo, či to redakcii za to stálo.
Od začiatku tu bolo veľa negatívnych a uštipačných komentárov kritizujúcich mikročlánky s jedným novým záberom. Naozaj by nebolo serióznejšie nechať toto odhaľovanie na hlavnej stránke a len ho priebežne aktualizovať, alebo jednoducho nebolo o čom písať, tak vám to prišlo vhod?
Ono je to potom taký alibizmus tvrdiť, že o články bol záujem. No bol, ale za akú cenu? Je to ako keď sa televízie chvália, že Ordinácia alebo Búrlivé víno sú najsledovanejšie. Sú, lebo ľudia sa takýmto kultúrnym odpadom nechajú kŕmiť, alebo zámerne nič iné na výber ani nie je. Ľudia sú už z toho otupení a jednoducho to žerú. Je to ako v Huxleyho Konci civilizácie. Ľuďom nebude zakázaný pristúp k informáciam, ale v tom množstve bezcenných správ o ne jednoducho prestane byť záujem. Pri Fabii IV mi možno bude redaktor skákať osobne po hlave so záberom na spätné zrkadielko, ale mne to už bude srdečne jedno...
Ja som sa na novú Fabiu tešil, ale jednak mi prekvapenie pokazila Škoda a v zápätí aj redakcia. Jasné, informujte, ukážte fotky, to sa cení, ale dalo sa to naozaj napchať všetko do jedného článku ak by tu primárne nešlo o počet klikov.
Na novú Fabiu sa stále teším, ale obávam sa, že už ani nie je na čo.
Stálo. Sledovanost byla. Negativní reakce taky reakce. Všecko se počítá.
P.S. Není ti to jasné? Podívej se pod tuhle diskusi (= pod poslední příspěvek v diskusi) a bude ti jasno. BLESK., BLESK ženy, Aha! Je třeba něco dodávat?
Zo začiatku bol Kabaň ohromne propagovaný v štýle, aký je to skvelý dizajnér. Tak ja neviem. Buď má koncernom poriadne zviazané ruky a vzhľadom aj na výrobné linky si nemôže dovoliť niečo skutočne zaujímavé, ale... Na čo sa zbytočne zastávať. Aj pri zviazaných rukách sa dajú nájsť cestičky ako na to. Mám pocit, že nová Fabia bude premrhaná šanca (opäť) a už od začiatkov bude volať po facelifte. Ono nakoniec ten nový dizajn aj bude vyzerať ako facelift.
Tak napríklad som názoru, že dnes dokážu minimálne svetlá posunúť výsledný dojem z auta na úplne inú úroveň. U novej Fabie sú predné ničím nezaujímavé, neoriginálne, proste tuctové. A zadné? Použijem to slovo, ktoré nemám rád = FAIL! V dnešnej dobe hento? Nemusia to byť zákonne diody, ale tak dobre. Možno bude aj diodová alternatíva, ale nepochybujem o tom, že za príplatok. A ponúkať lacnejšiu techniku za príplatok... No sme zas len ovce, ktorési poslušne priplatia (aj keď má to svoju logiku, keďže diody viac vydržia a potom automobilka na nich vlastne prerobí, lebo nebude predávať náhradné diely, na ktoré je najvyššia marža). V tom čo nám dnes bolo predstavené, vidím totálne premrhaný potenciál. Zas to je bez nápadu, stále to isté ako bolo už v prvej Octavii II. Len trochu iný tvar a navyše príšerne veľké a nevzhľadné. Ubrať tomu výšku, vyhrať sa s optikou a urobiť to viac dynamické, to si Fabia priam pýtala. Je to strašne slabé, bez nápadu, bez nejakej elegancie, dynamiky...
Asi by som si aj vsadil na to, v akom duchu tu budú zajtra po ôsmej pribúdať reakcie v diskusii na "nový článok"...
Škoda... ;-\
//EDIT: Alebo je tu ešte jedna šanca na záchranu. Marketingovému oddeleniu Škody sa podarí husársky kúsok a zajtra nám predstavia úplne iné auto so skvelým dizajnom, ktorý bude mať sľubovaný športový nádych a príťažlivý dynamický vzhľad, ktorý by dokázal osloviť mladých. Ale teda, na toto by som si nevsadil ani cent. U Škody nie... (čo vlastne potvrdzujú už teraz špionážne fotografie)
2) Nudnost bych nepřičítal Kabaňovi. Když z minimalistického designu odstraníš to málo, co jej odlišuje od naprosté nudy a šedi konzumu, pak jednoduše nemá čím zaujmout. Od funkcionalistické vily k 4-podlažnímu paneláku před revitalizací taky není moc daleko.
3) Světla jdou na vrub požadované ceně modelu, resp. požadované ziskovosti modelu. Zajímavé full-LED světla neprošly ani Seatu, který je získal jen "na truc" zaměstnanců a VW už bylo blbé říct ne, když bylo vše potají hotovo.
4) Nepochybuji, že fotograf + grafik Škody odvede opět excelentní práci. Takže pokud zítra přide oficiální foto, tak mi věř, že to budou ty nejhezčí pohledy na Fabii III, které můžeš zažít >:-[];-)
S tým Leonom si mi presne nahral do karát. To je presne príklad, kedy sa dá povedať, že to ide. A o tom, kam to posunie celý dizajn auta, nemusíme vôbec diskutovať:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
- a naživo je to ešte krajšie.
A keď si spomenul ten "low-stream", tak ide to aj v tomto segmente a nie že nie:
[odkaz]
[odkaz]
Celkový dizajn auta je potom úplne niekde inde. Svetlá vlastne to auto definujú a v noci je to priam jediný prvok, ktorý to auto definuje. Ako by len také niečo prospelo Fabii, keby mala niečo, čo by si už na diaľku spoznal v späťákoch a rád skúmal potom pri bližšom pohľade detaily. Pekné veci nemusia vždy stáť majland! Tu to dávam za vinu Kabaňovi a jeho tímu. Premrhali šancu...
Co je to ten lowstream? Zase nějaký tvar jakožto protiváha supermainstreamu? Pokud se podívám na ceny, motorizace, převodovky a karoserie u Fabie, nemám nejmenší pochybnosti o zařazení do mainstreamu.
Souhlasím s minimalistickým designem i pojmenováním jeho úskalí - minimalistický design dává vyniknout detailům jako světla nebo kola, a pokud to jsou plechy a halogeny, pak je zle.
Zadní LED jsou bublina, už jsem to tu někde psal... lze se nad tím pozastavit u BMW M4, ale u subkompaktu bych to neviděl jako drama. A přední full LED... kdo to dnes má? Konkurence je ráda pokud vůbec umí nabídnout xenony... ani u kompaktů to není samozřejmost.
Už proste vymýšľajú. Fabia proste je a bude klasické malé auto, ktoré zapadne do triedy, nejakou drobnosťou možno bude vyčnievať z radu, a niečo jej naopak na konkurenciu bude chýbať, alebo si to bude treba draho zaplatiť. Klasika.
Tieto malé autá by sa podľa mňa mali robiť tak, aby vyzerali dobre v slabšie vybavených verziách, ktorých bude na cestách najviac. To spraví značke image. Výbava naviac dodá punc luxusu a lepšie kolesá či svetlá nič nepokazia. Aj keď v tejto triede iste nie sú LED-ky alebo xenóny ani potrebou, nie ešte nutnosťou. Od malého auta sa očakáva praktickosť a spoľahlivosť v príjemnom užívateľskom balení a zodpovedajúci príjemnú cenu. Za mňa radšej poctivo osadené H4, a obyčajné žiarovky, a peniaze navrch radšej utratím za volant a šaltpáku v koži, alebo jak je už u Škody zvykom, za rezervu. Čo ľudia v tejto triede chcú, je funkčné auto, nie bižutéria. Výnimky potvrdzujú pravidlo.
Přesně tak, Fabia nemá na to být ve své třídě stylovkou... možná v nějaké top výbavě jako Monte Carlo, ale na to se tolik nehraje. Ta běžná verze mě taky zajímá a trošku děsí, protože pokud mají aktuální Škodovky nějaký problém, je to právě v základu, na plecháčích a bez xenonů... ať už je to CitiGo nebo Octavia (u Rapidu tolik ne, jeho design funguje imo i v tom základu přiměřeně).
Nesúhlasím. Nemusí byť vôbec stylovka. Ani nemusí mať LED. Ale ide to urobiť aj krajšie. Prečo by stále mala vyzerať tuctovo, lacno a vlastne stále rovnako? Vždy platilo a vždy bude platiť, že obal predáva. Tak ja zostanem potom u toho, že Fabia opäť raz nevyužila potenciál. Bez problémov to mohlo byť najpredávanejšie auto vo svojej triede. A tým nemám na mysli len ČR a SR trh. Keby len ľudia za svoje peniaze nedostávali len tú úžitkovosť á la škrabku. Ale dostali by navyše ako bonus aj poriadny dizajn.
Navyše toho u nás budú zas plné cesty a že by som sa na to tešil? Pozrime sa ku konkurencii. Porovnajme kam posunuli automobilku šéfdizajnéri. A rovno teda tí najviac diskutovaní. Schreyer vs. Kabaň. Tak o čom to potom je? Nikdy by som si nepomyslel, že toto raz poviem. Ale na nové Kie je radosť pozerať. Nový Ceed aj Sportage sú vo svojej kategórii jedny z najkrajších áut.
Píšeš zas o niečom inom. Konzerva je zrejme métou VW-Group a zrovna Fabia bude ťažko iná. Tiež patrím medzi kritikov dizajnového jazyka Škody, ale na veci to nič nezmení. Proste sa v prípade kúpy auta zrejme obrátim inde.
P.S. Ani KIA to zrejme nebude.
Máš pravdu :yes: , a preto som to spomenul. Keby spravili základ ako pohľadné auto, ktoré nebude vyzerať ako sociálna edícia, dajú palec hore aj tí, ktorí Škodu nemusia (vrátane mňa) - a s vyššou výbavou to ešte vylepšia.
Hodiť do výlohy nahodený vozík s podložkami mod diskami kolies prinesie opäť len sklamanie z načančanej výstavnej krásy a smutnej reality. A krivé úsmevy znalých.
Rapid je kapitola sama osebe. Od začiatku vo mne vzbudzuje dojem lowendu, s výnimkou pohľadu do cenníka.
Emele...opet ti rikam, ze se s M4 pletes... :-) najel jsi na demagogickou ;-) . Co se tyce prednich svetlometu nesouhlasim ani s tebou ani s Klaudiem. Je mi jedno jestli xenony nebo LED, ale za aktivni bezpecnost ve forme podstatne lepsiho sviceni nez u halogenu bych si v pripade moznosti priplatil i u Pandy
Tak teda toto ma dostalo. Uznávam, že som to nečakal. Tomu sa hovorí prekvapenie! Naozaj to najlepšie si nechali nakoniec. Originál jak sa patrí. Asi zaradím dizajnérsky smer Škody k mojim obľúbeným. pre toto sa oplatí kúpiť si Fabiu hoci ako tretie auto do rodiny. Aj keď ju nepotrebujem, ale chcem ju, aj keby som mal žiť na suchých rožkoch a vode z vodovodu! :yes::yes::yes:
Samozřejmě nabořený zadek...super stajl dnešních škodofek...zezadu,zepředu...poznáte, že to je škodofka...ale kerá?...jelikož z těchto stran vídám škodofku nejčastěj, tak je to ještě větší nuda než tady ten trapný seroš... 8-s