Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia III Combi: Nejvýkonnější verze stojí 306.900 Kč

Jan Mička
Diskuze (367)
Po včerejší ochutnávce přinášíme kompletní ceník Škody Fabia Combi. Nejvýkonnější provedení stojí 306.900 Kč.

Novou Škodu Fabia Combi pořídíte, stejně jako hatchback, se třemi výbavovými liniemi. Základní verzi Active s tříválcovým motorem 1.0 MPI 55 kW pořídíte za 262.900 Kč, přičemž ve standardu nechybí šest airbagů, multikolizní brzda, stabilizační systém nebo centrální zamykání.

To jsme se již ale dozvěděli včera, proto si probereme některé důležité příplatky. Například za dálkové ovládání centrálního zamykání zaplatíte 4.000 Kč, manuální klimatizace stojí 20.000 Kč, rádio Blues s Apple konektivitou vychází na 6.500 Kč (příprava pro rádio je ve standardu), a za soubor prvků čítající elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektrické ovládání předních oken a kliky dveří v barvě vozu zaplatíte 12.000 Kč.

Škoda Fabia III Combi - Ceny a motory
Motor1.0 MPI1.2 TSI1.2 TSI1.4 TDI1.4 TDI
Válce/ventily3/44/44/43/43/4
Převodovka5M5M6M/7A5M/7A5M
Největší výkon [kW]5566816677
Točivý moment [N.m]95160175230250
Cena Active [Kč]262.900278.900332.900
Cena Ambition [Kč]276.900292.900306.900 (342.900)346.900 (382.900)366.900
Cena Style [Kč]299.900315.900329.900 (365.900)369.900 (405.900)389.900

Prostřední výbava Ambition je už o něco zajímavější. Se základním motorem ji pořídíte za 276.900 Kč, přičemž ve standardu dostanete systém Front Assistant, omezovač rychlosti, patnáctipalcová kola, přední mlhovky nebo dvoutónový alarm.

Zajímavým příplatkovým prvkem jsou zadní kotoučové brzdy za 2.000 Kč (standard pro 1.2 TSI 81 kW), které však pro litrový tříválec nezískáte. Patnáctipalcové lité disky stojí 12.100 Kč, přední projektorové světlomety s denním svícením vyjdou na 6.100 Kč, panoramatickou střechu můžete mít za 16.000 Kč, a sportovní podvozek za 3.000 Kč. K němu je však potřeba přikoupit také paket Dynamic za 5.000 Kč, který interiér doplní o sportovní přední sedadla a ocelové kryty pedálů.

Vrcholná verze Style stojí se základním motorem 299.900 Kč, připlácet však nemusíte za lité disky, projektorové světlomety s LED denním svícením, interiér v černošedém provedení, malý kožený paket, palubní počítač Maxi DOT, elektrické ovládání zadních oken či automatickou klimatizaci.

V základu rovněž získáte autorádio Swing, za 7.500 Kč však můžete mít vrcholný model Bolero s Apple konektivitou a funkcí Mirror Link. Příplatek 4.500 Kč za bezklíčové odemykání a startování je ve srovnání s linií Ambition sražen na polovinu a za přední mlhovky s funkční Corner si připravte 2.500 Kč.

Zajímavostí je, že ani nejvýkonnější provedení (1.2 TSI 81 kW) výrazně nepřekračuje magickou hranici tří set tisích korun – ve výbavě Ambition stojí 306.900 Kč. Vedle tříválce 1.4 TDI (66 kW) je tento motor jediný, který lze párovat se sedmistupňovou převodovkou DSG. Na tu si v obou případech připravte 36.000 Kč. Obecně však platí, že jsou ceny všech motorů a výbav o 10.000 Kč vyšší než v případě srovnatelného hatchbacku.

Foto: David Rajdl

Jan Mička
Diskuze (367)
Avatar - Pepa_007
9. 11. 2014 12:56
Re: 1,2TSI 66kW nebo 1,2TSI 81kW
Jj nafťáček se vyplatí. Ale chce to najet ročně tak 60 000 - 100 000Kč. Příplatek 50 000kč je už moc.
Ono se to ale v realitě tak 99 procentům lidí nevyplatí.
2. 11. 2014 18:06
Re: Novinky
A s FIII Scout se počítá taky ?
Avatar - white label
2. 11. 2014 16:00
Re: Cena nižšej strednej
Určitě spíš to první...
Avatar - dal
2. 11. 2014 14:52
Re: Cena nižšej strednej
Koukám, že už to vymazali, asi na to nebyli očekávané reakce. Nebo že by sebereflexe?
Avatar - twistedTSD
2. 11. 2014 13:33
Re: Cena nižšej strednej
S každou novou reklamou mě překvapuje, jak nízko dokážou klesnout...

EDIT: Ježkovy zraky! Až teď jsem otevřel Bobův odkaz. :-O :-| 8-s