Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia III přistižena na dálnici D11 (foto/video)

Přestože do světové premiéry třetí generace Škody Fabia na pařížském autosalonu zbývají ještě více než čtyři měsíce, zamaskované automobily se již prohánějí v běžném provozu.
Zpět na článek
29. 5. 2014 15:36
29. 5. 2014 15:47
29. 5. 2014 17:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
31. 5. 2014 10:02
29. 5. 2014 16:06
29. 5. 2014 16:44
1. 6. 2014 09:52
29. 5. 2014 17:20
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 5. 2014 20:48
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 5. 2014 16:44
29. 5. 2014 16:52
29. 5. 2014 16:52
29. 5. 2014 16:55
29. 5. 2014 20:58
29. 5. 2014 20:51
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 5. 2014 18:36
30. 5. 2014 00:43
29. 5. 2014 19:52
29. 5. 2014 20:09
29. 5. 2014 20:20
29. 5. 2014 20:24
29. 5. 2014 20:37
29. 5. 2014 20:46
29. 5. 2014 21:02
29. 5. 2014 21:11
29. 5. 2014 21:59
29. 5. 2014 22:26
29. 5. 2014 22:36
29. 5. 2014 23:23
29. 5. 2014 23:33
30. 5. 2014 11:00
29. 5. 2014 23:43
30. 5. 2014 00:40
30. 5. 2014 01:25
30. 5. 2014 00:52
30. 5. 2014 07:26
30. 5. 2014 09:30
30. 5. 2014 09:39
30. 5. 2014 08:26
30. 5. 2014 08:44
30. 5. 2014 08:57
30. 5. 2014 09:00
30. 5. 2014 08:58
30. 5. 2014 10:31
30. 5. 2014 10:37
30. 5. 2014 10:48
30. 5. 2014 12:27
30. 5. 2014 18:09
30. 5. 2014 23:38
31. 5. 2014 11:32
31. 5. 2014 19:04
30. 5. 2014 20:59
31. 5. 2014 08:09
31. 5. 2014 11:08
31. 5. 2014 19:13
31. 5. 2014 22:41
31. 5. 2014 23:30
2. 6. 2014 12:12
3. 6. 2014 19:01
2. 6. 2014 11:48
2. 6. 2014 22:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 6. 2014 22:00
13. 6. 2014 08:08
Avatar - dock37
29. 5. 2014 15:36
No konečne!
Už zhruba pred mesiacom som ju videl na zahraničných servroch.Nejako Vám to trvalo dlho,či? ;-\
Rozbalit vlákno
10
29. 5. 2014 16:35
Re: No konečne!
Takto odmaskovanú? No neviem neviem. To asi těžko. ;-)
Avatar - vabis
29. 5. 2014 17:48
Re: Vánoce jsou tady <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Design v zásadě dle očekávání, domazlenější Rapid Spaceback. Osobně v tom Jožkovy Vánoce v létě sice nevidím. Protože Ibiza nebo A1 mi přišly větší srdcovky. Co je však důležité, Fabia většinou suplovala fci rodinného vozu. A když vidím ty proporce, opravdu nemám obavy :yes:

Ta šířka je přímo královská, interiér bude celkově určitě velký. Možno se tedy na kombík vyloženě těšit :-! Za sebe se přimlouvám o chloupek invence. Když už nebylo dovoleno v designu, tak třeba na bezplatný výběr z pár volantů, barev plastů v interiéru, sedaček comfort vs sport vs kontrastní prošití atd

... a dojmy? zatím ve skrze kladné :yes:
29. 5. 2014 19:59
Re: Vánoce jsou tady <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Je vidět, že jsi srdcař :yes: I na mě to auto působí pozitivně, ale zatím jsem neměl osobní příležitost, těším se :yes:
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
30. 5. 2014 09:57
Re: Vánoce jsou tady <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
jede
na
baterky
KONEČNĚ ROZUMNÝ ELEKTROMOBIL [odkaz] Z BOLESLAVI ;-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
30. 5. 2014 17:01
Re: Vánoce jsou tady <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
neSPAMuj :no:
31. 5. 2014 10:37
Re: Vánoce jsou tady <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
on nespemuje, vážně jede na baterky
je to tajná zbraň škůdky, dojezd 80km vám prý do práce stačí >:D
Avatar - bigsoul
1. 6. 2014 13:59
Re: Vánoce jsou tady <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Teploš ty máš dva nicky!
2. 6. 2014 15:44
Re: Vánoce jsou tady <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Kdyby jen 2...
3. 6. 2014 18:43
Re: Vánoce jsou tady <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - dock37
1. 6. 2014 21:39
Re: Vánoce jsou tady <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Ale áno,3 či 4 týždne to je jedno.Špionážne zábery nie sú prvé na auto.cz,kde potom?
29. 5. 2014 15:40
Dobre to zamaskovali
pohlad zadnych svetiel mi pripomenul [odkaz] >:D

Teda rozhodne dufam, ze zamaskovali, v opacnom pripade... >:-[]
Rozbalit vlákno
5
29. 5. 2014 15:42
Re: Dobre to zamaskovali
No jasně že je to zamaskované, proboha...
29. 5. 2014 16:13
Re: Dobre to zamaskovali
Mně předchozí generaci Aurisu. :-)
29. 5. 2014 16:36
Re: Dobre to zamaskovali
A mě spíš nějakýho Itala. Stilo? ;-)
2. 6. 2014 09:09
Re: Dobre to zamaskovali
Jo, presne. Vypada to jak 10 let stare Stillo.
29. 5. 2014 16:36
Re: Dobre to zamaskovali
Dobrá asociace >:-[]
29. 5. 2014 15:47
Dobré fotky!
No, chvíli to sice trvalo, ale na druhou stranu toto jsou zatím nejlepší fotografie, které jsou k dispozici. Někdy je prostě lepší chvíli počkat a pak přijít se špičkovým materiálem! :-) :yes:
Co se týče designu, myslím si, že zvenčí to bude líbivé auto. Hlavní problém předchůdkyně - nevhodný poměr výška/šířka - je u novinky odstraněn a i ostatní změny jsou jen k lepšímu. Mám na mysli zejména větší sklon zadního okna, efektně zalomené okno zadních bočních dveří, výraznou "Tornádo linku" na bocích a jakousi "ploutvičku" na zádi. Podobnou měl už Favorit i Felicie a slušelo mu to a jistě to bude výhodné i z aerodynamického hlediska. Co se týče dohadů o použité platformě, tipoval bych spíše tu z nejnovějšího Pola/Ibizy než na nejmodernější MQB - už je vzhledem k nemalé délce předního převisu. Tak teď ještě aby vypadal k světu interiér, tedy aby nebyl tak šíleně ošizený, jako u Rapidu... :-O
Rozbalit vlákno
4
29. 5. 2014 16:42
Re: Dobré fotky!
S těma fotkama máš naprostou pravdu, jsou fakt dobrý, to se panu fotografovi povedlo :yes: :yes: :yes:

I když: Nechci prudit, ale nejsou tyhle "Lovy beze zbraní" nebezpečný, potažmo nezákonný? Za jízdy, od volantu, s mobilem nebo foťákem v ruce? Apeluji tímto na všechny, co si budou v dalších měsících hrát na spy fotografa a posílat pánům redaktorům další a další fotky a videa, ať si při tom dají majzla na policejní Superby a taky na normální auta kolem.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 5. 2014 17:18
Re: Dobré fotky!
Povedlo... Ked Skodovka umyselne a dobrovolne nastrci zadok v Cesku, je otazka sekund, kedy ju niekto odfoti.

Teraz na to idu rozumnejsie.... minule pustali do sveta spionazne fotky nafotene profi zrkadlovkami v idealnom uhle.
29. 5. 2014 19:59
Re: Dobré fotky!
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - kaa
31. 5. 2014 10:02
Re: Dobré fotky!
By mě zajímalo, kde jsou ty slibované vánoce v létě.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - nalimer
29. 5. 2014 16:06
zmeny
Smerovky v spätných zrkadlách, lomené zadné okienko pred C stĺpikom (a la Octavia), podobne riešené lomy a okno bez kovových stĺpikov v zadných dverách. Širšia, dlhšia. Evolúcia.
Rozoznateľnosť medzi Fábiou Kombi a Rapid Spaceback bude len malá.
Rozbalit vlákno
2
29. 5. 2014 16:44
Re: zmeny
Těžko teď spekulovat nad odlišnostmi designu, když to ještě nikdo z nás pořádně neviděl. Počkal bych se soudy, až to vyjede v celé kráse ven.
Avatar - nalimer
1. 6. 2014 09:52
Re: zmeny
Ako sa píše dole, dizajn škody je podobný ako vajce vajcu. Bez jedinej emócie.
29. 5. 2014 16:17
Detailnější fotky
[odkaz]
Rozbalit vlákno
14
29. 5. 2014 16:32
Re: Detailnější fotky
Nenašel by se tady nějaký šikovný grafik, který by ji "odmaskoval"?
29. 5. 2014 16:39
Re: Detailnější fotky
U zadní partie se stačí trochu zadívat, předek je horší no...

Už teď se mi nelíbí... 8-s
29. 5. 2014 16:43
Re: Detailnější fotky
Zbytečná práce.
Avatar - pumpkin
29. 5. 2014 16:42
Re: Detailnější fotky
S trochou fantázie si to odmaskuješ aj v hlave. Predok v štýle Rapidu, dvihnutá línia okien na konci druhého páru dverí po vzore Octavie. Tiež presvitá kde v skutočnosti začína predný aj zadný nárazník. Zadné svetlá podobné Spacebacku. Dosť tomu pomôže zamaskovaná línia tiahnúca sa nad kľučkami. Na to sa teším. Jediné, čo môže dáko prekvapiť je ten zadný spojler, že či je len súčasťou maskovania alebo tam niečo také naozaj bude.
29. 5. 2014 16:42
Re: Detailnější fotky
po dlhyćh hodinách sa mi to podarilo >:D
[odkaz]
29. 5. 2014 16:55
Re: Detailnější fotky
Nevypadá to až moc podobně jako Rapid Spaceback? ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 5. 2014 17:20
Re: Detailnější fotky
A co si cakal, ked Octaviu a Rapid za sumraku neodlisis :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 5. 2014 20:48
Re: Detailnější fotky
Ale pani, preco tie minusky? Ved to tvrdila, inymi slovami, sama Skoda!!!

"Naučíme vás poznat na první pohled rozdíl mezi novou Octavií a Rapidem:
- Pokud vidíte vozy vedle sebe, je Rapid o kousek kratší, užší a zaoblenější.
- Octavia má v zrcátku blikače, Rapid je má v blatnících.
- Vozy mají jinak posazené a tvarované zadní světlomety.
- Na rozdíl od Rapida má Octavia na zadním nárazníku „kočičí oči“.
- Při pohledu z boku je Octavia protáhlejší a má ostřejší rysy. Liší se zejména protažením zadního okýnka a jinými klikami.
- Rozdíl ve výrazu auta dokresluje odlišná maska chladiče a tvarování kapoty."

*/univerzalni-design-dospel-k-dokonalo…
29. 5. 2014 16:59
Re: Detailnější fotky
tak to tu hruzu zase radeji zamaskuj
29. 5. 2014 20:00
Re: Detailnější fotky
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - iudex
29. 5. 2014 17:05
Re: Detailnější fotky
No chvíľu mi trvalo, kým mi zaplo. >:D >:-[] :yes:
29. 5. 2014 20:01
Re: Detailnější fotky
Nápodobně, taky jsem na to nejdřív čuměl >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - KubikCv
30. 5. 2014 00:45
Re: Detailnější fotky
máš tam chybku...ten zlom á-la Octavia je už na zadních dveřích
29. 5. 2014 16:47
Re: Detailnější fotky
Taky sem si říkal, že by to mohl někdo zkusit. Odměnou mu budou sice jenom :yes:, ale i to se počítá. Tak co, troufne si někdo, umí to někdo?
Avatar - del42sa
29. 5. 2014 16:44
design
tohle má být ta slibovaní designová revoluce ? >:D prej to už nebude vypadat jako krabice na kolech 8-s
Rozbalit vlákno
1
29. 5. 2014 16:52
Re: design
Kdo ví, jestli to celé není jen takový mediální humbuk, aby se všude psalo o Škodovce a o ničem jiném. Mě to přijde pořád málo, spíš jako kdyby to byla jen taková mula. Evoluce, Žádná revoluce. Ale tu snad nikdo nečekal, kromě Boleslavských teda. >:-[]
29. 5. 2014 16:52
postrech
No pani ako tak na to pozeram bude to sirsie az moc ale celkom sa mi to paci bude to taky graficky upraveny spaceback,pohrali sa tam s hranami,ale vidno na tom ze mu bude skakat zadok...
Rozbalit vlákno
2
29. 5. 2014 16:55
Re: postrech
Sorry, ale jak z fotky nebo videa poznáš že tomu autu bude skákat zadek? To mi teda vysvětli. Jasně, je to krátkej hatch, čili žádnej velkej komfort nečekej, ale zase na druhou stranu základ je asi jasnej, čili já teda žádnej velkej diskomfort nečekám. Ostatně ani u současný Fabie není.
29. 5. 2014 20:58
Re: postrech
Není diskomfort?Ano na absolutně hladkém a rovném povrchu může být i Fabie komfortní.Ale musíš uznat že absolutně rovná není žádná silnice,proto vždy Fábie podivně poskakuje.Určitě to není komfortní jízda.
29. 5. 2014 17:02
FABIA III. MAGICKÁ
Kouzlo efektu, efekt zázraku. Jedno z nejočekávanějších aut roku. Konvergenční design. I přes silně účinné maskovací silniční mimikry lze odtušit (konečně) mistrovské proporce a mistrovskou vyváženost karoserie jako celku. Velmi oceňuji pohledově návodnou potenci, až jakousi podprahovou smyslnost boků, potěší rovněž svébytný designový status, a to i při pohledu na modelové portfolio Škody, spacebackovský kanibalismus nehrozí ani při deseti dioptriích, bravo :yes:

No, dnes velmi nadšeně - BRAVO FABIA III. MAGICKÁ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
12
29. 5. 2014 17:47
Re: FABIA III. MAGICKÁ
jdi se lecit ty tupy omezeny hovado
29. 5. 2014 20:03
Re: FABIA III. MAGICKÁ
:no: :no: :no:
29. 5. 2014 21:19
Re: FABIA III. MAGICKÁ
:no: sklidni se
30. 5. 2014 00:47
Re: FABIA III. MAGICKÁ
Blahoslavení chudí duchem...
30. 5. 2014 07:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 5. 2014 23:15
Re: FABIA III. MAGICKÁ
GTI to zase vystihnul: dokonalý Kabrňácký design, elegance i praktičnost se snoubí v jedno umělecké dílo! Takové Rio např. vedle tohoto skvostu vypadá jako dětská hračka! A to nejlepší čeká pod kapotou: moderní výkonný tříválec 1.0 MPI se solidními 55kW a plnými 95Nm krouťáku. Do dvou let se objeví i jeho foukaná verze a to už bude slušný trhač! A je předpoklad že to vše (včetně rádia a škrabky) bude za lidových 250-300k (Monte Carlo do 350k). tomu říkám vánoce v parném létě!
Brawwwwwwwo škodováci, odvedli jste dobrou práci::

:-!

;-)
31. 5. 2014 19:00
Re: FABIA III. MAGICKÁ
1, Kabanacky dizajn je ubity manazmentom VAG
2, Skodovaci uz preventivne nalepili cervenu Monte Carlo aj sem
Avatar - Drevokocůr
1. 6. 2014 09:46
Re: FABIA III. MAGICKÁ
Tak to už jsi poněkud zaspal! Přeplňovaná verze TSI 1.0 81Kw je už na světě a má se příští rok montovat do Octavie a Golfu! :yes: :yes: :yes:
3. 6. 2014 01:28
Re: FABIA III. MAGICKÁ
Tak to nás chráň automobilový Pán Bůh.
Nějak se mi nechce věřit, že tyto motory přežijí 150-200 tisíc kilometrů. Vzhledem k tomu co předvádí koncern za posledních zhruba 5 let, vidím jako jedinou rozumnou volbu cokoliv atmosférikého, od kohokoliv ze světa (to jen pro pořádek, abych nebyl označován jako zaujatý pro jakoukoli zančku).
Avatar - šmoula nešika
30. 5. 2014 07:24
Re: FABIA III. MAGICKÁ
Uvidíme. Načasování je ale fajn, mrkni, kolik (nejen v našich končinách) legendárních vozů Škoda představila v letech končících číslem 4 a 9. :-) To je (obchodní) magie.
31. 5. 2014 13:35
Re: FABIA III. MAGICKÁ
... synergia, konvergencia, mimozmyslové iluzórium, status konfekčných, ... mistrovské bla, bla bla. :-)
Avatar - maros
29. 5. 2014 17:40
GTI ty budeš asi dobrý tragéd
.. jinak k článku. Jestli to má zapadnout do portfolia Škody, jako že určitě, tak to bude menší Rapid. Nic zvláštního, dle očekávaní trošku škarede, na stavbu určitě dostatečné. Favorit roku 2014.
Rozbalit vlákno
1
29. 5. 2014 20:05
Re: GTI ty budeš asi dobrý tragéd
:yes: :yes: :yes:
29. 5. 2014 17:41
FABIA III. ŠPATNÁ
Ani ju nemusia odhalovat...to je jak kukat na toho rakuskeho transvestitu...

radsej
[odkaz]

BRAVO MAZDA2 :yes: :yes: :-! :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - poterienko
29. 5. 2014 17:54
Re: FABIA III. ŠPATNÁ
Jo v téhle kombinaci barev to té Mazdě fakt sluší.
29. 5. 2014 19:19
Re: FABIA III. ŠPATNÁ
Velké masky na malých autech nikdy nefungovaly.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 5. 2014 20:51
Re: FABIA III. ŠPATNÁ
Myslis asi Audi A1

[odkaz]

Alebo chces povedat, ze velke masky na malych autach nefunguju ak to male auto s velkou maskou nie je od VAG?
29. 5. 2014 20:55
Re: FABIA III. ŠPATNÁ
Zrovna dnes jsem nad A1 přemýšlel, protože jsem ji potkal.

A musím ti napsat, NELÍBÍ se mi. Dle mého je z těchto malých aut monhem hezčí Polo. :-!
Ne, velké masky na malých autech nefungují.
30. 5. 2014 09:23
Re: FABIA III. ŠPATNÁ
Esteze jej "pristrihli" tie obludne predne svetla. ;-)
Avatar - šmoula nešika
30. 5. 2014 07:27
Re: FABIA III. ŠPATNÁ
Ano, dvojka už jako zamaskovaná chytne za srdce, ale přímým konkurentem fabie rozhodně není a nebude.
30. 5. 2014 17:05
Re: FABIA III. ŠPATNÁ
Preco sa vobec unuvas citat clanok o Fabii, ked mas vysnivanu uzasnu Mazdu? :-!
Avatar - M1chal
29. 5. 2014 18:07
Snad to nebude jen zmenšeny Rapid Spaceback
;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - maros
29. 5. 2014 18:13
Re: Snad to nebude jen zmenšeny Rapid Spaceback
Ještě to může být zvětšená CitiGo :-|
29. 5. 2014 20:06
Re: Snad to nebude jen zmenšeny Rapid Spaceback
>:-[] >:-[] >:-[]
29. 5. 2014 18:36
marketing
Vyborny marketing, ktery funguje u kazdeho modelu. Par tydnu pred uvedenim noveho modelu se zacnou plnit autoweby fotografiema a o reklamu je postarano.
Fabia III nevypada zle, snad tam bude lepsi ve skutecnosti nez uzka a nevzhledna Fabia II.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
30. 5. 2014 00:43
Re: marketing
rádoby nachytaný auta....jako vždy.....bude následovat speciální předpremiéra pro redaktory,kteří nesmí ukázat fotky,ale rozpovídají se o svébytném a krásném designu nové Fabie >:D
29. 5. 2014 19:05
Tak nejak by to mohlo vyzerat
[odkaz]

Dole na spodnej hrane dveri je schovany nejaky zlom, ale s tym sa mi nechcelo piplat.

Horna hrana dveri na urovni kluciek ma schovanu tiez nejaku hranu, ale tazko povedat, ako presne bude a ako ostra. Mozno ako na Rapide.
V celkovom prevedeni to vyzera ako Rapid premieseny do mensej velkosti.
Rozbalit vlákno
7
29. 5. 2014 19:19
Re: Tak nejak by to mohlo vyzerat
Ještě předělej i fotku ze zadu. ;-) :yes:
29. 5. 2014 20:07
Re: Tak nejak by to mohlo vyzerat
:yes: :yes: :yes:
29. 5. 2014 21:45
Re: Tak nejak by to mohlo vyzerat
Zadnu cast si netrufam, bola by to cista subjektivna malovanka.
Na tejto foto [odkaz] velmi dobre vidiet, ze zakryli uplne vsetko, ani SPZka snad nie je plechova, ale daky vytlaceny plast. Cele svetla su iba folia, cele 5te dvere su tiez folia aj s hranou pod oknom, ktora ma dokonca falosny zlom v mieste chybajuceho loga a jediny original plast je spodna hrana naraznika, kde byva cierne lizatko.
29. 5. 2014 21:54
Re: Tak nejak by to mohlo vyzerat
SPZ bude plechová (pochybuji, že by mohli použít nějakou náhradu, a mně tak přijde i od pohledu), jen ji přišroubovali.

Vypadá to, že karoserii polepili (přelepili například spáru mezi zadním nárazníkem a blatníkem, spoiler bude také falešný, jen maskuje skutečný tvar hrany, dole na nárazníku je takový široký pás, který, zdá se, maskuje prolis) a pak to přetáhli fólií s maskováním (falešné spáry, světla).
30. 5. 2014 00:51
Re: Tak nejak by to mohlo vyzerat
Zadní část bude připomínat Fábii první generace a světla budou ve stylu Rapidu.

Na těchto fotkách je to jasně patrné: [odkaz]
[odkaz]
Avatar - boost.
29. 5. 2014 19:26
Re: Tak nejak by to mohlo vyzerat
Pěkná práce, díky. :-)
29. 5. 2014 19:47
Re: Tak nejak by to mohlo vyzerat
Predni svetla jsou zamaskovana skutecne dukladne, resp. nejsou tam videt zadne obrysi, takze stale doufam v designerskou invenci. Ale u tech zadnich vidim svetla ze spacebacku vzhuru nohama.
Avatar - 3_diamanty
29. 5. 2014 19:13
zrejme to bude
nadvazovat dizajnom na rapid .... a hlavne to vyzera na sirsie auto :yes:

nechajme sa prekvapit, myslim ze opat to bude uspesne auto .... najma v strednej europe
:yes:

taky kratsi spaceback to bude.... necakam ziadne prekvapenia ;-)
Rozbalit vlákno
12
29. 5. 2014 19:21
Re: zrejme to bude
Designem to musí sednout s Octavií a Rapidem.

Designová unifikace značky snad nikoho nepřekvapí. ;-)
Avatar - poterienko
29. 5. 2014 19:23
Re: zrejme to bude
Fascinuje mne, kolik slov dokážeš vyplýtvat na oznámení několik let známe skutečnosti, nebo přitakání.
29. 5. 2014 19:25
Re: zrejme to bude
To se teď ještě krotil, jeho nedávné grafomanské výlevy jsem ani nečetl. >:D
Avatar - Typhoon
29. 5. 2014 19:36
Re: zrejme to bude
Já jsem je četl a to jsem neměl dělat, ještě teď se mi z toho všeho motá hlava. 8-s
29. 5. 2014 21:18
Re: zrejme to bude
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - poterienko
29. 5. 2014 19:41
Re: zrejme to bude
Viděl jsem a četl jsem jen prvních pár vět, dál to nešlo. Je mi ho trochu líto, když má tolik volného času, že tu musí komentovat každý článek.
29. 5. 2014 21:18
Re: zrejme to bude
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Typhoon
29. 5. 2014 19:34
Re: zrejme to bude
Není on politik?
Avatar - šmoula nešika
30. 5. 2014 07:40
Re: zrejme to bude
Každopádně - předpoklady k tomu má více než dobré...
29. 5. 2014 22:07
Re: zrejme to bude
ty si asi Fas cinovany...
29. 5. 2014 19:47
Vyzerá to na najhorší scenár...
...a síce že pôjde de facto o súčasnú Fabiu premaľovanú a´la Rapid.

"Podle dobře informovaných zdrojů přímo ze Škodovky by nová Fabia už neměla trpět nesourodostí poměru mezi šířkou a výškou, patrnou zejména při pohledu zezadu. " - tak neviem, fotky ukazujú, že sa žiadna veľká zmena nekoná, možno sa šírka zväčšila o 1 cm a o toľko šla strecha buď dolu, alebo do šírky a bočné okná sú kolmejšie. Opäť to bude tehla na kolesách, tentoraz celkom hranatá.
Rozbalit vlákno
21
29. 5. 2014 19:56
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
>:D
Pro tebe je každá nová škodovka "najhorší scenár".

Opakuje se to prakticky u každého nového modelu. ;-)
29. 5. 2014 19:58
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
jossalito, já si pamatuji na slova Kabaně, který nedávno řekl ,,Nová Fabie bude více odvážná,, -- Sorry, ale já tohle tady nevidím. Takže jen kecy, a vše po starém, všechny modely dál na stejný vzor
29. 5. 2014 20:15
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Vzhledem k tomu, že se nové Kabaňovy modely trefily do vkusu zákazníků a prodejně stále rostou, nevidím problém ve Škodovce. ;-)
29. 5. 2014 20:20
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Souhlasím :yes:
29. 5. 2014 20:20
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Když si tady pročítám diskuzi, dospěl jsem k tomuto názoru: Šup šup Škodovko a redakce, dejte nám sem co nejdříve oficiální fotky, aby se všem zpátečníkům zavřely pusy. Embéčko, už vzhledem k tvému nicku - dej tý Fabii šanci.
29. 5. 2014 20:34
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Já škodovce fandím, a myslím si že svou práci dělá dobře. Rozumem. Ale Kabaň ted když bylo ten autosalon řekl doslova ,,odvážná,, A to nejde dohromady se světly Rapid , ne kvůli kráse, ale protože to už známe, a zád vypadá taky stejně. Prostě C ......... Takže je pro mě záhadou o čem mluvil Kabaň
29. 5. 2014 21:20
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Uvidíme, až to ukážou oficiálně. Do tý doby to bude jenom takový dohadování se. Ale souhlasím s tebou, taky jsem od Kabaně čekal větší vodvaz.
29. 5. 2014 21:56
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Uvidíme.
29. 5. 2014 22:27
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
;-)
29. 5. 2014 22:15
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
U podobných prohlášení si říkám, uvěřím, až to uvidím. Nebavíme se o Citroenu, nebo Renaultu.
29. 5. 2014 20:09
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
:yes: :yes: :yes:
29. 5. 2014 21:09
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Výnimky - Yeti pred FL, čo už faceliftom zmrvili, čiastočne Octavia3, aj to má plus len za spodnú linku okien na druhom páre dverí. Zbytok ponuky je z pohľadu dizajnu nudný, zastaralý, nezaujímavý a nedoriešený. Z tohto pohľadu naozaj niet čo pochváliť.
29. 5. 2014 21:12
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Nedořešený? >:D

Jen pro zajímavost, vypiš sem nějakou tu dořešenou mainstreamovou konkurenci. ;-)
29. 5. 2014 21:21
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Nic se nedozvíš, nečekej >:-[]
30. 5. 2014 12:31
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Správne, nedoriešený - pokladáš prednú a zadnú časť Rapidu za zladenú? Lichobežníkové prelisy okolo špz, ktoré pchajú nasilu skoro na každý model za sofistikovaný dizajnový prvok? Optická disproporčnosť Fabie je na pochvalu? Moja odpoveď na všetky tieto otázky je nie.
Na doriešenú konkurenciu sa stačí poobzerať. Prídu ti C3, Clio, alebo aj Polo ako nedoriešené? Mne nie.
1. 6. 2014 08:52
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
suhlasim s tebou. Mam ten isty pocit zo skodovky poslednu dobu. Octavia kombi este ako tak ujde, liftback je zo zadu uplna katastrofa. STaci ked ju postavis vedla O2 a rapidu a hned sa zamyslas, kde pak soudruzi udelali chybu. Tak obycajne auto, bez nejkaych emocii, bez jedinej "peknej" linky.. Chlapi, aj bez pohlavna jetta je krajsia ako octavia. Naopak, seat a posledny golf idu spravnym smerom a dufam, ze novy passat bude dalej. Osobne som ale najviac zvedavy ako dopadne novy superb bez twindoor..
29. 5. 2014 21:44
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Svišť, Punto, Polo :-)
Avatar - pumpkin
29. 5. 2014 21:32
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Neboj. Oni Škodu doriešia. Onedlho sa bude väčšina portfólia skladať z rebrandnutých Volkswagenov a Seatov.
Avatar - twistedTSD
30. 5. 2014 11:01
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Pouze tvůj pohled.
30. 5. 2014 11:35
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
A tvrdím niečo iné? ;-)
31. 5. 2014 13:42
Re: Vyzerá to na najhorší scenár...
Ake zdroje? Dodnes akosi redaktori nevedia o Fabii III a jej platforme.
Je mozne, ze sa vsak mylim.
O tom prusere vedia a korporatne mlcia! ;-)
29. 5. 2014 19:52
Rychlost
Zajímavý že já to už četl den-dva zpátky na jedním portálu ze zahraničí.
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2014 20:09
Výbava
Hlavně ať to nezačnou dělat ve verzi Junior jako Fabku I. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2014 20:20
Není nad to, když...
...řidič eMkového baworáku roztaje radostí při natočení Fabie na kameru >:D He He He ten už před nás nepude ... :yes:

Jinak tradiční výbava eMka v podobě antiradaru ... ;-)
Rozbalit vlákno
2
29. 5. 2014 21:22
Re: Není nad to, když...
>:-[] >:-[] >:-[] Taky jsem si říkal, co že to je za chytráka, když má na okně antiradar. Ty já mám úplně nejradši >:-[]
Avatar - boost.
30. 5. 2014 07:04
Re: Není nad to, když...
Jen technická, eMko to není. ;-)
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2014 20:24
Den poté
tedy několik dnů poté... >:-[] No konečně jsme se dočkali i tady, nicméně jinde jsou fotky, kde je podoba téměř jasná.

Já se jen nestačím divit, vzhled bude v pohodě, o tom žádná. Ale že tohle má být ta "bomba"? Vždyť to je úplně obyčejná další Fabia, která navíc vůbec ničím nevybočuje ze směru nastaveného Rapidem.

Spíš ve Fabii III zatím vidím Favorit MY2014 :-!

Mimochodem - na konkurenčních webech právě dnes byly uveřejněny mnohem lepší fotky s mizivým maskováním a dokonce se dnes objevil i Roomster II :-! :-! Bude to tu aspoň zítra?
Rozbalit vlákno
20
29. 5. 2014 20:37
Re: Den poté
Tak podle mě hezčí než Spaceback to nebude. Stejný tvary, a rozdíl bude asi jen ve kvalitě.
Avatar - pumpkin
29. 5. 2014 20:46
Re: Den poté
Ako v top výbave to určite bude vyzerať slušne, no desím sa koľko sociek zas budem denne stretávať. Sú značky, na ktorých si to človek ani nevšimne že ide o základný model. Napríklad nové Clio. Tam ho na prvý pohľad prezradia len menšie kolesá, inak vyzerá dobre. Lenže Kabaňov dizajn vychádza z jednoduchých a čistých línií kde základná výbava jednoducho kole oči a bude to tak aj pri novej Fabii. Keď s odstupom času vidím v základe prvú Fabiu (nie zas Junior), alebo druhú generáciu Octavie, tak mi oproti dnešným modelom prídu dizajnovo prepracovanejšie.
Aby raz zo Škody nespravili koncernovú Daciu..
29. 5. 2014 21:02
Re: Den poté
Jednoznační snížení nákladů. Protože když léta v problémech topící Peugeot, ,,korejky,, a jiné, řekněme všechny firmy můžou si dovolit neustále si měnit tvary, úplně jinak vypadající auta z jedné firmy, tak proč by to nemohla dovolit ,,letící,, VW ? Že. Hrany jsou jen aby nemuseli nic zase přidat, vymýšlet si, takže udělali co? Ostřejší hrany... Ok, pracují dobře, firma frčí, gratulace, ale taky nám uberou něco. Prostě koupí si člověk VW a tím pádem se rozhodl podepsat že se vzdá že bude vlastnit zajímavý auto. Podle mě ale kvalita není všechno. Proč si mám koupit podesáté auto který má nicneříkající tvary, bez krve.
29. 5. 2014 21:11
Re: Den poté
Taká 1000MB sa postupne transformovala na Š100, a mám pocit, že napriek zhodnej konštrukcii sa tie dva z veľkej časti identické modely líšili opticky viac ako dnešné škodovky.
29. 5. 2014 21:59
Re: Den poté
Pravda. A to hodně museli šetřit.
29. 5. 2014 22:26
Re: Den poté
Mne by jen zajímalo, jak si představuješ šetření nákladů v podobě drobných změn na karoserii, kdy ve výsledku není žádný díl identický. Můžeš ušetřit leda tak na designérech.
29. 5. 2014 22:36
Re: Den poté
To není o tom jestli jsou identické, ale o tom že máš nějaký tvar udělat tak, abys spotřeboval co nejmíň materiálu. Když pak ,,nic,, nedáváš, musíš vymyslet si jiné cestičky. Třeba ostřejší hrany.
29. 5. 2014 23:23
Re: Den poté
Skutečně mě nenapadlo uvažovat nad tím, kolik kilogramů plechu můžou ušetřit tím, že udělají auto hranatější místo oblejší. Nemohu říct, že bys mě přesvědčil. Dokáži pochopit, že nedělají některé náročnější tvary, protože by na ně potřebovali dražší lisy a s tím spojené nástroje.
29. 5. 2014 23:33
Re: Den poté
Oni mají to nejlepší techniku a peníze kolik chtějí. Ale taky jsou to Němci. A oni jsou už takoví. To samé u AUDI. Sice může dovolit chtít víc za auto, ale taky když nějaký dodavatel umí dodat pětimilimetrový kus něčeho o 0.005 eur levněji, tak změní dodavatele. Prostě co nejjednodušší tvary, znamenají nejmíň materiálu. Aby pak bylo moderní, jelikož zřekli dělat na Itala, tak vypomáhají hrany. Navíc kvůli hranám ušetří další peníze. Kolik to nevím, ale vyrábějí miliony aut a tak asi značnou částku.
30. 5. 2014 11:00
Re: Den poté
Jako skupina mají určitě k dispozici špičkovou techniku, ale rozhodně ne v každé továrně. Stroje nejsou levné hračky, jejich schopnosti něco stojí a nemodernizuje se, když to není potřeba. Pokud vím, Škoda kupovala nové lisy pro OIII právě kvůli tomu, že jim stávající nestačily (alespoň myslím, že byl více než jeden).

K tvé teorii. Chápu, že záleží na každém centu, když něco sekáš po milionech. Ale mohl bys uvést nějaký konkrétní příklad, abych si udělal představu, o čem se tu bavíme. Nemám moc zkušeností s lisováním a mám problém si tvé úspory představit.
29. 5. 2014 23:43
Re: Den poté
Dnes automobilka nemůže vykašlat na zádě auta. Nemůže být plochý něco. Každá automobilka vymýšlí si zajímavé tvary. Takže i Škodovka musí. Co udělali? [odkaz] zalomili plech. 2 krátké čáry na obou stranách. Novináři ani za boha neuměli na to přijít co to je. Odpoved je, Je to ten nejlevnější možný způsob jak udělat zád zajímavějším. Je to geniální. Ale zase jsme jen tam že prostě VW nepustí se do ničeho když to vyjde dráž.
30. 5. 2014 00:40
Re: Den poté
Nechci kazit iluze ale není náročnější udělat ostrou linku oproti zakulacené. Na nástrojích určitě a ve výrobě se to podepíše zase ve zmetkovosti.
30. 5. 2014 01:25
Re: Den poté
Je to náročnější. V té míře jak to dělá VW, a myšleno i na to že ,,levně,, je. Hodně se diskutovalo o tom, hodně se to řešilo, a pak vždycky se najde jedna hlava která na něco přijde.
29. 5. 2014 23:04
Re: Den poté
Roomster II:

Tady o něm včera psalo auto.cz: [odkaz]
A tady ho už v březnu ukazoval AutoBild: [odkaz]
30. 5. 2014 05:13
Re: Den poté
Jj, ostatně co taky jiného ;-) Na druhou stranu, proč ne, to auto v koncernu je a byl by hřích toho nevyužít. Za mě :yes:
30. 5. 2014 07:26
Re: Den poté
Malůvky z AutoBildu neber vážně, to je jenom práce grafiků. V současném je třeba nový Golf (VIII), Focus i Astra.
Avatar - SCHROJF
30. 5. 2014 09:30
Re: Den poté
U nas na SME sa objavilo toto
[odkaz]
...takze bud roomster bude "prezleceny" sucastny Touran,alebo to je novy Touran...vyber si,kazdopadne obe moznosti su katastrofa... ;-)
P.S.text clanku je o nicom,autorom spominane posuvne dvere totiz Touran ani nikdy nemal...vid diskusia... :no:
Avatar - pumpkin
30. 5. 2014 09:39
Re: Den poté
Ten článok je strašná blbosť, lebo na fotkách je len dáka mula s karosériou súčasného Touranu. Roomster je to asi len podvozkovo a obávam sa, že autor článku to nepochopil. 8-s
Avatar - Ji/Ri
29. 5. 2014 22:38
Mladší brácha...
...bude to mít těžké se prosadit vedle cool and sexy RpdSpbacka..... jsem zvědav, čím se odliší. Rapid se drobet vyšvih v kantýně, zvenku fajn, technika bude stejná. Těším se na zaměření :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Auto CZ
30. 5. 2014 08:18
Re: Mladší brácha...
Rapid je fajn?? Ako v čom? >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
30. 5. 2014 08:26
Vlhké sny?
No, jak pro koho, co tak čtu diskuzi......

Nikdy se mi žádná Fabia v karoserii hatchback extra nelíbila, respektive bych ji neoznačil za vrchol své třídy a krásné auto (možná ještě Fabia II Monte Carlo), jak to někteří s oblibou výše popisují. Tahle generace určitě nepřinese nic převratného, což je už vidět ze zamaskovaného prototypu/muly, nebo co to je? Pokud produkční verze bude ještě o poznání hezčí, rád se Fabii omluvim :). Konkurence to umí prostě pohledněji. Ať už se jedná o sesterské Polo či Ibizu, tak i Francouzské Clio (mimochodem to mne dost mile překvapilo prostorem i materiály v interiéru), nebo P 208.

Určitě to bude slušné auto, ale ničím se nebude odlišovat nad konkurenci.. zvláště tu z vlastní VW stáje. Oproti konkurenci nebo hezčí a oproti jiným modelům Škody také ne ( Rapid Spaceback). Všichni doufají, že bude v interiéru extra kvalitní a odvolávají se na II generaci. Já tedy nevím, v II. generaci sem toho trochu najel a i v nesociálních edicí je to proste plasťák, jako Ibiza třeba... neurazí, nenadchne, stejně jako Rapid a jiní (třeba to Clio nikde nezaostává v materiálech). Proto se obávám, že u III. gen. to nebude jinak, nicméně u malého auta mne to tolik netrápí, neni to Audi (tak to z toho nedělejte, že GTI:D ).

Suma sumárum, i když nejsem typický kupec této třídy vozů, tak pokud by mne nepřesvědčila cenou, šel bych určitě jinam a to nejspíše k sesterským automobilkám ze západu :-)
Kombik, pokud bude je trochu jiná story, tam jsou moje sympatie o poznání větší.
Počkám si rád na oficiální fotky na vynešení konečného soudu, takže zatím král ani královna nejsou ještě mrtví . Brawo VW POLO/Seat Ibiza
Rozbalit vlákno
8
30. 5. 2014 08:44
Re: Vlhké sny?
Co se týče německého dizajnu, tak podle mě jsou v krizi. Audi je na konci, už to co dělají nemůžou dalších deset let prodávat. (To není můj názor, prostě jsou na konci. Mění už jen diody když to zkracuji). VW taky, všechno na jedno. Kabaň, Kabaň, ale volnou ruku nemá no. Octávka II už byla zastaralá tvarem když vyjela poprvé na silnici. Podle mě. Fabia II pokazili, a člověk těžko pochopí jak to že nevšimli že ta proporce nějak nepasuje. Zád kostrbaté, to mi do hlavy nejde. Spaceback trefily, ale taky bo-hu-žel je to levný auto, tak zase nová Fabie musí dát víc toho kvality. I bude, však druhý Rapid je zbytečný. ... Pořád mi vychází nejlepší jako Fabie I .. Někdy mě udivuje jak moderně vypadá i dnes. Kkoukněte se na auta vyrobené už v 90.letech a některé fakt vypadají na 30 let, ale ta Fabie ne.
30. 5. 2014 08:57
Re: Vlhké sny?
Jo já zapomněl, chtěl jsem víc rozepsat německý dizajn. Takže Porsche nebudu zmínit, to je 60 let faceliftu. Ale tam je BMW. Líbí se vám? Třeba taková trojka celkově hezký tvary má, ale BMW ztratil čistotu tvaru. Podívám se na X3 a je jak francouz, že už nevydrží aby neměnili něco na karoserii na každém centimetru. To pak těžko člověk zamiluje do něčeho. Nedá se z toho vyjet. Pametáte si na první ,,škaredý,, X3 ? Panečku ale ta měla čistý tvary, koukneš na to a víš co vidíš hned. Ted zastavíš se nad moderním autem a týdny musíš přemýšlet jestli se ti líbí nebo ne :)))) No, můj názor, němci jsou co se týče dizajnu , ne jen že pasivní, ale doslova v krizi.
Avatar - Ozzman
30. 5. 2014 09:00
Re: Vlhké sny?
Mě tedy zrovna BMW dost sedí. Trochu mne přestala bavit éra E60/61.. tyhle "barokní tvary" mi k této značce nesedí, ale nové BMW se mi líbí skoro všechny bez vyjímky ( až na verze "i") :-)
Avatar - Ozzman
30. 5. 2014 08:58
Re: Vlhké sny?
S Fabii 1. generace souhlasím, hlavně v kombíku, to byly dobrý auta. Skoro se mi až chce říct, že Fabie kombi ve své době neměla konkurenci. Ibiza kombi i Polo kombi vypadaly jak pohřební vozy, nebo krabice na boty a Fabie nabídla vyváženou karoserii, solidní paletu motorů. Když dnes vidíš nějaký zachovalý kus, kolikrát vypadá pořád dobře, jednu takovou tu máme ve firmě na zahradě, po faceliftu a v obyčejné červené. Pokud je umytá, rozhodně nepůsobí jako 10 let staré auto ;-)
30. 5. 2014 10:31
Re: Vlhké sny?
kombík je hezčí, souhlasím.
30. 5. 2014 10:37
Re: Vlhké sny?
Jezdili jsme 2 roky s Fabií 1.generaci , a to s kombíkem. Když hledám negativa tak musím říct motory, anebo že na delší vzdálenost nejsou tak pohodlné. Ale jinak myslím si že je bezkonkurenčně nejlepší auto ve své třídě z těch let. Z Fabie II nemám tak dobrý pocit ani co se týče kvality jako z 1.generaci.
Avatar - Ozzman
30. 5. 2014 10:48
Re: Vlhké sny?
Záleží jaké motory. HTP neni dynamikou zrovna raketa, ale jet se s ním dá, 1.4 sem jel kdysi dávno, už si ji nepamatuju a 1.9 Tdi jela velmi solidně, jen to odhlučnění je docela katastrofa. Se sedačkama souhlas, ale to žádné malé auto není stavěno na dlouhé trasy.
Avatar - nalimer
1. 6. 2014 09:54
Re: Vlhké sny?
Kombík pri Felde mi príde len jemný odklon od Rapid Spaceback. Tie dve autá sa asi najviac budú kanibalizovať.
Avatar - jozephko
30. 5. 2014 09:03
Dizajn je vcelku jasný a páči sa mi
Mám dojem, že dizajnovo trojková Fabia vychádza, či sa skôr vracia k jednotkovej Fabii. Tú ja a aj mnoho mojich známych považuje za vydarenejšiu než dvojková. Z dvojkovej si berie akurát atypický tvar malého okienka na zadných bočných dverách - ten bude podobne ako na trojkovej Octavii sklonený šikmo hore.
Celkovo na mňa táto Fabia pôsobí ako zmenšený Rapid. Áno, nie je to žiadna dizajnová bomba. Ale práve to je na škodovkách zaujímavé a to jej zákazníci oceňujú. Čím sú škodovky staršie, tým lepšie vyzerajú. Takže ani po 10 rokoch zákazník nemá dojem, že by mal v garáži či pred panelákom starý čerep... Stačí sa pozrieť na jednotkovú Fabiu z roku 1999.
Som celkom príjemne prekvapený.
Rozbalit vlákno
1
30. 5. 2014 10:45
Re: Dizajn je vcelku jasný a páči sa mi
Souhlasím s tím dizajnem. A jedu ještě dál. Přemýšlel jsem nad tím už i dávnějšie, a podle mě možná 1. Fabie je nejvydařenějším autem co se týče dizajnu v koncernu. Když si vezmu třeba zadní světlá na kombíku, tak řeknu si nějaký divný, ale nějakou záhadou tam to postě i tohle zapasuje krásně.
Avatar - jozephko
30. 5. 2014 09:14
Väčšina diskutujúcich nezažila nástup Favoritov
Diskutujúcim, čo nevedia pre škodovku nájsť jediné dobré slovo, by som želal zažiť 80. roky a nástup Favoritov. Holátko stálo 28 mesačných platov a bolo si ho treba vystáť v niekoľkodňových frontách. Mal množstvo malý nedostatkov - a oproti Škode 120 to bol kostitras. Fiat Uno či Peugeot 205 boli nedostižní konkurenti a autá z inej planéty.
Kde je teraz Fiat Punto či Peugeot 207 oproti škodovke? V tom lepšom prípade na rovnakej úrovni, zvyčajne ale trochu nižšie.
Škodovka sa drží svojej filozofie, ktorú si zvolila pred vyše 20 rokmi. Ponúkať dizajnovo jednoduché, ale kvalitné autá s dobrý úžitkovými vlastnosťami. To, že to škodovka robí dobre, asi najlepšie svedčia objemy predaja - 1 milión škodoviek ročne.
Ja mám rád japonské autá, ale to neznamená, že budem na škodovku hádzať blato len z princípu...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - SCHROJF
30. 5. 2014 09:41
Re: Väčšina diskutujúcich nezažila nástup Favoritov
:yes:
A to si zabudol na nutnu akontaciu potvrdenu bankou...som s otcom prespal par noci v S120 pred mototechnou...a cakali na vysnivane faro SFavorit...no nakoniec nam ho po 2 rokoch ukradli...ale zabudol si na dost podstatnu vec...ak by sa v roku 1991nenasiel kupec s mescom plnym dukatov(mariek)menom VW...kde by asi dnes skoda bola?
Pravdepodobne tam kde Praga,Tatra...
Avatar - pumpkin
30. 5. 2014 09:55
Re: Väčšina diskutujúcich nezažila nástup Favoritov
WTF? Tým Fiatom a Peugeotom si ako čo chcel povedať? Inak je rok 2014 a už dáky čas Peugeot predáva model 208.
Treba písať trochu objektívnejšie lebo zásluhy na dnešnom úspechu Škody musíš pripísať Volkswagenu. Nebyť jeho tak v halách Škody by dnes asi nabiehala výroba tretej generácie Twinga.
30. 5. 2014 11:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 5. 2014 12:28
Re: Väčšina diskutujúcich nezažila nástup Favoritov
To není jen tak že hlavně VW Gilgite. Volkswagen taky ví z čeho může dělat něco dobrého! Nekoupili Zastavu, Dacii, Ladu a nevím co ale Škodovku. Ne náhodou. Do dnešní doby staví na přednosti Škodovek, přesně tak jak to dělali ve Škodovce předtím. Z ničeho se nedá vybudovat firmu váženou jen za pár let. Jo, ne peněžní, ale jinak hodně velký, až zásadní podíl má na tom Škodovka že dnes je tam kde je. Němec ne udělal firmu, ale měl sakra dobrý oko z čeho se dají dělat velké věci! Rozdíl.
31. 5. 2014 21:49
Re: Väčšina diskutujúcich nezažila nástup Favoritov
Hmm ta schopnost nakupovat firmy se u VW projevila už nákupem Seatu. To je panečku úspěšná značka a ty zisky které generuje.
30. 5. 2014 11:56
Re: Väčšina diskutujúcich nezažila nástup Favoritov
Tak možná už třeba třetí fabia bude mít i dvouzónovou automatickou klimu, tedy něco, co punta měla už v roce 2003 (2. generace po faceliftu) v době první generace fabie. Měl jsem jedničkovou i dvojkovou fabku a dvojková byla po všech směrech horší. Osobně doufám, že se ta nová vrátí aspoň na kvality té první, ne že udělají další downgrade.
31. 5. 2014 22:18
Re: Väčšina diskutujúcich nezažila nástup Favoritov
jozephko, v podstate mas pravdu. Lepsi terenak na rybacku som nemal. Avsak vsetkym, co poznam, rachlo tesnenie pod hlavou. ;-\
Avatar - jozephko
1. 6. 2014 10:32
Re: Väčšina diskutujúcich nezažila nástup Favoritov
Asi na to niečo bude. Mal som služobného Favorita Pickup-a a tiež mu prasklo tesnenie pod hlavou valcov. Odvtedy viem, že prasknuté tesnenie sa prejavuje penou v oleji, keď otvorím viečko na dolievanie oleja.
Avatar - rokyta.p
30. 5. 2014 12:27
už aby byla
Může být, s moderním 1.2tsi docela zajímavá myšlenka.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
30. 5. 2014 23:41
Re: už aby byla
1.2 TSI se do Fabie dost možná vůbec nedostane. Spíše 1.0 TSI.
Avatar - JirkaV8
31. 5. 2014 11:27
Re: už aby byla
??? proč by nebylo. Osobně předpokládám že, 1.2HTP nahradí 1.0TSI .... A 1.4MPI a 1.6MPI nahradí 1.2TSI nicht waht? Mít litr (byť přifouknutý) jako maximum snad né.
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2014 12:03
Re: už aby byla
Trochu jsi zaspal ne? ;-) 1.4 a 1.6 už před čtyřmi roky nahradilo 1.2 TSI a to bude nyní nahrazeno motorizací 1.0 TSI. To není vize ale fakt. 1.2 HTP samozřejmě nenahradí žádný turbomotor, ale 1.0 MPI. Nevím co tě na tom tak překvapuje v době, kdy se jiní chystají dávat přifouknutý litr do střední třídy.

Dle informací Dixika ale Fabia přecejen ještě nějakou dobu zůstane u 1.2 TSI. Tipuji, že jeho litrový nástupce přijde maximálně do roka.
30. 5. 2014 12:45
Asi skutečná podoba
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
30. 5. 2014 13:52
Re: Asi skutečná podoba
V takovém případě by ze škaredého auta udělali ještě ošklivější. Naštěstí by se tak stát nemělo - podle těch kamuflovaných fotek by měly být boční blinkry v zrcátcích a ta by měla být hranatá z octavie. Ani spodní linka oken není tak divoká.
Avatar - Auto CZ
30. 5. 2014 13:00
Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
Prečo má schade v ponuke 3 predražené malé modely, ktoré sú tak nemoderné, neštýlové (až gýčové), tak nekomfortné?

Prikladám odvedľa z portálu:
"Anketa - Uberá sa podľa vás dizajn škodoviek správnym smerom?
Určite áno 12 %
Skôr áno 5 %
Skôr nie 9 %
Určite nie 73 %
Neviem sa vyjadriť 1 %
Celkovo hodnotilo: 595

Ešte môj pohľad na to čo vidím na foto: zadné okno má takmer väčší sklon ako predné, pripomína mi to Favorit, extrémne sa bude špiniť vnútorný blatník zadných dverí, vodič predpokladám priemernej výšky má posunuté sedadlo až na úrovni zadného sedadla, aký to má batožinový kufrík? Bude vo výbave dotykové zamykanie, alebo aspoň nejaká drobná zaujímavosť? A ktomu desať minút sa intenzívne pozerám, čo je na tomto aute vôbec aspoň trošičku zaujímavé, až som zaspal.. 8-s
Rozbalit vlákno
11
30. 5. 2014 13:23
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
Podle mě až tak špatný ten dizajn není, protože kdyby ano tak prodeje nejsou takové jak jsou. Viz Seat, darmo byla před škodovkou dnes už je o patro níž.
Avatar - Auto CZ
30. 5. 2014 13:58
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
keby dizajn Fabie II. a III. nebol tak špatný, tak na ulici ich je u nás ako maku. Na rozdiel oproti Fábke I. ktorú mal každý 4 občan, od 2007 našťastie nevidím žiadný prírastok >:D dokonca tí, čo mali Fabiu I. sa dávno vozia na humusáckych Corsičkách, šikmookých Ceedoch a tak... :-!
30. 5. 2014 14:30
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
no mluvit se dá cokoli, ale prodeje každým rokem jsou větší. Málem nemá páru Škodovka. 8-10 let v jednom kuse . Co se prodá v Čechách to je jedno. O úspěšnosti nerozhodne český trh.
Avatar - Auto CZ
30. 5. 2014 15:23
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
pozerám v štatistikách za prvý štvrťrok, ale o stúpajúcich predajoch Fabie v našom okrese by som povedal presný opak, dokonca schade nepredala viac nových kúskov ako vw.... >:D >:D >:D Čísla skôr hovoria opak, ako prvý dojem pána z vesnice....
30. 5. 2014 16:07
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
kámo ty nevíš o čem mluvíš. Prestuduj si štatistiky když už do toho kopeš, a pak tu čmáraj.
Avatar - Auto CZ
30. 5. 2014 21:31
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
v našom okrese má slávna schade podiel predaných kusov 11,6% za prvý štvrťrok... nie som ani pod vplyvom alkoholu ani iných omámnych látok, je to dostupná štatistika. niečo okolo 10% je tu hnujdé a popelnica, potom pežot a vw. Prd desiatimi, 15 rokmi mala u náš schade podiel okolo 30%, mne to jednoducho svedčí o výraznom poklese predaja, až tak, že klient škody sa už k škode nevracia, skúša niečo krajšie, lacnejšie, kvalitnejšie, štýlovejšie,...
30. 5. 2014 23:06
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
Váš okres je určitě velký a důležitý a prodají se tam jistě tisíce aut, ale obávám se, že Škodu zajímá spíš okres jménem Evropa a tam se jí daří zvyšovat prodeje a především podíl na trhu docela slušně.
[odkaz]
30. 5. 2014 17:08
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
Skoda ma jeden z najjednoduchsich moznych designov. Co konkretne je na nom gycove?!
30. 5. 2014 21:42
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
Tak když něco prezentuji,jako jednoduchý design,tak ho takový udělám.
Když prezentuji,že se nechávám inspirovat přírodou a dělám tudíž tvary dramatičtější,tak je tak také udělám.Jeto v souladu.
Jednoduchý design a nač tedy zbytečné prolisy a další zdobné brvky,na které se bude poukazovat.To je jen kýč.
Je to stejné, v rodiných domech.Chci jednoduchou střechu,funkční,tak tam neudělám věžičky,zbytečné nároží a úžlabí.To pak má jen poutat pozornost,bez funkce,prostý kýč.
2. 6. 2014 11:34
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
Zbytocne prelisy? Ktore konkretne? Tornado linia sluzi na obmedzenie znecistovania bocnych okien - je to funkcny prvok. Skus sa pozriet na Fordy, Hjonde a Renaulty, co je GYC... :no:
7. 6. 2014 12:42
Re: Načo toľko komentárov k tejto plechovici?
přesně tak. škodovka se za posledních minimálně 5 let vzdala svoji výjimečnosti, o kterou se snažili například odvážným roomsterem nebo (předfaceliftovým) yetim a superbem II. bohužel poslední generace je jedna škatule jako druhá. komfortu škodovky taky nikdy moc nepobraly. kdyby se lidi neřídili lacinou nálepkou, že jde o české auto, a tudíž by jej všichni češi měli kupovat, určitě by si vybrali zajímavější.
30. 5. 2014 18:09
No
náhodou dobrý! Zepředu trochu jako Rapid, zezadu dost jako Stillo, ale jinak pohoda.
Když tam bude čtyřválec a vejde se do 200.000 Kč, nekoupim Dacii, koupim Fabiji. ;-) :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
30. 5. 2014 23:38
Re: No
Takže Logan nebo Sandero? ;-)
31. 5. 2014 19:04
Re: No
BoBi, tak, to sa nacakas! ;-)
Avatar - dolfi
30. 5. 2014 20:59
FUJ VELEBNOSTI!
;-)
Rozbalit vlákno
0
31. 5. 2014 08:09
Takto...
Tímto, řekl bych již tradičním způsobem, se představují novinky české automobilky veřejnosti...budiž...ale jestli toto má být ten super design, který má přitáhnout mladší klientelu, tak to nevím...jsem v kategorii do 30 let a tohle se mi fakt nelíbí 8-s
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
31. 5. 2014 09:02
Re: Takto...
Ještě jsi ho neviděl...
31. 5. 2014 11:08
Re: Takto...
No a to je rozdíl mezi zdejšími "odborníky" a námi laiky. Odborník nevidí a přesto ví, někteří poznají i takové delikatesy jako jak se bude zadek chovat na nerovnostech nebo jak levné budou plasty ve dveřích. No a my laici jen zíráme co všechno ti odborníci dokáží poznat. Holt někdo umí a někdo jen čumí >:-[]
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2014 12:06
Re: Takto...
:yes: >:-[] Ano, jsou to opravdu úctyhodné schopnosti.
3. 6. 2014 18:54
Re: Takto...
Tak tentokrát jsi trefil hřebík na hlavičku :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
31. 5. 2014 19:13
Re: Takto...
Vies, ja som zase v kategorii nad 50.
Zeby toto bol big-beat? Tak sorry!
31. 5. 2014 13:16
Bude umět stahovat okna?
To jsem zvědavej jeslti bude umět automaticky stahovat okna na všech tlačítkách. Totiž současný rapid to neumí a proto jsem ustoupil od koupi :no:
Rozbalit vlákno
6
31. 5. 2014 16:02
Re: Bude umět stahovat okna?
Tak to budeš muset vyřadit hledáčku řadu aut, třeba Japonci tuhle samozřejmost dodnes neumí ani u nejnovějším modelů v nejvyšších výbavách (např. Subaru Outback, Mazda 3 a hromada dalších).
1. 6. 2014 08:46
Re: Bude umět stahovat okna?
Ale třeba M6 jo. Ale M6 stojí 750 a to za stahování oken nedám. brr..
1. 6. 2014 11:05
Re: Bude umět stahovat okna?
Ani v té Ma6 nefungují automatické dojezdy tak jak mají. Po vypnutí zapalování automatický dojezd nefunguje, u evropských aut ano. Vzhledem k tomu, že je to nejčastější využití této funkce, tak je to pořád na půl cesty (vypnu zapalování, chystám se opustit auto, když v tom zjistím, že některé okno je nezavřené, tak ťuknu do příslušného tlačítka a okno se zavře i při vypnutém zapalování, u Ma6 musím znovu zapnout zapalování a pak mohu zavírat).
3. 6. 2014 18:55
Re: Bude umět stahovat okna?
Teď si se sám shodil :no: Jak proboha můžeš porovnávat Fabii III za bratru 250 tisíc s Mazdou 6 za trojnásobek?!? To nemůžeš myslet vážně :no: :no: :no:
Avatar - chlapecx
23. 7. 2014 19:56
Re: Bude umět stahovat okna?
tím spíš :-P >:D a jinak rapid a citigo už jsou na tom líp než byly mod letošního modelovýho roku :-)
31. 5. 2014 18:53
Re: Bude umět stahovat okna?
A dobre si urobil! :-)
31. 5. 2014 14:09
Vazena redakcia auto.cz ...
... kedy prestanete riesit temy: Skoda, Fiat, Skoda, Marchionne, Skoda, AR, Skoda, Lancia, Skoda, ...
A hlavne nas zaujimaju tie stale deklarovane pokuty za CO2 pre automobilky?
"Vieme-nevieme?"
Rozbalit vlákno
0
31. 5. 2014 22:06
Ostrihaný Rapid ...
... stale vsak cakam-me na zasvatene informacie o platforme?
Vieme-nevieme?
Rozbalit vlákno
0
31. 5. 2014 22:41
Fabia c. 1 ...
... fakt zle spomienky.
Skoda Felicia s doplnkovou vybavou stala tolko, ako Fabia!
Nehorazna drzost a pristup VW!
A utajovana skutocnost pri aute so zarukou 1 rok?
Kazda druha Fabia mala vadne servo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rimow11
31. 5. 2014 23:30
škoda
robia okolo toho šou ako keby šlo o neviem aké dokonalé auto...a pritom to bude stále len trápna škodovka.. :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
2. 6. 2014 12:12
Re: škoda
Tak jsme se dověděli, že nemáš rád Škodu. Děkujeme za nepostradatelný příspěvek.

Doporučuji ti zvyknout si na fakt, že o představení jednoho z pilířů domácí automobilky i českých prodejů zdaleka nečteš naposledy.
3. 6. 2014 19:01
Re: škoda
To bude mít těžký, bude to muset vydržet až do jara 2015.

Protože: v říjnu Paříž - světová, pak odhaduji že v listopadu novinářské jízdy, v prosinci první ceny, v lednu první testy hatchbacku, v únoru první testy kombíku, v březnu nějaká srovnávačka, v dubnu první crash test, v květnu první facelift. A jsme o rok dál >:-[] >:-[] >:-[]

Jo a do října se určitě ještě objeví fotky tajných aut ještě tajněji někde nachytaných a taky oficiální fotky >:-[] >:-[] >:-[]

Čili ti co milují Škodovku a uznávají její auta, budou mít žně, no a ostatní budou měsíc co měsíc naprdnutí >:-[]

A abych nezapomněl: v březnu 2015 se k tomu přidá Superb >:-[]
Avatar - eXp10it
1. 6. 2014 13:55
Hurvajz je zpět
No tak to si s tím moc nepohráli. Na druhou stranu už jsem si na hurvajze docela zvykl takže by mi chyběl. Bod pro škodu!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Francuz
2. 6. 2014 11:48
...
Pekny bordel, aboslutne mi pride ze predok sa k zadku nehodi. No ale aspon na slovensku a v cechach sa to predavat bude za velke penaze. Lebo Skoda >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 6. 2014 22:20
Nástup MASITÝCH zadnic
Konečně nebude zadek Fabie vypadat staženě jako po výprasku.
Rozbalit vlákno
1
3. 6. 2014 19:02
Re: Nástup MASITÝCH zadnic
:yes: :yes: :yes:
9. 6. 2014 22:00
Skoda
katastrofa akože ten dizajn a ten zadok totálne hrúza chcelo by to zmenit dizajnera!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
13. 6. 2014 08:08
já takto
Červená na litých kolech s 1.2TSI :-)
Rozbalit vlákno
0