Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia III se postupně odhaluje, tohle je její světlomet

Diody pro denní svícení, tvar podobný zbytku modelové řady i přímá návaznost na masku chladiče. Tak vypadá světlomet a jeho okolí u třetí generace Škody Fabia.
Zpět na článek
12. 8. 2014 15:04
12. 8. 2014 15:08
12. 8. 2014 15:11
12. 8. 2014 15:17
12. 8. 2014 15:25
12. 8. 2014 15:32
12. 8. 2014 16:08
12. 8. 2014 16:43
12. 8. 2014 17:20
12. 8. 2014 20:39
12. 8. 2014 19:14
12. 8. 2014 21:41
13. 8. 2014 04:24
13. 8. 2014 07:44
13. 8. 2014 07:41
13. 8. 2014 08:31
12. 8. 2014 16:42
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 8. 2014 20:02
12. 8. 2014 23:06
12. 8. 2014 15:05
12. 8. 2014 15:08
12. 8. 2014 15:17
12. 8. 2014 18:06
13. 8. 2014 11:17
12. 8. 2014 15:17
12. 8. 2014 15:28
12. 8. 2014 15:32
12. 8. 2014 15:49
12. 8. 2014 16:10
12. 8. 2014 16:36
12. 8. 2014 18:46
12. 8. 2014 20:12
13. 8. 2014 13:44
13. 8. 2014 04:25
12. 8. 2014 15:20
13. 8. 2014 04:30
13. 8. 2014 10:24
12. 8. 2014 18:46
12. 8. 2014 21:49
13. 8. 2014 11:25
13. 8. 2014 13:57
13. 8. 2014 16:28
13. 8. 2014 19:24
14. 8. 2014 12:02
15. 8. 2014 18:42
17. 8. 2014 22:45
13. 8. 2014 10:29
13. 8. 2014 12:09
13. 8. 2014 14:14
13. 8. 2014 16:41
13. 8. 2014 19:29
15. 8. 2014 08:56
14. 8. 2014 11:33
13. 8. 2014 20:05
13. 8. 2014 14:18
12. 8. 2014 17:21
13. 8. 2014 09:59
13. 8. 2014 15:05
12. 8. 2014 15:30
12. 8. 2014 15:35
12. 8. 2014 15:41
12. 8. 2014 15:51
12. 8. 2014 17:12
12. 8. 2014 23:04
12. 8. 2014 16:23
12. 8. 2014 15:44
12. 8. 2014 15:50
12. 8. 2014 16:49
12. 8. 2014 16:57
12. 8. 2014 17:46
12. 8. 2014 19:25
12. 8. 2014 22:02
13. 8. 2014 04:31
13. 8. 2014 13:48
12. 8. 2014 21:58
12. 8. 2014 16:00
12. 8. 2014 15:30
12. 8. 2014 15:46
13. 8. 2014 15:29
12. 8. 2014 15:54
12. 8. 2014 16:18
12. 8. 2014 15:42
12. 8. 2014 16:18
12. 8. 2014 19:26
12. 8. 2014 20:13
12. 8. 2014 16:22
12. 8. 2014 16:36
12. 8. 2014 19:33
13. 8. 2014 05:34
12. 8. 2014 16:48
12. 8. 2014 18:08
12. 8. 2014 19:52
12. 8. 2014 20:03
12. 8. 2014 20:17
12. 8. 2014 21:01
12. 8. 2014 20:47
12. 8. 2014 21:02
12. 8. 2014 19:56
12. 8. 2014 20:03
12. 8. 2014 20:09
12. 8. 2014 21:05
13. 8. 2014 08:47
13. 8. 2014 08:48
12. 8. 2014 20:11
12. 8. 2014 20:18
12. 8. 2014 20:28
12. 8. 2014 20:45
12. 8. 2014 21:01
12. 8. 2014 21:22
12. 8. 2014 21:41
12. 8. 2014 21:55
13. 8. 2014 04:35
12. 8. 2014 23:52
13. 8. 2014 06:11
13. 8. 2014 08:11
13. 8. 2014 09:42
13. 8. 2014 12:14
12. 8. 2014 21:12
12. 8. 2014 21:17
13. 8. 2014 06:12
13. 8. 2014 17:42
12. 8. 2014 20:19
12. 8. 2014 20:55
13. 8. 2014 09:07
13. 8. 2014 09:08
13. 8. 2014 09:35
13. 8. 2014 14:07
30. 7. 2019 16:08
Avatar - speeder75
12. 8. 2014 15:04
super!
Už se těším na nekonečné diskuse u každé fotky světla, ventilku u kola, škrabky a kliky pro stahování oken. >:-[]
Rozbalit vlákno
18
Avatar - pumpkin
12. 8. 2014 15:08
Re: super!
Tak tak, uhorková sezóna na auto.cz končí :-)
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 15:17
Re: super!
a rejdove tyce, na kterou si budes moci dokoupit volant za 10000,- kc jako nadstandard. prvnich tisic zakazniku ho ovsem dostane zdarma, tak honem objednavejte...
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 15:32
Re: super!
to neni pomlouvani, jen prehaneni. sam dobre vis, ze cesky zakaznik skousne uplne holatko, kdyz to ma ve znaku okridleny sip. o to tu jde. jinak ruzne volanty maji ruzne znacky v nabidce. dnes nejcasteji provedeni v kuzi, potom podle urovne dalsi vybavy ruzne ovladace na volantu a jine serepeticky. opel napriklad nabizi vyhrivany volant. jinak teda nevim o tom, ze by zrovna skodovka mela nejakou lepsi nabidku volantu nez konkurence...
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 16:43
Re: super!
no to je fakt terno. triramenny nebo ctyrramenny volant, takze dva?? ... jinak k puvodni otazce, mam VW 2x, ruzne typy, celkem nove (obe stale v nabidce), obe auta maji stejny kozeny volant s ovladanim ruznych serepeticek, odlisuji se barvou podle barvy interieru. sedy a cerny.... pro me je podstatne, ze tam je a ze je kruhovy. navic jsem si nevsiml, ze by upadek soucasne fabie volant vytrhl, plus fabie se u nas kupuje hlavne jako fleet a nebo skladovka, takze jsi odhadem stastne petiprocento uzivatelu, kteri si mohli vybrat volant. gratuluju.
12. 8. 2014 17:20
Re: super!
A na to, že se Fabia kupuje hlavně jako fleet, nebo skladovka, jsi přišel jak? Dneska se právě, alespoň podle prodejců, i modely jako Fabia, nebo Citigo zpravidla objednávají na zakázku a skladem se jich drží jen symbolické množství.
12. 8. 2014 20:39
Re: super!
no, fleet je vzdycky na zakazku a rozhodne tam neni parametrem volant.
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 21:41
Re: super!
kazdy kupuje to, na co ma nebo co mu vyhovuje. proti jednomu z mych aut nema skoda vubec nic a proti tomu druhemu jen neco vzdaleneho.... o automobilovem prumyslu asi moc poneti nemas. mezisklady jsou, nemaji je sice jakoze automobilky, ta auta uz patri trebas dealerum nebo leasingovkam, ale jsou. a casto nemale. na ofiko webu skodovky je dnes k dispozici necelych 600 octavii, coz je prodej v cr odhadem za 14 dnu. a to zdaleka nejsou vsechny octavie, ktere jsou vyrobene a nemaji finalniho spotrebitele. a navic se bavimeo voze, ktery je na trhu velmi uspesny. a takhle maji k dispozici skladovky vpodstate vsechny automobilky. kdo chce usetrit a nesejde mu na barve nebo na volantu, vybira ze skladovek. a je to v cr bezna praxe.

takze protoze me tohle vlakno uz nebavi, tak konstatuji, ze se vam omlouvam, ze jsem si tak jedinecny vybavovy prvek jako je volant ve fabii dovolil pouzit jako narazku na obecne chude vybavy skodovek v zakladu na ceskem trhu.
13. 8. 2014 04:24
Re: super!
Nevidíš a neznáš víc než špičku svýho nosu. Nevím co máš dole zploštělýho ty, ale asi to nechalo nějaký následky.
To proč dal kdokoliv přednost jiný značce ti nemá smysl přes tvůj omezenej rozhled vůbec psát, ty poměre :-)
13. 8. 2014 07:44
Re: super!
ono by mozna stalo za to se zeptat, proc ma VW 3x tolik zakazniku co skodovka? asi jsou vsichni nemi, kdyz si koupili VW misto skodovky, ne? :-)
13. 8. 2014 07:41
Re: super!
hele, nedalo mi to a vlezl jsem do konfiguratoru fabie. ano, auto ma v zakladu volant. tim ale pozitivni zpravy konci. za volant v kuzi chteji priplatek 7500,- a za volant v kuzi s ovladanim radia a telefonu chteji 10700,-, bez telefonu 10300,-.

jednak tam teda nikde neni ten proklamovany zdarma vybratelny ctyrramenny, jednak je priptak za kozeny venec docela nehorazny a do tretice vseho dobreho - cim je tato nabidka oproti konkurenci zvlastni/lepsi?
13. 8. 2014 08:31
Re: super!
Výběr z tolika volantů, a to dokonce v B segmentu! Nádhera :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 8. 2014 16:42
Re: super!
Seriozne dufam, ze na odhalenie zadneho svetla posluzi zeleny model :-)
12. 8. 2014 20:02
Re: super!
A na odhalenie výfuku biely...
Avatar - vabis
12. 8. 2014 23:06
Re: super!
Ale tak ty postupné fotky mají stejný scénář už od dob Favorita. Ha, světýlko, pak bylo zrcátko, do třetice střed kola. Za mě by se souběžně mohly pouštět nějaké technické údaje nebo info ;-) ... Co je pravdou, že Fabka bude celkem dost povedeným autem :yes: Ostatně ty dlouhé desítky let vývoje a zkušeností od koncernu musí jít někde znát. Už jen tvorbu výkresové dokumentace v Catii, kdy se už ani nekótuje, jen jsou různé barvy a konstruktér podle toho pozná, šups H7 atd vymysleli ve VW a všichni ty 3D modely, které dodnes mnoho ostatních neumí všichni od Porsche kopírují. S ostatním je to stejné. Vývoj na špici je. :-! Byť to laický zákazník, který neví jak se to vyrábí nemusí ihned pocítit. ...Já už ji sice viděl (bez interiéru), ale i když nejsem cílovým zákazníkem, tak se těším až se na ni v reálu zajdu podívat a ze zvědavosti projet :yes: Ono by ty jízdní vlastnosti a NOVÁ varianta tsi měly být oki. Vyloženě perfektně pak působí kombi, o kterém je zatím ještě ticho :-)
Avatar - šmoula nešika
12. 8. 2014 15:04
Už je to zase tady...
Jéje. Čerstvý článek. Taktika jako u O3. A jako u Favoritu... [odkaz]

K samotnému světlu - nijak velké překvápko. U octavie mi ta štěrbina kvůli tomu sražení dole neseděla, ale tady jak není, nemusí to vypadat zle. :-) Světlomet je zevnitř vkusně plastický.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - ericho33
12. 8. 2014 16:37
Re: Už je to zase tady...
Na ten Favorit si pamätám :-) A presne na ten som si spomenul, keď som prečítal nadpis "článku" ;)
Avatar - šmoula nešika
12. 8. 2014 16:42
Re: Už je to zase tady...
Já tedy (bohužel, bohudík) ne. Ale dobové časopisy z totáče a prvních let poté bych dneska četl raději než ty dnešní. Možná bych ještě pro úplnost doplnil, že to podobně kolečko jako u octy absolvoval i Rapid.
Avatar - BIGPAPA
12. 8. 2014 15:05
aáááá
vítej zrapidovaťělé Polo :*) :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stefič
12. 8. 2014 15:05
Modelová jednotnost
No jak to bude vypadat... Jako Rapid, malinko vyfouknutý s předělanou zádí. Ale asi taky ne moc.

Nemůžu si pomoct, ale mě tahle uniformita nesedí. Podle mě to i odhání zákazníky. Komu se nelíbí jeden model, tomu se patrně nebude líbit ani žádný další a autoaticky přechází ke konkurenci. Chápal bych modelovou řadu, která jako třeba Golf, bude víceméně pořád stejná. Ale udělat jeden model a pak jen nafukovat a vyfukovat...
Mě se to nelíbí
Rozbalit vlákno
16
12. 8. 2014 15:14
Re: Modelová jednotnost
Ono to však funguje i naopak - když se ti líbí jeden, je slušná šance, že se ti bude líbit i zbytek. Jenže tohle sjednocování není jednoduché, když máš v portfoliu modely výrazně rozměrově a proporčně odlišné.
Avatar - Choochoo
12. 8. 2014 15:36
Re: Modelová jednotnost
No nevim, neprijde mi to moc slozite. Rapid vs FIII bude s minimalnimi rozdily masky. Tipuju u FIII plny C-sloupek aby to nebylo uplne totozne. Zadni svitilny skoro totozne s Rapidem nebo s OIII a akorat se napise ze navazujou na FI ;-) Opet zadni nabourany prolis a bude to vypadat jako Rapid. Jen zaryti skodovkari si vsimnou rozdilu, protoze to budou mit nauceny dle prirucky co za chvilku vyjde na auto.cz pro rozpoznavani a budou zde vyznaceny rozdily jako u OIII a Rapida
[odkaz]

Kolikpak asi budou mit shodnych dilu ?
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 20:04
Re: Modelová jednotnost
Ešteže nevyrábajú kolobežky a korčule...
13. 8. 2014 11:00
Re: Modelová jednotnost
Není jednoduché to udělat dobře, tedy aby sjednocení nepoškodilo vzhled vozu. Čím jsou modely od sebe vzdálenější, tím těžší to je. Možná ti to uniklo, ale psal jsem obecně (tohle je zkrátka úskalí unifikace) - nehodnotil jsem, jak se to komu vede.
12. 8. 2014 19:41
Re: Modelová jednotnost
Ale vždyť celý koncern dělá prakticky to stejné. Ze předu od sebe Polo, Golf, Touran, Passat, Tiguan Toureg, tyhle auta mají stejné rysy ze předu. Stejně jako Audi, tam rozeznat ze předu A1 až Q5 není zrovna nic lehkého a jak vidíš, tak to funguje a prodává se všechno.

Já se spíš divím, že to škodovce trvalo tak dlouho, protože třeba současná fabie, Octavie II a Superb před FL byly rozdílny strašně...
Avatar - S8
12. 8. 2014 19:52
Re: Modelová jednotnost
upřímně řečeno, to byl důvod, proč jsem odešel od Audi, měl jsem "starou" A8 (2004) a tam byl rozdíl, jenže když si známý koupil "novou" A8 a stál 15 m od nás a jeden kolega mu řekl, že ta nová A4 vypadá pěkně, tak ji málem rozmlátil, protože prostě hodně lidem není jedno, jestli někdo vidí, že mají auto za 600 nebo za 3M....

postupně to dopracovali "k dokonalosti", takže teď přijde člověk do Škodovky, VW, Audi (Seat je celkem výjimka) a řekne "dobrý den, já bych chtěl to vaše auto" a oni odpoví "výborně, a kterou velikost?" To je prostě hnus, velebnosti
Avatar - VL4D
12. 8. 2014 20:44
Re: Modelová jednotnost
Pokud máš na mysli první dé-čtyřky a B8 (ať už po faceliftu nebo nikoliv), tak tam je podoba minimální :-)
Avatar - baca42
12. 8. 2014 20:47
Re: Modelová jednotnost
No mě to právě příjde dobrý, vybereš si auto a zvolíš velikost podle svých potřeb.
Když si koupím pro sebe boty (velikost 48), tak z čelního pohledu vypadaj stejně jako velikost č.41 a nechává mě to v klidu. Ale chápu, že jsme každej jinej. Moje auto vypadá ještě hůř než jaké ve skutečnosti je, nikdo mi ho nikdy nezáviděl a mě to tak vyhovuje.

[odkaz]
Avatar - poterienko
13. 8. 2014 08:33
Re: Modelová jednotnost
Zrovna u Audi rozeznáš modely jednoduše podle designu led pro DRL, snad jen A4 B8 je má stejné jako R8. Ale single frame to hodně sjednotil.
13. 8. 2014 10:55
Re: Modelová jednotnost
Moje zkušenost... jednou jsem na svatbě nastupoval do audiny... k autu jsem přistupoval zezadu a říkal jsem si že ta a4 je docela pěkný auto... usednu a říkám si... tyjo....to je nějak hodně dobře vybavený (televize v opěrkách)... že by to byla A6? Uvnitř jsem si ale připadal dost stísněně, takže mě ani nenapadlo že by to mohla být A8... Až když jsem vystoupil a kouknul pořádně, zjistil jsem že mám co dočinění s Audi S8
13. 8. 2014 11:47
Re: Modelová jednotnost
No tos ji teda musel mít jak z praku >:-[] :yes: Ale souhlasím, Audiny speciálně si jsou hodně podobný a nemusí to člověk vidět jenom na svatbě.
Avatar - poterienko
13. 8. 2014 12:51
Re: Modelová jednotnost
Dobře, pochopil bych starší A6 a starší A4 (A4 před FL) zezadu v kombi, kdy jsou si fakt dost podobné, stejně tak z boku, ale s S8?? Už jenom velikostně je to rozdíl jak "chrocht", kdy A4 vypadá v sedanu menší než Octa III.
13. 8. 2014 14:14
Re: Modelová jednotnost
Byl jsem střízlivej... to auto na mě na první pohled působilo strašně kompaktně... Proto jsem si myslel že jde o A4. Možná je to i tím že to má obrovský kola který odpovídají velikosti kastle... ne jako u nových oktávek kde jsou kola utopený....
13. 8. 2014 11:07
Re: Modelová jednotnost
Předtím čumáky nebyly podobné?
14. 8. 2014 00:30
Re: Modelová jednotnost
to jo, ale třeba fabie od octavií a superbů jsi rozeznal okamžitě....
12. 8. 2014 15:05
Pěkný, pěkný
Škoda, že Škoda neukázala fotku světlometu základní verze.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
12. 8. 2014 15:19
Re: Pěkný, pěkný
Na tie sa budeme musieť v nasledujúcich rokoch pozerať na cestách najčastejšie.
Avatar - Barrichello
12. 8. 2014 16:02
Re: Pěkný, pěkný
:yes: :yes: >:-[] >:D
12. 8. 2014 17:48
Re: Pěkný, pěkný
Když lidi musí zvládnout i pohled na tvůj Fiat Sedici v zlato pískové barvě zvládnou i fabku v základu.
Avatar - pumpkin
12. 8. 2014 18:36
Re: Pěkný, pěkný
No to bolo inteligentné >:D 8-s Ale pokojne sa s nami podeľ o obsah tvojej garáže. ;-)
12. 8. 2014 20:06
Re: Pěkný, pěkný
Ešteže si nenapísal obsah hlavy, to by mal sakra problém...
12. 8. 2014 22:34
Re: Pěkný, pěkný
Určitě ne větší než ty >:-[]
13. 8. 2014 12:09
Re: Pěkný, pěkný
Len kľudne snívaj... ;-)
13. 8. 2014 23:50
Re: Pěkný, pěkný
O čem? Obsahu tvoji hlavy? To fakt raději ne >:D
12. 8. 2014 22:33
Re: Pěkný, pěkný
Ale copak copak, nechutna ti vlastní medicína? ;-)
Avatar - pumpkin
12. 8. 2014 22:49
Re: Pěkný, pěkný
Chceš tým povedať že máš Fabiu v základe a dotklo sa ťa to alebo len tak bezcieľne rýpeš?
13. 8. 2014 12:44
Re: Pěkný, pěkný
Nemám, jen mi přišlo komické jak se chlapacky snazis trefovat do základni verze světel, o které ještě nevíš jak vypadá, ale sám nemáš v autě nic lepšího. Ty základní světla teda vadí jen u fabky? U tvého auta vypadají super?
Avatar - pumpkin
13. 8. 2014 13:24
Re: Pěkný, pěkný
Že najviac Fabií sa predá práve so základnými svetlami je vpodstate holý fakt a nie posmešok. Asi si teda nepochopil pointu môjho príspevku. Príde mi trochu zavádzajúce ukazovať príplatkový svetlomet, keď všetci vieme že na väčšine Fabií u nás sa ani neobjaví. Teraz na to navnadia ľudí a potom sa tento obrázok objaví v brožúre s malou hviezdičkou "príplatková výbava". Pri Škode vzhľadom na Rapid a Octaviu nie je moc ťažké si tipnúť ako bude vyzerať svetlo v základnej verzii. Ak ale takéto svetlá budú mať všetky verzie, tak klobúk dole a som ochotný sa za moje vyjadrenia ospravedlniť.
A dizajn osemročného Fiatu Sedici sem neťahaj. Auto bolo od začiatku prezentované vo vzľade akom sa aj najčastejšie predávalo a dovolím si tvrdiť, že dodnes vyzerá veľmi dobre, napríklad v porovnaní s Fabiou II.
Čistý dizajn škodoviek je navyše založený na prepracovanosti detailov a bez nich je to taká malá tragédia ale to ti pripomeniem až pri porovnaní základnej Fabie a napr. Clia.
13. 8. 2014 23:49
Re: Pěkný, pěkný
Stezujes si na to ze se na ne budeš muset dívat, nebo snad ne?! Nebo smysl tvého příspěvku byl jen ve sdělení světu objevné informace, ze nejvíc fabii jezdí v bezpriplatkovych světlech? :-)
Lidi si koupi co se jim líbí a co potřebuji, proč ma pořad někdo pocit ze by měl hlásat co by se mělo ukazovat jako první. Mě to teda netrápí vůbec. Jestli někdo přijde kvůli těmto světlum do autosalonu - no a? Co je komu po tom. Bud je bude chtít a zaplatí a jsou to jeho peníze se kterými si muže dělat co chce nebo ne, v čem je problém? Děláš jako bys jim to měl platit ty.

Co se týká srovnání základních verzi, to je něco co mě fakt vůbec, ale vůbec nezajímá. Když chci auto mám na ne nějaké požadavky a dívám se kolik vybavené moji požadovanou výbavou stoji a co umí, ale cena "od" mi je naprosto ukradená. Ta je dobra tak akorát na billboardy.
Avatar - šmoula nešika
12. 8. 2014 15:18
Re: Pěkný, pěkný
:yes: ;-) >:-[]
12. 8. 2014 15:08
kdy se odhalí celá?
Supeeer, už to začalo >:D

Těším se na každou další fotku! Takže ještě to má další tři světlomety, možná dvě mlhovky, a taky fotky každého kola, okna, linky, zapínače pásu, utlačovatele pravého kolena, vzorku látky na hlavové opěrce, číslice na tachoměru. Jen abychom ji neměli dřív doma, než nás obletí fotky každého detailu

kdo uhádne co bude na další fotce? za mě to bude levé zpětné zrcátko (s integrovaným blinkrem?? :-D)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 15:24
Re: kdy se odhalí celá?
Podle mě zadní lampa ;-)
12. 8. 2014 15:26
Re: kdy se odhalí celá?
Tipuju 20.8.2014. :-)
12. 8. 2014 15:43
Re: kdy se odhalí celá?
>:-[] :yes:
12. 8. 2014 15:56
Re: kdy se odhalí celá?
Tipuješ, nebo sis to přečetl jinde jako obvykle? >:D
12. 8. 2014 17:19
Re: kdy se odhalí celá?
Dixik není z těch co jen tipují. On žije ze zákulisních informací, který se nikde nedočteš. Takže bych to s tím příštím týdnem viděl jako reálný. Konec konců naběhne série tak se to těžko bude dát utajit, když pojede výroba. ;-)
12. 8. 2014 21:50
Re: kdy se odhalí celá?
Těmi zákulisními informacemi myslíš to, co napíše někdo na Skodahome, nebo Otaviaclub a dixík pak upaluje Copy&Paste na auto.cz s kouřícím smajlíkem, aby dokázal, jaký je to kabrňák? >:D

Celkem sranda, jak si z něj někteří dělali srandu a on pak prezentoval totální nesmysly jako "zaručenou informaci." >:-[]
13. 8. 2014 08:37
Re: kdy se odhalí celá?
Hele Skodahome ani Octaviaclub nesleduju nicméně žádný totální nesmysl jsem od něj nečetl. Co napsal to sedělo. Spíš na mě dělá dojem člověka, který má přístup k neveřejným informacím ze Škodovky.
13. 8. 2014 11:05
Re: kdy se odhalí celá?
Těch nesmyslů už napsal...

A na SH nebo OC někdy zajdi. Pak nebudeš mít pocit, že jde o "neveřejné" informace. ;-)
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
13
12. 8. 2014 15:17
Re: ko
To vypínání denního svícení je předepsané normou ECE, pokud vím.
Avatar - Snooob
12. 8. 2014 18:06
Re: ko
Napr. Octavia 3 , Kia Sportage nevypínajú... a je to na prd!
13. 8. 2014 11:17
Re: ko
Jsou tam nějaké podmínky. Nemusí to tedy mít každé auto, ale u řešení, jako používá Audi, je to, pokud vím, povinné, jinak by nezískali homologaci.
Avatar - pumpkin
12. 8. 2014 15:17
Re: ko
Neviem ako to má napr. Octavia, ale ako vieš že LED-ka nezhasne pri zapnutí blinkru? Inak predpokladám, že Fabií s LED bude len nejaké to malé percento.
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
12. 8. 2014 15:32
Re: ko
A jeste mensi procento tam ty LEDky najde stale na svem aute po noci nekde na parkovisti na sidlisti. :-)
Avatar - pumpkin
12. 8. 2014 15:49
Re: ko
Aj LEDky sa kradnú? Ja že len xenony.
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 16:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
12. 8. 2014 16:36
Re: ko
Zatim nevim, soudim prave podle kradezi xenonu. Pokud to pujde jako celek rozumne rychle vymontovat tak nemam strach ze by se nestraceli.
Avatar - pumpkin
12. 8. 2014 18:46
Re: ko
Vyzerá, že xenony sa kradnú na indoorové pestovanie marihuany, lebo rastline vraj dokážu zabezpečiť ideálne podmienky. S LED by to zrejme nefungovalo. Ale xenony samozrejme môžu kradnúť aj ako náhradné diely.
12. 8. 2014 20:12
Re: ko
Zas jeden odborník... Len pre informáciu, príslušné predpisy riešia svietivosť, rozptyl, vzdialenosť ohnísk aj svietiacich plôch a niekoľko ďalších parametrov. Že by nové vozidlo neplnilo len jediný z predpísaných parametrov, je nepredstaviteľný lapsus, k akému pri vývoj auta snáď ani nemôže prísť. Všetci čakajú na teba, až im poradíš, čo je dostatočná viditeľnosť blinkra a čo nie... :-!
Avatar - chlapecx
13. 8. 2014 13:44
Re: ko
ale ona není, tyhle "schovaný blinkry" fakt ránd nemám :-( ony jsou houby kor ve dne vidět i blinkry na F2 jako :-( a to jsou "nahoře" :-(
taky už jsem to viděl takhle u masky u nějakýho Pežota..... nebo něčřeho takovýho.... ale aspoň to bylo přes celej světlomet :-(
Blinkr by měl bejt na kraji a ajsně viditelnej, aby bylo jasný, že to ukazuje, tady jasně paráda a design je NAPŘED před účelnmostí a praktičností a BEZPEČNOSTÍ :-( 8-s :'-( ;-\
13. 8. 2014 04:25
Re: ko
Kdyby jsi počkal až na představení celý světelný techniky, nedělal by jsi tu ze sebe hlupáka ;-)
12. 8. 2014 15:20
jsem zvedav...
jsem zvedav, kdy uvolni fotku ctvrteho valce, ktery vetsine motorizaci nove fabie chybi...
Rozbalit vlákno
53
12. 8. 2014 15:25
Re: jsem zvedav...
1.2 TSI 66 a 81 KW je čtyřválec.81 KW nově se 6.st.manuálem. :-!
12. 8. 2014 15:28
Re: jsem zvedav...
ano. 1,2l je momentalne jediny motor se ctyrmi valci pro novou fabii. myslim si, ze priplatek za ctvrty valec bude v tomto pripade pomerne vysoky.
12. 8. 2014 15:43
Re: jsem zvedav...
Myslíš, jako třeba 15 000, - Kč u Rapida? To mi nepřijde zvlášť vysoké vzhledem k tomu, že se jedná o mnohem sofistikovanější motor...
12. 8. 2014 15:55
Re: jsem zvedav...
no, abych pravdu rekl, tak motor 1,2l z rapida je zadarmo drahy. doufam, ze do fabie se tento technicky skvost nedostal. ten motor je unikatni zejmena tim, ze po trech letech vyroby se z nej stal vybehovy motor. takovy srac to je, panove.
12. 8. 2014 16:39
Re: jsem zvedav...
Zajímalo by mě, kolik máš s 1,2TSI EA111 najeto... My jich máme ve firmě několik a krom záruční výměny rozvodů se na ty motory nesáhlo s cca 80 000 km najeto.

Jinak zjisti si podrobnosti, než začneš urážet něčí práci. 1,2TSI (EA111) se vyrábí od února 2010 a do výběhu půjde cca září 2016 (kvůli nutnosti EU6). Šest a půl roku životnosti motoru nepovažuji za nic špatného a prohlásit o čemkoliv, že je to sráč... To nevím, jestli chce notnou dávku odvahy, nebo arogance ;-)
12. 8. 2014 16:49
Re: jsem zvedav...
ty voe, zadny motor se nevyviji pro jedinou generaci aut. pro nove modely byl nahrazen cca po trech letech vyroby!!! a to, ze v raprdu dobiha az do jeho smrti ho od titulu "nejvetsi srot koncernu VW" tezko ochrani. a jestli ti prijde oprava vsech rozvodu ok do nabehu 80000 km, tak je to tvuj problem, pro me je to pouze dukaz meho tvrzeni. jestli si navic myslis, ze je ta oprava definitivni, tak zase casem procitnes. a tento motor ma vice problemu, nejen rozvody. take tam stoji za prd turbo. mimo jine.
12. 8. 2014 17:10
Re: jsem zvedav...
Neříkej mi, prosím, "voe". Výměna rozvodů proběhla preventivně těsně po koupi (cca v 5000km), od té doby do motorů lijeme pouze benzín a olej. Jinak o turbu v podstatě nevíme a to se jedná o služební vozy, se kterýma se nezachází zrovna podle návodu k obsluze...

Tvoje nenávist k motoru, který jsi zřejmě na živo nikdy neviděl, je až zarážející :-)
12. 8. 2014 21:47
Re: jsem zvedav...
hehe voe, vis prd, co vim a z jakych dovodu. ale to je jedno. preju ti at ti ta auta slouzi co mozna nejdele.

v obecne rovine jenom podotknu, ze nenavist je emoce, kterou necitim k zadnym vecem (v principu nezive veci). tyka se to i nepovedene 1,2turbo z MB. ja jsem pouze rad, ze tento vrchol techniky nemam v garazi.
13. 8. 2014 04:30
Re: Prodejce?
Výměna rozvodů preventivně ve 20, na 59 výměna polomotoru z důvodu předchozích poškození vzniklých zřejmě pozdní výměnou rozvodů. Nebýt prodloužený záruky a tvršího jednání odnesl by to klient.
Upřímně nevěřím, že těch několik se svolalo najednou a preventivně. Škoda žádnou svolávačku nedělala a kontrolovala až při běžných servisech, co bylo už hodně špatný se skřípěním zubů měnila.
Takže jsi buďto prodejce, nebo jsi si to bůhví proč přibarvil.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2014 10:24
Re: Prodejce?
Ámen.... pod to se podepíšu... nás ještě výměna pulky motoru čeká brzy, už na to přikývli...
12. 8. 2014 18:46
Re: Prodejce?
hele promiň ale zase se pleteš......
12. 8. 2014 21:49
Re: Prodejce?
jasne, jako kazdy. co treba trochu konkretneji? nebo ty jsi taky smolar, co naletel a ma v garazi 1,2 turbo ea111?
13. 8. 2014 11:25
Re: Prodejce?
Tak jim to hlavně nezapomeň říct. TSI možná nejsou tak staré, ale jsou evolucí starých konstrukcí. Více než deset let zpět mluvili o tom, že jsou potřeba nové motory. Jako první přišly EA888. A za těch několik let stihli už tři generace. Ale je mi to jasné, ty bys radši desetkrát omlazovanou, třicet let starou konstrukci.
13. 8. 2014 13:57
Re: Prodejce?
a na to jsi prisel jak?

tenhle slavny produkt boleslavske konstrukce byl zbrusu novy a nahrazujici rada je z nemecka, s timto motorem nema spolecneho vubec nic... a tento vybehovy ksunt bude prinosny pouze tehdy, kdyz se do koncernovych ucebnic dostane jako priklad toho, jak se to delat nema.

hosi, fakt nevim, o co vam jde, ale pripadate mi, ze kdyby skodovka svym logem opatrila psi * a prodavala ho jako klobasu, vy se tu budete olizovat.

proste motor se nepovedl. vsechny metody rizeni iso ts na vyvojove ceste selhaly, zakaznikum se standardne lze. v dnesni dobe naprosty standard. legracni je, ze se tu sejde banda skodovackych politruku, co to budou dokolecka obhajovat. mate to vsichni v garazi nebo proc vas tolik pali to, ze ten motor je nepovedeny?
13. 8. 2014 16:28
Re: Prodejce?
Napsal jsem to obecně. O 1,2 toho moc nevím. Já ho vnímal jako záplatu, dočasné řešení, než budou k dispozici nové motory. Předpokládám tedy, že zvolili přiměřeně nákladné (čti levné) řešení, a zbrusu nová konstrukce levná nebývá. Pokud se ale vešli do rozpočtu... S tímhle motorem se, pokud vím, do budoucna nepočítalo. VW chtěl mít jednu rodinu malých motorů a odvozeniny starého 1,2 TSI to tedy nebyly.
13. 8. 2014 19:24
Re: Prodejce?
no ona i ta moje reakce byla v obecne rovine na toto tema, ne komkretne na tebe, ale co rikam je pravda. motor byl vyvinut jako zbrusu novy, protoze se nepovedl, konci. to, co rikas ty jsou takove ty berlicky, kterymi se jakoby dovysvetluje, proc vlastne byl jenom na tri roky, apod. skutecnost je ale vskutku prosta.
14. 8. 2014 12:02
Re: Prodejce?
A já říkám, že tyhle motory jsou součástí dlouhodobého plánu nahradit EA111/ EA113 a vůbec nezáleželo na tom, jestli se původní 1,2 TSI povedl, nebo ne. Leda by se tak povedl, že by je přesvědčil postavit další vývoj právě na něm. Měl jsem však za to, že 1,2 TSI, byť práce Škody, vycházel z EA111 (tedy, že nestavěli na zelené louce). A tu představili v 70. letech.
15. 8. 2014 18:42
Re: Prodejce?
no, trosku si protirecis. 1,2tsi z rapidu byl kompletne novy vyvoj, pri kterem se samozrejme (tak jako u kazdeho motoru) pouzilo know how z minulosti, evoluce, atd. ale jednalo se o zcela novou kubaturu, nove pisty, nova hlava, nove turbo. tohle nikdo nevyviji s vedomim, ze to po trech letech nahradi novou radou, obzvlaste v situaci, kdy na tyto tri roky muze nasadit letity 1,6 nebo podladenou 1,4 tsi. to jsou hola fakta, nehledej v tom co v tom neni.
17. 8. 2014 22:45
Re: Prodejce?
Protiřečím? Však se podívej na EA888 a jak rozsáhlé změny klidně dělají každé dva až tři roky. Změna objemu by z konstrukčního hlediska neměla být náročná. Nejsem motorář, ale můj odhad je, že více práce dá ladění než konstrukce. A z konstrukčního hlediska bych řekl, že bude složitější zapracování vylepšení než pouhá změna objemu. Písty, nebo hlava se dělají i pro menší série.

1,2 TSI nahrazoval 1,6, tvá rada je tedy úsměvná. Co se 1,4 týče, předpokládám, že je nákladnější na výrobu. Fakt je, že přínos EA211 je úplně někde jinde - modulární koncept s cílem sjednotit design a snížit počet komponent (byť šli cestou pevného poměru vrtání a zdvihu, pokud si dobře pamatuji, což jde proti unifikaci z mechanického hlediska). Tohle konstrukce Škody vůbec neřešila.

Můj pohled na to zkrátka je, že takový motor chtěli, nechtělo se jim čekat na novou konstrukci, tak si ho prostě spíchli (tedy nechali spíchnout u Škody). Co je k tomu skutečně vedlo a jestli se jim to ve finále vyplatilo, nemám ani ponětí.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2014 10:29
Re: Prodejce?
Ahoj... 56 tisíc km v Oktávce 1x vyměněno 35tisíc km, po druhé se snažíme o výměnu teď v 56 tisících, snad to vyjde než skončí záruka. Dále nepravidelný chod motoru hlavně v tahu, špatné zapalovací kabely, po dohadách naštěstí vyměněny, do té doby jel motor v nouzovém režimu...

Ano, mohu s klidným svědomým prohlásit, že je to sráč/nepovedený motor a postoj autorizovaného servisu je ještě horší..... doporučuji jít reklamovat jako soukromník a né jako fleetové auta... než se budu tady takhle tvrdě prát v diskuzi.. mam mimo uživetalů také info od 3 nezavislých pracovníků aut. servisu VW/Škoda.

P.s. Přijde ti normální měnit rozvody s tak malým nájezdem u auta, kde ani nejsou v servisním intervalu zapsané a je to jen na vůli konkrétního servisu? To lecos o spolehlivosti svědčí.. nebo že je to od VW, tak mu to prominem, je to přeci v pohodě?
13. 8. 2014 11:58
Re: Prodejce?
Jo vidíš, to jsem se Tě chtěl ještě zeptat. Jaký tam v té octavii máte olej? Je to long life, nebo standartní 15 tis km???
Avatar - Ozzman
13. 8. 2014 12:09
Re: Prodejce?
Zeptám se ještě, tohle sem nikdy nezkoumal, protože auto neprovozuju... myslim, že olej je tam klasickej po 15, ale zjistim.
13. 8. 2014 14:14
Re: Prodejce?
jestli je to fleet, tak urcite 2 roky/300000... ale o to, jestli je to long life olej asi tak uplne nejde, ne? ... ja treba menim olej po roce na obou autech, davam longlife a najezd mam tak 10 - 15 tisic na kazdem aute.
13. 8. 2014 16:41
Re: Prodejce?
Long-life může mít jinou specifikaci/ složení. Stejně tak filtr pro prodloužený interval může být jiné konstrukce. Otázka je, co je lepší, když chceš držet kratší interval.
13. 8. 2014 19:29
Re: Prodejce?
no, filtr u vw davaji jeden a ten samy na rok nebo na dva, olej long life ma mit kvalitnejsi aditiva, aby si sve vlastnosti (ktere jsou v ramci normy shodne s tim co neni long life) udrzel dele. takze z meho uhlu pohledu je to kvalitnejsi olej, proto ho pouzivam. a dobre mazany motor je esenci spolehlivosti.
14. 8. 2014 00:39
Re: Prodejce?
No a to může být ten zakopaný pes. Ten napínák se napíná po zapnutí motoru, až se tam natlakuje olej....no a long life je na tyhle motory podle mě smrťák, obzvlášť pokud jezdí po Praze, ten motor dostává daleko větší čočku.

Nevím, je to divný. Zajímavý taky je, že se to v drtivý většině vyskytovalo u těch 77 kw 1,2 a pak u 1,4 TSI 90 kw. U 1,8 TSi těch případů tolik nebylo stejně jako u 63 kw 1,2.

Nevím, je mi divný, že Ozzman s tím má takový problémy. Druhá věc je, zda mu dali ty modifikovaný rozvody při té reklamaci.

Těžko říct, čím to všechno je. Já mám 2012 a je teda fakt, že při žádném startu to ani nerachtne, ale já taky měním olej po 15 tis, respektive zatím jsem ho měnil ve 13 a pak v 27. já tam leju nějaký castrol, co mi dávali ve škodovce už do jedničkové octavie, já s ním byl spokojený jeto 5W30. Ale je teda pravda, že se motor sklidnil, protože jsem tankoval levný benzín a on se dusil po startu a vrtěl se, teď tam tankuju ten nitro+ a je to v pohodě. ten motor šlape jako hodinky a je na 36 tis. Zase ten motor se u mě moc dobře taky nemá. používám ho k podnikání a za den nastartuju tak 20x

Ve škodovce říkali, že mám už tu novou sadu z výroby, tak nevím, proč s tím má takový problémy.
15. 8. 2014 08:56
Re: Prodejce?
tady podle meho soudu zamenujes duvod. ten nespociva podle me v long-life oleji, ale long-life intervalu. jak pise dole MT, clovek by si po case musel nechat udelat rozbor, aby se dobral vysledku, ale jak pisu ja - novy long life olej dane specifikace plni normu stejne jako normalni olej, aditiva long -life oleje by mela tyto vlastnosti zachovavat po delsi dobu. jestli je to pravda nevim, ale jsem presvedcen, ze horsi to nebude. to by bylo na zalobu.
14. 8. 2014 11:33
Re: Prodejce?
Klidně můžou používat jeden olej pro oba intervaly.

Trvanlivost a kvalita nejsou to samé. Nebudu ti tvrdit, že to děláš špatně, ale long-life pro mne nejsou zárukou kvality. Maziva nemá smysl řešit, pokud neposíláš vyjetý olej na rozbor. Pak bys zjistil, jestli měníš zbytečně brzo, nebo jestli je i long-life v půlce intervalu vyřízený.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2014 20:05
Re: Prodejce?
Neni, ta oktávka o který mluvim je soukromý auto :-)
13. 8. 2014 14:18
Re: Prodejce?
drzim ti palce! ... jeste si take vzpominam, jak skodovka delala kdysi frajera, ze i po zaruce zaplati pulku retezu a druhou pulku zakaznik. ve skutecnosti skodovka neplatila nic, pouze prodavala nahradni dil za 50% ceny, takze na nem nemela marzi odhadem 900% ale jenom 400%. ve svetle toho se ze spatneho retezu stava docela solidni slagr servisniho zisku...
12. 8. 2014 17:21
Re: Prodejce?
nevíš jakej bude mít ta 81 kW krouťák?
13. 8. 2014 15:05
Re: Prodejce?
Aha já si myslel, že z toho vydolujou taky krapet víc.
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 15:35
Re: Prodejce?
ja mam dva radove ctyrvalce. na vic zatim (doufejme) nemam. mne jde hlavne o to, ze z hlediska technickeho jsou proste ctyri valce pro ctyrtaktni pistovy motor minimum.

dovetek: abych byl spravedlivy, tak tohle si zada doba (eu) a neni to vysada pouze skodovky.
12. 8. 2014 15:41
Re: Prodejce?
To, že je pro čtyřtakt 4 válce technické minimum je rozšířený omyl. I tříválce mohou být naprosto bezproblémové čtyřtakty...
12. 8. 2014 15:51
Re: Prodejce?
tak i od tebe bych rad odpoved na nize polozene otazky adresovane k petrumrovi. dik.
12. 8. 2014 17:12
Re: Prodejce?
Mě prošlo rukama víc aut, než v kolika ty jsi jel... :-) Jinak doma mám dva čtyřválce a jeden tříválec... V praxi mezi nimi, krom průběhu výkonu a točivého momentu, není v provozu rozdíl. Dá se jezdit úsporně jak s tří, tak se čtyřválcem, stejnětak obráceně.
12. 8. 2014 23:04
Re: Prodejce?
to jo, to vysvetluje vsechno, kdyz vis, kolika auty jsem jel.
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 15:50
Re: Prodejce?
klidne pokracuj. kolik procent cyklu ze jede trivalec ze setrvacnosti? cim se eliminuji vibrace takoveho reseni? jaka to ma dalsi negativa? povidej.

jinak teda to jsou dva samostatne vozy.
12. 8. 2014 16:49
Re: Prodejce?
já se teda nechci nějak zastávat tří válců ale např. Triumph Street Triple je myslím povedenej kousek, určitě by se mezi motorkami našlo dost povedených dvou válců i jednobuchů a světe div se vše jsou to 4takty.
12. 8. 2014 16:57
Re: Prodejce?
ono ma vsechno svoje. jine parametry jsou kladeny na nakladaky, jine na osobni auta a jine na motorky. jestlize chci motor prirozene tichy s minimem vibraci (uz tohle u motorek neplati, ze) a s nejakou rozumnou zivotnosti (200000 napr. - opet neplati pro motorku), tak sahnu u ctyrtaktu po ctyrvalci (minimalne). vsechno jde resit, otazka je pouze na ukor ceho. jelikoz oturbene trivalce a dvouvalce jsou vysledkem pseudo ekologickych predpisu eu a povetsinou nahrazuji atmosfericke ctyrvalcove jednasestky, tak uspora benzinu je povetsinou jen na papire, uspora hmotnosti se nekonna a zivotnosti se svym atmo predchudcum ani nepriblizi. ekologicky prinos? doufam ze neni ve finale negativni, pozitivni ani omylem.... takze ano, dajise udelat spolehlive trivalce, ale ctyrvalce budou za stejne penize spolehlivejsi. napriklad.
12. 8. 2014 17:46
Re: Prodejce?
myslím si že nemáš pravdu, zrovna ten street skoro žádný vibrace nemá, v autech např. tříhrnek od subaru. taky v poho.je to jen o konstrukci. divil by ses kolik motomotorů v pohodě atakuje životností 200tis a to pracujou v otáčkách a výkonech o jakých se běžným motorům v autech ani nezdá.....
apropo by mě zajímalo proč by dobře udělaný benzinový turbo motor by měl mít horší životnost než atmosféra. např. u dieselových motorů se to nepotvrdilo.
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 22:02
Re: Prodejce?
muze... ale na ukor neceho. navic s pouzitim ruznych serepeticek ten ctyrvalec ty vibrace muze mit vzdy mensi. otazka je proc pridavat k motoru setrvacne hmoty (za a to jsou kurvitka navic a za b jsou to elementy branici dynamice a logicky v dynamickem provozu snizuji hospodarnost) kdyz je nepotrebuje.
13. 8. 2014 04:31
Re: Prodejce?
Lžeš...HTP vibroval a vibruje. Naprosto bezskrupulozně lžeš ;-)
Avatar - chlapecx
13. 8. 2014 13:48
Re: Prodejce?
obávám se, že KAŽDEJ motor vibruje nejen tříválce >:D
12. 8. 2014 21:58
Re: Prodejce?
to je vsechno o principu a pravdepodobnosti. kazda soucastka ma konecnou spolehlivost a zivotnost. kdybychom vzali nejaky modelovy priklad, kdy vsechny pouzite soucastky motoru maji stejnou pravdepodobnost nespolehlivosti, tak statisticky mene spolehlivy bude motor, ktery pouziva vice soucastek (napr. slozity turbomotor vs. jednoducha atmosfera). pak je to i o zatezi jednotlivych soucastek ( tocivy motor obecne se opotrebovava rychleji nez mene tocivy, turbomotor vice zatezuje vetsimi tlaky nez atmosfera, atd.) a pak je to o volbe materialu. v honbe za co nejlevnejsimi vozy se na nich v posledni dobe znacne setri, takze i tohle je faktor, ktery novym slozitym turbomotorum opravdu nepomaha.

co se tyce dieselovych motoru, tak to si pis, ze u atmosferickeho dieselu se jeste nikomu turbo nevysralo. ale u turbodieselu je vysrane turbo bezny problem. takze nevim, o cem mluvis.
12. 8. 2014 16:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hombre_71
12. 8. 2014 15:41
Re: Prodejce?
Já jsem hlavně zvědav, jestli si vzali k srdci kritiku Rapida a zakryjí pojezdy předních sedadel. U Rapida je to prostě neodpustitelný příklad šetření na nepravém místě :/
Avatar - strýček BOB
12. 8. 2014 15:20
Lampa ještě svítila...
Světlo, detail kapoty a nárazníku u FIII vypadá lépe než nedávno představená patlanina celé i20 >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 16:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
13. 8. 2014 10:06
Re: Lampa ještě svítila...
Mi se ta patlanina docela líbí!
Fabku budu hodnotit až jako celek.
Avatar - Midlosek
12. 8. 2014 15:22
Moc dobře si ještě pamatuju...
takhle SM ukazoval po kouskách od pravého předního světla modernizovanou Škodu 105 - 120 M :-)
Rozbalit vlákno
5
12. 8. 2014 15:25
Re: Moc dobře si ještě pamatuju...
Takto nám bude Škodovka prezentovat celé auto? No to jim vydrží až do saloonu ;-) Ale good, těším se na další fotky, šup sem s nima.
Avatar - šmoula nešika
12. 8. 2014 16:37
Re: Moc dobře si ještě pamatuju...
U Rapidu:

1. logo na kapotě
2. logo na kole
3. část předního světlometu
4. část zadního světla
5. světlomet a mlhovka
6. prolis na víku kufru
7. otevřené dveře
8. dynamický záběr přechodu mezi maskou a kapotou ( >:D )
9. skici

U Octavie III:

1. „prozrazení sebe samé“
2. přední světlomety
3. zadní světlomety
4. maska chladiče
5. zrcátko
6. zasklení - C sloupek
7. zadní světlo
8. panel rádia a volant

;-)
Avatar - Hombre_71
12. 8. 2014 15:34
Re: Moc dobře si ještě pamatuju...
U "stodvacítky" jsi úplně jiný nejsem, ale představování Favorita mám v živé paměti >:D Starého psa evidentně novým kouskům nenaučíš >:D
Avatar - Choochoo
12. 8. 2014 15:38
Re: Moc dobře si ještě pamatuju...
Jojo a co tech 136 zlepseni???
12. 8. 2014 15:45
Re: Moc dobře si ještě pamatuju...
Doba samozřejmě značně pokročila a marketing je na zcela jiné úrovni, než za minulého režimu... Dnes se začíná levým světlem >:D >:D
12. 8. 2014 15:30
Novinky FIII
Novinky u FIII

1.Blinkry v zrcátkách
2.Mirror Link
3.KEYSSY
4.Vyhřívané čelní sklo
5.Automatické parkování
6.Zadní kamera
7.TMPS s přímým měřením
6.Dešťový senzor+zaclonitelné vnitřní zrcátko
Rozbalit vlákno
42
Avatar - Choochoo
12. 8. 2014 15:37
Re: Novinky FIII
V zakladu nebo u 1 z 1000000 ?
12. 8. 2014 15:40
Re: Novinky FIII
V příplatcích.
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 18:12
Re: Novinky FIII
Takže reálný přínos a mezigenerační pokrok nula >:-[]
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 15:42
Re: Novinky FIII
Přes ABS máš standartně,protože to chce EU.Na každém ventilu je bezdrátový měřič a ten ti to ukazuje na Maxi-Dotu.
Avatar - RWD
12. 8. 2014 15:46
Re: Novinky FIII
Proč zvolili tohle řešení?? :((
Já měl za to že se jedná sice o něco zbytečně málo přesnější, ale zato dražší, poruchovější a nebezpečnější řešení..
12. 8. 2014 15:47
Re: Novinky FIII
Netuším.Ale to přes ABS je standart.
12. 8. 2014 18:34
Re: Novinky FIII
Nenene. Dle nařízení EU, musí mít od 1.11. 2014 všechna auta, která sjednou z výrobního pásu systém kontroly tlaku. Původně měl být povinný systém ten přímý - to znamená ventily TPMS uvnitř kola. Postupně se to změkčilo, malé vozy a kompakty budou mít hlídání přes ABS, týká se to malých vozidel peugeot, citron, atd.

Celý koncern VW má ale vyjímku a bude používat metodu nepřímou, tedy přes číslo ABS, to znamená, že nebudeš mít uvnitř ventily. koncern VW totiž pracuje na svém vlastním systému měření a tak dostal celkovou vyjímku, že bude i nadále používat nepřímou metodu přes ABS. Do kdy to bude to netuším, ale Superb III už by měl mít ventily, ale o fabii se zatím teda nemluvilo, dost pochybuju, že by měla ventily i ona, ovšem za předpokladu, že už je nyní má polo, tak ano.
Avatar - Typhoon
12. 8. 2014 19:57
Re: Novinky FIII
No myslím, že muset hlídat tlak přímo přes ventily je blbost. Další "kurvítko", které si zaplatím navíc. A to si pak budu muset kupovat jen značkové disky nebo nové ventily do vlastních disků?
Nepřímé hlídání poklesu tlaku přes ABS je naprosto dostačující a nic to nestojí (akorát jedno kalibrační tlačítko v kabině).
12. 8. 2014 22:36
Re: Novinky FIII
Je to blbost, já s tím souhlasím a vzhledem k tomu, že dělám pneuservis, tak už jsme kvůli tomu měli mraky školení, abychom věděli co a jak. A v * je, že to lidem vytáhne z peněženek úplně zbytečně mraky peněz, protože drahé je to nehorázně.

Co se týče těch ventilů a disků. Prodávat se budou i neorigo ventily, ale i tak stojí nejlevnější kolem těch 1200 Kč, problém je tu ten, že ten neorigo ventil má jiné rozměry i tvar, takže do všech typů disků nepůjdou, každý disk má jinak klopený hump a patku a ten ventil přes ní nesmí přesahovat.

Fakticky vzato je mnoho kombinací a záleží na typu ventilu a konkrétního disku, jestli si sednou. Takže ventily si originální kupovat nemusíš, ale musíš koupit takové, aby ti do toho disku šli. v případě disků je to taky problém. Když koupíš origo ventily, tak je málokde dáš do neorigo alu disků..
Pak Ti ty neorigo ventily musí někdo načíst a nakodovat s řídicí jednotkou. Na ventily je speciální čtečka a diagnostika, nedá se na to použít běžná diagnostika, která se používá na čtení závad. Ventily mají svojí a úplně jinou, protože ta musí načíst ty původní ventily, které vysílají signál.

Nebude to žádná sranda a je to hodně blbý....za to poděkujme EU v plné nahotě.
13. 8. 2014 09:18
Re: Novinky FIII
"Kurvítko" je to rozhodně, výrobcům disků to přinese spíš jen komplikace s nicotným navýšením ceny.
Co se týče druhého systému, ani ten není spásou - kolega se Superbem si zažil několik nehlášených defektů, především ty "plíživé" systém zaznamená až pod 150 kPa.
Za sebe bych spíš volil jiné povinné prvky - parkovací kameru nebo bluetooth handsfree - které přispějí k bezpečnosti.
Avatar - RWD
13. 8. 2014 15:29
Re: Novinky FIII
Tak zrovna HandsFree které taky už někdo navrhoval zakázat je věc v tématu povinné výbavy úplně zbytečná. Podívej se na ty blondýny v SUV kterých potkávám každý den min. pět. A autě mají jistě HF všechny ale žádná to neumí použít a radši vezmou mobil do ruky vidět je bez mobilu je větší vzácnost než s ním :-)
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 15:51
Re: Novinky FIII
To přes ABS tam musí být povinně od září 2014.
Avatar - RWD
12. 8. 2014 15:54
Re: Novinky FIII
A to mi nejde do hlavy.. proč když mám dobré a jednoduché měření splňující tyto požadavky tam cpu něco navíc :(( Jakou přesnost má ABS měření, je to +/- 0.4 baru tuším od nastavené hodnoty? To je bohatě dostačující na včasné varování řidiči. mě osobně tato přesnost vždy stačila bohatě pro to, abych tomu přizpůsobil jízdu a dojel k nejbližší pumpě a dofoukal.

Jsem zklamán :-(
12. 8. 2014 15:57
Re: Novinky FIII
U toho dražšího řešení ti to ukazuje na Maxi-Dotu u každého kola včetně aktuálního
tllaku a ukáže to i kolo,které má nižší než předepsaný tlak.U levnějšího řešení si musíš obejít auto,které kolo to je.
Avatar - Choochoo
12. 8. 2014 16:06
Re: Novinky FIII
Na kolik ze vyjde ten luxus si nemuset obejit auto jednou za 5 let pri defektu?
12. 8. 2014 18:37
Re: Novinky FIII
Ten ventil stojí v neoriginálu kolem 1200 Kč/ks, v originálu to mají výrobci různé. Ford chce 1900 Kč/ks, BMW + MB 2800 Kč/ks a ostatní moc nevím, protože těmhle autům to někdy kupuju. Rekordman v tom je Renault, ten chtěl před 4 lety za ventil 3800 Kč/ks

Další věc je, že ten ventilík se musí servisovat, musí se u něj měnit matice, těsnící gumička a kroužek uvnitř, to se musí dělat jednou za 2-3 sezony, v případě zimních kol každé 2.

Baterie má životnost cca 3-6 let...v případě ježdění v zimě počítám tak ty 3-4
12. 8. 2014 21:08
Re: Novinky FIII
Tak ono to v praxi bude tak, že jakmile to přestane fungovat, tak na to majitelé budou kašlat.
Zejména ti, co to koupí jako ojetinu.
To přes ABS mi přijde lepší - jednoduché a beznákladové (jde v podstatě jen o algoritmus, potřebné součástky už v autě jsou).
12. 8. 2014 22:38
Re: Novinky FIII
To je právě další problém. V metodice EU je i podnět, že při STK se bude kontrolovat funkční TPMS, aby to lidé nevypínali, pokud to bude nefunkční, STK musí auto vyhodit a bude to závada typu C....

Ten přes ABS je samozřejmě lepší, ale EU nakázala, že to musí být přes ventily, které to odhalí v praxi asi 6% rychleji oproti ABS senzoru a hlavně to musí ukázat přesnou pozici.
13. 8. 2014 06:12
Re: Novinky FIII
Takže 100 let všicni jezdili bez monitorování tlaku a oi z toho chtějí udělat závadu C? Tak pro to nemám slušný komentář.
Pamatuju, že u Laguny druhé generace (která byla prvním běžně dostupným autem s těmi ventilky) to leckdy nefungovalo už jako nové (falešněé poplachy atd.) a tipuju, že naprostá většina ojetých Lagun to má nefunkční.
Podle mě i přes ABS lze zjistit přesnou pozici ... ventilek má jen jednu funkci navíc a to že dokáže změřit a řidiči zobrazit tlak.
13. 8. 2014 09:52
Re: Novinky FIII
No právě, v době kdy EU tu metodiku dělala, tak to, že by ABS ukázalo pozici bylo nemyslitelné. A v tomhle faktem je, že udělal krok VW s Continentalem, jejich senzory ABS by to poznat měli a měli by hlásit i pozici. Takže nové řídicí jednotky by to měli ukazovat i u té nepřímé kontroly přes ABS.

Další věc je, že u těch nových modelů, které budou mít TPMS ventily to právě kvůli té pozici bude paradoxně další problém, že neorigo TPMS se budou nahrávat přesně na pozici auta, takže když to bude levé přední, tak to kolo musí zůstat levé přední, když by jsi si mezi sezonami přehazoval kola sám a dal to kolo např. na zadek a byl tam defekt, tk ventil dá signal do sběrače a na přístrojovce se Ti rozsvítí, že defekt je na Levém předním a kolo bude fyzicky na levém zadním, jak jsi si ho tam namontoval.

Nicméně myslím, že to je taky otázka chvilky než se to vyřeší.

Upřímně, aniž bych chtěl nějak držkovat na značku, tak nejdebilnější TPMS má Hyundai. Ten už letos najel na to, že i malé i10 a i20 tuším od květnové výroby mají i ty základní modely TPMS ventily. U ostatních značek ty malá autíčka budou mít kontrolu přes ABS, jen hyundai a Kia to bude mít plošně.
Taky už jsem tady kvůli tomu měl plačící paní, která si koupila jedno z těch zbylých aut z VŘ pro českou poštu a ty to měli všechny, když jsem ji řekl, že do hyundaie musí určitě koupit originální ventil, protože neorigo zatím zcela funkční nejsou za 1900 Kč/ks u hyundaie, tak jsem ji dával kapesníček. Dopadlo to tak, že paní bude kompletně přezouvat a nebude mít dvě sady kol.

Pro koncového spotřebitele je to TPMS finančně strašný průser a velké problémy.
Avatar - Choochoo
12. 8. 2014 16:05
Re: Novinky FIII
Abs bude mit vetsi presnost nez tech 0,4. Hlavne ma tu vyhodu ze sundas letnaky, nahodis zimaky, vynulujes a je to OK. Tady si zas budes muset koupit origo ventilky za tucny priplatek ;-)
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - RWD
12. 8. 2014 16:18
Re: Novinky FIII
A to není vše, taky je to otázka provedení.. Hmotnost a rozměr ventilku s přímým měřením je oproti běžnému o dost větší. Netvrdím že se to běžně někomu urve, ale strkat takovou věc pod plášť mi přijde jako zbytečné riziko
12. 8. 2014 22:41
Re: Novinky FIII
Ale ano urve. Já tu mám jednoho zákazníka, kterému se to stalo, vjel do díry a vjel do ní tak nešťastně, že jak se ta guma prohnula, tak rozmlátila ten ventil uvnitř a on se mu rozpadl v okamžiku jak najel na dálnici....a průser byl na místě, obzvlášť u nízkoprofilových pneumatik s profilem 45 a méně je to riziko velké.

To víš, EU je kocourkov...

Co se týče hmotnosti, tak ten TPMS ventil je velmi lehký, na vyvážení kola to vliv nemá, není o moc těžší než ten kovový standartní
Avatar - RWD
12. 8. 2014 15:42
Re: Novinky FIII
Už na tebe škodovka vypsala odměnu? >:D
12. 8. 2014 15:44
Re: Novinky FIII
wanted >:-[] :yes:
Avatar - aproximus
12. 8. 2014 16:00
Re: Novinky FIII
to je super :yes: krom blinkrů v zrcátkách bude mít uvedené fíčury jen zcela mizivé procento vozů.
12. 8. 2014 16:04
Re: Novinky FIII
Třeba v Yeti Elegance je bezklíč v zákadu.Možná to bude stejné. :-)
Avatar - Choochoo
12. 8. 2014 16:09
Re: Novinky FIII
Jojo, urcite uz od vybavy Junior >:D
Avatar - aproximus
12. 8. 2014 16:15
Re: Novinky FIII
u aut jako oktávka nebo dejme tomu i ten yeti to je pochopitelné, ale fábia v eleganci mi už moc smysl nedává..
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 8. 2014 16:30
Re: Novinky FIII
No jo, ale ty nejsi normální >:-[] >:D
12. 8. 2014 17:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 8. 2014 04:32
Re: Novinky FIII
To ano, neměl by jsi mít ani řidičák... ;-)
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 18:11
Re: Novinky FIII
a hrkalo to úplně stejně jak edice Junior >:-[]
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 20:18
Re: Novinky FIII
Ještě hůř?
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 21:16
Re: Novinky FIII
Fabia II nemůže hrkat jak Fabia I, zvlášť když podvozek i motorizace byly víceméně převzaty >:-[] ?
Avatar - aproximus
12. 8. 2014 15:55
pěkný detail
nahoněný postprocessingem ve fotošopu :yes: ohledně vzhledu celku jsem poněkud skeptický :-|
Rozbalit vlákno
3
12. 8. 2014 16:04
Re: pěkný detail
Třeba v Yeti Elegance je bezklíč v zákadu.Možná to bude stejné. :-)
12. 8. 2014 16:08
Re: pěkný detail
Pardon překlep.
12. 8. 2014 16:17
Hyundai včera
zveřejnil podobu nové i20, tak se dalo čekat, že Škodovka bude reagovat, přeci jen je to na našem trhu soupeř číslo 1. Navíc design i20 se celkem povedl... srovnání s novou Fábií tak bude zajímavé, jsem hlavně zvědavý na interiér, stávající i20 vypadala hodně levně, proti tomu Rapid ve verzi Ambiente s černo-chomovými doplňky vypadá přímo luxusně, a to i přes tvrdé plasty...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 18:10
Re: Hyundai včera
Bohužel jen vypadá >:-[]

Situace se ale zřejmě otočí - Fabia upadá, u i20 lze očekávat citelný posun.
Avatar - Typhoon
12. 8. 2014 20:02
Re: Hyundai včera
Očekávat lze téměř vše... 8-s
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 20:57
Re: Hyundai včera
Interiér Fabie bude bez měkčených plastů, i Octavia má výplně jen plastové... Co asi tak můžeš čekat od Fabie?

Naopak interiér i10 vypadá, navzdory tvrdým plastům, velmi vkusně a plasty nejsou nijak nízké kvality. i20 pod standard i10 nepůjde.
12. 8. 2014 23:24
Re: Hyundai včera
no jo, ze ma auto palubovku z tvrdych plastu je jedna vec. nova fabia jeste zkousi, jak zakaznici prijmou tvrda sedadla. setri se vsude - i na pene v sedadlech. zadni dverni vyplne jiz kompletne plastove (zadny textil). holt je to pry pro mlade, tak snad se to mladym bude libit.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 16:18
puzzle
takze prvy diel skladacky uz mame ;-)

nevyzera to vobec zle, zrejme pojde o taky mix rapida s octaviou .... necakam ziadne prekvapenia ani dizajnove ulety... skoda je hodne konzervativna znacka a myslim ze kazdy z nas kto ma trosku predstavivost si vie tvary novej fabie uz predstavit .... skoda bude pokracovat v nastolenom trende aky zacala octavia s rapidom..... bude to v zaklade iste nuda..... ale v lepsej vybave na peknych diskoch to moze byt triedny skvost hodny respektu :yes:

prave novy i20 s novou fabiou povazujem za dvoch silnych hracov v segmente B ktori mozu najviac prekvapit uz zavedenu konkurenciu ( clio, p208, polo, C3, fiesta, ibiza, yaris ) .... pre skodu pojde skor len o navrat k stratenym poziciam a predajnym cislam ale i20 moze zaujat skutocne nove pozicie a ist vyssie .... tam kde este doteraz nebola ......

fabia bude sikovna kompaktna len sa bojim toho ze dnes uz to nebude taky ten zazrak ako v r 1999 .... konkurencia je stale vacsia a zda sa ze skoda zacina na novych modeloch uz setrit ( za co bohuzial nemoze kedze to riadi koncern ) ... takze je celkom mozne ze nova fabia uz nebude taka ta "super" volba ako prva fabia pred 15 rokmi.... a to mozno prave vyuzije i20 ale aj dalsi konkurenti... chysta sa nova mazda 2, corsa... inovovane rio.... bude to tuhy boj..... drzim fabii palce... ale ruzove okuliare si davat nemusim..... bude to dnes uz bezny priemer triedy..... vw to sam tak chce... tak to tak aj bude.... kralom ostane polo ..... nic sa nezmeni
Rozbalit vlákno
2
12. 8. 2014 19:26
Re: puzzle
Topere, začínáš být velmi rozumný...palec nahoru, naprostý souhlas :yes: :yes:
12. 8. 2014 20:13
Re: puzzle
Na to, jak Fabia byla v roce 1999 "super" a zázrak je také nutno nahlížet očima mimo CZ/SK. Za naší hranicí směrem na západ šlo totiž o naprosto tuctové, sic solidní 2. - 3. auto do rodiny za velmi dobrý peníz. Zatímco u nás si Fabia vydobyla určitý punc výjimečnosti tím, jak se postupně stávala jediným zase širokým masám dostupným novým (rodinným) autem tak, jak postupně nominálně i reálně zlevňovala.

Vždyť u nás nejprodávannější původní motorizace 1.4 MPi se na západě tuším vůbec neprodávaly, zatímco standardní 1.4 16V byly naopak u nás naprostou raritou, protože třeba první cena krátké z roku ´99 za 74kW verzi začínala někde na 380tKč, což v dnešních cenách odpovídá nějakým 800t.

A toto vnímání se postupně přesunulo i do našich krajin, protože takové auto dnes v základních verzích začíná někde okolo 220t.a rozhodování spousty lidí se tak přesune z pozice finanční (mám - nemám) do pozice (chci - nechci, líbí - nelíbí), ať už kvůli "zvyku", věrnosti značce a výhradám k jiné, nebo čemukoliv jinému.
12. 8. 2014 16:22
Pockam si...
...az to auto ukazou cele. Takoveto taskariiny jsou u automobilu, o kterem je jiz predem skoro jasno, jak bude vypadat, uplne zbytecne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 8. 2014 05:35
Re: Pockam si...
O tom pod clankem o Volvu.
12. 8. 2014 16:36
koncern
Zda se mi, jako by mel koncern posledni dobou jenom jeden druh svetel a ten vselijak zvetsoval, zmensoval, natacel, ale vychozi tvar zustaval stejny. Na tomhle obrazku jde s trochou snahy videt yetti, octavia, passat, jetta, polo a jiste mnoho dalsich aut.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wikinko
12. 8. 2014 16:48
REDAKCIA
Toto je fakt hanba, a čudujem sa že pod toto sa podpíše jediný seriózny redaktor ktorý tu je.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - šmoula nešika
12. 8. 2014 16:55
Re: REDAKCIA
Já s tím problém nemám. Normální, stručná, pro náš trh důležitá zpráva. Podobný titulek mají i ostatní motoristické weby v ČR. A na rozdíl od obdobných článků Ondrova/Honzova předchůdce se obešel bez vykřičníků a UHO okolo. ;-)
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 18:08
Re: REDAKCIA
ACZ zde odvádí jen svoji práci. Jestli je to něčí špatná vizitka, pak leda tak Škody, kdy toto postupné odhalování působí poněkud "lacině", jako na nějakém "Zavolej a vyhraj" :-!
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 18:04
Škoda-brainstorming
Tak přední světlomet už by sice byl. Jen nějak opět zapomněli dodat - PŘÍPLATKOVÝ světlomet >:D >:-[] >:-[]

No zítra bude možná chvilka oddychu, aby národ tuhle bombu měl čas rozdejchat a stihli otočit světlomet ve všech zprávách od ČT24 po Informační kanál Dolní Měcholupy.

Copak máme ve čtvrtek? Zadní světlomet nebo jen zrcátko?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2014 19:29
Ty woe... to je bomba. A coz teprve, az uvidime kliku!
Pujdem do kolen... a to u toho možná uvidíme i kousek dveří!

Bože, jak hluboko jste klesli...

:'-(
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 19:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 19:41
Re: Ty woe... to je bomba. A coz teprve, az uvidime kliku!
volvo xc90 tiez ukazalo len svetlo a nikto z toho dramu nerobi..... ludia neblbnite... tak to dnes chodi.... znacky to tak robia schvalne... napinaju nas a postupne nam predvadzaju ten svoj obrazkovy striptiz .. je doba internetu .... tak preco to nevyuzit a nelakat ludi kazdy den na nejaku tu novu fotecku ;-) ... aj jaguar XE sa "vyzlieka" postupne snad uz 3 mesiace ak nie viac ...... a nikto mu to nevycita.... proste to tak dnes chodi..... ;-)
Avatar - šmoula nešika
12. 8. 2014 19:41
Re: Ty woe... to je bomba. A coz teprve, az uvidime kliku!
Kliku jako kliku, nebo kliku jako kliku? >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2014 19:44
Re: Ty woe... to je bomba. A coz teprve, az uvidime kliku!
No... spis prostě jako kliku.
;-)
Avatar - šmoula nešika
12. 8. 2014 19:48
Re: Ty woe... to je bomba. A coz teprve, az uvidime kliku!
Dveřní, nebo hřídel? ;-)
Má tvůj nešťastný Passat ještě všech pět (klik) pohromadě? :-)
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2014 19:52
Re: Ty woe... to je bomba. A coz teprve, az uvidime kliku!
:-) Jo jo, kliky ma zatím všechny. I když ta vnitřní u řidiče už se rozpadá... Je to čím dal tím hlučnější - uzavírá sázky, jestli se dožije tech skoro 4 let, co ma vydržet. Uvidime. Neustále si opakuju: je to služební, je to služební...
13. 8. 2014 12:06
Re: Ty woe... to je bomba. A coz teprve, az uvidime kliku!
Postupná odhalování tu byla i v minulosti. Takže... nic nového. To mi tu víc vadí jiné články.
12. 8. 2014 19:52
Vy dva,
Josefe a Petře, co tak dlouho očekávate Fóbii III, jak se Vám líbí levé světlo? Super, že?! A teprve až uvidíte to pravé, to bude úplná bomba!!!
Vy ostatní - doufám, že vám je jasné, že to bude zase jen předražený šmejd jako ostatně každá škodovka.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 20:03
Re: Vy dva,
smejd to nebude ani nahodou.... ;-) ... len mozno pre niekoho "malo atraktivne" auto... tak by som to nazval ..... zase nechcime od maleho auta sebmentu B neviem ake zazraky.... bude to bezne prakticke ucelne a normalne auto.... tak ako snad kazde ine male auto.... nepojde tu nejako o imidz ani o nejake ulety..... skor o normalnu praktickost a pouzitelnost na kazdy bezny vsedny den.... myslim ze ste mnohi az moc kriticki k autu ktore ste este vo finalnej podobe ani nevideli.... ja neviem co cakate.... ved to ma byt bezne male auto akych jazdia po cestach celej europy mraky..... tak podme sa vysmievat autu ktore sme ani nevideli aky to bude smejd... no jo... to je taka ta nasa stredoeuropska postkomunisticka povaha....

fabia bude bezpochyby velmi dobre auto..... nic extra ale zase ani ziadny podpriemer... bude presne taka ako ma byt.... prakticka, kompaktna a ziaduca.... uspech je uz teraz zaruceny.... neverim totiz ze nova fabia bude menej uspesna ako ta sucasna.... ktora napriek vsetkym tym negativam a posmeskom je velmi uspesne auto ...... skor mam strach o citigo ..... tie predaje miniaut akosi koncern neodhadol....
12. 8. 2014 20:17
Re: Vy dva,
Myslíte těch škodovek, kterých se momentálně ročně prodá milion (a kdy to číslo po uvedení FIII a SIII půjde výrazně nahoru) a na které je čekačka 3-6 měsíců? Evidentně si z nějakého důvodu trh myslí něco jiného ...
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 21:01
Re: Vy dva,
Máš pravdu, že trh si myslí něco jiného. A proto slaví úspěchy Dacia :-!
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 20:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 21:02
Re: Vy dva,
II, III, IV ... beztak je to jedno, je to všecko stený >:-[]
12. 8. 2014 19:56
auto
já nevím,ale měl jsem 4 škodovky, různé motory.dalo se s tím jezdit,ale byly hrozně poruchové. Od zapalovací cívky,nápravy, dvospojka, turbo, lambda sonda,alternátor, snímač teploty v palubní desce, kabel airbagu, přepouštěcí ventil spalin, žralo to olej i vodu, pokroucené kotouče, ložiska předních náprav, vodní pumpa, kliky dveří, signalizace nezapnutých pásů, Na co je hezké auto, když je pořád v servisu s nějakou poruchou. :-) Jak se říká japonec až nakonec , tak já opravuji na škodovka až nakonec.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2014 20:03
Re: auto
Pššš! To se tady ale nesmí říkat... budeš označen za štváče a pomlouvače.
:-!
Avatar - Typhoon
12. 8. 2014 20:09
Re: auto
Ne nadarmo se říká: Jaký pán, takový krám...
P.S.: některé závady svědčí spíš o řidiči
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 21:05
Re: auto
třeba dvouspojka, že. Pán měl asi necitlivou nohu na spojkovým pedálu >:D >:-[] 8-s
13. 8. 2014 08:47
Re: auto
Budeš se divit, ale i u DSG záleží na tom, jakým způsobem se k ní chováš...
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 20:11
Re: auto
mali sme 15 rokov skodu 105L, 2 roky som jazdils fabiou htp s ktorou som spravil 30 tisic km a mam pred barakom aj 13 rocnu feldu.... ani raz ma za ten cas ani jedna tato skoda nesklamala.... ani raz.... nikdy!!! ... za to polo 6N1 z r 1996 ma sklamalo ked mu 5ka na prevodovke vyskakovala pocas jazdy a ked mu nasledne po 110 tisicoch odisla prevodovka.... taktiez kotuce boli zhrdzavene uz ked sme auto zobrali ( mozno preto ze vpredu boli dute na rozdiel od feldy ) ......to polo sme totiz zdedili ...... takze len tolko z mojho pohladu..... co sa tyka skody, ja mam s nou vyborne skusenosti a aj momentalne do buducna zvazujem nieco male sikovne..... nieco ako swift... a fabia III je horuci kandidat ... takze sa na nu uz tesim ;-) .... zajtra chcem foto zadneho svetla ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2014 20:18
Re: auto
no.. ale o tom to právě je.
105 i Felda byly ukrutně jednoduchý.. ale moc se nekazily.
Současné škodovky jsou sourozenci toho Pola = pravý opak. Precizně udělaný špatný auto...
;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 20:28
Re: auto
skodovky stare 105ky 120ky mali hlavne problemy s poloosami.... rozcapene kolesa vzadu nebolo nicim vynimocnym ved to pozname..... ale pri troske setrenia to auto znieslo viac ako dnesne SUVecka ;-) a aj viac preslo v terene ;-)

felicia je dalsia kapitola.... vymena ziarovky predneho svetlometu mi u tohto auta zaberie mozno 2 minuty ..... skusme to skusit pri corse alebo nejakom inom novom aute ... hotova tortura... jasne chapem... doba sa zmenila.... bohuzial niektore veci ale uzivatelom automobilky neulahcili.... ale zase z coho by zili ze? na servise sa najlepsie zaraba
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2014 20:45
Re: auto
no, jo.. já vím.
Ale to neznamená, že mi to nevadí!
;-)
Proto mám rád "nemoderní" auta.. nepotřebuju čidlo deště, ani čidlo tmy.. tím méně čidlo únavy!
Chci jednoduchý auto.. ale co bude fungovat.
Je jasný, že každý auto potřebuje údržbu. Bez servisu nefungovaly ani ty starý škodovky... jen ten servis nesmí mít cenu, která motivuje ke koupi nového auta..a nejlépe, když si ho dokážu udělat sám.
;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 21:01
Re: auto
som na tom podobne... nechyba mi v aute start/stop system ... netuzim po stresnom panoramatickom presklennom okne ani mi netreba 14 reprakovu hifisupravu od levinsona.... jednoducho ocenujem prakticke jednoduche a funkcne riesenia.... ktore uprednostnujem pred zlozitymi coolovymi frajerinkami... lenze dnes si uz nevyberies... a chces ci nechces dostanes uz aj to v aute co absolutne nechces... a nevyuzijes... lebo to tak uz chodi.... obavam sa ze nova fabia bude mat start stop system uz v serii... no uvidime... zacinam mat z tychto dnesnych novych aut divne pocity.... ked vidim ako za kazdu blbost musi zakaznik platit a hned s tym utekat do servisu ... mne sa napriklad na astre H nepodarilo ani za 15 minut vymenit ziarovku... ano taku istu ziarovku ako na felicii vymenim za 2 minuty .... no jo... mozno som len nesikovny ;-) ... kazdopadne som prekvapeny ake boli kedysi auta k zakaznikom privetive ... dnesne auta ako by ti chceli dat najavo.. ruky prec odo mna... nechytaj ma.... nesahaj mi pod kapotu.... hrozne .. na kazdu blbost proste potrebujes servis... a nejakeho debilnicka .... luda takto cim dalej osprosteju .... ze uz nebudu si vediet ani kvapalinu do ostrekovacov naliat
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2014 21:22
Re: auto
hmm.
Jo.
A proto mám rád Fiaty... a spousta lidí se mi směje.
Ale je to asi poslední auto, který kombinuje jednoduchou techniku s robustností... a ano, ztratilo trochu své bývalé elegance.
Ale pořád 500L s atmosferickou 1.4 je auto, do kterýho může Turek naložit ovce a pořád to jede.. i po špatným asfaltu.
Takže dokkonce i přes to blbý a naprosto nevhodný jméno to asi bude moje příští auto.
To jméno ubližuje obojímu: tomu "velkýmu", i původní 500.. podle mě.
;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 21:41
Re: auto
podla mna sa to kludne mohla volat multipla.... ziadne 500L ..... presne tak.... ublizuje to meno jak malej 500ke tak samotnemu 500L ... no a ten dlhsi 500L living to uz ani nespominam.... masaker nazov
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2014 21:55
Re: auto
No - třeba.
Já to vnímám, jako novou generaci Idei. A nemám s tím problém - líbila se mi už Idea a měl jsem ji za zlé jen budíky uprostřed...a teď je vrátili tam, kam patří - takže já jsem spokojenej.
;-)

Až ji přivezu domů, tak ten nápis 500L sundám... a pověsím tam třeba obrázek Mickymouse... hlavně, že to bude jezdit. A nebudou mě v tom bolet nohy... a dokážu do toho naložit, co budu potřebovat... a nebude mně to říkat "byla zjištěna únava - udělejte si přestávku".
>:D
13. 8. 2014 04:35
Re: auto
Gratuluju k výběru, na Turka máš slušnou češtinu a děti se oslovením ovečky už dnes moc nečastují :-)
12. 8. 2014 23:52
Re: auto
Asi rýpnem do osieho hniezda holou nohou, ale tieto reči majú väčšinou len ľudia, ktorí na tieto veci nemajú. Preto budú hovoriť o tom, aká bola Felicia úžasné auto (nehovorím že bola zlá, len bola ohromne jednoduchá a preto držala).

Tie nové serepetičky v autách si zas ja neviem vynachváliť. Asi som zdeformovaný svojou prácou a predchádzajúcim štúdiom, ale celú vysokú školu do mňa hustili ako robiť veci efektívne a tak som z toho asi deformovaný.

Tak napríklad, dažďové čidlo = úžasná vec. Odkedy som kúpil auto, tak som si akurát párkrát nastavil jeho intenzitu podľa mojich preferencií a odvtedy sa tej páčky chytím len ak si chcem ostriekať okná.

Svetelný senzor - už si ani nepamätám aké je to donekonečna prepínať diaľkové a stretávačky v noci, myslieť na to aby človek nezabudol v tuneli rozsvietiť atď.

Senzor mŕtveho uhla - o tom ani nediskutujme...

Adaptívny tempomat - toto považujem za jednu z najlepších vecí, ktoré boli po dlhej dobe vyvinuté v nových autách. Nie, vôbec mi nerobí problém pribrzdiť si na dialnici, ale aké je to upokojujúce, keď človek po 8-10 hodinách v práci zostane visieť v poriadnej zápche a posúva sa krokom, resp. skokmi a milión krát sa rozbehne a zabrzdí. A ak je unavený ako pes, stačí chvíľka nepozornosti a hneď môže ťuknúť. Toto sú práve tie doplnky bezpečnosti, ktoré ja vítam všetkými desiatimi.

Automatická prevodovka - reči typu, nie je nad manuál beriem s nadhľadom odvtedy, čo poznám (vrátane seba) ohromné množstvo ľudí, ktorí ak si raz kúpili automat, už nechcú späť na manuál. Áno, zablbnúť si občas s manuálom na poriadnom aute, nemám nič proti. Ale kvedlať jak o život s tým každý deň, nie, toto už nikdy viac... A s dnešnými vyspelými automatmi ma to jazdenie aj tak viac baví.

Lepšia audiovýbava - milujem hudbu a trpím chorobou audiofílou, ktorá žerie ohromné prachy. V aute si nepotrpím zas na high-end zvuk, čo ani nejde, keď je tam kopec iných zvukových ruchov, ale ak mi to môže hrať poriadne, nie je nič lepšie ako dopriať si každý deň v aute cestou do práce svoje oblúbené hudobné veci s čo najlepšou kvalitou.

A mohol by si spomínať na ďalšie a ďalšie veci... Je to ale zbytočné. Budú tu totiž skupinky ľudí, ktorí si tieto veci môžu dopriať a užijú si ich a potom tu budú tí, ktorí na to nemajú (to nie je hanobenie, ani výsmech) a jednoducho ich hrdosť im káže hľadať dôvody, za ktoré sa môžu postaviť a trochu si odľahčiť z tej trpkej životnej reality - že jeden má a iný nie. Alebo mi chceš povedať, že ak by si na to mal, nevozil by si sa v poriadne nadupanej prémii?
Avatar - Stefič
13. 8. 2014 08:11
Re: auto
perfektně napsáno. Tomu chování co popisuješ se říká "z nouze ctnost".

Ale souhlas se vším. Také jsem se vždycky vysmíval automatům, že jsou pro staré dědky a podobně...Pak jsem si to vyzkoušel a je to bomba.
Adaptivní tempomat nemám, ale jsem pevně rozhodnut, že v příštím autě musí být. Zvlášť, když si zvykneš na tempomat a musíš ho pořád vypínat a zapínat, protože trumpeta před tebou není schopen jet chvíli konstatntní rychlostí.

Pak ještě páté dveře v elektrice. Aspoň otevírání. Nepostradatelné
13. 8. 2014 09:42
Re: auto
Pátý dveře v elektrice jsou super, počkat těch pár sekund navíc se vyplatí, rozhodně netaháš těžký dveře nahoru, nemáš ruce jako prase atd.

Ale adaptivní tempomat, tam s tebou nemůžu souhlasit, z vlastní zkušenosti doporučuju jeho pořízení přehodnotit. Já ho v autě mám, bohužel bez něj koupit nešlo, byť jsem chtěl jenom obyčejný tempomat. Osobně mě velmi vadí, že nemůžu jet konstatní tempomatovou rychlostí, ale že ten systém pořád reaguje na provoz vepředu, což je samozřejmě jeho práce. Jenže kvůli tomu nikdy nikoho "nedojedu", s předjížděním je taky potíž, musím ten manévr začít o hodně dál než bych mohl/chtěl a mezera kterou si auto nechává od auta vepředu je tak velká, že se do ní často zařadí další jiný auto, což má za následek jenom zpomalení. Mě ta nestálost jízdy vadí, i když chápu, že pro bezpečnost posádky bylo uděláno dost.
13. 8. 2014 12:14
Re: auto
Když si spočítáš, jaký odstup dělají doporučované dvě vteřiny při dálničních rychlostech, bude ti jasné, proč si adaptivní tempomat drží takovou díru. V manuálu bys měl mít, jaké odstupy jsou na výběr. U Audi, Porsche a spol. je myslím standard 1,8 vteřiny (na výběr máš ještě dva kratší a jeden delší). Když si budeš držet takovou díru, tak se ti tam v hustším provozu zákonitě někdo nacpe. Nelze však moc dobře po autu chtít, aby za tebe schválně riskovalo.
Avatar - rohYpnol
12. 8. 2014 21:12
Re: auto
Precizně udělaný špatný auto - 100% souhlas.

Ale podle mě si za to můžou sami tím, jak tlačí dodavatele dílů k nízkým cenám za dodávky. Jen blázen si může myslet, že na kvalitě se to nepodepíše.

Bohužel ale koncern takto dělá "podvod" na zákazníka, protože nové auto vypadá opravdu kvalitně-vše krásně lícuje, zpracování jedna báseň.
Avatar - Ja Prvni 123
12. 8. 2014 21:17
Re: auto
špatně jsem to přečetl.
;-)

To co říkáš by byla pravda, kdyby ta auta byla fakt levná.. ale neví, co za ně chtít!
Prodražují je zbytečnostma... a tím, jak tlačí na cenu zvyšují svoje zisky - nezlevňují auta pro kupujucí.
:-(
13. 8. 2014 06:12
Re: auto
Že by šetřila jen škodovka? Podívej se na ostatní automobilky. Všichni šetří, někde to je vidět míň, někde pak víc.
Avatar - rohYpnol
13. 8. 2014 17:42
Re: auto
ANo, všichni šetří. Ale ne všichni to přepísknou.
Avatar - petrumr
12. 8. 2014 20:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VL4D
12. 8. 2014 20:58
Jo, já vám to řeknu hned a vy se zastřelíte jako major...
I když Škodě docela fandím, tak tyhle praktiky považuji za zbytečné. Je to prostě o tom, že absolutní většina lidí už ví/tuší, jak to bude vypadat.

Tohle je jenom předpremiérové odhalování detailů nového auta domácí automobilky, takže je logické, že se to bude v ČR aktivně publikovat.

Ano, není to vůbec potřebné, ale na druhou stranu - proč ne?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
12. 8. 2014 21:22
Re: Jo, já vám to řeknu hned a vy se zastřelíte jako major..
Páči sa mi ako si sa počas písania tvojho príspevku nad tým rozumne zamyslel a pozrel sa na to aj z marketingovej strany. Presne tak, prečo nie?

Podobné masáže sú dosť otravné a osobne mi teda príchod Rapidu pekne znechutili, lebo tam to už bolo dosť prehnané, pokiaľ ide o auto.cz . Lenže koncernový marketing je naozaj kvalitný a vedia docieliť, že so zatajeným dychom sleduješ posledné sekundy do odhalenia utrasupernajviacnajlepšieho UP!u... a... potom síce príde sklamanie, ale účel bol splnený.
Pri iných značkách mi toto vábenie často príde veľmi podceňované. Objavia sa špionážne zábery z testovania, prípade z natáčania reklamy, potom hop: oficálne fotky, premiéra a už len nejaká tá podarená kampaň a s ňou to aj zhasne. Jasné, nie sú to domáce automobilky, takže český server to môže odignorovať, no ani na zahraničných sa takáto obrázková pipšou často nekoná. A keď už, tak väčšinou len v prémiovom segmente.
Takže bravo škodovácky marketing, len to zas neprežeňte lebo sa v Paríži pred novou Fabiou povraciam.
Avatar - chlapecx
13. 8. 2014 14:04
Re: Jo, já vám to řeknu hned a vy se zastřelíte jako major..
n o a to jer právě o té okurkové "vycpávce" v celozávodní dovolené, kdy auto de facto už bylo špionážně a PC digi technikou prakticky "odhalené" navíc díky unifikaci s OIII a Rapidem, se dá tak nějak domyslet.... takže..-. prostě celozávodní dovolená a rozběh výroby... a PAK ta Paříž.... ono je to o tom, aby se "vycpal ten čas" a "nezabulo" se do Paříže na Fabii :-) >:-[] >:D :yes:
Avatar - Aladeen
12. 8. 2014 21:27
Fábia nebude zlé auto
bude to však len ďalší vysávač bez "duše". ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
12. 8. 2014 21:48
Re: Fábia nebude zlé auto
mozno moc velku dusu mat nebude ;-) .. ale stale to bude viac drzat cenu a dizajn bude starnut ovela pomalsie ako u tohto kuska [odkaz] .. ktory uz zajtra ( rozumej rok dva tri ) bude vyzerat uplne out

prva fabia vyzera dodnes dobre.... ;-) a teraz si zoberme ako vyzera clio z tych istych rokov... dnes je z neho uz len nepekny srot ktory fabii nesiaha ani po naraznik.... o kvalite spracovania tiez skoda reci.... tu je skoda o level vyssie

bohuzial dusu dnes uz straca vela auta to mas pravdu.... auta sa cim dalej tym viac stavaju spotrebnym tovarom a rychlo na cene klesajucim artiklom .... uz to nie je ako kedysi...
Avatar - pumpkin
12. 8. 2014 22:10
Re: Fábia nebude zlé auto
Ty si prosím ťa hubu o Renault neobtieraj a o najkrajšie auto segmentu už vôbec nie, lebo ma naštveš! >:D
12. 8. 2014 22:53
Re: Fábia nebude zlé auto
to je fakt, fabia 1 vypada dodnes dobre. zato fabia 2 uz od sveho uvedeni a zaroven dodnes vypada blbe. :-)... jo je to design, tedy svuj nazor povazuju za ciste subjektivni.
13. 8. 2014 04:38
Re: Fábia nebude zlé auto
Nemel už...nevíš jak bude vypadat, ale víš, že bude stárnout pomaluji než designově povedený Clio.
Piš míň a víc přemýšlej ;-)
12. 8. 2014 21:56
cim srackovejsi montovna
tim vetsi humbuk.
Rozbalit vlákno
1
13. 8. 2014 04:37
Re: cim srackovejsi montovna
Čím hloupější výkřik, tím víc expresivních výrazů ;-)
13. 8. 2014 05:54
nechapem na co sa Skoda hra ked v Cine beha odhalena
v Cine je odhalena k videniu na ulici spolu so Superbom
[odkaz]

a tu superb
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
13. 8. 2014 06:09
Re: nechapem na co sa Skoda hra ked v Cine beha odhalena
Fotky Supa jsou zajímavý, FIII pak zhruba se stejným maskováním jako tady v ČR.
Avatar - Choochoo
13. 8. 2014 09:34
Re: nechapem na co sa Skoda hra ked v Cine beha odhalena
Fabia nebo Stillo?
[odkaz]
[odkaz]

Jinak Tohle je co Superb nebo nejaka Audina?
[odkaz]
Kdyz tak ctu jak je ta nova I20 neoriginalni, jak ma od kazdeho neco, tak tohle nema od kazdeho neco, ale zase vsechno od jednoho
Avatar - zaplosak
13. 8. 2014 09:07
světlomet
jů, ten je krásnej, bude taky svítit na houno, jako u roomstera - fábie (projektorová světla?) ;-\
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2014 09:08
polo
som jediny komu to je povedome ? [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - šmoula nešika
13. 8. 2014 09:49
Re: polo
Nejsi. Podobné to je. A myslí si to diskutéři třeba i zde... [odkaz]
Avatar - chlapecx
13. 8. 2014 14:07
Re: polo
vypadá to jako lépe designově uchopené ale >:-[]
13. 8. 2014 09:28
Skvělý marketing!!! Jeden světlomet a 217 příspěvků,
co víc si přát! Kam se hrabe Hyundai, odhalil celou i20 a je to slabota.
Odborná odhad:
levý světlomet :500 příspěvků
pravý zadní : 600-700
levý zadní : 400-500
levá přední klika dveří: 300-350

pravá klika: někdy příští měsíc...to neodhadne ani Andor Šándor..
;-)
Rozbalit vlákno
4
13. 8. 2014 11:50
Re: Skvělý marketing!!! Jeden světlomet a 217 příspěvků,
Uvidíme, s čím dalším ještě Škodovka přijde >:-[] :yes:
Avatar - chlapecx
13. 8. 2014 14:09
Re: Skvělý marketing!!! Jeden světlomet a 217 příspěvků,
a co vnitřní kliky, vrátí se Škodovka ke "klasice" jak měla u jedničkový fabky a má vlastně u VŠECH ostatních modelů, nebo tam bude azse ten plastovej bazmek, jako u F2, kterej KUPODIVU ale DRŽÍ a NEPRASKÁ? >:D >:-[] 8-s
13. 8. 2014 16:40
Re: Skvělý marketing!!! Jeden světlomet a 217 příspěvků,
ja chci videt stredni dil vyfuku!!! a brzdovy trubicky...
14. 8. 2014 12:37
Re: Skvělý marketing!!! Jeden světlomet a 217 příspěvků,
Dočkáš se, určitě jo >:-[]
13. 8. 2014 09:59
odpoved pro vsechny
felicia 1.6 - 125 000 km, kromě vytlučené přední nápravy a shnilých zadních dveří to šlo
Octavia I 2,0 MPI - 215 000 km, olej 1 l/5000km, lambda sonda, zvlněné kotouče, prorezlé zadní dveře,ložiska přední nápravy, přepínač směrových světel,
Fabia 1,4MPI - 30 000 km ,odešla klimatizace, vodní pumpa, neustále svítila porucha elektroniky motoru, ani v autorizovaném servisu si neveděli rady
Škoda ROOMSTER 1,4 16V - 35 000 km, zaplaovací cívky 2x, přední náprava, zadní brzdy, kliky dveří,
Škoda Octavia II 2,0 TDI PD - 185 000km, 3x alternátor,2x turbo,3x spojka , teploměr klimatizace v palubní desce, kabel airbagu pod sedadlem spolujezdce, přepouštcí ventil spalin, signalizace nezapnutých pásů, 1 litr oleje na 10 000 km, 0,3 l vody na 5000 km, kápaní motoru od počátku nedokázali identifikovat ani odstranit ve 3 autorizovaných servisech.
Všechna auta servisovaná v autorizovaném servisu po 15 000km, jízda po dlouhých trasách, tankování u benziny.

Víte proč se majitélé škodovek nezdraví?Protože se ráno viděli v servisu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - šmoula nešika
13. 8. 2014 10:13
Re: odpoved pro vsechny
1 litr oleje na 10 000 km u PD, to je ještě docela dobrý... Jinak to byly služebáci, nebo proč jsi vstoupil tolikrát do stejné řeky?
13. 8. 2014 10:50
Re: odpoved pro vsechny
3x spojka a 2x turbo na 185 tis. ...nezlob se na mě, ale to budeš buď pořádné prase nebo jenom neumíš (nebo všichni tam neumíte) vůbec řídit.
edit: promiň šmoulo, to je Sinuhetovi :-)
Avatar - Choochoo
13. 8. 2014 13:44
Re: odpoved pro vsechny
No nevim, vzpominam na clanek v MF a tam kupci Octavie odesla spojka po 10tis, kdyz ji reklamoval, rikali ze ji musel zmrvit sam. Vymenili spojku a po 10 tis na tom byli servisaci stejne a divili se. Takze bych se ani nedivil, kdyby to byla u Sinuheta tradicni kvalita vyrobce. U Golfa znamy menil spojku po 100tis, takze nevidim zadny extra rozdil oproti Sinuhetovi. U turba tezko soudit, ale koncern ma tak 6x(VW) až 12x(Audi) vetsi poruchovost motoru oproti japoncum, takze tem turbum se da take verit.
[odkaz]
14. 8. 2014 08:30
Re: odpoved pro vsechny
I když neznám podrobnosti, zmrvit za 10000 km spojku, to bych opravdu hodil na hrb majiteli auta. Nebo se všechny spojky na octaviich rozsypali za 10-20 tis km? No a měnit jednou po 100 tis. a 3x po 185, to je u Octy 60 tis. na spojku, tudíž docela houby výdrž ;-\
Avatar - Ozzman
13. 8. 2014 13:45
Re: odpoved pro vsechny
Mě to nepřijde tak divný u toho auta O II 1.9TDI PD - 140 tisíc 1x Spojka 1x Turbo

Jinak ke koncernovým vozům ještě - Ibiza HTP předposlední generace. Do 40 tisíc 3x spojka.
14. 8. 2014 08:34
Re: odpoved pro vsechny
Do 40 tisíc 3x spojka? Kdo a jak s tím jezdil? To je opravdu k neuvěření. A nemyslím to tak, že to je k neuvěření u koncernového vozu, ale že to je fakt k neuvěření >:D
13. 8. 2014 14:25
story pokracuje
ako s octaviou a rapidom..uz som sa bal ze fabia sa tomu vyhne...neviem ale taketo clanky mi pridu ako v nejakom bravo casopise alebo pre 10 rocnych..ja byt sefom tak poslem tych co taketo xracky schvalili zadat na stranku hrat sa niekde mimo auto.cz
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2014 16:33
díky za odpověd
Takže dokud jsem jezdil se škodovkami zejmena 2.0 TDi tak jsem lemp. Po škodovce jsem zmenil značku, ale taky TDi, tady dvouhmotu, taky turbo, najel jsem s tím 140 000 a žádná závada. Zázrak, najednou jsem se naučil jezdil, u Octavie se to srxlo po 10 000 km do 185 000 km průběžně. Tohle od 0 do 140 000 km žádná závada. Takovýmu zázraku, že se přesednutím z jednoho auta naučí člověk jezdit snad nemůže ani ten největší naiva věřit. Dochlazování turba je samozřejmostí, nepodtáčet motor atd jsou základ.
Rozbalit vlákno
0
30. 7. 2019 16:08
FABIA TSI
Hlavně je to nejvíce rukama a nohama a styl jízdy. když dva lidé dostanou do ruky stejné auto, tak ve finále je to na opotřebení a spotřebě rozdíl jako blázen. A to jezdím jen 40 let.
Rozbalit vlákno
0