Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia Plus: Klimatizace pro Classic a Ambiente zdarma

Diskuze (20)
Do konce září bude Škoda nabízet k Fabii ve výbavě Classic a Ambiente zvýhodněný paket Plus. Bez příplatku je tak možné k těmto výbavám získat automatickou klimatizaci Climatic a další výbavu zdarma.

Základní výbava Classic obsahuje čtyři airbagy, světla pro denní svícení, posilovač řízení, přípravu na rádio a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. V letní akci k tomu Škoda zdarma přidává klimatizaci Climatic a centrální zamykání se Safe systémem. Hodnota této výbavy navíc je podle standardního ceníku 40 tisíc Kč, pro slevu v podobě výbavy zdarma stačí objednat Fabii Classic s přívlastkem Plus.

Podobná akce platí i pro druhou výbavu Ambiente. Ta má už standardně proti Classic navíc elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, přední mlhovky a ochranné boční lišty. Ambiente Plus přidává bez příplatku klimatizaci Climatic a tónovaná skla SunSet. Cena těchto dvou položek je za běžných podmínek 24 tisíc Kč.

Obě akce se vztahuje na všechny motory v nabídce, včetně Fabie Combi, která je o 20 tisíc Kč dražší než hatchback.

Škoda Fabia Plus - přehled vybraných motorizací v akci Plus
Zážehové motory1,2 HTP1,2 HTP1,4 16V1,6 16V1,4 TDI1,9 TDI
Převodovka5M5M5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]119811981390159814221896
Válce/ventily3/23/44/44/43/24/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]44/520051/540063/500077/560051/400077/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]108/3000112/3000132/3800153/3800155/1600240/1800
Max. rychlost [km/h]155163174190163190
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,514,912,310,114,810,8
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,96,56,94,84,9
Cena Classic [Kč]229.900,-244.900,-274.900,-299.900,-324.900,-359.900,-
Cena Classic Plus [Kč]229.900,-244.900,-274.900,-299.900,-324.900,-359.900,-
Cena Ambiente [Kč]244.900,-259.900,-289.900,-314.900,-339.900,-374.900,-
Cena Ambiente Plus [Kč]244.900,-259.900,-289.900,-314.900,-339.900,-374.900,-
Cena Sport [Kč]279.900,-294.900,-324.900,-349.900,-374.900,-409.900,-
Cena Sportline [Kč]--329.900,-354.900,--414.900,-
Cena Elegance [Kč]-309.900,-339.900,-364.900,-389.900,-424.900,-

Diskuze (20)
20. 7. 2009 22:55
Re: Ja som na bezpečnosti nešetril.
Teda až na ESP, ktorá ma do dnes mrzí, ale zas asi nemôžem chcieť všetko ...

Keď som kupoval auto pred dvomi rokmi tak som sa sústredil na bezpečnosť a tých 6 airbagov, aktívne opierky hlavy a 5 hviezdičiek naponúkal takmer nik v rámci nižšej strednej triedy za v prepočte cca 400 tis. Kč. Pneumatiky (zimné) som kúpil značkové a do servisu chodím pravidelne (i tak musím - je to na lízing).

S tými brzdami je to pri malých autách celkom pravda, ale myslím, že len do chvíle pokým tam niekto nenapakuje celú rodinu i s batožinou ...

Čiže v tej hmotnosti ma tá napakovaná Fábia i predbehne. A dokonca ma už jeden "športovec" trhol na Fábii HTP asi 170-kou. Samozrejme z kopca : ).

A čo sa týka toho servisu. Osobne nepovažujem za žiadnu výhodu, že nemusím po ukončení záruky chodiť do značkového (resp. autorizovaného) servisu. Pri tých celkových nákladoch na vozidlo ide o takmer zanedbateľnú položku a určite mi nestojí za to riskovať život celej rodiny za "výhodu", že si môžem meniť olej sám, resp. u kamaráta.
Avatar - Special-line
20. 7. 2009 19:26
Re: Kúpil - a nepotrebujem tuning : ).
Každej šetří... jen si nemysli. Nová Fiesta má v základu popř. slabších motorizacích taky vzadu bubny. U malých aut, ten rozdíl opravdu nneí tak velký, jenže vy si furt myslíte že buben nebrzdí. A takový řeči že 25% je otázka života a smrti. Pánové to by každé auto muselo mít co nejširší pneumatiky, vzhleme k adhezi co nejlepší brzdy, používat jen nejkvalitnjší pneumatiky které v polovině ojetí nahradit novými, totéž s tlumiči, měnit brzdovou kapalinu (kdo z vás to dělá když nemá auto v záruce?) atd. atd. Nic nelze udělat absolutně bezpečné.

Má tú "kiju", ktorá má kotúče i vzadu (i bez tuningu).: Nebude to náhodou tím, že Cee´d má o 200 kg více než Fabia a dosahuje vyšší maximální rychlosti? Beru základní verze.

Bubny/kotouče vzadu nevypovídají o technické úrovni výrobce nebo jeho myšlení na bezpečnost, ale o otm zda jsou opodstatněné či ne. Velkou roli v tom samozřejmě hraje i cena ale žádný výrobce si u těžších a výkonnějších verzí netroufne dát dozadu bubnové brzdy.
Avatar - Special-line
20. 7. 2009 19:06
Re: Ja som na bezpečnosti nešetril.
Škoda Felicia, Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW, Peugeot 206, Golf 3 TDI, všechny starší náklaďáky atd. atd.
20. 7. 2009 07:41
Re: Kúpil - a nepotrebujem tuning : ).
Najskôr všeobecne z Wikipédie:

Bubnové brzdy sa používali najmä v minulosti, kedy boli pre výkony a hmotnosti vozidiel dostačujúce. V dnešnej dobe nevyhovujú brzdným účinkom, a hlavne majú slabú dávkovateľnosť, čím ľahko blokujú koleso. Stále sa však používajú aj na nových motocykloch, a to hlavne ľahších skútroch, a na zadnom kolese pri niektorých menších cestných endurách a naháčoch, poprípade na čínskych chopproch.
Kotúčové brzdy sú oproti bubnovým brzdám ľahšie, výkonnejšie a lepšie sa chladia.

Kotúčová brzda môže byť vybavená systémom ABS. Nevýhodou je vyššia cena, vyššia náchylnosť na poruchy (hydraulický mechanizmus, vpadnuté nečistoty, vysoké teploty ...), preto sa používajú (väčšinou) iba v prednej náprave automobilu.

V preklade to znamená, že Škoda nemontuje kotúče dozadu preto, lebo "je to docela jedno", ale preto, že je to lacnejšie. Tých 70 - 75 % je síce pravda, ale tých 20-25 % zas nie je až takých bezvýznamných (niekedy to môže byť i viac) a môže rozhodnúť o živote a smrti.

A jeden z prvých tuningov na Škodovkách je výmena zadných bŕzd za kotúče ....

Má tú "kiju", ktorá má kotúče i vzadu (i bez tuningu).

Mimochodom tvoje konštatovanie "nehraje až tak velkou roli" je fakt "vedecké" a popiera celú tvoju "úvahu".

S ABS súhlas - ale ak sa nemýlim tak je to už povinné vybavenie automobilov v EÚ.
19. 7. 2009 18:24
Re: Také "jednoduché" to zväčša nie je : (.
Ty asi budeš velkej střelec, když máš 22 kola a začouzený okna.