Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Monte Carlo a Octavia RS 230: Žhavé novinky mají české ceny

Škoda Auto zveřejnila ceny dvou ženevských novinek – modelů Fabia Monte Carlo a Octavia RS 230. Kompakt je o 47.000 Kč dražší než s výbavou Ambition, ze které vychází.
Zpět na článek
21. 4. 2015 08:50
21. 4. 2015 09:29
21. 4. 2015 12:28
21. 4. 2015 10:27
21. 4. 2015 11:22
21. 4. 2015 14:59
21. 4. 2015 16:41
21. 4. 2015 13:27
21. 4. 2015 17:22
21. 4. 2015 21:52
Avatar - Magister
21. 4. 2015 08:08
Cupra vs. RS230
Nová Octavia RS230 je předražená vzhledem k Leonu Cupra. Zas tak moc nového toho nepřinesla, nemá ani adaptivní tlumiče a cenou jej vysoko překračuje.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Hittman
21. 4. 2015 09:02
Re: Cupra vs. RS230
jj, Seat má teď na koncern VW velmi dobrou výbavu a techniku za velmi dobrou cenu. Octávka těží z toho, že ji Češi budou kupovat, i kdyby byla ještě dražší, ti chytřejší mrknou na Leon a nebo Golf.
Avatar - Emel
21. 4. 2015 09:24
Re: Cupra vs. RS230
Octavia je zaměřená trošku jinak než Leon... má víc komfortní výbavy, je to větší auto, ale není tak ultimativní... přímí konkurenti jsou GTI a Leon 3d/5d, Octavia stojí kousek bokem a Cupra ST taky úplně přímého rivala nemá.
Avatar - Hittman
21. 4. 2015 09:59
Re: Cupra vs. RS230
Zkus napovědět, co O má a Leon ne? Vím, že co se týče techniky, je na tom Leon o chlup lépe než rodinně zaměřená O.
Avatar - Emel
21. 4. 2015 10:04
Re: Cupra vs. RS230
Automatické parkování a kameru, vyhřívané sklo, elektrické zadní dveře, vyhřívané zadní sedačky, elektrické sedačky s pamětí, nezávislé topení, bezklíčové otvírání, výškově stavitelné pásy...

Nedám za to ruku do ohně, možná něco z toho SEAT má, možná mi tu něco chybí... ale tak nějak to mám v hlavě.
Avatar - Hittman
21. 4. 2015 10:54
Re: Cupra vs. RS230
Ale to jsou příplatky, při porovnání podobných výbav je na tom Leon a Golf lépe.
Avatar - Emel
21. 4. 2015 10:58
Re: Cupra vs. RS230
Já mluvil hlavně o RS / GTI / Cupře... tohle jsou příplatky, které Cupra mít nemůže.
23. 4. 2015 21:29
Re: Cupra vs. RS230
Leon kameru bude mít teď od MY2016, jinak žádné extra novinky. Jinak chybí přesně to, co bylo uvedeno, škoda má ještě lepší záruku za příplatek nebo třeba předplacený servis a prostě bohatší výbavu. Mně ještě chybí u Leonu nemožnost dát do dveří 1,5 L pet a vlastně ani nikam nejde, a také mi chybí lepší modrá, kdyby byla aspoň ta z minulé generace - speed blue. Škoda má zase pěkně hnusné zatmavení (zelené) s názvem Sunset, Leon normální do tmava. Kůže spíš koženka u škodovky je totálně nekvalitní, oproti Alcantaře v Leonu. Člověk si nevybere. Nejlepší zpracování má ovšem golf, ale v R-kové verzi je cena opravdu vysoká (má navíc tedy 4x4, ale jen s DSG, manuál chybí)
Avatar - Magister
21. 4. 2015 10:05
Re: Cupra vs. RS230
Taky by mě to zajímalo, co je myšleno "víc komfortní výbavy"...třeba absence adaptivních tlumičů u Octavie ;-). Octavia je větší, ale pořád stejná platforma....nižší výkon a o tolik vyšší cena.
21. 4. 2015 09:20
Re: Cupra vs. RS230
Při nákupu auta hraje roli více fakturů a nejen cena. Každý nehledá nejrychlejší auto za co nejnižší cenu ;-)

To co píšeš, bys mohl psát pod článkem u každého HH. A nezapomínej, že u Seatu je nízká cena i kvůli jeho image, tradici atd.
Avatar - iudex
21. 4. 2015 09:41
Re: Cupra vs. RS230
Iste, ale zrovna RS - Cupra - GTI majú k sebe veľmi blízko, ako technikou rovnakého koncernu, tak charakterom a preto je opodstatnené porovnávať ich aj cez prizmu ceny. Pre ilustráciu si ich porovnaj s takým Meranom RS a vtedy vynikne, ako má k sebe koncernová trojica blízko. A medzi Seatom a Škodou nie sú úplne žiadne imidžové rozdiely, je to najtypickejší mainstream, jeden za desať a druhý bez piatich za päť. ;-)
Avatar - Emel
21. 4. 2015 09:46
Re: Cupra vs. RS230
Nechci tě pořád opravovat, ale když už, tak bez pěti za patnáct ;-) . S tím stejným charakterem taky úplně nesouhlasím, Octavia není úplně HotHatch... ani Hot, ani Hatch...

SEAT má horší pozici na evropském trhu, nakonec to celkem jasně ukazují i prodejní čísla... tak holt musí víc usilovat o nové zákazníky.
Avatar - iudex
21. 4. 2015 09:53
Re: Cupra vs. RS230
OK, dnes už končím, nemám svoj deň. >:-[] Ad Seat vs. Škoda: tak ja o nich uvažujem úplne rovnocenne: vyberajúc dnes auto v nižšej strednej, beriem Leona (kombík, buď klasika FR alebo X-perience), v strednej triede by som bral Superba. Predajne je na tom lepšie Škoda, to je jasné, ale len kvôli číslam lepší image asi mať nebude.
Avatar - Emel
21. 4. 2015 09:56
Re: Cupra vs. RS230
Spíš obráceně, kvůli lepší image (a opakovaným nákupům) má lepší čísla.
Avatar - Magister
21. 4. 2015 10:08
Re: Cupra vs. RS230
Image u nás, jinak jsou to dost poruchová auta, viz TUV 2015.
Avatar - CHerokee
21. 4. 2015 11:49
Re: Cupra vs. RS230
To není moc objektivní, to bych spíše taky se orientoval podle TÜV.
21. 4. 2015 12:21
Re: Cupra vs. RS230
Podle toho, v jakém stavu přijde auto na STK? No jak myslíš :-)
Avatar - CHerokee
21. 4. 2015 14:26
Re: Cupra vs. RS230
Přesně - komplexní statistika. Moje paní pracuje na STK a tam mají nejlepší přehled, co jak je kvalitní.
21. 4. 2015 17:36
Re: Cupra vs. RS230
Leda tak komplexní statistika toho jak se kdo připravil na technickou, se spolehlivostí aut nemá společného vůbec nic. A u nás není ani o té přípravě na technickou, u nás projde technickou za příslušný bakšiš cokoliv.
Avatar - CHerokee
21. 4. 2015 19:00
Re: Cupra vs. RS230
Jestli si myslíš, že se průměrný zákazník na STK nějak připravuje, tak tě musím vyvést z omylu. Většina to ani neumyje. Projde, ale jak kde....
21. 4. 2015 19:28
Re: Cupra vs. RS230
Co dělá průměrný zákazník před STK je celkem jedno, podstatné je, že na STK není šance sledovat spolehlivost, tu mohou sledovat třeba pojišťovny, když dojde k poruše, následné opravě a úhradě z pojistného, viz statistika kterou dal Provocateur.
22. 4. 2015 12:59
Re: Cupra vs. RS230
Taky si myslím, že statistika pojišťoven bude lepší, ale zase narážíme na to, kolik % a jakých aut je pojištěných. Pak jsou taky zajímavé statistiky ADACu z výjezdů k porouchaným autům, ale zas ne každý volá při poruše ADAC. Ono perfektní všeobjímající statistika není.
21. 4. 2015 19:35
Re: Cupra vs. RS230
Pokud lze z STK vyčíst nějaká statistika, tak jedině jak se kdo o svoje auto stará. O spolehlivosti to moc nevypovídá. Taky jak, když STK probíhá většinou následovně:
-změření emisí
-kontrola podvozku a tlumičů
-kontrola brzd
-kontrola světel

Když pominu drobnosti jako zkouška klaksonu, tak je to vše. Jak chceš podle tohoto dělat statistiku spolehlivosti?

Takže statistika, na kterou odkazuji, má mnohem vypovídající hodnotu.
Avatar - woody-alien
22. 4. 2015 08:11
Re: Cupra vs. RS230
Taky nevím, co bys jako u Seatu ve střední třídě chtěl brát... ;-)
21. 4. 2015 10:00
Re: Cupra vs. RS230
Pokud je chce někdo porovnávat jen skrz cenu, tak je lepší to udělat mimo domácí hřiště Škody, kde si může dovolit nastavit vyšší ceny.

Ano, co se týče image, tak vyjde stejně Škoda se Seatem. Ale historie a tradice hraje výrazně ve prospěch Škody.

Takže Škoda za 10 a Seat za 0? >:D
21. 4. 2015 16:58
Re: Cupra vs. RS230
po Salátu je ještě Hnůjdaj, Kjá Dčciáá a japončíci to je tak všechno nad čím se vy škodováčci můžete s tou vaší "tradicí" povyšovat. Ta Vaše tradice dřívějšího posměchu západní Evropy vůči této automobilce se slepicí ve znaku zajímá opravdu jen málokoho >:D

předraženým, ohavným autoslepicím zdar!!! >:D

samozřejmě teď budou následovat slinty od místních škoda-fanatiků, no jo, jsme v Česku >:D >:D
21. 4. 2015 19:36
Re: Cupra vs. RS230
No, tak ty budeš zřejmě slušnej materiál...
Avatar - JDM
21. 4. 2015 21:32
Re: Cupra vs. RS230
a právě ,že majitelé ORS si často myslí že řídí nejrychlejší auto pod sluncem >:-[]
Avatar - w3s
21. 4. 2015 13:31
Re: Cupra vs. RS230
Proč by měla mít RS adaptivní tlumiče? >:D To postrádá smysl. A předražená určitě není, cena je fajn.. Naštěstí si vám ji nikdo nenutí kupovat, že ;-)
Avatar - white label
21. 4. 2015 13:46
Re: Cupra vs. RS230
Protože je už v základu/sériově na 19" kolech.
Avatar - woody-alien
21. 4. 2015 14:07
Re: Cupra vs. RS230
Tak si to na těch 19" zkus. Oni moc dobře věděli, proč DCC do Cupry dávaj...
Avatar - CHerokee
21. 4. 2015 14:27
Re: Cupra vs. RS230
To je jako otázka, proč by měla mít 4 kola >:-[]
Avatar - JDM
21. 4. 2015 21:28
Re: Cupra vs. RS230
přesně tak , poslední dobou potkávám Octavii RS čím dál víc ale Cupru jsem ještě nepotkal.
Avatar - kari.laz
21. 4. 2015 08:47
Apple konektivita
A na fotce je HTC ONE M8 :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Honza Mička
21. 4. 2015 09:18
Re: Apple konektivita
Dobrý den,

HTC je pro Mirror Link a Apple pro Smart Gate ;-)
Avatar - kari.laz
21. 4. 2015 09:31
Re: Apple konektivita
Pravda, na ML jsem zapomněl :-)

PS: M8 je dobrá volba ;-)
Avatar - iudex
21. 4. 2015 08:50
Dobré, ale...
Tak obe novinky sú fajn, ale majú každá svoje ale.
Fabia Monte Carlo je bezpochyby pekná, na rozdiel od predchodkyne ale verzia Monte Carlo nerobí z Fabie úplne iné auto (u dvojky z otrasného disproporčného základu pozerateľné auto), naopak v kontexte dostupného Colour conceptu, ktorý vídavam pomerne často sa v podstate neodlišuje (čierne disky, čierna strecha) a teda atraktívnosť tohto paketu nie je taká veľká.
Octavia RS230 je určite atraktívny upgrade, ani nie tak tých 7 koní, ako hlavne špičkový samosvor VAQ, ktorý výrazne silnej predokolke pomáha pri ostrej jazde. Potiaľto teda OK. Ale tie ostatné prvky výbavy a hlavne príplatok už moc nadšenia nevzbudia. Čierny paket, OK, kožené čalúnenie, ako pre koho (sám by som ho nechcel), ale zabijakom sú najmä 19" disky, čo bez adaptívnych tlmičov DCC na našich cestách bude hardcore, určite ďaleko za hranicou znesiteľnosti: Octavia stále je bežné rodinné auto, žiadna víkendovka na okruh a určitá miera komfortu je aj pri hotheči (hotlifte) treba. Rovnako výkonné GTI P má sériovo 17ky, 300-koňové Rko 18ky, 280k Leon síce 19ky, ale sériovo s DCC, ktoré dokážu pocitovo ubrať minimálne palec. 19ky bez DCC je skrátka killer, ktorý by ma od kúpy RS230 odradil. 8-s
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Emel
21. 4. 2015 08:58
Re: Dobré, ale...
Tak kola jsou nakonec řešitelná věc... ale je to otrava.

Té výbavy je docela dost, elektrické sedačky + parkovací senzory jsou fajn a z těch 75 kousek ukousnou. Kůži bych taky nechtěl, lap timer se dá zapnout přes diagnostiku. Ve finále mě ale nemrzí, že tu je RS230 až teď.

PS: 7kW, ne koní...
Avatar - iudex
21. 4. 2015 09:16
Re: Dobré, ale...
Jasné, 7 kW/10k. :*)
Iste že kolesá sa dajú vymeniť, ale tipujem že práve tie robia dosť z toho celkového príplatku a platiť za niečo, čo musím vzápätí predávať lacnejšie na internete, to nie je bohviečo. Skrátka ak už chceli odlíšiť RS230 od GTIP, mali dať 18ky (už tým by mali konkurenčnú výhodu pred GTI, ktoré má sériovo len 17").
21. 4. 2015 09:31
Re: Dobré, ale...
Taky si myslím. Sada 18" kol s pneu, to nebudou zas takové drobné, aby nad tím i kupující "eresa" jen tak mávl rukou.
Avatar - Emel
21. 4. 2015 09:35
Re: Dobré, ale...
Ty 19" se na druhou stranu dají prodat... a to je přesně ta "otrava" o které jsem psal.
Avatar - woody-alien
21. 4. 2015 14:17
Re: Dobré, ale...
Snad jen ten VAQ... ;-) ale zase pokud RS funguje jako rodinné auto, vím z vlastní zkušenosti, že takovou jízdu, abys ten VAQ využil, ti rodina nestrpí.
Avatar - Emel
21. 4. 2015 14:49
Re: Dobré, ale...
Jasně, tak VAQ je to jediné... 7kW vzal čert, stejně by mě zajímalo, jaký rozdíl bys v reálu na brzdě naměřil.

Cenovka za výbavu navíc je sympatická, ale pokud nechceš ani kůži ani 19"...
Avatar - woody-alien
21. 4. 2015 15:32
Re: Dobré, ale...
To netuším, ale je mi to vcelku jedno. Podstatné je, že mám vyzkoušené, že Octě 3 RS na rovinatém úseku s jen mírnými zatáčkami neujedu.
Avatar - Magister
21. 4. 2015 09:11
Re: Dobré, ale...
Souhlas, 19 " kola a hlavně masivní příplatek jsou přehnané. Kdyby tam do toho plácli DCC, bylo by to o něčem jiném.
Avatar - Emel
21. 4. 2015 09:28
Re: Dobré, ale...
Hele, 75 -30 elektrické sedačky -17.5 parkovací senzory -5 ovládání na volantu (teď z hlavy nevím jak to tam je s těmi příplatky přesně, ono je to nějak svázané s BT handsfree) -4.2 volba režimů - zbývá něco pod 20t za VAQ + 7kW, i bez započtení kol, kůže a black paketu - to je férová cena.
Avatar - Magister
21. 4. 2015 10:10
Re: Dobré, ale...
Jenže elektrické sedačky v této třídě je dost zbytečnost a bez nich to nejde. Stejně jako 19" kola. A cenou se ta Octa vyšplhala trochu mimo. Předčila i toho Seata, který je výkonově a komfortne jinde....
Avatar - Emel
21. 4. 2015 10:15
Re: Dobré, ale...
Elektrické sedačky určitě nejsou nutnost... ale pokud střídáš v jednom autě víc řidičů, tak je paměť na nastavení sedačky a zrcátek příjemná věc, stejně jako automatický pojezd sedačky dozadu pro usnadnění nastupování.

19" jsou otrava a DCC chybí, jasně, ale podle mě je cena pořád v pořádku.
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2015 12:11
Re: Dobré, ale...
no nahodou predchodkyna monte carlo vyzerala tiez moc fajn ;-) ..... zrazu to bolo uplne ine auto.... obavam sa ze prave pri novej fabie sa uz akosi straca to caro odlisnosti voci klasickej fabii.....

ale kolko ludi tolko chuti.....
21. 4. 2015 12:25
Re: Dobré, ale...
Přesně to iudex napsal, že u fabie II paket monte carlo funguje, u fabie III je spíš zbytečný.
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2015 18:28
Re: Dobré, ale...
Předchozí Monte Carlo bylo výrazněji odlišené od běžných verzí (více oplastované, černá světla i mlhovky...). Tady se toho už tolik nezměnilo.
Avatar - Verny_2013
21. 4. 2015 09:29
Monte Carlo
No nevím podle jakých preferencí je tento paket vymyšlen ale kromě jinak sladěného interiéru nepřináší nic převratně zajímavého. Je to spíš taková optická mucholapka pro ty ktří si rádi připlatí za něco "extra". Lepší volba bude Style + color a myslím že i za míň peněz. Kdyby tam dali aspoň výkonější motor třeba 1,4 TSi s manuálem
Rozbalit vlákno
7
21. 4. 2015 09:43
Re: Monte Carlo
přesně tohle mi vytanulo, když jsem koukal do tabulky motorizací... s tou 1,4 TSi by to už byla roztomilá raketka a stála by za zamyšlení jako "prvoauto"...
Avatar - Magister
21. 4. 2015 10:11
Re: Monte Carlo
Naprostý souhlas....vypadá to hezky, mladě jak Ďáblík a pak to má pod kapotou líný 3válec :-(
21. 4. 2015 12:28
Re: Monte Carlo
Monte Carlo je dostupná pro všechny motorizace kromě základu (1.0 44 kW), takže to může mít pod kapotou velikosti a zaměření zcela odpovídající 4 válec, pokud ti jde jenom o to :-)
Avatar - CHerokee
21. 4. 2015 14:29
Re: Monte Carlo
Škoda u Fabie nenabízí žádný odpovídající motor k Monte Carlu. :'-(
Avatar - miromen
21. 4. 2015 10:11
Re: Monte Carlo
Ta 1.4 TSI chyby i u Rapida samozřejmě v manualu. A poukazuje na to vice lidi.
21. 4. 2015 10:27
Re: Monte Carlo
Tak v Číně to jde:

[odkaz]
21. 4. 2015 13:30
Re: Monte Carlo
Švagrová má 1.4 TSi s DSG ve Spacebacku a nemůže si to vynachválit... po vyzkoušení mi auto přišlo fajn...
když přicházel na trh Rapid, zkoušel jsem ho v nejslabší motorizaci a volant (celé řízení) mi přišel natolik přecitlivělý, že pro některé řidiče, kteří se při manuálním řazení podvědomě do volantu zapřou, je ta DSG bezpečnější.
Ale v té fábce by ten motor s manuálem mohla být veliká zábava...
Avatar - Auto CZ
21. 4. 2015 09:30
HTP a 5 stupňova prevodofka
bude to aj s HTP?
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2015 11:22
sedadla
ahoj preco su vo vsetkych autach sedadla nakrivo? ako by ste mali zadok moc nizko a tazko sa z toho vystupuje
Rozbalit vlákno
4
21. 4. 2015 13:34
Re: sedadla
Edit: nevhodná reakce... oml.
Avatar - white label
21. 4. 2015 13:44
Re: sedadla
Aby si při intenzivnějším brzdění nesjel pod volant. ;-)
Ovšem pro páteř takový sklon sedáku zdravý není, což je jeden z důvodů, proč mají profi řidiči častěji problémy s meziobratlovými ploténkami.
Avatar - boost.
21. 4. 2015 14:59
Re: sedadla
Tím "nakřivo" myslíš sedák sklněný dozadu? Každého preference, ale já mám tedy sedák obdobně nastavený, aby mi podepíral stehna (mám ještě prodlužovatelný sedák) a opěradlo celkem nakolmo, I když ne tak moc jak je na tom obrázku. "Tuner" a dvacítka ve čtyřkovém golfu se sedačkou v poloze "křeslo v obýváku" nejsem. :-)
Avatar - poterienko
21. 4. 2015 16:41
Re: sedadla
Souhlasím, mám to skoro stejně - spodek sedáku úplně dolu a předek skoro nahoře + vysunuté proudloužení sedáku.
Avatar - w3s
21. 4. 2015 13:27
chyba v článku
- V článku je uvedeno, že Lap timer a barevný Maxi dot do standardní RS nelze.. to není pravda, sám tam oba prvky mám.. A paradoxně jsou oba zbytečné.. stopky jsem doposud nevyužil a na Maxi dotu se 90% údajů zobrazuje stejně černobíle.. Barevně je pouze navigace a pár blbostí.. Ale jinak, proč ne :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - woody-alien
21. 4. 2015 14:21
Škoda vs. Dacia 1:0
Tak, pane Vošický, máte výkop. A jsem dost zvědavej, čím zaskórujete... ;-)
Rozbalit vlákno
27
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2015 15:31
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
No, jak pan Vošický řekl, Hyundai je...někde jinde.

Pro začátek by i40, se kterou si dle jeho názoru menší Octa ani nezaslouží být srovnávána, mohla dostat aspoň tak výkonnou motorizaci, jako kdejaká služební 2.0 TDI.
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2015 20:23
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
ale zase na druhej strane na genesis skoda odpoved nema a asi nikdy mat nebude.. hyundai ako znacka je predsa len svojimi moznostami a filozofiou kus inde ako skoda budme uprimni... teda z globalneho pohladu je hyundai urcite uplne inde... vyrazme za hranice a nebavme sa len o strednej europe .. alebo teda cesku a slovensku ..... pozri sa kde je hyundai v azii alebo v usa... ci australii alebo juznej amerike alebo na blizkom vychode....... a globalny pohlad je hadam ten najpodstatnejsi a najviac napovie ... v tomto skoda s hyundaiom vobec nemoze bojovat... v ramci cz a slovenska ok uznavam ze sa znacky sa u nas porovnat daju--... ale z globalneho pohladu je hyundai uplne ina liga ... iny gigant ... s uplne inymi moznostami ambiciami predajnymi poctami a uspechmi... ako skodovka .. . nic v zlom.... ale z globalneho pohladu je to tak... hyundai je troska v inej a vyssej dimenzii .... a nielen ako skoda ...... ale aj ako vacsina dnesnych beznych znaciek.... pocnuc peugeotom citroenom seatom a podobne ... to pre neho z globalneho pohladu vlastne ani nie su superi...... hyundai uz dnes vo svete superi skor s hondou alebo toyotou a vw ... ;-) ...

tolko moj globalny pohlad...... samozrejme z lokalneho pohladu v ramci cz alebo slovenska je skoda pre hyundaiom superom ..... ale staci prist do usa a o skode nikto nic nevie.... svet je stale moc velky a neprebadany pre niektore znacky.... hyundai je ale uz doma takmer vvsade na svete.... aj to dokazuje jeho velkost a silu :yes:
Avatar - _Karel_
21. 4. 2015 20:46
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Hyundai je ve vyšší dimenzi? Jednoduchá otázka: vyrábí ve srovnatelných třídách auta v jiné dimenzi než Škoda?
Edit: přečetl jsem si to ještě jednou,a myslel jsi to jinak, ano, z hlediska globálních prodejů je to tak.
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2015 20:52
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
no i20 je podla mna inde ako fabia aj i10 je inde ako citigo ... na genesis skoda tiez nema odpoved..... a novy tucson je inde ako yeti.. genesis coupe alebo veloster su tiez vo svete uspesne auta... kupatko skoda nema ziadne... a uz vobec nie s takym poctivym velkym motorom... akurat superb uz teraz preskocil i40tku ale ked proide nova i40 tak ta by zase uz mohla preskocit superba... uvidime...

fandim skode ale hyundai ju uz preskakuje.... nova i20 alebo tucson su jasnou spravou ze hyundai ma vyssie ambicie ako si mnohi myslime....

kym stara i20 bola pod uroven fabie 2 tak nova i20 je podla mna nad urovnou fabie 3.... hyundai pritlacil na pilu..... je jasne ze tato znacka ma ine ambicie a moznosti ako skoda... uprimne... co si budeme klamat.... genesis je model ktory uz jasne ukazal coho je uz dnes hyundai schopny.... :yes:
Avatar - _Karel_
21. 4. 2015 20:56
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
i20- někdo ji řadí mírně nad, někdo pod Fabii- tvrdit, že je někde jinde je mírně řečeno optimistické. i40- ku nemusel nikdo přeskakovat, jak chceš přeskakovat někoho, kdo byl vždycky za tebou? ;-)
Genesis- ano, zajímavé auto, moc se mi líbí. Ale na nejnáročnějším trhu na světě asi bez šancí.
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2015 20:59
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
ber to z celkoveho pohladu znacky.... skoda bude stale kdesi pod vw...vw si ju proste ppostrazi..... . ale hyundai je znacka ktora ide proti vw.... pre hyundai je vw hlavny super vo svete a nie skodovka...... a ist proti vw znamena byt trosku uz inde ako skoda... ze jo.....

hyundai chysta aj nvy crossover aj genesis coupe a par dalsich aut.... z roka na rok ma hyundai viac modelov a lepsich ako mnohe ine znacky..... pred par rokmi ozaj na skodu nemal ale dnes je rok 2015 a skoda je uz pomaly ale isto za nim... hyundai sa dnes uz skor obzera po vw a toyote ako po skodovke...
Avatar - _Karel_
21. 4. 2015 21:06
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
V celosvětových prodejích samozřejmě ano a i v kvalitě se zlepšuje rychle.
Dohání, ale asi ještě nepředehnal.
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2015 21:11
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
tak neviem ale genesis oznacil nas tester Rasto za premiove auto zo vsetkym co k premii patri a to uz ma nieco te ntester za sebou v rukach... o kvalitu i20 genesisu aelbo noveho tucsonu by som sa nebal a podla mna uz tato nova generacia hyundaiov bude pred skodovkou... aj i10 by som radil pred citigo... skoda sa musi drzat isteho trendu a urovne ktoru jej diktuje vw ale hyundai si zije svojim zivotom a nema tieto bariery... co vidim ako velku vyhodu v boji so znackami ako prave skoda seat ... proste znackami ktore su v istej pasci vlastneho materskeho giganta... ktory ich strazi ale zaroven nepusti na svoju vlastnu uroven..... hyundai chce superit prave s vw... takze skodovku u pomaly ale isto preskakuje a hadam by preskocil uz aj nejeden vw.... hyundai spravil velky pokrok za posledne roky hadam 3krat tak velky ako skoda... takze je dnes uz uplne zasluzene pred nou.... este pride nova i30 casom... nova i40 a hyundai sa uz smelo postavi aj passatu a golfu :yes:
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2015 21:44
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Jako relevantnější srovnání než i10 vs Citigo mi přijde Fabia vs i20, což jsou dva svébytné modely představené ve stejnou dobu. A kromě slabší základní motorizace (přičemž nad ní se situace otáčí) a absence měkčené palubky mi nepřijde, že by se projevovalo nějak velké utlačování a že by i20 souseda z Boleslavi nějak drtila.
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2015 21:57
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
i20 vidim uz celkom bezne.... u nas sa z toho stal docela trhak za tych par mesiacov ktory poraza aj fabiu.... a musim priznat ze neraz ked i20 vidim mam pocit uz len vizualne ze ide o auto o triedu vyssie ako fabia.. i20 ma sakra dobre strihute tvary s nizkou dlhou kapotou velkym razvorom a sirokymi proporciami.... moc pekne. elegantne posobi az stylovo .... interier je taktiez akoby z auta o triedu vyssie.... turbomotory su uz na ceste a nepotrva dlho a i20 bude v malej triede defakto top... auto aj po motorickej stranke sucasneho trendu....

i20 ma v sebe nieco co nema ani fabia ani polo ani fiesta... je to iste DNA ktore v tebe vyvola pocit ze sa pozeras na auto ktore je eleganciou aj proporciami inde ako to co vidis bezne v malej triede..... tu musim vyslovit pochvalu dizajnerom i20tky....

a 3dverak od i20 ( nazvime ho kupatko kedze ma iny zadok ako hatch ) je ozaj moc krasne... hadam nic krajsieho v malej triede ani nemame.... ;-)
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2015 23:28
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Mně tedy i20 ani v reálu nepřijde jako nic extra. Prostě malý hatch...Fabia /ač jsem možná zaujatý/ v nějaké luxusní barevné kombinaci (modrá + černá střecha + černá kola), to je mi slovu "stylový" mnohem blíže.
Avatar - _Karel_
21. 4. 2015 20:59
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Trochu ve svých "úvahách" upozaďuješ VW. Nevím, jestli má H jiné možnosti než VW. A Škoda je VW v jiné kastli a s pár omezeními.
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2015 21:00
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
o vw prave pisem vyssie ;-)
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2015 21:28
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
No já narážim právě na český trh, respektive na jeden konkrétní arogantní rozhovor s jeho představitelem. :-!

Z globálního pohledu je samozřejmě srovnání těžší. Když pomineme sesterskou Kiu, Hyundai pod svou značkou sdružuje veškeré globální aktivity od Picanta po Equus, zatímco Škoda je pouze jednou z odnoží obrovského koncernu.
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2015 22:00
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
situacia s hyundaiom ako vravim je mi u vas stale zahadou preco je taka aka je ( auto za to nemoze ) .... ale na druhej strane pri vsetkej ucte treba vazne povedat ze hyundai uz je inde ako si vacsina ludi stale mysli .. chcelo by to na ukazku kvalit hyundaiu spravit test genesisu... hadam sa ho tu na tomto webe raz dockame...
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2015 23:38
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Je taková, protože zde máme vedení, jaké máme. A osobně si myslím, že se jim to časem vymstí. Místo aby budovali image, chovají se jako trapní kolotočáři.
Avatar - _Karel_
21. 4. 2015 20:35
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Myslíš tu i40, která je "symbolem úspěchu"? >:D
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2015 20:40
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
v europe ale predava lepsie ako domaca europska laguna... a nemala daleko ani k C5ke... a to ma v ponuke defakto 1 predajny motor aj to nie moc vykonny ... takze to nie je vobec spatne..... co by za tieto predaje v strednej triede doma v eu dali v renaulte...
Avatar - Emel
22. 4. 2015 09:04
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Laguna je na sklonku života...
21. 4. 2015 19:39
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Ten teď nemá čas, počítá kolik bude třeba převést aut v dubnu na dealery, aby splnil cíl >:D
Avatar - _Karel_
21. 4. 2015 20:38
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Proč Dacia?
Avatar - woody-alien
21. 4. 2015 21:34
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
[odkaz] ;-)
Avatar - _Karel_
21. 4. 2015 21:39
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Proboha! :-O Ten člověk nemá soudnost.
21. 4. 2015 22:00
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Moc hulí korejský tabák ... >:D
Avatar - white label
22. 4. 2015 00:37
Re: Škoda vs. Dacia 1:0
Velmi mírně/slušně napsáno... ;-)
21. 4. 2015 17:22
Na co to je??
Já moc dobře nechápu,na co je v nabídce takové auto...VMax 250,19 kola,velké převisy před/za nápravou... To bude někdo jezdit s kombíkem na okruhy?
Nebo po okrskách,kde je max 90 ?? Nebo po rozjebané dálnici na 19 kách kde je max 130 ??
Třeba někde nějakou potkám,tak se podívám,kdo si to koupil....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pepa_007
21. 4. 2015 21:52
:-(
Hmm, škoda fábky RS. 81kw je málo. :-(
Rozbalit vlákno
0