Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Monte Carlo: Akční model k výročí

110 let aktivního zapojení v motorsportu je potřeba oslavit. Škoda tak činí touto akční Fabií.
Zpět na článek
12. 1. 2011 16:07
12. 1. 2011 19:22
neregistrovaný "TommasII"
13. 1. 2011 13:20
neregistrovaný "PMA"
12. 1. 2011 17:56
neregistrovaný "TommasII"
12. 1. 2011 18:27
neregistrovaný "TommasII"
12. 1. 2011 18:01
neregistrovaný "TommasII"
13. 1. 2011 16:19
neregistrovaný "PMA"
12. 1. 2011 17:50
12. 1. 2011 17:57
12. 1. 2011 18:02
12. 1. 2011 18:07
12. 1. 2011 18:17
12. 1. 2011 23:44
13. 1. 2011 09:12
13. 1. 2011 13:26
neregistrovaný "PMA"
12. 1. 2011 18:17
13. 1. 2011 13:29
neregistrovaný "PMA"
13. 1. 2011 16:14
neregistrovaný "PMA"
12. 1. 2011 19:50
12. 1. 2011 19:57
12. 1. 2011 21:48
13. 1. 2011 01:04
neregistrovaný "hangarek"
13. 1. 2011 01:16
13. 1. 2011 11:12
13. 1. 2011 12:50
13. 1. 2011 13:32
13. 1. 2011 17:01
13. 1. 2011 17:30
13. 1. 2011 19:15
14. 1. 2011 17:18
neregistrovaný "Lemit"
Avatar - jenik1
12. 1. 2011 16:07
To je žert?
Oni budou dávat do tohodle auta motor 1,2 44KW? To bude Panda rychlejší. Ta má 50 KW >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Glaukos
12. 1. 2011 16:22
Re: To je žert?
žádný žert, krutá realita :no:
neregistrovaný "TommasII"
12. 1. 2011 19:22
Re: To je žert?
Žádná krutá realita, jen prostě realita. Trh si to žádá, a tak to i přes nepochopení jenika1 a Glaukose trh dostane. Myslím si, že nám pánové v Boleslavi a potažmo v celém koncernu dlouhodobě jasně ukazují, že i mnohá a na první pohled ne zrovna logická rozhodnutí vedou k dobrým výsledkům... Navíc na našem trhu je k dostání nejhůř 1.2TSI a to už je vcelku vydařená motorizace.
Avatar - iudex
12. 1. 2011 16:23
Neviem si pomôcť
Snažil som sa, ale jednoducho to nejde. Neviem sa ovládnuť a nevybuchnúť do smiechu, keď čítam, že Škoda chce osláviť 10 rokov Fabie v rallyesporte "špeciálnou edíciou", ktorá bude zahŕňať základné motory HTP. Rallye legenda Fabia Monte Carlo HTP 44 kW prichádza!
Rozbalit vlákno
21
12. 1. 2011 16:28
Re: Neviem si pomôcť
Ale co, do Monte Carla to dojede. Snad. Za pár dní... :-)
Avatar - Hombre_71
12. 1. 2011 18:07
Re: Neviem si pomôcť
Jen počkej až přijde GTI, ten ti to hned vytmaví ! Fabii HTP 44 kW pasuje na etalon třídy, apoštola a věrozvěsta a z nás pochybujících nevěřících opět udělá naprosté idioty ;-)
12. 1. 2011 18:31
Re: Neviem si pomôcť
Idiota dělá jen ze sebe, zato opakovaně a zdařile... :-)
12. 1. 2011 22:18
Re: Neviem si pomôcť
To mluvíš o sobě? Dost běžný projev infantility - mluvit o sobě ve třetí osobě čísla jednotného. Jinak si myslím, že se marně těšíš na GTIho reakci, jseš holt příliš velká nula na to, aby zrovna na tebe reagoval.
13. 1. 2011 08:42
Re: Neviem si pomôcť
ahaa GTI v kozi ineho nicku sam seba obhajuje.. dost infantilne obhajovat sam seba cez iny nick >:D
13. 1. 2011 15:07
Re: Neviem si pomôcť
Máš smůlu, podívej se na historii zdejších diskuzí a zjistíš, že ani GTI nemohu být. Ale ten mně alespoň pobaví a ve většině případů má pravdu, naproti tomu ubo6áčci tvého typu Magistře a spol. jsou jenom nepředstavitelně trapní a hloupí....co se dá dělat, v každé populaci je 17% lidí sIQ na hranici demence - tady je jich možná ještě víc.
13. 1. 2011 18:09
Re: Neviem si pomôcť
>:D >:D >:D
13. 1. 2011 19:08
Re: Neviem si pomôcť
>:D ty bláho, nechci ti nic říkat, ale už by jsi sem raději neměl chodit:D kolik Ti je? 15? a nemá náhodou tvůj tatík fabii htp? inteligence tvých příspěvků je opravdu patřící do těch 17% jak ty píšeš. Neustále se snažíš někoho urazit, ztrapnit...
btw..44kw na oslavu úspěchu v rally sportu? No nevím
13. 1. 2011 21:48
Re: Neviem si pomôcť
:yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
14. 1. 2011 21:06
Re: Neviem si pomôcť
U takovejch klaunů, jako seš ty není ani tak těžký tě ztrapnit, špageto, nicméně nemám chuť ani náladu se tebou zabývat. Na to seš příliš velká nula >:D
14. 1. 2011 21:20
Re: Neviem si pomôcť
to velke K na konci ti vcelku sedi trtdelko.. >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - gld
12. 1. 2011 16:28
Re: Neviem si pomôcť
Pozri, široký výber nie je zlá vec. Ono, pre nejakú slečinku čo dostane načančanú fábiu od priateľa na presun z kamoškinho bytu do nákupného centra...tam tie kilowaty chýbať nebudú.

A pre ostatných je tam dosť rozumnejších motorov ;-)

btw dizajn- na promo fotkách to nevyzerá zle, ale tak je to väčšinou. Ešte škoda toho pritvrdeného podvozku, fábia nie je žiadny športiak a na bežnú jazdu je tuhá až-až
12. 1. 2011 16:52
Re: Neviem si pomôcť
Kilowaty možná ne, ale pořád tam bude chybět jeden válec. :-(
Avatar - gld
12. 1. 2011 16:56
Re: Neviem si pomôcť
a pár cm na šírku, stredový panel ktorý netlačí do kolena, základný motor ktorý dokáže najazdiť viac ako 80 000 km bez fatálnej poruchy a milión ďalších vecí ;-)
13. 1. 2011 14:11
Re: Neviem si pomôcť
:yes: ale na druhou stranu to bude mít černý zrcátka jako fabie junior. Ovšem v tomhle případě půjde o nadstandartní výbavu. To se asi zvrátím smíchy.
neregistrovaný "PMA"
13. 1. 2011 13:20
Re: Neviem si pomôcť
Na co dalsi, kdyz tri staci? ;-)
12. 1. 2011 17:04
Re: Neviem si pomôcť
Teda fakt nevim co máte furt s těma HTP motorama. Fabie je maly auto a do toho malej motor patří. Na tom neni nic divnýho. Tim spíš když si můžeš koupit silnější.
Co mě přijde děsný je naopak design tohohle modelu. Jsem jedinej komu to připadá jak slátanina od garážovýho tunera?
12. 1. 2011 17:12
Re: Neviem si pomôcť
S vzhledem souhlas, je to příšerné. Nic horšího jsem neviděl snad od té doby, co jsem se po husté noční pitce podíval ráno do zrcadla. Nenapadá mě teď auto, které vypadá hůř.
Motor 1.2 HTP by opravdu do akčního "rallye" modelu cpát neměli. Je to značně podivný agregát, ve verzi 2.0 snad už alespoň bez fatálních konstrukčních vad.
Takže zajímavá bude snad jen cena. A možná limitovaný počet vozů.
13. 1. 2011 14:14
Re: Neviem si pomôcť
omyl. Zásadní konstrukční vada je například přehřívání oleje. Sice když používáš závodní olej do vysokootáčkových motorů tak to je v pohodě, ale kdo z majitelů tam bude lejt nějakej 10W - 60, že? Proč asi 1,2 HTP je jedinej motor do kterýho Škodovka nenabízí sledování teploty oleje >:D >:D.
14. 1. 2011 12:40
Re: Neviem si pomôcť
Naprosto souhlasím, ten motor je na prd. Celkem dost jsem jich viděl vylágrovaných. Čím to asi bude? Proti malému obsahu nic nemám, když bude mít koně, ale tenhle motor je dobrý akorát tak do ještěrky :-)
12. 1. 2011 17:05
Re: Neviem si pomôcť
je to sranda no...sak mozno nam sem "niekto" pride ozrejmit, ze takto je to proste spravne...
Avatar - strýček BOB
12. 1. 2011 17:09
Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
Za každou cenu si flusnout na Škodu, respektive koncern a za každou cenu zde adorovat korejské křápy.

Tedy, hoši, nyní zde máte příležitost si flusnout >:-[] Škoda si dovolila montovat do modelu nazvaného "Monte Carlo" tříhrnek 44kW...

Do milců korejských křápů si dovolím rýpnout poznámkou, že v dobách, kdy pánové Laurin a Klement sklízeli vavříny se svými stroji, tak pan Kia sklízel bambus kdesi v pralese a v dobách kdy to Blahna řezal na tratích "monte", tak stejný pan Kia ani netušil co je to automobil >:D >:D
Rozbalit vlákno
17
12. 1. 2011 17:14
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
Jó. to si výrobci motorek v Anglii říkali taky, když tam nějaký pan Honda obcházel s usárnou na zádech ....
Avatar - gld
12. 1. 2011 17:15
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
Odhliadnúc od faktu, že pán kia nikdy neexistoval, a tiež toho, že si blbec, nevidím nikde zmienku o kórejských autách..
12. 1. 2011 18:28
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
potrefená husa hulvátsky zakejhala..
Avatar - zdravy rozum
12. 1. 2011 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 1. 2011 17:16
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
Jaká adorace Korejců? Já teda v celé předchozí diskuzi nevidím ani slovo o Korejcích. Kromě třínohé (pardon, tříválcové) Fóbie se tam píše jen o Panddě a ta z Koreje opravdu není.
Avatar - Ronault.
12. 1. 2011 17:33
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
Áda si chtěl koupit Sportage, moc moc moc chtěl, ale nakonec si koupil Yetiho, ale aby se ujistil v tom, že neudělal chybu, tak si udělal z Korejských aut třídního nepřítele...

V psychologii se tomu říká iracionalizace, v psychiatrii idiocie, a v endokrinilogii nedostatek iodu. >:D
Avatar - pelikoš
12. 1. 2011 19:17
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
>:-[] >:D >:D
12. 1. 2011 17:37
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
Víš co, tady nejde o to si "flusnout" jak ty říkáš, ale o to, že když oslavuješ výročí v motoristickém dění, a uděláš dynamický ační model, tak by to mělo být se vším všudy, tj nejen vzhled, kola, interié, ale i tím co dáš pod kapotu a nezlob se na mě 1,2 HTP a 1,2TDI pod kapotu tohoto akčního modelu nepaří....
neregistrovaný "TommasII"
12. 1. 2011 17:56
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
řekl odborník na marketing a ztrapnil tak telátka ve škodovce, který zjevně nevědí co dělají. Jak by také mohly, když se Škoda Auto stále potácí v červených číslech a její prodeje celosvětově soustavně klesají. To například takový Ford s klenotem RS vydělává jako blázen a skrz krizi se přehnal jak tajfůůůůn bez ztráty květinky... Chce to hold kus umění odhadnout trh >:D Myslím, že by jsi měl škodovce pomoci z té její bezradnosti >:D
12. 1. 2011 18:13
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
Nechci nikomu radit, jen říkám svůj názor. Když jim to někdo koupí, tak fajn, já bych to nekoupil v týhle konfiguraci. To je celé ;-)
neregistrovaný "TommasII"
12. 1. 2011 18:27
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
Já to taky nepovažuju za ideální kombinaci a souhlasím, že rozumné je to s TSI, ale současně chápu, že HTP někomu zcela dostačuje. A kdyby to nikdo nechtěl, věřím, že to nabízet nebudou...
12. 1. 2011 18:30
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
oni by jistí lidé měli pokud možno svoje rozčilení mírnit už jenom kvůli zmínce o závislosti na trhu... u nás se 1.4 dává jenom do edice family, sportline neměla HTP v nabídce ani před faceliftem. možná k dispozici bude, možná ne. je to úvodní zpráva a už zase diskusní čobolo orgie.
13. 1. 2011 14:23
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
neřekl bych, že všichni kdož s ní jezdí, tak jsou s HTP spokojení a dostačuje jim. Třeba jen neměli jinou volbu. např. rodiny s napjatým rozpočtem, kterým se rozpadlo starý auto nebo firmy, který potřebujou levný fleetový auta, pro obchoďáky, techniky na cestách atp. HTP si nepořizují jen kloboučníci pro příležitostnou jízdu do kauflandu. Čili viděl bych to tak, že Fabii prodává jednak cena, dostupnost servisu a náhradních dílů a možná i fakt, že se vyrábí v čechách. Motor HTP lidi prostě skousnou, ale rozhodně bych to neviděl tak, že všem uživatelům vyhovuje.
13. 1. 2011 19:15
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
No sory, ale je to blbost. Oslavovat sportovní výročí s názvem "monte carlo" se 44kw? Jako tak už základní rozměry toho auta jsou antisportovní(nechci zesměšňovat), ale měly tam narvat alespoň 88kw..
Avatar - Rysguf.
12. 1. 2011 17:51
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
V dobach, ked si obyvatelia starovekeho Rima dopriali teply vonavy kupel, tak barbarsky nemci behali po lesoch a s palicami tlkli jelenov po hlavach aby mali co jest.... No a nakoniec ti germani robia najlepsie auta. Ako to?

Minulost nema nic s pritomnostou, skor je vsetko naopak.
12. 1. 2011 18:17
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
Jo budeme žít jen z historie.Není to trochu smutné Bobe.Důležité by pro nás mělo být i "nyní"a "zítra".Třeba si dej i včerejší oběd zítra,když jen ta tradice stačí. :-!
Ti korejci jsou dobří,když tě tak dráždí a nebyla o nich před tebou jedinná zmínka >:-[]
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2011 18:43
Re: Již dlouho zde pozoruji jistý úkaz...
ty jsi to sice zahnal do opačného extrému, ale jinak souhlasím, to by nebylo česko (a slovensko), ale si do ní nekopli...
12. 1. 2011 17:18
Ach jo, to je Škoda
Koukám na tohle auto a pořád si říkám, kde Škodovka dělá chybu. Vytvoří sportovně laděný akční model Monte Carlo - podle mě dobrý nápad, jak podpořit prodej Fabie a nakonec tam dá všechny známé motory včetně "úžasného" HTP, dýchavičnou 1.4 a nakonec všechny "chrochty" včetně 1.2TDi.

Mám ten pocit, že dynamický akční model se sportovním podvozkem by měl dostat také odpovídající motor - nejlépe benzin, tj 1,2 TSI (již jsem zkoušel a velmi mě překvapil svou pružností) a např ideálně 1,4TSI 90kW - tedy něco navíc. Přesně by padl mezi 1.2TSI 77kW a RS... ale to bych chtěl asi od Škody moc ;-)

Tahle mi to přijde jen jako marketingové plácnutí do vody...
Rozbalit vlákno
17
Avatar - petrumr
12. 1. 2011 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 1. 2011 17:35
Re: Ach jo, to je Škoda
Tohle tvrzení si může dovolit jen BMW, že podvozek musí být rychlejší než motor, protože BMW nemá třívalcovou HTP.
Avatar - petrumr
12. 1. 2011 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
12. 1. 2011 19:27
Re: Ach jo, to je Škoda
Aha, takže dobře naladěný podvozek může za dopravní nehody. Co já se tady ještě nedozvím. :-O
Avatar - white label
12. 1. 2011 19:59
Re: Ach jo, to je Škoda
Za to můžou spíš zábavné jízdní vlastnosti zadokolky BMW, někteří "řidiči" se při nich tak baví, že přestávají řídit v momentě, kdy je to nezbytné... >:-[]
12. 1. 2011 17:42
Re: Ach jo, to je Škoda
Pěkný názor, díky. Tady nejde o to jezdit na okruhu, přecejen je to Fabia, ale užít si dynamický svezení. Motor 1.2TSI 63 i 77kW je fajn a když už tam dávají ten "sportovní" podvozek, tak proč taky nepřitvrdit s výkonějším motorem... Zvláště pak když je to "akční" model...
neregistrovaný "TommasII"
12. 1. 2011 18:01
Re: Ach jo, to je Škoda
Tak proč? Protože to někdo spočítal... Na ČR trhu je to auto min s motorem 1.2TSI 63kW. To, že třeba v NL chtějí 1.2 HTP určuje, že to někdo dá do nabídky... Snad je to logické.
12. 1. 2011 18:19
Re: Ach jo, to je Škoda
jj proč ne, jen mi napadlo, že 110 let stojí za něco "jiného" než je standard ;-)
14. 1. 2011 07:01
Re: Ach jo, to je Škoda
Možno si to nechávajú až na oslavu 111. výročia - to je krajšie číslo. Ale zas sú tam tri jednotky, takže tri valce budú možno zase aktuálne.
Avatar - Typhoon
12. 1. 2011 23:00
Re: Ach jo, to je Škoda
Já jezdím radši celým autem, mohlo by se hodit.
Ještě k fápce - nepříjdou vám ty černý kola s nízkoprofilem uhozený? Samy o sobě nádherný, ale musí být vystrčený ven a téměř se dotýkat blatníků.
13. 1. 2011 11:44
Re: Ach jo, to je Škoda
Omyl. Bežný závoďák závodí na základě nápisu ,,Sport" na voze. Že má pod kapotou HTPéčko není podstatné. Důležitý jed dojem, který limitovanou edicí vyvoláš. Stejně většina řidičů autům nerozumí.
12. 1. 2011 18:42
Re: Ach jo, to je Škoda
Kde udělala chybu?! Když vypustila do světa takovou příšernost, jakou Fabia II je...
Zlatá "jedničková" Fábka. Tomu, co teď vyrábí, nepomůže ani polep, ani litý kola. Jedinou Fábii, kterou dokážu trochu tolerovat (z pohledu designu), je S2000.
Avatar - petrumr
12. 1. 2011 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 1. 2011 15:12
Re: Ach jo, to je Škoda
Seděl jsem (a jezdil) v jedničkové i dvojkové Fabii. Proto říkám: větší příšeru nemohli stvořit... Místo vzadu s tím nemá nic společného.
neregistrovaný "PMA"
13. 1. 2011 16:19
Re: Ach jo, to je Škoda
ach jo, zas jeden, ktery neumi ocenit krasu dvojkove fabie... :no:
13. 1. 2011 19:19
Re: Ach jo, to je Škoda
To neumí opravdu nikdo:D
Avatar - Ronault.
13. 1. 2011 20:31
Re: Ach jo, to je Škoda
A někdo takový je, teda mimo spolku přátel krátkozrakých
12. 1. 2011 17:18
REDAKCI AUTO.CZ
Nevím jaké máte informace, ale na těchto snímcích jsou kola Triniti 7,0Jx17" (pneu 205/40 R17), ktérá jsou stadnardně dodávaná pro verzi sportline. Kola Comet 6,5J x 16"(pneu 205/45 R16) vyadají takto [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
12. 1. 2011 20:48
Re: REDAKCI AUTO.CZ
presne to som chcel napisat :yes: Na auto.cz je tento problem bohuzial dost casty :'-(
12. 1. 2011 21:30
Re: REDAKCI AUTO.CZ
Teď jde o to jaká je skutečnost. Budou tam opravdu 16" a snímky jsou jen reklamní oblbovák? Nebo tam skutečně budou 17"? Ty 17" vypadají líp, ale v kombinaci se "sport" podvozkem to bude zbytečně uskákaný takže můj názor je že 16" je lepší volba. tím spíš když se bude nabízet i s HTP.
12. 1. 2011 17:50
HTP
Co pořád máte s tím motorem HTP? Děláte jako by to byl jediný motor, který se do této Fabie montuje. Komu se tenhle motor nelíbí (mě sice také ne) tak si koupí TSI 77kw a hotovo!
Rozbalit vlákno
7
12. 1. 2011 17:57
Re: HTP
Nejde o HTP ale o to spojení s výročním modelem monte carlo které má oslavovat závodní tradici vozů Škoda. Auto vypadá dobře a řekl bych že narozdíl od Renaultovského Gordini se nejedná o designový kýč, ale pro změnu je tu chyba u použité techniky. Nikdo tu nečekal ultimativní hot hatch ale mohlo to být aspoň jen s 1,2 TSI která je opravdu super. Další vc, že se Škodovka snaží opít rohlíkem a na snímcích jsou 17" kola a ve skutečnsti budou jen 16".
Avatar - petrumr
12. 1. 2011 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 1. 2011 18:07
Re: HTP
Vzhledem k tomu, že se jedná o limitku tak nemám strach ž by o to nebyl zájem každopádně stejnou botu jako Škoda udělal Renault v UK kde nabízel faceliftované Clio S které taky bylo výročním modelem a mrkni na techniku pod kapotou >:D [odkaz]
Avatar - petrumr
12. 1. 2011 18:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hamunasakra
12. 1. 2011 23:44
Re: HTP
No za 1) HTP je bez diskuzí jeden z nejblbějších motorů na planetě (jo v česku je skoro nejprodávanější já vim :-| )
2) v AKČNÍM VÝROČNÍM MODELU s názvem MONTE CARLO působí trapně i většina ostatních motorizací ať už TDi nebo 1.4 16V
3) v AKČNÍM VÝROČNÍM MODELU s názvem MONTE CARLO měl být jen 1.2 TSi (budiž v obou verzích) a možná 1.6 TDi - zbytek je prostě BLBOST (i když kupci se určitě najdou ;-\
4) Fabie na 16kách s tříválcem 1.2 44 kW - to je fakt žrádlo :-) ;-) :-)
(to by stálo za to zveřejňovat fotky kupců >:-[]
13. 1. 2011 09:12
Re: HTP
4) Fabie na 16kách s tříválcem 1.2 44 kW - to je fakt žrádlo :-) ;-) :-)
(to by stálo za to zveřejňovat fotky kupců - naprostej souhlas!!!! V tyhle kombinaci se to ani neodlepi z krizovatky :)))))))) A duchodce, kterej si pujde pro verzi 44kW si stejne Monte Carlo nekoupi...
neregistrovaný "PMA"
13. 1. 2011 13:26
Re: HTP
a ted tu o cerveny karkulce...
12. 1. 2011 18:17
To chce klid!
Pánové klídek v automobilovém světě to není nic nového pod sluncem. Předem musím říct, že i když Fábii nemusím tak tady ji to sluší, přitom to Škodovku nic nestálo. Stačilo vylakovat neodrazové plochy světel na černo, černou střechu, nalakovat kola na černo, nalepit plaketku na blatníky a je tu limitka. Vypadí to hezky... to HTP zamrzí, ale jak říkám nic nového pod sluncem. jako důkaz přiložím podobný pokus od mého milovaného Renaultu [odkaz] jojo taky tragédie pod kapotou, ale to neznamená že u Renaultu neumí sporťáky ;-) Stejně tak u Škodovky.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - petrumr
12. 1. 2011 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 1. 2011 18:25
Re: To chce klid!
Tak to že by Fabia s 1,2 TSI nedojela tam kam HTP si nemyslím, takže tvoje úvaha je naprosto zcestná ;-) Ovšem něco jiného by bylo kdyby ta TSI proššla rukama českého kutila >:D
Avatar - Ronault.
12. 1. 2011 19:26
Re: To chce klid!
Tak že by HTP byůa pověstná svou bezproblémovostí, to zrovna ne. Na atmosférický zážehový motor to není žádná sláva.
Avatar - petrumr
12. 1. 2011 20:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 1. 2011 18:29
Re: To chce klid!
Ještě dodám další případ... Citroen C4 by Loeb :-) taky nálepečky barvičky
12. 1. 2011 18:33
Re: To chce klid!
Ale ten nebyl k mání s nejslabšími motory, naopak 1.6 THP jede skvěle.
12. 1. 2011 18:39
Re: To chce klid!
Ale rozhodně se nejedná o Hot Hatch a to je u označení Loeb docela škoda ne? Já s tím problém nemám ani s tou Fábií, jen chci poukázat, že je to naprosto normální věc.
12. 1. 2011 22:11
Re: To chce klid!
Po klasickcýh blábolech některých jedinců výše a některých obligátních klišé ti děkuju za rozumný reakce, člověka vždycky poteší, když narazí na někoho, kdo prokáže soudnost. :yes:
14. 1. 2011 08:00
Re: To chce klid!
Pri týchto výročných modeloch ide prakticky iba o vzhľad, proste aby to auto bolo niečím zvláštne a iné ako bežná produkcia. Na kritiku by bol azda dôvod, keby najslabšie motorizácie boli jedinými ponúkanými. Šírka záberu môže kôr potešiť, keby akčné modely ponúkali len v "primerane" silných motorizáciách alebo aj výbavách, boli by pre mnohých prakticky nedostupné. Buď kvôli tomu, že na ne nemajú, alebo jednoducho preto, že kvôli dynamickejšiemu alebo krajšiemu dizajnu nie sú ochotní priplácať si za motor, ktorý nepotrebujú.
Avatar - petrumr
12. 1. 2011 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
13. 1. 2011 00:43
Re: To chce klid!
Ale tak kdyby mi nekdo chtel vnutit fabii, tak vemu tuhle barevnou kombinaci s 1.2 TSI 77KW :-) Bohuzel mam pocit ze to bude jak ridici TDI. Koupej si do toho trivalec a budou delat a chovat se, jako by meli formuli :-!
neregistrovaný "PMA"
13. 1. 2011 13:29
Re: To chce klid!
I s HTP se da jezdit dynamicky, takze mas pravdu - jako by meli formuli ;-)
Avatar - skejpa
13. 1. 2011 14:49
Re: To chce klid!
dynamicky >:D to je jak z politiky >:D
neregistrovaný "PMA"
13. 1. 2011 16:14
Re: To chce klid!
na zakladni motor je to dynamicky dost... a netreba vytlemenych smajlu ;-)
14. 1. 2011 08:03
Re: To chce klid!
S nenaloženým autom držať HTP v otáčkach sa tiež dá. Už si zabudol, že na našich cestách bolo aj v minulosti dosť pretekárov, a nemali v autách 100-koňové motory. Stačili žiguláčiky, embéčky, neskôr Favority..... a jazdili rýchle a dynamicky.
13. 1. 2011 00:57
Re: přitom to Škodovku nic nestálo
"přitom to Škodovku nic nestálo. Stačilo vylakovat neodrazové plochy světel na černo, černou střechu, nalakovat kola na černo, nalepit plaketku na blatníky a je tu limitka."

Nechcem sa ti do toho prilis miesat ale asi nemas predstavu co v praxi znamena pre organizaciu a logistiku vyroby auta ak by zodpovedne urobili len to co si vymenoval... Minimalne povedane "nic ich to nestalo" je fakt s velkou nadsazkou.
14. 1. 2011 08:12
Re: přitom to Škodovku nic nestálo
Ale vie. V porovnaní so zavedením výraznejších zmien priamo do linky to bolo fakt skoro zadarmo. Pre logistiku to znamená len ďalšiu položku, tie pribúdajú a striedajú sa prakticky nepretržite. Fabriku to obvykle nestojí nič, pretože to robí dodávateľ v rámci zmluvy (u VW sa o logistiku stará špecializovaná firma). Podobne začiernené svetlá nemajú s prácou logistiky nič viac spoločné, rovnako ako ďalších pár vecí, ktoré na auto idú navyše. Jedinou investíciou je zakomponovanie niektorých montážnych úkonov navyše, ale tie sa robia prevažne ručne, pretože sú iba dočasné a investovať do technológie nemá zmysel. Čiže vrkuboy má pravdu. Nič ich to nestálo a to minimum je obvykle zakomponované v cene auta. ;-)
Avatar - Emel
12. 1. 2011 19:50
Interiér
Čert vem motor, každý si tam koupí co chce... ale palubní deska by trošku oživení snesla a červené sedačky si mě podle fotky taky nezískaly.
Rozbalit vlákno
1
12. 1. 2011 19:57
Re: Interiér
Myslím, že ve skutečnosti ty sedačky nejsou tak hrozný. Tyhle počítačové rendery dost lžou. Stejné sedačky jsou i ve Fabii Sportline a tam ta červená tak nebije do očí. A palubovka je u Fabie bohužel tragická ;-\ Aspoň ten volant vypadá k světu :yes:
12. 1. 2011 21:31
Schade was sonst?
Šmarjápannopodsepenská........... to to zase škodovka vymňoukla - hezké auto - které určitě dokáže trošku zvednout tepovou frekvenci - to se škodovce povedlo - ale ta paleta motorů? Kam to dali unterkamiňáci zase rozum? Proč do tohohle "ďáblíka" nenacpou nějakou koncernovou špičku - pořádné stádo?
Nebo, že by se soudruzi z Vlčího hrádku zase báli, aby jim dojná kráva netransformovala v závodní klisnu?
Ach jo - šáde šáde............
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2011 21:44
fóbie...a dokonce HáTéPé!
Děláte, jako by vás někdo nutil kupovat HTP/TDI....Každý si koupí, co mu vyhovuje a splňuje jeho požadavky, v čem je problém?
Rozbalit vlákno
7
12. 1. 2011 21:50
Re: fóbie...a dokonce HáTéPé!
no právě, že nekoupí..... chybí nejvýkonnější motory koncernu - a k tomuhle looku by pásly.....
12. 1. 2011 22:15
Re: fóbie...a dokonce HáTéPé!
No, problém je v tom, že ti, co tady (zase) nejvíc ječej a vyváděj, nekoupí ani to HTPčko a podle jejich výlevů ani to HTPčko nikdy neřídili. A jejich uražené závodnické emoce? Holt plajstejšn to není a v Need for Speed škodovka z HTPčkem taky není.....a to jsou většinou hranice jejich osobních zkušeností.
12. 1. 2011 22:20
Re: fóbie...a dokonce HáTéPé!
>:D :yes: Je to tak bohužel, tedy bohužel pro ně. A ti co na to nemají si udělají monte carlo doma [odkaz] >:D
12. 1. 2011 22:25
Re: fóbie...a dokonce HáTéPé!
>:D >:D no to někdo přehnal se slivovicí, když se do toho pouštěl.....
12. 1. 2011 22:30
Re: fóbie...a dokonce HáTéPé!
Důležitý je že to auto nedělá ostudu protože nemá potupný tříhrnek >:D mrkni ještě jednou na tu kubaturu ;-)
12. 1. 2011 22:47
Re: fóbie...a dokonce HáTéPé!
tak to je jasný - to je statickej exponát a ta kubatura je tam pro pohon audia ;-)
13. 1. 2011 19:41
Re: fóbie...a dokonce HáTéPé!
>:D mno, tak každopádně je to zajímavé
Avatar - Aspire
12. 1. 2011 21:48
Monte Carlo
By měla dostat 1.2TSI 77kW, 1.4TSI 90kW a 136kW a snové by bylo 2.0TSI 147kW a 195kW to by bylo správné Monte Carlo :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hamunasakra
12. 1. 2011 23:51
Re: Monte Carlo
Úplně by stačilo a k edici MONTE CARLO by se hodilo 1.2 TSi a 1.4 TSi - to ostatní už je moc, teda na Fabii. Víc se nedává ani do Pola a to je přece jen na novějšim a hlavně lepšim podvozku!
A podvozek má bejt rychlejší než motor - i v takovym klumpru jako je Fobie :-)
13. 1. 2011 15:30
Re: Monte Carlo
přední náprava je jen tak pro představu až na detaily totožná, už nějakou dobu se montuje PQ25.
Avatar - Hamunasakra
13. 1. 2011 17:58
Re: Monte Carlo
Opravdu? Trochu nezvyklé řešení, ale proč ne - nic to ale nemění na tom, že z trojice Ibiza, Polo, Fabia je Fabia ... ta poslední, a pro edici Monte Carlo by se hodily motory 1.2 a 1.4 TSi a silnější motor už je prostě nesmysl.
neregistrovaný "hangarek"
13. 1. 2011 01:04
FUJ !!
Chce se mi blejt. Jen proto jsem se zaregistroval...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
13. 1. 2011 01:16
Re: FUJ !!
Ty ses zaregistroval jen proto aby ses tu vyblil? Fakticky se nestačím dneska divit...
13. 1. 2011 08:28
"Bohužel jen černočervená komedie na černých kolech"
Tohle musí bejt pro každýho, komu alespoň vzdáleně říká něco pojem design (pochybuju, že někdo z vás se jím zaobírá profesionálně nebo má za sebou studium) jako dokonalej apríl, ona totiž celá Fabia je tak trochu výstřelek z lidí, a někdo na to dokonce (z pohledu prodeje) i skočí,.. ale fakt to nejde.

Stačí se podívat i na fotku interiéru.., první pohled a máš jasno.. "Není tohle nějaká dodávka?" (Podívej se např. do EVA, popř. C3 jak má vypadat interiér).

A exteriér? ..Ten se nedá ani po deseti pivech. Navíc přichází teď tahle kreatura. To prostě nemá s estetičnem nic společného, to je znouzectnost. Při pohledu na tohle nemůžeš mít radost ani ze svojí holky, natož těchto z linií. (to není jako když zhlédneš např.GP nebo Mito)

To nejde...
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2011 08:44
nie som zastancom skody
Ale no a co? ked sa tak rozhodli tak nech to predavaju.. ked to nejaki ludia kupia lebo chcu mat "votunenu" karu a slahnu do toho 1,2 lebo na viac nie je... no a co?

Your choice your (no) fun...

aj mne je to smiesne ale naco sa vzrusovat?
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2011 11:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2011 12:00
Hlupáci z marketingu
vědí, že o image jde v první řadě. Limitovaná edice - Monte Carlo. Zní to dobře. A komu to budeme prodávat - no všem. Zákazníci rádi připlatí za pocit výjimečnosti. A teď, když v televizi chodí ta reklama, jak je Ta Fabia ostrá a jedovatá. Ostřejší než sportovní motorka a ostrá jako hadí jed. A je to škodofka. ,,Mámo, máme vybráno. Zruš stavební spoření." Marketing Škoda :yes: Zabalit nepovedené HTPčko do lepšího obalu, přidat image výjimečnosti a dobrý business je hotov. Bravo Škoda.
Rozbalit vlákno
9
13. 1. 2011 12:32
Re: Hlupáci z marketingu
oni nejsou vůbec hlupáci,vědí moc dobře co dělají,jednak v čechách je zvykem z ničeho dělat něco,zvlášť to platí u aut škoda i všeobecně koncernu vw,takže byste se tu všichni divili kolik lidí si klidně HTP monte carlo koupí a jednak u toho můžou napsat speicální edice monte carlo již od... a to na lidi taky funguje naprosto výborně i když dopředu vědí, že si budou připlácet, lidi raději připlátí z malýho základu,než mít o něco dražší plně vybavený model,který sice ve výsledku výjde levněji než doplacená výbava z ničeho..typický problém třeba alfy romeo,která nabízí jako základ solidně motorizovaný a solidně vybavený vozy,ale pro lidi je prostě drahá i když při porovnání výbav a motorizací je jedna z nejlevnějších,ale nemá tu cenu již od...
13. 1. 2011 12:51
Re: Hlupáci z marketingu
No, on totiž opravdu chytrý člověk má problém být dobrý obchodníkem poněvadž uvažuje racionálně, pakliže mu nedojde, že je nucen uvažovat o koupi věcí z pohledu průměrného jedince, případně se vžít do myšlení prostoduché osoby. A to je hodně těžké. Takže, když jsem psal u hlupácích z marketingu, tak v tom byla určitá nadsázka ( možná jsem to i myslel z pohledu jejich práce přesně opačně). V diskusi shora jsem si totiž všiml, že většina to pojímá z hlediská HTP - limitované edice jako krok Škody směšný a trapný, ale pohled obchodníka většinou ignorují. A Škoda je tu především proto, aby vydělávala a ne aby dělala krásná nebo dobrá auta.
13. 1. 2011 15:04
Re: Hlupáci z marketingu
A nebo hověla primitivním pudům některých jedinců tady v diskuzi, kteří si spíš léčí komplexy méněcěnosti, než aby rozumně uvažovali....
Avatar - gld
13. 1. 2011 14:29
Re: Hlupáci z marketingu
Pri pasáži zo stavebným sporením som zase vyprskol pracovný obed na monitor :yes: brawo >:D
13. 1. 2011 15:41
Re: Hlupáci z marketingu
:-)
Avatar - white label
13. 1. 2011 16:21
Re: Hlupáci z marketingu
Jestli ti k vyprsknutí oběda na monitor stačí zmínka o stavebním spoření, tak ti nejen pohled na tvůj monitor rozhodně nezávidím... 8-s ;-)
13. 1. 2011 18:51
Re: Hlupáci z marketingu
Ještě jedno díky za vyjádření. Jsem rád, že jsem dnes někomu zlepšil dnes náladu. To semi vždy nepodaří. O to víc to potěší. Vždyť o to nám tu dost často jde. Faktem je, že sám patřím mezi Ty, kteři maximálně sem tam dají palec nahoru za dobrý joke. Nejsem dokonalý. Kdybych se tady dobře nebavil, tak sem nechodím. No, a potom je tady spousta závistlivců, pesimistů a vyrypovačů všeho druhu, kteří potřebují, aby se vše točilo kolem nich a proto pořád vypouštějí svoje jedovaté sliny. Ale bez nich by to byla nuda. Nicméně konfrontace s takovým pitomcem v tomto prostoru je čistá ztráta času.
Avatar - gld
13. 1. 2011 19:09
Re: Hlupáci z marketingu
No problemo. Jedným z dôvodov, prečo chodím na tunajšie diskusie, sú perly a záhlody aké inde človek nenájde..taký ten správny absurdný humor. Priebežne si to zapisujem a už je to slušná zbierka. Za pár rokov to vydám a budem v balíku >:D
14. 1. 2011 10:31
Re: Hlupáci z marketingu
Nějakou dobu jsem si zapisoval Gti-ho ale pak mě to přestalo bavit. Ovšem DS jako přebouchaný brouk, a 200.000,-Kč jako náklad na dovolenou průměrené rodiny v Bibione jsou nezapomenutelné. Hezký den.
Avatar - saldy
13. 1. 2011 12:50
tak
jistě neni potřeba se tu dokola přesvědčovat co je tenhle výtvor zač, je to prostě marketingovej produkt nebo taková injekce pro podporu prodejů, daj to na bilbordy a udělaj z toho velký polepy na salonech, lidem se vnutí představa jakou si to domu vezou stylovku, prodeje se jistě oživí a je to ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ferdosky
13. 1. 2011 13:32
Re: tak
pokazdy jak vidim nabidku skody me napada tento zertik. "Pani ja bych si dal 'hemendex' ale bez vejce, a sunku tam taky nedavejte, snim to jen tak s chlebem."
muze byt auto bez kol, motoru a volantu a stejne to nekdo koupi.
nemyslete racionalne, myslete marketingove! je to dalsi genialni udicka skodovackeho timu.
p.s. skodu kupuje jenom ten, co nikdy jinou znacku nemel.
Avatar - petrumr
13. 1. 2011 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
13. 1. 2011 17:30
Re: tak
Jak je potom možné, že se těch Škodovek prodává čím dál víc, včetně západní Evropy, že by i tam všichni majitelé škodovek, jinou značku nikdy neměli? 8-s
Že by tam dřív jezdili ve stodvacítkách a Favoritech? :*)

P.S. Aspoň, že máš něco NA hlavě, ferdo..., viz foto u nicku.
Avatar - Trábošík
13. 1. 2011 20:45
Přál bych si jednou diskuzi na úrovni
Vážení,
jsem douholetým čtenářem těchto stránek a často čtu i příspěvky k jednotlivým tématům. Abych řekl pravdu, je mi z většiny zde uváděných příspěvků špatně (slušně řečeno).

Pokud si přečtete celou diskuzi pozorněji, určitě Vám neunikne, že její většina se nezabývá tématem probíraným v článku, ale hlavně vzájemným osočováním a hádáním se.

Někdo tu zveřejní svůj názor na danou problematiku. Například, že se mu design této Fabie líbí, že by mu stačil i již zmiňovaný tříválec, atd. Ale reakcí na takovýto příspěvek je ve většině případů napadení autora a jeho urážení. "Že je to idiot, jak si může dát do takhle hnusný fábie tříhrnek, dyť se s tím nedá vůbec jezdit, do Monte Carla to ani nedojede, je to šunka." (toto je ještě celkem slušná verze) a takto bych mohl pokračovat.

Myslím si, že je třeba být více tolerantní. Správně by mělo být reakcí na výše zmíněný a smyšlený příspěvek: "Já bych si například tuhle edici nekoupil, protože se mi nelíbí. Zrcátka jsou černá, což evokuje nejlevnější verzi Fabie. Navíc pro mé ježdění a způsob využití vozu je zcela nepřípustná motorizace 1,2 HTP, která se k edici oslavující sportovní úspěchy nehodí."
Takto by tedy mohla podle mě například vypadat diskuze na úrovni.

Ale netýká se to jen této diskuze, je to bohužel problém v podstatě všech zde uváděných diskuzí. A nejvíce těchto urážek, je v případě diskuzí k článkům, kde se mluví o Škodě či koncernu VW.

Jsou zde samozřejmě i lidé, kteří mají příspěvky věcné, slušně napsané a také po gramatické stránce se nevyskytují chyby (zde tedy chápu, že ne každý zvládá českou gramatiku, ale někdy by možná jen pomohlo, kdyby si autor svůj článek po sobě před odesláním ještě jednou přečetl). Správná gramatika a slušné psaní je určitou vizitkou autora. Ale to se dostávám trochu někam jinam, než jsem původně zamýšlel.

Chtěl jsem tedy požádat určité osoby, a jsou to stále ti samí, aby byli trochu slušnější, tolerantnější a zabývali se více diskutovanými tématy. Vím, že je tato má žádost asi zbytečná a s největší pravděpodobností ji nikdo nebude akcepovat, ale třeba i v malé míře přispěje ke zkvalitnění diskuzí.

A nyní se vrátím k tématu uváděnému v článku a napíši svůj názor. Tato speciální edice Fabie se mi vzhledově moc nelíbí. Více se mi líbí verze RS v zelené metalíze s bílými koly (i když tato kombinace bude asi nejčastější).
V tomto případě by Fabii slušelo třeba rozšíření blatníků, silnější motor, atd. Ovšem to souvisí s konstrukčními změnami a samozřejmě vyššími náklady. Navíc zde určitě hraje roli omezení ze strany VW. Podle mě by speciální edice měla být něčím zajímavá, odlišná od klasické produkce, měla by nabízet prvky, které jsou v jiných verzích nedostupné a pokud je to edice oslavující sportovní úspěchy a výročí, měla by sama o sobě sportovní být.

S nabídkou motorů nesouhlasím, tříválec je málo, ale jsou tu na výběr i silnější motory, například 1,2 TSI, což je podle mě pro Fabii ideální motor. Ale zase třeba pro člověka, který se chce trochu odlišit, mít jiný vzhled Fabie, jež se mu i líbí, navíc nepotřebuje takový výkon, jezdí jen do práce a obchoďáku, žádné dálky, spíše město, tak takovému řidiči by tato edice Fabie s motorem 1,2 HTP vyhovovat mohla.
A zde se k tomu dostáváme, Škoda asi ví, co dělá. Určitě bude více těchto Fabií prodaných s tříválcem než s motorem 1,2 TSI či s dieselem 1,6 TDI. Nikdo to tu v této diskuzi nezmění, je to reakce trhu. Většině lidí kupujících Fabii prostě stačí jen tříválec.

Ale narážky na nabídku motorů, které jsou v diskuzi uváděny jsou trochu zbytečné. Podle mě nemají ti, co zde nadávají ostatním, že mají 1,2 HTP, peníze ani na Fabii z bazaru, natož na novou Fabii s výkonným motorem a vyšší výbavou. Je to můj názor. Pokud bych já mohl, koupil bych si od Škody Superb combi nebo Yettiho. Ovšem jsem student, nemám moc peněz a jsem rád, že mám alespoň Trabanta a v budoucnu budu ze začátku určitě vděčný třeba za ojetou dieselovou Octávii. Nějaký rok potrvá, než si poctivě vydělám na nové auto (pokud si na něj vůbec někdy vydělám). Určitě tu nebudu někomu nadávat, že si chce koupit Fabii s tříválcem a že je loser, protože si nekoupil Superba s šestiválcem nebo Ferrari (pro méně chápající, je toto nadsázka

;-) ).

Kdo tento příspěvek dočetl až sem, tak mu opravdu upřímně děkuji. Myslím, že takových je asi málo.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
13. 1. 2011 23:56
Re: Přál bych si jednou diskuzi na úrovni
Na to jak to tady prý dlouho čteš, tak tě ty diskuze nějak moc trápí.
Tady je to ještě super, leccos se zde dozvíě, to že se tady nadává na kde co, to je normální. Taky se tady spojuje často nadávání na auta a na majitele, což často prostě nejde atd.

Prostě to neřeš, jinak se zblázníš.
14. 1. 2011 21:11
Re: Přál bych si jednou diskuzi na úrovni
Tak se tím až zas tolik netrap a nebo čti diskuze, kde se neřeší "ožehavá" témata....
Avatar - Trábošík
15. 1. 2011 17:33
Re: Přál bych si jednou diskuzi na úrovni
Chtěl jsem na to prostě jen poukázat a alespoň jednou to sem napsat. Je mi jasné, že to tím nezměním, ale svůj názor jsem na to vyjádřil.
neregistrovaný "Lemit"
14. 1. 2011 17:18
Proč ne
Ale nakonec proč ne? Do města jako dělaný, silnej motor tam nepotřebuješ, závody max od červený k červený kdy sotva stihneš zařadit trojku a navíc bude člověk pěkně vybočovat z řady. Sice říkat tomu Monte Carlo je trochu divoký, ale jako marketingovej tah to zas tak špatný neni.
Rozbalit vlákno
0