Diskuse

Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km: Velké finále! Proč je v tak dobrém stavu?

18.6.2017

V naší redakci dva týdny pobyla Škoda Fabia, která na českých cestách najela již 1.265.581 km a stále velmi dobře funguje. Nevěříte? Čtěte dále, vše vysvětlíme.

 

  • 30 Reagovat !

    foto jk-81

    jk 81 18.06.  08:24

    Kvalitní auto

    Je to kvalitně postavené auto stejně jako octavia 1 , golf 4..... tak proto. Dnes je jiná doba výrobci aut šetří všude kde to jde.
    • 70 Reagovat !

      foto jhamil

      jhamil 18.06.  10:13

      « Re: Kvalitní auto

      Je samozřejmě moc hezké, že auto najezdilo takové množství kilometrů. Škoda že něco takového nemůže říct třeba třeba majitel Fabie II TSI 77 kw rok 2012, kterému 2 krát vyměnili rachotící řetěz, ale ve cca 100 000 km už ho raději rachotit neslyšeli. Zároveň auto začalo taky žrát olej. Majitel jej raději prodal, než aby to dále řešil. Toto už ovšem Škoda auto mediálně hlásat nebude. Tož asi tak.
    • 42 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 18.06.  10:34

      « Re: Kvalitní auto

      A nie je to len taký tradičný sentiment? Pred takými siedmymi rokmi bola poslednou kvalitne postavenou škodovkou Felicia a všetko novšie už bolo zlé. Podľa mňa o dva roky tu budú ódy na Roomester.
      • 11 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 18.06.  11:18

        « Re: Re: Kvalitní auto

        Roomster je ze stejné éry jako oct 2 a fábia 2.. tam už se co se týče mechanické stránky někde začalo šetřit, každopádně stále ne tolik, jako dnes.
      • 12 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 18.06.  12:04

        « Re: Re: Kvalitní auto

        Můj tip je, že i trojková oktávka nebo fabie při dobré údržbě milion km zvládnou. O upadající kvalitě se v diskusích píše v jednom kuse, ale tak horké to nebude. Spíše je potíž v tom, že takový 1.6/2.0 TDI CR DPF už si investic vyžádá více a mnohem dražších než 1.9 TDI PD, a četnost oprav bude značně záviset na stylu jízdy nebo kvalitě paliva. A samozřejmě je tu taky spousta hovadin typu bluetooth ventilky, které v článku dobře popsaný jev "je to stará plečka a investovat do ní nemá cenu" ještě uspíší.
  • 80 Reagovat !

    foto Blatouch

    Blatouch 18.06.  08:40

    Dusledky politickeho ekoterorismu

    Jak na takovy clanek reagovat ?

    Snad takhle - automobilky musi byt skutecne velmi ale velmi vdecne za to, jak se neustale vice prosazuje ekoterorismus zamereny na majitele aut. Po de facto zniceni klasickych motoru jsou dalsim stadiem elektroauta a investice s tim vsim spojene - nemluve o obtiznem praktickem pouzivani elaut.

    A pritom ropy je dostatek, ekologicka stopa auta na benzin / naftu (cistou, bez bioslozek) srovnatelna a samotny automobilismus se na proudkci skodlivych latek lidstvem podili jednotkami procent. A ted nas jeste automobilky (politici) diky neuveritelne a zbytecne slozitosti dnesnich aut (napr. aktivni ventilky), umelych kurvitek a neustale novymi normami nuti zbytecne a predcasne nakupovat stale nova a nova auta.
    • 20 Reagovat !

      foto cendakocour

      cendakocour 18.06.  09:36

      « Re: Dusledky politickeho ekoterorismu

      Kšeft je kšeft, o peníze jde až v první řadě. ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 18.06.  12:20

      « Re: Dusledky politickeho ekoterorismu

      Něco na tom je. Z automobilů se, zejména vlivem až absurdních regulací, začíná stávat zcela spotřební zboží, které bude nejlepší po záruce vyhodit. Jenže to je všechno, jen ne ekologické.
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 19.06.  06:59

        « Re: Re: Dusledky politickeho ekoterorismu

        Regulací? Nebo požadavků lidí? Vždyť to jsou lidi sami, kteří chtějí měnit auta co nejčastěji a nepotřebují jedno auto na patnáct let, jako tomu bylo dříve...
      • 01 Reagovat !

        foto Maxipes-Fik

        Maxipes Fik 19.06.  12:39

        « Re: Re: Dusledky politickeho ekoterorismu

        Ale auto je spotřební zboží. Není to investice, mazlík ani člen rodiny. To jen čechům bude dalších 20 let trvat, než to pochopí a začnou se podle toho chovat.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 19.06.  13:42

          « Re: Re: Re: Dusledky politickeho ekoterorismu

          Pro mě to mazlík je a bude. A že dosavadním mazlíkům, koupeným u nás v rodině (téměř) od nova, nedělá problém 10 let bezproblémového provozu, mi vyhovuje a nevidím důvod na tom něco měnit. Pokud je auto mnohdy druhou největší zátěží rodinného rozpočtu po bydlení, mám na něj jiné nároky než na pračku. A nezapomínejme na dost podstatný fakt, že ne každý u nás na nové auto dosáhne a volí starší ojetinu.
          • 00 Reagovat !

            foto Maxipes-Fik

            Maxipes Fik 19.06.  14:51

            « Re: Re: Re: Re: Dusledky politickeho ekoterorismu

            Já ale tohle nerozporuju, až na toho mazlíka tedy. To, že je to spotřebák pro mě neznamená, že ho po dvou letech nutně pošlu dál, ale že do něj nepromítám zásadní emoce nebo nedejbože vlastní osobnost a zůstávám čistě v rovinětechnicko ekonomické.

            Takže je potřeba si kontinuálně během užívání auta hlídat náklady a hodnotu, co za ně dostávám. Auto je stejné zboží jako hifi systém, telefon nebo notebook. Někdy se vyplatí koupit ho použité a za chvíli se ho zbavit, jindy je výhodnější nakoupit ho nové a držet ho co nejdéle. A někdy je nejlepší ho vůbec nevlastnit, nevázat do něj vlastní peníze a jen si ho pronajímat za garantovanou cenu... Každá situace má jiné optimální řešení.

            Jenže zatím je to tak, že většina Čechů má vlastnictví auta, jako status quo. A čím lepší auto, tím líp. Dokud se tenhle způsob uvažovaní nezmění, budou lidé utrácet za auta a jejich provoz nesmyslné peníze (nejlépe za olítané dieselové Passaty nebo Mondea), v hospodách a na netu lamentovat nad tím, že "se to furt sere" a plácat nesmysly o tom, že poslední pořádná Škodovka byla OI s TDI, byť by v tom dnes sami jezdili jen z donucení.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 19.06.  15:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dusledky politickeho ekoterorismu

              Každý k tomu přistupuje jinak. Pro mě je auto koníček, baví mě ho řídit, baví mě kolem něj trávit čas třeba při běžné údržbě a v rámci možností se snažím mu dopřát kvalitní péči. Nejde o nějaký společenský status, vždyť je to plečka. :-) ...Což nicméně neznamená, že jezdím vylítaným Passatem a hrozně mě baví cpát do něj desítky tisíc ročně.
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 19.06.  17:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dusledky politickeho ekoterorismu

              Řekl bych, že zaměňuješ svůj pohled na auto (nic proti němu) za nějakou obecnou pravdu, jak by to mělo být. Zkrátka někteří si auto kupují nejen jako přibližovadlo, ale jako předmět, který jim dělá radost, a pak za něj klidně vyhazují zcela iracionální částky.
              • 00 Reagovat !

                foto Maxipes-Fik

                Maxipes Fik 19.06.  18:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dusledky politickeho ekoterorismu

                Neříkám, že můj přístup je obecná pravda. A není auto jako auto. Chápu, že jsou auta, pro která je označení "spotřebák" urážkou a racionalita u nich nehraje roli. Nicméně Fabia je typickou ukázkou auta, která od začátku až do konce bylo vyvíjeno a vyráběno jako 100%ní spotřebák se vším, co k tomu patří. A nevidím na tom cokoliv negativního. Díky tomu mohla nabízet spoustu práce za rozumné peníze. Naopak ji slouží ke cti, jak dobře svou roli ve své době plnila.

                Nicméně, anebo spíš právě proto se tu rozčilovat nad tím, že auta jsou už "jen spotřebák", mi přijde totálně absurdní. Auta typu Fabia, stejně jako 95% ostatní automobilové produkce na globálním trhu, prostě spotřebák jsou a nikdy tomu nebylo jinak a to i přesto, že se nám občas marketing snaží vnucovat opak. Ostatně tak tomu je od dob Fordu typ A... >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 19.06.  18:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dusledky politickeho ekoterorismu

                  Jo, to je fakt, konkrétně fabku mi přijde těžké považovat za víc než spotřebák.Mě přišlo, žes to původně myslel spíš obecně. :-)
  • 54 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 18.06.  09:46

    A v nejakej hale už krúti kolesami na valcoch ...

    a točí kilometre Octavia. A potom sa zrazu objaví, že aké super auto po 600.000 km! ;-)
  • 40 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 18.06.  09:57

    Le Mans 2017

    tento víkend je pomaly motoršportová udalosť roku,a Vy nás tu zásobujete nejakou Fábiou.
    Porsche si ide asi po dalsie víťazstvo.
    Ďakujeme.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 18.06.  10:07

      « Re: Le Mans 2017

      Kobajasi za PP :yes:
    • 12 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 18.06.  10:14

      « Re: Le Mans 2017

      Koncern vw jako koncern vw, prostě držáky. >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 18.06.  10:19

        « Re: Re: Le Mans 2017

        však práve,koncern vedie a pisalkovia asi chrápu asi po dlhej štreke na Crafteri (asi ich tá parádna dodávka unavila).
        • 10 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 18.06.  11:23

          « Re: Re: Le Mans 2017

          Lotterer stojí, ta hybridní hujda nevydržela. Jediná jistota je jedničková Fabia v dieselu. >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 18.06.  12:59

            « Re: Re: Re: Le Mans 2017

            kua,zatiaľ vedie celkove poradie voz LMP2...asi mu to nevydrží ale predsa.
            Čo sa stalo s Toyotami?
            • 00 Reagovat !

              foto Simpanz

              Šimpanz 18.06.  13:32

              « Re: Re: Re: Le Mans 2017

              Jj, letos je Waterloo pro hybridy jak Toyoty, tak Porsche, samé poruchy, Japíci jsou tajemní jak hrad v Karpatech, takže jenom spekulace v médiích, nic potvrzeného.#2 asi má šanci vyhrát, ale nesmí se ten vergl podělat v poslední hodině, kdyby vyhrál LMP2 tak by to byla pro LMP1 největší ostuda za posledních x let.
              [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto alf1963

      alf1963 18.06.  11:05

      « Re: Le Mans 2017

      LIve [odkaz]
  • 60 Reagovat !

    foto Th0r

    Th0r 18.06.  11:40

    Poslední díl

    Je to už doufám poslední díl. Víc už nesnesu. Mám rád ironii a černej humor, ale už to stačilo. Děkuju za pěkný počtení :yes:
    • 40 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 18.06.  11:46

      « Re: Poslední díl

      Poslední díl hlásil Machala už u minulého. Je to rebel.
      • 21 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 18.06.  11:53

        « Re: Re: Poslední díl

        >:D :yes:

        ale ak zvazis ze tie budiky a komplet palubku ma krajsiu a hodnotnejsiu ako novy ignis tak je to sila... fabia I. bolo kazdopadne jedno z top aut v danej dobe... a dodnes vyzera lepsie a ma krajsiu a hodnotnejsiu kabinu ako mnohe o xy rokov novsie vozy ... akoze takato skoda uz nebude.. fabia I. je asi najpodarensejsia skoda v novodobej historii skodovky za mna ... prelomovy model... este z nej bude raz legenda co sa fabii II ani III uz urcite nepostasti a ani octavii 3 alebo citigu .... :yes:
        • 11 Reagovat !

          foto jam2015

          jam2015 18.06.  12:01

          « Re: Re: Re: Poslední díl

          Mal som tú česť: Ignis, SX4, ... palubovka ako zo sololitu a dunela ako bandaska. Zbytok "čalúlenia", samozrejme, to isté.
          A ešte mi klampiari povedali, že plechy sú na tom ako z papiera.
          Jednoducho "Road to the hell"!
          ;-\ ;-\ ;-\
          • 01 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 18.06.  17:25

            « Re: Re: Re: Re: Poslední díl

            ignis je pre mna sklamanie ( inak zatial ich ani moc nevidim nikde ) ;-\ ... vcera som ale uz videl aj ten novy swift v bordovej farbe a musim priznat ze ani tu nejasam.. asi som divny ale sucasny swift je pre mna jasne stylovejsi a krajsi ako ten novy ktory mi prisiel uz docela nenapadny s podivnym kukucom a akoby to bolo take uz tuctove vajicko.. uz tie proporcie sucasneho styloveho swiftu akosi nema .. nema uz taku tu swiftovsku kasnu s peknou rovnnou strechou ani tak usmievavy kukuc ako tie posledne dve generacie ... mam suzuki rad ale momentalne sa mi paci od nich uz len vitara a scross a baleno... ignis a swift mi uz moc paradne fakt nepridu... nic v zlom ale nove polo uz noveho swifta uplne zvalcuje... to bude debakel... pritom ten sucasny swift sa sucasnemu polu mohol kludne postavit zoci voci a hanbu si urcite nespravil .... zlate baleno s vitarou a Scrossom ... tam to podla mna suzuki este zvlada fajn :yes:
            • 10 Reagovat !

              foto mikinko

              mikinko 18.06.  23:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Poslední díl

              Ta ked prides niekedy do KE tak ich uvidis celkom dost...dokonca 4wd allgrip...velmi sikovne auto do mesta... No nieje to vw ale clovek s mozgom v hlave rozmysla trosku inak...
  • 00 Reagovat !

    foto martin-filak

    martin.filak 18.06.  12:00

    tak kolik kW?

    Hergot tak kolik má ten motor papírově kW? V předchozích článcích, různě po netu a i v prvním odtavci je 74... a na závěr 77... jste tam hodili na stolici jiný čipnutý motor nebo jak? Nebyl mezi verzemi 74 kW a 77 kW i nějaký rozdíl? Nebo pro ochcávku měl vyšší papírový výkon a pro fobii "naoko" snížený?
  • 12 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 18.06.  13:21

    Normálka

    Prostě standardní 1,9TDI PD :-!
  • 53 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 18.06.  15:14

    Ujetá redakce

    O téhle ojetině 4 čánky na main page?

    Milá úchylná redakce, tolik zajímavých motoristických akcí a vy si tu onanujete nad Fábií? Nečekal bych tolik ubohosti od někoho, kdo musel začínat jako milovník motorismu. :-!
    • 20 Reagovat !

      foto prezdivany-alias

      přezdívaný alias 18.06.  15:46

      « Re: Ujetá redakce

      Kdyby byla šance, že se redakce nechá ovlivnit výtkami dlouhodobých čtenářů, už by se tak dávno stalo.
      • 21 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 18.06.  16:46

        « Re: Re: Ujetá redakce

        Naprosto souhlasím, jen mi to nedá.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 18.06.  23:28

      « Re: Ujetá redakce

      Hele Pájo, v klidu, beru to jako detektivní seriál, něco jako kriminálka Las Vegas... třeba v příštím díle bude nějaké ještě větší zjištění...mrtvola v kufru....stopy spermatu na sedadle řidiče od předjížděni prémiových aut ve městě... nebo kdo ví...neojeta rezerva >:D
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 19.06.  05:47

        « Re: Re: Ujetá redakce

        Spousta akcí, spousta možných článků a místní škodomilná redakce nás neustále dokola oblažuje cinty o olítané Fabii?

        Tohle je neskutečný sešup, co předvedli za pár měsíců. :-!
        • 10 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 19.06.  06:26

          « Re: Re: Re: Ujetá redakce

          Naprostý souhlas, to kam to Máchala dotáhl je neuvěřitelné. Měl jsem od někoho o něm zvěsti, jak nastoupil, nepletly se...

          Bulvární plátek a oddělení propagace Škody auto.
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 19.06.  12:32

      « Re: Ujetá redakce

      Prostě se to čte, jinak by to tam neviselo.
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 19.06.  17:04

        « Re: Re: Ujetá redakce

        Tomu snad nevěří ani zarytý škodovkář. 4 článku o vylítaný hujdě jsou max iritující, ale jinak je to zhovadilost.
        • 10 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 19.06.  18:03

          « Re: Re: Re: Ujetá redakce

          Tu prodává reklama. Předpokládám, že tento článek si opravdu přečetlo drahně lidí.

          Já nečetl článek na hlavní straně asi týden. Nic zajímavého tam není.
  • 10 Reagovat !

    foto Zetti

    Zetti 18.06.  20:10

    10K km mesicne

    No, v devadesatkach jsem lital nejakych 60 tis. rocne a myslel jsem ze v aute bydlim. Jezdil jsem 2x tydne Mnichov a neco okolo v dobe kdy se dalo jezdit rychlostmi 200+. Obchodne. Jet v prumeru 500 km denne 20 dni v mesici, 10 let, uprimne....radsi toho nechame. Plebs uveri a votogouuu
    • 00 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 20.06.  09:03

      « Re: 10K km mesicne

      No jestli jste jel dvakrát týdně mnichov tj. 2x800km (z Prahy) tak jste musel najet víc jak 60.000km jen na této trase vychází mi to někam k 70.000km (za 44 týdnů). Jinak ten Mnichov se dá bez problémů otočit osobákem během jednoho dne a 200kmh můžete jet i dnes
      Jezdím taky kolem 60-80.000km/rok a v autě rozhodně nebydlím. Je to v intervalu 60-1200km/den a to trávím dny (min. dva v týdnu)jen v kanceláři.
      Při popisovaném použití bych to viděl jako reálné. myslím že jeden řidič ji měl přidělenou ale neodřídil sám celou tu porci.
  • 20 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 18.06.  20:40

    Pane Vaculiku

    Jako pekny, ale uz by to vazne chtelo neco jineho nez naftu a Skodovku (navic vlastnenou Skoda a.s.). Takhle to vypada, ze nic jineho nenatoci vic a ze vas plati - i kdyz treba neprimo - Skodovka.
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 18.06.  20:52

      « Re: Pane Vaculiku

      Typickou fleetovou volbou je u nás naftová škodovka, takže na tom není nic zvláštního.
  • 00 Reagovat !

    foto vabis

    vabis 19.06.  00:23

    a pokud neumreli, kraluji dodnes

    Takze kdo mate ocucany bonbon s 300-400 tkm tak klid, jak vidite to nejlepsi Vas teprve jeste ceka . I kdyz vzhledem upravam pocitadelek nadpolovicni vetsiny techto aut, bude v klubu skoromilionaru majitelu vic, nez si myslime. U nekterych landcruiseru nebo naftovych ecek jsou tyto najezdy ale zcela bezne. Kouzlo je zde v tom, ze se to najelo "po kupe" . Zivotnost auta udava i pocet studenych startu atd , hlavni komponenty jsou take vymeneny, proto nevidim problem. Nicmene i po podeleni dvema jako index prehaneni neni realny probeh nekterych dilu tak spatny. F1 v nekterych motoricacich patrila jeste do tech solidnich aut. Spis je zarazejici volba mestskeho auta pro tento ucel, zajimava to firma.
  • 10 Reagovat !

    foto Maxipes-Fik

    Maxipes Fik 19.06.  10:00

    technicky zajímavé, ekonomicky nesmyslné

    Za mě dooost zajímavý článek. Hlavně po technické stránce. Ano, auto dokáže najezdit neuvěřitelné porce km, a nemusí to být dokonce ani dieselová škoda. A pořád se dá relativně "rozumně" držet při životě. Definitvní konečná je pro něj až koroze.

    Na druhé straně, buďmě upřímní, z článku jasně vyplývá, že udržovat to auto z ekonomického hlediska ztratilo smysl už stovky tisíc km zpátky. Bylo by zajímavé hodit si ty investice do grafu v porovnání se zbytkovou hodnotou auta. A vedle toho třeba očekávané náklady na provoz, údržbu a amortizaci v případně pořízení nového srovnatelného auta.

    Kromě toho, jakkoliv je to auto technicky schopné další služby, tak jediné čím plní dnešní měřítka je dynamika. Nevím jak vy, ale já bych takovým autem rodinu fakt vozit nechtěl.
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 19.06.  17:21

      « Re: technicky zajímavé, ekonomicky nesmyslné

      Já jsem teda hluboce přesvědčenej, že čistě ekonomicky vycházelo to držení při životě líp, než někdy v půlce koupě nové fabie. Ale vážně jen ekonomicky.
      • 10 Reagovat !

        foto Maxipes-Fik

        Maxipes Fik 19.06.  18:10

        « Re: Re: technicky zajímavé, ekonomicky nesmyslné

        Těžko tu diskusi vést dál, aniž bychom si tu analýzu udělali, což bohužel vzhledem k chybějícím cenám v článku nelze.
        Ale vzpomínám si, že už u zmiňované OII s 500 tis km ta analýza k dispozici byla a tam bylo názorně vidět, jak brutálně se zvedají náklady na údržbu a opravy po ujetí cca. 200 tis. km. Mám pocit, že pak servisní náklad na 1km narostl na více, než dvojnásobek oproti stavu okolo 100 tis. km nemluvě o tom, že to auto pak mělo mnohem víc neplánovaných servisních prostojů. A ta křivka už dolů nešla, naopak. Ostatně, ono to bude mít svůj důvod, proč jsou operativní leasingovky ochotny nasmlouvat auta klidně na 4 nebo 5 let, ale jen hoooodně nerady překračují 200 tis. km.
  • 40 Reagovat !

    foto Marekx

    Marekx 19.06.  18:50

    Fobie

    Vzhledem k tomu, že manželka odjezdila postupně dvě Fabie I (1.4 MPi 50kW a 2.0 MPi / 85kW) a čím blíže to mělo k 200tkm, tím více to bylo nespolehlivé auto i přes veškerou vzornou údržbu. Jinak tomu nebylo ani u mé OI s motorem 2.0/85kW. Zbavil jsem se toho všeho a přešel k Japoncům a ty auta kromě pravidelných výměn oleje a filtrů nic nechtějí. Všeobecně zrovna u Fabie I platí, čím více toho ve výbavě má, tím více se sere. Navíc je také velký rozdíl, zda auto jezdí pouze dálkové a nebo poskakuje hlavně po městě. Jediné, co je u Fabie I držák jsou staré benzínové motory řady MPi a naftové TDi, tady nemám výhrad. Jinak to auto v článku bylo nějak často opravované po nehodách :-) Očividně pod pojmem měkčený plast si každý představuje také něco jiného, protože mě nenapadá, kde že měla Fabie ten měkčený plast.
    • 00 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 20.06.  09:05

      « Re: Fobie

      Celá palubní deska(vrchní část (jako u i u mercedesu), částečně obložení dveří. Co si tak pamatuju.
  • 20 Reagovat !

    foto butches

    butches 19.06.  19:11

    Řízená reklama od Škody

    Tuhle reklamu Škoda připravovala již dlouho.Dealeři koncernu VW toto věděli již před víc než rokem. Již mnohokrát omílaná Octavia s 500 tis. km byla to samé v bledě modrém. Dealeři, kteří si o svých zákaznících nemyslí, že jsou tupci, jim řekli pravdu.
    Je to celé vtip, hlavně pro mechaniky a majitele, kteří neustále na "nerozbitných" škodovkách stále něco řeší a auta mají poctivých sotva 200 tis. km!
  • 00 Reagovat !

    foto PetrStary

    PetrStary 20.06.  17:37

    taky mám fabku

    Hele taky mi od nich fabka lítá a jsem na 600 tisc, taky už jsem provedl x krát rozvody, výměnů hlavy válců atp.. ale drží, sice jsem koupil uplně první generaci, kde si musíte koupit svoje vlastní rádio >:D ale držák jak prase
  • 00 Reagovat !

    foto Tom37

    Tom37 20.06.  23:05

    Fabia

    Tuhle fábku jsem měl krásných 11 let před půl rokem jsem jí dal do autobazaru na prodej a pořizoval místo ní jedničkovou octávku. Bylo to parádní vozítko kdybych jí měl ve verzi kombi rozhodně by k prodeji nešla,ale musel jsem pořídit větší vůz i tak jsem s výběrem spokojen. Tyhle jedničkové verze jsou opravdu povedené. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto toy2007

    toy2007 09.07.  17:41

    Fabie jsou prima

    na svoji Fabii nedám dopustit, díly jsou levné a je to auto styl hodně muziky za málo peněz. Sice to není elegán, ale spíš takový pracant. Na svoji první Fabii jsem si půjčil u [odkaz] splatil a teď pomalu šetřím na novější model.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Češi za měsíc prosurfují necelý 1 GB mobilních dat. Slováci jsou na tom ještě hůř

Češi za měsíc prosurfují necelý 1 GB mobilních dat.…

Tuzemští operátoři škrtí Čechy na vysokých cenách za data, proto se na mobilu surfovat bojíme a hlídáme si každý…

Vaše pleť rozhodně potřebuje masku: 6 rad, jak to dělat správně

Vaše pleť rozhodně potřebuje masku: 6 rad, jak to…

Ošetření pleťovou maskou patří mezi intenzivní kosmetické postupy, jejichž účinek je výrazný a okamžitě…

 

iSport.cz

Chelsea porazila Huddersfield 3:0. Senzační Burnley poskočilo na 4. místo

Chelsea porazila Huddersfield 3:0. Senzační Burnley…

Fotbalisté Chelsea porazili v předehrávce 17. kola anglické ligy domácí Huddersfield 3:1 a před středečním…

Pelta vystoupil: Bez někoho s koulema bychom skončili. Mám vás rád, čau

Pelta vystoupil: Bez někoho s koulema bychom…

Dění na mimořádné Valné hromadě FAČR rozčeřil Miroslav Pelta. Bývalý šéf českého fotbalu musel ve funkci skončit…

 

Reflex.cz

Prezidentský kandidát Fischer: Miloš Zeman není vhodný pro děti

Prezidentský kandidát Fischer: Miloš Zeman není…

Diplomat Pavel Fischer by se jako prezident nebál bouchnout do stolu. Miloš Zeman je podle něj málo aktivní.…

Klaus a Mečiar 25 let po rozdělení Československa: Námi nastavený model je modelem pro EU

Klaus a Mečiar 25 let po rozdělení Československa:…

Po 19 letech přijel v pondělí do Prahy někdejší několikanásobný slovenský premiér Vladimír Mečiar. Ten je…