Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Sportline: Nový stupeň výbavy a stříbrná střecha na českém trhu

Škoda napíná zájemce o nástupce Fabii RS možná více než je zdrávo. Zatímco SEAT se již pochlubil převodovkou DSG a přeplňovanými motory 1,4 TSI ve sportovních verzích Ibizy, Fabie zůstává u převážně optického tuningu.
Zpět na článek
27. 2. 2009 00:24
neregistrovaný "yaroukh"
27. 2. 2009 00:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 01:10
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 06:37
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 06:39
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 13:41
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 14:07
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 22:24
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 22:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 22:51
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 22:55
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 23:08
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 23:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 23:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 2. 2009 10:47
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 23:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 2. 2009 00:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 2. 2009 23:25
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 07:46
27. 2. 2009 08:38
27. 2. 2009 08:47
27. 2. 2009 09:12
27. 2. 2009 09:18
27. 2. 2009 09:53
27. 2. 2009 20:17
1. 3. 2009 12:43
neregistrovaný "nick02"
27. 2. 2009 09:56
neregistrovaný "RayBan"
27. 2. 2009 09:32
neregistrovaný "milanič"
27. 2. 2009 09:49
neregistrovaný "milanič"
27. 2. 2009 09:47
neregistrovaný "RayBan"
27. 2. 2009 10:06
neregistrovaný "RayBan"
27. 2. 2009 10:23
neregistrovaný "RayBan"
27. 2. 2009 10:37
neregistrovaný "RayBan"
27. 2. 2009 10:45
27. 2. 2009 11:02
27. 2. 2009 11:11
27. 2. 2009 11:22
27. 2. 2009 11:34
27. 2. 2009 11:40
27. 2. 2009 11:48
27. 2. 2009 12:42
27. 2. 2009 11:48
27. 2. 2009 12:07
27. 2. 2009 12:11
27. 2. 2009 12:17
27. 2. 2009 12:14
27. 2. 2009 12:25
27. 2. 2009 12:29
27. 2. 2009 12:36
27. 2. 2009 12:57
27. 2. 2009 13:37
27. 2. 2009 14:38
27. 2. 2009 14:51
27. 2. 2009 15:51
27. 2. 2009 15:41
27. 2. 2009 17:38
27. 2. 2009 12:46
27. 2. 2009 13:04
27. 2. 2009 13:55
27. 2. 2009 12:32
27. 2. 2009 13:46
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 11:12
27. 2. 2009 11:28
27. 2. 2009 11:37
27. 2. 2009 11:54
27. 2. 2009 11:59
27. 2. 2009 12:38
27. 2. 2009 12:14
neregistrovaný "Darth_Vader"
27. 2. 2009 11:54
neregistrovaný "Kotas323"
27. 2. 2009 12:05
27. 2. 2009 12:09
27. 2. 2009 12:13
27. 2. 2009 12:21
27. 2. 2009 13:48
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 15:05
27. 2. 2009 12:16
neregistrovaný "Darth_Vader"
27. 2. 2009 12:18
27. 2. 2009 12:22
neregistrovaný "Darth_Vader"
27. 2. 2009 12:31
27. 2. 2009 12:23
27. 2. 2009 12:40
27. 2. 2009 12:43
27. 2. 2009 12:48
27. 2. 2009 12:56
27. 2. 2009 13:00
27. 2. 2009 12:53
27. 2. 2009 12:58
27. 2. 2009 15:10
27. 2. 2009 17:52
27. 2. 2009 12:17
27. 2. 2009 12:23
27. 2. 2009 12:28
27. 2. 2009 14:55
27. 2. 2009 15:18
27. 2. 2009 12:58
27. 2. 2009 12:24
27. 2. 2009 13:33
27. 2. 2009 15:12
27. 2. 2009 19:29
27. 2. 2009 13:54
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 15:22
27. 2. 2009 15:40
27. 2. 2009 15:48
27. 2. 2009 16:02
27. 2. 2009 16:20
27. 2. 2009 16:37
27. 2. 2009 16:59
1. 3. 2009 03:35
27. 2. 2009 18:20
27. 2. 2009 19:46
27. 2. 2009 16:39
27. 2. 2009 16:02
27. 2. 2009 16:23
27. 2. 2009 21:27
27. 2. 2009 16:48
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
27. 2. 2009 21:32
27. 2. 2009 22:06
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
27. 2. 2009 23:16
27. 2. 2009 19:16
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 14:33
27. 2. 2009 15:26
27. 2. 2009 15:43
27. 2. 2009 15:51
27. 2. 2009 16:00
27. 2. 2009 16:16
27. 2. 2009 16:33
27. 2. 2009 16:50
27. 2. 2009 16:58
27. 2. 2009 17:01
27. 2. 2009 18:12
27. 2. 2009 19:39
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 19:45
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 19:52
27. 2. 2009 20:12
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:03
1. 3. 2009 12:24
1. 3. 2009 03:39
2. 3. 2009 14:37
27. 2. 2009 19:59
27. 2. 2009 20:26
27. 2. 2009 20:37
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 00:51
27. 2. 2009 00:16
Někdo má náboje, někdo má 1.8 na papíře...
Nosím černý brejle,
protože mi nejde
chránit svoji duši,
která něco tuší.
Z okolností zdá se,
že nepřichází zase
to co bych si přál,
budu čekat dál.

Ať mně někdo odpoví,
proč přišlo tohle období.
Tak náhlá změna trasy
má skrytej význam asi.

Refrén:
Zdálo, zdálo, zdálo,
asi se mi zdálo.
álo, málo, málo,
že chybí už tak málo. - 2x

Dochází mi náboje, však nevzdávám to bez boje.
Pořád věřím tomu, že se vrátí domů.
Tak snadno mě nezlomí ani pouhý vědomí,
že mně zatím nejde čekat až to přejde.

Ať mně někdo odpoví,
proč přišlo tohle období.
Tak náhlá změna trasy
má skrytej význam asi.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "yaroukh"
27. 2. 2009 00:24
Re: Někdo má náboje, někdo má 1.8 na papíře...
WTF?
27. 2. 2009 00:36
Re: Někdo má náboje, někdo má 1.8 na papíře...
WTCC!
Avatar - kolmar
27. 2. 2009 01:28
Re: Někdo má náboje, někdo má 1.8 na papíře...
Superstar v CZ uz bol??? alebo len superstar na auto.cz... tak bravo, "konkurence zadna, medajla ista" :yes:
Avatar - Perun
27. 2. 2009 09:09
Re: Někdo má náboje, někdo má 1.8 na papíře...
Ready Kirken, Ready for Krchov ;-)
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 09:19
Re: Někdo má náboje, někdo má 1.8 na papíře...
myslel že je to znááááámka punku.... >:-[]
Avatar - ryman
27. 2. 2009 10:29
Re: Někdo má náboje, někdo má 1.8 na papíře...
byl by to i dobrý beef rap! ;-) :-! :yes:
27. 2. 2009 10:41
Re: Někdo má náboje, někdo má 1.8 na papíře...
Tak holt to je, ve své sportovní verzi dokonce i 1,4 TDI, super nářadí, kdo s ním jezdí, zná..
GP 17" už od začátku+aut.duální klima, tady se nejedná o žádnou bombu. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 00:47
Stříbřenka :-))
...ta stříbrná sřecha, to má být poklop na popelnici?... >:D
Rozbalit vlákno
33
27. 2. 2009 00:55
Re: Stříbřenka :-))
Ne, to neni Renault, jsi asi na drogách ne?! ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 01:10
Re: Stříbřenka :-))
...no to víš, poslouchal jsem Stouny a dal si s nima práska... >:D >:D
27. 2. 2009 01:21
Re: Stříbřenka :-))
... po precitani Tvojho prispevku sa mi vynoril Avantime ;-)
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 06:37
Re: Stříbřenka :-))
To nebyl poklop na popelnici,nýbrž hřebíček v rakvi. >:D
27. 2. 2009 12:24
Re: Stříbřenka :-))
Ale ten nemal na strieborno iba plešinku ako Fabka....
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 06:39
Re: Stříbřenka :-))
To ne,to si jenom v Boleslavi přečetli diskuzi u Delty a aby nevypadali jako tupci,tak rychle vysekli tu správnou barvu střechy.Jo,ve Škodě se revolučních změn nebojí. ;-)
Avatar - pelikoš
27. 2. 2009 07:40
Re: Stříbřenka :-))
remake favoritu sportline >:D >:D
27. 2. 2009 09:49
Re: Stříbřenka :-))
No, jeste jim zbylo spoustu bile, tak tu spravnou cernou museli jeste mixnout s bilou, tak proto stribrna, dalsi model bude zase o neco tmavsi >:D

No a nedej boze, aby sis koupil Sportline v bile barve, to bys pak mel tmavsi strechu nez auto a to by prece byla uplna hruza (jakoze teda bily auta jsou obecne hruza, ale vem to cert...) :-!
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 13:41
Re: Stříbřenka :-))
Naštěstí Sportline nemám ve svém hledáčku,tak nemusím kozultovat estetické prohřešky.
Avatar - white label
27. 2. 2009 13:41
Re: Stříbřenka :-))
GTI si možná jen nevzpomněl, jak dokonale vypadá bílá M3(iM6) coupé se skoro černou, carbonovou střechou (opticky snižuje), a jak by vedle ní asi vypadala černá M3 s bílou, nebo stříbrnou střechou... Bílá barva se hodí spíš na "sedvičovou" střechu Mini, nedo F2. Optický "hrb" Mini při poměru šířky k výšce vůbec neublíží a na F2 už v tomto ohledu není co zkazit...naopak, alespoň ve výšce střechy se auto o něco opticky rozšíří...
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 14:07
Re: Stříbřenka :-))
No, si úbožiak. :no:
27. 2. 2009 14:23
Re: Stříbřenka :-))
Zas niekomu nadávaš? Sklapni už! Keď nevieš napísať nič rozumné, tak radšej nepíš. Urážať ľudí je úbohé, nie napísať svoj názor, pokiaľ to nevieš.
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 14:26
Re: Stříbřenka :-))
nechaj maličkého nech vrieska. je vidieť že to dieťa vela rozumu nepobralo a doma ho očividne slušnému správaniu nenaučili. a bohužial mám obavu že ho tomu nenaučíme ani my... ;-\
27. 2. 2009 14:40
Re: Stříbřenka :-))
tak vy určite, veď ste tupci >:-[]
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 14:45
Re: Stříbřenka :-))
si len také malé decko, také matelko... 8-s
27. 2. 2009 14:56
Re: Stříbřenka :-))
matelko je mužského rodu, nie stredného ;-)
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 15:08
Re: Stříbřenka :-))
ty si ale taký tupec tupí, sám si ako matelko.... >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 20:41
Re: Stříbřenka :-))
Člověk řekne svůj názor a hned to schytá od člověka, který do svého profilu neuvede ani svůj věk...
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 22:24
Re: Stříbřenka :-))
Ak by to predstavil RENAULT, hneď je tá strecha mimozemnská. :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 22:43
Re: Stříbřenka :-))
Tak to opravdu ne, byl bych skeptický u každého modelu...

Tady nejde jen o střechu, ale o celkový soulad karosérie, harmonie tvarosloví, a koneckonců i barevnosti...
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 22:51
Re: Stříbřenka :-))
A v čom je problém? Najštýlovejšie supermini planéty. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 22:55
Re: Stříbřenka :-))
Ach jo, tak jsme zase u toho...

Dobře, je to Tvůj názor, ale o Fabii jsem se tu zmiňoval mnohokrát, takže stručně:

Disproporce doslova bijí. Výrazný nepoměr mezi výškou a šířkou. Plus příď z Roomsteru, která je na subkompakt ža příliš subtilní...své k tomu řeknou i malá kola v základu...

Zkrátka nedotažené a disharmonické auto, které dělá ostudu své, byť konzervativní, ale vyvážené a líbivé předchůdkyňi.
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 23:08
Re: Stříbřenka :-))
Až príliš subtilný predok? na supermini A aký mať supermini predok? Žraločí? >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 23:12
Re: Stříbřenka :-))
Je zde patrná kontrast úzké a vysoké zádě s přídí z Roomsteru (který mám velmi rád). Novou Fábku bych si představoval úplně jinak...
Avatar - woody-alien
27. 2. 2009 23:19
Re: Stříbřenka :-))
Ty si ale vytrvalec...snažíš se a snažíš, vysvětluješ a výsledky máš kde ? Dva lidi na světě nezlomíš. Nikdy. Jsou to 007 a 507. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 23:34
Re: Stříbřenka :-))
Inu, taky si říkám ;-)
neregistrovaný "507--"
28. 2. 2009 10:47
Re: Stříbřenka :-))
>:D :yes:
Avatar - white label
27. 2. 2009 23:30
Re: Stříbřenka :-))
Co má společného design auta a "harmonie tvarosloví"...??? 8-s
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 23:33
Re: Stříbřenka :-))
Harmonie tvarosloví je v souladu s celkovým designem auta. Ten by měl mít harmonické tvarosloví, dotažené linky, vyvážené proporce, originální nápad, detaily...
Avatar - white label
27. 2. 2009 23:45
Re: Stříbřenka :-))
Jo ty myslíš tvarosloví stavby, ve smyslu architektury např.
Já myslel, že tvarosloví jazykové (morfologie).., jsem si říkal:... si plete Jungmanna s Bertonem, nebo co...? >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 2. 2009 00:02
Re: Stříbřenka :-))
>:D ...tvarosloví designové (či architektonické), nikoli jazykové ;-)
Avatar - white label
28. 2. 2009 00:20
Re: Stříbřenka :-))
By mě docela zajímalo, jestli by F2 nebyla na platformě z nové Ibizy o poznání širší...?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 2. 2009 23:25
Re: Stříbřenka :-))
Je to možné, hlavně by byla agilnější...
27. 2. 2009 07:46
430 tisic?
Za Fabii 1.9TDI? to se musel nejspis nekdo v Boleslavi zblaznit.
Stribrna strecha (nebo jina), kola sedmnactky a par plastiku to nezachrani, ver mi.
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2009 08:38
vau
Viper po Mladoboleslavsku - bomba - davy tunerů mají o práci postaráno..... Tenhle krok Škody pramení z užívají drog na poradách nebo zoufalství nad absencí skutečně GT varianty nějakého vozu?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 08:47
majstrštyk
I já měl na stodvaciášku také stříbrně stříknutou střechu. Vypadalo to velmi prémiově, řekl bych skoro ultraprémiově. Holky u nás na vsi před kulturákem jen vejskaly, když jsem dorazil před diskošku...
Takže uděláme malou shrnovačku - existuje jen velice málo milníků a designových etalonů. Tady ti hošani z Boleslavi naservírovali malého drzka, se kterým se neztratíš ani u Vás na vsi, ani na monackém bulváru. Měj ale na paměti jedno - prestyže od vietnamců, kravata na gumičce ani fialový sako, bílý ponožky a čerstvej melír z tebe zlatýho kovboje neudělaj. Dnes je jiná doba a pírsinkem v pupku už nedostaneš... no ani tu starou Blažkovou z vrátnice. Takže se snaž, makej na sobě, mrskej jazyky a třeba jednou se ti povede vyměnit i mastnou tyč v tvé ranní šalině za tohodle drzka. A věř, dostaneš se za pár šupů jedním krokem na práh tvých snů... přestaň své sny jenom snít, začni jimi i žít. Velkej svět začíná docela blízko - třeba v šourůmu u vás na vsi. Přemýšlej o tom... >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Perun
27. 2. 2009 09:12
Re: majstrštyk
:-) :yes:
Zvláště v té horní červené vypadá velmi.... no... "mužně"
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 09:18
Re: majstrštyk
že jo.... >:-[]
Avatar - chlapecx
27. 2. 2009 09:49
Re: majstrštyk
proč mi ten sloh někoho připomíná....
27. 2. 2009 09:53
Re: majstrštyk
:yes: no ty blaho, tak tohle je fakt "trefa primo na komoru" >:-[]
27. 2. 2009 11:05
Re: majstrštyk
Zdá se že GTI má zdatného nástupce. Tj. GTI II ??
Avatar - Katikakus
28. 2. 2009 00:42
Re: majstrštyk
Skvele, diky :yes:
neregistrovaný "nick02"
1. 3. 2009 12:43
Re: majstrštyk
Veď ty si rodený talent :-)
27. 2. 2009 08:52
kde je HTP? lid si ho žádá !!!
Tak to teda nechápu. Co se stane se stupněm výbavy sport? to jako buou vedle sebe? Proč to má v nabídce i jinej motor než 1,6? Proč to nemá všechny ty kyty už na sobě v základu? Proč už nevyšpulili Vrs?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RayBan"
27. 2. 2009 09:56
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
HTP je motor motorů, budeš muset připlatit.
Avatar - deolator
27. 2. 2009 09:17
kde je HTP? lid si ho žádá !!!
Grande Punto 1.3 MultiJet 16v 90k Sport 5dv. - základ 451.900,- Kč. ;-\
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 09:28
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
s tím italskym šmejdem se jdi bodnout. Jels někdy dlouhej táhlej na boleslavskym trojhrnku?? asi ne. jinak bys tu neplácal o nějakym Mulinetu 1,4... >:-[]
neregistrovaný "milanič"
27. 2. 2009 09:32
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
Dej si hrnek šaratice a vylítneš dlouhej táhlej po dvou i v keckách :-!
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 09:38
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
já radši mattoni neperlivou.... >:-[]
neregistrovaný "milanič"
27. 2. 2009 09:49
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
Když zkusíš tu negroni nebo jak se to jmenuje, tak garantuju nevšední zážitek při probíhání asfaltky v parku, ovšem jen při zapnutým ESP...
27. 2. 2009 11:09
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
Negroni potvrzuji.Skutečně nevšední zážitek.
Avatar - jazva
27. 2. 2009 09:42
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
po hrnčeku šaratice by som vyletel do toho kopca skôr po štyroch... >:D
27. 2. 2009 11:32
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
4x4 :-!
Avatar - chlapecx
27. 2. 2009 09:51
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
náhodou pokud najni prudkej, tak pro trojhrnek je táhlej dobrej:-)
27. 2. 2009 09:30
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
To se tady nesmí psát..pššt
neregistrovaný "RayBan"
27. 2. 2009 09:47
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
...
27. 2. 2009 10:48
Re: kde je HTP? lid si ho žádá !!!
Ale napřed si srovnej výbavy, pak budeš u Fabie na 500.000,-
Šest pytlů, ani dvouzonovku nedostaneš vůbec.
1,3MJTD vs. 1,4TDI nemá cenu mluvit.
Buď zdráv..
neregistrovaný "RayBan"
27. 2. 2009 10:06
Zase ta škodovka
Vyber si: Fabia Sportline 1,4TDI 59kW za 394.900 Kč nebo Grande Punto Racing 1,3 Multijet 54 kW za 345.900 Kč.

Ušetříš 50.000 Kč + máš extra porci výbavy navíc.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 10:13
Re: Zase ta škodovka
anebo stodvaciášek za 8.000,- a zbyde ti i na trojhrnek 1,2 HTP pro manželku... >:-[]
neregistrovaný "RayBan"
27. 2. 2009 10:23
Re: Zase ta škodovka
Beru, kde to dávaj ?
27. 2. 2009 10:35
Re: Zase ta škodovka
Zapomněl's Bursíkovné, manželce zbyde leda tak na kolo >:-[]
27. 2. 2009 10:25
Re: Zase ta škodovka
Cena Sportlinu není zrovna nízká, ale třeba zmiňované Punto Racing nemá za uvedenou cenu jen namátkově 17" kola, tmavá okna, automatickou klimu ani boční airbagy .... ono to vyjde pak skoro všechno na stejno +- pár tisíc.
27. 2. 2009 10:37
Re: Zase ta škodovka
jojo, zas někdo kouknul jen na titulní stranu ceníku, zvrací nesmysly a snaží se bejt chytrej fyjatář
neregistrovaný "RayBan"
27. 2. 2009 10:37
Re: Zase ta škodovka
jj, máš pravdu, něco by se připlatilo. :yes:
27. 2. 2009 10:45
BI-COLOR
Senzační Fabia. Mrkni čím zatáčíš třeba v mazdě nebo v renaultu... Za volant náleží Fabii palec :yes: Jasná jiskra v oku, červenou barvou a bílou (či stříbrnou) střechou fabia povýšila do stavu subkompaktní ikony. Fantasticky, jak koukám, ji to sedí i v té dvojkombinaci černá dole, světlá nahoře (vím, jsou území, kde se nosí tanga naruby)... No, právem patří Fabia na špičku segmentu.

Když si ji zítra koupíš, za pět let budeš patřit stále na vrchol. Totiž šrotovací vyhlášku budou v zájmu udržení stylu muset využívat jiní... ty ne.

BRAVO ŠKODA :yes: a za styl - :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
68
Avatar - jazva
27. 2. 2009 11:02
Re: BI-COLOR
už by si s tým mohol prestať. Práve dnes som ráno po ceste do práce predbiehal jedno žlté Mini a čo nevidím? ono to má tmavo hnedú strechu... Ja sa teda priznám, že do toho nejako moc nevidím, ale ako som tu napísal včera, keď niekto chce, tak mu spravia aj ružové auto s hnedými hviezdičkami.
27. 2. 2009 11:11
Re: BI-COLOR
No vždyť, celej svět je zamořenej těma hvězdičkama. No, a mezi nima uzříš občas klenot, klenot v bicoloru, klenot stylu. Dnešným klenotem je tu nepochybně horní kolekce fabií. Jasnej jarní žolík. Tedy ovšem jenom pro ty, co na něho mají. Taková malá, leč podstatná nuance. Ti ostatní, ti jen štěkají... jako pes na kost zavěšenou na klepadle.

Totiž rozlišuj mezi soudy nadšenců, kteří ví přesně, co by si koupili avšak nikdy si nic nekoupí, a soudy lidí, kteří kupují auta. Ti jsou rozhodující. Tohle ví i u škody, proto dělají fabii (i) v horní mutaci.

Jo, mrkáš, co? Oslňující snímky fantastické fabie...
Avatar - jazva
27. 2. 2009 11:22
Re: BI-COLOR
Neviem, nejako nezdielam tvoje nadšenie z Fábie. Asi to bude tým, že som sa ešte nedávno vozil v predchádzajúcej F Combi v mutácii 1,2HTP RS [odkaz] >:D Terajší design sa mi vôbec nepáči. Ale včera sme tu s Pierrom prišli na to, že 3kodovka vlastne chcela odkázať na zašlú slávu Š105/120L a preto novú fábiu spravila úzku a vysokú, ako bola svojho času aj spomínaná stopäťka... ;-)
27. 2. 2009 11:34
Re: BI-COLOR
Pokud jsi k tomuhle došel s Pierrem, tak mě to ani tak moc nepřekvapuje. Vedle vaší společné teorie naštěstí existují ještě teorie jiné, a pak hlavně existuje praxe.

Nemám žádné nadšení z Fabie, jen vím, jak kvalitní (vizuálně i technicky) to auto je. Kdybych pořizoval fabii, koupím ji na červené (ne tedy pro sebe) s bílou střechou a na těch fantastických horních kolech. Ergonimie mimo trochu utopené řadičky bez kazu, servis v každé díře, motor, zejména 1,2 HTP na vrcholu své třídy... no, není co v tomto segmentu řešit, jasná volba. Snad jen... letos to chce ještě vyčkat nového POLA, to bude mistrovskej kousek. A s odkazem na vizualitu nové fiesty jasná budoucí jednička třídy.
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 11:40
Re: BI-COLOR
Naše společné teorie raději neřeš... Ale zeptám se z jiného soudku brácho, hodně tu zmiňuješ nové Polo coby budoucího lídra své třídy. Což takhle nám nabídnout nějaké pěkné foto ať víme co na nás VW chystá??
Avatar - miromen
27. 2. 2009 11:48
Re: BI-COLOR
Jako vždy nudu.Hlavně že se navaži do fiesty ktere se polo nevyrovna ani nahodou.A ten nazor na fabii tim se jen strapňuje.

[odkaz]
27. 2. 2009 12:42
Re: BI-COLOR
Zmenšený Golf....to bude ešte ďaleko od pravdy. Ale ilúzie o niečom extra si robiť asi netreba...
Avatar - woody-alien
27. 2. 2009 23:28
Re: BI-COLOR
No já to furt říkám. VW za chvíli bude už dělat jen Golf VII, Golf Plus, Golf Mínus, Golf Krát Dvě, Golfguan... :-)
Avatar - jazva
27. 2. 2009 11:48
Re: BI-COLOR
neber to zase až tak vážne. Je už piatok, čakám iba na povolávací rozkaz do Brna a tak sa trochu nudím a prudím... ;-)

Musím sa priznať, že keby som musel vyberať z kategórie áut tejto veľkosti, tak si asi z 95% pravdepodobnosťou vyberiem Suzuki Swift Sport [odkaz] . Alebo pri nedostatku money aj obyčajný Swift. Do mesta ideálna voľba a aj mimo mesta sa dá na to obstojne jazdiť a dokonca aj vyblbnúť. Ten motor(1,3 93k) je proste fantastický,. ;)
27. 2. 2009 12:07
Re: BI-COLOR
Mně byly tvé věty hned nějak podezřelé ;-) Swift není konkurent pro fabii. Nech si tu vypsat pár story o zkušenostech se Swiftem... to tě probudí.
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 12:11
Re: BI-COLOR
projeď se v něm a možná změníš názor... ;-)
Avatar - jazva
27. 2. 2009 12:17
Re: BI-COLOR
ja mám svoje skúsenosti aj so Swiftom a aj s Fabiou(aj keď iba min. gen.) a som o svojom názore presvedčený. Počúvať kydy o tom ako sa to kazí a ako to celé vo vnútri vŕzga, tak z toho sa len smejem. Najazdil som na Swifte dosť km na to, aby som si o tom autíčku vytvoril svoj obraz.

A k tomu, že Swift nie je konkurencia pre Fabiu... Viem že obe autá patria do jednej veľkostnej triedy, aj keď sú obe na jej opačných "koncoch". Myslím ale, že pri autách tejto veľkosti(ak nerátam F Kombi) sa to tak nejako stiera. A hlavne pri týchto dvoch, pretože Swift ide cestou čo najväčšieho priestoru pre posádku na úkor kufru a Fabia ide práve opačným smerom, najmä čo sa týka priestoru na zadných sedadlách. Asi tak toľko...
27. 2. 2009 12:14
Re: BI-COLOR
Jak již tu bylo řečeno mnohokrát, design je subjektivní. Pokud se Ti Fabia líbí, budiž ti přáno. Mně se nelíbí, ani mnoho podařených detailů v mých očích nezachrání zásaní nepoměr proporcí (zejména šířku vs. výšku) a velmi nešťstně zvolený tvar a umístění zadních světel, která tu neproporčnost jen podtrhují.

Ale motor hodnotit lze a uvádět vibrující (protože principielně nevyvážený), hlučný, nekultivovaný a žravý 1.2 HTP jako motor na vrcholu třídy - to je prostě buď zaslepenost, nebo neznalost, nebo cílené matení ostatních. STYĎ SE! :no:

Renault, PSA, Fiat, Opel, Ford, Japonci a dokonce i Korejci nabídnou za podobnou cenu lepší, protože ČTYŘVÁLCOVÝ motor. Mezi nimi pak lze vybírat ten nejlepší - a nebude to snadná práce.

Abych jen nekritizoval: proti podvozku, řízení a řazení Fabie nemohu říct křivého slova.
27. 2. 2009 12:25
Re: BI-COLOR
Jak přečtu b-l-b-o-s-t století (nezlob se) že design je subjektivní záležitost, dál nečtu. Až vyrosteš, ozvi se.
27. 2. 2009 12:29
Re: BI-COLOR
Prosí se tě někdo?
27. 2. 2009 12:36
Re: BI-COLOR
uved aspon 3-4 objektivne kriteria, podla ktorych sa da "merat" kvalita dizajnu...
27. 2. 2009 12:57
Re: BI-COLOR
farba strechy, velkosť kufra, chuť plastov a tabulka predajov v ČR :-!

stačí? ;-)
27. 2. 2009 13:37
Re: BI-COLOR
Na farbu strechy nie sú tabuľky, tým pádom subjektívne.
Na chuť plastov tiež nie sú tabuľky (vraj na nich 507-- usilovne pracujeň.
Objem kufra a tabuľky predajov beriem, ovšem pre každú značku to platí inak, takže je to tiež subjektívne...
>:D
27. 2. 2009 14:38
Re: BI-COLOR
na všetko sú tabulky. každý, kto niekedy pracoval pre nemeckú firmu ti to potrvdí :-!
27. 2. 2009 14:51
Re: BI-COLOR
ehm, ja som chcel kriteria na meranie dizajnu! Myslis ze tabulka predajov alebo objem kufra sluzi na hodnotenie dizajnu?

V tom pripade: taky Logan MCV ma ovela lepsi dizajn ako napriklad Superb, pretoze ma vacsi kufor. >:D

Alebo Fabia ma ovela lepsi dizajn ako Porsche, lebo ma vacsie predaje v CR! >:D

A ta chut plastov, to fakt nerozumiem. Myslis nieco ako "chut bananova - velmi dobre, chut citronova - priemerne, chut bramborova - mizerne"???
27. 2. 2009 15:51
Re: BI-COLOR
jasne že Fabka je lepšia ako Porsche! ved sa len pozri na predaje, zober si kludne posledných 5 rokov. Si myslíš, že ludia nekupujú to najlepšie? :-!
Avatar - woody-alien
27. 2. 2009 23:38
Re: BI-COLOR
Nech toho Kuko, Teddy začíná být zmatený... :-) On neví, že jsi vtipný glosátor-flegmatik
27. 2. 2009 15:41
Re: BI-COLOR
Napíši o tom blog, zde na to není prostor.
Avatar - T613
27. 2. 2009 17:38
Re: BI-COLOR
ty se cítíš psát o odborném tématu .. designer, výtvarník, či architekt?
Jinak blog o hodnocení designu byl již napsán (Dinar, Avantime?) a proběhla pod ním konstruktivní diskuze včetně doložení písemných pramenů. Závěr byl tento - objektivní hodnocení založené na subjektivních názorech.
27. 2. 2009 12:46
Re: BI-COLOR
Za blbca si sa práve teraz pasoval sám. Podľa čoho je dizajn objektívne merateľný?

Beaumont má 100% pravdu.
27. 2. 2009 13:04
Re: BI-COLOR
Tak, tak. Beaumont to shrnul pěkně.
27. 2. 2009 13:55
Re: BI-COLOR
Zato ty uz zrejme zacinas byt senilni :no:
27. 2. 2009 12:32
Re: BI-COLOR
275 PS, tak to je narez >:D >:D :yes:
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 13:46
Re: BI-COLOR
Tak to prrrr.Na užovku mi nesahej.Jenom mi vadilo,že když jsem přetrhl poutko v zadních dveřích,tak na renovaci musel padnout můj zánovní švihácký pásek,samozřejmě tmavší kaťat. >:D
27. 2. 2009 11:12
Re: BI-COLOR
Řekl bych že "Pierro" tě dnes značně překonal, dokonce o několik délek.
27. 2. 2009 11:28
Re: BI-COLOR
Koukám, že tě ta Fabia dokonale rozhodila. Poplet sis to tu s běžeckou dráhou. Zde jak ty, já, tak každý jiný píšeme texty. Někteří dokonce k článkům. A někteří dokonce z vlastní hlavy. Ale, že by tu někdo někoho chtěl překonávat, to je novinka, která mi dokonale uniká. Trochu se rozpiš, obnaž svúj úvahový obzor. Schválně, koho tu překonáš dnes ty?..
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 11:37
Re: BI-COLOR
Nepřekonal a ani to nebylo mou snahou. Jen jsem si od mistra vypůjčil něco z jeho verbálního žargonu a pokusil se napsat malou páteční shrnovačku. Přeci jen nemám tolik životních zkušeností abych se tu srovnával právě s GTím... ;-)
Avatar - T613
27. 2. 2009 11:54
Re: BI-COLOR
tak teď sem zamáčkl slzu dojetím :*)
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 11:59
Re: BI-COLOR
když jsem to psal plakal jsem... ale snažím se být silný a statečný a nějak to rozdýchat... :-|
neregistrovaný "Darth_Vader"
27. 2. 2009 12:14
Re: BI-COLOR
Brawo Pjero ;-) :*) :yes:
neregistrovaný "Kotas323"
27. 2. 2009 11:54
Re: BI-COLOR
Senzační fábka, se senzační cenou...jo kdyby byla za těch v reklamách udávaných 199 900, tak je to paráda, takto měla fabia vypadat v základu, prostě hravost té střechy by měla být poznávací znak českého swifto-mini. Jednobarevná je to furt jenom úzká žehlička :no:
27. 2. 2009 12:05
Re: BI-COLOR
199.900 korun je náklad na dovolenou poměrně skromné čtyřčlené rodiny někde u moře. Za ty peníze ty bys chtěl auto, které by tě vozilo třeba pět let po Evropě? Cenu solidně vybaveného subkompaktu, v případě fabie subkompaktu na vrcholu své třídy ve výši někde kolem 400 - 500 tisíc považuj za zcela přijatelnou.
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 12:09
Re: BI-COLOR
dottore, já si v bibione vystačím s částkou mnooooohem menší... >:D
27. 2. 2009 12:13
Re: BI-COLOR
Úzká žehlička, tentokrát dvojfarebná , vo všetkom priemerná a navyše ktorá sa nepáči min. 90% obyvateľstva je subkompaktom na vrchole triedy a cena 400-500 tis. za ňu je prijateľná. No jo kdo hulí, ten umí :-!
27. 2. 2009 12:21
Re: BI-COLOR
No, snad jen ti doporučit abys tu neodhaloval tolik své možnosti a vydal se na návštěvu do konfigurátoru, tam si můžeš fabii sestavit ke svým potřebám. Jaké jsou, to se tě s odkazem na obsah tvého příspěvku zdráhám zeptat... Dej bacha ať si odpoledne nepropíchneš voko o drát trčící u tří áček z plotu.
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 13:48
Re: BI-COLOR
Tam mají samozřejmě bezpečnostní ploty,které nešpiní,ani nepíchají,tudíž tříměsíční obletování vysněného modelu je zcela bezpečné. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
27. 2. 2009 12:16
Re: BI-COLOR
200 tacu naklady na skromnou dovolenou pro 4 clenou dovolenou ? A to do nakladu prosim pocitas co?
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 12:18
Re: BI-COLOR
Karla obden.... >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
27. 2. 2009 12:22
Re: BI-COLOR
5 Nummer=500 Euro ;-)
Avatar - Perun
27. 2. 2009 12:31
Re: BI-COLOR
To jako že každej druhej den? >:D
Ty jseš ale optimista... >:-[] :yes:
Avatar - Perun
27. 2. 2009 12:40
Re: BI-COLOR
To snad ani nemůžeš myslet vážně? :*)
Padesát tisíc na jednoho (včetně dětí) někde u moře je "poměrně skromné"?
Co to ze sebe děláš? Virtuální svět ti asi dává křídla... :no:

Dvě stě tisíc za auto z kategorie B2 (subkompakt) je opravdu optimistických, ale nezkoušej ze sebe dělat životního rádce a jiným doporučovat, aby půl milionu u subkompaktu považovali za přijatelnou cenu. Pro 99% populace to neplatí.
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 12:43
Re: BI-COLOR
hele perune, teď jsou levný letenky do bangkoku. což takle tam skáknout a roztočit to s holkama jako správný eurodrzci??? >:-[]
Avatar - Perun
27. 2. 2009 12:48
Re: BI-COLOR
Eurodrzci obden můžou, Eurodědci už ne ;-)
Žena mě nepustí... řetěz u boudy je krátkej, ale žrádla mám vždycky dost.

Hele, za pade to snad ani nestojí za to. Tak skromnej snad nebudeš, ne?
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 12:56
Re: BI-COLOR
jak jako za pade??? dáš deset v českejch, jeden v eurech a budeš se mít jako maharádža. Karlové i Karličky ti budou zobat z ruky. a možná tam potkáš i Tatu Nano nebo jak se ten ratanův malej kostitřásek jmenuje... >:D
Avatar - Perun
27. 2. 2009 13:00
Re: BI-COLOR
Nanotech. Navtechův brácha >:-[]
27. 2. 2009 12:53
Re: BI-COLOR
GTI už počíta tohtoročnú krízovú devalváciu...ale evidentne sa snaží udržať korunu na hranici 100 kusov za euro... >:D
Alebo že by tá suma bola vo forintoch...?
Avatar - Perun
27. 2. 2009 12:58
Re: BI-COLOR
Možná, ale spíš ve Fórech :-)
27. 2. 2009 15:10
Re: BI-COLOR
To se ti zdá za dovolenou u moře hodně? Asi jsi nebyl nikdy u moře. Myslím na dovolené a s vlastní rodinou. Trestnej tábor nyní není tématem.

Nejde o populaci, jde o auto. Ano, solidně vybavený subkompakt od dobré značky lze opravdu vnímat někde v rovině 400 - 500 tisíc. Co ti brání si večer sednout a jen tak zkusmo si setavit na konfigurátoru subkompakt pro rodinu, tedy nejprodávanější segment v Česku. Pokud chceš to auto vnímat jako vybavené, nikam pod těch 400 se nedostaneš. Ještě než začneš, se jen tak jedním očekm mrkni na cenu nového Káčka... to je třída MINI. Já jen, abys věděl, jaké jsou současné ceny současných aut. Neuvažuji samozřejmě o výprodejích ležáků na plecháčích.
Avatar - miromen
27. 2. 2009 17:52
Re: BI-COLOR
Za 200 papiru udělaš ve 4 exotiku.
27. 2. 2009 12:17
Re: BI-COLOR
Musím souhlasit ze v te cerne je to pekne interier taky na jednicku :yes: , ale jak kouknu na tu cervenou tak mi to prijde jak popelnice ;-\
27. 2. 2009 12:23
Re: BI-COLOR
Pro holku v červené dokonalé. Mě také překvapilo, jak to fabii sluší na tom s nímku v té černé... k tomu tu stříbrnou střechu, no, zajímavé. Ta stříbrná střecha bude komunikovat barevně s koly, parádička :yes:
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 12:28
Re: BI-COLOR
U Fábie nesmírně záleží na kolech a barvě. tohle designově ne moc povedené auto se dá těmito "drobnostmi" hodně vylepšit. Černá metelice a 17 palcové hlíny dokážou tomuhle drzkovi určitě přidat na kráse...
27. 2. 2009 14:55
Re: BI-COLOR
V téhle podobně jí Škodovka vystavovala už na Autoshow 2007. Sedmnáctky, černá metelice a stříbrná střecha. Cena výstavního exempláře 511 990 Kč..., myslím že s 1.6. Auto hezké, asi jediná fabia, na kterou se dalo dívat. Cena už tak hezká nebyla....
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 15:18
Re: BI-COLOR
ta cena... no potěš pánbůh... :-O
27. 2. 2009 12:58
Re: BI-COLOR
Tak uvažujem, keď sa tá strieborná strecha zamiluje do kolies alebo opačne....zletí tá strecha pod kolesá, alebo kolesá vyletia na strechu? Určite bude aspoň potom tá Fabia vyzerať zaujímavo.

Inak trojhnček TDI na 17" diskoch so "športovo" zníženým podvozkom, tak to je sen...teda zlý sen.
vyhrať to v lotérii, tak toho šrota radšej vymením s 507-- za jeho Matell-kolobežku...
Avatar - da_b0mb
27. 2. 2009 12:24
Re: BI-COLOR
Na cervenou fabku nam tady nesahej... :-!
27. 2. 2009 13:33
Re: BI-COLOR
Pre teba, ako pozerám, je "popelnice" každé auto...
Avatar - white label
27. 2. 2009 14:43
Re: BI-COLOR
Volant vypadá fakt dost dobře (VW volanty umí skvěle, když chce), celý interiér vypadá na poměry třídy velmi solidně. U "sportovních verzí" bych uvítal možnost připlatit za tmavý strop, ale to není problém zdaleka jen u Škody. Hodně povedený je taky spoiler pátých dveří, ale i "difuzor" a zajímavě tvarovaná koncovka výfuku. Šoda jen že vše (včetně bi-coloru) hezky trochu maskuje optický nepoměr výšky k šířce, hlavně při pohledech zezadu. Jinak je F2 ve své třídě, zvlášťˇv tommto provedení (k bílé střeše by jsem zvolil spíše než červenou, černou, nebo ještě lépe hodně tmavě šedou perleť), moderní, osobité a povedené (ne jen líbivé-viz 206-7 apod.) auto...!
27. 2. 2009 19:29
Re: BI-COLOR
Senzační Fabia, no to snad ne.
27. 2. 2009 13:28
Auto pre rodinu
Fabia Combi Elegance 1.9 TDI 77 kW 5-stup. mech.

Interiér Chic Night
Kola z lehké slitiny Antares 6J x 15", pneumatiky 195/55 R15
Nárazníky lakované v barvě vozu
Ochranné boční lišty dveří, černé
Paket Silver (hlavice řadící páky, rámeček řadící páky, vnitřní kliky dveří, dveřní madla, rámečky přívodu vzduchu do interiéru, pojistné tlačítko ruční brzdy)
Přístrojová deska "měkká" Onyx-Onyx nebo Onyx-Ivory
Sdružený panel přístrojů Ambiente/Sport/Elegance (stříbrně orámovaný otáčkoměr a rychloměr, více piktogramů, MFA)
Vnější zpětná zrcátka a vnější kliky lakované v barvě vozu

Bezpečnost
ASR včetně ABS+MSR+Dual Rate
Airbag řidiče a spolujezdce (s přitahovači předních bezpečnostních pásů)
Boční airbagy vpředu
Day light s deaktivací
Imobilizér, štítek s VIN kódem a čárovým kódem
Zadní brzdy kotoučové pro 1,6/77 a 1,9/77 kW
Projektorové halogenové světlomety
Přední mlhové světlomety
Přední opěrky hlavy, výškově nastavitelné
Přerušení přívodu paliva při nárazu
Příprava pro uchycení dvou dětských sedaček s bezpečnostním systémem Isofix na zadních sedadlech
Signalizace vzdálenosti při parkování vzadu
Tři výškově stavitelné hlavové opěrky vzadu
Tři tříbodové bezp. pásy vzadu
Tříbodové, výškově nastavitelné přední bezp. pásy

Fabia Combi Elegance 1.9 TDI 77 kW 5-stup. mech.Design
Interiér Chic Night
Kola z lehké slitiny Antares 6J x 15", pneumatiky 195/55 R15
Nárazníky lakované v barvě vozu
Ochranné boční lišty dveří, černé
Paket Silver (hlavice řadící páky, rámeček řadící páky, vnitřní kliky dveří, dveřní madla, rámečky přívodu vzduchu do interiéru, pojistné tlačítko ruční brzdy)
Přístrojová deska "měkká" Onyx-Onyx nebo Onyx-Ivory
Sdružený panel přístrojů Ambiente/Sport/Elegance (stříbrně orámovaný otáčkoměr a rychloměr, více piktogramů, MFA)
Vnější zpětná zrcátka a vnější kliky lakované v barvě vozu
Bezpečnost
ASR včetně ABS+MSR+Dual Rate
Airbag řidiče a spolujezdce (s přitahovači předních bezpečnostních pásů)
Boční airbagy vpředu
Day light s deaktivací
Imobilizér, štítek s VIN kódem a čárovým kódem
Zadní brzdy kotoučové pro 1,6/77 a 1,9/77 kW
Projektorové halogenové světlomety
Přední mlhové světlomety
Přední opěrky hlavy, výškově nastavitelné
Přerušení přívodu paliva při nárazu
Příprava pro uchycení dvou dětských sedaček s bezpečnostním systémem Isofix na zadních sedadlech
Signalizace vzdálenosti při parkování vzadu
Tři výškově stavitelné hlavové opěrky vzadu
Tři tříbodové bezp. pásy vzadu
Tříbodové, výškově nastavitelné přední bezp. pásy
Funkčnost
Čtyřramenný volant, nastavitelný ve dvou osách
Funkční paket
Indikátor teploty motoru
Elektrické přídavné topení pro dieselové motory
Maxi Dot
Odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel
Odkládací schránka u řidiče (vlevo pod volantem)
Odkládací schránka v horní části přístrojové desky u spolujezdce uzavíratelná
Odkládací schránka v dolní části přístrojové desky u spolujezdce uzavíratelná, osvětlená, s klimatizací chlazená)
Odkládací schránky ve výplních předních dveří
Osvětlení zavazadlového prostoru
Přední stěrače AERO (s cyklovačem a volbou frekvence)
Příprava pro střešní nosič (podélný)
Rezervní kolo ocelové s jízdním obutím
Servořízení
Schránka na brýle
Středová konzola s 12 V zásuvkou, držáky nápojů a odkládací přihrádkou
Zadní plato, roletové provedení
Zadní sedadlo dělené, sklopné (v poměru 60/40)
Zadní stěrač s ostřikovačem a pevným intervalem
Zajištění hrdla palivové nádrže klíčkem
Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

Komfort
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním (2 sklopné klíčky)
Climatronic - klimatizace s elektronickou regulací a kombifiltrem
Čelní sklo s šedým pruhem a tónovaná skla
Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
Elektrické ovládání oken vpředu a vzadu s dětskou pojistkou
Loketní opěra vpředu
Malý kožený paket (čtyřramenný kožený volant)
Odkládací paket
Paket Overhead II (Overhead I + čtecí světlo vzadu)
Radio Dance - rozměr 2DIN, s přehrávačem CD a MP3, audiozdířka
Radiopříprava se osmi reproduktory
Tempomat
Vkládané tkané koberce
Vnitřní cirkulace vzduchu, pylový filtr
Vyhřívání předních sedadel
Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce

cena: 495 900 Kč
______________________________________… />
Renault Scénic, provedení: Sportway

motor: 1,5 dCi 105 k [Nafta]

převodovka: Mechanická 6-ti stupňová

Výbava s doplatkem:
Modrá Prusse: 13.700,- Kč
Autorádio 4x15W s přehrávačem CD a MP3, s ovládáním pod volantem a odděleným displejem (4+2 reproduktory): 2.000,- Kč

Sériová výbava:
2 boční airbagy vpředu
ABS s EBV a s asistenčním systémem brzd
Adaptabilní airbagy řidiče a spolujezdce (pro spolujezdce vypínatelný)
Automatická klimatizace s pylovým filtrem + dešťový a světelný senzor
Autorádio 4x15W s přehrávačem CD a s ovládáním pod volantem, oddělený displej, 4+2 reproduktory
Bederní opěrka u sedadla řidiče
Bezpečnostní pásy vpředu: tříbodové, výškově nastavitelné s předpínačem a omezovačem síly
Bezpečnostní pásy vzadu: tříbodové s omezovačem síly na všech místech a předpínačem na krajních sedadlech
Boční zadní sedadla posuvná
Centrální zamykání dveří a palivové nádrže
Chromovaný ozdobný kroužek na volantu
Digitální ukazatele: tachometr, palivoměr, otáčkoměr, ukazatel teploty chladící kapaliny
Dvourychlostní stěrače s proměnlivým cyklováním
Elektrické ovládání předních a zadních oken s ochranou proti přiskřípnutí
Elektrický posilovač řízení s proměnlivým účinkem
ISOFIX – příprava pro upevnění dětské sedačky na zadních krajních sedadlech
Karta Renault - Keyless Drive
Koberečky vpředu i vzadu
Kryt zavazadlového prostoru
Látkové čalounění tmavě šedé
Nárazníky v barvě karosérie
Nastavitelné zpoždění zhasínání světlometů
Odkladací prostor v palubní desce před spolujezdcem 17 l, osvětlený (ve spojení s klimatizací chlazený)
Odkládací prostor v podlaze vpředu i vzadu
Odkládací schránka v předních dveřích
Odkládací zásuvky pod předními sedadly
Odkládací zásuvky pod zadními sedadly v 2. řadě série
Okenní airbagy vpředu i vzadu série
Ozdobné kryty kol 15'' nebo 16'' Caraďbes
Palubní počítač v angličtině (7 funkcí) (možnost volby němčiny nebo francouzštiny)
Plnohodnotné rezervní kolo
Poloautomatická parkovací brzda
Posuvná středová konzole s odkládacím prostorem mezi řidičem a spolujezdcem a s loketní opěrkou
Přední mlhové světlomety
Přední opěrky hlavy s funkcí Komfort
Přední, zadní a boční ochranné lišty "Pierre ŕ fusil" v kombinaci s nemetalickou barvou
Přední, zadní a boční ochranné lišty v barvě karosérie v kombinaci s metalízou
Přenosný popelník/zapalovač
Protisluneční záclonky na zadních oknech ve 2. řadě sedadel
Recirkulace vzduchu
Rozsvícení výstražných světel v případě nouzového brždění
Sklopné opěrado sedadla spolujezdce (do polohy stolku)
Sklopné stolečky na opěradlech předních sedadel
Světlomety s dvojitou optikou
Tempomat s omezovačem rychlosti
Tři samostatná sedadla v 2. řadě - sklopná, výklopná, vyjímatelná
Tříramenný volant výškově a hloubkově nastavitelný
Ukazatel vnější teploty
Uzávěr palivové nádrže s integrovanou záklopkou
Vnější kliky dveří v barvě matného chromu
Vnější zpětná zrcátka v barvě karosérie
Vnější zpětné zrcátko řidiče asférické
Vnější zrcátka elektricky nastavitelná, vyhřívaná
Vnitřní komunikační zrcátko (nelze s el. střešním oknem)
Volant a hlavice řadící páky v kůži tmavě šedá
Výplně dveří tmavě šedá
Výškově nastavitelné bezpečnostní opěrky hlavy na všech sedadlech
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče

Výsledná cena s doplňky:
445.600,- Kč

Dopekla, to je dilema...
;-\ ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
41
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 13:38
Re: Auto pre rodinu
Škodylak 120 L

Rok výroby 1986
nabehané 127 576 km
prvý majitěl
serviska
STK do 2010

Cena: 8.000,- Kč
Výbava:
švihadlá aj vzadu
poťah volantu - chlpatý (biela farba)
Poťahy sedadiel - tygrie
Hlavica riadiacej páky - v plaste zaliaty model autíčka (Tuzex)
Ozdobné kryty kolies - dovoz Maďarsko
Zadné prítlačné krídlo - dovoz Poľsko
Obutie - protektory zn. Obnova 165/70 R13
Rádio - Pakosonic - dovoz Rakúsko
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 13:40
Re: Auto pre rodinu
a ešte som zabudol na voňavý stromřek Wunderbaum... >:-[]
Avatar - da_b0mb
27. 2. 2009 13:41
Re: Auto pre rodinu
Ty jsi dneska zase v ráži >:D
27. 2. 2009 13:50
Re: Auto pre rodinu
Keď budeš mať v tej cene 2CV ročník okolo 80 v takom stave, tak sa ozvi. >:D ;-)
27. 2. 2009 15:00
Re: Auto pre rodinu
Jo, ale bude u ní ještě jedna nula....:o)
27. 2. 2009 14:21
Re: Auto pre rodinu
keď popisuješ doplnky, napr. "ozdobné kryty kolies - dovoz Maďarsko" tak miesto "dovoz" napíš IMPORT. Znie to potom tak drahšie a hodnotnejšie. Potom by som sa s 3x IMPORT doplnkami nebál dať cenu aj na 8500Kč :-!
27. 2. 2009 14:59
Re: Auto pre rodinu
Rádio Pakosonic - dovoz Rakúsko? :-) Jsem nevěděl, že si Rakušáci pouští přes Schengenspace do země vietnamské trhovce :-)
Avatar - Pierro
27. 2. 2009 15:19
Re: Auto pre rodinu
to bylo ještě v dobách tržnice na Mexikoplatzu... :no:
27. 2. 2009 13:40
Re: Auto pre rodinu
To je fakt "dilema", u mňa by to na prvý pohľad vyriešil motor 1,9 TDI vo Fabii, to si fakt neviem predstaviť, ako by to fungovalo, aby som to pretrpel. Naopak, 1,5 dCi poznám z Almery a je to naozaj šikovný motorík.
27. 2. 2009 13:49
Re: Auto pre rodinu
S motorom 1.9 dCi 130k je cena rovnako vybaveného modelu 465.600,- Kč.
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2009 13:54
Re: Auto pre rodinu
Je to úplně light choice.Fabka má ten seznam delší,takže je lepší,to snad ví každé malé dítě.Navíc má uzaviratelnou odkládací schránku u spolujezdce.A zamykací!!!!!!! :-!
Avatar - da_b0mb
27. 2. 2009 13:58
Re: Auto pre rodinu
Paráda, ušetříš za trezor...
27. 2. 2009 18:12
Re: Auto pre rodinu
Popripadě se da vyuzit coby odkladiště neposlušných detí! ;-\
27. 2. 2009 14:24
Re: Auto pre rodinu
>:-[] :yes:
Avatar - miromen
27. 2. 2009 13:59
Re: Auto pre rodinu
Ikdyž nemam recky rad tak zde je volba jasna.
27. 2. 2009 14:26
Re: Auto pre rodinu
zůstává jediná otázka, která naši dilemu definitivně vyřeší:
dá se Fabka Kombi objednat s bílou střechou? :-!
Avatar - petrumr
28. 2. 2009 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 2. 2009 14:37
Re: Auto pre rodinu
Hej, ale rencek nema bilou strechu, to bys pak nebyl ten spravnej rizek v tangach :-)
27. 2. 2009 15:01
Re: Auto pre rodinu
vpoho, nemá ju ani tá fábka - to by šla cena už cez pol mega
27. 2. 2009 15:22
Re: KAROSA RS
Klaudie, ty stále nechápeš jednu věc. Jsou lidé, kteří jsou schopni si koupit scenica a hrát si v něm na milovníka aut. To se vztahem k autům přece nemá nic společného. Scénic je přibližovadlo z bodu a do bodu Bé. Tím to hasne. A pak jsou auta, od Renaultu třeba laguna. Ano, to je auto. Můžeme diskutovat jestli je horší nebo lepší než Mondeo či Passat, ale jde prostě (v chlapském, bějčím) chápání o auto.

No, a pak jsou také malá auta, třída subkompakt. Třeba právě fabia na antracitu, stříbrné střeše, na sedmnáctkách (fantastická kola)... prostě pochop, když jsme třeba u těch kol, to je o lásce k autům. Přece si nebude někdo strkat do scénika sedmnáctky >:D proč by to dělal? Tam je inspirace jasná - karosa... >:D tedy autobus, trolejbus, případně pendolíno. Samozřejmě i v MPV segmentu bys našel jisté ikony svého druhu... není to jednoduché, ale jsou. Scénic to není...

Musíš tedy rozlišovat mezi milovníky aut, kteří jezdí auty, která se dají milovat (nemusí jít nutně o devětsetjedenáctku) a pak lidmi, kteří jezdí třeba to kompaktní MPV... těm lidem je úplně jedno, jaké MVP jedou, to jsou lidé, kteří necítí auta, ti jen jezdí nějakým autem. Kapiš?

A přestaň už konečně s tím švorcáckým úpěním za cenou. Je to ostudné a trapné :no:
27. 2. 2009 15:40
Re: KAROSA RS
jojo, Fabka v kombajnu a v TDIčku, to se prostě nedá nemilovat.

Tu si určitě koupí lidi, který nechtějí jenom obyčejné přibližovadlo, ale dizajnovou ikonu... :-!

Předpodkládám, že ikonou v MPV segmentu asi bude Golf+ a Touran >:-[]
27. 2. 2009 15:48
Re: KAROSA RS
Tys to napsal, odtušuji, že tedy pro tebe ano. Co se týká segmentů (neb o těch je tu řeč, alespoň se domnívám) pak opravdu to tak je, srdcaři, milovníci aut si zpravidla kompaktní esuvečka nekupují. Ti si (v poměřitelné velikosti) koupí třeba focus ST. Kompaktní SUV si lidí kupují takříkajíc z donucení vlastními okolnostmi, nikoliv, že by si řekli - tak nyní si koupím něco v kompaktech, něco co naplní i (i) mé srdce milovníka aut.

Aktuálně k horním snímkům píši, ano, srdcaři v subkompaktní třídě mají ve fabii výborný objekt své lásky. Překrásný vůz, povýšený tím bicolorem do stavu ikona. Osobně mě ještě více než ta červená dnes zaujala fabie na černém spodku a světlé střeše. Myslím, že jako stylotvorný prverk (souhra barev mezi střechou a koly) by to mohlo velmi zafungovat. Ve fabii bych preferoval benzín.
27. 2. 2009 16:02
Re: KAROSA RS
objekt lásky? když myslíš ;-)
27. 2. 2009 16:20
Re: KAROSA RS
Já si to nemyslím, znám lidi, kteří mají velmi silný vztah (přeneseně tedy tu lásku) k produktu ze segmentu subkompakt, dokonce i k produktům menším, na tom není přece nic divného. Nedomnívej se, že "milovat" lze jen tu devětsetjedenáctku. Jsou například kluby MINI (velmi početné) jejichž členové ctí svou značku.
27. 2. 2009 16:37
Re: KAROSA RS
no jo, ale milovat MINI a milovat Fabku je přece jenom trochu rozdíl, ne?

jasně, i v tomto segmentu je pár skutečně skvostných vozítek, ale Fabie je prostě normální masovka. Pochopím ještě nějaký tuning klub, kde si s ní vyhrajou k nepoznání, ale Fabka s pár plastama navíc z výroby? :-!
27. 2. 2009 16:59
Re: KAROSA RS
Kuko, vnitřně v tom rozdíl není. Dokonce bych napsal, že milovat (původní) MINI snad může jen těžkej beznohej válečnej veterán, ale tak to prostě je. Nejde ani o velikost ani o kvalitativní třídu, jde o ten styl vozu, resp o to, jak se vůz zapsal do dějin lidí. Fabia (když už o ní píšeme) je běžný klasický hatchback, a právě proto může být i ona členem klubu milovníků. Samozřejmě, že oba jistě vnímáme, že nejde o ikonu v pravém slova smyslu, ale já zde nyní (v kontraastu k tomu scénikovi) akcentuji segment. Vezmi si třeba starou felicii, to je ikona, přitom technicky zcela produkční vůz.
1. 3. 2009 03:35
Re: KAROSA RS
No, v NDR bude pár důchodců co se budou sdružovat ve Fóbia klubu.
27. 2. 2009 18:20
Re: KAROSA RS
Někdo jako objekt lásky má třeba 12-ky, 14-ky nebo taky 15-ky. Obecně mu říkají pedofil. Když miluje Fabku tak je co? ;-)
Avatar - white label
27. 2. 2009 18:56
Re: KAROSA RS
Fabiofil a jednou za rok se pořádá Fabiofest (konkurence Febiofestu)...bi-coloři mají slevu... 8-s
27. 2. 2009 19:46
Re: KAROSA RS
A co třeba opravdová, malá auta pro nadšené řidiče, Mazda 2, Ford Fiesta, slušná může být i nová Ibiza.
Avatar - white label
27. 2. 2009 16:37
Re: KAROSA RS
V MPV se momentálně "ikoně" nejvíc blíží trochu větší S-MAX...
27. 2. 2009 16:39
Re: KAROSA RS
S-Max je fajn :yes: , ale v téhle kategorii velkých krabic je u mně jednoznačně Nr.Uno ESPACE :-!
Avatar - white label
27. 2. 2009 17:03
Re: KAROSA RS
Ono je to právě o tom, že ten S-MAX není ani zdaleka jen "velká krabice" jak o téhle kategorii píšeš, zatímco ESPACE má k tomu i přes určitý "luxus" prostě blíž...
27. 2. 2009 16:02
Re: KAROSA RS
Ty si asi vážne na hlavu chlape - ja o voze, ty o koze.
Prednedávnom sme sa tu bavili o Fábke, že krátka nie je pre rodinu dostačujúca, že pre rodinu jedine kombi. Tak porovnávam rodinné kombi a van. Že je o triedu väčšie MPV o 50 litrov lacnejšie ako Fábka, je na zaplakanie, ale je to tak. A netvár sa, že si Scénic videl inak ako cez výklad predajne, v živote si sa takým autom neviezol, tak neviem, čo plkáš.
A tie drísty, že ľudia jazdiaci MPV necítia autá, že len švorcáci riešia cenu - daj si uterák na hlavu, človeče. Si úplne na dne, čo slovo, to blábol...
27. 2. 2009 16:23
Re: KAROSA RS
Dávat do kontrastu k výběru Fabii a Scénic, to opravdu o něčem svědčí, Klaudie, to se na mne nezlob. Někdy můžem rozebrat komunitu "milovníků" kompaktních esuveček. Bude o čem psát ;-)

Jo, scénica jsem řídil, už jen usednutí a rozhlédnutí je nezapomenutelnej estetickej zážitek... Nepasuj to auto, kam nepatří.
27. 2. 2009 21:27
Re: KAROSA RS
Ty si vážne mimo. Keď nechápeš o čom píšem, radšej sa zdrž komentáru. Vpohode sa bez neho zaobídem.
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
27. 2. 2009 16:48
Re: KAROSA RS
1.cena: Fabia dle ceníku: 440900,- Scénic: 469900,-
( při platbě hotově - ty mlžíš tím, že u Renaultu píšeš cenu na leasing, u Škodovky máš cenu špatně )

2.motor: Fabia 1,9 77kw - Scénic 1,5 63kw
( Scénic nemá 105PS jak píšeš )
27. 2. 2009 21:32
Re: KAROSA RS
Tak si to pozri láskavo ešte raz. Sú to aktuálne ceny za ktoré si tie autá kúpiš hoci zajtra. Výbava je vypísaná, ak chceš byť múdry, tak si zisti, čo daná výbava naozaj obsahuje a za čo je dopočítaný príplatok. Obvinenia z mlženia niečoho si nechajpre seba.
[odkaz]

S tým leasingom máš pravdu, ale len čiastočne, cenové zvýhodnenie zaň je 40 tisíc, takže konečná cena a hotové je 485.600,-. Za to sa ospravedlňujem, nebolo to úmyselne.
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
27. 2. 2009 22:06
Re: KAROSA RS
Srovnáváš hrušky s jablkama, a ještě špatně.
Místo dlouhýho horního příspěvku stačilo napsat " nemám rád Škodu ".
Avatar - miromen
27. 2. 2009 23:16
Re: KAROSA RS
Evidentně si nepochopil co tim KLAUDIUS myslel.
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 19:16
Re: KAROSA RS
Ty tupec a polodebilček, konkurenti stoja rovnako.
Avatar - Hory
27. 2. 2009 14:33
VÝSMĚCH!
Tak už vím, co dělá novou fabii tak neodolatelným autem! Je to stříbrná (sic!) střecha! Ach jo, myslim, že na západě jen nechápavě kroutěj hlavou, co to tam ty matlové v Čechách vymejšlej za p.čoviny!!! :no:
Rozbalit vlákno
19
27. 2. 2009 15:11
Re: VÝSMĚCH!
Vidíš, a to ich ešte nenapadla pochrómovaná... >:D
27. 2. 2009 15:26
Re: VÝSMĚCH!
Mrkni na prodeje Fabií v Německu. Takhle jsi tu jen jak rumcajs na posedu.
27. 2. 2009 15:43
Re: VÝSMĚCH!
já šrotuju, ty šrotuješ, on šrotuje

eine Fabia für mich, eine Fabia für dich, eine Fabie für jedem

aber mit weisse top bitte :yes:
27. 2. 2009 15:51
Re: VÝSMĚCH!
To se domníváš, že v Německu se mohou za šroťbonus kupovat výhradně fábie? Takovéhle představy tu můžeš uplatňovat opravdu jenom ty :no:
27. 2. 2009 16:00
Re: VÝSMĚCH!
vyvrať to. vem si argumenty a rozbi můj příspěvek na kusy. >:-[]

prodeje v Německu, ani nikde jinde mě o "kráse" Fabky nepřesvědčí.
Šrotovné nejvíc zasáhlo právě tento segment. Když k tomu připočteme pro ně momentálně výhodný kurz a tradičně lepší výbavu pro německý trh, zůstáva jenom překonat averzi k zevnějšku. A věřím, že státní bonus mnoho lidem zrak zakalil...

Je ať je kupují, to je fajn. My je pro ně rádi vyrobíme. :yes:
27. 2. 2009 16:16
Re: VÝSMĚCH!
Tohle vlákno není přece o kráse fabie či jiného auta, ale o tom, že kolega nahoře píše, že na Západě kroutěj hlavou jaká zvěrstva Škoda dělá s fabií... tak mu píši, ať si zjistí čísla prodejů na tamním (třeba Německém) trhu. Ty se tomu směješ, že si všchni ze šroťáku jdou koupit fabii, odpovídám ti tedy, že píšeš nesmysl, neb nikdo v Německu nediriguje, že se tam musí kupovat fabie, ty na to (nesmyslně) reaguješ, že se ti fabia nelíbí... 8-s ;-\

Tedy opakuji, ta tobě se nelíbící fabia a ta fabia z níž si na západě dle kolegy protáčej panenky se tam... prodává jak housky na krámě. Tedy než toto vypovídá o tvém a kolegově rozhledu a samozřejmě o kvalitě fabie.
27. 2. 2009 16:33
Re: VÝSMĚCH!
1. netvrdím, že se tam Fabie prodává jenom kvůli prémie, ale že ta prémie je velice silný faktor právě v této třídě (včera jsem četl, že koncernu v Reichu celkově moc dobře prodáva Golfy, Pola a Foxy). Napsal jsem tam několik argumentů, které prodej Fabie podporují. Nebo chceš tvrdit, že poslední 2 měsíce co Škodovka jela na 4 pracovní dny měli v Reichu rychlokurz estetična pro široké masy a po závěrečných zkouškách se všichni teď vrhli na housky, teda na Fabky

2. čísla prodejů o kvalitě vypovídají nic na druhou. proč se prodává tolik frantíků a makaronů když všichni vědí že to jsou šmejdy?

3. čísla prodejů nevypovídají nic ani o kráse vozu. měrit krásu dokážeš zatím jenom ty, doufám, že nás to na blogu naučíš i nás ostatní. >:-[] ;-)

Fabii považuji za kvalitní vůz (napsal jsem to už nejednou). Sice mám osobně rád měkčí podvozek a trošku odvážnejší interiér, kvality spracování a materiálů nicméně uznávám. Škoda toho zevnějšku, ten prostě nepřekousnu.
Co by jí však hodně pomohle (teda kromě pořádného F/L >:-[] ) jsou nové koncernové motory. Malé benzinové turbá, nízkoobjemové nafty. Jsem zvědav, kdy jim dovolí je nabízet.
27. 2. 2009 16:50
Re: VÝSMĚCH!
Na tohle se už dá reagovat... No, souhlasím, že by to chtělo ty malé přeplňované benzíny a další naftu. Přednost holt bude muset mít asi nové POLO.
27. 2. 2009 16:58
Re: VÝSMĚCH!
a co ta nová podvozková platforma? nafasuje jí Fabka až v nové generaci, nebo udělají rychleji novou generaci alá Golf 6?
27. 2. 2009 17:01
Re: VÝSMĚCH!
Člověče já dodnes vlastně nepochopil, proč novou fabii nedali na novou platformu, když úspěchy Škody by si to zasloužily. Ibiza ano, fabia ne, to mi nesedí. Dokonce bych to více chápal, kdyby to přišlo obráceně...
27. 2. 2009 18:12
Re: VÝSMĚCH!
Jednoduchý cyklus. Každý dvě sezony na jedné platformě. Polo s Ibizou jezdili na staré fošně až do roku 2002, zatímco Fabia měla nový podvozek už v roce 1999. Teď je tedy na řadě Fabia. Za předpokladu, že nějaký nový podvozek bude.
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 19:39
Re: VÝSMĚCH!
NEBUDE.
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 19:45
Re: VÝSMĚCH!
Tak toto nechápem. SEAT potreboval niečím EXTRA-zaujať. A mu ani nič iné nemohli dať, než novú platformu.
Proste-argument, že to Škode neobstojí, to by stačil SEATU aj VW. Nesvedčí to o ničom inom, než o úpadku Škody. Najpr bola na rovnakej úrovni ako VW a keď mocipáni z VW GROUP zbadali, že mnoho ľudí si kupuje tiež krajšie Volksageny a v prípade Golfu aj s väčším kufrom, ihneď sa rozhodli to zmeniť. Ale budme radi, že stále pritom prekonáva konkurenciu. To skôr hovorí o úrovni VW, než nízkej úrovni nových Škod. Nebyť tích svíň, jak si povedal, mohla byť Škoda aj prémiovým výrobcom. Ale takto aspoň budme radi, že ju VW nechal vyhúpnuť.
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:12
Re: VÝSMĚCH!
Nerozumiem.
Avatar - petrumr
27. 2. 2009 20:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2009 12:24
Re: VÝSMĚCH!
* Co by jí však hodně pomohle (teda kromě pořádného F/L >:-[] ) jsou nové koncernové motory. Malé benzinové turbá, nízkoobjemové nafty. Jsem zvědav, kdy jim dovolí je nabízet *

si sa zblaznil ?????? to nehovor ani potichu. co ked ta niekto zo skodovky bude pocut. vies co sa stane, ked sa dozvedia ze narod tuzi po maloobjemovych dizloch ?????? ufiknu dalsi valec a urobia najlepsi motor na svete, dvojvalcovy 0.9TDI.
1. 3. 2009 03:39
Re: VÝSMĚCH!
Fábie se tam prodává, protože je to DESIGNOVÁ IKONA. >:-[]
Avatar - Hory
2. 3. 2009 14:37
Re: VÝSMĚCH!
Prodeje v Německu mě vůbec nezajímaj, nic si nepochopil, ty se svou láskou k autům >:-[]

"Stylová" verze se stříbrnou střechou se tam ještě neprodává, já komentoval ji... Dream on, you jerk! :no:
Avatar - petrumr
27. 2. 2009 19:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2009 20:12
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
27. 2. 2009 21:30
Re: ty kresla vypadaj dobre
"Xindlwagn", to zní fakt "cool"...to si vymyslel úplně sám...? Tak "poraď" kdo a kam dává ty správné?
Avatar - petrumr
28. 2. 2009 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2009 20:26
GTI
...mám tě rád, ale v posledních dvou dnech, si to přiznej, tak trošku, trošičku, úplně malilinko válíš....dej možnost i jiným získat tu krásnou trofef "Zlatý ventilek". Zatím vedeš napříč kategoriema. ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:37
Re: GTI
Len aby si tam neskončil ty. >:D
Avatar - Ji/Ri
28. 2. 2009 00:51
Re: GTI
Dokud bude Gurrrru perlit tak jak tady a u Lancie, tak nemám šanc. Jinak super odkazy na toho megoša v Portugalsku! :yes: :yes: Megan je origo krasavec.
Avatar - Rampa89
28. 2. 2009 01:35
A já furt čekám...
kdy zase konečně příjdou s tímhle [odkaz]

já se snad nedočkám!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
28. 2. 2009 18:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.