Škoda Fabia Stick n'Drive: Personalizace na francouzský způsob
Tato možnost tolik nezatíží peněženku majitele (či majitelky) a efekt pro okolí je maximální, kolemjdoucí vás v záplavě stejných vozů rozhodně nepřehlédnou. Průkopníkem v tomto směru byl britský Mini ještě ve své prapůvodní podobě z konce padesátých let. V poslední době se podobné personalizační programy nabízejí například pro Renault Twingo, Fiat 500, nebo jihokorejskou Kiu Soul. Právě Kia naposledy vypsala soutěž o nejlepší barevný návrh karoserie, a to dokonce i u nás v České republice. Vítěz získal skutečný vůz vyvedený přesně ve svém designu.
Mladoboleslavská Škoda přichystala podobnou akci, ovšem pouze v zemi galského kohouta. Francouzské zastoupení chce dále podpořit prodej nejmenší řady české automobilky. Soutěžit lze na internetových stránkách www.stickanddrive.com v několika kategoriích, například Fashion, Funky, So Pretty, Classique, VIP, Chic, Rocknroll, Fury, či Bling Bling. K dispozici jsou dvě možnosti – buď online nástroj na úpravu vozu přímo na webu, nebo si lze stáhnout kresbu nejmenší škodovky na pevný disk a poté ji v příslušném programu vybarvit dle své fantazie.
Vítěz celého klání získá nový vůz přesně tak, jak jej sám navrhl, druhý v pořadí pak šek na 3000 Euro. Ten mu bude stačit na to, aby svůj design také realizoval, celkové náklady jsou zhruba 2000 Euro. Automobil však bude muset použít vlastní, nebo si jej může u prodejce rovnou objednat.
Nejlepší práce budou publikovány také na sociálních sítích jako Facebook, Twitter, či Flicker.