Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia v Indii: Because you're special (video)

Fabia láká indické zákazníky reklamou jak z Bollywoodu.
Zpět na článek
14. 10. 2011 14:57
14. 10. 2011 18:05
14. 10. 2011 13:01
Slecna v ruzovem...
Jejeje. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - saldy
14. 10. 2011 14:10
Re: Slecna v ruzovem...
Ano do fabie se dokáže pohodlně vejít 8 indických vesničanů, nebo 2 češi či 3/4 štíhlejšího američana. >:-[]
Avatar - chlapecx
14. 10. 2011 14:57
kdo si všiml?
KDO si všiml že v Indii už mají ten posílenej tříválec na 55 kW??? >:-[]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - petrumr
14. 10. 2011 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 10. 2011 16:34
Re: kdo si všiml?
Oni ten tříválec označují jako MPI, což je stejné, jako tříválec v NSF, který má rovněž 55kW.
Takže těžko soudit, jestli je to HTP, či ten nový tříhrnek.
Avatar - petrumr
14. 10. 2011 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chlapecx
14. 10. 2011 18:02
Re: kdo si všiml?
yes :-) ;-)
Avatar - chlapecx
14. 10. 2011 18:01
Re: kdo si všiml?
to je chlapci jedcnoduchý.... ten nový má jen LITR :-))) A museli by do fabier dávat i jinou převodovku :-)
TAKŽE JE to HTPčko :-)))
mezi náma první HTPčka i u nás byly označovaný MPI :-)))
Avatar - petrumr
14. 10. 2011 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
14. 10. 2011 20:01
Re: kdo si všiml?
Osobně bych vůbec název MPI neoživoval, automaticky se mně vybaví 1,3 z favorita s vícebodem...
Avatar - petrumr
14. 10. 2011 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
14. 10. 2011 21:03
Re: kdo si všiml?
Ne, ne, ve faceliftovaných feliciích v 1.3 (40 a 50kW)!
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2011 21:16
Re: kdo si všiml?
Ale ano, ve Fabiích byl. A ve Felicích už před faceliftem.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
14. 10. 2011 21:37
Re: kdo si všiml?
MPI (multi-point-injection) až po FL, před FL bylo jednobodové (to bylo i v posledních ročnících favorita/formana).
.
Že byl ve fábiích převrtaný na 1.4 (44 a 50kW) nerozporuji, btw to prý byl svým projevem velmi slušný motor (50kW), známý ho měl ve služební fabii combi a dost si ho pochvaloval...
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2011 21:44
Re: kdo si všiml?
Ne, MPi se do Felicií dávalo už od roku 1996.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
14. 10. 2011 21:54
Re: kdo si všiml?
No jo, máš recht, měl jsem MPI spojený s FL, ale MPI opravdu přišlo už v 96.
14. 10. 2011 21:29
Re: kdo si všiml?
Motory pro Fabii by teď měly plnit BS 4 (Bharat Stage). Jinak ten motor je opravdu klasická haťapka 1,2, jenom má trochu vyšší výkon a nižší krouťák.
Avatar - petrumr
14. 10. 2011 21:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2011 00:28
Re: kdo si všiml?
Vyrábí se to od 06/2008 a je to R3 1.2 12V HTP má 110Nm/3750 rpm (evropa 112Nm/3000-3500 rpm) a 55kW/5400 rpm (evropa 51kW/5400 rpm), navíc se tam dávají písty s nižší kompresí (9.x místo 10.5) - to kvůli mizernému benzínu v jejich klimatu.

Bharat stage 3 a 4 jsou zjednodušené EU3 a 4.
14. 10. 2011 18:05
off topic, new f30
[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
32
Avatar - petrumr
14. 10. 2011 18:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 10. 2011 18:38
Re: off topic, new f30
za 1., si neco o BMW a jeho servisnich nakladech zjisti, tohle uz neni uroven skodovackyho hospodskyho placani u piva, a za 2., i kdyby to oservisnich nakladech byla pravda, nemyslim si, ze by to bylo neco, za co se ma BMW stydet... >:D
Avatar - petrumr
14. 10. 2011 19:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 10. 2011 20:22
Re: off topic, new f30
Jo ty delas v servisu, tak se nedivim ze o servisech BMW nemas ani paru, predpokladam ze zadny z BMW servisu vam nekonkuruje... ;)
Ale kazdopadne mas teda mimoradny talent na hospodsky kecy typu: "servis kazdyho vozu je drahej, jen ta skoda je prava orechova" je skoda, ze nechodis na pivo, mohl bys mistni folklor poradne obohatit.
Nechci te urazit, ale za 1., potencionalnim kupcum BMW by to mohlo byt u *, ale ten servis mozna je v necem financne narocnejsi nez nejake octavky, na druhou stranu dostanes trosku jine sluzby, a hodne veci gratis.
Za 2., apriory nesnasim reci o tom, jak jsou drahy nahradni dily na vsechny auta, a hlavne kdyz se tenhle argunet uvadi jako dobrej duvod pro koupi skodovky... >:D Je to fakt omezeny pohled na automobilovy svet, pac je nepravdivej...
Avatar - petrumr
14. 10. 2011 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 10. 2011 22:01
Re: off topic, new f30
nekolik let prohlidky zdarma, malickosti ktere potesi, na druhou stranu, ten jejich klient si i to pristi auto koupi u toho dealera s velikou pravdepodobnosti, vim ze pro tebe je to mozno nepredstavitelna vec, ale prodat neco, prodat treba i levne, aniz by tam mela byt nejaka pridana hodnota ve forme nadstandardich sluzeb, umi kde kdo, je uz jina vec jestli si udrzi zakaznika. Pro zaslepene fandy skodovky je to jedno, hlavne ze dostanou fabku za snizenou cenu i s dirou na palubce, ale nekde jsou na jine urovni. Ale to neni jen o bmw, po koupi nasi RAV4ky jeste pred 10 lety, servis x let zdarma bylo taky mozne vyjednat... A kdyz ti reknu, ze po objednani 3er coupe dealer hned nabidl vic jak 20%ni snizeni ceny oproti prodejni cene... ( a nebyla to skladovka ) Muzes rict, ze je krize, coz ale na BMW vylozene neplati, ale o zakaznika se bojuje i na premiove urovni a mozna jeste vic nez v mainstreamu.
Avatar - Ronault.
14. 10. 2011 22:20
Re: off topic, new f30
Je to marné... Kdyby jsi mu přistavil BMW, že si jej má prohlédnout a projet, tak by se šel podívat prvně na roletu v kufru a pokud by tam nebyla ta "skvělá" (reálně stojí za prd a nic nevydrží), tak by ani o tu projížďku neměl zájem.
14. 10. 2011 22:29
Re: off topic, new f30
Nejde mi o shazovani lidi, ani o pohrdani jinejma. Vazne, nemam zapotrebi, nakonec tata ac meni auta dost casto, a nikdy nemel ojety auto, primarne z toho duvodu, ze ma rocne najezd asi 70t kilaku, treba i vic. Na BMW si taky nevydelal podvodama a ruznyma praktikama, ale ac si to vetsina lidi mysli, ze jde jen o snobarnu, nebo se plati "jen" za image, neni to tak. Je tam celkem jasny kvalitativni rozdil, co se tyce jak techniky auta, tak poskytovanych sluzeb, ale tak to ma byt, prece tohle by melo byt normalni i na urovni mainstreamu, nakonec, proto asi tak FIAT dopadlo v CR, neni mozny ze vzhledove vydarene auto, typu Bravo by nekoupilo vic nez 9 lidi mesicne... Kazdopadne, co jsem chtel zduraznit, je omezenost vyse uvedenych argumentu o predrazenych servisech, a o shazovani vseho, co neni Skoda.
Avatar - Ronault.
14. 10. 2011 22:49
Re: off topic, new f30
Mě to vysvětlovat nemusíš, já se o to zajímaů... a zhazování to není, on se tady zhazuje sám na onu úroveň (přetáčeče tahometrů)
14. 10. 2011 23:24
Re: off topic, new f30
pretacec... >:D ... ale vis jak to je i s tema pretacecema..., nebyt poptavky, neni ani nabidka, kdyby lidi misto cisla na tachometrech kupovali stav auta tak by nikdo nemusel pretacet... ;)
Avatar - Ronault.
14. 10. 2011 23:46
Re: off topic, new f30
Kdyby, kdyby.... je to prostě podvod a tečka ;-) Při dnešních pozincích a kvalitních lacích máš problém poznat na první pohled třeba 100 a 200 t. Kdysi to šlo, Škodovka 200t bez generálky motoru a nové kastle nenalítala
Avatar - petrumr
15. 10. 2011 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2011 16:23
Re: off topic, new f30
Myslel jsem ze i omezenost ma sve meze, ale zrejme nema. Bavit se s tebou je zbytecne.
Ano, zivi me rodice, dokonce i studuju, jak jse to hnusny a nepredstavitelny vid, a ano mame i BMW doma, a ano oproti tobe snad vim jak to chodi a neplacam jen nesmysly. Ted jako co, mam se snad za to stydet nebo co? Jestli se ti ale neco porad nezda, nebo jeste nechapes, tak ti to vysvetlim v dalsich 3 jazycich. Hezkej vikend.
Polopatisticky pro mene chapave jedince z tech servisu. Cela vec zacala na servisnich cenach premie, jelikoz zadne premiove auto jsi zrejme nevlastnil vis o tom *. Ale, kdyz uz jsi to vytahl, nehlede na porizovaci cenu auta, ktera je v tomto pripade naprosto irelevantni, protoze se jedna o cenu servisu, tak pravdu nemas, at uz se snazis to vsechno jakkoli prekroutit.
15. 10. 2011 16:30
Re: off topic, new f30
A k tem komunistum, z me rodiny nikdo od nikoho nic nekradl, jestli ti to prijde bezne, a obvinujes lidi na forech takovyma vecma, zrejme to mas, nebo jsi mel v rodine ty.
Avatar - petrumr
15. 10. 2011 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 10. 2011 17:12
Re: off topic, new f30
Pan ma zrejme, elementarni problemy s chapanim psaneho textu, a kdyz uz neco tvrdis, nejdriv se koukni na zacatek diskuse, kdo tema BMW vytahl, ja to rozhodne nebyl, jen jsem reagoval na tvuj omezenej nazor.
Rodice moc dobre znam, narozdil od tebe, a nikdo mi pusu prachama smerovat nemusel. Jestli jedina vec, ktera dava smyls tvymu zivotu, je rejpani do vseho, a kazdyho kolem, kterej ma jinej nazor na veci nez ty, a nepredstavuje pro nej vrchol automobilismu Fabka HTP, tak musis mit opravdu ''krasnej" zivot.
Avatar - petrumr
15. 10. 2011 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
15. 10. 2011 19:10
Re: off topic, new f30
Tak to je síla. Prvně tady píšeš jak nesnášíš komunisty a pak napíšeš přípěvek, za který by se nemusel stydět kdejaký svazák v 50.letech 8-s
15. 10. 2011 21:30
Re: off topic, new f30
Jses typickym prikladem cloveka, kterej z duvodu vlastniho osobniho neuspechu nedokaze prekousnout, ze nekdo maka celej zivot a neco i dokaze. Promin, ale o me, a nasi rodine a o mych rodicich nevis ani h...vno, tak si ty svy zamindrakovany ke*** nazory nech pro sebe.
Jeste jednou si poradne precti vsechny moje komentare, nikde jsem nikoho neodsuzoval a nehazu spinu na nikoho kvuli jeho financni situaci, nebo se nikomu nesmeju kvuli tomu ze ma takovy nebo makovy auto, do postaveni menecenneho se dostavas ty sam tim, ze jses omezenej zavistlivej buran, tecka, to nema nic spolecnyho s penezama, nebo autem v garazi, mentalne bys byl zrejme stejnej i s klicem od lamba v kapsach.
Rodice vidim jednou za mesic, jelikoz studuju v Praze, a jelikoz i tvy matematicky vedomosti budou na dost nizke urovni, tak ti prozradim, ze jen tim, ze clovek denne najezdi cca 100 km do prace a 100 domu z prace, coz je jizda 45 minut tam a zpet, tak uz ma 1000 km za tyden. Rocne cca 50 tisic, kdyz odectu ruzne svatky atd, a to jeste pocitam jen jizdu do a z prace...
Jestli neveris je to tvoje vec, a zrejme by ses i ***, kdybys vedel, zek te Fabce jsi dostal velky h..vno a jeste sis musel i priplatit, za samotny auto vyhodis vic, nez na konkurenci ktera je lepsi a vetsi a napriklad na 3er coupe nakofigurovany na cca 45 tisic euro dostanes vic nez 20%ni slevu, tak uz asi snad vubec neuveris...
Jestli kterakoli republika nepotrebuje jisty typ lidi, tak to budou burani, nevzdelanci a omezeni neokomunisti jako ty, kterym je vsechno podvod, kdyz ma nekdo vic, nez oni.
Kecy typu, ze se utapim v penezich ani nebudu komentovat, jako student jeste i pracuju, a ver mi ze od rodicu dostavam min penez nez vetsina studentu, tak se vazne uklidni. Ale i kdybych se v tech penezich utapel, jako ted vsichni co maj osobni rozpocet x-desitek tisic korun mesicne, by se meli bat o zivot, kvuli prevlecenym revolucionarum, jako jsi ty? Promin, ale vazne, je mi te lito, myslis si ze lidem, kterym posila zamestnavatel na ucet nekolik set tisic korun mesicne, jsou vsichni podvodnici, kazdej clovek, kterej se pusti do podnikani, je gauner, lekari majici soukrome ordinace, pravnici, lidi v ridicich fungcich, nebo jen lidi, co se snazi, a nevyhazujou prachy na blbosti, a treba si misto toho koupi lepsi auto nez ty, to jsou vsechno lidi, co by meli opustit CR? Tak promin, ale v tom pripade by darmozrouti jako ty by byli dost v *... hezkej vikend!
;-)
Avatar - Ronault.
15. 10. 2011 19:15
Re: off topic, new f30
Milej zlatej, vím, že tvůj rozhled končí tam, kde začíná tvá líná *.
Nedávno jsi tady radil někomu, že nemá jezdit tak daleko do práce, že pak nebude moci zpátky na kole, když si něco vypije.
Oháníš se tady servisem a z tvých příspěvků je jasno, že děláš v nějakém ČSAD nebo něčem podobném a měníš olej u autobusů a náklaďáků.
Až jednou vyděláš tolik, že si budeš moct koupit takové oblečení, za které se nebudeš stydět jít k BMW alespoň na předváděčku, tak se zkus poptat na záruky a servisní náklady. A totéž můžeš zkusit i u M-B.

To z jaké já jsem rodiny ti vyprávět nebudu, po tom ti může být úplné hojno, ale ty se tu prezentuješ jako pravičák, přitom nejraději by si zavedl hned třídní boj a ostatním závidíš i to kolečko salámu na talíři. :no:
Avatar - petrumr
15. 10. 2011 20:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
15. 10. 2011 20:55
Re: off topic, new f30
>:D
Tak jsem se jednou zase zasmál.
Kdybys místo toho závidění peněz ostaním zvedl tu svou línou zadnici a makal na sobě, teď a i dříve, tak jsi nemusel být takový závistivý moula.
Evidentně jsi v životě jen kradl, taťka kradl, mamka kradla, prostě zlodějská rodina, když nevíš, že peníze se dají nejen ukrást, ale i vydělat.
A co se týče mých rodičů, tak ty opravdu nevidím moc často, protože už u nich nebydlím >:D
15. 10. 2011 21:45
Re: off topic, new f30
>:D :yes:
Sice to me ta komunikace s nim nejakou dobu fakt stvala, ted je to uz docela *, ale stejne, asi se zacnu ridit dle pravidla "don't feed the Troll" ...
15. 10. 2011 21:35
Re: off topic, new f30
Hele ale kde ctes takovy blbosti, ze tu nekdo z nas, nebo kdokoli by pohrdal delnickou tridou? Navic definuj delnickou tridu, pac jestli lidi delis do nejakych trid, tak problem zrejme nebude v Ronaultovi ale v tobe... Mozna ti to jeste porad nedoslo, ale ja rozdeluju lidi dle jinych kriterii, ale typ prace, a stav bankovni konta rozhodne mezi nima neni.
Jinak, sekac je bomba zalezitost, obcas si tam clovek najde fakt zajimave veci, a divil by ses tomu, kdo do sekacu obcas zavita, hodnekrat jsou to lidi, co maj rozhodne vic rozumu nez ty... ;-)
Avatar - Ronault.
15. 10. 2011 21:45
Re: off topic, new f30
Chlape, ty jsi moc velký optimista, protože v 99% jsou to lidi, co mají víc rozumu než on ;-) >:D
15. 10. 2011 21:48
Re: off topic, new f30
;-) ...tak ja ho nechtel psychicky znicit, ze jo...
Avatar - Ronault.
15. 10. 2011 22:12
Re: off topic, new f30
1. Nejde zničit psychiku, která už zničená je.
2. Bohužel lidská blbost je věčná, takže nemusíš mít obavy, že bys petra zničil >:D
Avatar - petrumr
15. 10. 2011 23:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
16. 10. 2011 01:06
Re: off topic, new f30
Škoda je tiež značka. Alebo si myslíš, že to búcha nejaký Lojzo v garáži?! >:D Už som ti to písal minule, mal si sa lepšie učiť a mal by si sa lepšie. Nikto iný nemôže za to ako sa máš, čo nosíš a v čom sa vozíš, ako žiješ. Iba ty sám...
Avatar - Ronault.
16. 10. 2011 12:47
Re: off topic, new f30
jazvo, je to marné, je to marné, je to marné... A ty jsi taky starý zloděj! >:D
Avatar - jazva
16. 10. 2011 12:56
Re: off topic, new f30
Ja viem, ale mňa to baví! On je taký roztomilý. >:D
Avatar - Ronault.
16. 10. 2011 12:47
Re: off topic, new f30
Ještě jsem neznačkovým autem nejel. To je nějaká novinka na trhu? >:D

Chlape, měl by ses uklidnit, protože ti ještě prdne cévka v mozku a příjdeš i o to málo, co ti ještě zbylo ;-)
14. 10. 2011 21:25
Aktuální reklama
Jenom bych rád dodal, že zmíněná bollywoodská reklama je stará skoro 4 roky. Aktuální je tady: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0