Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia v únoru druhým nejprodávanějším autem na německém trhu

Odbyt malé Škody v Německu proti lednu vzrostl více než trojnásobně. Za zvýšením poptávky podle představitelů automobilky stojí především šrotovací prémie. V Německu se minulý měsíc nejvíc prodával domácí VW Golf.
Zpět na článek
18. 3. 2009 11:25
18. 3. 2009 11:58
18. 3. 2009 12:05
18. 3. 2009 12:08
18. 3. 2009 13:21
18. 3. 2009 13:23
18. 3. 2009 13:29
18. 3. 2009 13:32
18. 3. 2009 14:05
18. 3. 2009 13:42
18. 3. 2009 13:35
18. 3. 2009 12:05
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 12:26
18. 3. 2009 12:30
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 12:46
18. 3. 2009 12:56
18. 3. 2009 13:20
18. 3. 2009 13:36
18. 3. 2009 13:52
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 13:53
18. 3. 2009 13:54
18. 3. 2009 13:27
18. 3. 2009 13:29
18. 3. 2009 13:45
18. 3. 2009 13:52
18. 3. 2009 13:54
18. 3. 2009 13:40
18. 3. 2009 13:48
18. 3. 2009 13:43
18. 3. 2009 12:42
18. 3. 2009 12:47
18. 3. 2009 13:27
18. 3. 2009 13:31
18. 3. 2009 13:33
18. 3. 2009 13:40
18. 3. 2009 13:43
18. 3. 2009 19:11
18. 3. 2009 14:30
18. 3. 2009 13:32
18. 3. 2009 13:36
18. 3. 2009 13:47
18. 3. 2009 13:49
18. 3. 2009 13:53
18. 3. 2009 14:00
18. 3. 2009 14:03
18. 3. 2009 14:08
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:10
18. 3. 2009 14:14
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:16
18. 3. 2009 14:19
18. 3. 2009 13:15
18. 3. 2009 13:17
18. 3. 2009 13:26
18. 3. 2009 13:18
18. 3. 2009 13:19
18. 3. 2009 13:21
18. 3. 2009 13:27
18. 3. 2009 13:31
18. 3. 2009 13:41
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 13:58
18. 3. 2009 13:59
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 13:43
18. 3. 2009 13:47
18. 3. 2009 13:51
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:00
18. 3. 2009 14:05
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:10
18. 3. 2009 14:12
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:20
18. 3. 2009 14:24
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:28
18. 3. 2009 14:35
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:37
18. 3. 2009 13:48
18. 3. 2009 13:57
18. 3. 2009 14:05
18. 3. 2009 14:18
18. 3. 2009 14:27
18. 3. 2009 14:33
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:38
18. 3. 2009 15:09
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:10
18. 3. 2009 14:16
18. 3. 2009 14:17
18. 3. 2009 16:11
18. 3. 2009 13:40
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 13:41
18. 3. 2009 14:01
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:14
18. 3. 2009 15:47
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:03
18. 3. 2009 17:05
18. 3. 2009 17:22
19. 3. 2009 09:11
18. 3. 2009 17:22
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:41
18. 3. 2009 19:01
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 13:44
18. 3. 2009 14:00
neregistrovaný "507--"
19. 3. 2009 00:42
19. 3. 2009 09:24
18. 3. 2009 13:56
18. 3. 2009 14:00
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:06
18. 3. 2009 16:08
18. 3. 2009 16:40
18. 3. 2009 16:45
18. 3. 2009 17:14
18. 3. 2009 16:49
18. 3. 2009 14:08
18. 3. 2009 15:18
neregistrovaný "UlysseNuovo"
18. 3. 2009 15:49
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 16:15
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 11:23
výborná čísla
gratulace škodě :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2009 11:25
Čísla
Tie čísla pôjdu zase pekne nazad, len čo skončia šrotovacie prémie a všetky možné podpory a zľavy. Na veľké vzrušenie nie je dôvod. Že sa v nemecku najlepšie predávajú koncernové vozy, je známe, teraz k slovu "koncernové" pribudol ešte prívlastok "najlacnejšie". Nič viac a nič menej.
Rozbalit vlákno
32
18. 3. 2009 11:58
Re: Čísla
Zvláštní je, že neni důvod ke vzrušení a všichni o tom píšou, jako o Fritzlovi. Ale je fajn, že předražená Fábie je nejlacinější. To jsou paradoxy, co? V Česku si Fiat udělal vlastní šrotovací akci a nakonec se bude líp prodávat FordKa od Fiatu.
18. 3. 2009 12:05
Re: Čísla
A co teprve, když vezmeš v potaz prodej Audi A4. Kolik "chudáků" si ji díky šrotovnému mohlo dovolit. Jo koncernové a nejlacinější...
18. 3. 2009 12:08
Re: Čísla
Nojo, když je VW drahej, tak je kupující blbec bez mozku a když je levnej, tak je kupující švorák.
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 13:21
Re: Čísla
To je až zbytečný komentovat, ty argumentační veletoče stojí jen za úsměv.
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:23
Re: Čísla
S úsměvem na tváři, kšefty se zadaří - a výsledky usměvavé Fábie (jak tvrdí boleslavský marketing) to jen dokazují... Bravo prodejní veletoč... ;-) :yes:
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 13:29
Re: Čísla
Zrovna před chvílí jsem na to zíral, jedouc kolem Škoda salonu, fabia (asi 1,2) měla na skle cenovku 155 tis. a velký nápis "s klimatizací". :-| :yes:
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:32
Re: Čísla
Kolik měla ta holka škodovácká nalítáno?? A nejednalo se o výhodnou leasingovou cenu?? :-O
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 14:05
Re: Čísla
Popravdě, nevím, jel jsem kolem, mohla to být nějaká předváděčka, mrknul jsem teď na net a pár nabídek "nová fabia již od 199tis." tam je, ale těch 155 s klimou je přece jen jinde. ;-)
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:28
Re: Čísla
Buď si spletl 155 se 199 (podoba tam je), nebo to byl značkový autobazar Škody... >:-[]
18. 3. 2009 13:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2009 13:35
Re: Čísla
To je fakt, poukazujem len na to, že je to krátkodobý úspech na trhu, kde Škoda proste má úspech aj tak. Lepšie by sa čítalo, keby tá predražená Fabia proste zostala najlacnejšia... ;-)
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 12:05
Re: Čísla
Šrotovný je rovná šance pro všechny, někdo ji využije líp a někdo hůř. Škoda ( a VW ) ji využili perfektně. Nic víc a nic míň.
18. 3. 2009 12:26
Re: Čísla
Mňa najviac prekvapil vysoký predaj i-30 a zároveň to, že takmer identický ceed sa v Nemecku moc nechytá. Ale aj tak nechápem, čo Nemci na tých Fabiach vidia, veď majú v ponuke lepšie vozy od koncernu a preferujú ten designový nepodarok.
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 12:30
Re: Čísla
Asi tu Fábii nepovažujou za "nepodarok".
18. 3. 2009 12:46
Re: Čísla
Asi se tak nějak Němcům zdá, že Češi umí auta dělat líp než Slováci :-!.
A dvěstěsedmička tam taky zrovna není hitem, i když z francouzů je zdaleka nejlepší.
18. 3. 2009 12:56
Re: Čísla
No, to bolo veľmi vtipné, francúzske autá sa predávajú tak isto v Nemecku, ako nemecké vo Francúzsku, čiže podstatne horšie, to je proste určitý nacionalizmus v praxi, s tým ani marketing nič neurobí.
Avatar - chlapecx
18. 3. 2009 13:20
Re: Čísla
dyk ta právě tagle divně byla přdnostně udělaná pro Německo tyyyy:-) právě svou zvláštnsotí proti ostaním autům a tim že jsně ukazuje, že zůstává ve třídě malejch vozů (šířkou) i kyž ostatní Béčka rostou kdovíkam, to přesně dokazuje:-)
18. 3. 2009 13:36
Re: Čísla
Áno - napísal som niečo iné? ;-)
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 3. 2009 13:52
Re: Čísla
Pro tebe ta tabulka prodejů není důvod ke vzrušení,
pro mně je to naopak úspěch škodovky.
18. 3. 2009 13:53
Re: Čísla
miestny a dočasný - ale úspech to je ;-)
18. 3. 2009 13:54
Re: Čísla
tebe to možná nevzruší, ale veřím že zítra tady bude cca 300 příspěvků, z nichž některé budou nanovo definovat význam slova autoerotika >:-[]
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 13:27
Re: Čísla
Šrotovné opravdu důvod ke vzrušení nedává, až jeho efekt pomine, dopady na produkci budou o to horší, ale to nic nemění na faktu, že při stejných podmínkách prostě v Německu aktuálně boduje fabia mnohem více než ikony místních borců typu punta nebo yarise. Zkus být míň pokrytecký a přiznej, že být ve stejné pozici Kia nebo nějaký Renault, zpíval bys tu oslavné ódy. ;-)
18. 3. 2009 13:29
Re: Čísla
Každopádně si myslim, že ty "kvanta" teď prodanejch Fábií udělalo velkou reklamu a pokud je to spolehlivý auto, budou to mít konkurenti do budoucna zase o velkej kus těžší.
18. 3. 2009 13:45
Re: Čísla
To rozhodne, na druhú stranu ak by sa vyskytla nejaká výrobná vada alebo opakujúci sa nedostatok, bol by to o to väčší průser... Ale myslím, že čo sa tohto týka, môžu škodováci aj škodovkári spať kľudne. ;-)
18. 3. 2009 13:52
Re: Čísla
tak ono je rozdiel mať vadu v koncernovom aute a v nejakom hnusnom odfláknutom šlendriánskom blbo navrhnutom a lemplácky vyrobenom francúzskom aute však?

ono si stačí niekedy prečítať, čo všetko Škodovkári považujú za spotrebák....

Na druhú stranu F2 nemá vela miest kde by mohla mať problémy - motory staré známe a vychytané, podvozok viac menej tiež, elektronikou prepchatá nie je. A spracovanie mala Škoda vždy na vysokej úrovni. :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:54
Re: Čísla
No zpracovanie stodvaciášku predstavovalo etalón mezi autami, to je neoddiskutovatelný fakt... :-!
Avatar - white label
18. 3. 2009 13:30
Re: Čísla
...taky pravda... :-!
18. 3. 2009 13:40
Re: Čísla
tak tak, připraveným štěstí přeje

zajímavé bude vidět vývoj po nasycení všech šrotovačů. Ono těch aut starších 10 let, které jsou schopni majitelé vyměnit za nové je taky jen určité množství. No a vzhledem k tomu že jezdí autem 10let starým, tak možná kromě pár fajnšmekrů kteří to dělali dobrovolně, to byly spíš lidi, co si prostě nemůžou co 3-4 roky koupit novou káru.

Ale ono možná nakonec ta krize není až tak vážná. Stačí do firem nalít pár stovek miliard, vedení si rozdělí pár stovek milionů na odměnách (podobnost textu s AIG čistě náhodná), pak nalijeme pár stomilionů sem, pak tam, a vše bude jako předtím.

Je u toho šrotovnýho v Reichu nějaký limit pro nákup nového auta, myslím finanční (jestli si můžu prémii třeba i při koupi nového 7er za sto táců?)
18. 3. 2009 13:48
Re: Čísla
To šrotovné je inak riadny prúser, vieš koľko bude za 40 rokov stáť veterán Golf alebo Š120...?
18. 3. 2009 13:43
Re: Čísla
Však o tom píšem, Škoda proste boduje v Nemecku aj tak a ak autá s dobrou povesťou zlacníš na takmer rozprávkové ceny, čo sa asi stane?

To si píš, že na Kiu alebo Renaulta by som spieval oslavné ódy, ak by v Nemecku zaznamenali taký úspech ako Škoda. Bola by za tým sakra iná práca, keď si porovnáš image nemeckých a francúzskych či iných áut v Nemecku. Aký úspech zaznamenala Škoda v iných krajinách, kde teraz funguje šrotovné?Škoda je pre Nemcov takmer domáci výrobca, ostatní sú cudzinci. Veľkú časť úspechu má Škoda v Nemecku "v kapse" už len tým, že patrí Volkswagenu - to sa snáď poprieť nedá.

Ja to Škode prajem, ale je to len dielčí úspech, v globále to vyzerá menej významne.
Avatar - radhro
18. 3. 2009 12:42
porovnání
zajímavé porovnání dvou zemí u nás fabia za únor první se 1672kusy a v německu druhá s 9190kusy.Pokud bychom vzali v úvahu šrotovného v čechách a prodalo se i 3000kusů pořád je ti 6000tis vozů rozdíl(to už pár aut je). Německo je vážně zajímavý trh a škodovka jen dokázala že toho umí využít. :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2009 12:44
zaujimave cisla - A4, Cecko, BMW 3:-)
no keby bolo viac takych trhov ako nemecko, nebolo by to zle. je to jasne vidiet na tabulke predajnosti:-)
úpremiovky striedajuce sa s ludovymi autickami so slusnolu vybavou(aspon na nemeckom trhu)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radhro
18. 3. 2009 12:47
IBIZA
ještě mne zaujala IBIZA které se prodalo "jen" 4000kusů myslím že zrovna na německém trhu mohla mít daleko větší ambice (přece jenom nová podvozková platforma) , je to koncernový vůz a v porovnání s předchozím Polem bych asi volil spíše Ibizu. Otázkou je jak se v německu se šrotovací prémií popasovalo zastoupení Seatu co se týká cenové politiky?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
18. 3. 2009 13:27
Re: IBIZA
To by mě zajímalo kolik z těch Němců, co si ty Fabie teď koupili, vědělo, nebo řešilo, jestli má nějaká nová Ibiza novější platformu než Fabia...
Je vidět, že tady (na auto.cz) se žije (píše) v "trošku" jiném uzavřeném světě... 8-s
18. 3. 2009 13:33
Re: IBIZA
no jestli nemají společnou prodejnu tak možná ani nevěděli že jsou z jednoho koncernu :-!

a na zemi původu bych se jich raději neptal vůbec...
Avatar - radhro
18. 3. 2009 13:40
Re: IBIZA
no každopádně je to alespoň úplně novej model a to snad i běžnej kupující reflektuje. Ale jakou pozici a pověst má seat na německým trhu vážně nevím ,možná je to pro ně jižanskej počin stejně jak fiat (no možná si západní sousedé teď všimnou Exea >:D )
18. 3. 2009 13:43
Re: IBIZA
spíš píše než žije
Avatar - woody-alien
18. 3. 2009 19:11
Re: IBIZA
To máš teda pravdu a obzvlášť, když je řeč třeba o autě jako je Golf GTi, tam lítaj kilowaty jak krikeťák na školním hřišti. Každej se vším jel, každej všechno ví...a jak přesně ! Někdy k smíchu, někdy k pláči. Ale když nás to tak baví. >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 12:52
kterak se ošklivka na trhu prosadila
Zajímavé je jak se i přes ne zrovna hezký kabát Fábie dobře prodávala právě na tak náročném trhu jako je Německo. Když pominu fakt, že většina kupců bude pocházet z východních spolkových zemí (ex NDR) kteří hojně využijí nabídku šrotovného, je to pro Škodu úspěch a ocenění nesporných kvalit jejího nejmenšího modelu. Tak tedy BRAVO ošklivko Fábko... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
70
18. 3. 2009 13:00
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Škoda v Nemecku asi naozaj vie predávať, za predaj toľkých "oškliviek" si naozaj zaslúži :yes: :yes: :yes:
18. 3. 2009 13:07
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Ministerium für Staatssicherheit a Erich Honecker zešrotovali svoje vládní tráboše! >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:12
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Erich Honecker... >:D :yes:
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:14
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Ty navtechu, nemáš doma stočené na videu nějaké díly Ein Kesselu Buntes?? ;-) Případně nějaké to elpíčko od Uda Jürgense?? :-)
18. 3. 2009 13:20
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Udo Jurgens je ten týpek v klobóku a slunečních okulárech co popěvuje ty jejich šlágry?
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:22
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Přesně tohodle plejboje a idola německých důchodkyň mám na mysli... >:D
18. 3. 2009 13:30
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
tak to je moc hardcore na mně, holt nejsem prémiový eurotvrďák jako ty ;-)
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:34
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
nebuď zagorka brácho... už jsi sehnal tu zelenkovou??? >:D
18. 3. 2009 13:45
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
co máš zase s tou zeleninou? Vždyť jsem ti už psal že na té Harfě jsem od toho dědulu v C6 nic nekupoval! A nekupoval jsem petržlen, a ne blbý pórek! :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:49
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Tak jak to teda bylo?? Petržlen anebo pórek?? A co ta C6 a vzteklý důchodce??? >:-[]
18. 3. 2009 14:04
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Dědek s C6 není vzteklý, dědek je EXKLUZIVNÍ ;-)
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:08
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Jo jo biozelenina je teď v módě. Tak toho šumavskýho Šarkyho pozdravuj a až budeš brát ty nutrie, objednej mi u něj taky po kylo petržlenu a pórku. To víš zraju a rostu a vitamíny potřebuju... ;-)
18. 3. 2009 15:09
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
biozeleninu vozí na Harfu bába v Priusovi. A prý se to chystá rozjet ve velkém - kupuje Lexuse s nějakým hybridem, do kufru naloží biomasu bude to pěstovat online na tržišti :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 15:14
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
jsem slyšel něco o motorech na bioplyn. Prej to chystá Renault do nového Mégane sedan. Místo baterek či benzínu nafasuješ pytel nabobtnalejch fazolí, nerezovej kastrolek, lžíci a hadičku se speciálním ventilkem (samozřejmě zlatým) No a pak se stačí natankovat, zasunout správně oba konce hadičky a frčíš jak Fitipaldi. Splodiny žádné, Bursící budou jásat... ;-)
18. 3. 2009 17:25
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
tak jestli to do té doby nezavede Saab, zůstávám u Rencka. Fazole mám strašně rád, takže budu jezdit komplet zadara + ještě párkrát do měsíce napr..ím kámošům plnou taky :yes: :-!
Avatar - Pierro
19. 3. 2009 09:09
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
>:-[] >:D :yes: BRAVO bioplyn :yes:
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:51
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
Navíc měl jsem na mysli poslední album Zelenkové. Jituš Zelenkové. Ne petržlen či jinou zeleninu z kufru Vel Satisu, co v něm drandí stará Blažková... >:-[]
18. 3. 2009 14:09
Re: kterak se ošklivka na trhu prosadila
hele, já tyhle pseudospěvačky nereflektuji. teď se právě žhavím na dovolenou v Chorvatsku poslechem Evy a Vaška a jejich istrijských zpívanek :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:30
Re: Klasika
No Eva z Vaškem jsou klasika. Ale měl bych pro tebe třeba takovou Jarmilu Šulákovou anebo třebas Makarénu, až budeš na Istrii balit ženský. Anebo nějaký pěkný video?? Měl bych zajímavý porníčko s rychlodabingem od Hejmy anebo sbírku telešopingových spotů s Horstem Fuchsem... >:D
18. 3. 2009 13:32
Re: Klasika
Dneska bylo, jako každou středu, Televarieté... taky si ho nahrávám. Objevujeu se tam stejný umělci.
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:36
Re: Klasika
Čoveče no Televarieté jsem měl taky rád. Hlavně umělecké vložky s vystoupeními sovětských umělců a baletu čs. televize. Nenašly by se u tebe i nějaké nahrávky Pěti ran do klobouku??
18. 3. 2009 13:47
Re: Klasika
neměl nějaký taneční soubor i Český Rozhlas?
18. 3. 2009 13:49
Re: Klasika
Jasně... i balet >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:53
Re: Klasika
Mě nejvíc braly Kroky Františka Janečka.. >:D
18. 3. 2009 14:00
Re: Klasika
takže i ten Rozhlas, dobře si to pamatuji. To mi nešlo přes ten můj dětský rozum, jak může mít Rozhlas taneční soubor. To jako tančí někde ve studiu a stejně slyšíme z tranzistoru jenom tu doprovodnou muziku? :-|
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:03
Re: Klasika
Také mě hodně bralo meteorologické zpravodajství - rosný bod, izobary, okluzní fronta, stav hladiny řek... >:D
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:08
Re: Klasika
Jó, bezva taky byla ranní rozcvička >:D >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:10
Re: Klasika
taky ti nostalgicky při vzpomínce slza ukápla?? >:D
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:14
Re: Klasika
ta rozcvička mi fakt chybí >:-[] a rosnej bod mám nejen po ránu, s průtokem už je to horší >:D
Avatar - radhro
18. 3. 2009 14:16
Re: Klasika
jo slyším to jako dneska ,bylo to desetiminutové povídání o tom kolik kde bylo a bude hektopaskalů >:D >:D >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:19
Re: Klasika
jo jo hektopaskaly... >:D
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:38
Re: Klasika
Mně se zase od malička líbila spíš dámská chůze...
Janeček nějak vůbec nebyl můj typ, ale proti gustu... :*)
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:34
Re: Klasika
...a taky černé divadlo... 8-s
18. 3. 2009 13:15
Re: Klasika
a teď budou mít dederóni nejmladší vozový park na světě >:-[]
18. 3. 2009 13:17
Re: Klasika
Tak jim to nezáviď.
18. 3. 2009 13:26
Re: Klasika
já jsem v pohodě, ale závidět, nebo spíš s..t to bude někoho kdo má 9ti letou káru a na šrotovné nedosáhne ;-)
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:18
Re: Klasika
já bych teda stodvaciášek za Fábu nevyměnil. Šrotovný nešrotovný... :-!
18. 3. 2009 13:19
Re: Klasika
Ty si myslíš, že v západní části házejí Eura oknem ?
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:21
Re: Klasika
Nevim jak v západní části, ale u nás na vsi si Eurama tapetujeme garáže... ;-) >:-[]
18. 3. 2009 13:27
Re: Klasika
takže doláče už nejsou v módě? >:-[]
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:31
Re: Klasika
S doláčema si už leda tak vytapetovat kadiboudu anebo si s nima vytřít zadek. Apropos neměl bys nějaký bony?? Shánim nový šusťáky od adidasu a v túzu je prej včera dostali >:-[]
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 13:41
Re: Klasika
Já Ti dám šusťáky z Tůzu, koukej si koupi džíny z OP Prostějov! >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:58
Re: Klasika
Já beru jedině Lí Kůpry... >:D
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 13:59
Re: Klasika
Já zase Land Lubber diftýn >:D >:-[]
18. 3. 2009 13:43
Re: Klasika
bony jsem viděl asi jednou za celé dětství. Táta je někde vykšeftoval, pak mi je konspirativně ukázal, a v Tuzexu v Gottvaldově utratil už ani nevím za co... ;-\
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:47
Re: Klasika
kuko, když jsi měl za totáče bony, byls jako král. Tuzexový kovboj... ;-)
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 13:51
Re: Klasika
Tak co, už žehlíš pio. šátek? 1.Máj se blíží a když budeš mít kliku tak přijede i mrazírák s Pieroty. Jen si dej bacha na alegorické vozy. >:D >:-[]
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:00
Re: Klasika
depák, pojedu na Pankrác, vyměnit nějaký ty bony, trochu zavexlovat a večír pak na diskošku. Do srdíček anebo do slováče... >:D
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:05
Re: Klasika
hlavně nezapomeň bílé fusssocky a úzkou černou kožen(kov)ou kravátly. >:D
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:10
Re: Klasika
Odpoledne jdu na trvalou a melír. Fusky mám od Pumy voe... >:-[]
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:12
Re: Klasika
Nechceš zvexlovat nějaký poukázky na benzín? Vyměním za švédský koruny abych měl na švédskou 3. >:-[] :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:20
Re: Klasika
kolik toho potřebuješ??
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:24
Re: Klasika
tak akorár na tři švédky, to víš horečka sobotní noci. >:-[]
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:28
Re: Klasika
tak v sobotu dopo před tuzexem??
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:35
Re: Klasika
ve štěpánský,je tam vedle dobrej bar.
Avatar - radhro
18. 3. 2009 13:48
Re: Klasika
ještě mám doma po tatíkovi exluzivní wildcaty pro který si jel ve dvaasedmesátým do Prahy po svatbě s mamkou vlakem do Tuzíku ;-)
18. 3. 2009 13:57
Re: Klasika
já mám 2 kousky postavené (teda jestli myslíš ty od Revellu 1/72) ;-)
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:05
Re: Klasika
od Revellu mám špitfajra... ;-) 1:48.
18. 3. 2009 14:18
Re: Klasika
postaveného? jestli ne, koupím ho :-!
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 14:27
Re: Klasika
Postaveného. Neprodam... ;-)
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:31
Re: Klasika
Jesli "HO" máš postaveného, tak ho neprodávej, to už je dneska vzácnost, vím o čem mluvím... >:D
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 14:33
Re: Klasika
Právě naopak, prodávat dokud to jde! >:-[]
Avatar - white label
18. 3. 2009 14:44
Re: Klasika
Ty budeš Gigolo asi i v důchodu... >:-[]
Tak je krize, že... 8-s
neregistrovaný "carmik"
18. 3. 2009 15:09
Re: Klasika
Já jsem pro emancipaci, holky maj Perlovku a já zase ... Taky chci jezdit v 911 a nosit límec z polární lišky >:D
Avatar - radhro
18. 3. 2009 14:10
Re: Klasika
ne myslím orvaný jeansy , který jsem od 16ti do 20ti nesundal ani do postele >:D
18. 3. 2009 14:16
Re: Klasika
tak to jsem myslel asi fakt něco jiného >:D

já jeany z tuzexu nikdy neměl. měl jsem prostě nudné dětství >:D
Avatar - T613
18. 3. 2009 16:11
Re: Klasika
když džíny tak z Cieszyna! :-!
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 13:40
MEGAUSPECH
Tak toto už vážne o niečom hovorí. Je to neuveritelné. Škoda Fabia je jednoducho najlepším supermini planéty. Exkluzívny automobil.
Rozbalit vlákno
18
18. 3. 2009 13:41
Re: MEGAUSPECH
"najlepší supermini planéty" - >:-[], že ty si sa včera naučil od GTI-ho dosiahnuť viacnásobný orgáč ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:01
Re: MEGAUSPECH
Nič som sa nenaučil. Chceš snáď povedať, že najpredávanejší supermini v Nemecku nie je najlepší? Že druhé najpredávanejšie auto v Nemecku nie je to najlepšie v segmente?
18. 3. 2009 14:14
Re: MEGAUSPECH
keď myslíš Fabku, tak by som ju skor dal do mini, miesta je v nej fakt celkom dosť (vlastná skúsenosť ;-) )

považuješ čísla predajov za ekvivalent kvality? Aj na Talianskom trhu? Alebo vo Francúzsku? ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 15:47
Re: MEGAUSPECH
Nie, ale hádam mi nechceš povedať, že sa môže na druhé miesto V NEMECKU dostať nejaké priemerné auto.
18. 3. 2009 17:03
Re: MEGAUSPECH
si jako myslíš, že v Nemecku sa predávajú len najlepšie autá? Že ludia inde si radšej kúpia dobrovolne horšie autá?
Fabia je podla mňa plnohodnotným konkurentom v triede mini. Sám neviem, ktoré auto by som si v tejto triede vybral. Každé má silné, aj slabšie stránky.
Treba si uvedomiť čo je za týmto úspechom Fabie. Alebo sa zrazu, po 2 rokoch výroby ludia v Reichu prebrali, a zistili akú perlu to majú na trhu, tak to rýchlo všetci začali kupovať?

Ale toto všetko je fuk. Vieš kto je víťazom celého toho šrotovacieho šialenstva? Česká republika - Škoda, PSA/Toyota, Hyundai. Práve ich modely majú slušné predaje :yes:
18. 3. 2009 17:05
Re: MEGAUSPECH
A už se vezem, sice načerno ale vezem.
18. 3. 2009 17:22
Re: MEGAUSPECH
jen ať nás nechytí nějaký revizor >:-[]
Avatar - Pierro
19. 3. 2009 09:11
Re: MEGAUSPECH
No hlavně ne v mosteckym trolejbusu.. >:-[]
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 17:22
Re: MEGAUSPECH
Nie kuko. Inde si ľudia kúpia buď domáce auto alebo nemajú na drahšie. V Nemecku sú najvyššie platy, preto tam bol GOLF to, čo pre nás(pre mňa nie) Škoda 120 rovnako ako teraz FABIA.

Ešte niečo: Myslíš, že kvôli šrotovacej prémii by teraz ľudia kupovali nejaké priemerné auto? Je síce pravda, že Fabia boduje aj vďaka cenovej výhodnosti, ale Nemec si nekúpi hocičo.
18. 3. 2009 17:41
Re: MEGAUSPECH
no však sa nebavíme o prémiových autách. Ani o životnej úrovni v Nemecku. Bavíme sa o tvoje premise, že Fabia je najlepšie auto planéty, lebo v Reichu ne na druhom mieste v predajoch.
Golf - to je u nich dlhodobo najpredávanejšie auto. Tam sa ani nič iné nemože očakávať. Najma keď sa do predaja dostáva nová generácie a vypredává sa teraz už predposledná. A tam tiež šrotovačka niečo pomože.

A práve ako sa v Reichu najviac predávajú nemecké autá, rovnako je to na ostatných trhoch kde je velký domácí výrobca. Možeme na základe toho usudzovať, že aj tieto autá sú najlepšie na celej planéte?
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 19:01
Re: MEGAUSPECH
Povedal som, že Fabia je najlepšie auto V SEGMENTE B.

Prečítaj si to znovu. Já som chcel tým Golfom povedať, že zatiaľ čo u nás zastával úlohu Golfa Škoda 120 a teraz Fabia, tam stále Golf. To hovorí o úrovni kupujúcich. A preto-ak je tam nejaké auto na druhom mieste, musí byť fakt prvotriedne.
Avatar - Pierro
18. 3. 2009 13:44
Re: MEGAUSPECH
Jo a ty seš exkluzívní mimozemšťan, ty naše planéto... >:D >:-[]
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:00
Re: MEGAUSPECH
Ty si strašný tupec.
19. 3. 2009 00:42
Re: MEGAUSPECH
Nejsi Tupec. Ty Tvoje hlášky mi dělají dšsnou radost. Chechtám se až se za břicho popadám. Ein kessel Buntes. >:D
Avatar - Pierro
19. 3. 2009 09:24
Re: MEGAUSPECH
To víš sranda musí bejt i kdyby fotra vešali... >:-[] Tak príma den a dobrou náladu brachu... ;-)
18. 3. 2009 13:46
Re: MEGAUSPECH
V gatiach z toho nemáš? >:D
18. 3. 2009 13:56
Re: MEGAUSPECH
vpredu alebo vzadu? :-)
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 14:00
Re: MEGAUSPECH
Prečo by som mal mať. V Nemecku sú na druhom mieste len megaautá.
18. 3. 2009 13:48
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
18. 3. 2009 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2009 16:40
Re: i
otázka je, proč takové slevy neumí nabídnout konkurence?
18. 3. 2009 16:45
Re: i
konkurence slevy také nabízí. Pro Škodovku je německý trh v podstatě domácí. Ve Francii se zase prodávají jen francouzi.
18. 3. 2009 17:14
Re: i
to že Škodovka v Reichu je už jako doma je mi jasný. Ale právě v pohodě smetla i Polo (které jako končící generace je určitě taky za zajímavé ceny) nebo stále relativně novou Corsu, a třeba i novinku Fiestu.
18. 3. 2009 16:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2009 14:08
ŠROŤÁK V HLAVĚ
Kdyby se dával ten šrotžolík jen na nákup Fabií, pak bych chápal, že to vyskočení je důsledkem šrotovací inspirace. Takhle mi nezbývá, než před Škodou smeknout. Pravidlo je jasné - dej do šrotu svého draka, dostaneš příspěvek na nákup nového. Li-bo-vol-né-ho. Ale kdo tedy podle diskuzních škarohlídů pak donutil ty kupce ke koupi právě Škody?

Pravda bude, jak známo, tam někde venku - Fabia se prodávala prostě proto, že ji ti kupci chtěli. Tedy pro její kvality.

No, tak to všechno ještě uvaž. Nebo by tě spíše inspirovalo, co kupují borci za šrotšek na Sumatře?

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2009 15:17
Škodovka jako uato lidí z východního Něměcka?
Strašně se mi líbí, jak řada lidí neumí (bůhví proč) fakt konstatovaný v článku ustát. Kromě řady rádobyzasvěcených tvrzení např. Klaudia s kterými nicméně nelze ani polemizovat mně ale pobavilo ono několikrát opakované tvrzení, které se tady v souvislosti s přítomností škodovky na německém trhu objevuje už léta - že si je kupují "dederóni" z "nostalgie". Na rozdíl od těhle znalců musím konstatovat, že škodovky jsou daleko víc vidět v západních částech Německa, o čemž jsem se jenom za poslední dva roky mohl přesvědčit na rozdíl od řady "všeználků" tak říkající na vlastní oči několikrát.

No a onen úspěch fábie a Škodovky asi získá trochu jinou dimenzi, když si vzpomenu, jak jsem si loni četl při čekání na přezutí na zimní gumy Autobild (tuším - AMS to nebyl určitě) a tam byl prodejní přehled za měsíc září (asi - nebylo to nejaktuálnější číslo a bylo to na konci listopadu). První zahraniční auto na německém trhu bylo na místě 20, matně si vzpomínám, že to byla Toyota Yaris, ale ruku do ohně bych za to nedal a mezi těmi 19 typy všech německých značek byla jen Fábie tak Oktávie. Tedy 17 německých aut, mezi nimi dvě česká (už se těším na hysterické výlevy o německém původu škodovky - to nakonec patří ke stejnému argumantačnímu folklóru jako to tvrzení od "dederonech"...)a teprve 20. japonec.

V Německu Škoda prodá přes 100 tisíc vozů, tudíž je tam velice silně zastoupená značka. No a ta pověst už tam tedy je a z ní vyplývá zájem ve vazbě na současnou situaci. A na tom pseudoúvahy o "dedrónech" nebo předražování či naopak podbízení nezmění absolutně, ale absolutně nic.
Rozbalit vlákno
1
18. 3. 2009 15:29
Re: Škodovka jako uato lidí z východního Něměcka?
Ešte raz si prečítaj, čo som napísal. Ozvi sa, keď to pochopíš. Potom na mňa breptaj, ak bude prečo. :-!
neregistrovaný "UlysseNuovo"
18. 3. 2009 15:18
Najnáročnejší trh
Tak sa v plnej nahote ukázalo, aké žvásty sú to, keď nám tu redaktori podsúvajú že nemecký trh je najnáročnejší v Európe. A škaredá Fábia, so 4 hviezdičkami v ENCAP, úzka, neútulná, na 10 ročnej platforme je druhé najpredávanejšie auto vôbec >:D >:D >:D >:D >:D
Vlastne on je najnáročnejší. Ale iba na jednu požiadavku. Na echt nemecký pôvod ... šmitec.
Rozbalit vlákno
6
18. 3. 2009 15:24
Re: Najnáročnejší trh
Nejvtipnější na tvym příspěvku jsou ty šmajlíci a že si přesně to vemeno o kterym tady píše kolega nad tebou. Echt vemeno! >:D
18. 3. 2009 15:31
Re: Najnáročnejší trh
Blbé je, že kúsoček pravdy má. Nenemecké nie je a nemôže v Nemecku byť lepšie ako domáce. Je to fakt a Škode sa podarilo aj tento fakt vynikajúco využiť, za to klobúk dolu.
Kiež by podobne fungoval trh aj u nás.
Avatar - radhro
18. 3. 2009 15:39
Re: Najnáročnejší trh
možná bychom se tu národní hrdost od sousedů mohli učit ,u nás jsou jí plné ulice pouze po nějakém mistrovství na ledě či trávníku ;-\
18. 3. 2009 16:26
Re: Najnáročnejší trh
poslední dobou už jenom na ledě... ;-\
Avatar - Dinar
18. 3. 2009 15:29
Re: Najnáročnejší trh
Není nad jasný názor, že, například pro italská auta je to nejdůležitější zahraniční trh, nemít taková Alfa Německo, už by byla jen historickým pojmem. A občas je tam možné potkat i to Ulysse, i když je možné, že je jde zrovna o onu poslední cestu na příslušný Amt pro Schrott-Prämie. ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 15:49
Re: Najnáročnejší trh
Nevedel som, že Česi sú ECHT Nemci.
18. 3. 2009 15:59
Italský trh leden + únor 2009
Pro zajímavost kopíruji údaje z italského trhu. Pozor, jde o leden + únor (je na tom vidět ta mimořádná síla německého trhu i vliv šrotovného):

1 FIAT PANDA 25.385
2 FIAT PUNTO 21.465
3 FIAT 500 15.725
4 FORD FIESTA 15.318
5 VOLKSWAGEN GOLF 9.583
6 OPEL CORSA 7.931
7 CITROEN C3 7.355
8 FORD FOCUS 6.997
9 LANCIA YPSILON 6.341
10 NISSAN QASHQAI 6.269

Zdroj: [odkaz]

Nemáte někdo podobná čísla za Francii?
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "507--"
18. 3. 2009 16:15
Re: Italský trh leden + únor 2009
Beaumont, všimni si jedného detailu v tej tabuľke. Taliansko tam nemá zástupcu v druhom najdôležitejšom segmente v EURÓPE, v SEGMENT-e C. A najpredávanejším kompaktom je tam Nemec.

P.S.: Na deviatom mieste Ypsilon, Beaumnot, čím nám to tu argumentuješ?
18. 3. 2009 16:39
Re: Italský trh leden + únor 2009
Přecpaná města na severu a "chudobný jih" - první italská desítka a hned sedmička malých vozů s 80% podílu z prodaných kusů. To jsou čísla!

Kde je Fiat Bravo???
18. 3. 2009 16:42
Re: Italský trh leden + únor 2009
To Bravo mi tam taky chybí. Člověk by ho u makaronů jaksi v první desítce čekal ;-\
18. 3. 2009 16:58
Re: Italský trh leden + únor 2009
U Wolfa v garáži
18. 3. 2009 18:57
Re: Italský trh leden + únor 2009
Klid klid. Bravo je tady: [odkaz]

V celkovém pořadí za rok 2008 je desáté:
1 FIAT PUNTO 157.036
2 FIAT PANDA 148.173
3 FIAT 500 93.262
4 FORD FIESTA 80.178
5 TOYOTA YARIS 55.777
6 LANCIA YPSILON 54.899
7 OPEL CORSA 51.778
8 VOLKSWAGEN GOLF 49.378
9 CITROEN C3 48.211
10 FIAT BRAVO 42.950
Za leden + únor 2009 se pak prodalo 4.753 kusů.

V celkovém pořadí Bravu samozřejmě škodí neexistence kombi. V kategorii Berlina (což jsou hatchbacky + sedany) je Bravo za rok 2008 deváté a nejúspěšnější mezi subkompakty: [odkaz]
Rok 2008 kategorie Berlina:
1 FIAT PUNTO/GR. PUNTO 156.826
2 FIAT PANDA 148.242
3 FIAT 500 93.262
4 FORD FIESTA 80.178
5 TOYOTA YARIS 55.777
6 LANCIA YPSILON 54.899
7 OPEL CORSA 51.778
8 CITROEN C3 46.341
9 FIAT BRAVO 42.950
10 VOLKSWAGEN GOLF 40.060
18. 3. 2009 17:05
Re: Italský trh leden + únor 2009
Slavný Brávo, co vykostí i A4 3.2 se doma prodává míň, než Golf, Focus a dokonce než SUV Nissan. To je prda, co?!
18. 3. 2009 18:59
Re: Italský trh leden + únor 2009
Platí pro první dva měsíce roku 2009. Za celý (loňský) rok už to vypadá trochu jinak, viz výše.
Avatar - Dinar
19. 3. 2009 08:02
Re: Italský trh leden + únor 2009
Z pohledu Fiatu je to tragedie, kdybych zachoval poměry, tak je to jako by se u nás ročně prodalo o tisíc kusů oktavií víc než Fiatu Bravo, tj. nějakých 18tis. fiatů bravo ročně. >:D Představ si tu situaci, i to, co by se tu psalo, jak Fiat ovládl český trh, Škodovka přišla o dominanci domácí značky apod. Přečtu si tedy od nějakého fiatomila konstatování, že v nejdůležitější evropské třídě hraje Volkswagen první housle na italském trhu? ;-)
Avatar - Dinar
19. 3. 2009 08:03
Re: Italský trh leden + únor 2009
Máš i střední třídu? Docela by mě zajímalo jak to vypadá tam, i např. srovnání celkových prodejů takové 159ky v Itálii a v Německu.
19. 3. 2009 09:00
Re: Italský trh leden + únor 2009
I tak je to teda bída. To bych doma nečekal.
Avatar - Pierro
19. 3. 2009 09:34
Re: Italský trh leden + únor 2009
Ni já...
19. 3. 2009 09:37
Re: Italský trh leden + únor 2009
Hele, jak je v Praze? Já sem normálně zapadanej sněhem! :-O
Avatar - Pierro
19. 3. 2009 09:50
Re: Italský trh leden + únor 2009
Sněží jak v pohádce. Na silnici *** nasolená, před firmou na zahradě bílá peřina. Přijeď a postavíme huhuláka... ;-) :-)
19. 3. 2009 09:52
Re: Italský trh leden + únor 2009
Jedu k zubaři, takže huhuláka si nechám na jindy
Avatar - Pierro
19. 3. 2009 09:55
Re: Italský trh leden + únor 2009
co tě u dentisty čeká?? Já se tomu v nejbližší době asi taky nevyhnu. Pravá horní osma půjde ven. Nechci na to ani myslet... :-|
19. 3. 2009 10:02
Re: Italský trh leden + únor 2009
Snad zalepení díry... už je prostě hodně nalítáno ;-\
Avatar - Pierro
19. 3. 2009 10:07
Re: Italský trh leden + únor 2009
Tak ať to moc nebolí... ;-) Jo doufám žes už přezul na letňáky... >:-[]
19. 3. 2009 10:10
Re: Italský trh leden + únor 2009
Kdepak, tyhle třetinový zimáky už dojezdim na hadr a počítám, že vydržej do další zimy >:D Šetříme, je krize ;-\
Avatar - Pierro
19. 3. 2009 10:13
Re: Italský trh leden + únor 2009
No vidim to podobně. Co nějakej supersport z kastrůlku nechystáš?? :-)
18. 3. 2009 21:38
Re: Italský trh leden + únor 2009
:yes: Tak to je bravůrní... bouchačka. Za rok 2008 ještě Bravo doma dokázalo udržet Golfa (ovšem výběhového) na řetězu, letošek je jasnej - Kompakt Itálie - GOLF 6. No, tohle se tu na diskuzích už v bazalklubu nerozdejchá... 8-s >:D
19. 3. 2009 07:42
Re: Italský trh leden + únor 2009
Prečo myslíš, že nie? Taliani radi kupujú malé autá, najmä od Fiatu a druhá vec je, že okrem dizajnu má popravde Bravo ku Golfu hodne ďaleko. ;-)
Avatar - Dinar
19. 3. 2009 07:54
Re: Italský trh leden + únor 2009
To své, prečo, myslíš vážně? To je jakobys tu byl první den, nebo jsi snad nikdy nečetl nic od Wolffa? >:D
19. 3. 2009 14:03
Re: Italský trh leden + únor 2009
Čítal, ale vlastnému úsudku verím viac... ;-)
19. 3. 2009 12:08
Re: Italský trh leden + únor 2009
Tak ono to zas tak velké překvapení není. Důvodů vidím několik:
1) Fiat opravdu trestuhodně zaspal s kombíkem, který je v téhle kategorii zásadní.
2) Golf 6 je nastupující, nová generace, což je pro každé auto vždycky velká výhoda během prvních několika měsíců. Ta se právě teď projevuje mimo německý trh - ten byl (pochopitelně) nasycen první, letos jdou Golfy 6 i jinam.
3) Snad od doby Ritma nebyl Fiat nikdy nejsilnějším hráčem v tomto segmentu, Italové prostě kralují mezi malými auty...
19. 3. 2009 14:05
Re: Italský trh leden + únor 2009
;-) :yes:
Avatar - Dinar
19. 3. 2009 14:21
Re: Italský trh leden + únor 2009
ad1) kombík je v C segmentu zásadní? Od kdy?
ad2) ty prodeje na it. trhu jsou za 08, opravdu tam hlavní roli hraje už G6?
ad3) otázka interpretace, taky můžeš napsat, že Italové prostě nechtíc vyklízejí c segment.
Avatar - euro89
19. 3. 2009 08:27
Re: Italský trh leden + únor 2009
pěkný pořadí, ani mě moc nepřekvapuje... podle příspěvků je vidět, že si zdejší "odborná" elita vůbec neuvědomuje, že Bravo se dělá jen v jedný karosářský variantě, zatim co Golfa si lidi můžou koupit jako 3dv, 5dv, Variant, Cross Golf, Golf Plus... kdyby se porovnali jen prodeje Brava s 5dv. Golfem, tak by úřednická krabice neměla šanci... ;-) inteligence VW fans se rovná inteligenci sparťanských ultras... >:D >:D >:D >:D
19. 3. 2009 08:56
Re: Italský trh leden + únor 2009
Směješ se tu jen sám sobě. V lednu a únoru letošního roku se Bravo nedostalo v Itálii ani do první desítky. Skutečnost, že ti automobilka nanabídne v této třídě kombíka, jde snad k tíži Brava, nikoliv jeho konkurence. Vedle na blogu si přečti jak Bravo dopadlo v evropském mastertestu, ze 14 testovaných předhonilo akorád cee´d. Je vidět, že i v Itálii se ví, jaký kompakt kupovat.

Kdyby... to je diskuzní evergreen těch, co mají jenom na to... kdyby.
20. 3. 2009 11:49
Jak to ti Němci můžou kupovat?
Když je to taková disproporční ošklivka s hlučnými tříválci o spotřebě extrémně závislé na stylu jízdy, uzkým interiérem, zastaralým podvozkem a motory.
Nebo že by to bylo celkem pěkný, kvalitní a praktický auto pro lidi, kteří namají potřebu si honit triko v nějakým rádoby sportovním bouráku, na běžných silnicích stejně nevyužitelnýmu.
Taky je dojemný, jak někteří naši a slovenští inteligenti svými kidy dokážou dělat do vlastního hnízda, když už máme něco na úrovni.
Petr
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
20. 3. 2009 11:56
Re: Jak to ti Němci můžou kupovat?
SOUHLASím s vámi milý pete45, ty vaše "připomínky/výtky" docela "sedí", přesto si z nějakého důvodu více lidí koupí "zastaralejší" fabii než od stejného výrobce "modernější" ibizu - zvláštní ...
Asi možná nevím snad cena ...?
Pěkný den :-)