Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Joyster: pařížská studie pro mladé

Žalostně vysoký průměrný věk západoevropských zákazníků kupujících Fabii přiměl Škodu k navržení konceptu nového vozu pro mladou generaci.
Zpět na článek
18. 9. 2006 07:44
neregistrovaný "Šumící tráva"
18. 9. 2006 07:53
neregistrovaný "prase"
18. 9. 2006 09:19
neregistrovaný "IT"
19. 9. 2006 12:56
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 19:30
neregistrovaný "IT"
20. 9. 2006 08:24
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2006 10:18
neregistrovaný "IT"
20. 9. 2006 11:00
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 14:40
neregistrovaný "IT"
21. 9. 2006 06:34
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 11:25
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2006 14:50
neregistrovaný "IT"
18. 9. 2006 08:13
neregistrovaný "Paja"
18. 9. 2006 08:25
neregistrovaný "Homer"
18. 9. 2006 08:30
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2006 08:35
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 08:40
neregistrovaný "wolff"
18. 9. 2006 08:47
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 09:01
neregistrovaný "w211"
18. 9. 2006 09:05
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 09:38
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 09:49
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 10:06
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 10:13
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 11:55
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 12:54
neregistrovaný "GTI"
18. 9. 2006 14:24
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 15:35
neregistrovaný "Pitomín"
18. 9. 2006 15:42
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 16:52
neregistrovaný "čert"
18. 9. 2006 19:02
neregistrovaný "viper"
19. 9. 2006 08:38
neregistrovaný "meky"
19. 9. 2006 12:59
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 15:44
neregistrovaný "turin"
19. 9. 2006 16:00
neregistrovaný "Skyline"
18. 9. 2006 21:31
neregistrovaný "kuratko"
20. 9. 2006 06:21
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 09:54
neregistrovaný "donald"
20. 9. 2006 11:12
neregistrovaný "YXX"
27. 9. 2006 16:35
anonym
18. 9. 2006 11:24
neregistrovaný "w211"
18. 9. 2006 11:26
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 11:48
neregistrovaný "w211"
18. 9. 2006 11:50
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 09:43
neregistrovaný "Karel"
18. 9. 2006 11:17
neregistrovaný "w211"
19. 9. 2006 12:51
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 13:55
neregistrovaný "Petr"
19. 9. 2006 15:14
neregistrovaný "MILmister"
18. 9. 2006 09:36
neregistrovaný "Tom"
18. 9. 2006 21:35
neregistrovaný "kuratko"
28. 9. 2006 07:07
neregistrovaný "petr"
18. 9. 2006 09:36
neregistrovaný "156driver"
18. 9. 2006 09:41
neregistrovaný "GTI"
18. 9. 2006 09:46
neregistrovaný "Karel"
18. 9. 2006 09:51
neregistrovaný "GTI"
18. 9. 2006 10:50
neregistrovaný "Homer"
18. 9. 2006 11:30
neregistrovaný "GTI"
18. 9. 2006 15:49
neregistrovaný "Honza"
19. 9. 2006 12:37
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 09:16
neregistrovaný "MANEKYN"
19. 9. 2006 13:02
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 13:35
neregistrovaný "MANEKYN"
19. 9. 2006 14:44
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 14:47
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 17:07
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 18:27
neregistrovaný "MANEKYN"
20. 9. 2006 14:06
neregistrovaný "Mirek"
20. 9. 2006 06:34
neregistrovaný "YXX"
18. 9. 2006 16:57
neregistrovaný "čert"
18. 9. 2006 19:01
neregistrovaný "viper"
21. 9. 2006 07:45
neregistrovaný "milan"
18. 9. 2006 10:13
neregistrovaný "Alu"
18. 9. 2006 11:10
neregistrovaný "IT"
18. 9. 2006 11:58
neregistrovaný "Alu"
18. 9. 2006 13:14
neregistrovaný "IT"
20. 9. 2006 06:26
neregistrovaný "YXX"
19. 9. 2006 13:04
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 19:37
neregistrovaný "Galant"
20. 9. 2006 06:39
neregistrovaný "YXX"
18. 9. 2006 10:30
neregistrovaný "Essesant"
18. 9. 2006 10:32
neregistrovaný "DT"
18. 9. 2006 10:55
neregistrovaný "Essesant"
18. 9. 2006 14:59
neregistrovaný "bingo"
18. 9. 2006 16:23
neregistrovaný "Essesant"
18. 9. 2006 18:15
neregistrovaný "Ricardo"
19. 9. 2006 00:49
neregistrovaný "Essesant"
19. 9. 2006 12:12
neregistrovaný "Rudolf"
19. 9. 2006 12:46
neregistrovaný "Baniito"
20. 9. 2006 06:43
neregistrovaný "YXX"
19. 9. 2006 13:17
neregistrovaný "Mirek"
20. 9. 2006 06:46
neregistrovaný "YXX"
18. 9. 2006 10:56
neregistrovaný "Honzimus"
18. 9. 2006 11:11
neregistrovaný "IT"
18. 9. 2006 11:13
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 13:11
neregistrovaný "IT"
19. 9. 2006 09:29
neregistrovaný "Honzimus"
18. 9. 2006 11:14
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
18. 9. 2006 11:36
neregistrovaný "nexus6"
18. 9. 2006 11:55
neregistrovaný "Karbonyl"
18. 9. 2006 16:10
neregistrovaný "1nt3GraC2"
18. 9. 2006 12:28
neregistrovaný "Vavris"
18. 9. 2006 12:33
neregistrovaný "sr"
18. 9. 2006 13:39
neregistrovaný "Johny.Rico"
18. 9. 2006 14:58
neregistrovaný "RS"
18. 9. 2006 15:28
neregistrovaný "Johny.Rico"
18. 9. 2006 17:33
neregistrovaný "RS"
18. 9. 2006 17:39
neregistrovaný "Johny.Rico"
19. 9. 2006 12:34
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 13:26
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 14:37
neregistrovaný "Johny.Rico"
18. 9. 2006 14:10
neregistrovaný "Astra_La_Vista"
18. 9. 2006 14:20
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2006 14:22
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 14:29
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2006 14:34
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 16:37
neregistrovaný "jakub803"
19. 9. 2006 12:52
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 13:32
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 19:57
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2006 15:48
neregistrovaný "mates"
18. 9. 2006 16:11
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 16:14
neregistrovaný "don Pedro"
18. 9. 2006 16:51
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 20:57
neregistrovaný "don Pedro"
18. 9. 2006 16:35
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 08:37
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2006 13:29
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 14:15
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 19:36
neregistrovaný "IT"
19. 9. 2006 19:52
neregistrovaný "Marko"
20. 9. 2006 14:19
neregistrovaný "Mirek"
20. 9. 2006 15:41
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2006 15:41
neregistrovaný "jmx"
18. 9. 2006 16:26
neregistrovaný "HonzaK"
18. 9. 2006 16:44
neregistrovaný "Mirek"
18. 9. 2006 17:24
neregistrovaný "Adamantium"
18. 9. 2006 18:59
neregistrovaný "viper"
18. 9. 2006 17:26
neregistrovaný "don Pedro"
18. 9. 2006 17:46
neregistrovaný "Cooper"
18. 9. 2006 20:11
neregistrovaný "lucas"
18. 9. 2006 20:41
neregistrovaný "matthyas"
18. 9. 2006 18:10
neregistrovaný "Hipa"
18. 9. 2006 18:58
neregistrovaný "viper"
18. 9. 2006 21:01
neregistrovaný "Hipa"
19. 9. 2006 13:35
neregistrovaný "Mirek"
18. 9. 2006 20:39
neregistrovaný "matthyas"
18. 9. 2006 21:18
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
20. 9. 2006 12:44
neregistrovaný "YXX"
19. 9. 2006 14:07
neregistrovaný "Wald"
20. 9. 2006 12:47
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 21:03
neregistrovaný "matthyas"
18. 9. 2006 20:46
neregistrovaný "Crewe"
18. 9. 2006 21:36
neregistrovaný "IT"
18. 9. 2006 23:52
19. 9. 2006 05:47
neregistrovaný "anonym"
19. 9. 2006 05:51
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 06:42
neregistrovaný "anonym"
19. 9. 2006 06:43
neregistrovaný "picaso"
19. 9. 2006 09:49
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 10:26
neregistrovaný "Green"
19. 9. 2006 10:55
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 13:08
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 13:39
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 14:59
neregistrovaný "sr"
19. 9. 2006 16:45
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 13:10
neregistrovaný "sr"
19. 9. 2006 13:10
neregistrovaný "sr"
19. 9. 2006 16:40
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 16:57
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 19:53
neregistrovaný "Galant"
19. 9. 2006 13:28
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2006 06:53
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 10:03
neregistrovaný "donald"
20. 9. 2006 11:17
neregistrovaný "YXX"
19. 9. 2006 07:15
neregistrovaný "Gate"
19. 9. 2006 09:15
neregistrovaný "donald"
19. 9. 2006 19:51
neregistrovaný "IT"
20. 9. 2006 06:55
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 10:08
neregistrovaný "donald"
20. 9. 2006 12:55
neregistrovaný "YXX"
19. 9. 2006 10:34
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 12:20
neregistrovaný "Standa"
19. 9. 2006 14:54
neregistrovaný "RS"
19. 9. 2006 13:12
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 13:21
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 13:52
neregistrovaný "Karel"
19. 9. 2006 15:30
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
20. 9. 2006 06:56
neregistrovaný "YXX"
19. 9. 2006 15:30
neregistrovaný "MILmister"
20. 9. 2006 06:57
neregistrovaný "YXX"
19. 9. 2006 20:21
neregistrovaný "picek"
20. 9. 2006 10:21
neregistrovaný "IT"
20. 9. 2006 12:58
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 14:52
neregistrovaný "IT"
1. 10. 2006 09:58
neregistrovaný "dz"
4. 10. 2006 11:20
neregistrovaný "bomber"
neregistrovaný "Šumící tráva"
18. 9. 2006 07:44
...
děs běs
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "prase"
18. 9. 2006 07:53
Re: ...
Souhlas, je mi z toho blivno...
neregistrovaný "IT"
18. 9. 2006 09:19
Re: ...
Tak jdi do Š-A,staň se šéfem designu a navrhni lepší.Není nic jednoduššího. >:D Nebo předsedou představensta,ti to schvalují,v čem je problém? :-O
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 12:56
Re: ...
Rozumim tomu dobre, ze se ti libi uplne kazde auto a uplne kazda hudba? Nebo jen z bezmoci, ze ne kazdy slinta nad skodou penez, placas kraviny? :no:
neregistrovaný "IT"
19. 9. 2006 19:30
Re: ...
Copak? Přece není nic jednoduššího,než tam opravdu jít dělat a ukázat,jak se to má správně dělat. Ne plácat kraviny,co ***i.Nemáš s tím snad problém >:D Nebo ano? >:D A *, já zapomněl,že nadávat na cokoliv české je IN. Jo, jo, už to vím. Nikdo to neviděl naživo,ale všichni ví,že to stojí za *.To mne fakt stále a znovu fascinuje.Typicky čecháčkovké uvažování. >:D :yes:
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2006 08:24
Re: ...
Ajajaj, nejak to nezvladas. Ale neboj, pockam si, az budes neco kritizovat a pak ti odpovim ve tvem stylu, treba ti to pak docvakne. A tvrzeni, ze "nadavat na cokoliv ceske je IN" je hodne ubohe, takovy trapny pokus zamaskovat svou nechut ke kritice. Neboj, treba jednou dospejes. :-!
neregistrovaný "IT"
20. 9. 2006 10:18
Re: ...
Naštěstí většina slováků to má v hlavě srovnáno,čobole >:D
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 11:00
Re: ...
Nenavazej se do slovaku chudaku, jsou zrovna takovi jako cesi, ani lepsi, ani horsi, takove vylevy si nech jinam. Kdyz neumis nic napsat k veci tak radsi nepis vubec, kdo to ma cist. Kazdy ma narok na nazor, treba i negativni. Kazdemu skodovka nesedne tak nac porad placas do vetru?
neregistrovaný "IT"
20. 9. 2006 14:40
Re: ...
Jen se neposer :no: Je přece úžasné,jak podle jedné skici poznají znalci,jaké to auto je naživo.Hele,mistře,to řešíte design obrázku? Fakt dobrý.Já si počkám na Paříž a naživo.Pak budu mít názor.Co stále vadí na tom,že Boleslav hledá lidi do vývoje?Najeď si na stránky a uvidíš. I na virtuální realitu.Takže je škoda,že tu tak leckdo mrhá talentem.Já se živím jinak,ale také nehodnotím.Nicméně,je tu sranda.No a pindající cizinec mi vadí,to nepopírám.Ať si radí doma.Slotovi a Fičovi,třeba >:D
neregistrovaný "YXX"
21. 9. 2006 06:34
Re: ...
Konstatuji, ze cokoli tobe napsat je uplne zbytecne ty cizince.
neregistrovaný "Skyline"
20. 9. 2006 11:25
Re: ...
Tak teds me dostal. Ze z tebe vypadne takovy odpad me vazne prekvapuje. Pripojim-li k tomu fakt, ze ani nepoznas cestinu od slovenstiny, nevim, co rict. Snad jen, at to po sobe uklidis. :no: :no:
neregistrovaný "IT"
20. 9. 2006 14:50
Re: ...
Douč se diaktriku,pokud jsi čehůn.Když ji nepíšeš,jsi čobol,protože ti nám občas při žádosti o práci píší zhruba stejně a s obrovskou lítostí je musíme odmítat,nebo je soudruh rakosnik? >:D Leda tak. >:D
neregistrovaný "Paja"
18. 9. 2006 08:13
Pekne
Kazdy takovy pokus mne tesi...jeste donedavna jsme mohli pouze prihlizet jak vsechny automobilky sveta predstavuji jeden koncept za druhym, jen "nase" Skoda nic. Je prijemne vedet, ze se koncern budoucnosti sveho lukrativniho ditete zabyva. Navic ma tato skodovka naboj, zajimalo by me, zda pujde o koncept stavejici na zakladech IROCu, nebo o zcela samostatnou studii...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Homer"
18. 9. 2006 08:25
koncept dost dobrej
ale uvidímě, jak by měla případně vyopadat sériová verze, pokud se bude Joyster vůbec vyrábět. Ale proč ne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2006 08:30
Velmi slusne
Concept je krasny....ale na seriovu vyrobu v tejto podobe by som to asi nevidel. Myslim, ze tento concept predchadza novy 3dv. HB Fabie. Niektore prvky budu asi viditelne na Fabii II. (napr. ta strecha).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 08:35
Stejne to je pouze koncept
Ale i tak je to zajimave auto- a navic snaha se ceni :yes:
Rozbalit vlákno
33
neregistrovaný "wolff"
18. 9. 2006 08:40
Re: Stejne to je pouze koncept
No mě hlavně zaujal ten článek...
Vysoký věk... jj.
škoda :no:
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 08:47
Re: Stejne to je pouze koncept
Jasne nemuzes chtit aby mladez v cizine kupovala usedlou Oktavii nebo nic moc dynamicky vybavenou Fabii- kdyz o trochu draz muzou mit auto s lepsim image a lepsimi pararmetry. Nechci aby to znelo jako kritika Skody- vyrabi vyborne ale bohuzel velmi nudne auta ( s vyjimkou Roomsteru)- jako cely koncern s vyjimkou Seatu (a jeho cesta se nezna byt tou pravou)- ktere vyhovuji usedlejsi casti populace, coz mladez vetsinou neni
neregistrovaný "w211"
18. 9. 2006 09:01
Re: Stejne to je pouze koncept
nevim, jak je to jinde, ale v de ma skoda po seatu a smartu treti nejnizsi prumerny vek kupujicich :-) problem je v tom, ze celkove je prumerny vek lidi, kupujicich nove auta, prilis vysoky, co je ale zpusobeno silnou vrstvou movitych duchodcu...
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 09:05
Re: Stejne to je pouze koncept
Nevim a pripoustim ze tuto informaci jsem neznal a tedy mne zaskocila. Ale nebude to castecne i tim ze treba Fordy, nebo Oply jdou casto do fleetu? Mimochodem treba u Hondy se mi moc nechce verit ze by mela starsi kupujici nez Skoda
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 09:38
Re: Stejne to je pouze koncept
tomu já věřím...
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 09:49
Re: Stejne to je pouze koncept
Nemuzu si pomoct ja porad ne kdyby mi bylo 26 a mel 700 tycek- sel bych radeji do Hondy nez do OII nebo Golfu( pokud by za 700 tycek nebylo GTI- jako ze asi neni)- oboje se mi zdaji jako zoufale nudna auta ( coz ovsem nic negativniho nevypovida o jejich kvalite).
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 10:06
Re: Stejne to je pouze koncept
jo.. ale kdo z mladejch má jen tak 700 táců a může je utratit za Hondu...?!? Pokud někdo takovej je, tak už je jedno, jestli mu tatík dá 700 nebo 1 mio na A3 nebo BMW... takže ti mladí si koupěj ojetýho Civica nebo CRX a mažou.. A starší paničky si koupěj novýho Civica pro jejich spolehlivost... A podívej se kolem.. minimum mladejch jezdí Civicama - téměř nikdo.. jen starší ženský nalepený na skle a podobní..
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 10:13
Re: Stejne to je pouze koncept
Tedy pokud se dyvime o novem Civicu tak panicku jsem v nem jeste nevidel- spis borce okolo 30. Nezapomen ze mluvime o cizine- tam to neni az tak velky proble- nasyslis 30% a zbytek jako ve spravne spotrebni ekonomice jisti uver ;-\
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 11:55
Re: Stejne to je pouze koncept
ale přece se nyní neřekne: Máme novýho Civica, tak začínáme statistiky od nuly pánové a dámy.. >:D
neregistrovaný "GTI"
18. 9. 2006 12:54
Re: Stejne to je pouze koncept
>:D :yes:
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 14:24
Re: Stejne to je pouze koncept
Proc ne? Jedna generace byla pro divocaky ( stara mazda 323F- ta s temi sklapovacimi svetly) a ta druha pro paprdy. Takze jednu koupi jina skupina zajemcu nez tu druhou ne?
neregistrovaný "Pitomín"
18. 9. 2006 15:35
Re: Stejne to je pouze koncept
Buď v klidu, civic je trapnej. Zdaleka nemá tu hloubku, co měl kdysi dávno na začátku třeba první focus. je to jak hračka pro děti a je to na něm dost patrný.
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 15:42
Re: Stejne to je pouze koncept
Skoncila ti skola ze?
neregistrovaný "čert"
18. 9. 2006 16:52
Re: Stejne to je pouze koncept
no ty jis znalec co? mas feldu nebo facko? ;-) kdybys na takovou karu mel tak pro ni pelasis jeste ted.
neregistrovaný "viper"
18. 9. 2006 19:02
Re: Stejne to je pouze koncept
Bingo ! :yes:
neregistrovaný "meky"
19. 9. 2006 08:38
Re: Stejne to je pouze koncept
mam takmer 30, mam na Civica a aj tak sa mi nepaci. Je to individualne, ale ja radsej naftu 8-s :-) :-)
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 12:59
Re: Stejne to je pouze koncept
Ehm, a jak to souvisi to, ze se ti nelibi Civic, s naftou? Bud vymen dealera, nebo s tim uplne prestan >:-[]
neregistrovaný "turin"
19. 9. 2006 15:44
Re: Stejne to je pouze koncept
Ja mam taky takmer 30, civica sem asi pred mesicem koupil (sedan). A az na o hodne mensi kufr nevidim jedinou nevyhodu proti OII. Oproti OII stal hlavne o 50 tisic min.
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 16:00
Re: Stejne to je pouze koncept
Popravde srovnani s O2 v tomto pripade nechapu - nedovedu si predstavit cloveka, ktery by mezi temito dvemi auty vahal. Sedan nikdy nenabidne moznost odvezt televizi v krabici, na druhou stranu nekomu, kdo toto nepotrebuje, nema zase co nabidnout O2. Tys mezi ochcavkou a Civikem vahal? Co rozhodlo?
neregistrovaný "kuratko"
18. 9. 2006 21:31
Re: Stejne to je pouze koncept
jenze za 750 ma OII RS..... a ta mi nudna neprijde...
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 06:21
Re: Stejne to je pouze koncept
Dat 750 tisic za jakoukoli Octavii mi pripada scestni...
Skodovaci uz neudelali SVUJ dobry cesky vuz uz leta, jsou to vsechno nemecky srotaky - nemecke know-how, nemecke dily, nemecky design. Proste hnus. Jsou konzervativni az hruza, prumerny vel zakaznikz Skody je temer tak vysoky jak u Mercedesu a to uz o necem vypovida...
Posledni cesky vuz byl asi Favorit, i kdyz poznacen dobou a minimem prostredku na vyvoj....ale byl spolehlivy a prostorny a v urcitych ohledech i hezky...
VW sice podrzel cesku automobilku nad vodou a ponechal ji jeji znacku, ale to je vse, hezkou skodovku, s cekymi napady a ceskym designem bych opravdu radsi, ale takova asi jeste hodne dlouho nebude...
neregistrovaný "donald"
20. 9. 2006 09:54
Re: Stejne to je pouze koncept
Favorit právě českej design vůbec nebil (původní koncept tušim Bertone) a jestli bereš favorita za poslední český vůz který za něco stál,tak potěš koště.Jestli chceš český nápady,tak právě OCT I a II má docela dost příjemnejch vychytávek.Jestli je pro tebe etalon českýho auta ten favorit,kterej hnije,má příšerný jizdní vlastnosti a v případě nehody je vlastní posádce nebezpečnej,tak jsem opravdu rád za německou Škodu a její sočasné modely,i když bych si zrovna Škodovku nekoupil.
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 11:12
Re: Stejne to je pouze koncept
Jo, design delali italove, ale to se da vnimat spis jako plus, ne?
A propriste nejdriv dukladneji cti co kdo pise. Favorit je silne poznacen dobou a tehdejsimi moznostmi a taky uz je dost stary, nechapu, jak jej muzes srovnavat s Octavii. A nevim, co myslis tema vychytavkama na Octavii? Ani na jedne neni nic zvlastniho, zda se mi asi tak sedy prumer. Motory jsou VW, taky podvozek, nektere dily v kabine rovnez. Otevirani patych dveri meli stejne treba Toledo, Xanti i Hyundai Accent.
I ostatni prvky mi prijdou zcela bezne tak opravdu nevim, na co narazis.
Mozna pak budu mit o skodovkach lepsi mineni.
Jestli jsem psal, ze na poslednich skodovkach uz skoro nic ceskeho neni, tak je to jak po objektivni strance, tak po subjektivni. Konstrukce, vlastnosti i design jsou silne ale opravdu silne nemecke.
anonym
27. 9. 2006 16:35
Re: Stejne to je pouze koncept
za 700 GTI..v poho sezenes:)))
neregistrovaný "w211"
18. 9. 2006 11:24
Re: Stejne to je pouze koncept
nevim, jestli je to obecny jev, ale v mem okoli (suedwest de)vidim nejcasteji za volantem civicu damy starsiho stredniho veku :-)
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 11:26
Re: Stejne to je pouze koncept
Mluvis to to novem nebo o minulem- "zmensena dodavka" ;-)
neregistrovaný "w211"
18. 9. 2006 11:48
Re: Stejne to je pouze koncept
o minulem (vcetne 3D, ktery IMO jek dodavka nevypada) a predminulem, novy jsem (krome predvadecek) jeste na ceste nevidel :-)
neregistrovaný "ciello"
18. 9. 2006 11:50
Re: Stejne to je pouze koncept
mám stejnou zkušenost...
neregistrovaný "Karel"
18. 9. 2006 09:43
Re: Stejne to je pouze koncept
A tos vzal kde? Ja mam teda uplne jiny informace. Skoda - prumer 62. A napr. Ford 43, Honda 47, VW 56, Renault 39...
neregistrovaný "w211"
18. 9. 2006 11:17
Re: Stejne to je pouze koncept
sorry, skoda je v DE az 4.-5.:

Seat .....38,0
Smart ....39,0
Fiat ........... 44,1
Peugeot ......45,6
Skoda ..........45,6
Porsche......... 46,0
Alfa Romeo ....46,0
Citroen........... 46,2
Audi ..................48,0
BMW ...................49,0
Ford 49,0
Opel 49,0
Renault .................49,7
Nissan 50,3
Hyndai 50,8
Mazda ......................53,0
Jaguar in autobild 46/2005
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 12:51
Re: Stejne to je pouze koncept
62 jo? Si trochu ulít ne?
neregistrovaný "Petr"
19. 9. 2006 13:55
Re: Stejne to je pouze koncept
No, odpovida to tomu, ze Skodu si muze koupit jen nekdo totalne senilni. Pokud je totiz nekdo schopen udrzet moc, tak nema potrebu kupovat auto, ktere vypada jak nemocnicni bazant - Skodu >:D
neregistrovaný "MILmister"
19. 9. 2006 15:14
Re: Stejne to je pouze koncept
Škodu si spousta lidí kupuje hlavně proto, že jsou levné náklady na opravu...nechtěl bych opravovat např. nějakou Toyotu... ;-) Jinak moc pěkný!!!
neregistrovaný "Tom"
18. 9. 2006 09:36
Pochybuji
No, nejspis to bude fake. A to hlavne kvuli tomu nazvu. Ze by totiz skodovka kradla nazev konceptu u konkurence se mi zda dost nepravdepodobne, i kdyz se jedna o svetove proslule zlodeje - Cechy. >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "kuratko"
18. 9. 2006 21:35
Re: Pochybuji
www.skoda-auto.cz
neregistrovaný "petr"
28. 9. 2006 07:07
Re: Pochybuji
Chlape,tak ty máš dost!Buď rád,že Škodovku nevlastní Peugeot nebo Citroen.Jaké německé šroťáky??? Jel jsi někdy např.v Peugeotu405 co má 300 tis.km a v Passatu co má 300tis.km?Vyzkoušej a pak mudruj.Buďme rádi,že Škoda má OctII a nedělá něco pod taktovkou Korejců nebo Frantíků.A české nápady jsou pěkná věc,ale na nezinárodním trhu bez řádné podpory by dopadla jako Tatra.Tak neuvažuj jako plánovač v 80tých letech ve Škodě s.p. a seznam se s realitou :-) :-) :-)
neregistrovaný "156driver"
18. 9. 2006 09:36
šelma zubatá
Veľmi príjemný začiatok týždňa! Nemám príliš rád uletené koncepty, ale tento je z iného súdka... Keby vzhľadu prípadnej sériovky zodpovedala aj motorizácia a jazdné vlastnosti, určite by Škoda vydesila dosť automanagérov, pre ktorých doteraz možno ani neexistovala... (AR,BMW/Mini...?). A viem si predstaviť aj nadupané WRC... Naozaj inšpiratívny koncept...SUPSTER :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
18. 9. 2006 09:41
PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Ještě si všichni pamatujeme, že Škoda měla být v Koncernu umírněnou, konzervativní kráskou. Tohle bylo splněno dokonale. Fabia, Octavia i Superb naplňují bezchybně požadavky lidí 30 a vejš, co se našli, co nehledaj, co ví... Jenže ze Seatu nějak ne a ne se stát ten sportovní hejsek... švihák (nezaměňuj s kolegou, přispěvatelem). Tak já spatřuji v JOYSTERU ten "nový svěží vítr"... Škoda popustila designérům uzdu... tohle ostatně bylo už znát na projektu Yetiho... No, ovšem co si tu počnou vymítači ďábla... Přece není možné očekávat, že Škoda bude chválena za to, že možná připravuje model pro mladý bejčky... Tak pozor... abys nebyl do tří let za hlupáka... až kolem tebe budou lítat v Joysteru kámoši ze školy... a ty si budeš stále jen mastit cop sojovou omáčkou. BRAVO ŠKODA. Je totiž úplně jedno, jak to vypadá, důležíté je, kam to ukazuje. Vypadá to dobře a ukazuje to správným směrem... :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Karel"
18. 9. 2006 09:46
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Hele šášo... a co ty zrcátka? Si vzpomínám, jaks takhle upevněný zrcátka kritizoval >:D >:D >:D Tady na tý škoďárně je to taky jen trapný líbivý prvek, který se za týden okouká nebo užasna designová vychytávka, kterou škoda ukazuje směr ostatním? >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
18. 9. 2006 09:51
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Ty mě nečteš, Hurvínku... kdybys mě dočetl do konce, zjistil bys, že píši, že je jedno, jak to vypadá, důležité je, co ti tím chce Škoda naznačit. Většinou lidi neumí číst... ale ještě jsem se nesetkal s člověkem, jako jsi ty, s člověkem, který nerozumí obrázkům >:D >:-[]
neregistrovaný "Homer"
18. 9. 2006 10:50
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Nemůžu než souhlasit. Škoda není a nebude průkopník nových tvarů, ale vemte příklad Seatu. Jejich nový design nic moc. Leon je fakt super, ale Altea průměr a Toledo naprostej propadák. Uvnitř stajná palubní deska. Nechápu proč nepojmenovali všechny 3 auta Toledo, a např u leonu by to byl Toledo coupe, Altea zase Toledo mpv. Oproti Seatu je Škoda super-b ;-)
neregistrovaný "GTI"
18. 9. 2006 11:30
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
:-) :yes:
neregistrovaný "Honza"
18. 9. 2006 15:49
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Ano a bude tam motor 1.2 HTP. To bude opravdu auto pro mladé. >:D
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 12:37
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Ano, motor 1.2 HTP (Hodně Trapnej Pohon) mě určitě přesvědčí, abych si toto auto kopuil... lol..
neregistrovaný "MANEKYN"
19. 9. 2006 09:16
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Bohužial,nemôžem s tebou suhlasiť.Nove Seaty su krasne auta,hlavne LEON,ktoreho mam aj ja.Hlavne ich dezighn,mam 16 elektr.+vyššia vybava.Kamo, v CZ a SK sa asi okrem škody nič moc nekupuje.Za oktavkou sa až tak moc nikto neotoči,ale trebars za leonom ano.Pristav si vedľa seba Leona a Oktavku a poobzeraj.A zistiš,čo je to image.Ak si poriadne pozrieš novy koncept škody,nepripomina ti to tak trochu leona.Tie vypukle blatniky,prechod do prahu dverí,spetne zrkadla, c-stlpik.Ale je to škoda,zrazu je to super. Na image leona škoda n-e-m-a. P.S. Nieje v Cz nahodou lepšie predavany FORD ???
:yes: :-!
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 13:02
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Ty to tam nahoře máš nějak moc "zaseatovaný" ne? Image je hodně diskutabilní věcí, ale ty jsi asi měl na mysli jiné slůvko - EMOCE. Ano, Leon je pěkný auto a emoce z něj doslova čiší. Image mají podle mě přibližně na stejné úrovni, ale Škodovka je ceněna asi jinou kategorií kupců než Seat. Současnou nabídku Seatu tvoří otřesné Toledo, pěkná Altea a šmrncovní Leon. Všechny tři s odporným interiérem (věc vkusu). Všech tří řad se dohromady neprodává myslím tolik, jako kteréhokoliv modelu Škodovky, byť jen jediného. Domníval jsem se, že u Vás je to podobný, ale asi jste temperamentnější a je to tam naopak, Seat tam u Vás má maxiimage, Škoda ne >:D
neregistrovaný "MANEKYN"
19. 9. 2006 13:35
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
No ,myslím ,že ten interier odporný nie je.Pokial to opäť taký ako ty na silu niekomu nenatlačí.A nieje to ani otázka emócií,ale skôr celkového dojmu z auta.Tú tvoju škodovku si bohužial kúpi opäť škodovkar(120,105,favorit)a zas len ten ,čo môže kúpiť "levneji".A nezabudni kto tu škodu tak-povediac vitiahol.Keby nebolo VW,tak by si jazdil asi akurát Favoritom.A na koniec otázka: V čom je trebars Oktávka lepšia od Leona ? V bezpečnosti,kvalite,motoricky ? Všetko je VW !
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 14:44
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Nějak moc tě to sebralo, já to nemyslel špatně. Jen jsem chtěl projevit naprostý nesouhlas s tím, že Seat má výše posazenou image než Škodovka. Navíc jsi mě asi nepochopil - vždyť tady nikdo nemluvil o tom, že by Seat nepatřil pod VW a nebo o tom, že by Octavia měla jiné díly než on. To je snad každýmu jasný. Stejně tak mi nemusíš vysvětlovat, že díky VW Škodovka vyrábí auta (ona by to zvládla možná už dávno, vyrábět dobrá auta, ale nějak to tady 40 let nešlo...) a ne že se o to jen pokouší, jako třeba právě v případě toho fáčka, který tady zmiňuješ. Nemyslím, že by si například Octavii II kupovali lidi, co měli 105 a Favority, protože jednak spolu nemají kromě názvu značky nic společnýho a za druhý netuším, co by je k tomu vedlo (žeby nějaká extraspokojenost se 105?). Mně například ta Octávka dvojka přijde s Leonem plně srovnatelná, s tím rozdílem, že Seat vyzařuje emoce a působí sportovně, Octavia naopak rodinným dojmem (převisy, konzervativní linie..). Zásadní rozdíl cítím ve chvíli, kdy se posadím za volant obou zmíněných. Nezlob se na mě, vážně jsem člověk snažící se prosazovat maximální objektivitu, ale i ten nejhezčí souč. Seat (takže jen Leon nebo Altea), byť třeba "eferko", má pro mě doslova nestravitelný inetriér plný prázdných rovných ploch a divně zakroucených linií. Ono to asi koresponduje s tím exteriérem, ale mně se to zkrátka hodně NELÍBÍ. Nikomu to neberu, každý máme přeci jiný vkus a pohled na věc, ale reagoval jsem na tvé vyjádření ohledně image. Upřímně řečeno, působí to legračně, že majitel Seatu tady hází špínu na Octávku. To je jako by Audi pomlouvalo Audi nebo tak ne? Jinak nevím jak u vás na Slovensku, ale tady moc Seaty (mám teď na mysli nové modely) nepotkávám. Přemýšlel jsem nad tím proč a je to jasný - tady Seat bodoval jen s jedním modelem - první generací Toleda. Dostupné a s obřím kufrem. To tady má váhu. Octávka tady taky uspěla hlavně díky velkýmu kufru a hlavně dojmu velkýho auta. Nový Toledo je všechno, jenom ne hezký. Za ten cca rok, co se prodává (ono už je to ale asi dýl), jsem jich potkal tak 10. To myslím vypovídá o mnohém. Asi má moc dobrou image (ironie ;-) )
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 14:47
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Mělo tam být "Audi pomlouvalo VW" :-)
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 17:07
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
:yes: :yes:
neregistrovaný "MANEKYN"
19. 9. 2006 18:27
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Pozri Mirku,nič osobného.Mne ide len o to,že každý voz,každá značka má svoj image,niečo pre ňu charakteristické.Konkretne Seat-Leon sa mne osobne moc páči.A ako si napísal pôsobí športovo,Oktávka rodinne. Skratka je to len na tom,komu sa čo páči.Ale častokrát sa v takýchto diskusiách vyjadrujú (hlavne tí skalní škodováci) na adresu Seatu , že su to "šit" vozy.Pritom ako ty píšeš,su úplne porovnatelné trebars s Oktavkou 2.Takže je to pravdepodobne len o tom image.Preto nechápem,že ak sa niekomu nepáči vzhľad,hneď hodnotí samotnú značku,spolahlivosť atď. Ja som mal napr.pred Leonom Cordobu(2000 r.) 6,5 roka som ju jazdil a počas nich som nemal žiadnu sebemenšiu poruchu.A vidíš,znovu som kúpil Seata.Jeden známy má BMV3 a stále je s ním v servise.A to je ta povesná nemecká technika. S pozdravom a napíš svoj názor. :yes: :-)
neregistrovaný "Mirek"
20. 9. 2006 14:06
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Ale jo, Seatu ten sportovní šmrnc neupírám. Dávám ti za pravdu, že v diskuzích občas někdo Seaty neoprávněně nazývá *, také s tím nesouhlasím. S tím vnímáním značky to dobře vyjádřil YXX pode mnou, lidi u nás zkrátka měli Seat zafixovaný jako prostorný automobil s lehce sportovním designem a dnes jsou úplně všechny jen sportovní. Ty emoce z nich doslova sálají, ale pro většinu lidí v téhle cenové kategorii to je málo. Pokud si můžou za stejný peníze pořídit sice stejně kvalitní auto stejného koncernu, ale prostornější a praktičtější, rozhodnou se spíš pro to, než pro pocit, že jejich auto působí emotivně. Zkrátka si myslím, že patříš do té skupiny lidí, kteří vybírají auto srdcem a to je náhodou hezký. Navíc to podpořila tvoje zkušenost s Cordobou. Věřím, že s Leonem budeš spokojený, ale stejně tak věř ty mně, že prodejním trhákem se ani Leon, ani Altea a ani Toledo nestanou. A s tou 3er bych to nechal být, tyhle věty typu "jeden známý..." nemám moc rád a 3er je "trochu" o něčem jiným. A stojí dvojnásobek co Tvůj Leon, tak není třeba nad tím přemýšlet.. Německou techniku bych si do pusy taky moc nebral, vždyť ten Tvůj Seat je španělskej zrovna tak jako Škodovka česká.
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 06:34
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Hezky nebo ne, kolik lidi, tolik chuti. Ja osobne si myslim, ze Seat, resp. v pozadi VW neodhadli situaci a nove Seaty proste nejsou to, co vetsina zakazniku ocekava. Vsichni byli zvykli na auta s velkym prostorem, sportovnim akcentem a dobrou cenou....sportovni akcent snad zustal, ale od vozu s karoserii typu "temer van" jiste cekali mnohem vic prostoru a variability, cena uz taky neni zrovna lidova.
Nehlede na to, ze laik si vozy Altea, Leon i Toledo klidne splete a nikdy nevi ktery je ktery....Dle myho mineni same minusy....i kdyz design jako takovy mi prijde napadity a hezky, ovsem jak jsem uz napsal, ne na trech vozech najednou...
neregistrovaný "čert"
18. 9. 2006 16:57
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Hele GTi v česku není taková kupní síla aby si mladí kocouři kupovali tyhle auta a staří si je taky nekoupí, podle mě z toho použijí pár nápadů a maxilálně udělají 3dv novou fabku a tím to zončí. Marketingové výdaje na zavedení tohoto auta by byly nemyslitelné a navíc se to neshoduje úplně s vizí škody auto.
neregistrovaný "viper"
18. 9. 2006 19:01
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Škoda a kráska ? Kdy a kde ? ...možná tak "zaprděná" konzerva >:-[]
neregistrovaný "milan"
21. 9. 2006 07:45
Re: PAŘÍŽSKEJ PRŮLOM
Nemôže byť jedno, ako to vyzerá, to je lbosť! Ak to niekto kreslil, tak asi chcel, aby to vyzeralo! Buď objektívny a uznaj, že to je len náčrt a nie veľmi podarený. Pre mňa je tu otázka, či predná maska v tvare všetkých škôd nie je násilná, posobi ako maska mercedesa na maluchu...
neregistrovaný "Alu"
18. 9. 2006 10:13
Na papíře pěkný, ale...
...vzpomeťe na Roomster! Jako studie to nemělo chybu a série je o něčem jinym. Takže bych zanechal nadšení a počkal si. To pak zas budou diskuse, jak je to hnusný, usedlý a nudný. Ale líbí se mi to :yes: A ještě jeden :yes: za vývoj motoru na E85....BRAVO ŠKODA
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "IT"
18. 9. 2006 11:10
Re: Na papíře pěkný, ale...
Ono to tak v aut.průmyslu chodí,že studie a koncepty se buď vyhodí,nebo se z nich použije jen něco málo,nebo trochu víc.Náklady,jestli to slovo znáš.Tak proto. >:D
Teď bude Paříž,tam bude spousta studií a mnohé z nich se nikdy nezačnou realizovat do sér.podoby.Normální stav.Tak to chodí branži desítky let. :-!
neregistrovaný "Alu"
18. 9. 2006 11:58
Re: Na papíře pěkný, ale...
Samozřejmě, že to chápu. Já jen, že u studií většinou převládají kladné názory a emoce, ale jakmile se auto dostane do výroby, polovina přispěvovatelů otočí o 180´. Auto je pak hnusný, neprodejný a koupil by si ho jen blázen, viz právě zmiňovaný Roomster. Zajímalo by mne, kdyby jednou dali do výroby auto-studii (designově, ne technikou), kolik lidí by si ho koupilo.....
neregistrovaný "IT"
18. 9. 2006 13:14
Re: Na papíře pěkný, ale...
Málo,nejde jen o tvar,ale použité materiály aj.+výr.technologie a to zabalené do cenovky.To je realita a nic s tím neuděláš. :-! Dělají to tak všichni.
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 06:26
Re: Na papíře pěkný, ale...
Me by taky zajimalom kdo ty Roomstery kupuje, kdyz pry museli zvysit vyrobu. Zepredu vypada jako vojenska prilba a zboku jako pohrebak...
Je opravdu divny, ze udelaji hezkou studii a seriova podoba je pak jenom slabym odvarem...
Osobne si myslim, ze skodovka je uz konzervativnejsi jako Mercedes nebo BMW a to je hodne zly...
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 13:04
Re: Na papíře pěkný, ale...
Mně se teda líbí víc sériovej Roomster než ten hodně odvážněj koncept. Asi jsem divnej.
neregistrovaný "Galant"
19. 9. 2006 19:37
Re: Na papíře pěkný, ale...
nejsi ;-) ja jsem na koncept jen blil, ovsem Roomster se mi moc libi :yes:
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 06:39
Re: Na papíře pěkný, ale...
Jsi proste konzervativnejsi. Kazdy jsme nejakej. Osobne bych vnejsi design Roomsteru snad spolknul, ale jedine ve yivych barvach, stribrny nebo cerny to je hruza. Nebo treba dvoubarevnej. Ale libi se mi kuprikladu vyplne dveri, klobouk dolu pred designerem co je delal. Ale prostorem me tenhle vuz naprosto zklamal, vepredu je to jak Fabie, tedy alespon subjektivne. Zad je lepsi ale ta uzka sedadla bych jim asi hodil do cela, zamky bezpecnostnich pasu mi na *udelaly temer modrinu. A taky me silne vadila ta nechutna cerna skrinka dole na svetle casti palubovky u nohou spolujezdce....jako pest na oko...
neregistrovaný "Essesant"
18. 9. 2006 10:30
K clanku
Dle meho nazoru ma tento koncept skodovky nastesti jen dva podobne znaky s tim Shooting Break od Audi a to sloupek C a typ karoserie. Nastesti. Tendencnost podobnych uvah "A zrcatka jsou taky z Audi" je vedena prave podobnym nesmyslnym smysleni vetsiny priznivcu celeho VW. Majitel 10 valcove S8 se chlubi tim, ze ma motor z Lamba; majitel golfu se chlubi ze ma 4x4 od Audi a ten kdo se vozi ve Fabii zase tvrdi, ze to je vlastne VW Polo z cech. Nesmirne to skodi prave ten znckam na nejnizsich zebriccich "potravniho retezce". Muzou se snazit o cokoliv ale diky dlouholete spatne znackove polititce VW bude Seat a Skoda jeste dlouho "jen" lacinejsi VW. Zamerne pisi VW, jelikoz lidi, kteri maji hlobeji spojny seat s audi je opravdu malo. Auto.cz je kvalitni server a tak nechapu proc se snazi zalibit se nekterym ctenarum podobnym prezentovanim tendencnich nazoru. Navic jak pisi, Skodovce to dlouhodobe vic skodi nez prospiva, jelikoz z clanku podvedome vypliva, ze Joyster je vlastne kopii konceptu od Audi a to neni.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DT"
18. 9. 2006 10:32
Re: K clanku
Přesně jsi to vystihl
neregistrovaný "Essesant"
18. 9. 2006 10:55
Ke konceptu samotnemu
Skica vypada skvele, ale to umi vetsina skic ;-) Pokud se podari prenest charisma, ktere vyzaruje skica do plechu, pak to bude pastva pro oci. A urcite jeden z nejpohlednejsich konceptu prinejmensim z VW group. Mam ale obavu jednak z osudu cele studie a pak z pripadne seriove podoby. Skoda na sebe postupem pri zavadeni Roomsteru do vyroby nechala padnout stigma "zobycejnovace konceptu" a je to neco, ceho se bude spatne zbavovat a reakce ctenaru to potvrzuji. Jinymi slovy skode nikdo neveri ze Joyster pripadne bude stejne originalni i v Showroomech. Osobne se mi take nelibi nazev Joyster, ale to je mozna jen veci osobniho vkusu...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "bingo"
18. 9. 2006 14:59
Re: Ke konceptu samotnemu
Proto je treba dokazat opak tim, ze tohle dotahnou az do vyroby ;-) Teda doufam, ze takhle tam nekdo premysli. Jinak jmeno opravdu nic moc.
neregistrovaný "Essesant"
18. 9. 2006 16:23
Re: Proc nepujde do vyroby...
Jenze ona je to trochu i ta deutchlandska natura. Nemaji proste koule pustit do sveta neco odvazneho. Do vseho tam kafraji paprdove z dozorci rady. V nemecky rizenych firmach se odpousti neuspech pokud k nemu vedla konzervativni strategie. Tomu se rikaji selhani strategie. Pokud k neuspechu vede neco inovativniho, tak je to vzdy chyba toho, ktery zvolil nestandartni strategii... Spolupracuju s nekterymi nemeckymi firmami a jejich byrokraticke, zkostnatele a bezpohlavni vedeni je ve vsech stejne a ve vsech stejne nevykonne a zpatecnicke :-! A k tomu jmenu: Skoda ma telent na d*ebilni anglicke nazvy a slogany: Uplne nejstupidnejsi je to jejich "Simply clever" vyslovovane s afektovanym prizvukem. Nechapu proc ma ceska znacka v reklame pro cesky trh anglicky a navic tak stupidni slogan 8-s
neregistrovaný "Ricardo"
18. 9. 2006 18:15
Re: Proc nepujde do vyroby...
Proč by měla mít Škoda svůj slogan v ČR jiný něž jinde? Pokud se chce prezentovat jako globální značka (nebo přinejmenším celoevropská) měla by se chovat jako ostatní ne? Nic to ale nemění na tom že "Simply clever" zní dost blbě.
neregistrovaný "Essesant"
19. 9. 2006 00:49
Re: Proc nepujde do vyroby...
No treba by mohla mit ta sama slova prelozene vzdy do ciloveho jazyka. Ono "jednoduse chytra" nebo "jednoduse brilantni" by znelo o neco lip nez to "simply clever" navic s afektovanym prizvukem. Prijde mi to jako trapne kopirovani outer typy "Today, tomorrow, Toyota"... Nevim, jestli Skoda neco takoveho potrebuje, nota bene kdyz reklamy samotne nebyvaji spatne...
neregistrovaný "Rudolf"
19. 9. 2006 12:12
Re: Proc nepujde do vyroby...
až na ten vyplazenej jazyk toho neučesanýho *, co líže sklo... :no:
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 12:46
Re: Proc nepujde do vyroby...
Vždy, když slyším slogam Simply clever, vybaví se mi otevírání kufru a motoru nejen u škody 120.... Je jasný že tehdy se tím neřídili, ale prostě tu mám takovou spojitost :-)
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 06:43
Re: Proc nepujde do vyroby...
HLOUPOST - v Cesku cesky, tak to ma byt, je to prece nase znacka. Co treba byvali Jugoslavci, ti si prekladaji i nazev znacky, treba misto Renaultu pisou Reno, Peugeot je Pezo a tak podobne.
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 13:17
Re: Proc nepujde do vyroby...
Napadá mě best of zklamání tohoto roku, co se týče "zobyčejňovače" - Opel Antara. Nádherná futuristická studie, Opel look.. Byl jsem z ní unešen. Do chvíle, než přišla obyčejná sériovka, která si z konceptu vzala vážně jen špetku a všechno to hezký odhodila. Působí mnohem víc než jako Opel spíš jako variace na téma Captiva, hlavně ten otřesně korejskej zadek. A když se podíváš na všechny koncepty, naprostá většina jich je mnohem výstřednějších než sériové auto. Pochopitelně. Automobilka veřejnosti pomalu servíruje svoje budoucí záměry a nechává ji všechny ty nové tvary a technologie strávit právě na těchto konceptech, aby pak na sériovém voze představila jen část toho, čeho je ve skutečnosti schopna. Zkrátka si myslím, že účelem každého konceptu je připravit zákazníka na model, který se chystá vyrábět sériově anebo prezentovat různé stylistické prvky, které u svých aut v budoucnu využije. Také je to dobré testování toho, co si veřejnost žádá, Roomster měl jako koncept obrovský úspěch (vyjma našeho trhu snad úplně všude), proto Škoda přistoupila k sériovce. Některý auta ovšem vypadají jako koncepty i v sérii (Renault Avantime, Vel Satis, Honda Civic...). Jo a mimochodem, byla tady několikrát zmínka o Civicu - je to zajímavé, ale v novém Civicu potkávám v 90% starší lidi, vesměs chlapíky cca od 35 do 45 let. Asi je to tím, co tady někdo napsal, že mladý lidi nemají 700 tisíc na nový auto. Nebo čekají na 3D Type-R ;-)
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 06:46
Re: Proc nepujde do vyroby...
Jo, to samy udelala KIA se slovenskou novinkou Ceed...to nejhezci, protahnuta predni svetla totalne zpr*nila
neregistrovaný "Honzimus"
18. 9. 2006 10:56
mladá generace?
to se má mladá západoevropská generace na co těšit, ale co navrhne Škoda pro mladou východoevropskou generaci? >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "IT"
18. 9. 2006 11:11
Re: mladá generace?
Ta má své vytuněné stopětky,ne? :-!
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 11:13
Re: mladá generace?
Ne ma 120 :-) a ty bohati co maji leopardi tanga, zlatou nausnici a retez maji BMW3, VW Golf II nebo Kadetty :yes:
neregistrovaný "IT"
18. 9. 2006 13:11
Re: mladá generace?
se mi nechtělo rozepisovat, Š105 je všeobjímající model :-!
neregistrovaný "Honzimus"
19. 9. 2006 09:29
Re: mladá generace?
>:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
18. 9. 2006 11:14
Malá česká jednička..
Paráda :yes: :yes:, myslím, že co se týká vnějšího vzhledu, tak 1er je slabší... Chtělo by to potvrdit technikou, nějaký motor třeba i ten obligátní 1.9 TDI by se v ní ujal... Nebo 6ka z Octavie RS?... No každopádně u mě škodovka opět zabodovala.. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nexus6"
18. 9. 2006 11:36
Hezke...
... opravdu. A jak tu mnozi pisi, ani tak vlastne nezalezi na tom, jak to vypada. I kdyz me osobne se to libi i designove, spise jde opravdu o to, co se timto konceptem snazi Skoda naznacit. :yes:

Jinak se zda, ze Volvo C30 odstartovalo novou vlnu. Parada, jen houst a vetsi kapky, alespon budu mit z ceho vybirat :-) Bohuzel si ale take myslim, ze seriova vyroba takoveho auta u Skody je spise zboznym pranim nekterych z nas tady... Vidim to na predzvest tridverove Fabie II, jak pise Marko.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Karbonyl"
18. 9. 2006 11:55
WOW!
Líbí! Jen nechápu, proč kvůli zadnímu sloupku někdo dělá z fabie bez zadních dveří tétéčko s kufrem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "1nt3GraC2"
18. 9. 2006 16:10
Re: WOW!
protoze to je TT s kufrem aspon podvozkove...
neregistrovaný "Vavris"
18. 9. 2006 12:28
labuti pisen
Je to skvele, dynamicke, sexy, wow >:D :yes: Ale mam dost podobny skepticky pocit jako nekolik lidi prede mnou, pokud se z toho neco dotahne do serie, at uz ve Fabii II. nebo v cemkoliv jinem, tak to bude nuda, nuda, nuda :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sr"
18. 9. 2006 12:33
bloguju
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
18. 9. 2006 13:39
Už DOST s těmi KRAVINAMI !!!
To se mi snad zdá...kde je ta stará krásná cesta Škody, kdy dělala krásné limuzíny a Octávky??? Ne jak teď, Roomster, no odporné..ty Němce ve vedení bych teda pěkně proředil. S tímto nesouhlasím (konceptem) a nechci, aby se to dostalo do výroby...To samé jako VW IROC...hrůza... :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "RS"
18. 9. 2006 14:58
Re: Už DOST s těmi KRAVINAMI !!!
Odlož jointa a pověz, co vlastně chceš? ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
18. 9. 2006 15:28
Re: Už DOST s těmi KRAVINAMI !!!
Neřekl jsem to tam snad jasně? Ty odlož ho raději... :no:
neregistrovaný "RS"
18. 9. 2006 17:33
Re: Už DOST s těmi KRAVINAMI !!!
Asi sis nevšimnul, že limuzíny jezdí v podobě Octávky a Superbu ... tak nač dělat další limuzíny? :*) ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
18. 9. 2006 17:39
Re: Už DOST s těmi KRAVINAMI !!!
Aha, takže tys ten můj příspěvek vůbec nečetl a argumentuješ? hm cool...
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 12:34
Re: Už DOST s těmi KRAVINAMI !!!
přiznej si, že od doby, co je škodovka v koncernu VW se změnila k lepšímu!! porovnej hnijící feldu která má pasivní (o aktivní radši nemluvím) bezpečnost téměř zápornou!!!!
takže proč ne? A jestli chceš fakt kvalitku tak si renovuj třeba SAAba 9000 a nekupuj si škodovku voe!!!!!!
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 13:26
Re: Už DOST s těmi KRAVINAMI !!!
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
19. 9. 2006 14:37
Re: Už DOST s těmi KRAVINAMI !!!
Kdo si tady chce kupovat škodovku kokoe??? Saab 9000?! Se vzpamatuj, to je auto na zabití...Jen tu píšu proto, že takovéto experimenty by neměla škoda dělat, místo toho by měla utrácet spíš za vývoj motorů na alternaticní paliva...nemyslím jen biolíh, ale i elektřinu...vydělává na to dost. Ale v jedné věci máš pravdu..Škoda bez VW = NIC.
neregistrovaný "Astra_La_Vista"
18. 9. 2006 14:10
Škoda C4
no já nevím nemůžu si pomoct ale ta studie vypadá jako C4 s maskou škodovky :-) nebo taky takovou půlku roomstera ;-) avšak tím nechci říct že se mi nelíbí jen doufám že z něj neudělají kleine roomster jelikož pokaždá když ho vidím na silnici tak mě bere na blití i když jsem 3 dny předtím nic nejedl a můj žaludek je prázdný jako mozky některých naších zákonodárců >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2006 14:20
OT: FORD MONDEO
V Parizi bude mat premieru nove Mondeo v trochu nezvyklej karosarskej verzii. Ako prvy prichadza predseriovy prototyp Combi-verzie: [odkaz]%20Mon%2091.j… resp. [odkaz]%20Mon%2090.j… Spolu s novym Mondeom Combi bude vystaveny aj concept-car - a povrava sa, ze by malo ist o zakladnu podobu buduceho kompaktneho SUV, kt. od 2007 nahradi v ponuke Mavericka.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 14:22
Re: OT: FORD MONDEO
Marko sorry mne ten tvuj odkaz nejede :-(
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2006 14:29
Re: OT: FORD MONDEO
Sorry, skus tu: [odkaz]
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 14:34
Re: OT: FORD MONDEO
Diky- je to dost dobre, doufam ze sedan bude podobny :-)
neregistrovaný "jakub803"
18. 9. 2006 16:37
Re: OT: FORD MONDEO
Marko ty jsi kouzelník....o)
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 12:52
Re: OT: FORD MONDEO
nepřipadá vám to jako Audi Q7??
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 13:32
Re: OT: FORD MONDEO
Ano, je to tam, ale ještě bych počkal na realitu.
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2006 19:57
Re: OT: FORD MONDEO
Realita pre Pariz je velmi pravdepodobne to co vidis na obrazku. Realne Mondeo zas bude od tohto predserioveho prototypu zbavene niekolkych detailov (disky, inofarebne plastove dielce, atd...) ;-)
neregistrovaný "mates"
18. 9. 2006 15:48
Re: OT: FORD MONDEO
:yes: :yes: :yes: To beru!
neregistrovaný "Jacobs"
18. 9. 2006 16:11
Re: OT: FORD MONDEO
Jak v servise?
neregistrovaný "don Pedro"
18. 9. 2006 16:14
Re: OT: FORD MONDEO
Ja sice ne, mně by stačil Focus, ale vypadá to na obrázku dobře až velmi dobře :yes: Myslím, že se máme live nač těšit :yes: P.S. Do svého blogu brzo blognu něco hlavně pro tebe, jakožto "kočičího" znalce, byť tedy ale bohužel jen bez přepážky ;-) Snad už dnes večer bych to moh zmákout. Tož tak.
neregistrovaný "Pierro"
18. 9. 2006 16:51
Re: OT: FORD MONDEO
Tak tohle apoštola odstřelí jak hliněnýho holuba. BRAVO FORD :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
18. 9. 2006 20:57
Re: OT: FORD MONDEO
Tak je to tam, aneb jsem do svého blogu přidal to co jsem odpoledne slíbil [odkaz]
neregistrovaný "Mirek"
18. 9. 2006 16:35
Re: OT: FORD MONDEO
A kdy bude Focus SUV ?? Nejake info?
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2006 08:37
Re: OT: FORD MONDEO
Myslis Focus C-Max SUV? Ak ano, tak sa obavam, ze take auto nebude. To co sme vidali s kastlou C-Maxu bude prave testovaci podvozok nastupcu Mavericka (btw. prave on bol v tlaci oznacovany casto ako Focus SUV). Prepokladam, ze C-Max 4x4 nebude, pretoze kvoli tak okrajovemu modelu by bolo dost nakladne upravovat sucasnu platformu bezneho Focusu na 4WD. Ak by existoval povedzme Focus RS, tak by to bolo priechodne, ale takto...dost pochybujem. ;-)
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 13:29
Re: OT: FORD MONDEO
Co má sakra Mondeo společnýho se Škodovkou? Nechceš nám tady vyjmenovat všechny pařížský novinky, že ne?
neregistrovaný "manitou"
19. 9. 2006 14:15
Re: OT: FORD MONDEO
Prášky, vem si prášky ;-)
neregistrovaný "IT"
19. 9. 2006 19:36
Re: OT: FORD MONDEO
Proč,má pravdu,nebo ne? >:D
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2006 19:52
Re: OT: FORD MONDEO
Mirku :-) .... No, tak: OT = Off Topic = Od temy. Napisal som to tam? Napisal! ;-) Inak Mondeo nema so Skodovkou spolocne nic. (Bohuzial pre Skodovku). A kludne by som Ti vymenoval vsetky novinky Parizskeho autosalonu, aj tie co budu nasledovat v Los Angeles, v Detroite, a trufol by som si aj na Zenevu 2007. Akurat bohuzial nemam cas to zozbierat dokopy. :-( Tak tie najocakavanejsie novinky postnem ako "OT". Myslim, novinky medzi autami, nie v kmenovom vyskume buniek, neurochirurgii, ani nicom inom o com tento server nie je. ;-) Keby som pisal o tej neurochirurgii, tak by som Tvoje rozhorcenie chapal.. Ale takto, ked Ta niekto informuje v predpremiere o dalsej novinke pre Pariz?! ;-\ ;-)
neregistrovaný "Mirek"
20. 9. 2006 14:19
Re: OT: FORD MONDEO
Omlouvám se. OT jsem přehlédl a vlastně jsem to ani pochopit nemohl, neznal jsem význam té zkratky. Nevím, proč by mělo být pro Škodovku minusem, že nemá nic společnýho s Mondeem, mně to tedy nevadí a myslím, že vw je minimálně na úrovni Fordu, ne-li výše. Focus je ale hodně dobrej! Máš pravdu, že neurochirurgie by byla větší odbočkou od tématu, ale stejně jsem to nepochopil, když se tady vášnivě diskutuje nad novou českou studií a najednou jsi u Mondea. Napsal jsem to ale zbytečně moc ostře tak promiň. A hlavně to OT :-)
neregistrovaný "Marko"
20. 9. 2006 15:41
Re: OT: FORD MONDEO
OK. V pohode. :-) ;-) (Skor ma teda zaraza to co tu predvadza IT ;-\ ). Myslel som to tak, ze pre Skodu je minusom, ze v danej triede nema tak dobre auto ako je Mondeo. Superb bohuzial co do podvozku aj techniky za Mondeom kriva... Porovnavat ale Ford a Skodu je pravda trochu nefer. Ford hra v hlavnom prude prvu ligu, podobne ako VW. A Skodovku nechava VW se***vat. Ma pre nu proste vramci koncernu inu ulohu. A VW? V niecom je lepsi ako Ford, v niecom horsi... Co do techniky, aj obsahu (koncernu). (btw. tie OT tu byvaju obvyklou vecou, ak ma niekto nejaku novu info ;-) )
neregistrovaný "jmx"
18. 9. 2006 15:41
joyster vs. iroc
jiná variace na iroc...design je to povedený, ale je to skutečný výtvor škody do budoucna, nebo je to využití irocu pro autosalon, aby tam škoda měla nějaký koncept? Je to asi kříženec roomsteru, irocu a možná nové fabie...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HonzaK"
18. 9. 2006 16:26
Re: joyster vs. iroc
Iroc je úplně někde jinde než Joyster. Počkej, až uvidíš více fotek studie Joyster.
neregistrovaný "Mirek"
18. 9. 2006 16:44
A neni to novy nejmensi model od Skody???
To auto vypada az prilis jako realne auto. Nevypada jako kupe, sportak. Nova fabia naroste do vsech rozmeru. Neni toto onen dlouho zvazovany model pod Fabii? Konkurence kolinskym trojcatum, maskovana jako "sportak"? Mne je to podezrele.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Adamantium"
18. 9. 2006 17:24
Třídveřák
Vypadá to pěkně, bohužel jenom třídveřák, pro mě k ničemu..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "viper"
18. 9. 2006 18:59
Re: Třídveřák
...no jasně, český převažeč cementu a automatických praček 3-dvéřák nepotřebuje. Proto je škodovka už asi 20 let nevyrábí ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
18. 9. 2006 17:26
Je to pěkné
Ten obrázek vypadá hezky, bravo Škoda, invence z něj cáká na všecky strany :yes: Počkejme si na Paříž ....... a uvidíme co uvidíme jestli tedy něco uvidíme. Já jsem tedy zatím v očekávání věcí příjemných a doufám že mne Škoda nezklame.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cooper"
18. 9. 2006 17:46
Zadní náhon?
Škoda, že to nebude mít zadní náhon, jak je u koncernu VW zvyklé a obvyklé! :-(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lucas"
18. 9. 2006 20:11
Re: Zadní náhon?
ktore auta z koncernu su zadokolky? :-O
alebo som nepochopil ironiu?
neregistrovaný "matthyas"
18. 9. 2006 20:41
Re: Zadní náhon?
si to pletes s Mercedesem a BMW co??
neregistrovaný "Hipa"
18. 9. 2006 18:10
...kam se *.. ..tahle situace???
8-s ...kdyby se radeji pustili do retro designu S110 R, ci Rapid... Klasicke 2-dver!!!!! kupe jako pred casem studie Tudor! ...by se me to libilo daleko vic, jak tohle "jednoduse chytre" reseni... ..je to jak Ford Escord combi 3-dver z let 80-tych... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "viper"
18. 9. 2006 18:58
Re: ...kam se *.. ..tahle situace???
...no a když to náhodou budou chtít vyrábět, tak to bude krásně "praktické", na plechových 13-kách a s motorem 1.2 HTP >:D
Jo a všecho co je u konkurence samozřejmé bude za tučný příplatek !
neregistrovaný "Hipa"
18. 9. 2006 21:01
Re: ...kam se *.. ..tahle situace???
...asi tak... ..casy ceske hrdosti dostavaji jednu ranu za druhou... Alespon, ze ta Octavia II. se docela povedla... ..meli by jsem dat hned anketu, komu se libi prvni skyca?! .. a tvurce by mel velice pozorne sledovat reakce!!! ...davam hlas proti - NELIBI! NENI TO VUBEC CESKE A UZ VUBEC NE PRO MLADE!
neregistrovaný "Mirek"
19. 9. 2006 13:35
Re: ...kam se *.. ..tahle situace???
Tebe to snad nemusí štvát, bež k tý konkurenci bez příplatku a nepošilhávej po předražených krámech od škodovky ne?
neregistrovaný "matthyas"
18. 9. 2006 20:39
Joyster
No pokud se to dostane do výroby tak to dopadne jako s roomsterem jako studie výborný ohlasy vsem se to libilo ale nakonec velmi chladné prijeti. Skodovka by se mela snazit dat autum vic extravagance coz v pripade koncernu VW asi nepujde :no: Mel je v tom 91 koupi Renault misto VW to by byla skodovka uplne nekde jinde a hlavne by vyrabela auta, ktery by nemeli strohej nemeckej desing
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
18. 9. 2006 21:18
Re: Joyster
Tak by zas vyráběla auta s "hravým" designem, ala nedořešený Megane... 8-s >:-[]
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 12:44
Re: Joyster
Proc nedoreseny?
neregistrovaný "Wald"
19. 9. 2006 14:07
Re: Joyster
Mel je v tom 91 koupi Renault misto VW to by byla skodovka uplne nekde jinde >:-[]


Jasně - vláda to měla za třetinu někomu, kdo tady chtěl vyrábět výběhový R19 a Twingo
Jinak pokud to nevíte - Škodováci tehdy taky jeden den stávkovali, aby to byl VW, pááč měli i za reálsocíku možnost tu a tam, kooperovat s oběma antamobilkama. A vědeli, jak to kde funguje zvenitř. ;-)

Holt jste jim neradil Vy, který posuzujte auta podle něčeho tak subjetivního, jako je design.:-))))))))

....naplat že je to auto pro mladé dají tam určitě motor 1.2 HTP aby to ....bylo levné a nic víc proboha ten motor je nanic tohle jsou jen velké mínusy pro Škodu....

Ten motor Vás Vy ***e nikdo taky nenutí kupovat. Doby jednoho motoru jsou dávno pryč, můžete si koupit několik mnohem silnějích motorizací. Kde je problém -že by HTP-midrák ?
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 12:47
Re: Joyster
Jaks na to prisel podle ceho se Skoda rozhodovala komu se proda? Tedy rozhodne ne kvuli fungovani firmy jak pises. Hlavni o co slo, bylo zachovani znacky. Renault chtel vyrabet Renaulty a znacka Skoda by sla do muzea, VW se nabid, ze znacku Skoda zachova a proto vyhral.
neregistrovaný "matthyas"
20. 9. 2006 21:03
Re: Joyster
No tak je videt ze o tom nikdo nic nevite. V roce 91 se nabidli dva koncerny WV a Renault. VW vyhralo protoze uz za komunistu se skoda snazila o to aby auta vypadali jako VW treba prvni navrhy na favorita vypadaji naprosto skoro stejne jako Golf I.generace. No a zkratka VW taky mel v te dobe vice penez a mohl si to dovolit. Ale jak rikam kdyby skodu koupil renault byla by skoda na urovni nisanu a to by se vám nelibilo??
neregistrovaný "Crewe"
18. 9. 2006 20:46
Nelíbí
Co to je zase za obludu jaký inženýr to navrhl to si myslí Škoda vážně ???? Mně se nelíbí tohle bych nebral ani zadarmo..... :no: naštěstí konkurence je lepší....co naplat že je to auto pro mladé dají tam určitě motor 1.2 HTP aby to bylo levné a nic víc proboha ten motor je nanic tohle jsou jen velké mínusy pro Škodu a ona se takhle prezentuje ach jo ti lidi jsou asi dnes blbí nebo co já vím????? :no: :no:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "IT"
18. 9. 2006 21:36
Re: Nelíbí
No jo,chytrej nám tu chyběl.Kua,co furt s tím HTP máte? To je nějaká nová politická strana,nebo co? Kecy o HTP,to je něco jako být IN,nebo co vlastně? Ať vím. >:D
18. 9. 2006 23:52
Re: Nelíbí
Všichni ti kritici 1,2 HTP... jsou jezdci, co maj kubaturu větší asi tak o jednu deci :-) a šíleně jim vadí, že Škoda udělala auto, které je občas předjede i do kopce, protože je to moderní tříválec, narozdíl od jejich dejchavičný 1,4 z pátý bazarový ruky. Člověk, kterej má pod palcem nad 100 koní přece nebude napadat základní motorizaci, která dokonale plní svůj účel. A pak je ještě jedna kritická skupina - plakátový masturbátoři... s Viperem na plakátu a s plíživým prozřením, že vydělat nejen na Vipera, ale i na Fabii 1,2 HTP není nic jednoduchého... tak se jako cítí být povzneseni. Přitom, kdyby jim někdo ten motor s Fabií nadělil, byli by neskonale šťastní... Je to důkaz syndromu, který má v odborných kruzích pojmenování - syndrom zastydlého milionáře :-) :yes:
neregistrovaný "anonym"
19. 9. 2006 05:47
Re: Nelíbí
Uf zpatky v praci- nezdrave brzo :no: Vyjimecne souhlasim s GTI- i kdyz pouze s jednou veci to 1,2HTP neni tak spatne. Ten styl GTIho argumentace mi ovsem vehovuje proto tam nemuzu napsat 100% souhlas ;-)
neregistrovaný "Jacobs"
19. 9. 2006 05:51
Re: Nelíbí
To jsem byl ja :-O
neregistrovaný "anonym"
19. 9. 2006 06:42
Re: Nelíbí
A Zdravím tě GTI, už sem se bál že si nás tu opustil, dlouho o tobě nebylo slyšet a nebo sem slepej. :-) Souhlasím s tebou, fakt to nechápu co se furt všichni obouvaj do HTP. Je malej , ne moc silnej a no a co? To je snad vada, vžyt to není jedinej motor co se dá koupit ale to je jedno. Ale ten JOYSTER je supr. Mít tam tak 1,4 TFSI, tak si jdu pro něj :-)
neregistrovaný "picaso"
19. 9. 2006 06:43
Re: Nelíbí
Já nejsem anonym, sem se jenom nepřihlásil pod svým nickem tak sorry >:D
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 09:49
Re: Nelíbí
:-) Hele... já píšu... ty nečteš... v tom to je :-) :yes:
neregistrovaný "Green"
19. 9. 2006 10:26
Re: Nelíbí
:yes: :yes: :yes: ..naprosto výstižné.. ;-) HTPčko znám dokonale a i když dávám přednost motorům se 100kW a víc, těch 20tis km najetých tímhle tříválcem mě naplnilo úctou a úžasem..Omlouvám se všem, které jsem s plackou HTP na pátých dveřích předjel a nasxal.. :-) :-) Ještě dnes, když mě nějaké HTPčko v táhlém kopci předjede, tak se směju a říkám BRAVO HTP! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 10:55
Re: Nelíbí
:-) :-) :yes:
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 13:08
Re: Nelíbí
Tak a jakou má spotřebu to vaše úžasný HTPéčko?? Proboha, se proberte!! to neznamená, že když budu mít levný povinný ručení, tak můžu bezpečně předjet!! Navíc, aby ten motor "jel" tak se musí točit do vysokých otáček a to znamená menší životnost... Kdyby to HTP bylo přeplňovaný, nic bych nanamítal. A jestli někdo myslí, že přeplňovaný auta víc žerou, tak ste na omylu. Existují přece turba s proměnnou geometrií loaptek neba s obtokovými kanály!
jestli ovšem někteří vůbec tuší, co to zanmená.....
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 13:39
Re: Nelíbí
No tak nevim. Je sice pravda, ze 1.8T v oktavce zrala min, nez jeji tragicky zaklad 1.8 20V, z toho bych ale nedelal zadne dramaticke zavery. Jasne, ze i ostatni LPT dokazou nabidnout velmi slusnou dynamiku pri rozumne spotrebe (Subaru, Saab), ale nijak extra usporna benzinova turba zatim nejsou. Mimo jine i proto, ze ta zminovana promenna geometrie lopatek je draha jako prase a coby technologie v podstate neodzkousena (v serii). Zatim ji ma akorat nove Porsche Turbo a tam si fakt netroufam tvrdit, ze zere min, nez klasicka 911...
neregistrovaný "sr"
19. 9. 2006 14:59
Re: Nelíbí
no vzhledem k tomu, že pracuji u Garrettu, který vlastní patent na proměnnou geometrii lopatek, tak ti můžu s klidem říct, že přeplňovaný benzínový motor s variabilní geometrii lopatek má jenom nové Porsche Turbo a to už je jiná kategorie. Takže přeplňovat 1.2HTP by znamenalo dát tam turbo bez proměnné geometrie. Dále jsou u benzínových motorů vysoké teploty, což znamená, že se snižuje životnost turba, daleko více než u dieselu. Na 1.2HTP by jsi musel dát kompresor a to by asi taky nebylo levné. A ještě další poznámka k tvému článku - chceš říct, že když budu mít drahé povinné ručení, tak můžu bezpečně předjet? Pokud vím, tak nehody při předjíždění, se stávaly i před nástupem HTP a nijak se statistiky kvůli HTP nezhoršily. Bezpečné předjíždění je o tom, jak dobře dokáže řidič odhadnout situaci. A pokud na to tohle auto v ten okamžik nemá, tak holt nebudu předjíždět. Ale to už je o řidiči.
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 16:45
Re: Nelíbí
:yes:
neregistrovaný "sr"
19. 9. 2006 13:10
Re: Nelíbí
přesně můj pžípad, kdo umí jezdit tak z tohohle 47kW tříválce vytáhne tolik, že se to auto chová, jako kdyby mělo o 10kW více.
neregistrovaný "sr"
19. 9. 2006 13:10
Re: Nelíbí
samozřejmě případ :-)
neregistrovaný "GTI"
19. 9. 2006 16:40
Re: Nelíbí
:yes:
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 16:57
Re: Nelíbí
No jo, ale pak zere tolik, jako kdyby melo o 50 kW vic. ;-)
neregistrovaný "Galant"
19. 9. 2006 19:53
Re: Nelíbí
>:D to je vyborne napsany >:D :yes: :yes: teda aspon doufam ze to byla jemna ironie :-O jinak si sam sobe :no: Proti HTP naprosto nic nemam, jen tak dal, at se nam obmeni vozovy park co nejrychleji...ekologicky, usporny, lehky motor co splni naroky beznych ridicu, profi podvozek, dobry brzdy, 4 hvezdy NCAP, slusna cena - 100% recept jak snizit pocet mrtvych na silnici(pokud v tom nejezdi piloti F1) - Fabia HTP :yes:
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 13:28
Re: Nelíbí
Tak to je goool, za trefnou ironii >:D >:D :yes:
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 06:53
Re: Nelíbí
Ja myslim, ze trida Fabie je uz prece jenom dosti vazena a 3 valce me osobne prijdou jako ponizeni...klidne 1.2, ale 4 valce jsou 4 valce. Treba tam daji vyvazovaci hridel, treba jede dobre, vzdycky to budou 3 valce a taky je to slyset. Je to jedna z tech neobjektivnich veci, subjektivnich pocitu a nasi jiste predpojatosti ale nelze ji prehlednout. Taky laciny model Fabie s cernymi narazniky a tecimi koly mi prijde jako chudej pribuznej a hodne kazi image Fabie...Vse je o pocitech, jinak s GTI docela souhlasim. I kdyz treba myslet taky na to, ze Fabie neni zadny drobecek typu Fiat 128 ale vazi kolem tuny...
neregistrovaný "donald"
20. 9. 2006 10:03
Re: Nelíbí
Jo,máš pravdu,ta očesaná fábka byla opravdu ostuda.Jinak ten tříválec docela chápu a myslim,že dost lidí u nás na to slyší.U nás je prostě vnímaní malejch obsahů hrozně silný a hodně lidí ti řekne že 1.6 a víc už je moc a žere to atd...
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 11:17
Re: Nelíbí
Jo, asi tak nejak to je. Pak ale uplne nechapu turbodizl 1.4 taky na 3 valce...
neregistrovaný "Gate"
19. 9. 2006 07:15
No konečně !!!
Už se zdálo, že Škodovka usnula na vavřínech. Po nepříliš sympatickém Roomsteru snad zavane nový větřík...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "donald"
19. 9. 2006 09:15
chytráci
Jsem celkem překvapenej,kolika lidem se ten koncept nelibi.Moment,jakej koncept? Už ste ten koncept viděli? Já zatim vidim jen nějakou skicu.Až to bude v plechu na podstavci,tak se teprve uvidí a pak,třeba jednou to i Škodovka pustí do série a ze skici zbydou jen základní rysy a pak můžem soudit.Spíš mě překvapuje,že nikdo neocení,že Škodovka konečně zase uvažuje o autě s 2 dveřma (resp. třemi).Zamrzlíky z osmdesátých let bych rád upozornil,že dvoudvéř s retro designem rapida jim opravdu nevyrobí,to si mohlo dovolit BMW s odkazem na původní mini a i to dost lidí nelibě nese a i v případě rapida by se našlo dost odpůrců za prznění legendy.A ještě k tomu legendy jen u nás a škoda potřebuje prodávat i venku.Já bych to zaměření na mladé viděl trochu jinak a to jako ojetého vozu.Jestli tady bude za 10 let na trhu ojetin octávka,fábka,roomster a tohle,tak hádejte do čeho skočí mladý ucho.Samozřejmě,že bude záležet na ceně ojetin,ale dnes když potkáte staré GTI (auto >:D ),civica,colt,323,tak ve většině případů je drtí velmi mladý řidič.A proto ne hned,ale třeba za 10,15 let bude třídvéř škoda pro mladé (aspon u nás).Hlavně ale at to nezabijou nabídkou motorů.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "IT"
19. 9. 2006 19:51
Re: chytráci
To sem chodíš asi krátce. Mně to naopak nepřekvapuje. Kdyby se to náhodou,nedej bože, místním specialistům a odborníkům líbilo,tak bych pojal podezření,že čtu nečeský server.Takže je to přesně podle očekávání. :-! Takové standardní myšlenky,občas proložené HTP >:D Klasika :no:
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 06:55
Re: chytráci
Clovece, mozna by to bylo zajimavy hodit nejake retro jednoducheho a spolehliveho vozu treba pro studenty....v Anglii byli Skodovky 120 docela oblibene a mozna by na to lidi zabrali...
neregistrovaný "donald"
20. 9. 2006 10:08
Re: chytráci
To je práveě to.Pořád se bojim,že takoví auto,at už sebejednodušší by pořád bylo cenově někdo mimo dosah českejch studentů a bylo tak maximálně pro zahraniční trhy.Ono obecně je třída aut pro zábavu,nebo designově hodně výrazných hodně problematická.Podívej jen na studii Tudor.Hodně lidí nadšenejch a jak je to super,ale kdyby přišlo na lámání chleba a měli vysolit prachy,tak by prodejní čísla asi nebyli žádná sláva.
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 12:55
Re: chytráci
Tak to opravdu nevim. Spis si myslim, ze pak by Tudor mensich kubatur zaujal mladsi rocniky, jiste ne ve zvlast velkem poctu. Ovsem full vybava a motory od 2 litru vys, u vlajkove lodi treba sestivalec, to by bylo jine kafe. Jiste by byl hitem v zapadni Evrope, u nas by moh byt treba menezerskym vozem...
neregistrovaný "Baniito"
19. 9. 2006 10:34
že by?
Asi s koupí mého vysněného SAABa ještě chvíli počkám :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Standa"
19. 9. 2006 12:20
bez titulku
Podle mě se bude vyrábět asi jako yeti
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS"
19. 9. 2006 14:54
Re: bez titulku
takže bude ;-)
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 13:12
Joyster pobavil
Celkem by me zajimalo, co vedlo skodu penez k tomu, ze jako jmeno vybrala jmeno od Daewoo. No invence asi uz dosla.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Skyline"
19. 9. 2006 13:21
Re: Joyster pobavil
Omylem jsem to odeslal, no nic - jen bych dodal, ze ta invence zjevne mladoboleslavskym inzenyrum dosla uz pri navrhu auta, jinak nevim, proc je to cely okopirovana C4.
neregistrovaný "Karel"
19. 9. 2006 13:52
Re: Joyster pobavil
Zrejme spolu s tim ukradenym jmenem od Daewoo skoda chce naznacit, ze to auto bude taky stejne atraktivni jako nejake daewoo >:D >:D >:D Daewoo Fabia >:D >:D >:D
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
19. 9. 2006 15:30
Faceliftovaná Fabia
Skica je vždy zajímavá, ale od reality se až moc odlišuje. Nakonec z toho designéři postaví třídvéřovou Fabii po faceliftu. Radši ani nemyslím na to, jaké motoryzace se budou nabízet.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 06:56
Re: Faceliftovaná Fabia
No jake motorizace....staci se podivat na paletu VW a slabsi verze budou mit skodovky...
neregistrovaný "MILmister"
19. 9. 2006 15:30
CENA
V dnešních novinách 24hodin psali, že Škoda Joyster bude stát kolem 540tisíc (jestli se bude vyrábět samozřejmě...) přijde mi to trochu dost...mít za to OII hezky vybavenou.. ale jestli to bude na platformě VW scIROCco, tak to bude mít super jízdní vlastnosti spolu s lehkým, ale poměrně výkoným motorem 1.4TSI to bude super auto na zábavu..popřípadě 2.0TFSI ...... kéžby se vyráběl..a kéžby něl v nabídce 3.2V6 :yes: >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 06:57
Re: CENA
To zase nejakaj blbej skrabak od novin vypustil "zarucenou" spravu....skodovaci udelaji skicu na papire a on uz zna cenu. Snad bys neveril takovym pitominam...
neregistrovaný "picek"
19. 9. 2006 20:21
bez titulku
:'-( :'-( zase bude stát 450 tisíc a to si v čechách málokdo dovolí
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "IT"
20. 9. 2006 10:21
Re: bez titulku
Zato na šlovensku všichni >:D Kua,k nám jezdíte nakupovat i benzín, žrádlo(do okr.města),tak co řešíš,co si tu kdo koupí? Asi máte málo svých špecifických poroblémů >:D >:D
neregistrovaný "YXX"
20. 9. 2006 12:58
Re: bez titulku
Hele IT, skklapni s tema narodnostnima volovinama, jo? Tenhle server je o necem jinem.
neregistrovaný "IT"
20. 9. 2006 14:52
Re: bez titulku
Problém?Zkus to rozchodit. :-!
neregistrovaný "dz"
1. 10. 2006 09:58
zuk
Trup posraty
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bomber"
4. 10. 2006 11:20
super bomba!!!
:-! velice se tesim estli skoda posle joystra na trh...myslim, ze presne podobny styl potrebujeme...trosku podony citroen c4 a bmw 1...verim ze by se skvele prodavalo...musime auta futurizovat!to je to co se dnes zada...drzim pesti skodovce!!!skoda patriot...cau
Rozbalit vlákno
0