Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Kamiq pokračuje v odhalování. Prohlédněte si její interiér

Kamiq podle očekávání následuje Scalu a přebírá její novou generaci koncepce interiéru s volně stojícím displejem multimediálního systému.
Zpět na článek
6. 2. 2019 08:07
6. 2. 2019 08:11
6. 2. 2019 09:12
6. 2. 2019 09:33
6. 2. 2019 16:09
6. 2. 2019 10:42
6. 2. 2019 14:20
6. 2. 2019 21:27
Avatar - Avanti
6. 2. 2019 08:07
Dalo
Dalo sa čakať, že to bude scala, ale za článok pre každú jednu fotku to predsa stojí!
Rozbalit vlákno
1
6. 2. 2019 08:11
Re: Dalo
Zajímavý je ten o dost menší kufr (Skála má nějak 450 nebo 460). Takže bude Kamýk asi o něco kratší, což je logické, protože by jinak lezl až příliš do Karockého revíru.
Avatar - Ada je zase tady
6. 2. 2019 08:41
půjde to koupit
i bez toho hnusného laptopu a s normálními budíky na palubce?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - zaplosak
6. 2. 2019 08:53
Re: půjde to koupit
jasně že půjde, jen místo volantu tam budou berany z favoritu, kola 13 palců, místo haupny plachta a nebude to mít ruční brzdu, cihla pod kolo stačí a místo rádia si zazpívat - je to zdravé... :-)
Avatar - JirkaV8
6. 2. 2019 09:39
Re: půjde to koupit
Nejen laptop ti kdejaky sikula z auta vezme dokonce i s nakupem. Sousedovi ukradli z Oktavky 2 veci. Radio + karton trvanlivych mlik z kufru >:D Takze pokud te laptop (urcite jen soucasti vyssi vybavy) iruje a mas ho navic, dej na nej cedulku k dispozici. >:D Lide prodavaji na ebay i vicka na zavareniny po 5kc, takze po laptopu se zaprasi jedna dve. Stred pristrojovky + nad schrankou pro rukavice je to tvarovane konecne pekne. Ocenuji take moznost inteligentnich multifunkcnich budiku. Nelibi se mi vyoseny stred volantu vuci jeho prickam a mam starch aby se zase neposunoval tovarni povlak sedadla vuci sedadlu v oblasti ridicovych hyzdi. :-|
6. 2. 2019 10:33
Re: půjde to koupit
Ádo čert vem budíky. Ten virtuální kokpit je náhodou supr věc. Můžeš si tam nastavit zobrazovat podstatný věci na rozdíl od normálních budíků. Nevím ale jestli sis všimnul tý normální ruční brzdy. To mě mile potěšilo, že se Škodovka nevydala ojebávkou v podobě elektronický ručky. A ten displej na palubce naštěstí neovládá celý auto jako u zastaralý Tesly, kde si se zmrzlejma rukama ani nepustíš topení nebo rádio, protože komplet všechno jsi donucený ovládat přes ten ***skej dotykáč. Takže podstatný věci pořád zůstaly na ovládání knoflíkem. Jen ty motory v tom budou asi bída. 1,0 TSI, což je nepoužitelný, pak nějakej elektromotůrek a jestli do toho dají aspoň dýchavičnou 1,5 TSI to je otázka. Snad jo. Důstojná motorizace v podobě 2,0 TSI v tom určitě nebude ;-\
6. 2. 2019 11:05
Re: půjde to koupit
Tak mi prosim povedz ako si nastavis intenzitu fukania? Pretoze ja tam tlacitka akosi nevidim
Avatar - Blue Sun
6. 2. 2019 11:36
Re: půjde to koupit
Máš tam přepínač, kterým si volíš, jakou hodnotu nastavuješ. A kolečka, kterými tu hodnotu nastavíš. Nic z toho není dotekový ovladač.
6. 2. 2019 11:52
Re: půjde to koupit
Přesně tak. V podstatě to ovládání vzduchu je stejný jako u stávajících koncernových aut. Knoflíky plus dvě kolečka. I za mrazů funkční (na rozdíl od dotykáče). Je vidět, že tady VW tak nešetří na zákazníkovi jako Tesla.
Avatar - .StenLi.
6. 2. 2019 12:42
Re: půjde to koupit
Nechapem preco packa P pre elektrohydarolicky system parkovacej brzdy nefunguje pri pohybe auta ako jednoducha brzda zapajajuca bez ABS iba zadne brzdy.. to by snad akceptovali aj prednokolkovi driftovaci nadsenci.. Jej stlacenie by stale moholo zachovat moznost nudzovej ESP/ABS brzdy pri nevolnosti vodica atd..
6. 2. 2019 14:44
Re: půjde to koupit
Zřejmě by to nebylo až tak konstrukčně jednoduchý.
Avatar - .StenLi.
6. 2. 2019 14:53
Re: půjde to koupit
Konstrukcne sa nic nemeni, je to otazka naprogramovania funkcie tlacitka, vsetky HW komponenty tam uz su, ESP vie pribrzdovat lubovolne koleso, ziadny problem. Ford vo Focuse ponuka priplatkovu rucnu elektronicku brzdu, ziadne lanko, len povel elektronike ze ma pribrzdit/zablokovat zadne kolesa. [odkaz]
6. 2. 2019 17:35
Re: půjde to koupit
nastavis si tal len to co pojde, uplne customizovatelne to nie je. Navyse je to osideny 10" display, v tiguane mam este 12.3" aj ked aj tam uz montuju tie male prdy. Kto chce naozajsny digitalny kokpit tak musi ist do touarega, alebo o dvere vedla k audi
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 12:02
Re: půjde to koupit
jaj kurna ze laptop.. to si dobre napisal.... to som sa zasmial jak uz dlho nie... hotovy bolebruch ajaj.. no uz sa normalizujem ehmm ... ale proste mas obcas trefne hlasky .. dik za ne.. ;-) :yes:
Avatar - Blue Sun
6. 2. 2019 09:12
Vtipná
formulace "přebírá novou generaci koncepce interiéru"... Vždyť ho převzali beze změn.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
6. 2. 2019 09:33
dasBefremden
Tož tohle jsme nečekali. Tedy ti z nás kteří očekávali tak nějak dvojče Arony. A "slovo které cenzúra označila hvězdičkou" Ziege do vazu, ona to bude Scala na chůdách, s interiérem naprosto shodným, nutno dodat, že ne příliš hezkým. Score tedy v první třetině Kamiq vs. Arona 0:1. Tož tak.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - woody-alien
6. 2. 2019 11:13
Re: dasBefremden
Teď ještě jde o to, jestli jsi v té Aroně vůbec kdy seděl. Protože já jo. Teda jenom chvilku, vylítl jsem jak cukrář....poněvadž to byla zhmotněná hrůza. A nebyla to žádná Reference. Ostatně tady máš ten kokrétní kus. [odkaz]
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 11:15
Re: dasBefremden
Ty na to nejsi ze Seatu zvyklej? >:-[] >:D Jinak ale hezká barva, né, že né...
Avatar - woody-alien
6. 2. 2019 11:20
Re: dasBefremden
>:-[] Začínám mít pocit, že jim to u toho mého nějak "ujelo", tam já opravdu nemám problém. A to tě upozorňuju, že fotky jsou u té Arony milosrdné, realita je ještě bolestnější.
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 11:25
Re: dasBefremden
Jo, ten tvůj vypadá celkem k světu, ale jiné verze jsou až k pláči... nikdy nezapomenu, když má nyní už ex sedla do tenkrát nového Leona (nějaká střední výbava - nebyla to legendární Reference) a já na ní nadšeně, tak co ? Líbí ? A ona... no, je to uvnitř plastový jak v nějaký dodávce >:-[] No uznej, takovou jsem si doma nemohl nechat... >:D

Já zase nedávno porovnával Atecu vs Karoq a smutně jsem konstatoval, že Škodovka je prostě lepší v interiéru :-(
Avatar - Emel
6. 2. 2019 16:09
Re: dasBefremden
Ateca je taky hezká, sice nepřinesla proti Leonu nic navíc, ale jinak... všechno na svém místě, přehledné, příjemné.
Avatar - donPedro
6. 2. 2019 11:51
Re: dasBefremden
Ano, souhlasím. Tebou uvedený interiér v tomto světlém provedení hezký není. A přitom stačí relativně málo [odkaz] a hnedle je to lepší ;-) + ještě 1.5TSI a je vymalováno. A jo, seděl, ale nejel - posaz a ergomonie pro mou figuru OK.
Avatar - Ada je zase tady
6. 2. 2019 21:07
Re: dasBefremden
a já jsem myslel, že Seat tam dává motor... ;-)
Avatar - Verny_2013
6. 2. 2019 12:23
Re: dasBefremden
Interier ( palubka ) té Arony je fakt strašnej. Ale to platí pro Seat obecně. Dlouhodobě maj bezkonkurenčně nejslabší palubky z celýho koncernu. A napříč všemi značkami musím dost dlouho hledat než najdu něco ještě horšího.
Avatar - Ada je zase tady
6. 2. 2019 21:05
Re: dasBefremden
mně se to líbí: ruční brzda, žádný laptop, ručková měřidla >:D
Avatar - Jaros71
7. 2. 2019 00:36
Re: dasBefremden
Omyl , já seděl v Aroně 1.5 TSI FR a byla to celkem paráda ! :yes:

Tento Komiq se mi nelíbí vůbec..ani design ani interier. ;-\
6. 2. 2019 09:38
koncept a realita
Koncept:
4 full size sedačky,
Bezrámové okna,
Farebný interiér.


Realita:
Ponurá sivovierna farba,
Koncernový sociálny dizajn

A ako bonus, nekvalitne škodováckej služby.


Ale predavat sa to urcite bude, blbov je všade dost.
Rozbalit vlákno
1
6. 2. 2019 10:36
Re: koncept a realita
Au, to muselo pravověrné škodováky zabolet >:-[]
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 09:54
v com spociva vyhoda
"volne" stojaceho displeja okrem toho ze je hodne zranitelny na nechcene zavadenie povedzme rukou alebo taskou a raz iste "odpadne" na nasich tankodromoch aj sam .. . rad si to necham vysvetlit .... pritom taka vysuvacia kaplicka v nejakej tej A3-ke je predsa daleko sikovnejsia .. osobne vyskusane v nemecku u znamych ( ked netreba tak si ju skryjete a je klud ) .... lepsie riesenie snad nejestvuje ... osobne ked uz takyto dorobeny displej tak aspon nieco na styl lexusov alebo eclipse crossu ale toto vyslovene dolepene riesenie priamo dopredu na palubovku ako nejaky "zaramovany obraz" vsemuhoceho posobi ako past na oko a fakt sa mi nepaci toto riesenie.... zeby opat biznis bol tym dovodom preco tak neskutocne "klesame" ku dnu aj v tomto smere? zlaty golfik v tomto povedzme... alebo nejaka C5 aircross... tam je to daleko lepsie bez debat
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 10:55
Re: v com spociva vyhoda
Protože je tohle řešení levnější a polovina aut ten display mit nebude, nebo bude menší. Jen se tam dolepí , co tam v konfiguratoru zaškrtnes... Lepší , než navíc u kolen.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 11:18
Re: v com spociva vyhoda
jasne cena... ako okrasa ten zaramovany obraz vsemohuceho proste nebude no .. to nehrozi
6. 2. 2019 11:22
Re: v com spociva vyhoda
Takze lepsie mat displej pri kolenach ako v zornom poli? Ja by som volil skor toto ako v tom modernizovanom passate.
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 11:26
Re: v com spociva vyhoda
Souhlasím, mám v autě navi na stejném místě, jako Passat a vůbec by mi nevadilo, kdyby byla v tomto stylu.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 11:27
Re: v com spociva vyhoda
tak ja zrovna displej ako taky vobec ale vobec pri jazde autom ani k stastiu ako takemu nepotrebujem ( ale tak mam ho lebo istym veciacm sa dnes uz vyhnut skratka neda ak zrovna nechces nejaku tu junior verziu auta aj bez volantu ci motora )... a ked uz si mam vybrat idealne prevedenie tak rozhodne nieco na styl lexusu alebo audi ale aj normalne nepremiovky ako napriklad citoren C5 airctoss tu maju super spravene ;-) .. no ale tieto dolepene lacne s.racky ako mas kde kade uz su ako past na oko.. navyse to o 5 rokov iste odpadne aj samo... alebo ho clovek nechtiac proste znici aj sam.. skoda.. lebo vkonecnom dosledku sa aj tak asi nic neusetri ...a opat je to len papier ktory nas riadi a nie hlava
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 11:39
Re: v com spociva vyhoda
Teda ty máš zase měsíc... nejdřív, že na dálnici je Eklasse k ničemu, když na to stačí Golf, pak, že Fokus má gumové řazení, že Lancer na nerovnostech odskakuje, což je vlastně super vlastnost a teď tohle >:D Nechceš na chvíli jít diskutovat třeba o vaření na jinej server? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 11:49
Re: v com spociva vyhoda
pockaj ved je uz februar... a v januari som bol predsa normalny >:D ... lancer vyslovene neodskakuje... len pocujes akoby take tvrdsie razy na nerovnosti vzhladom na tvrdsi podvozok ... ma ale viac gumy na pneu ( 205/60 R16 ) takze to mu pomaha v tom ze je nakoniec na normalnej ceste aj komfortny a plavny... dokonca v zaklade ( vzhladom na vykon a cenu ) je este skor viac komfortny ako sportovy to je jasne....

no taky golfik dnes uz v pohode jazdi kde chce... dialnica nie je obmedzenim... tu uz fakt netreba 3 nasobne drahsi E klasse .. uz davno nie...
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 12:07
Re: v com spociva vyhoda
Naše Lada 2101 z roku 1978 jezdila cca 140 km/h, mohl jsi s ní jet ve městě, na okresce, i na dálnici.... kde jsem chtěl, proč by to neměl umět Golf, či jakékoliv jiné auto, které se prodává ? >:-[] Ach jo....
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 12:43
Re: v com spociva vyhoda
no aj my sme sli v 93-tom s tetou na bordovej lade 1600 do Caorle v Itali k moru ( 4 dospeli plus dve deti .. sedel som mame na kolenach ) .. cast batoziny dokonca sla cez cestovku osobitne s jednym zajzdom.... a pri 140 cez rakusko sme este brzdili kamiony ... ale slo to... lenze to boli ine cys.. dnes si jedej aj vo fabii I. 160 jak malina aj s htp ... auto sa pritom vobec nejde rozpadnut a ani nemas poct ze ides 350 ale uplna pohoda... to iste inde.. ze v pole idem 120 zistim az na tachaci a potom sa krotim ... vo felde by som to ale vedel uz davno jednak podla hluku a chvenia a jednak aby som to dal aspon na 120 tak to by som musel ten plyn skutocne drzat a drzat a drzat... ono dnesne auta od yarisu vyssie uz neamju s tymto problem.. sand nejakae celerio alebo panda uz na dialnici nebude moc idealne ale dnes aj bezna fabia uz nema problem prejst 300km po dialnici aby jej to nejak uskodilo a rovnako soferovi... na fabii I. s htp som pred 11 rokmi jadzil aj do ciech a jak som o 12tej v KE nastupil tak som vecer v novom jicine vystupil a bol som cely... nedolamany... nezniceny.. uplna pohoda ... dnes uz akekolvek auto s tymto nema problem...
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 12:46
Re: v com spociva vyhoda
No, to si vlastně napsal zdlouhavě to, co já s tím Žigulem >:D Ale teď si sedni do Pola a jeď 300 - 500 km, pak to zkus v té Eklasse.... a pak se sem vrať :-)
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 12:53
Re: v com spociva vyhoda
bez prestavky som robil 500-600km s malym autom ... s tymto predsa nie je problem ak clovek je zdravotne v pohode... daval som to pred 11rokmi a aj ked dnes uz takto nejazdim lebo mam inu pracu tak verim ze v pohode by som to dal aj dnes... a vlastne vzhladom na novsie a este dospelejsie male auto by to bola este vacsia pohoda v nejakej tej dnesnej fabii ... uz golfik je teda plne dostacujuci na vsetko... nic vacsie uz netreba ..

jo vratil by som sa aj na pande.. a v pohode..
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 12:58
Re: v com spociva vyhoda
Já neříkám, že to nejde, ujel sem 1200 km za den v Tranzitu a ještě u toho 3x vystupoval a chlastal >:D Ale jde o to, jak tu trasu absolvuješ v silném a pohodlnném autě... jde o ten komfort.

Hele, tak jinak. Zkoušel sis někdy obléct dražší oblečení? Ten rozdíl v materiálech? Třeba košile a obleky, je krásný příklad. Levné košile z umělých vláken či nějaké dražší značky ? Když si v tom třeba celý den, ten rozdíl je obrovský.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 13:03
Re: v com spociva vyhoda
kedysi sa jazdilo na trabantoch do juhoslavie alebo do bulharska... a ludia zili... ale dnes uz aj do mesta ludia potrebuju tiguana.. chapem.. proste nova doba :*)

iste veci su ale stale rovnake.. aj ta draha S klada potrebuej sofera aj volant ... ze ma kozene smykajuce sa sedacky je totiz v tomto fakt jedno to ti nejak nepomoze ...
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 13:06
Re: v com spociva vyhoda
Hele... S klasse i Tranbat jsou auta... na to se asi shodneme... dál nepokračujme, protože to asi nemá cenu >:D

Ty si nikdy nezkoušel něco, co je trochu lepší/nadstandartní/kvalitnější ? A nepoznal si rozdíl ?

Když né oblečení, co jídlo? Koupil sis někdy třeba dražší a kvalitnější šunku, nebo sýr? Pořád nic? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 13:10
Re: v com spociva vyhoda
ale jo skusal.. novu A3.. v aprili 2018 u znamych v nemecku ... super auto to ano.. ale zeby vo fabii sa mi slo horsie alebo zeby ma nejak viac unavovala to asi nie... pohoda... obe auta uz zvladnu cokolvek ak sofer je zravotne ok...
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 13:20
Re: v com spociva vyhoda
Tak záleží taky, jak vybavená A3 a jaká Fabie.... ale Eklasse je jiná třída, tam je rozdíl o dost větší... A co to jídlo? Oblečení? Elektronika ? Levná vs drahá ? Zkoušel si ?
Avatar - wakantanka
6. 2. 2019 18:36
Re: v com spociva vyhoda
Je to marný, Je to marný, Je to marný :-)
Avatar - Londonbridge
6. 2. 2019 12:59
Re: v com spociva vyhoda
Mas pravdu. Ja mam nalietanych cez 20 000 km na E 350 je to hltac km a na dialnici ti akurat hrozi ze zaspis tie 130 - 150 km/h tam spi motor a pomaly aj vodic... Obcas mi vyskakuje na display salka kavy a posiela ma auto na salek kavy. Niekto nema rad tiche kludne jazdenie potrebuje vytrias kosti alebo zavodit >:D
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 13:05
Re: v com spociva vyhoda
No ... a k čemu ho máš? To auto je k ničemu, kup si Golfa >:-[]
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 13:08
Re: v com spociva vyhoda
ale ked uz tak benzin >:D bacha na to... nech to proste moc nep.rdi
6. 2. 2019 12:18
Re: v com spociva vyhoda
Sorry ale neviem si ani predstavit co robis v aute ze ta napadne to, ze do 5 rokov by ti mohol odpadnut displej :-)
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 12:35
Re: v com spociva vyhoda
proste soferujem... ale obcas sa moze stat ze rukou o taketo nieco trciace chtiac nechtiac zavadis... alebo aj pri prenasani nejakych veci a manipulacii s nimi v kabine... osobne teda nie som za tieto dolepovacky ... a prioritne to nie je pre mna o vzhlade hoc ten bije do oci najvaic ... ten sa vlastne prekusnut da... ale prave o tych inych spominanac hfaktoroch ... ale tak dnes si uz velakrat nevyberieme to je pravda... ale stale mas tu auta ktore to maju vyriesene tak ze to neposobi jednak zranitelne a jednak ani nevkusne
Avatar - Londonbridge
6. 2. 2019 12:51
Re: v com spociva vyhoda
Mne raz ukopla jedna zenska vnutorne spatne zrkadlo ... Bolo to uz davno este som mal Deawoo Nexia. nemohol som to potom prilepit tie se***vky to drzali len nejaku dobu a stale to upadlo. Ma to stvalo potom som radsej pozeral kde zenske vykladaju nohy.
Treba davat pozor a nekopat do tych tabletov. Znamemu zase prestal vyliezat tablet z A8 tak za to vypytali docela ranec aby to pekne vyliezalo ako psov vocas
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 14:28
Re: v com spociva vyhoda
Nezapoměl si tak nějak zmínit, co ta žena v autě dělala, když ti ukopla zpětné zrcátko? :d Nebo spíš , co jsi dělal ty s ní >:-[]
Avatar - Londonbridge
6. 2. 2019 15:40
Re: v com spociva vyhoda
Nechcel som do detajlov je to auto web... ale by ma zaujimalo aky lep pouzivaju vyrobcovia na tie zrcatka po tej nehode som ho mal vacsinou uz len na prednom sedadle . vzdy ked teraz nastavujem spatne zrcatko spomeniem si na tu zensku divoku , mozno to aj stalo za to ukopnute zrcatko >:D
Avatar - Ozzman
6. 2. 2019 17:01
Re: v com spociva vyhoda
Kdybys jezdil Renaultem, tak ti zrcátko zůstane v ruce i bez ženské >:D U Laguny II se mi to čas od času stalo >:D >:D
Avatar - rohYpnol
6. 2. 2019 21:35
Re: v com spociva vyhoda
zasouvací display je přežitkem doby. To šlo kdysi, když display byl malý. Dnes je to nereálné. Displaye jsou tak velké, že se nemají KAM zasouvat.

Výhody... Jsou v zorném poli (zároveň i nevýhoda).

Za mě preferuji spíše začlenění jak má např. nový Touareg.

Jinak displaye jsou podle mě stejné jen dobovým syndromem. Budoucnost je podle mě úplně jinde - celoplošné head-up displaye na čelním skle, popř. pás displayů v úrovni mezi čelním oknem a palubní deskou :-!
Avatar - Cuba66
6. 2. 2019 10:09
Panel klimatizace...
...vypadá jak 1DIN autorádio >:D
Ukažte nám tu krásu v základu :-) V plný palbě pěkný..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
6. 2. 2019 11:40
Re: Panel klimatizace...
Tak si ji najdi na stránkách Škody. Je v konfigurátoru, interiér je stejný jako ve Scale.
7. 2. 2019 12:50
Re: Panel klimatizace...
V základu to nikdo kupovat nebude...
Avatar - karasjan14
6. 2. 2019 10:42
Šetření
Tak popravdě až takovéto šetření jsem nečekal. Interiér opravdu do puntíku stejný jako u Scaly, akorát bude auto možná kratší, vyšší a za vyšší cenu. Mně by se takové auto klidně i líbilo, ale ono to má přidanou hodnotu opravdu jen ve světlé výšce, zbytkem je horší. Zajímalo by mě, kdo tam na to kýve - přidáme světlou výšku a zvýšíme cenu o sto tisíc...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2019 11:20
Re: Šetření
setri sa vsade.. aj u hypermodernej a ultradokonalej premii... vid fejkove vyfuky u radobypremiovych medvedov...ci chybajuce rezervy a pidi nadrze.. proste predrazene srandy na par rokov ktore sa dnes uz oplatia hadam len firmam.. k tomu dizajn jak ocucany banan.. no nekup taketo nieco za 60 alebo 80 tisic ojro.. ved skoro jak zadara ;-)
Avatar - rohYpnol
6. 2. 2019 21:29
Re: Šetření
zrovna tvoje příklady šetření... NEJSOU příklady šetření.

fejkové výfuky jsou výsledkem ekodemence, rezervy a pidinádrže taktéž.
6. 2. 2019 14:20
Tma
Tento interiér [odkaz] môžem nazvať len tromi slovami: ODPORNÁ ČIERNA DIERA. Výhľad jak z nejakého brlohu.
Rozbalit vlákno
0
6. 2. 2019 18:31
Irenko proc
Kamiq... no blbejsi nazev uz vymyslet nemohli.
Kdyz pominu to, ze samotnej smysl existence malyvh suv je pochybnej. Na druhou stranu... i duchodci musi jezdit necim do spitalu na obstriky plotynek
Rozbalit vlákno
0
6. 2. 2019 19:28
Přijde čtvrtý do party?
Pokud budeme brát že Kodiaq patří do kategorie k Superbu, Karoq k Octavii a dle dostupných informací Kamiq ke Scale, dočkáme se tak možná ještě čtvrtého SUV jako protějšek Fabie. Tohle auto co se rozměrů týče rozhodně není dvojče Arony.
Rozbalit vlákno
1
6. 2. 2019 23:13
Re: Přijde čtvrtý do party?
Ano, a v kuloarech uz se mluvi o suv na zakladech skoda Citigo a v neposledni.rade taky o terenni uprave nakupniho kosiku Lidl, a to pod zastitou Skodovky.
6. 2. 2019 20:02
Na - tu máš "One size fits all"
Len teraz neviem, či tá rovnaká palubovka a dvere je bonus pre Kamiq, alebo urážka Scaly? :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
6. 2. 2019 21:27
Smutné
Podobá se jako vejce vejci vychází z módy... Nyní bude aktuálnější říkat podobá se jako kamiq skále... 8-s 8-s :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
7. 2. 2019 07:09
Polívka ze šutráků
Vrchol dizajnerské kreace má být ten mobil přilepenej na palubce? A zbytek vznikl jako jeden výlisek. Nejvíc práce dalo, nalepit na to ten fake chrom.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2019 13:23
Kamiq ala Scala
Kdybych to shrnul tak jde o totožný interiér Scaly jen s tím rozdílem, že Kamiq je vyšší. Designéři to mají poslední dobou na háku. Motor 1.0 TSI v základu bude tutovka, takže nic pro mě.
Rozbalit vlákno
0