Diskuse

Poprvé za volantem Škody Karoq. Víme, v čem je lepší než Ateca. Bude to stačit? (+video)

12.10.2017

První kilometry za volantem Škody Karoq jsme absolvovali na Sicílii. Tamní silnice jsou horší než ty naše, auto dostalo kolikrát pořádně zabrat! Dokázal se s tím podvozek vyrovnat?

 

  • 95 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 12.10.  09:10

    Hyundai I30 N

    Ceník Hyundai I30 N, kluci pišou jen o Škodovce.>:D

    [odkaz]
    • 46 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 12.10.  09:11

      « Re: Hyundai I30 N

      Jo taky mě nezajímá tahle obluda ale eMko eee teda eNko od hyudaie
      • 74 Reagovat !

        foto steny007

        steny007 12.10.  09:52

        « Re: Re: Hyundai I30 N

        Zvláště ve verzi Performance, ten příplatek (za +25 koní, lepší brzdy, diferenciál, variabilní odfuk, výztuhu, lepší pneu) je tak malý, že snad ani se standardem nepočítají >:D
        • 83 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.10.  10:03

          « Re: Re: Re: Hyundai I30 N

          Presne tak, pri danom smiešnom príplatku by bolo hriechom nekúpiť Performance. Nejde len o vyšší výkon (aj keď +18 kW určite bude cítiť), ale najmä o ten samosvor, lepšie brzdy (345mm vpredu a 315mm vzadu sú parádne taniere, pre porovnanie výkonnejšia Cupra má "len" 340/310mm) či aktívny výfuk. A tiež je na pochvalu, že výbava je úplne komplet, od full LED po vyhrievané sedadlá, priplatiť nie je čo, fakticky len farbu (a aj tá špeciálna promo modrá na rozdiel od konkurencie nestojí mailand).
          Skrátka cena na pochvalu. :yes:
          • 54 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 12.10.  10:20

            « Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

            Podepisuju. Tohle je naceneno velice rozumne, az se mi dere do ust ze je to ted mezi HH nejvyhodnejsi nabidka, berouc v potaz vybavu a vykon vs. cena. Ted jen aby to jezdilo steje dobre jak pusobi pohled do ceniku.

            Btw. u hyundai jsem nikdy nic nepoptaval, ale cca jak se pohybuji slevy na korejske vozy mimo akcni cenik? Je to jen "nic, max par procent" nebo se da dostat i nejak rozumne, treba k 10% z ceniku dolu?
            • 32 Reagovat !

              foto R32

              R32 12.10.  11:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

              Neviem akú má filozofiu v CZ váš pošahaný importér (dementné reklamy) no ja mám v poradí tretí Huyndai a tu na Slovensku sa vieš dostať k zľavám od 7 do 20% ak si už nejaký Hyundai mal alebo ak berieš auto na firmu a máš vo firme aspoň dve autá (aj inej značky). Tie zľavy sú samozrejme rôzne, podľa toho o aký model sa jedná... Mňa si týmto celkom slušne namotali pretože ak beriem do úvahy ceny aké dostávam, záruku, bezproblémový servis, riešenie záručných reklamácii, výbavu za danú cenu, úroveň a spracovanie áut nemám dôvod poškuľovať po konkurencii.. ;-)
              • 57 Reagovat !

                foto Jaros71

                Jaros71 12.10.  11:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

                Rozhodně se na Slovensku i v ČR vyplatí koupit sesterskou KIA !
                Většinou je za lepší peníze , má hezčí design a nemá stupidní reklamy.. ;-)
                • 26 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 12.10.  11:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

                  A on má Hyundai na slovensku stupidní reklamy? Žiju v tom, že to je naše specifikum.
                  • 33 Reagovat !

                    foto R32

                    R32 12.10.  11:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

                    Na Slovensku sú reklamy úplne v pohode, žiadna hanlivá kampaň, reklamy ako na každú inú značku.
                • 33 Reagovat !

                  foto R32

                  R32 12.10.  11:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

                  Dizajn je subjektívny, reklamami sa rozhodne neriadim, takže pri mojom rozhodovaní nemajú vplyv. KIA pre mňa za lepšie peniaze rozhodne nieje nakoľko oni majú inú politiku ohľadne fleetových zliav, skrátka tam kde sa dostanem so zľavami v Hyundai sa KIA ani nepriblíži. A asi najpodstatnejší parameter je pre mňa záruka ktorá je pri H neobmedzená nábehom km. Nakoľko jazdím cca 70.000km ročne by mi pri Kii záruka (na hancie ústroje) padla po dvoch rokoch... Skrátka u mňa pri nákupe (mením cca po 2-3 rokoch) vyhrávajú fakty nie emócie či sympatie. ;-)
                • 22 Reagovat !

                  foto Niemand

                  Niemand 12.10.  13:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

                  Kia má aspoň pre mňa dosť stupídne vykladané výbavy a pri pozeraní cenníkov končí horšie.
                • 11 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 12.10.  14:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

                  Pořad lepši stupidni reklama než protěžovani ušmudlane škodovky.
              • 62 Reagovat !

                foto vosicky-senior

                vosicky.senior 12.10.  14:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

                Karoq jezdí a slouží. A slouží líp než ten soused z Koreje, kde to v minulosti trochu přešvihli, abych tak řekl, s tou asocializací.
            • 31 Reagovat !

              foto JDM

              JDM 12.10.  11:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

              Na youtube je spousta videí. Mluví o něm jako o největším překvapení tohohle roku a staví ho na rovinu k meganu rs :-) vypadá to na fakt dobrej HH.
          • 31 Reagovat !

            foto JDM

            JDM 12.10.  11:49

            « Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

            Má dokonce vychytavku při vystupování se sedačka posune dozadu aby se ti líp vystoupilo a při nasednuti se zase vrátí zpátky. :-)
            • 11 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 12.10.  14:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

              Není to běžné? Pochopitelně na to musíš mít výbavu (paměť, elektrické ovládání sedadel atd.). Ale jinak je to dost stará věc.
            • 00 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 13.10.  08:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

              Zrovna toto az taka vyhoda nie je ak sedi niekto vzadu. Mozno u mensich 3d coupe by to stalo za rec, tam sa vyuziju aj velke dvere a vzadu za vodicom skoro nikdy nikto nesedi.
    • 42 Reagovat !

      foto steny007

      steny007 12.10.  09:40

      « Re: Hyundai I30 N

      Mno, tak to je velmi dobrá cena :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 12.10.  09:57

      « Re: Hyundai I30 N

      Provokatera na tebe, slovaku!
    • 56 Reagovat !

      foto Joky

      Joky 12.10.  10:05

      « Re: Hyundai I30 N

      blíží se propouštění ve škodovce, tak tady ta emisolevácké redakční hnízdo má oprávněný strach o svoje teplé místečko....

      Tak se musí psát jen o Škodovce....popřípadě o
      Ksindlwágenu....
      • 32 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 12.10.  12:57

        « Re: Re: Hyundai I30 N

        Upřímně, když si vezmu co se člověk dozví v automotive o výběru materiálů, mrzké kvalitě a nesmyslných cenových požadavcích Nošovického producenta, tak bych v sobě nenašel odvahu kupovat právě tam ;-)
        • 13 Reagovat !

          foto Joky

          Joky 12.10.  14:37

          « Re: Re: Re: Hyundai I30 N

          Ticho Škodomile !
          • 30 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 12.10.  14:43

            « Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

            pravda bolí ?
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.10.  15:45

            « Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

            Takhle se diskutuje v Hyundaii? ;-)
            • 22 Reagovat !

              foto Joky

              Joky 12.10.  15:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hyundai I30 N

              přesně takhle ...můžeš nastoupit !

              osobně se tě ujmu a předvedu ti demokracii..
  • 30 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 12.10.  09:10

    Prvá nezrovnalosť

    Honzo vo videu tvrdí, že ide v základnej výbve Ambition, čo je v interiéri vraj poznať iba podľa 8" obrazovky infotainmentu. Neviem ako v Čechách, ale u nás má Ambition iba 6,5" displej a 8" je až vo vyššej výbave Style!
    Honzo, ako to teda je?
    • 31 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 12.10.  09:11

      « Re: Prvá nezrovnalosť

      Honza to poplet
    • 18 Reagovat !

      foto Honza-Micka

      Honza Mička 12.10.  09:15

      « Re: Prvá nezrovnalosť

      Dobrý den,

      bylo to myšleno v porovnání s dalšími přítomnými testovačkami, špatně jsem se vyjádřil. Auto samozřejmě mělo další příplatky, ale nebylo úplně top. O to mi šlo především :-)
    • 44 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 12.10.  11:33

      « Re: Prvá nezrovnalosť

      Ambition s 6,5" displejem je ideální nejen ve Škodovce.. :yes:
      Má i tlačítka po stranách místo debilního dotyku..
      Je levnější , a navigaci spousta lidí řeší Garminem za 4 tis. s bezplatou doživotní aktualizací zdarma!
  • 21 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 12.10.  09:10

    Nebylo to už moc?

    Myslim ta chvála na [odkaz] s turbem = do vozu tvaru SUV? ;-\
  • 22 Reagovat !

    foto topten

    topten 12.10.  09:21

    potencial 1.5tsi

    když koukam na parametry 1.0tsi a prepoctu na objem 1.5, tak mi vychazi 127kW a 300Nm, tedy stavajici 1.5tsi je z tohodle pohledu dost priskrcena.

    nadejna zprava, ze o ještě není rozhodnuto, ze 1.5tsi 4x4 bude jen s DSG, tedy stale nadeje, ze bude i s manuálem.
    podle me není rozumny, ze u tohodle auta dali ve ctyrkolce terminove prednost nafte před benzinem
    • 21 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 12.10.  09:31

      « Re: potencial 1.5tsi

      Podle mě rozhodně je rozumný, že dali přednost 4x4 naftě před benzínem, pokud bych předpokládal podíl paliv jako u Octavie... tak je to úplně jasný.

      To o DSG je nějaké popletené, 1.5TSI 4x4 DSG bylo avizované už dávno, tam podle mě pochybnosti nejsou, naopak totéž s MT zatím potvrzeno nebylo, byť Ateca odpovídající varianty má.
      • 23 Reagovat !

        foto topten

        topten 12.10.  09:37

        « Re: Re: potencial 1.5tsi

        ja to beru tak, ze tohle auto nebude typicky firemni auto, narozdil od oct.
        a u soukrome klientely prevazuje podíl benzinu nad naftou a tohle bude spis typicky druhy auto do rodiny pro jezdeni na kratke vzdalenosti, kam se nafta nehodi.
        u DSG 4x4 pochybnosti nejsou, ale bylo to prezentovany tak, ze manual 4x4 nebude, nebo jsem to tak pochopil.
        • 50 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.10.  09:49

          « Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

          Súhlasím, že toto bude skôr rodinné auto než firemné. Nesúhlasím ale s hodnotením ako 2. auta do rodiny na krátke vzdialenosti, furt je to SUV blízke nižšej strednej, teda Golfu či Octavii, ergo skôr prvé autá v rodine a teda aj na rodinné účely a dlhšie cestovanie. Čo však nevylučuje benzín, naopak pri danom aute by som sa určite nebál spotreby ani tej 1,5ky, čo považujem za najlepšiu voľbu do Karotky.
          • 70 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 12.10.  09:58

            « Re: Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

            ty kokso, že typické druhé auto na krátke vzdialenosti, tak sme to nemecko konečne predbehli >:D
            • 50 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 12.10.  10:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

              Tiež pozerám, ako sa máme dobre, keď auto za 30t eur je iba druhým v rodine. >:D
          • 30 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 12.10.  10:01

            « Re: Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

            Ja souhlasim s obema, jde jen o to optikou ktereho trhu se na to clovek bude divat. Na vychodoevropskych trzich (SVK, CZ...) to bude jasne prvni a dost mozna i jedine auto v rodine. Na zapadnich trzich by to ale precijen mohlo byt i "jen" druhym autem v rodinne garazi. Tam bych si tipnul jedine vs. druhe na 50:50.
            • 30 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 12.10.  10:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

              Nechcem sa s Tebou hádať, Ty žiješ v DE, ja nie, ale z nášho východoeurópskeho chudobinca tiež občas vystrčím nos a ani v tých veľkých západoeurópskych mestách nevídavam zrovna samé SUV (naopak je ich tam výrazne menej, ako u nás), drvivá väčšina sú tam kompakty segmentu B a C. Samozrejme pre tých, ktorí ako rodinné auto majú Q7, je Karoq malé auto do mesta, ale táto skupina ľudí je stále silne menšinová (hoci v centre Prahy či Bratislavy sa to môže javiť inak).
              • 20 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 12.10.  10:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

                To ani nechci tvrdit, ze by na to snad dosahla vetsina lidi v DE nebo podobne urcite neni realita. I v DE je nakup noveho auta vec co si prumerny nemec velice peclive rozmysli a furt velka cast populace na nove auto vubec nedosahne (nebo nejevi snahu o nakup). V tomhle je situace v CR a DE velice podobna. Rozdil je ten ze kdyz si srovnam ty co se "maji lip" v CR, tak mi vyjde Karoq jako prvni auto a pro manzelku treba ojeta fabie. Kdyz na stejnou skupinu kouknu nemeckou optiku tak vidim spis superb jako hlavni rodine auto a Karoq (treba jako jahreswagen) pro manzelku. Rozdil neni obrovsky, jak se to obcas u nas prezentuje, ale o tu jednu tridu bych rekl ze jo. Proto myslim ze Karoq (nova nizsi stredni) bude v CR jako druhe auto v minumu pripadu, v DE to bude jev castejsi.
                • 20 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 12.10.  10:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

                  Áno, s týmto už plne súhlasím.
        • 11 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.10.  10:03

          « Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

          Jako druhé auto do rodiny na krátké vzdálenosti to ale většinou nebude 4x4. Myslím, že nějakých 75% firemních bude i u Karoqu.
          • 21 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.10.  10:07

            « Re: Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

            Nějakejch 75% firemních = to je u nás zhruba číslo u všech novejch prodanejch aut = celkově :-)
          • 21 Reagovat !

            foto topten

            topten 12.10.  10:08

            « Re: Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

            to urcite nebude, ale zalezi kde bydlis.
            ja se po prestehovani bez aspoň jedny ctyrkolky neobejdu a jestliže denne jezdime nezavisle ja i manželka, nejlepší mit obe auta ctyrkolky.

            SUV jako firemni auto pro caste cestovani mi neprijde moc rozumny
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 12.10.  15:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: potencial 1.5tsi

              Ta auta jsou kupovaná jako k podnikání. Nikdo neví, co ve skutečnosti najezdí. Klidně to může být zaměstnanecký benefit pro "toho druhého" v domácnosti. A diesel to může být klidně kvůli firemní politice.

              Nevím, kolik firem tohle řeší a zakazuje zaměstnancům SUV. Zato zákazy zážehových motorů zase tak neobvyklé nejsou.
  • 11 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 12.10.  09:30

    Komfort

    Fajn "test", ok,nechci bejt šťoutal,ale na novinkach čtu jiné dojmy z komfortu na18" na děravých silnicích.
    • 30 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 12.10.  09:32

      « Re: Komfort

      ACZ dostáva asi iné chlebíčky ako ostatný
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 12.10.  15:59

        « Re: Komfort

        Nechtěl jsi náhodou napsat, že ACZ dostává chlebíčky a ti ostatní kulové......... ;-)
    • 21 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.10.  09:45

      « Komfort

      Aj Angličania píšu o slušnom komforte, lepšom ako v Atece.
      Autocar:
      This is a car that majors on comfort, refinement and convenience. With lots of wheel travel and plush suspension, along with meaty tyre sidewalls, the Karoq rides very well indeed. It’s settled, calm and composed even on reasonably broken Tarmac.
      Autoexpress:
      on first impressions the Skoda does feel more compliant than the Ateca without losing too much in terms of agility.
      Whatcar:
      Should the road get bumpy, you’ll find the Karoq is a bit more forgiving than the Ateca. Softer springs lead to imperfections being smoothed out more effectively, even on 18in wheels.
    • 03 Reagovat !

      foto Devil007cz

      Devil007cz 12.10.  09:57

      « Re: Komfort

      Tady se musim tentokrat redakce zastat.

      Podivej se treba na test Autogefühl, kde pisou taky, ze auto je velmi komfortni, velmi tiche, razeni taky vporadku. Jedine co se objevuje hodne testu je jaksi nepresne rizeni kolem stredove casti, kde jo to proste par centimetru vlevo a vpravo mrtve a moc se to nezlepsi ani ve sportovnim rezimu.

      Autogefühl byva velmi objektivni a nestrany.
    • 10 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 12.10.  11:06

      « Re: Komfort

      Škodovka má odjakživa všechny své dieselové verze tvrdší než benzínové a rozdíly jsou občas dost značné.
      • 31 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 12.10.  11:10

        « Re: Re: Komfort

        Hm, teď jsem zhlídl meziplyn H.Koubka , jel taky s 1,5TSI a taky velmi chválil komfort (a nejen komfort). Tak jsem Honzovi možná vážně ukřivdil.
  • 60 Reagovat !

    foto Horst-Fuchs

    Horst Fuchs 12.10.  09:31

    Jiné testy

    Je zajímavé, že v jiných testech se objevují i negativní poznatky typu nepřesného řazení u šestikvaltu nebo horšího a nekomfortního chování podvozku na špatných silnicích. Případně nepohodlných Varioflex sedaček.
    Jen tady samé klady a pozitiva...
    • 13 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 12.10.  10:02

      « Re: Jiné testy

      Z prvních jízdních dojmů zde na Auto.cz o Varioflexech: "Jen o výhodách to ale není, daní za variabilitu jsou užší opěradla, kvůli nimž není posaz tak pohodlný jako ve standardních sedadlech. Tuto variantu tak doporučujeme hlavně rodinám s malými dětmi, které možnost vyjmutí sedaček skutečně využijí."
  • 40 Reagovat !

    foto knoxvile

    knoxvile 12.10.  09:32

    Rozdílné postřehy

    V testu na novinky.cz píšou o Karoqu, že je "nekomfortní" a tvrdý.

    Vy tady naopak píšete, že je měkký a pohodlný.Přitom v obou případech máte stejný rozměr kol, tedy 18".

    Takže ve finále co? Je ta plečka aspoň opravdu komfortní?
    • 02 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 12.10.  09:34

      « Re: Rozdílné postřehy

      Čéče a ke tam čteš, že tvrdý?
      • 41 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 12.10.  09:39

        « Re: Re: Rozdílné postřehy

        Potvrzuju = je tam jen diskomfort, hlučný a nekomfortní a že v rychlejšim tempu ztrácí jistotu = určitě zkoušeli stejný auto? :-)
        • 21 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 12.10.  09:44

          « Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

          Fakt je,ze zemlicka jel naftu, micka benzin.
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.10.  09:47

            « Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

            Jo to může udělat dost
            • 41 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.10.  10:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

              No, Žemličkova 2,0TDI byla 4x4 - tzn. multilink. 1,5TSI má torzku - tím spíš nevěřím, že 1,5TSI bouchala míň.
              • 22 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 12.10.  10:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                No Honza nejspíš neni úplně objektivní ;-)

                Ale zdá se že by u tohohle auta benzín moh bejt možná i výrazně lepší volbou než nafta
                • 21 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 12.10.  10:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                  Já bych u tohoto auta dal určitě přednost benzínu, ale že torzka na témže autě tlumí rány líp, než multilink - tomu moc nevěřím. Navíc zátěž těžkého 2,0TDI je na přední nápravě, bouchá zadek.
                  • 12 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 12.10.  10:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                    Torzka je určitě horší = otázka je kolik zla přinese těžší motor

                    Časem se to asi dozvíme = takhle prostě působí že v tomhle případě je přes ten multilink u nafty benzín jasně lepší volba
                  • 42 Reagovat !

                    foto Jaros71

                    Jaros71 12.10.  11:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                    1.5 TSI 4*4 BUDE MÍT MULTILINK A MÁŠ PO PROBLÉMU.. :-)

                    Jinak si myslím , že 1.0 TSI je na tohle auto zcela nevyhovující motůrek.. :no:
                    Zajímal by mne test se 4 dospělými chlapy..asi to pak vůbec nepojede , nedejbože , že by byl kufr plný zavazadel.. >:-[]

                    2.0 TDI je volba pro někoho , kdo často jezdí i dálnici.
                    • 15 Reagovat !

                      foto Reco

                      Reco 12.10.  12:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                      Mas pravdu, co taka octavka v 1.9TDI, to asi tiez nejde, co ked tam niekto nasadne? Pohne sa vobec? ...

                      Kde na tieto sracky chodite? 1.0TSI je zakladny motor, ktory bude uplne dostojny na to auto.
                      Kamarat ma 1.2 v obdobnom aute, dynamicky identicke s mojim kombikom s rovnakym motorom a poviem ti tajomstvo - 4ia ludia + plny kufor a nieze to ide, ono sa s tym da aj predbiehat. A ked ti poviem, ze 150 po dialnici uplne v pohode, tak to tvoje ego asi nerozchodi.
                      • 15 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 12.10.  12:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                        Hele, zbytečný. Pořád se tu najde dost odborníků, pro které to bez osmiválce není auto.
                        Řeči o 4 dospělých a plném kufru.... měl jsem Mazdu 3 o stejných výkonových parametrech, lehčí cca o metrák, a zvládla i rodinnou dovolenou. Sice pomaleji a víc se nadřela, ale bez ztráty kytičky. Kdo není hlupák nekoupí si na pravidelné převážení 4 dělníků+cementu ze stavby 1,0TSI. Pro důchodce naopak rozumná volba.
                        • 40 Reagovat !

                          foto JirkaX

                          JirkaX 12.10.  12:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                          Kam chodíte na ty důchodce?
                          • 22 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 12.10.  12:41

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                            V kauflandu je mají po 60,- za kilo. ;-)

                            Jinak - a co jako? Pokud nebudu koukat na cenu (zdaleka ne pro každého dostupnou), pak se mi to jeví jako ideál. Lepší nastupování a hlavně vystupování ve vyšším věku asi ocení většina. Nechtěl jsem říct, že si Karoqa poběží koupit každý důchodce, ale že pro základ 1,0TSI můžou být dobrá cílovka.
                            • 20 Reagovat !

                              foto JirkaX

                              JirkaX 12.10.  12:45

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                              Ono to spíše vyznělo, že důchodcům by to mělo stačit. Ten motor. To SUV pro ně je jasný.
                              • 10 Reagovat !

                                foto -MT-

                                _MT_ 12.10.  15:30

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                                Spíš jsem to pochopil jako narážku na styl jízdy. Ne každý starší člověk je důchodce i duchem. Někteří jsou pěkní kanci. :-) A naopak u mladých.
                        • 10 Reagovat !

                          foto kyklop

                          kyklop 12.10.  14:28

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                          Diskusia na tému výkon motora je tu zbytočná, t o čo má pod 200 koní je život ohrozujúce. Minimálne na tomto fóre :D. Budem hádať, cestou do kopca si v mazde vypínal klímu, iáč by si zostal visieť na pol ceste...
                          • 11 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 12.10.  14:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                            >:-[] :yes: A děcka jsem vyháněli tlačit. V prudkém kopci jsme vyhazovali z oken lyžáky, abychom se zbavili zátěže. Jó, to byly těžké doby.
                            • 10 Reagovat !

                              foto kyklop

                              kyklop 12.10.  14:50

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

                              Jj,zabúdame na čom sme jazdili 1-2 dekády naspäť :-)
      • 20 Reagovat !

        foto knoxvile

        knoxvile 12.10.  09:43

        « Re: Re: Rozdílné postřehy

        Jen jsem to tak nějak shrnul viz. text z novinky.cz :

        "Na rozbitých silnicích překvapivě nekomfortní. Po sérii hladkých cest najednou nastoupí výraznější nerovnosti nebo příčné spáry a zde Karoq na osmnáctipalcových kolech při rychlejším jízdním tempu ztrácí jistotu.

        Netušíme, zda to platí pro všechny motorizace, těžké dvoulitrové TDI ale na těchto úsecích přinášelo při svižnější jízdě citelné rázy a sem tam i bouchnutí. V těchto úsecích byl vůz hlučnější i od kol, na hladkých silnicích nic takového nezaznamenáte."

        Ano, možná to je nultá serie a možná to vylepší DCC, tak uvidíme v dalších testech.
        • 03 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 12.10.  09:48

          « Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

          Tak to zkus shrnovat presneji. Tvrdy evidentne neni ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 12.10.  10:02

          « Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

          tak píšu, že ťažký naftový dvojliter, ten sa kľudne môže a pravdepodobne aj bude správať inak ako ľahký benzínový liter.
          • 10 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 12.10.  15:34

            « Re: Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

            Hlavně těm motorům dají na podvozek jiné komponenty. Těžší motory by měly mít minimálně tužší stabilizátory. Vliv můžou mít i příplatky.
        • 31 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 12.10.  11:41

          « Re: Re: Re: Rozdílné postřehy

          Taky 18' kola jsou na tuto třídu naprd..
          Ideální budou 17'..i vzhledm k ceně pneumatik.
          Předpokládám základ na 16'
          Pak to drncat nebude.
    • 21 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 12.10.  09:35

      « Rozdílné postřehy

      Asi hodně záleží = na autorovi >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Niemand

      Niemand 12.10.  13:47

      « Re: Rozdílné postřehy

      Ale ved písal, ze ako Fabia a ta je oproti väčšine konkurentov kostitras :-)
  • 21 Reagovat !

    foto skyactive-for-everybody

    skyactive for everybody 12.10.  09:47

    Díky za reakci na dotaz

    ...neb slušnost káže poděkovat, díky za reakci na dotaz k hlučnosti. Pro mne důležité info, protože jestli mi něco na některých současných autech vadí, tak hluk od podběhů (a teda ještě víc umělé přizvučení). Předpokládám, že takové to TSI tikání tam od motoru přece jen je, ale to už je oproti všem těm TDI spíše balzám.
    Pokud do rychlostí kolem 140 km/h nic kolem karoserie nesviští, je to malá, ale důležitá výhra.
    Možná bych dodal, že oproti Atece přece jen i interiér vypadá robustněji (výplně dveří apod. jsou pocitově širší a lépe řešené, sedáky jsou fakt sedáky).
    Karotce se bezesporu bude dařit...
    Působí na mne o tisíc procent vyváženěji, než Kodiaq. A pochopím lidi, kteří ji dají přednost před Kodiaquem i za cenu menšího zavazadlového prostoru.
    • 30 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.10.  09:56

      « Re: Díky za reakci na dotaz

      Jj, ako idú SUV mimo mňa, tak BY som Karoq uprednostnil pred Kodiakom. Karoq je dizajnovo a proporčne vyváženejší, ako predsalen natiahnutý Kodiaq, tiež 7 miestne auto je zbytočné a priestorovo sa javí Karoq ako postačujúci, naviac do tejto karosérie je benzín jednoznačnou voľbou (pri väčšom Kodiaqu by som už predsalen zvažoval naftu, spotreby benzínového dvojlitra by som sa vo veľkom SUV trochu bál). Komfort je pre túto kategóriu dôležitejší parameter, ako športové jazdné vlastnosti, takže by vyhral pred súrodencom Atecou. Jediná výhrada sa mi zatiaľ javí jednak torzka vzadu pre benzín, kde aj inak nadšený Honzo priznáva hlučnosť a tiež ten kufor od pohľadu nevyzerá na udávané čísla, pôsobí ako o trochu väčší kufor Golfu, čo nie je úplne rodinná veľkosť.
      • 30 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 12.10.  10:01

        « Re: Re: Díky za reakci na dotaz

        Videl jsem kufr Atecy a Karoq bude na tom stejne. Rozhodne se neda prirovant ke Golfu, to ani vzdalene.Ty fotky jsou matouci.
      • 13 Reagovat !

        foto skyactive-for-everybody

        skyactive for everybody 12.10.  10:04

        « Re: Re: Díky za reakci na dotaz

        Kufr je v pohodě, v reálu je použitelný na běžnou dovču.
        Karotka je pěkná, to se musí nechat. A jestli jezdí tak, jak popisoval Honza, klidně bych do ní šel. Škoda té torzky, ale zase pokud není člověk naprostý magor, nevěřím, že by ho zadní náprava nějak vyváděla z míry. Soudím tak podle toho, že současné Octávie s torzkou jsou úplně jiná liga, než třeba před třemi roky, kdy v prvních sériích to auto opravdu poněkud odskakovalo. V novějších Octáviích už to tak strašné není. S tímhle problémem si ve škodovce docela poradili.
        • 20 Reagovat !

          foto Nonsens

          Nonsens 12.10.  10:13

          « Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

          schválne som pozrel fotky kufra a je veľkorysý, určite väčší ako golf, čo tam ľudia vozíte? A s možnosťou sklopenia sedadla pri väčších predmetoch úplne v poho. Samozrejme pokiaľ má niekto špecifický životný štýl a la ozy kombo, tak jasné, ale 80 % to musí s prehľadom stačiť.
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.10.  10:14

          « Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

          Jj, vidím to podobne.
        • 20 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 12.10.  10:14

          « Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

          tak Karotku poladia možno tiež za 3 roky,sú to predsa rozdielne autá.
          Takže ? Počkať.
          • 10 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 12.10.  10:21

            « Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

            pokud kupuješ za své, je vždy lépe počkat alespoň dva roky u kterékoliv značky :-) Pokud do fleetu nebo na operák, je to jedno. A Karotka v Čechách bude první dva roky vyrábět především pro fleet (jen v český pobočce naší korp. už je objednáno... vynášel bych... prostě jsou objednané).
            • 10 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 12.10.  11:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

              samozrejme za svoje do firmy.
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 12.10.  15:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

              Úplně jedno to není, když jsou s tím pak problémy a tráví čas v servisu.
              • 10 Reagovat !

                foto skyactive-for-everybody

                skyactive for everybody 12.10.  16:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

                jasně, nějaká ta ztráta času tam je, ale operák můžeš přerušit nebo jezdíš náhradním vozem.
                • 20 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 12.10.  19:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

                  Z pohledu uživatele je to však stejná otrava, pokud nemáš možnost si prostě vzít z flotily jiný kus. A pokud ten problém není kusová záležitost... U operáku samozřejmě odpadají starosti s prodejem "citrónu," jak by řekli Američané.
                  • 10 Reagovat !

                    foto skyactive-for-everybody

                    skyactive for everybody 12.10.  21:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

                    Otrava to je. Ale mensi, kdyz to neni tvoje auto. Horsi, kdyz vysolis svoje uspory za novinku, ktera jeste neni dotazena... coz je u mainstreamovych novinek pomerne obvykle.
        • 24 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 12.10.  11:43

          « Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

          Multilink je zvláště při plném naložení auta v zatáčkách mnohem stabilnější.
          Torzka je na prd..možná v malém autě do města akceptovatelná , v SUV ne.
          • 20 Reagovat !

            foto skyactive-for-everybody

            skyactive for everybody 12.10.  12:08

            « Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

            multilink je lepší v jakémkoliv (běžném) autě - ovšem musí být dobře navržen a naladěn.
            Dívám se na to optikou běžného vozu. Nepředpokládám, že by s Karotkou někdo absolvoval primárně venkovský Dakar.
            • 32 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 12.10.  12:16

              « Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

              Sofistikovanější uložení náprav je základ auta = jestli bude multilink s 1,5 = je to asi ideální verze karotky
              • 21 Reagovat !

                foto Sumi2000

                Sumi2000 12.10.  17:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

                Jednoznačně by vysoké SUV mělo být s multilinkem !
                Traverza vzadu je dobrá možná do levné Dacie.
      • 10 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 12.10.  10:16

        « Re: Re: Díky za reakci na dotaz

        není sa čoho báť,mal som X5 4,4i s teraz už archaickou prevodovkou a nebolo to až tak hrozné >:D
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.10.  10:50

          « Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

          Tak v kontexte Tvojich motorizácií máš oproti štandardu trochu posunutú hranicu toho, čo je v pohode spotreba. >:D Je to silne individuálne, ja sa vytešujem zo svojej 8 spotreby a kamaráta (majiteľa 1,2TSI) pri pohľade na ukazovateľ obchádzali mdloby. >:D
          • 20 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 12.10.  11:10

            « Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

            Zene sviti u 1,2tce nejakych 9L, co by delal kamarat tam? >:D
            • 30 Reagovat !

              foto Nonsens

              Nonsens 12.10.  12:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

              a povedal si jej že to nie je automat?
              • 00 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 12.10.  12:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

                >:D :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 12.10.  13:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

                >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 13.10.  05:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky za reakci na dotaz

                >:D ;-)
  • 24 Reagovat !

    foto Auto-CZ

    Auto CZ 12.10.  10:20

    Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?

    zaujímalo by ma, koľko českých penzistov (kauflandoví igeliťáci) už objednalo tento preplácaný generačne starý Leon? Opäť sa budú chváliť marketingoví glosátori značky v televízii, že už za prvních pár tejdnu mají 9500 vobjednávek? :-! 8-s
    • 34 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 12.10.  10:27

      « Re: Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?

      Přeplácaný generačně starý Leon? Tys byl vždycky hlavně dobrej komik! >:D :yes:
      • 23 Reagovat !

        foto Auto-CZ

        Auto CZ 12.10.  10:35

        « Re: Re: Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?

        ale veď to nie je model embéčky, ale seat, a seat to auto podrátoval z 6 ročného leonu.
        • 23 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.10.  10:38

          « Re: Re: Re: Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?

          Jo, a vyrábí ho propuštění dělníci ze Španělska v Kvasinách tak, že nakupují Leony v akci a rozebírají je vzadu na parkovišti.
          • 13 Reagovat !

            foto Auto-CZ

            Auto CZ 12.10.  11:23

            « Re: Re: Re: Re: Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?

            Ateca a tá embéčka sa vyrába v plechovej búdke v Kvasinách v počte 2000 ks ročne. To som nevedel teda, že tú embéčku ručne rozoberajú a skladajú nezamestnaný španieli 8-s Hádam pri takom obrovskom záujme dostanú tí španieli 13. a 14. plat !
        • 14 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 12.10.  11:01

          « Re: Re: Re: Na toto bude stačiť penzia českého dôchodcu?

          >:D >:D >:D >:D >:D >:D Bohužel mě nenapadá nic slušného, co na takovou snůšku hovadin odpovědět... :-O
  • 44 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 12.10.  10:30

    Expertní tým?

    Jestli je rozdíl v hmotnosti 1.0 TSI a 1.5 TSI na přední nápravě někde kolem 30 kg a autor tohle opravdu cítí a pozná na řízení, tak opravdu gratuluji a Stig je hadra >:-[] 8-s 8-s

    Stejně tak autor píše o "skoro základní verzi" a světe div se, ve fotogalerii vidím opět našlapanou výbavu... Že by opět embargo na focení hůře vybavených verzí?
    • 42 Reagovat !

      foto skyactive-for-everybody

      skyactive for everybody 12.10.  10:33

      « Re: Expertní tým?

      Jestli nepoznáš 30 kg+ na přední nápravě, tak ani nelez za volant roháči. Nerejpu, to myslím vážně.
      • 41 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.10.  10:38

        « Re: Re: Expertní tým?

        Jj, 30 kíl na sedadle spolujazdca je niečo úplne iné ako 30 kíl rovno nad prednou nápravou.
        • 01 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 12.10.  10:42

          « Re: Re: Re: Expertní tým?

          :yes: :-!
        • 34 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 12.10.  10:43

          « Re: Re: Re: Expertní tým?

          to máš samozřejmě pravdu. Ale s touto logikou poznáš i rozdíl po nasazení registrační značky, neboť čím víc nad/před osou přední nápravy, tím menší hmotnost stačí k rozdílu, že...

          Nepochybuji o konstrukčních odlišnostech 1.0 TSI a 1.5 TSI, jen tvrdím že rozdíl v hmotnosti tohoto rázu nehraje roli, kterou by běžný řidič pocítil.
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.10.  10:45

            « Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

            Stačilo napsat že má pravdu = tady se fakt asi mýlíš ;-)
            • 31 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 12.10.  11:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

              hele, o tom, jak 30 kg je v řízení cítit si nechám povídat pohádky před spaním >:-[] ;-)
              • 11 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 12.10.  12:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                To je taky možnost = nebo se smířit s realitou >:-[] ;-)
                • 31 Reagovat !

                  foto Somperle

                  Somperle 12.10.  12:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                  Pozri, keď testujú SUVká tak tvrdia tí testéri, že vôbec nie je cítiť že sedia v SUV!!! no a to sú tie autá o 10cm vyššie a asi o 400kg ťažšie ako ich kolega cestný... tak tých 30kg ak sa nejedná o prejazd OuRouge by malo byť asi úplne jedno...
                  • 11 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 12.10.  12:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                    Který SUV je o 400kg těžší, než "jejich kolega cestný"? Možná Range Rover? Tenhle Karoq váží okolo 14 metráků.
                    • 10 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 12.10.  16:23

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                      Plus minus drobne ma 14 metrakov aj hb megane so zastaralym muzealnym benzinovym motorom :-)
                  • 21 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 12.10.  12:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                    Nojo někdo toho nakecá = podívej se co tu píše v tomhle textu Honza o R3 1.0 a tohle je citát o stejnym motoru: Přes zmiňované snahy o potlačení tříválcového projevu se motor ozývá hlasitěji a počet válců se nezapře ani při jízdě. Nejvíce se ozvývá v nízkých otáčkách pod zátěží dke litr trochu duní. V nižších otáčkách je znát větší prodleva

                    Prostě sou lidi co napíšou cokoli ;-)
                    • 21 Reagovat !

                      foto rohYpnol

                      rohYpnol 12.10.  13:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                      ...a tenhle kecálek pozná rozdíl +30kg ... ?!?
                      • 11 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 12.10.  13:05

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                        Jako Honza Mička? To nevim. Ale kdyby v tomhle případě poznal = nepřiznal by to = to skoro vim >:-[]
                • 02 Reagovat !

                  foto rohYpnol

                  rohYpnol 12.10.  12:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                  a co je to ta tvá "realita"? Že rozdíl bude velmi nezřetelný a při běžném řízení nerozpoznatelný? Zamysli se nad tím, jaký je % rozdíl v zatížení na nápravě :-!
                  • 21 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 12.10.  12:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                    Zrovna tohle neni moc o myšlení :-)
                  • 20 Reagovat !

                    foto Freddka

                    Freddka 12.10.  18:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                    Je mi lito, ale samozrejme ze poznas 30kg navic nad napravou. Duvodu je hned nekolik - predevsim vyssi teziste, rozlozeni hmotnosti predek-zadek, ale i zatizeni napravy a to, jak se s tim popere geometrie / siletbloky / elastokinetika (nebo jak se tomu rika). A bude toho vic.
                    30kg nad napravou neni zanedbatelnych.

                    Mimochodem tady kluci resi, ze benzin (predokolka) a diesel (4x4) se podle recenzentu chovaji jinak - a klidne to tak muze byt.
                    Diesel je tezky a bude mit vpredu jine nastaveni, skodovka obecne dela diesely tvrdsi. Vzadu je potom uplne jina naprava, ktera je navic pohanena. U 4x4 se da ocekavat trochu tvrdsiho zachazeni, ostatne myslim i svetla vyska je o par mm vyssi, takze to jsou dva kompletne jiny podvozky a o dost jiny rozlozeni hmotnosti predek/zadek i teziste je jinde...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Redmex

                    Redmex 13.10.  09:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

                    Tu bude hrat rozdiel nie len samotna hmotnost, ale aj fakt, ze tie dve motorizacie budu mat rozne tuhe silentbloky a mozno aj dalsie rozdiely.

                    Inak pre tych co nevedia, tak 1.0 tsi ma hlinikovy blok, kdezto 1.4 - 2.0 ho maju liatinovy. Samozrejme rozdiely budu aj vo velkosti prislusenstva, ako napriklad chladice a tie su umiestnene az za prednou maskou, takze dost daleko pred prednou napravou.

                    Tiez velku rolu zohrava aj sklon bloku motora, ale tu netusim ako na tom su, avsak lahky motor skloneny pred napravu sa moze prejavovat horsie ako mierne tazsi motor (napr. liatinovy blok) skloneny za napravu...

                    Kazdopadne pri jazde na hrane je tieto detaily sakra poznat ak ma clovek moznost porovnat auta v rovnakych podmienkach na rovnakej trati
      • 12 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 12.10.  10:40

        « Re: Re: Expertní tým?

        ten rozdíl nemáš šanci při běžném řízení (=na pozemních komunikacích) za běžných podmínek poznat. Jaký je to % rozdíl v zatížení na přední nápravě??
        • 21 Reagovat !

          foto skyactive-for-everybody

          skyactive for everybody 12.10.  12:50

          « Re: Re: Re: Expertní tým?

          Já si nejsem jistý, Roháči, zda se mám s tebou pouštět do rozsáhlejší argumentační debaty. Domníám se totiž, že jsem ve výhodě v tom, že když teď zvednu zadek od PC, dělí mne od třech různých Octávií (od kterých mám v šuplíku klíče) s různými motorizacemi pouze seběhnutí jedno patra po schodech. Jedna z Octávií má 1.4 CNG, jedna má 1.2 TSI a jedna 2.0 TDI. Čili otázka zní: máš podobnou možnost bezprostředně přesedat do jednoho modelu s různými motorizacemi?
          Druhá má nejistota začít s tebou jakoukoliv debatu spočívá v tom, že pokud ty se rozhodneš, že zeměkoule je dutozem, tak ti to nevyvrátí ani Einstein. Nevzpomínám si totiž, že bys někdy ve tvé diskusní historii připustil, že se mýlíš. A, bez urážky, já mám raději lidi s dostatkem sebereflexe, neboť s těmi se lze shodnout i na neshodě.
          Tvůj úlet v komentu je do očí bijící už jen v tom, že o člověku (a teď je jedno, jestli je to H. Mička nebo třeba R. Hammond), který nedělá nic jiného než že porovnává auta prohlásíš, že nepozná rozdíl v hmotnosti motoru u jednoho a toho samého modelu automobilu.
          čili z výše uvedených důvodů se s tebou do nějaké argumentační debaty pouštět nebudu. Sorry.
          • 22 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 12.10.  12:59

            « Re: Re: Re: Re: Expertní tým?

            hele, chybu klidně uznám, mýlit se je lidské.

            Tvůj případ CNG má specifické rozložení hmotnosti + víceprvek, rozdíl v hmotnosti 1.2 TSI vs.2.0 TDI rozhodně nebude 30 kg...

            Navíc kdyby sis přečetl co jsem napsal, tak píšu že rozdíl +30kg při běžné jízdě nerozeznáš. Nicméně je klidně možné, že vozy mají jiné konstrukční řešení/naladění některých podvozkových částí, což samozřejmě může mít dopad na pocit z řízení.

            Pokud tedy napíše, že 1,5 TSI jezdí jinak než 1,0 TSI, mohu a nemusím tomu věřit. Pokud ale tento rozdíl přičte pouze k důsledku v rozdílu v hmotnosti, tak tvrdím že to je nesmysl.
      • 22 Reagovat !

        foto Rasto

        Rasto 12.10.  11:36

        « Re: Re: Expertní tým?

        a co potom taky 100kg spolujazdec - to do zatacky radsej cuvat (sorry jako, ale stavim sa, ze vacsina vodicov ten rozdiel nespozna a aj ti co ho spoznaju, keby nevedeli ze tam nejaky rozdiel je, tak ho polka z nich nespoznaju)
        • 21 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 12.10.  11:42

          « Re: Re: Re: Expertní tým?

          přesně tak, +30 kg je rozdíl v zatížení na přední nápravě v jednotkách %, což zcela pochybuji že někdo skutečně při běžné jízdě rozezná. Tedy samozřejmě vyjma expertního týmu ACZ a místních diskusních elévů >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto Freddka

          Freddka 12.10.  18:11

          « Re: Re: Re: Expertní tým?

          No jenze kdyz se podivas na auto, tak spolujezdec sedi uprostred auta, blizko jeho teziste. Tam to tolik nevadi.
          Na zadnich sedadlech to vadi vic. Na konci kufru u kombika jeste vic...

          Ale v trivalci 1.0 TSI rozhodne poznas, ze vezes o 100kg navic ... :-)
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 12.10.  20:16

          « Re: Re: Re: Expertní tým?

          V tomhle přeci nejde o statickou hmotnost. Čím jsi dál od osy rotace, tím větší vliv máš. Vzdálenost figuruje dokonce ve druhé mocnině. 150 kg dva metry daleko odpovídá tedy 15 tunám 20 cm daleko. Rozdíl mezi spolujezdcem a motorem může být řádový (řekněme 0,5 metru vs. 1,5 metru dává faktor 9). Mohl bych se tě zeptat, jestli poznáš 270 kg spolujezdce, odpověď je však zřejmá a zdaleka to nebude jen díky ochotě zatáčet. :-)
    • 21 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 12.10.  10:46

      « Re: Expertní tým?

      Hele, zní to logicky - to s tou výbavou. Ale jen do doby, než si přečteš celý test a zjistíš, že kromě "základního litru" jezdil i s 1,5TSI, a tam o výbavě nepíše nic. Divil bych se sakra hodně, kdyby to nebyla Style. Ve fotogalerii vidím obě auta - i levnější navi, i dražší.I látkové sesle, i kožené. Embargo asi nebylo.
      • 32 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 12.10.  11:34

        « Re: Expertní tým?

        bohužel nižší výbava jen pár fotek, celistvě je nafocená opět jen Style + příplatky ;-\
  • 03 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 12.10.  11:17

    Příjemné starosti

    No, když to podtrhneme a sečteme, je jasné, že Škodovka stvořila další skvělé auto, které půjde určitě na dračku - doma i v celé Evropě. Tak teď hlavně, aby nějak zvládli tu poptávku. Díky tomu, že se Karoq bude vyrábět nejen v Kvasinách, ale i v Bolce, se to škodovákům snad postupně bude dařit. Tedy až pomine ten prvotní meganápor... :-O
    • 21 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 12.10.  11:38

      « Re: Příjemné starosti

      proto úvodní omezená nabídka jako vždy. Nemají důvod nabízet více, když nestihnou vyrobit ani tohle...
      • 10 Reagovat !

        foto overnight

        overnight 12.10.  20:28

        « Re: Re: Příjemné starosti

        zato výrobu modelu ateca v bolce si u Seatu mužou nechat jenom zdát a to maj čekačku rok na nový auto.. no hezky se jim soudruzi ze škodovky postarali o výrobu >:D :no:
  • 43 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 12.10.  11:37

    Oficiální foto

    neskutečné, jak dokáže Škoda-Auto zcela čistým autem bez smítku prachu projet písčitým terénem... Kola jsou špinavá, ale lak netknutý... Co to je za lak? Ten chci taky >:D >:D >:-[]
  • 30 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 12.10.  12:29

    Jsem

    zvědavý na výdrž suchých spojek...
    • 11 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 12.10.  12:30

      « Re: Jsem

      Snad raději ne >:-[]
    • 21 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 12.10.  12:52

      « Re: Jsem

      výdrž bude slovy škodofkáře úplně v pořádku. U škody totiž platí, že "vše je jen běžný spotřební díl" >:-[] >:-[]
  • 41 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 12.10.  12:33

    Škodovka jede

    Škodovka opravdu jede, s 1.5TSI je to docela krasavec :yes: :-! .... bude prosim i test Kodiaq versus Karoq?
  • 14 Reagovat !

    foto Somperle

    Somperle 12.10.  12:38

    krabica

    Ďalšia krabica... že to ešte ľudí baví voziť toľko vzduchu... inak prečo EÚ nedá extra daň týmto autobusom ale otravuje tu s kadeakými nezmyselnými limitmi atď?..
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 12.10.  20:59

      « Re: krabica

      Zdanění víceméně nechávají na jednotlivých státech a ty se nepohrnou do ztráty kontroly.

      Těžší krabice s větší čelní plochou a horší aerodynamikou mají mít i vyšší normovanou spotřebu, což je parametr, s kterým se operuje. Jak v pokutách pro automobilky na úrovni EU, tak v různých daních a poplatcích pro provozovatele na národní úrovni. Někde i s tou hmotností. Aerodynamiku snad nikde neřeší, ale nejsem si jistý. Někde mají výpočty dost složité a zohledňují kde co (matně si vzpomínám na Nizozemsko, nebo to bylo Dánsko, nebo Belgie; šílenost).
  • 31 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 12.10.  12:50

    Světlá výška?

    V tabulce 183, v textu 172/176 ... Máme si vybrat?
  • 50 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 12.10.  12:54

    S rezervou...

    ...když si uvědomím, kolikrát tu stávající redakce bezostyšně lhala o tichém a komfortním podvozku Octavie, jak takně mlčela u bouchající zadní nápravě s multilinkem u Supu nebo Passatu, jak postupně a potupně tato fakta uváděla při modernizacích...tak s rezervou.
    ACZ si svými bezuzdnými výmysly vypracovala renomé nedůvěryhodného periodika, minimálně u některých značek a běžných nebo srovnávacích testů.

    Neumím si představit, jak pologazík s vlečkou a velkými koly bez adaptivních tlumičů zdolává komfortně rozdrbané sicilské okresky.

    Tohle, stejně jako ostatní věci si rád posoudím za pár dní v Beskydech, kde mě mile překvapil Kaďák.

    Btw: zeptám se na ta standardní sedadla, pokud je toto ve verzi "cena od", pak tleskám.
    • 21 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 12.10.  13:00

      « Re: S rezervou...

      To jsou příplatková sportovní sedadla.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 12.10.  13:01

        « Re: Re: S rezervou...

        Aha ;-)
        • 12 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 12.10.  13:03

          « Re: Re: Re: S rezervou...

          Ovšem za hubičku, za 6,5t. (bez ironie).
          • 20 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.10.  13:03

            « Re: Re: Re: Re: S rezervou...

            Ale na konfigurátoru i když tam není dobrý pohled vypadají stejně...myslím ta nepříplatková.
            • 21 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.10.  13:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

              Člověče máš recht, fakt to tak vypadá.
          • 13 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 12.10.  13:06

            « Re: Re: Re: Re: S rezervou...

            no já nevím, za 6,5 t. by toho bylo rozhodně víc než hubička.
            • 11 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 12.10.  13:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

              Ale velmi slušná cena v porovnání s jinými.
              • 20 Reagovat !

                foto fOE

                fOE 12.10.  13:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                Nevaze se na to nejaka zaludnost, jako sport sedadla jen za 6,5 ale k tomu musis vzit tu vario zadni lavici za osmicku? Alespon tak to maj s alcantarou. Clovek vidi alcantaru za pul darma a rika si super, pak klikne a zjisti ze musi jeste to a to a najednou je z vyhodnosti pulka pryc. 8-s
                • 21 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 12.10.  13:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                  Ne ne, sport. sedadla koupíš bez ničeho, za 6,5t.
              • 13 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 12.10.  13:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                taky úhel pohledu. Pokud někdo chce za slušná sedadla +6,5t., zatímco jiný má dobrá už i základní sedadla, už to zní jinak, že :-O

                Bohužel, koncern se velmi rychle naučil "zneužívat" tyhle příplatky, takže základní sedadla jsou mizerná, základní světla nesvítí atp. Samozřejmě, máš možnosti si připlatit, ale mě tento přístup opravdu blízký není :-!
                • 10 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 12.10.  13:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                  Tak to vůbec není, nejsme v kategorii 911 nebo F488, aby sis mohl zvolit sedadla podle velikosti S/M/L apod.

                  Nevím, že by kdokoliv v mainstreamu dělal tak úžasná standardní sedadla, aby si už nepomyslel na příplatek.

                  Tohle je velmi chytré řešení.
                  • 11 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 12.10.  13:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                    nechápu kam míříš. I příplatková ve Škodě mají 1 rozměr (tedy tvými slovy nemají velikost S/M/L).

                    Škoda i Volkswagen obvykle mají v základu sedadla výrazně horší (=méně pohodlná)než ty jakože sportovní. Bohužel.
                    • 10 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 12.10.  13:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                      Tímto eliminuješ to, že ti základní nesednou. Nikdo není univerzál, ale mě se třeba na delší cestování sedí i v základních sedadlech aut z VAG velmi dobře. Nesedí mi naopak měkkost bočnic a poddajná opěra beder u některých francouzů a u italských aut jsem byl naposled spokojený u Giulie, Tipo si vůbec už nejsem schopen vybavit.
                      • 11 Reagovat !

                        foto rohYpnol

                        rohYpnol 12.10.  13:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                        co se VAG týká, tak obecně bych to napsal asi tak, že u SUV jsou většinou i základní přijatelná, zatímco u běžných osobních tomu tak není. Proč to tak je nevím.

                        Výjimka snad jen Fabia, kde mi i základní přijdou snesitelná. Nicméně i tam jsou sportovní výrazně příjemnější.
                  • 11 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 12.10.  13:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                    Tak ten rozdíl v konfig. je. Když najedeš na výběr "interiér a sedačky", na obrázku si vybereš půdorys kabiny a klikáš mezi interiérem černo-šedým a černo-červeným (ten jde jen se sportovními). Oboje křesla v galerii - látka i kůže jsou obyč. Kůže nejde se sportovními.
                    Tak Rohypnole - včil mudruj nad mizernými základními sedadly.
                    • 11 Reagovat !

                      foto rohYpnol

                      rohYpnol 12.10.  13:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                      a proč bych to dělal? Já si počkám jaká budou naživo. Podle obrázku mám soudit??
            • 11 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.10.  13:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

              Ale kulový. Příplatek za lepší sedadla 6,5t je super.
              Druhá věc je, že podle konfigurátoru není na pohled rozeznat rozdíl mezi obyč a sportovními. Ale vidím to spíš na chybu konfig., nevěřím, že takhle budou vypadat základní sesle- s integrovanou opěrkou ...... A příplatek by nedával smysl.
              • 00 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 12.10.  13:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                13:17
                • 22 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 12.10.  13:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                  Viz poslední příspěvek Skyactiva. Škoda mluvit. Je chybou škody, že nabízí za mírný příplatek i lepší sesle, když TIPO má skvělé anatomy už v základu, viď.
                  • 31 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 12.10.  13:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: S rezervou...

                    ano, Tipo má výborné sedadla už v základu. Jaké jsou základní v Karoqu nevím. Nicméně základní v Rapidu bída, základní v Octavii bída.
      • 31 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 12.10.  13:05

        « Re: Re: S rezervou...

        "Specialitou zkoušeného exempláře s motorem 1.0 TSI byl fakt, že šlo v jádru skutečně o auto za „cenu od“. Na rozdíl o běžných testovacích kousků, které se nám dostávají do rukou a jsou napěchované výbavou až po strop, se totiž jednalo o verzi Ambition za zmíněnou cenu 529.900 Kč. A přiznám se, že jsem to na první pohled ani nepoznal.
        Krásná sedadla s výrazným bočním vedením a na pohled integrovanou hlavovou opěrkou (ve skutečnosti ji lze ve velkém rozsahu výškově nastavovat) bych si klidně představil v Octavii RS, látkové čalounění je příjemné na dotek."

        O příplatkových sedadlech v textu ani slovo.. ;-)
  • 23 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 12.10.  13:09

    Skvělé auto...

    ... v dnešní automobilové mizérii spotřebních pleček. DSG po 150 tis. km na odpis stejně jako motor.. máme se na co těšit, tohle budou opravdové bazarové sebevraždy :-!
    • 31 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 12.10.  13:13

      « Re: Skvělé auto...

      Myslím, že antireklamu Karotce už udělala redakce. 1,0 a 1,5 TSI jsou nové motory a evidentně nikdo z nás s tím nemá tolik zkušeností, aby to napsal. Pokud neřeším hospodské řeči, tak nevím o žádné porouchané min posledních 5 let.

      To auto bude víc než jen dobré, mnohem lepší než aby si zasluhovalo redakční pochlebování a psaní nesmyslů.

      Pokud zjistím, že na 18" jezdí karotka na rozbitých cestách komfortně, litr s tím cvičí a auto je tiché, pak se v blogu veřejně omluvím. Ale nedovolil bych si to takto paušálně odstřelit.
      • 21 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 12.10.  13:34

        « Re: Re: Skvělé auto...

        podívej, zcela prokazatelně můžu napsat, že ve svém okolí vidím trend čím výrobně mladší bazarový vůz, tím větší problémy. Samozřejmě bavím se o těch "po záruce"... Ano, dnešní auta jsou stavěná na záruční dobu, poté nazdar.
        • 20 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 12.10.  13:38

          « Re: Re: Re: Skvělé auto...

          Manželce na autě před rokem skončila záruka, podle všeho bych měl prodat...ale...

          Auta jen díky své složitosti přichází postupně o blbuvzdornost, tak jako telefony apod. Tudíž je větší šance, že ten, kdo s nimi jako blb zachází, musí počítat že jako blb bude i platit.
          • 11 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 12.10.  13:46

            « Re: Re: Re: Re: Skvělé auto...

            jenže ono je to tak, že blb s nimi zachází, a někdo jiný jej pak koupí v bazaru, že...

            Až se tohle lidi naučí, tak na to stejně doplatí i prvomajitelé, protože výrazně stoupne ztráta hodnoty relativně mladých ojetin... Což už se nebude líbit ani prvomajitelům.
      • 00 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 12.10.  13:54

        « Re: Re: Skvělé auto...

        Nedivim, se ze po serii predchozich ne zcela objektivnich clancich ve prospech Skoda auto, tady nekdo tezko muze uverit postrehum typu komfortni atd. Tohle si udelala redakce bohuzel sama.

        Nicmene na vetsine zahranicnich auto webech pisou vetsinou komfortni. Tyto nejsou urcite podplacene skodovko a, i vyhlaseny Autogefühl shodnotil auto komfortni a prekvapive tiche s 1.5TSI s manualem. Nemam duvod neverit, nicmene i tak se chci svest sam. Auto je v hledacku.
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 12.10.  14:34

          « Re: Re: Re: Skvělé auto...

          Na autoexpress třeba píší, že jezdili jen hladké silnice, autocar snad i běžné s dírami. Ale je to dosti obecné. Oba se shodují, že jde o povedené auto.
    • 11 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 12.10.  14:16

      « Re: Skvělé auto...

      DSG má problém jen ta suchá verze a ta je vyraběná v CZ a i tu už vylepšily. Ty ostatní jsou zcela cajk, tak tu nelži...
  • 31 Reagovat !

    foto Ada---stop-rendlikovskemu-odpadu

    Ada - stop rendlíkovskému odpadu 12.10.  13:09

    Kdy Škoda odstraní

    ten zrůdný hmyzí ksicht se čtyřmi světlomety? 8-s
  • 51 Reagovat !

    foto wladyk

    wladyk 12.10.  14:20

    "Víme v čem je lepší......."

    Taky vím. V designu to rozhodně není. Jo a přes půl mega za tři válce to je taky terno!
    • 22 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 12.10.  15:08

      « "Víme v čem je lepší......."

      3válce za 0,5 se bohužel začíná blížit standardu >:-[] 8-s

      vzhled ... zcela individuální. Za mě naživo jsem zatím neviděl, ale z prvních reálných foto/video můžu prohlásit, že se mě opět velmi líbí a stejně jako FL O3 se mi trefil do vkusu.

      Pravdou ale je, že za tyhle peníze bych volil mezi SUV vyspělejší japonce.
      • 31 Reagovat !

        foto Devil007cz

        Devil007cz 12.10.  15:20

        « Re: "Víme v čem je lepší......."

        Myslis Mazdu s povetsi reznoucich kousku? Ne dekuji nechci, az zacnou delat pozink.
        • 21 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 12.10.  15:23

          « Re: Re: "Víme v čem je lepší......."

          Ne, myslím Toyotu nebo Hondu. A co se Mazdy týká - je to k diskusi, jestli je lepší spolehlivé a trvanlivé auto, které shnije, nebo nespolehlivé a netrvanlivé, které neshnije.
          • 31 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 12.10.  17:06

            « Re: Re: "Víme v čem je lepší......."

            Auto, které shnije, trvanlivé není. Jen pro pořádek v těch pojmech. :-)
            • 10 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 13.10.  07:37

              « Re: Re: Re: "Víme v čem je lepší......."

              záleží za jak dlouho shnije. Faktem je, že i když Mazdy reznou, tak většinou jde o povrchovou korozi a rozhodně není problémem prvních 5 let. Takže těch 15, 20 let vydrží i ta Mazda.

              Zatímco u Škody za tuhle dobu vyměníš 3/4 dílů, tak u Mazdy ne. Po těch 15 letech je auto na odpis jak u Škody, tak u Mazdy. Proto říkám že záleží na pohledu. Svým způsobem je mi milejší těch 15 let jezdit a neřešit neustálé výměny dílů.
              • 00 Reagovat !

                foto miromen

                miromen 13.10.  12:27

                « Re: Re: Re: Re: "Víme v čem je lepší......."

                Jistě koroze u mazdy je v naprostem pořadku a budeme to omlouvat....takove nestranne h o v a d o, ktere by chtělo auta k porovnani pač druzi jsou zaujati.
          • 00 Reagovat !

            foto Devil007cz

            Devil007cz 13.10.  09:49

            « Re: Re: Re: "Víme v čem je lepší......."

            Ktera Honda oproti Karoq?

            - CR-V je mensi, motory nic moc.
            - HR-V vyssi cena, vyssi hmotnost s benzinem a velka spotreba po dalnici, pravda prostorny interier a obri kufr. Celkem kvalitni interier, siroke sedacky ale se spatnym bocnim vedenim. ty u Skodovky vypadaji ze budou mit lepsi bocni vedeni.

            Ktera Toyota oproti Karoq?

            - C-HR, klastrofobicky interier a ne dost kvalitne vypadajici s temi lestenymi klavirovanymi plasty, zvlaste vzadu, slaba 1.2 turbo a nic vic, cena taky nadsazena
            - RAV - vyssi cena, 2.0 benzin trosku letargicky, interier taky o nicem. Ty asijske prepinase vypadaji dost lacinne. Ma ale velmi prostorny interier, nicmene je to auto o tridu vyssi nez Karoq.

            Bohuzel to vypada, ze to tentokrat Skodova trefila do cerneho.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 13.10.  15:42

              « Re: Re: Re: Re: "Víme v čem je lepší......."

              Nespletl sis ty dvě Hondy?
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 14.10.  13:02

              « Re: Re: Re: Re: "Víme v čem je lepší......."

              Brzy přijde Toyota SUV = mezi C-HR se stylovym intriérem a fakt výbornym 1.8 hybridem a RAV4 2,5 benzín + 105 kW elektromotor :yes: :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 12.10.  17:35

          « Re: Re: "Víme v čem je lepší......."

      • 01 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 12.10.  17:58

        « Re: "Víme v čem je lepší......."

        Prosím o informaci v čem jsou vyspělejší.
  • 31 Reagovat !

    foto M1chal

    M1chal 12.10.  16:39

    karoq - ateca

    Dvě stejné auta, ale Škoda musí být zas lepší >:D
    • 40 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 12.10.  17:23

      « Re: karoq - ateca

      Designem se mi líbí víc Ateca..uvidíme co interier Škodovky. :-)
    • 02 Reagovat !

      foto JirkaX

      JirkaX 12.10.  18:09

      « Re: karoq - ateca

      Když vezmu fakt, že přišel o rok déle, tak by to mělo být normální.
  • 10 Reagovat !

    foto LEGOPARK

    LEGOPARK 12.10.  18:43

    Svetla vyska

    V tabulke uvadzate 183mm, v texte 173, resp. 176mm. Nejake vysvetlenie?
  • 10 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 12.10.  20:28

    Benzín 4x4

    Důvodů proč není při rozběhu v nabídce benzín 4x4 je více:
    - 1.5 tsi není ještě pořádně odzkoušena provozem
    -1.4 tsi motory se vyrábějí na hraně výrobní kapacity (i na leona si u 1.4 tis 110 kw počkáte prý 6 měsíců)
    - škodovka nespěchá a čeká na cenovou politiku obdobných modelů jiných značek Subaru XV, Mitsubishi Eclipse A
  • 20 Reagovat !

    foto shawt

    shawt 12.10.  23:35

    Sorry, ale...

    ...i kdyby ty auta od skody sraly *, tak vy je budete jen a jen chvalit a budou vyhravat vsechny vase testy...trapnost, marnost, atd...tak jak se Hyundai ztrapnuje reklamou v CR a odrazuje lidi, tak vy jste mi znechutili Skodu v CR. Radeji se podivam na test Skodovek jinde, napr. u Slovaku, ti aspon nejsou tak zaujati.
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 13.10.  07:47

    Lomození nápravy CHARAKTERISTICKÁ VLASTNOST?

    Jistě, u všech ostatních by to byl nežádoucí jev, ale u Škody je to přeci VLASTNOST... 8-s 8-s

    Ano, i vlečené zadní nápravy s torzní příčkou jdou udělat nehlučné, a autor článku/videa to jistě moc dobře ví. paradoxní přitom je, že nehlučnou zadní nápravu uměla i Škoda - Octavia 1 nebo Fabia I...

    Tak je mi líto, že autor opět lže 8-s :-!
  • 00 Reagovat !

    foto LEGOPARK

    LEGOPARK 13.10.  09:44

    > FARBA <

    Aka je ta modra farba Karoqa? Nikde ju neviem najst, ani v konfiguratoroch.

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto O5kar

    O5kar 13.10.  21:24

    Již před tím, než vůbec vyjel Karoq jsem psal,

    že v porovnávacích testech stejně vyzní lépe než Ateca. Jsem rád, že jsem se nemýlil. Protože motoristický novinář je jenom mercennarius scribae (intelektuální námezdní dělník). Jak je označují všude. Jenom mě mrzí, že si to neuvědomují.
  • 00 Reagovat !

    foto Michal220

    Michal220 28.10.  16:54

    misto v interieru

    ty sedadla vzadu jsou jen pro trpasliky a celkove je octavka o tridu vetsi nez karog ale lip se sep nastupuje.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

V Letech vraždili Romy Češi. Novorozeňata dávali do kádě s vodou, říká aktivista

V Letech vraždili Romy Češi. Novorozeňata dávali do…

„Ono se mluví hlavně o židech a o Osvětimi. Ale že tady byl na území Československa tábor pro Romy, který vedli…

Plochu vzdáleného počítače můžete ovládat přes web, Google k tomu spustil nový nástroj

Plochu vzdáleného počítače můžete ovládat přes web,…

Společně s oznámením ukončení podpory aplikací pro Chrome přichází Google s náhradou vzdálené plochy, která byla…

 

iSport.cz

Senzace! Hearts obrali Celtic, ve Skotsku prohrál po 69 zápasech

Senzace! Hearts obrali Celtic, ve Skotsku prohrál po…

Fotbalisté Celticu Glasgow prohráli v rámci skotských soutěží poprvé po 69 utkáních. V 19. ligovém kole podlehli…

Paráda na Channel One Cupu! Češi vyhráli i potřetí, silné Švédy složili 4:1

Paráda na Channel One Cupu! Češi vyhráli i potřetí,…

Čeští hokejisté porazili ve svém závěrečném vystoupení na Channel One Cupu v Moskvě Švédsko 4:1 a na turnaji…

 

Reflex.cz

Volby v Katalánsku mohou podle průzkumů vyhrát separatistické strany, ale nemusí mít většinu

Volby v Katalánsku mohou podle průzkumů vyhrát…

Předvolební průzkumy se v mnoha zemích světa mýlily, proto je potřebné brát i poslední výsledky v ostře…

Utekl z Osvětimi v džípu esesáků, bojoval po boku generála Sikorského. Zemřel polský hrdina Kazimierz Piechowski

Utekl z Osvětimi v džípu esesáků, bojoval po boku…

Narodil se v roce 1919 v polském městě Rajkowy. Tehdy ještě nikdo z tohoto malého polského městečka netušil, že…