Velké SUV Škoda Kodiaq dostane také sličnější a sportovněji střiženou variantu kupé. Dokazují to tyto obrázky vozu Kodiaqu GT, vyráběného čínskou společností Shanghai-Volkswagen.
Škodiaq coupé je již delší dobu známo, ale jak tak na to koukám, designéři se drželi hodně při zemi. A to je trochu škoda. /škoda jako škoda a né škoda jako škoda/. :-)
Co konkretne ma Tucson az take zle ?
Neporovnaval som ich vedla seba, tak sa rad necham poucit.
A klasicke pepikovsko-jozkovske argumenty typu kufor neberiem.
smysl toho auta, ale nepochybuju o tom, že v Číně vědí, co dělají. Troufnu si ovšem tvrdit, že v Evropě by v týdle podobě neměl šanci. Jako stylovku si to tady koupí málokdo, protože Škoda, užitný vlastnosti o fous horší než výchozí model a jinak vlastně.. stejný. Měli se případně mnohem víc rozšoupnout, designově.
Ovšem to jest jen můj, ničim nepodloženej (ani pivem!) názor:)
Tak to je supeeer, konečně Kóďa dostal pořádný sport look, když už zajel ten nejlepší čas na ringu. Teď to chce ještě nějaký pořádně nadupaný diesel biturbo, sportovní podvozek, pořádně tvrdý a hlavně sportovní zvuk do repráků a máme tady konečně sportovní vůz. Chjo :-(
Tím spíš by do něj nešli. Je vidět, že samostatně se do kupé dneska pustí málokdo, i tradiční výrobci hledají možnosti, jak sdílet náklady (Mazda+Fiat, Toyota+Subaru, Toyota+BMW). Renault sice postavil nakonec Alpinu sám, ale jen proto, že spolupráce nefungovala podle představ co jsem tak slyšel.
Myslím, že nějaké retro po vzoru 110R by mělo úspěch. Klidně by to mohl být malý lehký roadster po vzoru mx5. Při využití koncernové techniky asi predokolka třeba na základě VW Polo, ale i tak by zájem mohl být, pokud by auto mělo pěkný retro design..
Myslím, že by to byl naprostý propadák.
- Škodovka neprodává na žádném trhu, kde by kupátka byla v kurzu. V Evropě i povedené Toyobaru živoří.
- Nemá renomé, 110R je možná nostalgická vzpomínka v bývalém socbloku, ale nic víc
- Malý lehký roadster po vzoru MX-5 nemůže být s technikou Pola.
Jako když už, tak by to museli udělat pořádně - buď zadokolku, nebo aspoň nějakou variaci na TT s AWD... ale to nikdy nebude rentabilní.
Na ostatních trzích by to mohlo mit znak VW. Toyobaru je vyloženě řidičské auto, tohle by v kombinaci s retrodesignem byla spíš dostupná stylovka bez střechy . Ale jinak máš asi veskrze pravdu, když už nic, bylo by to dosti rizikové. Spíš jsem se lehce zasnil, protože jak koncern moc nemusím, tak tohle by se mi moc líbilo. 110R bylo nádherné.
vzhledem ke kratší a nižší zádi proti výchozímu Kodiaqu mi přijde rozvor příliš dlouhý. Ač se mi design současných škodovek líbí (tedy kromě čtyřoké čelní masky Octavie), tak tohle mi přijde celé mimo...
Hmm... mně naopak přijde natažený normální Kodiaq, tohle je pro mě proporčně mnohem lepší... a přitom snad pořád dostatečně praktické (poznámka o tom, že to nebude sedmimístné, mně docela pobavila :-) ).
S M4 jsme se potahali na okreskách za Kroměřížem před pár týdny, já měl plné ruce práce, nohy hořely od meziplynů a M4 plula až nevzrušeně. Není s ní rozhodně taková zábava, ale rychlost v ní máš až zločinně za půldarma z hlediska snahy za volantem ;-)
M2 Competition srovnala hp náskok a ve správných rukách........... ;-) M3 a QV jsou stabilní, proto žerou pneumatiky...... ;-) Já bych do M2 Competition i šel, ale měnil bych asi tlumiče, protože moje plotýnky už dosluhují.... ;-\
Zjišťoval jsem, ale adaptivní tlumiče nebudou. Jsou k tomu asi dva důvody:
1) M4/M3 exkluzivita
2) Nastavení podvozku - při použití adaptivních tlumičů je nutno přistoupit na určitý kompromis při nastavení podvozku a protože M2 je primárně okruhový stroj, tak žádný kompromis.
Jestli je to 1) nebo 2) nebo 1) + 2) těžko říct. Přikláněl bych se k 1)..... :-!
věřím, že Kabáň v BMW se nyní strachuje o židli :-) .....to je ale ošklivka! Kdo že tam teď dělá šéfdesignéra?? Někdo bez brýlí?
Jestli je toto nový designový směr Škody, tak potěš koště!
Souhlas v tom, že je to taková Q8 pro méně bohaté. Pokud se ti Q8 nelíbí, tak se ti asi nebude líbit ani tohle. Mně se ta koncepce docela zamlouvá, není to tak extrémní jako X6... když už bych uvažoval o SUV (jako že neuvažuju), tak by mi tohle asi celkem sedlo. Radši teda ta Q8 :-)
Nojo, ale proč by tomu měl dát někdo přednost před klasickym a praktičtějšim škodiakem? Ošklivý/hezký je to úplně stejně, žádnej šmrnc navíc to nemá..?
V tom s tebou nesouhlasím... šmrnc navíc to má
[odkaz]
[odkaz]
Jasně, furt je to SUV, furt je normální Superb v kombíku mnohem hezčí auto, o tom netřeba diskutovat.
Tož ten boční profil je paradoxně to nejlepší, neb řeší ten těžkej zadek "neGT" verze, kde byl asi jediný důvod udělat ho takto ztěžka pro požadavek na sedmi místný "autobus". To je ale bohužel vše pozitvní. Hranatý kola furt nikdo nevymyslel, a tak jsou ty hranaté výřezy furt silně nehezké (viz srovnání s třeba jen s koncernovými VW či Audi) Vysmátá příď [odkaz] no budiž, když jedno oko zavřu a to druhý hodně přivřu. Toto je ale [odkaz] čiré zoufalství, to bych si nedovolil v ČLR nabídnout ani za 3 misky rejže.
Proč paradoxně? Však kvůli "dynamickému" bočnímu profilu se to dělá...
Předek mi vadí s halogenama, s těma xenonama nebo co to je je to ok.
Hranatý blatníky taky moc nemusím... ale ani mi to nějak extra nevadí, samozřejmě to patří spíš na auta typu Defender nebo G, ale nakonec i na tom Kodiaqu nebo GLS se to dá.
Jo, tohle by šlo... není to vyloženě kupé, v tom zadku trošku vidím Superb Combi, což je za mě pochvala. Podobně jako Q8 taky není vyloženě SUV-Coupe, ale jenom trošku menší krabice než Q7. Záď každopádně dobrý.
... ale zároveň říkám, že to mohlo být i mnohem lepší: [odkaz]
Jsem na rozpacích z proporcí zádě: světla vypadají malinká a ztrácející se v té mase plechu, ale možná to byl záměr čínských designérů; pokud ano, pak bych uvítal ještě větší šířku těchto lamp.
A ještě jedna věc byla od počátku špatně zvolena: hranatý tvar podběhů. Srovnání s Audi a VW ukazuje, jak velký omyl to byl z hlediska designu.
No kdyby tady spíš psali o tom, že škodovka má už naplánu eko vozy třeba na vodík jako Hyundai bylo by to rozhodně zajmavější než tahle nudná zpráva o ničem.
Hodně nepovedená práce. Aneb kdy neumíš máknout na technologiích a motorizacích, zkus vymyslet takový balast, jako je toto. Díky, ale ani zadarmo bych to nechtěl :-)
škoda poslední dobou nedokáže konkurovat ani Dacii a to chce pokoušet bmw..dyt jí i i30N porazila v testech >:D počítám tak 10 let a bude ti krizovka škodovky
Já už škodovky postrádám pořádné bum, příjde mi, že jedou pořád jedno a to samé a nejvíc je to znám teď když jim konkurence sahá na paty. Měli by oravdu zamakat nebu je brzo sesadí z prvních příček.