Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Kodiaq GT oficiálně! SUV-kupé pro Čínu nabídne dva dvoulitrové motory

Kupé verze Škody Kodiaq míří výhradně na čínský trh. Chce skloubit robustnost a univerzálnost SUV s elegancí a dynamikou kupé.
Zpět na článek
17. 10. 2018 12:44
17. 10. 2018 14:00
17. 10. 2018 14:15
17. 10. 2018 14:23
17. 10. 2018 14:31
17. 10. 2018 14:37
17. 10. 2018 14:51
17. 10. 2018 14:59
17. 10. 2018 15:25
17. 10. 2018 18:19
17. 10. 2018 20:03
17. 10. 2018 22:37
17. 10. 2018 22:47
17. 10. 2018 15:45
17. 10. 2018 17:45
17. 10. 2018 12:49
17. 10. 2018 13:16
17. 10. 2018 13:40
17. 10. 2018 14:32
17. 10. 2018 14:41
17. 10. 2018 15:40
17. 10. 2018 16:59
17. 10. 2018 23:27
17. 10. 2018 14:49
17. 10. 2018 13:42
17. 10. 2018 19:20
Avatar - white label
17. 10. 2018 12:44
KoGéTé
Určitě vypadá líp, než klasický Kodiaq s přerostlým zadním převisem, ten by se proto klidně mohl jmenovat Kodiaq kombi.
Tahle GT verze by se opticky pro logo "VRS" hodila spíš.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Uživatel_5340709
17. 10. 2018 13:10
Re: KoGéTé
Pravda, to by bylo RS-ko, tím spíš je podivnější, že tohle nepůjde i na domácí trh.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2018 14:00
Re: KoGéTé
je to este krajsie ako klasicky kodiaq a verim ze v eu by to malo velky uspech ale tak ... hm

kazdopane SUV kupatka su dnes proste v mode coraz viac zda sa:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

a niektore su fakt pekne... ;-)
Avatar - white label
17. 10. 2018 14:15
Re: KoGéTé
Klidně bych mezi ně zařadil třeba i tohle:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2018 14:23
Re: KoGéTé
asi by to slo.... ok

aj ked ja to volam ( po svojom ) uz ani nie ze kupe ale skor akoby nejaky "skorohatch" .. macan.. X2 a pod ;-) .. proste z niektorych uhlov su to doslova ako take hatchbacky ... na SUV proste ide o hodne nizko posadene vozy .. kdezto "klasicke SUV kupatka" ( viem divny pojem ale chapeme sa :-) ) su sice kasnou akoby kupe ale su predsa len celkovo vyssie posadene aby nadalej boli hlavne SUVckami

ale aj ta CX-4 uz zavana hatchom to je pravda.. pripomina mi XV od subaru.. proste taky vizualny SUV "hybrid"
Avatar - white label
17. 10. 2018 14:31
Re: KoGéTé
X2 je zřetelně jinde.
U Macanu je rozdíl hlavně v tom, že marketing Porsche o Macanu nemluví jako o "SUV-kupé".
Více středně velkých a menších tzv. "SUV-kupé", jsou spíš crossovery, v tomto ohledu se Macan nijak zvlášť nevymyká.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2018 14:37
Re: KoGéTé
je fakt ze X2 som nejak este moc ani nevidel v reale ale z tejto foto na mna doslova dycha prave ten "skorohatch" [odkaz] ... uvidime nazivo... kazdopadne ja za SUV kupe povazujem presne hlavne nieco take co predviedol renault arkana alebo X4 ... toto su ozaj take uz kupatka ale nadalej s SUV pontonom

teraz tak spekulujem ktore SUV kupe bolo prve? zeby pontiac aztec? alebo nejake to od ssangyongu? aj ked v tej dobe to neboli oznacovane ako kupatka.. marketing este nemal tu moc a odvahu ich tak pomenovat ;-)
Avatar - white label
17. 10. 2018 14:51
Re: KoGéTé
Že by byl zrovna mezi X4 a Macanem (v tomto ohledu) nějaký zásadní rozdíl si nemyslím. O něco ano, ale nic zásadního:
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2018 14:59
Re: KoGéTé
X4 je celkovo za mna vyssie posadena s vyssim pontonom a viac "kupe kasnou" ... kym kasna macana mi viac pripomina hatch... ale je to samozrejme len moj nazor ... neda sa to nejako pausalizovat... obecne tieto SUV kupatka su stejne vsetko na jedno brdo.. ide tu v prvom rade o styl a imidz... a hru tvarov aby to bolo aj sportove aj stylove aj moderne... len skoda ze praktickost sa dnes uz coraz menej nosi... cest vynimkam.. napriklad v eclipse crosse sa dozadu posadis v pohode.. teda aj s hlavou >:D

PS: tu uz je nova X4 a ta je tvarovo skutocne vcelku SUVeckova pre mna [odkaz] :-) .. uz ale spominana mensia X2 je za mna skor "skorohatch" [odkaz]
Avatar - white label
17. 10. 2018 15:25
Re: KoGéTé
X2 je minimálně o třídu menší a ta je v podstatě crossoverovým hb.
Avatar - twistedTSD
17. 10. 2018 18:19
Re: KoGéTé
Macan i X2 mi přijdou jako klasické crossovery kombinující hatch a SUV.
Avatar - white label
17. 10. 2018 20:03
Re: KoGéTé
Celkově má Macan logicky podstatně blíž k X4, než k X2, proto se taky Macan s X4 běžně srovnává, na rozdíl od X2.
Macan má reálně blíž ke crossoveru, než k SUV, kam ho řadí i samotné Porsche, ale na X2 není "SUV" už vůbec nic, nehledě na to, že je to jiná třída.
Macan je (proti X2) o deset čísel vyšší, o 32 čísel delší a má o 14 čísel delší rozvor... a velikostí (obvodu) kol je taky jinde.
Avatar - twistedTSD
17. 10. 2018 22:37
Re: KoGéTé
To je možné, v záplavěho prémiového cross-čehosi se začínám ztrácet. Jen od pohledu bych Macan příliš neasocioval s pojmem kupé, ale nakonec je to jedno. Prostě pologazík.
Avatar - white label
17. 10. 2018 22:47
Re: KoGéTé
Já bych s pojmem kupé neasocioval nic, co má dva páry dveří, tím spíš SUV apod. Jak už jsem psal dnes odpoledne pod X7:
"SUV kupé je obecně ještě větší hovadina, než tzv. 4/5 dv. kupé. A jestli někomu stačí pro pocit, že má karoserii kupé, jen více položené zadní sklo, tak je to jeho (marný) boj."
Avatar - Emel
17. 10. 2018 15:45
Re: KoGéTé
Souhlas.

Možná je ten zadek až moc krátkej, vůči zbytku auta... chtělo by to vidět v reálu.
17. 10. 2018 17:45
Re: KoGéTé
Jo, máš pravdu, vypadá to lépe než standardní model. Tak by měl vypadat Kodiaq RS s 2.0TSI 206kW ;-)
12. 7. 2019 11:09
Re: proč ne u nás
a proč tyto modely nejsou v Evropě? ;-\ uvažoval bych o něm opravdu reálně, chtěl jsem VW, ale toto se mi líbí...
17. 10. 2018 12:49
pravdu máš
číňania majú vkus
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
17. 10. 2018 13:46
Re: pravdu máš
Tak tohle je spíš výjimka potvrzující pravidlo, viz nový "čínský" Touareg, X7 apod.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2018 13:50
Re: pravdu máš
aj velky "cinsky" jeep grand commander je pekny... celkovo mi pride ze v cine maju uz "lepsie" a zaujimavejsie kusky ako u nas... ale tak eu dnes voci cine hraje v autach uz druhe husle ... a to ma cina stale este neskutocne rezervy a moznosti napredovania .. o dalsich 10 rokov uz nas eu trh voci cine bude ozaj ale ozaj smiesny a nezaujimavy ( aj ked to je za mna uz aj dnes len si to nikto este nepripusta )
Avatar - LEGOPARK
17. 10. 2018 12:59
Preco nie pre EU?
Aky argument ma Skoda na to, ze toto sa nebude predavat v Europe? Argument, ze by sa to nepredavalo neberiem!
Rozbalit vlákno
13
17. 10. 2018 13:43
Re: Preco nie pre EU?
udajne nemají výrobní kapacity. Což zní věrohodně. Ale současně se to asi VW hodí do krámu.
Avatar - white label
17. 10. 2018 13:45
Re: Preco nie pre EU?
No, na tohle by VW (jako značka) zatím neměl patřičnou odpověď.
Avatar - LEGOPARK
17. 10. 2018 14:13
Re: Preco nie pre EU?
Tak dufam, ze toto nie je pravy dovod. To by bolo dost smutne, ak by koncern VW vedel (aspon ciastocne) konkurovat BMW, ci Mercedesu s GT modelom, ale len preto ze to nenesie znak VW by to zatrhli.
Avatar - wakantanka
17. 10. 2018 15:31
Re: Preco nie pre EU?
No nebolo by to prvykrat. Spomen si na Tudor, ten ostal len ako studia.
Avatar - Emel
17. 10. 2018 17:14
Re: Preco nie pre EU?
Jenže... jaký tam byl reálný důvod? Podle mě ten, že by Škoda nedokázala takový model efektivně vyrábět, úspěšně prodávat a vydělat na něm peníze. Vem si, že tahle kategorie v Evropě úplně umřela - Laguna Coupe nebo 406 Coupe jsou minulost, nikdo další se do toho nehrne - proč asi? Myslím, že to rozhodnutí bylo racionální... Tudor byl hezký, ale to je všechno.
Avatar - white label
17. 10. 2018 20:09
Re: Preco nie pre EU?
Jasně, dnes nemá (v mainstreamu) s jedním párem dveří šanci prakticky nic, viz i Scirocco.
Avatar - wakantanka
17. 10. 2018 21:20
Re: Preco nie pre EU?
Dnes ano, to suhlas. Ale kedy bol ten Tudor 2002? Peugeot tych 406 vtedy este buchal o stosest :-) Mne to prislo aj vtedy od VW take ze najprv ani neverl v uspech cinskeho passatu pod znackou Skoda a uz vobec nie v jeho kupe verziu. Zvlast ked sam nic podobne nemal a nema. Beriem ze racio a financie prevazili nad emociami. Ale furt si myslim ze v tom bola aj jesitnost, ze my nemame tak preco to dovolit im. Co keby sa to chytlo ? :-)
Avatar - white label
17. 10. 2018 23:16
Re: Preco nie pre EU?
Už v těch dobách měla Škoda (v rámci koncernu) vymezenou "no sport" (family/"simply clever") orientaci. Škoda tehdy, jediná v rámci koncernu, nenabízela žádnou karoserii s jedním párem dveří, přičemž u SEATu/VW (i Audi) je běžně nabízeli a tehdy ještě i poměrně slušně prodávali. Malé hb typu Fabie byly obecně běžně i ve třídveřové (a některé pouze v ní) verzi, o čemž se Fabii mohlo leda zdát. Tudor neměl od začátku šanci na to, dostat se do sériové výroby.
A vidíš, tehdy se do Číny vyvážely výběhové modely v prodloužených verzích a dnes mají naopak kratšího a hezčího Kodiaqa, než my tady v Evropě. ;-)
Avatar - LEGOPARK
17. 10. 2018 14:11
Re: Preco nie pre EU?
A je problem to dovazat do Europy z Ciny? VW, BMW a dalsi dovazaju bezne modely zo zamoria do EU. Lacne aj drahe modely.
Avatar - white label
17. 10. 2018 14:22
Re: Preco nie pre EU?
Např. BMW dováží některé SAV modely ze zámoří (do EU) proto, že je tam vyrábí.
Ale tohle se, předpokládám, v Číně vyrábět nebude...
Avatar - twistedTSD
17. 10. 2018 18:21
Re: Preco nie pre EU?
A kde jinde?
Avatar - white label
17. 10. 2018 20:31
Re: Preco nie pre EU?
Tak v článku se o výrobě v Číně nic nepíše...
Avatar - twistedTSD
17. 10. 2018 22:47
Re: Preco nie pre EU?
Tahat ho z Evropy mi nedává smysl, ani na to nemají kapacity. Předpokládám, že využijí lokální (čínské) zázemí.
Avatar - Hittman
17. 10. 2018 13:16
Než
nápis na kufru mi tam připadá lepší logo...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
17. 10. 2018 13:40
Re: Než
Teď už to tak bude mít každý nový model Škoda, počínaje modelem Scala.
Také nejsem příznivec těchto roztažených nápisů a nelíbí se mi to moc ani u Volva...
Jediná značka kde mi to nevadí, je PORSCHE, tam to má i delší tradici.
Avatar - iudex
17. 10. 2018 14:32
Re: Než
Jediné, kde mi to nevadí, je vlastná garáž, všetci ostatní to mať nemôžu. ;-)
Skôr to vnímam ako snahu o lepšiu, resp. rýchlejšiu identifikáciu značky, keď možno logo nie je vždy zrejmé a možno tiež je to dôsledok určitej dizajnovej unifikácie, keď je problém niektoré značky od seba odlíšiť (zdravíme napr. Focus či Ceed).
Avatar - white label
17. 10. 2018 14:41
Re: Než
U Porsche to takto vnímám sakra dlouho, "jepičí" dva roky "nevlastní garáže" na to mají minimální vliv. ;-)
Není to berná mince, je to svým způsobem detail, ale třeba na aktuální produkci Volva se mi to v reálu moc nelíbí, spíš naopak.
Avatar - iudex
17. 10. 2018 15:40
Re: Než
Jasné, len som podpichol. Nemám s tým nejaký problém, aj keď osobne sa mi to nepáči, a to ani na Porsche, ale zdá sa, že to je nový trend, obdobne ako prepojenie zadných svetiel a bude sa to rozširovať.
Avatar - praděda7
17. 10. 2018 16:59
Re: Než
Hmmmm zajímavé. Já, když přišel v 82 pracovat do Toyoty, tak se Toyota zrovna chtěla zbavit jména Toyota na vozech a vnitropodnikově hledala námět na koncernové logo. Zvítězil tenkrát "Texan hat", který se používá dodnes, ale jméno Toyota se stále vyskytuje na zádi Toyoty Hilux a snad i na nějakém dalším podobném voze.

[odkaz] [odkaz]
Avatar - white label
17. 10. 2018 23:27
Re: Než
U Porsche je to klasika/tradice:
[odkaz]
[odkaz]
17. 10. 2018 14:49
Re: Než
Uz je to tam prenapisovane...Skoda, Kodiaq GT, 380 4x4, nejake cinske napisy... :no:
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2018 13:42
pekne
uz klasicky kodiaq sa mi paci ale toto je snad este krajsie :yes:

v cine sa zda sa schyluje a pekny duel: mazda CX-4 vs skoda kodiaq GT... ach jo.. kto by to este pred par rokmi povedal ze tie najlepsie automobilove kusky uz dnes pojdu vsetko mimo europu .. sranda.. alebo teda skor smutne... ale neprekvapuje to dnes uz asi nikoho

rovnako aj velka kia telluride predpokladam nas zaostaly trh bezpecne s velkym oblukom minie ... ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CountachSV
17. 10. 2018 14:04
Krystalická světla
... tady se asi PR oddělení škody upsalo ne?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
17. 10. 2018 19:20
Škoda
Nepřijde mi to od automobilky zrovna pěkný, že tu hezčí verzi nedostaneme. ;-\
Rozbalit vlákno
0