Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Kodiaq odhalila kompletní ceník. Kolik stojí nové SUV?

David Bureš
Diskuze (137)
Už základní výbava kodiaqu je bohatá. Zahrnuje dvouzónovou automatickou klimatizaci, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu či střešní nosič.

Na letošním pařížském autosalonu Škoda zveřejnila základní cenu svého s napětím očekávaného modelu, SUV kodiaq. Vůz se základním čtyřválcem 1.4 TSI (110 kW) stojí na českém trhu 677.900 korun, přičemž za tuto cenu je možné vybírat mezi dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol. Nyní automobilka odhalila i ceny ostatních verzí.

Už výbava základní verze Active je bohatá. Zahrnuje kožený multifunkční volant, sedm airbagů, automatickou dvouzónovou klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu a vzadu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo infotainment Swing s osmi reproduktory a 6,5“ obrazovkou. Nechybí ani 17“ kola z lehkých slitin, palubní počítač, zadní lavice sklopná v poměru 40:20:40 nebo černý střešní nosič.

Základní výbavu je pak možné obohatit zvýhodněným paketem Active Plus. Ten stojí 15.000 korun a zahrnuje přední mlhovky, tempomat nebo zadní parkovací senzory.

Druhý stupeň Ambition je o 53.000 korun dražší než výchozí Active. Za tento příplatek výbavu rozšíří ochrana hran bočních dveří, bezklíčové startování, mlhovky, světelný a dešťový senzor, přední a zadní parkovací senzory, elektricky sklopná zrcátka nebo tempomat. Nechybí ani praktické prvky jako cargo elementy v kufru, odkládací schránky na deštník v předních dveřích nebo vyjímatelná diodová svítilna v zavazadelníku.

Škoda Kodiaq – technická data zážehových motorů
Motor1.4 TSI ACT 4x41.4 TSI ACT DSG1.4 TSI 4x4 DSG2.0 TSI 4x4 DSG
Pohon4x44x24x44x4
Zdvihový objem [cm3]1395139513951984
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]110/5000-6000110/5000-6000110/5000-6000132/3900-6000
Točivý moment [N.m/min]250/1500-3500250/1500-3500250/1500-3500320/1400-3940
Převodovka6M6DS6DS7DS
Max. rychlost [km/h]197198 (197)194 (193)206 (205)
Zrychlení 0-100 km/h [s]9.8 (9.9)9.4 (9.4)9.7 (9.9)7.8(8.0)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,96,27,27,4
Cena Active [Kč]677.900677.900727.900767.900
Cena Ambition [Kč]730.900730.900780.900820.900
Cena Style [Kč]795.900795.900845.900885.900

Opět je k dispozici zvýhodněný paket. Ambition Plus za 20.000 korun nabízí vyhřívání předních sedadel, tónová skla (Sunset), full-LED hlavní světlomety s AFS a diodové mlhovky s přisvěcováním do zatáček.

Třetí linie se jmenuje Style, s 2.0 TDI (110 kW) stojí 840.900 korun, přičemž zákazník si opět může vybrat mezi dvouspojkovou převodovkou a pohonem všech kol. Toto provedení se chlubí rozpoznáním únavy řidiče, elektricky nastavitelným sedadlem řidiče s bederní opěrou a pamětí, full-LED světly, bezklíčovým odemykáním, zadní parkovací kamerou, ocelovým rezervním kolem, hudebním systémem Canton s osmi reproduktory a vyhříváním předních i zadních sedadel. Vzhled vylepší 18palcová kola, chromované lišty oken nebo stříbrný střešní nosič.

V tomto případě je k dispozici balíček Style Plus, který za 20.000 Kč doplní výbavu o vyhřívání čelního skla, bezdotykové ovládání víka kufru a čalounění tvořené kůží nebo alcantarou. Style Safety za 25.000 korun znamená asistent pro jízdu v pruzích, hlídání mrtvého úhlu, automatické přepínání dálkových a potkávacích světel či zadní boční airbagy. Style Comfort za 25.000 Kč zase zahrnuje vyjímatelný vak unibag, aktivní parkovací asistent, volbu jízdního režimu, vyhřívaný volant, diodové ambientní osvětlení kabiny nebo třízónovou automatickou klimatizaci.

Vedle paketů výbavy jsou samozřejmě k dispozici jednotlivé prvky i samostatně. Infotainment Columbus s navigací, bezdrátovým nabíjením chytrých telefonů a LTE konektivitou přijde na 50.300 korun, adaptivní tempomat na 17.200 Kč a adaptivní podvozek na 25.000 korun. Pro všechny tyto prvky přitom platí, že jsou dostupné od stupně Ambition.

A na kolik přijde sedmimístné provedení? Za třetí řadu sedadel se připlácí 21.500 korun u stupně Active a 18.000 Kč u stupňů Ambition a Style.

Nad rámec standardní záruky si pak lze za 2.000 Kč přikoupit prodlouženou záruku na pět let/do 100.000 km. Součástí této nabídky je i Záruka mobility Plus s rozšířenými asistenčními službami zdarma. Kodiaq lze objednat také se službou předplaceného servisu v trvání pěti let, a to ve variantě Standard či Plus s volitelným předpokládaným kilometrovým proběhem od 60.000 do 150.000 km (od 18.490 Kč).

Škoda Kodiaq – technická data vznětových motorů
Motor2.0 TDI DSG2.0 TDI 4x42.0 TDI DSG 4x42.0 TDI DSG 4x4
Pohon4x24x44x44x4
Zdvihový objem [cm3]1968196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]110/3500-4000110/3500-4000110/3500-4000140/3500-4000
Točivý moment [N.m/min]340/1750-3000340/1750-3000340/1750-3000400/1750-3250
Převodovka6A6M7A7A
Max. rychlost [km/h]199 (198)196 (195)194 (192)210 (209)
Zrychlení 0-100 km/h [s]9.9 (9.8)9.6 (9.8)10.0 (10.2)8.6 (8.8)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,15,45,75,8
Cena Active [Kč]722.900722.900772.900832.900
Cena Ambition [Kč]775.900775.900825.900885.900
Cena Style [Kč]840.900840.900890.900950.900

David Bureš
Diskuze (137)
Avatar - vyroubal
10. 10. 2016 22:39
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
Zastav se, svez se a změníš názor >:D. 2,0 TSI má ukrutnou sílu a hravě si s 1,8t poradí...
Avatar - vyroubal
10. 10. 2016 22:34
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
No, co bych Ti na to řekl. Ano, bylo to dilema, ale po zapůjčení 2,0 TDI 135kW 6DSG, jsme byl docela rozpačitý - zaprvé nad spotřebou TDI (to co teď jezdím s 2,0 TSI za 9,6 jsem jezdil za 8,3) a pak ty vibrace a chroupavý hluk. Převodovka drtila diesel nad volnoběhem a ten se pak sbíral nahoru a do nějakých 1900 ot. o sobě dával pěkně vědět. Ale neříkám, že 2,0 TSI je výhra. Jo motor, 220k a 350Nm, to je palba, i přes 1,8 tuny je jediné co dělám, tak se pořád hlídám, abych nebyl bez papírů. Ticho, bez vibrací, ihned topí atd. A na dálnici, když skončí uzavírka a následuje restart, tak snad jakékoliv TDI naprosto nestíhá. Na druhou stranu naprogramování převodovky DSG u 2,0 TSI není optimální, u TDI to bylo znatelně lepší. Jo a mimochodem, v době pořízení (3/2016) nás už bylo v republice deset! >:D
Avatar - rokyta.p
10. 10. 2016 13:40
Re: Ceník
Jo ty ceny jdou ;-) Spíše se bojím časované životnosti a kurvítek nejen v 1.4tsi >:D
Avatar - Sumi2000
7. 10. 2016 00:46
Re: 2.0tsi , automat a 4x4
To je tedy blbost ! :no: 8-s
Do SUV ve čtyřkolce prostě patří diesel..parametry benzínů jsou pro tyto auta méně vhodné.
Avatar - Kuban
6. 10. 2016 13:15
Re: cena
Trapné ti to přijít může, ovšem ta reklama je cílená jen na bídný český trh. Jinde jí nenajdeš, možná na slovensku ještě..... Vzhledem k tomu, že čech běžný občan nepodnikatel, tady české auto koupí jen zřídka je to jen útok na český slepý patriotismus.... Tudíž mě reklama příjde spíš trefná a vtipná, i přes to že hjundééé si nikdy nekoupím.