Ked predstavovala Skoda model Favoritu, robili to po tyznoch v CST. Najprv ukazali siluetu auta pod plachtou, potom reflektor, dvere...
Tento teasing robia po dnes. A nielen Sleeper si tak moze kupit dovolenku...
Ne, takhle, je potřeba rozlišovat, co jde od automobilky a co vyprodukuje třeba auto.cz když někdo potká Kodiaqa na dálnici nebo vyfotí na Nordschleife - to není reklama.
Přímo od Škodovky toho ke Kodiaqu zase tolik nebylo... byla studie, pak bylo maskované auto na jedné tiskovce, pak předváděčka v Norsku a teď Tour... samozřejmě pár rozhovorů, sem tam se utrousí něco na facebooku a tak... ale ta masáž podle mě vzniká spíš v médiích.
Tak to poslední video z NS podle mě určitě není "náhodný úlovek". Kvalitní záběry, kdy kameraman čeká za bukem, dokud se auto neobjeví...takže ano, snažím se rozlišovat ;-)
Dílem Auto.cz jsou už pak jen vtipné komentáře typu ". Garde mu dělá modrá octavia, která se jej snaží chránit před objektivy špionů"
Normálně jsi mě přiměl si to video pustit, jinak jsem teda neměl potřebu sledovat naftové SUV na okruhu... hele, mě to nepřijde jako promo, jsou to vždycky krátké záběry na auto, jako profi video by to bylo hodně špatné. BTW, Škoda NS netlačí a nechává ji SEATu...ani u RS. Na začátku je logo Autoevolution, tak třeba mají špiony kolem NS a koukají co zajímavého pojede kolem...
Můžeš mít pravdu. Mě přijde pravděpodobnější, že si to natočili sami (nechali natočit), a nižší kvalita mohla být úmyslem- aby z toho tolik nekřičelo, že je to promo.
Z vlastnej praxe je vela toho, co si spominal, sucast PR. Auto.cz je sucastou vydavatelskej europskej skupiny, ktora ma nadstandartne vztahy s vyrobcami a ich PR oddeleniami. Vedia, co mozu a co nie vydat pred prezentaciou auta. Ver mi, ze redakcia disponuje roznymi zaujimavymi materialmi.
Defacto viacero automobiliek vyuziva nasledujuci model maskovania. Prva je mula, t.j. test noveho podvozka, motora. Nasleduje pevne maskovanie polepeneho celeho auta aj s prvkami navyse, aby sa zmiatli tvary auta. Testuje sa v severnej Európe či na Aliaške, v trópoch v USA, Južnej Afrike, Austrálií. Posledná fáza je ľahké krytie. Je to už pred samotbým predstavením a je to už súčasť teasingu. Práve - videli sme prvý býva podhodený zámer.
To isté je test na okruhoch. Pred polrkom by to bola rarita, teraz je to už iný zámer.
O čo, že deň pred predstavením "újdu" snímky z katalógu?
No, ty nadstandardní vztahy nevím nevím. Před představením Octavie redakce dost neoblomně trvala na tom, že 1.2TSI nebude a 2.0TSI nebude... doporučuju mrknout na tohle vlákno diskuse, byla to docela legrace:
[odkaz]
Kdyby tehdy měli jakýkoli trošku solidní zdroj v automobilce, tak by jim musel říct, že to je nesmysl ;-) ... tak třeba je to dneska lepší.
Samozřejmě Škodovka (potažmo jakákoli jiná automobilka) nemá nic proti tomu, aby si někdo maskovaný prototyp vyfotil a něco o tom napsal, nakonec ta auta běžně jezdí po D10 i D11. Jestli utečou snímky z katalogu nebo ne nevím, ale tohle je zase naopak něco, co si podle mě automobilka nepřeje - vzbuzování povědomí je fajn, ale samotnou premiéru už si značka chce zrežírovat sama a únik den předem ničemu nepomáhá.
Ti fotografové na NS se focením a točením videí mul a prototypů kroužícíh po NS regulerně živí, následně fotky/videa prodávají, tohle není v režii automobilek, stačí se zajet na NS podívat ve dnech zadaných pro testování.
Loni využil tdf Jaguar, poslal na ni jednoho maskovaného f-pace jako doprovod týmu SKY, škodovka to má díky postavení hlavního sponzora jednodušší. Ono, lidem na acz se kodiak na tdf logicky jeví jako zbytečnost a PR přes čáru, protože jsme autofandové, info o autech sledujeme denně, a kodiaka jsme viděli xkrát. Jenže drtivá většina lidí (tím spíš mimo ČR) netuší, že nějaké SUV od škodovky se vůbec bude vyrábět, ukázat ho při příležitosti poslední etapy tdf, kterou sledujou miliony lidé z celé Evropy, je zas naprosto logické ze strany Škody. ;-)
Ok, ale zatimco F-Pace se ukazal jen ve spodnim pradle, Kojak si nechal gate i kabat. Sice prilehavy, ale presto nepovedel vic nez jsme videli dosud ;-)
Je to na grc keď sledujem reklamy Hyundai na CZ programoch (H faktor, narážky na Škodu atď..), ani sa nedivím, že máte potom takú averziu na celý Hyundai aj keď za to tie autá resp. značka nemôžu. Na Slovensku a iných zahraničných kanáloch bežia tie isté reklamy no bez tých stupidných komentov ktoré bežia v CZ. Skrátka ten váš importér stojí za :-(
Ano, já taky nemám žádný problém s auty H., jen s těmi, co reprezentují značku. Tj. Vošický, a kerejští majitelé fy Hyundai, co ho podrželi. A považuji to za správný důvod, nechtít jim dát vydělat.
Presne ako pises! Ziadny Kodiaq som v priamom prenose nevidel! Ak siel v sprievode pred pelotonom, tak to je chore! Najvacsia reklama je pri TV prenose!
Presne ! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]:yes:
Ja som cely cas nespustil oci z Petra, na zaciatku to odstartoval riaditel zo Supa a potom som sa uz o ziadne vozy pred pelotonom nezaujimal. Akurat za pelotonom - ako Kittel od zlosti, ze mu dali nahradny bicykel s odpadnutym zadnym kolesom hodil a to koleso sa odrazilo do okoloiduceho auta... >:D
8-s Jen více zbytečné reklamy o ničem..... 8-s Předražená plečka na které si Koncern dělá globální Reklamu, a zaplatí to samozřejmě to stádo v Čechách ! Ideální nekupovat za ceny, které jinde jsou zcela mimo. A v jiné kvalitě.
medvěda už tu bylo celkem dost, co třeba nové info o připravované Insignii, nebo ta se tak nepředvátí jako Kodík a Opel nemá tolik "úniku informací" jako Škoda??
Já tento počin Škodovky naprosto chápu, marketingově jeto velmi chytrý tah.Vždyť přenosy z Tour de France sledují miliony diváků ve spoustě zemí... Problém ale je, že na ACZ je už několik měsíců doslova "překodiakováno" a to se to auto ještě ani nestačilo oficiálně představit. Vůbec se pak nelze divit, že tento model již některým zdejším čtenářům leze krkem, zvláště když článek s nic nového nepřinášejícími fotkami je uveden nadpisem s vykřičníkem... Co bude proboha následovat po oficiální premiéře, na to se radši ani neodvažuju pomyslet... ;-\ Chci jen říci, že od určité úrovně už taková masáž čtenářů začíná být kontraproduktivní, ne-li škodlivá... :-O
Moc to resis. Skoda Auto je dlouhotelym partnerem teto akce, tak tam ma sve auta. Vsak kdyz te auta nebavi, tak se muzes koukat na cyklisty nebo si jit cvaknout nejakou cernosku za 20 euro do prujezdu ci na kafe a bagetu atd. Ja jsem se treba na nove SUVcko rad podival a ver ze nejsem zdaleka sam, koho to zajima. Vypada zatim rozhodne dobre ;-)
Asi jsi vůbec nečetl můj příspěvek, jinak si to nedovedu vysvětlit. Pokud bys tak učinil, přečetl by sis, že mi vůbec nevadí přítomnost kamuflovaného Kódi na Tour de France, ale přehnaný počet příspěvků o tomto autě na zdejších stránkách. (vzhledem k tomu, že ještě ani neproběhlo jeho oficiální představení). :-)