Vývojáři ve Škodovce hulí asi dobrý matroš, když provádějí testy akustického komfortu. Jinak si snad ani nedokážu vysvětlit, proč je akustický komfort nového Superbu horší než druhé generace při to samém samém motoru. To samé platí pro kvalitu zpracování interiéru a slícování plastů. A nebo je to prostě dáno hierarchií koncernu, že Škodovka se v ohledu komfortu začíná propadat jako celek. Auto za 700 tisíc jezdí hůř, je hlučnější a kvalitativně zpracované na horší úrovni než konkurence z Nošovic o 100 tis levnější. Nejsem majitelem ani jedné značky, ale měl jsem možnost porovnání, a superby obou generací máme ve služebním vozovém parku.
Tak Ti nevim, ale obavam se, ze tva zkusenost se Superbem rovna se cista nula. Mel jsem minulou generaci Superba i soucasnou generaci Superba a stavajici je ve vsech ohledech vyrazne lepsim autem. Asi tak, jak by clovek od nove generace cekal, ale v tomto konkretnim pripadu jeste o kus vic. Je to asi dano celou radou novinek, ale tohle auto je proste parada atezko na nem najit nejakou slabinu. Konec koncu to potvrzuje jeho uspech nejen na ceskem trhu. A ted mi povez, ktery to konkurent z Nosovic jezdi lepe a malepsi zpracovani? I30? >:D iX20? >:D >:D Nebo snad Tucson? Jedine s cim se da u vsech vozu z Nosovic souhlasit (snad jen s vyjimkou Tucsonu), ze jsou levnejsi...
Mel jsem 2,0 TDI a ted mam 2,0 TDI a nepozoruji zadny rozdil, resp. niceho jsem si nevsimnul, tak je to asi v pohode. Predpokladam ale, ze nekde bude asi k dohledani namereny hluk v interieru, ne?
Osobně jsem strašně rád, že Kodiaka testují tak pečlivě. Konečně tady bude auto, jehož provoz nebude provázen težkými problémy z důvodu fatálních konstrukčních chyb. >:D >:D >:D
Skutečný nájezd kilometrů žádné testování nenahradí.
Postupné stárnutí olejových náplní, prach, trvale přítomnou vlhkost a sůl, stárnutí plastů a pryžových těsnění, UV záření, nenechavé prstíčky dětí, mizernou naftu...
A rovněž celkový nájezd km. Takový vůz by měl vydržet bez problémů 500 tis km za 15 let, z toho třetinu po D1. Vydržet znamená když ze 100 testovaných vozů bude mít během prvních 500 tis. km vážnější poruchu méně, než 5 vozů. Nepočítejme v to pochopitelně spotřební materiál.
Jen jestli to není náhodou naopak a netestují jak dlouho vydrží jednotlivé součástky, aby je v případě výdrže nad zátěž 150 000 km a 5 let mohli vyměnit za méně odolné. >:D
Ale zrychlené simulační testy v labině bez vzájemných souvislostí, s rohlíkem běžte opíjet nějakou základní školu. I když tak to dnes dělají všichni. Nejlepší je, když test náhodou nevyjde, tak ho smazat a udělat nový. A když ne, tak znova a znova. Jak se jednou někdy i náhodou trefí jednou veličinou vyrtženou z kontextu do zeleného, tak hned : approved a neprůstřelný protokol z měření k dispozici. Z článku jsme se žádné veličiny a počet cyklů nedozvěděli, 130h ještě nic neznamená. Ono fotka v mražáku je jedna věc, reálná spolehliost auta druhá. Kdyby se takto mělo dělat letadlo, tak by bylo game over docela rychle. Zejména po rozvodech TSI ztrácí všechny tyto "testy" na vážnosti.
Měli se vzít 3 Kodiaqy , každý by dostal druhého na plaťák do vleku (záměrně neříkám rezervního) a měla se s každým otočit 100x Mladá Boleslav - Vladivostok. Pak bych k tomu měl důvěru, ale takhle ... >:D;-)
Nehovorím, že nemáš čiastočne pravdu, ale tým simulovaným testovaním skracujú dobu vývoja a zároveň zlacňujú výsledný produkt. Nehovoriac o tom, že každé auto je svojim spôsobom nejaký kompromis niečoho k niečomu tak, aby to vyhovelo väčšinovému kupujúcemu. A ten to očividne nerieši, stačí mu tých 150 - 200 tis. km a 5 rokov a viac sa nestará.
100x Vladivostok a zpět? Které auto by to vydrželo? Myslím že v této galaxii takové ještě nikdo nevyrobil. představuje to zhruba 2.200.000km (100x tam a zpět)