Diskuse

Jízdní dojmy se Škodou Kodiaq RS: Motor, jaký měl mít od začátku

12.12.2018

Takhle rychle jste sedm lidí ve škodovce ještě nikdy nesvezli. Nová Škoda Kodiaq RS má pod kapotou vznětový dvoulitr o výkonu 176 kW a my ho poprvé vyzkoušeli.

 

  • 211 Reagovat !

    foto Lackey

    Lackey 12.12.2018  20:36

    Ideál vozidlo na D1

    Práve čítam že dnes, 12.12.2018 , na D1 stoji kolona aut v smere od Prahy v dlzke 35 km a na naprotivnej strane v dlžke 20 km.

    Naozaj už len ten RS Koďjak s biturbom a 500 Nm, chýba z českých dálnic a cest.

    Možno keby dostal v serii namiesto simply škrabky na ľad, radlicu na sneh, by mohol byť aj užitočný
    • 134 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 12.12.2018  20:57

      « Re: Ideál vozidlo na D1

      Kristova noho, tos vymyslel sám?
    • 510 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 12.12.2018  21:02

      « Re: Ideál vozidlo na D1

      Ještě že tady máme takové mudrce jako je Lackey aby nám to vysvětlil. Řídíš auta od stolu na internetu? Nebo jen hloupě kecáš?
      To víš, 10 000 000 lidí spíš nějakou zácpu způsobí než 4 000 000. Vaše cikány nepočítám.
      A co od Žiliny na Ružomberok, tam už se kolony netvoří? >:-[] pár slušných jsem si tam vystál a opravdu bylo úplně jedno jaké jsem řídil auto. PS - ten kousek nové dálnice mnoho neznamená.
      • 36 Reagovat !

        foto Lackey

        Lackey 12.12.2018  22:17

        « Re: Re: Ideál vozidlo na D1

        Sedim vo vozidle, ktory stoji na D1 a píšem z tabletu, a "neé, neřídím auta od stolu..."

        I DNES cz
        [odkaz]
        • 22 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 12.12.2018  22:24

          « Re: Re: Re: Ideál vozidlo na D1

          No vidíš, že neřídíš.
      • 00 Reagovat !

        foto Lackey

        Lackey 16.12.2018  17:08

        « Re: Re: Ideál vozidlo na D1

        Tu mozete vyjadrit svoj odborny nazor

        [odkaz]
      • 21 Reagovat !

        foto jam2015

        jam2015 19.12.2018  06:51

        « Re: Re: Ideál vozidlo na D1

        WinDiesel - chlapec z českým nickom ako remeň sa zase cíti dotknutý. Nerieš Slovensko od stola, rieš radšej Babiša na ulici
        ;-)
  • 65 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 12.12.2018  20:53

    Chyba

    Je, že tento už důstojný motor je spřažen pouze s výbavou Rs. Dát ho do normálního Kodiaqu na pneumatiky rozumných rozměrů mohlo by to být celkem zajímavé auto. Takhle to bude asi uskákaná koza.
    • 55 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 12.12.2018  21:01

      « Re: Chyba

      Nevím, o kolik je tento podvozek tvrdší, než běžný DCC, ale já už na těch 20" něco najel a není to žádná tragédie. Teda vzduchový polštář to není, ale žebřiňák ani zdaleka taky ne.
      Jinak souhlas, škoda, že ten motor není i pro běžné verze.
      • 45 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 12.12.2018  21:04

        « Re: Re: Chyba

        časem bude, škoda nesmí vystřílet munici hned na samém začátku prodejů
      • 40 Reagovat !

        foto RADEK1

        RADEK1 12.12.2018  22:17

        « Re: Re: Chyba

        Ok nepřu se.Byla to spíš jen domněnka. Pokud máš zkušenost, že to auto ústrojí 20" kola.
        Beru zpět. ;-)
    • 59 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 12.12.2018  21:09

      « Re: Chyba

      Furt to ostane Škoda! A v tomto prípade za brutálne peniaze!! ;-\ ;-
      • 65 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 12.12.2018  23:02

        « Re: Re: Chyba

        A co máš proti Škodě? :-) Je podle tebe příliš úspěšná? >:D
        • 02 Reagovat !

          foto jam2015

          jam2015 19.12.2018  06:55

          « Re: Re: Re: Chyba

          Je to konfekcia za veľa peňazí, ktorú kupujú hlavne firmy. No, a potom ich vylágrované posunú ďalej ;-\
        • 01 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 19.12.2018  13:22

          « Re: Re: Re: Chyba

          nemá ruční brzdu ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto praptak

      praptak 16.01.  08:42

      « Re: Chyba

      Důstojný motor vypadá jinak. ;-)
  • 50 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 12.12.2018  21:08

    Redaktor

    na začátku sliboval, že to neudělá.
    Nevydržel a musel.
    A tak poslední, co se dočteme, je ten čas z Ringu ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 13.12.2018  08:07

      « Re: Redaktor

      "Čas kodiaqu teď nechme stranou, protože není příliš zajímavý"
      "Pět zajímavostí o Škodě Kodiaq RS: Momentálně jde o nejrychlejší sedmimístné SUV na okruhu Nürburgring s časem 9:29,84"

      Vážně dokonalé. >:D
  • 30 Reagovat !

    foto kesumb

    kesumb 12.12.2018  21:48

    nemuseli na to lepit RS...

    Kodiaq se mi celkově líbí designově a vnitřní prostor je hlavní výhodou. Verze RS má ale kvůli baterce kufr menší, což mi moc nesedí. Druhá věc je cena, základ RS je na úrovni 2,0TSI LK s výbavou, která do RS nejde (lepený aku okna, větraný sedačky). Kupovat si to pro sebe vezmu spíš 2,0 TSI a nechám to načipovat. Každopádně RS asi na pár měsíců zkusím a tak jsem zvědavej na porovnání se slabším TSI.
    Co je otázkou je cena, vybavený auto olizuje paty prémii (ikdyž prostorově menší). O odst víc by mě zajímal Tiguan R s R5 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 19.12.2018  07:00

      « Re: nemuseli na to lepit RS...

      ... ale kvůli baterce kufr menší... Vidím, že ďalší nomád. Tak si naukladaj veci na zadné sedadlá a kúp si na strechu box ;-)
  • 21 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 12.12.2018  22:35

    Jäger Kodiaq

    Tak ono silnější je většinou lepší. Navíc někteří lidé mají 176kW jako základní motor pro dýchavičnou V6 >:D Kde máme ideál V8 nebo technickou perličku V12 že ;-) Přesto by se mi líbil Kodiaq Jäger, tedy nějaký s balonovými koly se vzorkem, delšími péry, krytí pod motorem, pořádné čepy, HDM a ták :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bazalt

      Bazalt 13.12.2018  11:10

      « Re: Jäger Kodiaq

      U každého článku o nové verzi RS Škoda si vzpomenu na jednu dovolenou, kdy jsme měli půjčený campervan vzešlý z pacifické verze Toyota Previa se základním motorem 3.0 V6 220HP (164kW). Je to pár let a už tehdy bylo auto asi 20 let staré...
      • 01 Reagovat !

        foto JirkaV8

        JirkaV8 13.12.2018  19:25

        « Re: Re: Jäger Kodiaq

        Moje prvni auto bylo taky V8 a pres 300HP. Holt dneska je zla doba, hlavni je at to ma poradny dispej a umi mp3 a asistenty na vsechno. A pockej az dostaneme vsichni do auta krabicku od velkeho bratra.
  • 61 Reagovat !

    foto honzaHK

    honzaHK 12.12.2018  22:56

    Výfuk

    "A na rozdíl od ostatních provedení nejsou výfuky jen naznačené, ale jsou skutečné, byť do té vpravo výfukové potrubí neústí."

    To je vtip?
    Výfuk, do kterého neústí výfukové potrubí, není výfuk. Dá se říct, že to je právě JEN naznačený výfuk, ne skutečný.
    Jinak nic proti asi v rámci suv říct nelze, fajn motor za cenu několika sportovních věcí jen tak na oko.
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 13.12.2018  09:47

      « Re: Výfuk

      Presne to ma zaujalo a úprimne mi tá veta nedáva žiaden zmysel. Možno by mohol redaktor vysvetliť, čo podľa neho je falošný výfuk, ak nie ten, do ktorého výfukové potrubie neústi. 8-s
      • 10 Reagovat !

        foto honzaHK

        honzaHK 13.12.2018  10:34

        « Re: Re: Výfuk

        Domnívám se, že myslel "koncovky výfuku nejsou naznačené", tedy že nejsou integrální součástí nárazníku, jak to např. umí Mercedes, ale je to samostatný díl. Nicméně trocha toho pozlátka nemění nic na tom, že to auto smysl dává a konkurence, jak píší kolegové níže, moc nemá. Ten, kdo si to koupí, bude se spoustou prostoru rychlej a to je prostě fakt.
  • 60 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 12.12.2018  23:12

    Chtělo by to přidat do příplatkové výbavy pár položek

    1. bez označení modelu na grilu a na víku zavazadelníku
    2. volitelně 18,19,20" kola s příslušným profilem pneu
    3. přední sedačky s výškově a podélně nastavitelnými opěrkami hlavy, ne každému vyhovují sesle s integrovanou opěrkou
    4. volitelné lakování třmenů brzd a prošití barevnou nití v interiéru, červená pro bejky se nemusí líbit každému

  • 00 Reagovat !

    foto pcwifi

    pcwifi 13.12.2018  06:54

    tuning

    no pockame si na kolik to vydopuje nejaka TDI tuning skupina, 230kW by to treba dat mohlo, kdo vi... :-! jinak auto subjektivne pekne, cena na skodovku na 1 pohled raketa ale konkurence nebude na tom asi o moc lepe.
  • 42 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 13.12.2018  06:58

    Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

    má nakonec motor, jaký se ostatní konkurenci raději ani nezdá.
    • 40 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 13.12.2018  08:12

      « Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

      Ano, a tak už zbývá jen posměšné pindání nad znáčkem rs, faktem ale je, že chceš-li v dané třídě auto podobých parametrů, musíš mimo vag jen do prémie.
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 13.12.2018  09:48

        « Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

        Presne tak. Môže sa nám Kodiaq nepáčiť, ale objektívne len málokto ponúkne v danej triede 240 koní (fakticky okrem prémie len sesterský Tiguan, iné auto mi nenapadá).
        • 00 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 13.12.2018  09:57

          « Re: Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

          Mate samozrejme pravdu a poznamka, kterou budu pokracovat, je pro nas prakticky k nicemu, ale i tak si myslim, ze v ramci fair play by mela zaznit, tak tedy: v evrope. Spravne to dinarovo souveti zni "...faktem ale je, že chceš-li v dané třídě auto podobých parametrů, musíš V EVROPĚ mimo vag jen do prémie."

          PS: jen doufam ze se toho nekdo nechytne za ucelem dalsi flamewar.
        • 01 Reagovat !

          foto 99matthew99

          99matthew99 13.12.2018  12:13

          « Re: Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

          Takze uz len ostava vyriesit ci si Skoda takuto cenu dokaze obhajit a ci predaje pri dnesnej antidiesel propagande budu dostacujuce. Osobne by som tolko penazi za Skodu nedal, na SK co test Skody to vrzgajuci interier na ktory sa asi ani Dacia nechyta. No a netreba zabudat nato ze vykon nieje vsetko vid porovnanie Superb alebo Kodiaq 110kw vs 140kw.
          • 10 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 13.12.2018  12:37

            « Re: Re: Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

            Není třeba řešit, co je vyřešeno. Loni se prodalo 55t Kodiaqů, nebýt letošního průšvihu s homologacemi, bylo by to ještě o dost víc. Nevím jak jinde, ale v ČR se prodávají nejčastěji vyšší specifikace s cenou mil.+
            Srovnání interiéru s Dacií je úplně mimo, ale je fakt, že třeba dekorační lišty na dveřích při zatlačení na ně (otvírání dveří) působí fórově.
            • 03 Reagovat !

              foto 99matthew99

              99matthew99 13.12.2018  18:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

              Testovany Kodiaq Sportline alebo Karoq v TOP vybave vrzgali pri dotyku s kazdym jednym plastom. Nehnevaj sa ale ani Duster nevrzga na tolkych miestach a to je jeho cena uplne niekde inde. Mozno by to chcelo zamerat sa viac na kvalitu a nie kvantitu.
    • 03 Reagovat !

      foto Reco

      Reco 13.12.2018  10:20

      « Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

      Neviem ci si skusal napriklad najvykonejsi dizel a tych 140kW tam jednoducho nie je vobec citit a ide to na hrane. Necakal som od kodiaqu nic co sa tyka vlastnosti a interieru (lebo skoda), ale motor ma vyslovene sklamal na to ake ma parametre, takze nieco silnejsie nie je nejakou vysadou, ale vyslovene nutnost.
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 13.12.2018  11:14

        « Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

        Nic proti tomu, ale zní mi to trochu komicky zrovna od tebe, který považuje za super do 5008 motor 1,2t.
        Ten motor 140 kw v běžném režimu nejede o moc líp, než 110kw verze, to je fakt. Ale že by s tím neslo jezdit a 176kw byla nutnost....
        • 00 Reagovat !

          foto kesumb

          kesumb 13.12.2018  11:51

          « Re: Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

          Tak ono je otázkou co kdo srovnává, Golf s 1,4tsi je docela živý auto (předokolka) zatímco Kodiaq 140kW TDI je pocitově línější. Ikdyž v reálu to nejsou až takový rozdíly. Ale jezdit s tím 140kW pochopitelně šlo, vyloženej průšvih to nebyl. Problém ale je, že aby se taková krabice hla, potřebovalo by to 500Nm ale hlavně tak aspoň 300hp.
          • 30 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 13.12.2018  12:31

            « Re: Re: Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

            Vtip je v tom, že s Recem jsme se jednou dohadovali, nakolik je do (podobné) krabice 5008 vhodný tříválec 1,2t. a on jej shledával zcela dostatečným, s tím, že by si jej tam sám koupil. Samozřejmě chápu, že pro někoho je 2,0TDI v Kodiaqu slabý, ale v tom kontextu....
            Kdyby to napsal třeba Emel, nebylo by o čem se bavit.
            • 00 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 13.12.2018  13:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

              Medzi dostatocnym a super je rozdiel nie ? ;-) Ano, do 5008 by som si bol v tom case schopny kupit prave ten trojvalec. Dovody: poznam ho z 308, odvolavam sa na test Rasta chvalu kde porovnaval dve 5008 jednu s 1.2eTHP druhu s 2.0HDi a rozdiely neboli az tak velke ako by niekto cakal. Dnes ma 5008 k dispozicii 133kW verziu 1.6THP. Chcem sa ist previezt co to povie. Kodiaq vid komentar nizsie. Ja rozumiem co si tym chcel povedat.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 13.12.2018  13:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

                Ok. Souhlas, že těch 140kw moc nepoznáš, že to na ně nevypadá, ale napsals to možná dost ultimativně.
                • 00 Reagovat !

                  foto trapid

                  trapid 18.12.2018  10:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

                  Sice teoretizuji, ale dle zkušeností novináře Martina Vaculíka je 140 kW TDI motor v Šáde na houby. Nevím jak v Koďáku, ale v Superblbu je v reálu horší než 110 kW.
                  Kvůli většímu výkonu má větší turbo (=citelně horší odezva, tedy mrtvola v nízkých otáčkách) a kvůli slabé převodovce má zase nuceně snížený točivý moment na první 4 kvalty.

                  Takže výsledek 140 kW ? V nízkých otáčkách nejede a ve středních je zase kvůli převodovce uměle přiškrcený. Tedy jízdně je to průser.
        • 01 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 13.12.2018  13:07

          « Re: Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

          Prave preto. Skor k tomu prirovnaniu, naco priplacat za 140kW, ked 110 je na tom len o chlp horsie. A prave pocitovo mi to prislo v tom kodiaqu vzhladom na deklarovane parametre ako vyslovene bieda. Vravim, necakal som od toho auta nic extra - cakal som proste priemernu nudu avsak ten motor ma neprijemne prekvapil. Keby to bola ta slabsia verzia tak poviem OK, nenadchne ani neurazi.
      • 10 Reagovat !

        foto Simpanz

        Šimpanz 13.12.2018  14:21

        « Re: Re: Ten strašlivý VW tak cucá tu škodovku, že

        140kW diesel je tam možná utlumený a nedělá hen, hen, takže subjektivně se může zdát, že úplně nejede. Ale objektivně na stopkách ekvivalentní konkurenci s dvoulitrovými diesely bez problémů zajezdí. Pokud tě tedy 140kW zklamal, tak u konkurence si už vůbec nevybereš, protože konkurenční diesely jsou na tom s dynamikou tvými měřítky doslova katastrofálně.
        [odkaz]
        [odkaz]
        [odkaz]
        [odkaz]
        [odkaz]

  • 10 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 13.12.2018  09:45

    Športové brzdy

    Zaujala ma poznámka o brzdách: vpredu 340mm, vzadu 310mm. To je presne rovnaký rozmer, ako má Golf GTI či Octavia RS podobného výkonu, teda na prvý pohľad fajn. Ale! Golf má pohotovostnú hmotnosť 1366 kg, kdežto Kodiaq RS má 1880 kg. Teda rozdiel cez pol tony (514 kg). Teda rovnaké brzdy, ktoré bohate stačia ľahkému Golfu či Octavii, budú mať s veľkým, takmer 1,9 tonovým SUV čo robiť.
    • 10 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 13.12.2018  09:49

      « Re: Športové brzdy

      Tak zase Kodiaq, narozdil od Golfu nebo Oktavky, ma k dispozici i radnou aerobrzdu. >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 13.12.2018  11:40

        « Re: Re: Športové brzdy

        To bez debaty. Len som chcel povedať, že brzdy by mali reflektovať nielen výkon, ale aj hmotnosť. 340mm kotúče som mal na 1366 kg aute a teraz na 1675 kg aute a pri tom ťažšom aute majú citeľne ťažšiu robotu. Ďalšie vyše 2 metráky proste budú dosť cítiť.
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 13.12.2018  12:23

          « Re: Re: Re: Športové brzdy

          Obyč brzdy si s autem poradí překvapivě snadno (podle mého vnímání). Netuším, co nějaký vadnutí při extrémní zátěži, ale to nebude u takového auta běžné.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 13.12.2018  12:52

            « Re: Re: Re: Re: Športové brzdy

            Tak je jasné, že s Kodiaqom RS nik nebude chodiť na okruh. Ale viem si predstaviť situácie, kde tá váha dá brzdám zabrať aj bez vysokých rýchlostí, taký zjazd z dlhšieho kopca, nehovoriac o prívese či karavane, k ťahaniu ktorých silný motor zvádza.
            Btw. Ty máš akú motorizáciu, 110 alebo 140 kW?
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 13.12.2018  12:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Športové brzdy

              Jj, horský sjezd s karavanem jsem napsal a pak smazal, přišlo mi to moc extrémní >:D
              Mám 110kw, jel jsem předváděčku s 140kw a nepoznal jsem rozdíl. Nejraději bych 2,0TSI, ale při mém nájezdu se mi nechtěl živit.
              • 01 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 13.12.2018  13:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Športové brzdy

                Jj, len potvrdzuješ všeobecný názor, že 110 a 140 kW nie je subjektívne rozdiel (Kodiaq som nejazdil, ale na Superbe 140 kW som mal presne ten dojem). Tiež to vnímam tak, že buď 110 kW a ušetriť, alebo potom rovno tento 176 kW, nech je ten rozdiel cítiť. Ako priaznivec benzínu by som pri Kodiaqu mal dilemu, naftu nemusím, ale spotrebu až 15 litrov by som nemal chuť financovať. Zlatý môj úsporný sedan. :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Radek-89

                  Radek_89 13.12.2018  19:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Športové brzdy

                  Za mě osobně hodně záleží na značce. Půl roku už jezdím A4 140 kW, předtím Octavia 110 kW. A ten rozdíl je obrovský, nejen v dynamice, ale i kultivovanosti. Velký rozdíl je i v DSG. Ve škodovce byl starší 6 DSG a ten auto podtáčel a občas cukal. Naopak v Audi je to o nečem jiném, necuká ani zbytečně nepodtáčí. Velký vliv má určitě i podélné uložení oproti napříč. Co se týče spotřeby, tak o půl litru vyšší v neprospěch 140 kW. Chci tím celým říct, že apriory 140 kW není horší motor, jen záleží více v jakém modelu a jaké je celkové sladění.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 13.12.2018  21:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Športové brzdy

                    Podobně to bývalo s 1,8i 20V. V oktávce napříč bída, v Audi podél dobrý.
                  • 01 Reagovat !

                    foto fOE

                    fOE 13.12.2018  21:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Športové brzdy

                    Nejde o to horsi/lepsi, jen proste ten kdo koukne na papirove hodnoty a ocekava, ze tam tech 40k navic uvidi/uciti, tak je pak minimalne lehce zklaman. Ja mel moznost porovnavat v Tiguanu a uprimne nevim zda bych ze svych penez za 190k variantu priplacel, rozdil vazne tezko postrehnutelny a kde u 150k varianty bych si pripadal, ze jsem koupil dobre (usetril) a mam na 150k solidne svizne auto, pak s priplatkem za 190k bych mel pocit, ze to za to nestalo a "kdeze ty kone jsou".
    • 00 Reagovat !

      foto kesumb

      kesumb 13.12.2018  11:47

      « Re: Športové brzdy

      Není to jen o průměru, SL600 z roku 1998 mělo taky přední kotouče tuším 340mm (dávaly se standartně menší kola) a brzdí to i na dnešní dobu velmi slušně (váha 2t, 400HP). BMW e46 M3 mělo taky tuším tak nějak 340mm.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 13.12.2018  12:59

        « Re: Re: Športové brzdy

        Jasné, nie je to len čisto o priemere, ale je to jeden z dôležitých ukazovateľov. Ako píšeš to SL či iné autá z minulosti boli aj limitované priemerom kolies, kdežto Kodiaq má sériovo 20" disky, kde by vošli aj 400mm kotúče. Inak v tomto ohľade je niekedy sranda, že aj na bežné slabé auto môžeš dať disky veľkého priemeru, o to srandovnejšie potom vyzerá ten malý kotúčik a veľké prázdno po disk, dobrý príklad je Fabia s 18kami: [odkaz]
  • 23 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 13.12.2018  16:39

    Ojojo

    Zaujimave, nevidim tu jedneho, kto by k tejto "RS" chcel manual, lebo inak si ju nekupi...:)
    Kodiaq, Q7, atd - dajme do auta klepavy motor z traktora a potom tomu dajme nejaky imidzovy zvuk, aby nebola velka hanba ...
    "Dynamic Sound Control." je fakt trapna zalezitost, rovnako ako ten (ne)falosny vyfuk - ak teda nejde o nejaku blbinu autora, alebo co tycm chcel povedat.
    Imidz za kazdu cenu a hra na nieco ine.
    • 00 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 19.12.2018  06:47

      « Re: Ojojo

      fabrický tuning na zaplakanie :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 19.12.2018  13:29

      « Re: Ojojo

      Manuál by tomu motoru nepochybně slušel víc. A ještě víc by Kokodáku s manuálem slušel 3.0TDI, ale to jim zřejmě VW nedovolí. Tak alespoň ten nafoukaný přelud, co si hraje na RS.
  • 00 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 19.12.2018  06:45

    Už vidím šprintérov...

    čo za dva roky zhumplujú motor a turbá!!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Lenovo má novou řadu rodinných tabletů s Androidem. Výhodou je hlavně cena

Lenovo má novou řadu rodinných tabletů s Androidem.…

Lenovo na konci loňského roku obnovilo tabletové portfolio. Do nabídky na našem trhu se dostala trojice cenově…

Chcete miminko? Jak má podle vědců vypadat sex, se kterým se to podaří?

Chcete miminko? Jak má podle vědců vypadat sex, se…

Podle aktuálních statistik se dnes s problémy s početím potýká zhruba šestina párů. Příčin je mnoho, od různých…

 

iSport.cz

Hvězdný Stoudemire v Praze. Pro Satoranského je skvělé hrát NBA, řekl

Hvězdný Stoudemire v Praze. Pro Satoranského je…

Na českých basketbalových palubovkách se v rámci klubového basketbalu asi nepohybovala větší hvězda, než on.…

Plíšková zahrála bláznivě, smekala Serena. Proč nechtěla ošetření?

Plíšková zahrála bláznivě, smekala Serena. Proč…

Serena Williamsová se po prohře s Karolínou Plíškovou ve čtvrtfinále Australian Open nevymlouvala na kotník,…

 

Reflex.cz

Špionážní seriál Bez vědomí na pozadí československých socialistických osmdesátých let

Špionážní seriál Bez vědomí na pozadí…

Ve špionážním seriálu Bez vědomí, které se odehrává v 80. letech v Praze, si zahrají Hattie Morahanová (Kráska a…

Válka o Těšínsko: Československou armádu v roce 1919 zastavily až velmoci, které rozhodly o hranicích

Válka o Těšínsko: Československou armádu v roce 1919…

S rozpadem Rakousko-uherské říše a vznikem nástupnických států vyvstaly nové problémy. Jeden z nich…