Diskuse

Škoda Kodiaq RS potvrzena. Co ji bude pohánět?

11.1.2017

Nabídka Kodiaqu se přece jen rozšíří o sportovní variantu RS. Naopak Superbu RS se nakonec zřejmě nedočkáme.

 

  • 44 Reagovat !

    foto Machyrek

    Machýrek 11.01.  18:08

    Pecka

    Logicky nebude benzin. V Evrope je zazehovy SUV v mainstreamu nesmysl. Pro nej se musi jit do premie. Ale i tak bude dobre za tu moznost :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 11.01.  18:21

      « Pecka

      Bude tam benzín i nafta. Myslím
    • 01 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 11.01.  18:45

      « Re: Pecka

      No spíš by byl třeba zajímavější Hybrid než nafta ;-)
      • 78 Reagovat !

        foto Jirik-H

        Jirik_H 11.01.  18:52

        « Re: Re: Pecka

        Nic od lžikoncernu.
      • 00 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 12.01.  08:55

        « Re: Re: Pecka

        Nikdo tě nenutí ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 12.01.  18:27

          « Re: Re: Re: Pecka

          Reakce na mě? Hmmm já si ho také nekupuji, jen jsem napsal, že by mě zajímala víc kombinace benzin+elektromotor ;-)
  • 89 Reagovat !

    foto holden-holden

    holden_holden 11.01.  18:11

    no nic jineho

    nez sra*ckomotor tam nebude
  • 64 Reagovat !

    foto Joky

    Joky 11.01.  18:18

    RS

    co ještě může být RS? Abych se připravil na článek, který bude zítra a pak další v pátek a v pondělí a .......
    • 62 Reagovat !

      foto d3ff

      d3ff 11.01.  18:41

      « Re: RS

      Viděl bych to na stylový oblečení včetně bot RS a pro Anglii speciální edice vRS ;-) Ovšem jestli udělají i deštník RS, tak to bude opravdu paráda. :-!
    • 30 Reagovat !

      foto RS

      RS 11.01.  21:03

      « Re: RS

      RS dneska může být kdejaká blbost a kdejaký vůl >:-[]
      • 50 Reagovat !

        foto white-LabeL

        white LabeL 11.01.  21:13

        « Re: Re: RS

        Nebo taková Rychlá Sračka, ta může být někdy až krutě rychlá... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 11.01.  21:47

          « Re: Re: Re: RS

          Takovou, ba i rychlejší RS ti pořídí léčebná voda Šaratica... ;-)
        • 11 Reagovat !

          foto Hovnohlav

          Hovnohlav 11.01.  22:52

          « Re: Re: Re: RS

          Tvl mas recht. Ja se vzdycky tak zese*u, ze si musim umejt pr*el v umyvadle, proto se*u jen na invalidech, pac tam je umyvadlo hned vedle misy.
  • 166 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 11.01.  18:23

    Konečně se vidláci dočkali

    a mají zde skvost nevídaných vlastností!.
    První tvrdý off road s vlastnostmi nekompromisního supersportu!!!
    A navíc s kufrem z Transitu.

    Volejte haleluja!
    Vývoj automobilu skončil. bylo dosaženo dokonalosti!
    • 51 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 11.01.  20:18

      « Re: Konečně se vidláci dočkali

      >:D >:D >:D >:D :yes:
    • 13 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 12.01.  08:11

      « Re: Konečně se vidláci dočkali

      Proč první? Ty "sport" kreace z esůvéček dělá prakticky každý, i ten tvůj "uber alles" má amg variantu z každého GL- modelu.
      RS kodiaq navíc nebude nic dramatického, prostě varianta s nejsilnějším dostupným dýzlem, pár plastů navíc, větší kola. Bude se to prodávat stejně dobře jako octavia rs.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.01.  08:51

        « Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

        Presne tak, RS u Škody nie je RS u Forda, netreba si to zamieňať a očakávať, že z Kodiaqa sa nalepením znaku RS stane razom konkurent pre Macan GTS. Podľa mojich pozorovaní väčšina Octavií RS je v nafte a myslím, že aj štatistiky to potvrdzovali, takže je plne logické dať do SUV najsilnejší dízel. Ostatne benzín by mohol byť len 2,0TSI, keďže platforma pojme najviac R4 motor a ani ako petrolhead si neviem predstaviť Kodiaqa povedzme s 300k motorom z Cupry.
        • 11 Reagovat !

          foto Freddka

          Freddka 12.01.  08:58

          « Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

          Nejakej Macan nema zadnou sanci, protoze tady dela 85% hodnoceni velikost kufru kamarade, tohle je CR! :-)
          • 11 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 12.01.  09:09

            « Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

            Ok, ale já nějak pořád nechápu těch x posměšných příspěvků, škodovka prostě dá do kodiaqa nejsilnější dýzl, co má k dispozici, a nalepí na něj znáček RS. Stejný postup, který dělá i u octavie, kde to zjevně funguje. Nikdo nečeká, že kodiaq RS bude nějaký ekvivalent k SQ7. Ale podívej se, co jako vrchol nabízí v dané třídě jeho mainstreamová konkurence. Já nějak nevidím na tomto počinu škodovky nic k posměchu.
            • 00 Reagovat !

              foto King-of-rain

              King of rain 12.01.  09:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

              Více empatie. ;-) K smíchu to někdy je, ale ne snad přímo na Škodovku, ta chce jen vydělat, ale tak nějak všeobecně co za "brikule" marketingový manažeři jsou schopni vymyslet, myšleno všeobecně.Debata že to dělají druzí, je irelevantní.Jde o realitu...
              Je ale pravda, že to lze chápat i tak, že to je prostě změna na trhu co slovo RS všeobecně znamená a že se používá jinak než dříve.Z RS se udělal "pocit" a lidé ho chtějí, tak jim ho dejme.Proč ne, ale zkritizovat to lze.
              Vzpomínám třeba na ty nápisy na Renaultech, zadní sklo, F1 rulessss.Věřím že i někteří kupci Renaultu na to byli pišní, co jim tam tluče za motorové srdce, ač jim to Renault značně podladil. >:D >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 12.01.  10:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                Hm, nemyslím, že jde zrovna o to, jak škodovka hrozně zachází s písmenky RS. Jel jsem G-Klasse AMG a nemyslím, že to auto má cokoliv společného se sportem, a přitom používá stejná písmenka AMG třeba jako model AMG GT, což sportovní auto je. Jinými slovy, takto problém nestojí... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto King-of-rain

                  King of rain 12.01.  12:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                  Přečti si to ještě jednou, píši že to vlastně dělají všichni...... takže problém je že dřivější RS není dnešní RS. Toť celé....
                  • 10 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 12.01.  14:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                    Dřívější RS u koho? U Škodovky je přístup k označení RS dvacet let stejný, proto nechápu to divení a posměch, kolikrát tu už podobné hrození se proběhlo za ty roky? U každé octavie RS, o dýzlové fabii RS nemluvě, jen mlácení prázdné slámy...
                • 00 Reagovat !

                  foto XTad

                  XTad 12.01.  19:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                  No tak lidi, co jezdej po polnackach si taky chtej zasportovat >:D
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 12.01.  12:43

          « Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

          Zapomínáš na R5. Samozřejmě ho nedostane, ale šel by tam. Mezi vznětovými je to také jednoduché, nabízí se jen 176 kW 2,0 TDI (nanejvýš jeho druhá generace).
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.01.  12:54

            « Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

            Áno, A3 potvrdzuje, že sa do MQB vprace, ale R5 si Audi žiarlivo stráži, na ten môžu zabudnúť nielen v Škode, ale aj vo VW (pritom do prípadného Passatu R by sa náramne hodil). Stačilo mi počuť štartovanie aktuálnej RS3, to je nádhera, zvukovo lepšie, než bavorácke R6. :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 12.01.  13:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

              Nevím, na kolik si ho hlídají a na kolik ostatní odrazuje cenovka. Ostatně Audi ho prodává mimo skupinu. Ten motor ani není zrovna laděný na spotřebu. Uvidíme, jestli v USA nakonec vytáhnou nový VR6.
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 12.01.  14:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

              No, passatu by slušel.
              • 00 Reagovat !

                foto white-LabeL

                white LabeL 12.01.  14:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                A vRcholnému Golfu jakbysmet. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 12.01.  15:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                  Tam bych chápal to hájení A3ky, ale ve střední ten motor audi nepotřebuje, může použít šestiválce, passat nebo, pámbumněnetrestej, superb s tímhle motorem, to by mohlo být hodně zajímavé. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto andy2210

                    andy2210 12.01.  15:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                    nemyslim. ano, 3.6l se prodalo u Supu 2 nejvic ze vsech benzinu, ale benzinu se prodalo tak malo.. ze zajimave by to bylo jen pro diskutery :-) Schvalne to sleduju a 3.6l Supu 2 nebo 2.0 206kw diky tomu, ze obe generace nejsilnejsich Supu jsou rozpoznatelne dle vyfuku, je jak maku. Narozdil od treba LaK. Do toho auta se hodi nafta, ne ze ne, ten vykon a spotreba je pak jinde. 2.0 bi-tdi bohuzel podle ohlasu neni projevem a spotrebou zajimavy motor a hlavne ta spotreba, v porovnani treba s premii, je vylozene spatna. sel by na prodej dost, proste proto, ze spousta lidi chce to nejlepsi co se da, ale zadny jiny level to asi nebude. jedine co by mi u Supa chybelo je nemoznost ergo sedacek, ostatni jsou kraviny a co mit nemohl prijde z vetsi casti s fl (digi stit, led svetla a koneckoncui to bi-tdi..)

                    jo ale proc by to nedavalo vetsi smysl.. stredni trida je z velke casti fleet a firmy a ty sic dovoli Supa v nalozi v PC pres mega.. benzin myslim ze tezko. viz asi i soucasne prodeje benzinu.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 12.01.  16:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                      Za loňský rok je benzín u Superbu něco přes 11%... není to moc, ale není to ani úplně bezvýznamné.

                      Výkon a spotřeba je pak jinde - jasně, výkon je menší a spotřeba taky.

                      • 00 Reagovat !

                        foto andy2210

                        andy2210 12.01.  18:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                        s tim vykonem to tak bohuzel neni. kdyz pomineme 0-100, v beznem provozu vetsinou papirove silnejsi benzin slabsimu naftakovi neujede. viz i nedavna diskuze A6 3.0TDI vs. 3.0TSI. pri 95% casu v aute je vykon, realny, srovnatelny. Verim, ze bi-tdi vs 206kw 2.0tsi na okresce nebo dalnici bude to same. a ze to TSI si pri plnem plynu papne vic nez o 2l navic.
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-LabeL

                    white LabeL 12.01.  15:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                    Pámbumtěnetrestej, za to (potencionální) "házení perel sviním"... >:-[]
                  • 10 Reagovat !

                    foto iudex

                    iudex 12.01.  16:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

                    Presne tak, Golf nie, to by RS3 zobralo karty z rúk, ale Passat s R5 by nijak neohrozoval A4 s V6. Daydreaming. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-LabeL

              white LabeL 12.01.  14:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

              Myslím, že ho do dvou let pustí i pro VW, po DG je u koncernu na 1. místě ekonomika.
    • 02 Reagovat !

      foto jakolev3

      jakolev3 12.01.  09:50

      « Re: Konečně se vidláci dočkali

      štve ťa, že kodiaq rs bude vyzerať lepšie ako tvoj "super prémiový" namakaný nemec zakúpený ako 4-ročný v bazáre v Drážďanoch so stočenými 150 000 km? 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto kaa

        kaa 12.01.  23:25

        « Re: Re: Konečně se vidláci dočkali

        Kodiaq rs nebude nikdy vyzerať lepšie ako jeho "super prémiový" namakaný nemec zakúpený ako 4-ročný v bazáre v Drážďanoch so stočenými 150 000 km.
  • 712 Reagovat !

    foto Jirik-H

    Jirik_H 11.01.  18:26

    Možná jde o dobrá auta.

    Ale vše kazí pohonné jednotky od lžikoncernu.
    • 74 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 11.01.  19:11

      « Re: Možná jde o dobrá auta.

      Proboha už zalez.
      • 00 Reagovat !

        foto JohnST

        JohnST 12.01.  16:27

        « Re: Re: Možná jde o dobrá auta.

        Nechaj ho. Jirik je znalec. >:-[] :-!
    • 25 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 11.01.  20:29

      « Re: Možná jde o dobrá auta.

      Myslíš ty jednotky, které dle měření patří k nejčistším dieselům na trhu?
      • 42 Reagovat !

        foto zaplosak

        zaplosak 12.01.  04:54

        « Re: Re: Možná jde o dobrá auta.

        ne, myslí ty jednotky za kterými se nedá jet jak smrdí... ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Freddka

          Freddka 12.01.  09:00

          « Re: Re: Re: Možná jde o dobrá auta.

          Tak to budou ty s vykuchanym DPF filtrem!
  • 30 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 11.01.  18:44

    Ako

    by povedal klasik (pradeda) "skroucená guma"
  • 83 Reagovat !

    foto MDK

    MDK 11.01.  18:46

    .....

    Husteeee, to bude mit kroutak jak Veyron a zrychleni jak McLaren F1, brodivost jak Hilux.
    • 51 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 11.01.  19:12

      « Re: .....

      A hlavně kufr jak transit voleeeeee!!!!!!!! Do Chorvatskaaaa!!!!
  • 30 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 11.01.  20:39

    SQ7 PRO SOCKY

    Mno, proč ne. Z Kodiaqu supersport neupleteš...Ale Fabia RS mi chybí.
    • 20 Reagovat !

      foto white-LabeL

      white LabeL 11.01.  20:44

      « Re: SQ7 PRO SOCKY

      Taky nevím kdo tam přišel na to, že by se zrovna Fabia RS (1.8 TSI) neprodávala...
      • 11 Reagovat !

        foto Karlll

        Karlll 11.01.  20:53

        « Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

        A proc by to muselo byt RS? To Skodovacky RS mi pripomina Kalinu Sport, je to rychlejsi nez ty pomale herky, ale zadny sport to vlastne stejne neni. Proc proste jen nanabizi Fabii s 1,8 a k tomu nejaky paket Sport. Muze to byt na objednavku a Skodu by to nic skoro nestalo.
        Ze by na tu neprodejnost Fabii RS prisli pomoci statistik prodeju starsich modelu??? No ona ta kozoidni FII by jako RS vypadala docela vtipne.
        • 00 Reagovat !

          foto white-LabeL

          white LabeL 11.01.  21:11

          « Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

          No právě, podle prodejů Fabie II (RS), která vypadala jako hb z Dikobrazu, nelze prodeje soudit.
          Podstatná je motorizace 1.8 TSI, jak by se to jmenovalo je šumák, ale zřejmě logicky RS.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 11.01.  21:58

          « Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

          Toto je náhodou výborný nápad...takhle by se mohl vlk nažrat a ovečka by zůstala celá...teď jenom jestli by se koncernoví "detektivové" nechali přelstít... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 11.01.  23:09

          « Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

          Škodovácké RS je to samé, co Audiňácké, jen v jiných vodách. U Octavie je toho nakonec u RS docela dost (silný motor, velké brzdy, jiný podvozek, bodykit, samosvor u RS245, sedačky atd.).
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.01.  11:14

            « Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

            Upravil by som to na "škodovácke RS je to samé, co audiňácké S"
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 12.01.  12:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

              Také bych to tak viděl.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 12.01.  15:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

                On je nějaký principielní rozdíl mezi S a RS u Audi? Že je Audi celkově posazené výš je jasné, ale princip je stejný - přidáme nějaké koně (resp. lepší motor), nějaké plastíky, větší brzdy, třeba diferák, poladíme podvozek a hotovo. Co jiného bys s tím taky chtěl dělat, že...
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 12.01.  16:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

                  No podľa mňa je. S modely sú v podstate len najsilnejšie bežné verziem (konkurencia pre najsilnejšie bežné bavoráky, viď S4 vs. 340i), kdežto až RS sú plnotučné športové verzie, konkurujúce M od BMW (RS4 vs. M3).
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 12.01.  16:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

                    Dobře, ale Škodovácké RS i VW GTI jsou přece víc než je nejsilnější běžné verze... v tomhle smyslu by právě Audi S3 odpovídala filosoficky spíš Octavia 1.8TSI (že je výkonem úplně jinde teď neřeším).
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 12.01.  19:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

                  Takový drobný tam je. :-) S je v podstatě nejsilnější motorizace se zhruba S line paketem v základu (tedy má jiný podvozek, sedačky, nárazníky atp., které namontují na standardní auto na stejné lince). RS má normálně motor připravený quattro, který se mimo jejich modely nepoužívá, rozsáhlejší úpravy (klidně sáhnou na platformu, když na to přijde) a jsou normálně vyráběny na jiné lince, vlastně i jinou firmou (výrobcem je přímo quattro). Výjimkou jsou RS3 a TT RS, ty nesdílí linku s ostatními RS.

                  I když rozdíl to není ani tak v principu. Všechno jsou to deriváty běžné produkce. Jen Audi hraje vyšší ligu, rozdíly jsou hlavně dané rozpočtem a konkurencí. Pro mne má blíž S v první řadě kvůli motorům. S modely Audi mají pod kapotou také konfekci, i když výkonnější. Zatímco pod kapotou RS normálně žádnou konfekci nenajdeš. Což souvisí s penězi. Audi si může dovolit hradit vývoj vlastních motorů, které jinde nepoužijí. Tenhle rozdíl se neomezuje na motory, je na nich jen vidět nejvíc. Jiné věci se dělají víc příležitostně, podle toho, co je třeba udělat (jaké jsou slabiny základního auta). Uvidíme, jak se bude situace vyvíjet po spojení s Porsche, kdy je u Audi potenciál sdílet i na té nejvyšší úrovni.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 13.01.  09:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

                    No takhle... je jasné, že motor třeba pro RS4 nebude sdílený s VW/Škoda/SEAT, protože tam prostě model na takové úrovni není. Ale v rámci Audi - RS4 i RS6 vychází z motoru, který je v R8, ne?

                    Mimochodem... naposledy jsem jezdil RS5... a skoro bych řekl, že je větší rozdíl mezi Octavií 2.0TDI a RS TSI než A5 3.0TDI a RS5.
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 13.01.  12:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

                      I R8 dělá quattro. A je vlastně ještě nad nimi. Samozřejmě, že nebudou sdílet se Škodou. Oni ale normálně RS motor nepoužijí ani ve vyšších modelech Audi. Tedy motor například z RS4 normálně nenajdeš v A/S6 nebo A/S8. Zatímco motor z GTI/ RS klidně montovali do A3/ A4/ ... jako obyčejnou motorizaci (kde se tedy dbá na spotřebu a podobné nezajímavé záležitosti :-) ). Ostatně výkonnější auta dlouho musela používat deriváty toho nejstaršího 2,0 TFSI, protože ty novější, které byly i v GTI/ RS, byly impotentní. ;-) Nebyly vhodné k dalšímu ladění (Audi je skutečně vyvíjelo pro A modely).

                      Po pravdě jsem už dost zapomněl okolo toho, který motor je s kterým příbuzný. Stará V8 z R8 by měla mít kořeny v RS4 B7. Tam byla snad nějaká příbuznost s V10, ale nejsem si jistý, s kterou. Motor v RS6 by měl vycházet z "obyčejného" 4,0 V8 TFSI. A nevím, z čeho při jeho vývoji vyšli. Ač ten motor funguje velmi dobře, pro svůj poskvrněný rodokmen je to jeden z těch horších příkladů. ;-)

                      Záleží, o čem se bavíme. A bohužel RS modely Audi jsou spíš "hit and miss," nejsou zrovna konzistentní. V jedné generaci udělají významný pokrok v hravosti a v další je to zase pryč. Řekl bych však, že motory jsou stálice. Hlavní je, aby nepodělali podvozek a dalo se v tom jezdit. RS5 jsem měl rád. Pro někoho byla překvapivě pomalá, kdy se projevilo, že je to atmosféra a má ráda otáčky. Nebyl to však vrchol středních RS.
            • 00 Reagovat !

              foto white-LabeL

              white LabeL 12.01.  14:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

              Je to mnohem blíž, ale ještě ani to ne, viz benzínová Octavia RS vs S3. ;-)
              1. RS 2. S/R 3. GTI/VRS 4. GTD/VRSD
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 12.01.  16:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

                Áno, takto je to najpresnejšie. :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 11.01.  21:54

        « Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

        No kdo? Koncern na to přišel a kdo je Škodovka aby s tím nesouhlasila...Škodovka může tak akorát sklapnout podpatky a říct sorry, my víme že by to nemělo zákazníky...máte pravdu, ještě jednou sorry... ;-\

        Někdo si tu myslí, že si může Škodovka "vyskakovat"?
      • 00 Reagovat !

        foto xjara

        xjara 11.01.  22:47

        « Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

        Protoze u dvojkove fabie RS to podelali s motorem a hlavne prevodovkou. Takze to nikdo nechtel.
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 11.01.  23:01

          « Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

          1.4TSI? Když pominu spolehlivost, kterou je těžké hodnotit, tak to pro béčkový HH nebyla marná motorizace.
          • 21 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 12.01.  08:55

            « Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

            Turbo+kompresor nebola šťastná kombinácia, ale najviac to zabila povinná automatická prevodovka. Do 300k Golfu R je DSG OK (a aj tam je to len možnosť), ale do 180k subkompaktu to bol overkill, a to aj finančne.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 12.01.  10:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

              Na to mohou být různé názory. Turbokompresor byl dlouhé roky motor roku a asi to nejelo špatně. Slyšel jsem negativní ohlasy na spolehlivost, ale ono se toho povídá...

              Automat, no jo... já osobně souhlasím, ale vem si, že nové Clio RS je taky jen s EDC...
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 12.01.  11:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

                K tej dvojspojke: som presvedčený, že CRS by malo ešte vyššie predaje, keby malo aj manuál. A pri Fabii zohral úlohu aj faktor času, akceptovanie dvojspojky či automatov všeobecne sa časom zlepšuje, dnes ju už ľudia dokážu akceptovať vo väčšej miere, než v dobe uvedenia FRS na trh. Dokonca i ja som sa pristihol pri myšlienke na automat, aj keď je to dané najmä tým, že polovička má aktuálne zlomenú ľavú nohu a nemôže šoférovať.
                • 00 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 12.01.  18:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

                  Souhlas jak s Fábií, tak s Cliem, automat do Hothache prostě nepatří. Manuál by obou zajistil nižší cenu a tím i vyšší prodeje ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto praptak

        praptak 12.01.  00:57

        « Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

        To mě také napadá, protože VW Polo GTI s dotyčným motorem jezdí výborně.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 12.01.  10:12

          « Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

          ...a právě proto Fabie RS nebude... >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.01.  09:02

      « Re: SQ7 PRO SOCKY

      Súhlas. Je síce zbytočné o tom bycháriť, vedenie povedalo Fabii RS jasné NIE, ale odvolávať sa na nešťastnú dvojkovú RS nie je dobrý argument. Tú zabila kombinácia viacerých faktorov: nepekné proporcie, absolútne nevhodné pre športovo orientovaný model, nešťastný komplikovaný a nespoľahlivý motor s turbom aj kompresorom a najmä nútený automat, čo sa jednak mnohým nehodilo do športového aut a tiež to zbytočne navyšovalo cenu. Aktuálna Fabia vyzerá na rozdiel od dvojky výborne, už v bežných lepšie vybavených verziách vie vyzerať pomerne ostro a pri ďalšom priostrení pre RS by to mohlo byť jeden z najkrajších subkompaktných hothečov. Techniku tiež majú vhodnejšiu, než v minulosti, 1,8TSI z Pola GTI je jasný kandidát, naviac sa dá kombinovať s manuálom, čo tiež priaznivo ovplyvní cenu. Som presvedčený, že takáto Fabia R by sa predávala podstatne lepšie a bola by rentabilná.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 12.01.  10:18

        « Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

        Marketing nikdy nedovolí přímou vnitrokoncernovou konkurenci Polu GTI. Tečka!
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.01.  11:20

          « Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

          Že nikdy, to by som netvrdil, viď ostatne minulú Fabiu RS identickú s Polom GTI. Skôr je to výsledkom koncernového product placementu, skrátka Škodu chcú mať ako najmä rodinnú značku, na rozdiel od Seatu, ktorý cielene tlačia dopredu ako športovo orientovanú (aj preto môže mať nižšie postavený Leon Cupra výkonnejšie motory, ako Golf GTI).
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 12.01.  11:40

            « Re: Re: Re: Re: SQ7 PRO SOCKY

            No právě, a tam se tenkrát poučili.... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Xonik

      Xonik 12.01.  12:30

      « Re: SQ7 PRO SOCKY

      SQ5 ;-)
  • 01 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 11.01.  21:42

    Drahá Škodovka...

    ...kolik asi z prodeje každé Škodovky půjde na tento prů.ser?

    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 12.01.  09:20

      « Re: Drahá Škodovka...

      Tak dieselgate je 2008-2015, VAG produkuje cca 10 mil aut rocne, pokuta 110 miliard korun.
      Takze pokuta nekde 1500,- Kc na prodane auto ... celkove to ovsem je vic, dostali vic pokut.
      Ted zalezi kolik to je vsechno dohromady a na jak dlouho "se rozlozi splatky" ... ale jak vidis neni to nic hrozneho, kdyz na kazdym aute udelaji nekde 10 tisic Kc, zbavi se kompletne vsech pokut za dieselgate do 3-5 let a jeste bude snazsi presvedcit investory/vlastniky na investice do novych technologii jako je elektrika nebo autonomni rizeni...
    • 00 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 12.01.  11:07

      « Re: Drahá Škodovka...

      Nepůjde, už šlo. Ze zisku 2015 dal koncern VW nějakých 15 mld. eur (a vykázal ztrátu) do rezervního fondu na krytí diesel gatí (tedy i ze zisku co v roce 2015 udělal Škoda). Teprve když pokuty přesáhnout tento fond, tak se bude znovu doplňovat.
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 12.01.  12:50

        « Re: Re: Drahá Škodovka...

        No, to je paráda, za koncernovou "hru", teď budou platit nejen jejich zákazníci, ale všichni daňový poplatníci v .de...
        • 00 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 12.01.  13:08

          « Re: Re: Drahá Škodovka...

          No to je snad v pořádku, že akcionáři nemají dividendy, protože nebyl zisk, kdo jiný než akcionáři by měl doplatit na chybu firmy? A akcionářem ve VW není DE, ale jenom jedna země, Dolní Sasko.
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 12.01.  13:35

            « Re: Re: Re: Drahá Škodovka...

            Jo, kamaráde, když si koncern odečte 15 mld euro z daní, tak ty peníze budou chybět někde v rozpočtu, ne?
            • 00 Reagovat !

              foto Simpanz

              Šimpanz 12.01.  16:44

              « Re: Re: Re: Re: Drahá Škodovka...

              Tak daň ze zisku je v Německu tuším 15,83%, takže nějaké 2,5 mld, to zas není bůh ví co, to 6 nebo 7 mld. výpadek na dividendách pro Dolní Sasko byl asi daleko bolestivější.
  • 41 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 11.01.  21:53

    auto.cz

    Hejtersky raj.
    • 00 Reagovat !

      foto Mangalica

      Mangalica 12.01.  10:18

      « auto.cz

      jj, ta úroveň některých diskutujících tady je přímo odpuzující...
      • 00 Reagovat !

        foto Riceeater

        Riceeater 12.01.  21:49

        « Re: auto.cz

        Ufff, taky si říkám... vždy když čtu diskuse pod články o Hjondééé... tolik jedovatých slin, že? :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 12.01.  07:15

    Co ji bude pohánět?

    No, pravděpodobně motor... :-!
  • 00 Reagovat !

    foto King-of-rain

    King of rain 12.01.  08:24

    Superb

    Ale proč ne, marketing a pro škodovku dobrej Bussines, to bude stát mordu tenhle Koďák....kupce si to najde.

    Kapku ale nechápu, proč nebude RS Superb, tam by byl taky velký zájem, i kyž je tedy pravda, že Superb lze pořídit ve verzi POLO-RS už teď a ta verze SPORTLINE svým způsobem RS kopíruje.Není tam imho moc prostor kam to auto posunout, aby to bylo RS.
    • 10 Reagovat !

      foto Atila-

      Atila_ 12.01.  08:43

      « Re: Superb

      Rekl bych proto, ze neni motor co tam dat. Predpokladam, ze nic silnejsiho nez co uz je ve standardnich modelech se do Superbu uz davat nesmi, aby se nekonkurovalo Passatu.
      • 00 Reagovat !

        foto King-of-rain

        King of rain 12.01.  09:10

        « Re: Re: Superb

        Tvůj odhad je asi přesný.Ono tam vlastně vše je u RS by nebyla "nadhodnota". No a on Passat jde sehnat kolikrát za přivětivější cenu než Superb.Teď třeba v té akci s DSG.Koncern tyhle auta dělá viditelně dobře, jde to na odbyt, no co by za to jiní dali.V této třídě chybí větší konkurence.Ona sice nějaká je, ale maj problém s motory, t.j nabízejí na tuto třídu "málo".
      • 00 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 12.01.  10:37

        « Re: Re: Superb

        Přesně! Takže dokud bude Škodovka součástí koncernu, bude vždy fungovat s jednou rukou svázanou za zády.... ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.01.  10:55

          « Re: Re: Superb

          Technika v nejsilnějším Passatu a Superbu je identická, ne?
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 12.01.  11:53

            « Re: Re: Re: Superb

            V benzině ano, ale v naftě nabízí v Passatu i silnější 176kW motor.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 12.01.  15:04

              « Re: Re: Re: Re: Superb

              Dobře, ale pro mě je RS hlavně ten benzín, navíc BiTDI je pro Superb potvrzené (snad letos).
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 12.01.  15:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Superb

                Ale nebuď překvapený, když ve stejnou dobu dostane Passat zase nějaký, o něco silnější motor... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto MDK

          MDK 12.01.  11:39

          « Re: Re: Re: Superb

          Prej dokud, jako že by se měla trhnout...
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 12.01.  11:42

            « Re: Re: Re: Re: Superb

            ...no a nebylo by to krásné.... >:D >:D >:D

            Škoda koncern jako před válkou.... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 12.01.  11:13

      « Re: Superb

      Presne ako píšeš, Superb RS by možno bol vhodnejší, než Kodiaq RS, ale pri existencii 206 kW Superbu, naviac so športovým paketom Sportline (a pri súčasnej nemožnosti dať väčší motor ako R4) priestor nevidím. Mohol by sa tam dať výkonnejší dvojliter z Golfu R či novej Cupry, t.j. 221 kW, či by tých 15 kW predstavovalo citeľný prínos, pochybujem. Aj keď ako píšem vyššie RS nerovná sa športiak, ale nejaký primeraný výkonový odstup od bežných motorizácií by tam mal byť.
  • 00 Reagovat !

    foto andre-gide

    andre_gide 12.01.  11:53

    Superb

    Doufám, že tahle informace znamená, že Superb skutečně dostane 2.0 Bi-TDI, jelikož snad stále zůstává vlajkovou lodí Škody... Pak bych možná přehodnotil názor na pořízení 2.0 TSI 4x4...
    • 00 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 12.01.  12:41

      « Re: Superb

      Tak to fakt nepřehodnocuj.....ten 2,0TSI je lepší než dehet turbohněvu. >:D
  • 01 Reagovat !

    foto Somperle

    Somperle 12.01.  18:06

    Co?

    No 1.0TSI s výkonem 381k... 3 válec, nebo možná 2?
  • 00 Reagovat !

    foto Carrera4

    Carrera4 12.01.  19:54

    Další marketingovej paskvil

    Co k tomu dodat. Jásejme, zpívejme Haleluja! Proč Škodovka chce do této pseuo qvéčkové audiny pro socky narvat naftové biturbo za bratru 1,2 mega a ještě na něj nalepit odznáčky RS? Jasně najde se řada úchyláků co si to poběžej koupit aby mohli kámošům u pivka vykládat jak má jejich kodijak super vlastnosti a přitom valí za 6,0 na sto. Proč si sakra v Boleslavi nevyndají hlavy z * a nepostaví radši Fábku RS když už mají tak úspěšnou káru v rally jako je R5? ...už to mám ...vyplatí se podojit pár hejlů co chtějí rádobysportovní SUV a šéfů firemních flotil co budou mit našlapaný Škodky pro svý manažírky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Uvařená rýže vás může otrávit. Doktor: Množí se na ní nebezpečné bakterie

Uvařená rýže vás může otrávit. Doktor: Množí se na…

Pokud si navaříte velké množství rýže a část si necháte „na potom“, může vás postihnout otrava jídlem. Je to…

Mladík (†25) se ztratil cestou do práce: Kamarádi ho našli v břiše krajty!

Mladík (†25) se ztratil cestou do práce: Kamarádi ho…

Pořádný šok čekal na vesničany z Indonésie, kteří hledali svého nezvěstného kamaráda. Pětadvacetiletého mladíka…

 

iSport.cz

Itálie slaví výhru, Švédsko otočilo v Portugalsku. Španělům pomohlo video

Itálie slaví výhru, Švédsko otočilo v Portugalsku.…

Krize Nizozemska pokračuje. Oranjes pod vedením nového trenéra nestačili na Italy, kterým v přípravě podlehli…

Překvapení na úvod! Vary prohrály s Jihlavou 3:4, Motor dobyl Pardubice

Překvapení na úvod! Vary prohrály s Jihlavou 3:4,…

Velké překvapení nabídly úvodní zápasy baráže o Tipsport extraligu. Oba kluby, hájící příslušnost v elitní…

 

Reflex.cz

Kandidát na prezidenta Jiří Drahoš pro Reflex o svých prezidentských ambicích

Kandidát na prezidenta Jiří Drahoš pro Reflex o…

Profesor Jiří Drahoš dnes oficiálně oznámil svou kandidaturu na prezidenta. Jaké má odcházející předseda…

Na kolena a nakupovat: V Bulharsku z nouze otevírali obchody ve sklepě, teď jsou fenoménem

Na kolena a nakupovat: V Bulharsku z nouze otevírali…

Po pádu komunismu chtělo mnoho Bulharů zahájit svoje vlastní podnikání. Zejména drobní obchodníci v Sofii ale v…