Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Kodiaq se stala Autem roku 2017 v ČR! Škodovka má třetí vítězství v řadě

Třiadvacátý ročník ankety Auto roku v České republice je za námi. Vyhrála Škoda Kodiaq, která značce zajistila třetí vítězství v řadě.
Zpět na článek
14. 3. 2017 21:33
14. 3. 2017 21:35
14. 3. 2017 21:39
14. 3. 2017 21:57
14. 3. 2017 22:47
15. 3. 2017 10:28
14. 3. 2017 21:44
14. 3. 2017 21:58
14. 3. 2017 21:58
14. 3. 2017 22:02
14. 3. 2017 22:16
14. 3. 2017 22:27
15. 3. 2017 09:17
14. 3. 2017 22:12
14. 3. 2017 22:17
14. 3. 2017 22:51
15. 3. 2017 18:46
15. 3. 2017 21:34
14. 3. 2017 22:31
14. 3. 2017 22:55
14. 3. 2017 23:01
14. 3. 2017 23:05
14. 3. 2017 23:57
15. 3. 2017 10:04
15. 3. 2017 07:40
15. 3. 2017 09:14
15. 3. 2017 15:54
14. 3. 2017 23:39
14. 3. 2017 23:53
15. 3. 2017 05:30
15. 3. 2017 08:31
15. 3. 2017 08:36
15. 3. 2017 09:13
15. 3. 2017 12:58
15. 3. 2017 05:46
15. 3. 2017 07:40
16. 3. 2017 07:35
15. 3. 2017 07:41
15. 3. 2017 08:40
15. 3. 2017 10:07
15. 3. 2017 08:49
15. 3. 2017 09:31
15. 3. 2017 14:03
15. 3. 2017 08:54
15. 3. 2017 20:37
16. 3. 2017 06:51
16. 3. 2017 07:34
Avatar - Googlit
14. 3. 2017 21:33
A právem
.
Rozbalit vlákno
6
14. 3. 2017 21:35
Re: A právem
To nevím jestli právem, ale právem Škoda určitě 8-s
Avatar - Googlit
14. 3. 2017 21:39
Re: A právem
znáš snad nějaký jiný vůz v téhle kategorii který by nabízel tolik odkládacích ploch na 2l PET lahev jako koijak? >:D >:D >:D
Avatar - Zappa
14. 3. 2017 21:57
Re: A právem
:yes: :yes: :yes:
15. 3. 2017 04:54
Re: A právem
To zas bude v álejích nablito.
Avatar - nalimer
15. 3. 2017 10:28
Re: A právem
A znáš, kam se vleze 0,7 flaše na víno?
Avatar - Egi
14. 3. 2017 21:34
To bylo napětí...
kdo by to byl čekal....A nehlašte se všichni >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
14. 3. 2017 21:39
Re: To bylo napětí...
No kdyz tady v reklame vidim ten bily osklivy Kodiaq junior tak bych to teda nečekal >:-[]
Avatar - Jenik3
14. 3. 2017 21:40
Re: To bylo napětí...
Ja jsem cely den a noc nespal…
Pro mne je vitezem Alfa.
14. 3. 2017 23:48
Re: To bylo napětí...
Taky jsem pro alfu, je hezká, ale... zatím čekám na jízdu a měl jsem tu čest vidět interier asi v základu a to tedy je nic moc, třeba passat je to samé (v lepším provedení), jen můj dojem... Další problém jsou ceny. Tohle Alfu nezachrání.
14. 3. 2017 21:44
Překvapení
To by mě teda opravdu nenapadlo >:D

Ta anketa nemá žádný význam, protože podle mne by autem mělo být takové, které by chtěl každý, ale nemyslím z důvodu, že to má na kapotě napsáno Škoda :-!
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2017 21:44
Překvapení...
...se nekoná. ;-\ Auto roku je asi tak nestranné a objektivní jako Český lev...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2017 21:58
Re: Překvapení...
mal som necistotu na monitore a citam ze: Český Jev ... ale je to uz v podstatne nezaujimavy jav ze skoda doma stale vyhrava .... to je jak ked Kaja vyhraval zlatych slavikov... zbytok spevakov bol tiez uz vopred v podstate len v role statistov .. aj ked Kaja si to dozaista vzdy aj zasluzil... co v pripade kodiaqu a skody u vas obecne je ale mozno uz kusok diskutabilne...
15. 3. 2017 07:27
Re: Překvapení...
Dva možné scénáře:

Autem roku je Kodiaq: neobjektivní anketa
Autem roku je Alfa Romeo: bravo Alfa.

Čili objektivnost ankety je v diskuzi daná výhercem.
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2017 21:45
nic prekvapujuce
tiez som favorizoval kodiaqa.... tu nebolo o com... doma je doma ;-)...

a dost mozno o rok vyhra nova yetina zase ;-) .. uz teraz by som povedal ze je to takmer jasne >:D
Rozbalit vlákno
3
14. 3. 2017 21:47
Re: nic prekvapujuce
No vzhledem k tomu, že se stal autem roku u Vás
[odkaz]
tak by byl docela pěkný trapas, kdyby doma vyhořel, to byste pak vypadali jako pěkní vlez***kové. >:-[]
Re: nic prekvapujuce
U nás je to kúpené rovnako...
Avatar - removed
15. 3. 2017 22:04
Re: nic prekvapujuce
Nějak jsi zpólovatěl...ani zmínka o úspěchu Kia Niro...čekal bych teda, že to okomentuješ ;-)
14. 3. 2017 21:51
Prosím redakci...
aby příště takové naprosto nečekané a šokující výsledky nezveřejňovala takto večer. Teď z toho nebudu spát a zítra nebudu stát za nic..
Jen řekněte, copak vítězství v takové prestižní soutěži nechá vlasteneckého Čecha v klidu? A to trojité vítězství Škody za sebou jen ukazuje nedostižnost těchto skvostů automobilového odvětví.
Až se toto dozví kapitáni průmyslu, tak bezpochyby zavřou své zbytečné továrny produkující automobilové polotovary co jen zabírají místo a přenechají životní prostor této prestižní automobilce.
Rozbalit vlákno
1
15. 3. 2017 09:15
Re: Prosím redakci...
Škoooouhdháááá ruleeeezzzz >:D
14. 3. 2017 21:54
Tedy přátelé, toto jsem opravdu nečekal
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2017 21:58
Sázky
Ani se nedivím, že na to nevypisují bookmakeři sázky >:D
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2017 21:58
vw v krizi
tohle jsem opravdu nečekal... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
14. 3. 2017 22:02
Neasi
Tak můj odhad prvního místa byl správný..i když můj žebříček byl trochu jiný...zklamáním pro mě je poslední místo Alfy...to jsem opravdu nečekal...
Prostě odporná porota.... Jasně..Kodiak může bejt opravdu fajn auto...ale to typické protěžování Škodofky to celý degraduje.
Uvidíme v prodejích...protože auta typu Kodiak se nefasujou...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jenik3
14. 3. 2017 22:16
Re: Neasi
Marketingove oddeleni AZNP ma splneno. Nic vic za tim neni.
Jsem zvedav, jak dopadnou cisla o prodeji, protoze to jedine se pocita.
14. 3. 2017 22:27
Re: Neasi
Fasuju, nefasuju... ako kde.
Znamy ma uz naceneny jeden sluzobacik (140kw, skoro plnka). Teraz ma Q5... nechapem....
Avatar - holden2
14. 3. 2017 22:10
kdo ze hlasoval?
jo prasata dostaly namazano
Rozbalit vlákno
1
15. 3. 2017 12:56
Re: kdo ze hlasoval?
Ty a Joky jste bráchové nebo jedna a ta samá osoba, je mi záhada, že by se šlo tolik duševních mrazáků v jednom místě ve stejný čas >:D >:D
14. 3. 2017 22:12
Haha
To je vazne necakane... >:D

A Giulia posledna? To len svedci daco o porotcoch :no:
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2017 22:17
Zajímavé
Z minulého článku
"Po sečtení všech bodů musí být jasně zřejmý vítěz, není tedy možné, aby na prvním místě figurovalo se stejným počtem bodů více automobilů."

Ale najednou jsou tu dvě auta s 63 body.. Zajímavé >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Floyd
14. 3. 2017 22:51
Re: Zajímavé
Na prvním místě miláčku! Nikoli na posledním, tam je to buřt.
15. 3. 2017 18:46
Re: Zajímavé
Zlatíčko, matika mi nikdy moc nešla, alr když se můžou sejít dvě auta s 63 body, tak proč ne třeba 130?

Ale tak ve finále je to jedno, hlavně že Koďouš vyhrál :-)
Avatar - Floyd
15. 3. 2017 21:34
Re: Zajímavé
Je jedno kolik měly ty auta bodů, podle pravidel musí být jednoznačně určený vítěz, čili auto na prvním místě. Shoda bodů na druhém místě a dalších se neřeší. Takže v extrémním případě může mít druhý až poslední finalista klidně třeba 63 bodů, nebo 130, a bude to v pořádku.
14. 3. 2017 22:23
Morálním vítězem je Giulia!
Nádherná a řidičsky úžasná Giulia je z uvedených kandidátů jasně nejúžasnějším, nejřidičtějším vozem! :-!
Rozbalit vlákno
5
14. 3. 2017 22:48
Re: Morálním vítězem je Giulia!
Hloupost. Zabava za volantem neni a ani nema byt v tehle soutezi rozhodujicim kriteriem. A ve vsech ostatnich je Giulia prinejlepsim prumerna.
15. 3. 2017 01:32
Re: Morálním vítězem je Giulia!
Tak přinejmenším je nadprůměrná v bezpečnosti, nevím co má být tím rozhodujícím kritériem, pokud je to počet odkládacích prostor tak to určitě není alfí doména.
Jinak tedy, chlapci novinářský za mořem to vidí kapku jinak
[odkaz]
15. 3. 2017 12:18
Re: Morálním vítězem je Giulia!
Rozhodujici kriterium by asi nemelo byt zadne. Rozhoduje se podle komplexnosti.
15. 3. 2017 09:19
Re: Morálním vítězem je Giulia!
Proto vyhrála anketu naprosto průměrná hrouda plechu :-!
Avatar - _Karel_
15. 3. 2017 07:37
Re: Morálním vítězem je Giulia!
Stačilo by si přečíst, za co se mělo bodovat. Jízda je jen jedním z kritérií. Poslední místo je vopruz, ale nějakého zcela automatického, dokonce "morálního" vítěze v ní vidí zejména fanatičtí fandové.
14. 3. 2017 22:31
Urcite
Tak to je zasadni prekvapeni - ztelesneni totalniho prumeru a nudy ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - defusiq
14. 3. 2017 22:32
Kdo by to byl čekal
...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - netcar.xx
14. 3. 2017 22:35
Co jineho asi mohlo v cesku vyhrat?
Ale uz to vime, tak to prosim nepripominat v recenzich na Mercedesy, Toyoty, Hyundaie, Ferrari apod. Stejne si ho nekoupim, tak jako si nepujdu koupit neco do Alzy protoze na me ten jejich zelenej z***$yn rve vsude kam vlezu. Apropo, nepracuje brigadne i u vas jako zastupce Schade Werke?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - removed
14. 3. 2017 22:36
S mirnym skripenim zubu...
Posilam diplomatickou gratulaci do Skoda auto. S nemene diplomatickou poznamkou..."Nastesti kazdy muze mit toho sveho viteze."
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2017 22:37
Ó Velký Koudy, jenž jsi na nebesích
i Starej tam nahoře by jezdil Koudym, kdyby mohl....jenže nemůže.... tak jenom svým prstíkem dotlačil porotce k tomuhle vítězství....

Je někdo překvapen? Kdyby tady Škodovka plivla na pulty krabici od bot, kombinovanou s pytlíkem z mekáče, tak to bude vítězství..... I kdyby na Auto.cz psali, že nejlepší je Ssang-joooo - ng....

Gratulujeme Škodě, k nečekanému výsledku a berme vážně další v pořadí..... děkujeme...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
15. 3. 2017 08:43
Re: Ó Velký Koudy, jenž jsi na nebesích
Takže vozem roku se stává VW Tiguan, sláva sláva? No, jak myslíš.

2014 vyhrála Mazda 6 proti Octavii III, z mého pohledu to není tak dávno, aby se dalo napsat to, co tu píšeš ty i někteří další... ale konec konců je to jen můj pohled.
15. 3. 2017 09:37
Re: Ó Velký Koudy, jenž jsi na nebesích
Další, nikoliv dalšího. Co tam vedlo k hodnocení. U těch dalších je to objektivnější...
Avatar - Emel
15. 3. 2017 10:05
Re: Ó Velký Koudy, jenž jsi na nebesích
Takže když z finálové pětky vynecháme prvního, druhého a čtvrtého a prohodíme třetího a pátého, tak to dopadlo dobře?
15. 3. 2017 11:35
Re: Ó Velký Koudy, jenž jsi na nebesích
A vyjde nám Pivo, tak to dobře dopadne. Ale ne. Jde jen o očištění dat o peaky. V podstatě je mi jedno, kdo na tom piedestalu bude. Vadí mi jen ten úzus...Škoda za každých podmínek...
Avatar - Floyd
14. 3. 2017 22:55
Gratulace
Přestože osobně mě Kodiaq nebere ani trochu, a to jsem ho důkladně prozkoumal a i se v něm svezl, gratuluji k vítězství. Kdyby vyhrálo cokoliv jiné, bylo by to překvapení, takto je to blahopřání zcela bez emocí. Chladný kalkul a dobrá práce marketingového oddělení MB. Úkol je splněn.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - removed
14. 3. 2017 23:01
Re: Gratulace
Je fakt, ze marketing zvladli na jednicku a to nebyva jednoducha disciplina. To zase jiste oceneni zasluhuje.
Re: Gratulace
Ono by bolo fajn, keby také výkony odvádzali vo všetkých sférach, nie iba v marketingu. Resp. potom by možno až taký špičkový marketing nepotrebovali...
15. 3. 2017 09:24
Re: Gratulace
Dobrá práce markentingu... to určitě :-!
Re: Gratulace
Si si istý, že vieš, čo je to marketing?
14. 3. 2017 23:02
Hroší kůže .....
..... českého zkorumpovaného lísala :no:
Rozbalit vlákno
1
15. 3. 2017 09:24
Re: Hroší kůže .....
Víš jak... za třicet stříbrných ;-)
14. 3. 2017 23:05
Ach jo...
Body se rozdávaly za tyto "disciplíny" - jízda, užitná hodnota, ekonomika, technologie a design.
Ne že bych to Škodovce nepřál, ale pokud si znovu člověk projde ty body, tak tohle nemohli hodnotit odborníci. Jízda - když pomineme "řidičský" pohled na Alfu a půjdeme čistě po komfortu, tak se prostě před Kodiaq musejí dostat jak Volvo, tak VW. Užitná hodnota - tady to může být těsné, nicméně určité neférovosti se hodnocení nevyhne, když poměřujete SUV a sedan. Ekonomika - ok, tohle by docela mohla být parketa Kodiaqu. Technologie - Volvo, VW, Alfa,... určitě ne Škoda. Design - tak, tohle je nejtěžší kategorie. Je to silně subjektivní záležitost. Kodiaq vypadá za mě určitě lépe než koncernoví sourozenci, ale rozhodně nesebere body ani Volvu, ani Alfě. Opět, pokud necháme Alfu bokem a budeme přízemně konzervativní, tak se zde z koncernu na Volvo nechytá vůbec nic. Kdyby to vyhrál Tiguan, který sice vypadá otřesně, ale SUV jsou v módě a je ve všech směrech lepším autem, tak si zabrblám pro sebe a odpustím si komentář, ale tohle je fraška. V Ženevě se nedostal ani mezi finalisty, ale u nás "rozsápe" mnohem lepší konkurenci. Jak tady někdo připomněl lvy - má to stejnou pachuť. Pro mě osobně to tomu autu ještě více ublížilo. Kodiaq jsem na živo zažil a přestože chápu jeho význam pro Škodovku, a přeju ji zdravý růst a spoustu úspěchů, tak na auto roku to v konkurenci není.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Barry Lyndon
14. 3. 2017 23:31
Re: Ach jo...
pěkně shrnuto :yes:
Avatar - Floyd
14. 3. 2017 23:57
Re: Ach jo...
Proč s tímto zdravým názorem nejsi v porotě? Napsal jsi to to na pár řádků zcela výstižně, jasně a srozumitelně, za toto uděluji :yes: :yes: :yes:
15. 3. 2017 10:04
Re: Ach jo...
pretože o porotcov so zdravým názorom v anketách nikto z organizátorov nestojí
Avatar - Bubáq
15. 3. 2017 09:14
Re: Ach jo...
Mám zcela totožný názor!
15. 3. 2017 15:54
Re: Ach jo...
Souhlasí s tebou ve všem.

Akorát připomínka té užitné hodnotě - já jí chápu tak, jako že by se měla hodnotit užitná hodnota jakéhosi standardu dané karosářské varianty. Tedy u sedanu k obecné užitné hodnotě obvyklých sedanů, SUV k obecné užitné hodnotě ostatních SUV atd. Nejde přece porovnávat užitnou hodnotu dodávky a kabrioletu. No, tak bych to udělal já, ale asi jsem příliš naivní. Ostatně když tak o tom přemýšlím, mohly by se rak posuzovat i ty ostatní kapitoly.
Avatar - white label
15. 3. 2017 17:45
Re: Ach jo...
Ad: "Užitná hodnota - tady to může být těsné, nicméně určité neférovosti se hodnocení nevyhne, když poměřujete SUV a sedan."
Ta auta přece profík nemůže porovnávat navzájem "absolutně". To by (mimo jiné) musely stát všechny stejně, což jaksi nejde. Takže vždycky je třeba primárně zohlednit cenu a s ní logicky související zařazení do třídy/skupiny. otázka pak logicky nemůže znít, jestli je konkrétní Volvo (nebo Alfa) lepší, než konkrétní Škodovka. Otázka zní, jestli je dané auto v rámci své třídy lepším autem, než jiné auto v rámci jeho třídy. Díky tomu pak lze (nepřímo!) porovnávat zdánlivě neporovnatelné, tedy např. mainstreamové SUV a prémiový sedan (viz tvá údajná "neférovost").
Ad: "...a půjdeme čistě po komfortu, tak se prostě před Kodiaq musejí dostat jak Volvo, tak VW."
To právě nemusí, od vyšší střední prémie logicky očekávám podstatně vyšší jízdní komfort, než od mainstreamového SUV. A zatímco Volvo mě svým jízdním komfortem spíš zklamalo (i přesto, že je v tomto ohledu o poznání lepší, než XC90), Kodiaq mě naopak právě v této disciplíně příjemně překvapil.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2017 21:55
Re: Ach jo...
Jako VWždycky >:D >:-[]
Avatar - white label
15. 3. 2017 23:06
Re: Ach jo...
Na rozdíl od tebe se s tím aspoň svezu, než o tom něco konkrétního napíšu.
V tomto ohledu je na tom Kodiaq prostě dobře (a není to zdaleka jen můj postřeh), naopak mi na něm vadí klasický problém většiny Škodovek, což je úzký rozchod kol vzhledem k šířce karoserie, což vynikne ještě víc díky "hranatému" vybrání blatníků, čímž se příliš odhaluje pohled do podběhů.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2017 23:08
Re: Ach jo...
VWo fous lepší = ale jen o fous >:-[]
Avatar - white label
16. 3. 2017 01:07
Re: Ach jo...
Zatímco naopak u tebe (tradičně) ani o fous...
Avatar - white label
15. 3. 2017 23:08
Re: Ach jo...
Na rozdíl od tebe se s tím aspoň svezu, než o tom něco napíšu.
V tomto ohledu je na tom Kodiaq prostě dobře (a není to zdaleka jen můj postřeh), naopak mi na něm vadí klasický problém většiny Škodovek, což je úzký rozchod kol vzhledem k šířce karoserie, což vynikne ještě víc díky "hranatému" vybrání blatníků, čímž se příliš odhaluje pohled do podběhů.
14. 3. 2017 23:39
Saskarna!!!
..nic jineho, nez saskarna...vsadim se, ze v odb(p)orne porote byli take borci z auto.cz >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
14. 3. 2017 23:53
Re: Saskarna!!!
Jistě že tam zástupce mají, jinak by o tom přece nepsali >:D >:D >:D
15. 3. 2017 01:36
Čas již měříme na Život před Kodiakem
a Život po Kodiakovi, jiné mezníky již nemají žádnou váhu...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - R32
15. 3. 2017 13:20
Re: Čas již měříme na Život před Kodiakem
Neboj, už začína nová telenovela "YETI-ho SYN PRICHÁDZA" pripravte sa na úchvatné fotky brutálne maskovaného auta, potom "náhodných" záberov z testovania na D1 kde už pár vrstiev maskovacej cibule opadli, potom úchvatne rozplývajúci sa sloh "nezávislého" novinára ktorý už sedel a viezol sa v predsériovom kuse o ktorom ale nemôže nič konkrétne napísať, nasledujú fotky lištičky, blinkra, knoflíka z rádia... No a ideme cca po pol roku do finále, auto.cz sa dostalo ako jediné k fotkám ktoré záhadne unikli tesne pred ofico odhalením niečoho čoho už budeme tak presýtení, že to bude prekvápko asi ako fusakle pod stromčekom... 8-s
15. 3. 2017 04:41
Asi se to dalo čekat ...
Asi se to dalo očekávat, ale já bych raději něco menšího, elektrického a za normální cenu ( cca 350 tis Kč). Mimo téma článku, viděl jsem včera facelift Octavie a podle mého vypadá úplně normálně ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dochtor
15. 3. 2017 16:03
Re: Asi se to dalo čekat ...
Podobne som videl naživo O III po FL. Povedal by som, že vyzerá celkom zaujímavo.
Avatar - Joky
15. 3. 2017 05:30
dotaz
Nevoli se také projímadlo roku ? Tam má Škoda taky velké šance, ten design na mne má potřebné účinky , i když to občas má snahu jit ze mne vrchem...
Rozbalit vlákno
4
15. 3. 2017 08:31
Re: dotaz
Husty. A kolikrat ses uz takhle pos*al? A poblil? Nemas na YT nejaky videa? Postni sem neco. Typka, co se pose*e a pozvraci, kdyz vidi nejaky auto, sem jeste nevidel.
Avatar - Joky
15. 3. 2017 08:36
Re: dotaz
už hodněkrát, design Škodovky na to funguje super !
15. 3. 2017 09:13
Re: dotaz
Tvl moje stara by asi udelala totez, kdyby te videla v akci, to musi bejt dobra prd*l :yes: :-)
15. 3. 2017 12:58
Re: dotaz
Ne že bych škodě extra fandil, ale to jak s*re lidi jako ty to mě nepřestane nikdy bavit >:-[] jak se musíš kroutit když tě pustí na ulici >:-[]
Avatar - wladyk
15. 3. 2017 05:46
Jak jinak?
Žádné překvapení. Schade vyhraje i když přihlásí trakař. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
15. 3. 2017 06:35
Typická česká nespokojenost
Buďme rádi za Kodiaqa, že je jaký je a nemusíme si nalhávat něco o tom, že SUV 4x4 nepotřebuje. Pod jakýmkoliv jiným koncernem, by Kodiaq nemusel být a nebo by měl max 1,6ku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Anonym
15. 3. 2017 07:04
A co článek problému DSG????
O tom, že je Kaďák vítězem v podplacené anketě, to se tu dozvíme hned. Ale že už ve všech médiích od pondělka proběhla info o svolávačce DSG u Škody, tím se redakce nepochlubí!!!!!!
[odkaz]

ACZ jděte už do háje s touhle VW masáží a zároveň neobjektivností o VW :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MGRR
15. 3. 2017 07:35
Na desetiletou ojetinu dobré, tohle ani MonteKarlo neumí
Klobouk dolů před všemi co za Skoda zaplatí.
Rozbalit vlákno
1
15. 3. 2017 09:37
Re: Na desetiletou ojetinu dobré, tohle ani MonteKarlo neumí
Jsou to vlastenciiiiii :yes:
Avatar - rimow11
15. 3. 2017 07:40
volvo
škoda mohlo to vyhrať volvo, ten kodiak je nudný :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rokyta.p
16. 3. 2017 07:35
Re: volvo
mohlo, ale my řekli nééééé ;-)
Avatar - Iv8
15. 3. 2017 07:41
za mne Volvo
Kodiaka jsem viděl na živo a žádný dojem, kromě místa uvnitř, na mě neudělal. Nelíbí se mi design celkově a hlavně ten nafouknutý zadek.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
21. 3. 2017 00:13
Re: za mne Volvo
Jasně Alfa...Volvo je hrůza.. :-)
Avatar - Dzakobo
15. 3. 2017 08:36
Netransparentní šaškárna
Kdybychom viděli, jak který novinář hlasoval, nejlépe i s odůvodněním, bylo jasno. Třeba na novinkách je napsáno, že jejich redaktor Žemlička dal 50 bodů AR, 36 V90 a zbytek rozpustil koncernu. Čekal bych, že se nám tu Honza také přizná, jak hlasoval, doufám, že podobně. Letošní výsledek mají na svědomí určitě ty staré struktury - 70-ti letí dědkové, kterým se líbí, že se jim do toho dobře leze 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Floyd
15. 3. 2017 21:46
Re: Netransparentní šaškárna
Od Mičky se férovosti a otevřenosti nedočkáš. Nikdy. Nebo že by šel "nejlepší" redaktor do sebe a zveřejnil jak hlasoval? Kluci z Auto.cz to dříve dělali.
Avatar - Emel
15. 3. 2017 22:22
Re: Netransparentní šaškárna
21/24 hlasujících novinářů mělo Kodiaq jako #1... myslím, že v tomhle těžko od pana Mičky čekat, že by šel proti proudu. Možná se tu ještě hlasování objeví... myslím 2014 tu to zdůvodnění bylo, ale to taky hlasovalo víc redaktorů auto.cz
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2017 22:23
Re: Netransparentní šaškárna
A znáš ty 3 statečný? :-)
Avatar - Emel
15. 3. 2017 08:40
Výsledek
Čekal jsem přece jen víc bodů pro Giulii... ne že vyhraje, ale že bude třeba na bedně... z toho důvodu, že z té pětice přece jen nejvíc vyčnívá. Nu což.

Kodiaq nic proti - plnotučná technika, motory, převodovky, pohon 4x4, výbava... je to dotažené auto od domácího výrobce a to stačí.
Rozbalit vlákno
3
15. 3. 2017 09:39
Re: Výsledek
To by mě zajímalo, kolik z těch hulibrků by si v reálu pořídilo tu hnusnou hroudu plechu radši, než Volvo, nebo Alfu...
Avatar - Emel
15. 3. 2017 10:07
Re: Výsledek
V reálu si víc lidí pořídí Kodiaqa než Volvo nebo Alfu, aspoň v Evropě. A napsat to trošku slušně by neškodilo...
15. 3. 2017 15:31
Re: Výsledek
Nebuď tak úzkoprsý Jarmile...těmi hulibrky jsem myslel hlasující pisálky, proboha... :-!
15. 3. 2017 08:43
Hlasování
Omlouvám se, pokud jsem to špatně pochopil.
Hodnocení aut má na starosti několik porotců, každý má 150 bodů, které musí rozdat mezi 5 nominovaných aut.
Na konci se tyto body vezmou u každého auta a sečtou, tedy od každého porotce se jeho 150 bodů musí ukázat u těch 5 aut.
Takže součet všech přidělených bodů všem autům musí být číslo dělitelné 150.
Tak jak je možné, že mi vyšlo 435?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
15. 3. 2017 08:49
Re: Hlasování
Rozhoduje 25 novinářů a 5 virtuálních porotců vytvořených na základě hlasování veřejnosti. Pak se to zřejmě nějak průměruje... můžeš to nastudovat.

[odkaz]
15. 3. 2017 09:00
Re: Hlasování
Díky, to jsem nevěděl.
Nicméně v pravidlech je, že se bere průměr míst, tedy se vezmou všechna místa přidělená autu a udělá se průměr.
Auto se nejlepším průměrem vyhrává.
Tak teď ty bodu uvedené v článku nechápu už vůbec.

"Průměrné umístění u všech porotců (25 + 5) pak určí pořadí ankety Auto roku 2017 v České republice."
Avatar - Emel
15. 3. 2017 09:31
Re: Hlasování
Jo, tohle jsem si přečetl a usoudil, že nemám momentálně mentální energii nad tím hloubat... takže prodávám jak jsem nakoupil ;-)
Avatar - Emel
15. 3. 2017 14:03
Re: Hlasování
PS: našel jsem teď článek jinde... jeden z těch 25 se omluvil, takže v reálu je to 24+5... možná to jsou ty chybějící body.

V anketě hlasovalo 24 motoristických novinářů (původně jich mělo být 25, ale jeden z nich v den uzávěrky prvního kola odstoupil a nemohl být tedy nikým tak narychlo nahrazen). ... Z 24 novinářů ji na první příčku umístilo 21 z nich, v hlasování veřejnosti, která měla pět hlasů, Kodiaq rovněž vyhrál. To znamená, že pouze ve třech případech nebyl Kodiaq první.

[odkaz]
15. 3. 2017 08:54
No tedy...
To jsem opravdu, ale opravdu nečekal;!! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
15. 3. 2017 09:05
Tak já tedy tuhle volbu také okomentuji
Svezl jsem se díky Auto Brejla Kodiakem a musím říci, že při přímém setkání a při jízdě jsem byl s autem hodně spokojený.
Design auta z venku se mi opravdu líbí, jeho prodloužená silueta s poněkud "obtěžkanou" zádí je přesně můj sty. Uvnitř už taková spokojenost nepanuje: sedadla vpředu jsou opravdu příliš široká, hlavně sedák v zatáčkách nepodrží ani mou prostorově poněkud výraznější zadnici. Výška opěradla je pro mě o.k. Řešení některých detailů, např. úchytu lahví ve středové konzoli mi nadále leze na nervy svým laciným provedením, které prostě do auta za milión nepatří. Simply clever by se měl soustředit na jiné funkční detaily, ne na místa, která utváří dojem z auta. Zadní posaz je v pořádku svou výškou i rozměrem sedadel. Jízda byla velmi sympatická, byť už na 18´´ už je tuhost podvozku přece jen vyšší, než preferuji (a to je prý znatelně lepší, než u Tiguanu!). Odhlučnění podvozku je skvělé, odhlučnění 2,0 TDI 110 kW by určitě mělo být lepší. Celkově, suma sumárum: velmi dobrý vůz ale rozhodně ne vítěz ankety. Podle všeho měl být vítězem Volvo S/V 90.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Joky
15. 3. 2017 10:22
Re: Tak já tedy tuhle volbu také okomentuji
Avatar - Bubáq
15. 3. 2017 13:37
Re: Tak já tedy tuhle volbu také okomentuji
???
15. 3. 2017 15:54
Re: Tak já tedy tuhle volbu také okomentuji
Bud rad, ze drzi e-hubu ;-)
Avatar - O5kar
15. 3. 2017 11:13
Najde se někdo, kdo čekal, že v Česku to bude jinak?
Já teda osobně ne. A jako laická veřejnost jsem mu v Česku hlas dal. Mrzí mne jenom ten hluboký propad hlasů pro AR.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Missouri
15. 3. 2017 13:39
East or west, home is best...
Škoda není prémiová značka jako třeba Volvo. Auta, která vyrábí, neslouží k předvádění, nejsou okázalá, jsou jednoduše praktická. Nechápu smysl SUV a popularitu této kategorie obecně, nicméně mi nezbývá, než ji tolerovat. A ač nejsem příznivcem značky a Kodiaq je pro mne nutným zlem, přesto musím poctivě přiznat, že vůbec nevypadá špatně. Tohle není auto pro zapálené automobilové nadšence. Tady nejde o emoce. Tohle auto je účelově vymodelovaný nástroj. Bude plnit svůj účel a bude to dělat dobře. Tak totiž Škoda auta staví. Jako účelové věci pro pragmaticky založené lidi. Takže prosím nesrovnávat italské vášně s německým pedantstvím. Ano, německým. Mluvíme přece o německé automobilce.

Ruku na srdce, jak by mohla v české anketě uspět Alfa Romeo se svou kontroverzní pověstí auta na baterky? Giulia, jakkoliv je krásná, vám teplou večeři nepřipraví a studené pivo z ledničky nepodá. Je to mondénní drahá call girl, se kterou se sice mnoho mužů rádo pochlubí, ale jistotu manželské postele za ni nevymění.
;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
15. 3. 2017 14:12
Re: East or west, home is best...
Jo a ne... tohle je auto, které v nějaké běžné konfiguraci (čti 2.0TDI s LED světlama) stojí 800+. To není částka, kterou by kupec jen tak vysypal za to, že auto bude fungovat. Nějaká forma nadšení z toho auta tam být musí, jen to holt nebudou zatáčky projížděné pod plynem dveřma napřed :-) - což teda ani u toho Volva.

PS: Mluvíme o české automobilce, s vývojovým centrem v ČR... a o designu vzniklém pod vedením slovenského designéra... na základě německé techniky.
Avatar - Missouri
15. 3. 2017 15:52
Re: East or west, home is best...
Ano, ta „německá automobilka“ je tak trochu nadsázka. Jenže když si najdeš krásnou holku a nakonec se s ní oženíš, je jedno, že pochází třeba z Ukrajiny. Je tvoje a už si nemůže dělat, co chce. Proč? No protože to platíš a ona je s tím srozuměna. Škoda se musí podřizovat koncernovým pravidlům, má v jeho rámci přidělenou roli a má německého ředitele jménem Bernhard Maier. Kdo platí, ten poroučí. Takže na oko je Škoda česká, ve skutečnosti je německá. To, že si najme na design Slováka je totéž, jako když si výše zmíněná manželka původem z Ukrajiny zajde ke slovenské kadeřnici. Na faktu, že je tvoje, to nic nemění. Ano, historicky je to ukrajinská žena a její krajané na ni mohou být hrdí, třeba kvůli její kráse, ale bohužel už není jejich.

Co se ceny za Kodiaq týče, je srovnatelná třeba se Superbem. To rovněž není auto pro honoraci. Z pohledu obyvatele západní Evropy jde o nepříliš zajímavé rodinné auto. Tedy žádný luxus. Spíše užitná hodnota. Kodiaq lze vnímat obdobně. Pokud si skutečně dobře situovaný člověk chce pořídit dobré a renomované SUV, zvolí třeba Range Rover. A to i u nás. 800 tisíc je pro mě a mnoho dalších Čechů za jakékoliv auto příliš moc peněz, to je fakt, ale Kodiaq je určen hlavně na export, tak je třeba se na to dívat.
Avatar - Emel
15. 3. 2017 17:40
Re: East or west, home is best...
Ani tvoje přirovnání k holce neberu. Když si vezmu holku z Ukrajiny, bude moje rovnocenná partnerka.

Má aktuálně německého ředitele... a třeba fleetové prodeje VW mají zase českého.

Jasně, luxusní zboží to není... ale minimálně pro soukromé kupce to ani na západě není vyloženě levné auto.
15. 3. 2017 21:08
Re: East or west, home is best...
Trochu víc hrdosti by neškodilo: řečeno přesně, Škoda je česká automobilka, patřící do německého koncernu. Česká je proto, že sídlí v Česku, vyrábí (tedy nejen) v Česku a má zde vlastní vývoj, v kterém ze 2000 zaměstnanců tvoří drtivou většinu opět Češi. Je tedy stejně česká, jako je Seat španělský, Bentley britský a Lamborghini italské. Je zajímavé, že nikdo z Audi, VW nebo Porsche nepovažuje Škodu za německou firmu, ale my se tím tady občas rádi "sebemrskáme". Proč? Máte pocit, že např. Jaguar Land Rover je indická firma? A navíc - vede ji (CEO) Dr. Ralf Speth, tedy Němec. Takže nejen u Škodů mají svého Maiera :-)
Avatar - Missouri
16. 3. 2017 09:36
Re: East or west, home is best...
Ano, já to dobře chápu, jak jsem již uvedl, jde o nadsázku, protože do jisté míry to tak lze chápat. Hrdost také nějakou cítím, ale je to těžké, už nejsem mladíkem a pamatuji škodovky na úrovni, na kterou nebylo možné býti hrdý. Vím, že je to dnes jinak, ale to jen díky německému kapitálu. Nepopírám českou tradici značky, nepopírám kvality českého technického umu a rozvoje. Sám mám ve své Ibize SC český motor 1.2 l TSI 77 kW a je rozhodně skvělý. Jde o produkt českých mozků v internacionálním produktu. Auto má na sobě španělské logo a když zvednu kapotu, na komponentech motoru vidím loga VW, nebo Audi. Takže ano, koncern poskytuje národním automobilkám jistou autonomii, to ale nic nemění na faktu, že mu všechny patří. Jsou tedy německé stejně jako do jisté míry národní. :-)
Avatar - Sumi2000
21. 3. 2017 00:17
Re: East or west, home is best...
Volvo rozhodně není prémie..
Zkrachovalá automobilka , primárně nyní vyráběná pro čínu mne nechává chladným.
Alfa Romeo to je jiná liga.. :yes:
Italové auta umí , design je skvělý a nejlépe jezdí..
Prostě č.1 ..
Kodiaq...jasně , solidní auto pro masy.
Jen se mi extra nelíbí .. ;-)
15. 3. 2017 20:37
Fujtajksl.
Překvapení by bylo kdyby to vyhrála jiná značka.
;-\ ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
16. 3. 2017 06:51
hmmmm
to je stejné překvapení jako se soudruhem zemanem... :'-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rokyta.p
16. 3. 2017 07:34
Re: hmmmm
však si jdou ruku v ruce >:D