Škoda Auto loni zvýšila zisk po zdanění o 26,5 procenta na 31,8 miliardy korun. V eurech zisk vzrostl o 34 procenta. Tržby stouply o 17 procent na rekordních 407 miliard Kč. V eurech tržby vzrostly o 21 procent.
V Nosovicich pracuji lide za cca 60% toho co v Ml. Boleslavi >:D Asi proto byla na Jundaj D.e.bily Day velka ucast [odkaz] :-! ani slunce tam nesviti [odkaz] >:-[]
U normalnich je lepsi mit podil na zisku a bonus za vysledky zavodu, nez se hnat na vysoky zaklad. Diky znalosti prostredi je dobre taky vedet kdy koupit a prodat nektere automotive akcie.
To za kolik tady kdo maka nema zadnou spojitost s tim kolik se vydelava u souseda (ikdyz je majitel treba stejnej), to se ridi lokalni nabidkou a poptavkou. A pokud neco tak zrovna tu hraje maldoboleslavska skodovka pro CR jako takovou velice zasluznou cinnost, bo svou velikosti a urovni mezd tlaci nahoru vsechny, ne jen sve prime zamestnance.
Mit takovou firmu, a furt se zavisti v oku koukat cez polo-hranice na zapad (polo protoze EU a volny pracovni trh), to nepomohlo nikdy nikomu a v nicem. 8-s
Je svatým právem majitele firmy z té firmy vyždímat maximum penez a spolufinancovat z toho nemecky socialismus a platy. A je svatym pravem mistnich zamestnancu si to nenechat libit a požadovat vic pro sebe a min na desatky… To není o zavisti. To je tom co si kdo necha libit a co si vybojuje…
Marže Škodovky 9,7% je bída? V situaci, kdy Mercedes má 9,2%, Audi 8,9% a BMW 8,3%? A ostatní evropské mainstreamové automobilky nemají ani 5%? No jsi náročný kapitalista.
nakoupim procesory, displeje, prevodniky tam i nazpatek a spoustu dalsi vetese, splacam to dohromady, nahraju firmware atd a prodam
prumysl akceptuje sileny ceny
V produkci aut? Tak cinkni do Tesly, budou z tebe mít radost. 400% je krásné číslo napsané tady, jen si neumím představit odvětví, kde to bude paušální pravda.
Tak ted mame porovnani marze Skodovky s... tebou, a ted pro zmenu treba s telekomem, drubezarnou, neziskovou domaci dilnou zamestnavajici postizene, polskym sedlakem delajici domaci syr... kdyz gulas, tak aspon poradnej!
Len sa asi pohybujes niekde v sluzbach, alebo vozis handry z Ciny. Vo vyrobe si to neviem predstavit, ak tena nepocitas vyrobnu cenu vs. koncovu predajnu, to som videl aj daleko cez 1000% len to samozrejme nezahrnalo vsetky ostatne naklady okrem vyrobnych :-)
To že má Rapid víc prodaných kusů než Fabia bych tedy nečekal. Bude to ale tím že je v tom započítána i indická verze (která je úplně jiná než naše) plus čínská. Docela by mě zajímal podíl prodejů evropské verze liftback versus spaceback. Neustále se mluví o zrušení starší karosarske verze, na silnicích ale potkávám větší počet liftbacku.
Ono to zase tak překvapivé není, když porovnáš podobně vybavené verze:
Rapid Spaceback Ambition TSI 81kW + metla + paket Ambition Plus (senzory, výhřev sedaček, Bluetooth) + rezerva = 370.000,- Kč
Fabia Ambition TSI 81kW + metla + paket Ambition Plus (klima, kožený paket, senzory) + je potřeba přidat hliníková kola + výhřev sedaček + Radio Swing s Bluetooth + loketní opěra + rezerva a jsi na 360.700,- Kč.
To už je samozřejmě lepší vzít ale Fabii Style a jsi na stejných penězích a máš auto s autom. klimou, všechna okna v elektrice, apod.
Evropská čísla Rapidu a Fabie není problém dohledat, zkus carsalesbase.com a focus2move.com - to první je menší Evropa, to druhé vč. Ruska, Turecka apod.