Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2011: Škoda Citigo v čele segmentu mini

Žebříček minivozů zažil doslova zemětřesení. Pryč je vláda Sparku, Pandy i Picanta.
Zpět na článek
8. 12. 2011 09:20
8. 12. 2011 09:26
8. 12. 2011 09:33
8. 12. 2011 11:40
8. 12. 2011 11:43
10. 12. 2011 13:42
8. 12. 2011 12:27
8. 12. 2011 12:22
8. 12. 2011 09:33
8. 12. 2011 09:52
8. 12. 2011 09:22
8. 12. 2011 09:54
8. 12. 2011 09:37
8. 12. 2011 09:48
8. 12. 2011 10:12
8. 12. 2011 11:36
8. 12. 2011 12:26
8. 12. 2011 16:03
8. 12. 2011 21:41
8. 12. 2011 22:17
8. 12. 2011 22:08
8. 12. 2011 22:07
8. 12. 2011 10:58
8. 12. 2011 12:06
8. 12. 2011 13:56
8. 12. 2011 15:04
9. 12. 2011 10:43
8. 12. 2011 08:37
objektivita článku??!!
Zase totální blábol! Citigo je novinka, když si člověk spočítá dealery Škody v Čr, tak kolik asi z toho je předváděcích vozů a kolik je OPRAVDU prodaných...odpověď je celkem jasná..takže zemětřesením bych to vážně nenazval, spíš bude zajímavější o kolik zákazníků připraví Citigo Fabii..
Rozbalit vlákno
45
Avatar - KANKUNEN
8. 12. 2011 08:45
Re: objektivita článku??!!
Já myslím, že ve třídě Velorex bude Cigo nejprodávanější. Snad není lakovaný interiér náchylný k poškrábání >:D. Tvingo vypadá podstatně líp a hlavně nemá motor Bridge&Strattion z Mounfieldu.
Avatar - 3_diamanty
8. 12. 2011 08:48
Re: objektivita článku??!!
tak ono lepsie ako citigo dnes vyzera kde kto, aj taky spark vyzera stastnejsi sam so sebou a pritom to nie je ziaden playboy
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2011 15:15
Re: objektivita článku??!!
Spark opravdu, ale opravdu lépe nevypadá. 8-s
Avatar - 3_diamanty
8. 12. 2011 08:47
Re: objektivita článku??!!
mna skor prekvapilo ze minuly mesaic tusim bola picanto celkovo prva a zrazu je pred nou panda ale mozn osa mi to len zda mozno sa mylim,

ono je jasne ze citigo sa rozbehne k zakaznikom az na dalsi rok, tieto narazove predane pocty su vsetko predvadzacie vozidla a vacsi narast pride az s prichodom 5dveraka :yes:
8. 12. 2011 11:31
Re: objektivita článku??!!
Mýlíš se, Panda měla výrazný náskok v celoročních prodejích.
8. 12. 2011 09:20
Re: objektivita článku??!!
Kdo mastí, ten jede. Proč by nenapsali ódu, když se jim to vyplatí?
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:25
Re: objektivita článku??!!
Asi čteme každý jiný článek, ale já nikde nevidím žádnou ódu ani na jedno auto.
8. 12. 2011 10:01
Re: objektivita článku??!!
Opravdu máš tak jednoduché myšlení? Neber všechno doslovně.
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:20
Re: objektivita článku??!!
Citace z článku z auto.cz z 29.11.2011

V těchto dnech si z autosalonů Škoda odvážejí zástupce sedmé modelové řady první zákazníci. Ještě do konce roku 2011 se k ní přidá dalších přibližně 500 zákazníků. Škoda registruje téměř 1000 závazných objednávek, které zákazníci podali během prvních dvou týdnů prodeje.

Takže ono to zase nebude s těmi dealery tak žhavý, jak by se mohlo zdát.
Avatar - Ji/Ri
8. 12. 2011 09:29
Re: objektivita článku??!!
Tady se ale píše o nových registracích... A ne o závaz.obj......
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:33
Re: objektivita článku??!!
Prodeje oficiálně začali poslední listopadový týden, takže se dá předpokládat, že prodejci už svá testovací auta měli, aby mohli brát objednávky. A je dost pravděpodobné, že se jednalo právě o dodávky zákazníkům. Alespoň ve větší míře.
Avatar - Ji/Ri
8. 12. 2011 09:36
Re: objektivita článku??!!
Máš to něčím podložené?
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:42
Re: objektivita článku??!!
Asi stejně jako ty.

Edit: Jinak co se týká zahájení prodejů, tak to je i v článku: "A to se prodej Škody Citigo oficiálně rozběhl až poslední listopadový týden"
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 09:42
Re: objektivita článku??!!
230 Vito, v CR je 230 prodejcu...
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:48
Re: objektivita článku??!!
A jeden katikakus a je to až moc. ;-)

PS: Mě je jedno kolik je prodejců, já čerpal z informace, že ke konci listopadu evidovali cca 1000 závazných objednávek OD ZÁKAZNÍKŮ a vzhledem k tomu, že prodeje začaly v posledním listopadovém týdnu, není důvod se domnívat, že většina těch aut šla právě zákazníkům.
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 09:51
Re: objektivita článku??!!
S tim souhlasim, opravdu objektivne neni duvod se domnivat, ze ty vozy sli k zakaznikum. O tom cely cas prece pisu...
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 10:58
Re: objektivita článku??!!
Když si objednáš auto, za jak dlouho jej dostaneš? Do týdne? 8-s
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 11:05
Re: objektivita článku??!!
Otázka je, kdy si ho objednáš. To že prodeje začaly nedavno neznamená, že objednávky se dělali až při zahájení prodeje.
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 11:35
Re: objektivita článku??!!
Ke konci listopadu evidovali cca 1000 závazných objednávek, čili to jsou nedodané kusy pro zákazníky. Až budou uvádět dodané kusy zákazníků nebo v horším případě alespoň registrace, tak to bude čemus vypovídat.
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 11:49
Re: objektivita článku??!!
Ke konci listopadu už byly objednávky evidované a klidně mohli evidovat objednávky mnohem dřív a tím pádem klidně mohli při zahájení prodejů auta dodávat zákazníkům.
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 15:54
Re: objektivita článku??!!
Čti to ještě jednou.
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 16:28
Re: objektivita článku??!!
Spíš zkus více pouvažovat, pak ti to dojde.
8. 12. 2011 09:30
Re: objektivita článku??!!
Mám info,že už 1200 objednávek. :-)
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:37
Re: objektivita článku??!!
Škodovka bude u nás vždycky leader svých segmentů. Takže se ani nedivím, že je na ní tolik objednávek. Sice má své neduhy, ale i své přednosti. A je jenom dobře, pokud tad bude jezdit více meších aut (hlavně po městě)
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 09:39
Re: objektivita článku??!!
Ja mam info ze uz je 10000 novych objednavek. Kdo da vic? Aneb neverte PR ;-)
8. 12. 2011 09:43
Re: objektivita článku??!!
Až na to,že já se ptal jednoho delaera,ty sis to vymyslel. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 09:44
Re: objektivita článku??!!
Ne, ja se ptal taky JEDNOHO dealera...
Zrovna mi napsal, ze ted uz je to udajne 20000. To to naskakuje... ;-)
8. 12. 2011 10:17
Re: objektivita článku??!!
No coment. :-!
8. 12. 2011 10:35
Re: objektivita článku??!!
Ten, když nemá odkud brát (a to je velmi často), začne takto trapně kopat kolem sebe. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 11:00
Re: objektivita článku??!!
Informacni hodnota meho prispevku je stejna jako u toho tveho, to se ti snazim ukazat - udajne, slysel jsem, jeden clovek rekl atd... :no:

To ze nechape to jelito nahore, neni nic prakvapiveho, doufam, ze ty nejsi jak on... ;-)
8. 12. 2011 11:07
Re: objektivita článku??!!
Chtěl bys, co? >:D
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 14:05
Re: objektivita článku??!!
Diky za nabidku, ale na kluky nejsem, to si zkousej na nekoho jineho... 8-s :no:
8. 12. 2011 14:21
Re: objektivita článku??!!
Zase nechápeš. >:D

Ale dve tvé reakce usuzuji, že trpíš nedostatkem nečeho. Jsi tak citově nenaplněný. >:D
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 15:37
Re: objektivita článku??!!
Diky za psychoanalyzu, Zigmunde...
8. 12. 2011 15:41
Re: objektivita článku??!!
Ty se tak projevuješ, já tu potřebu nemám. >:D
Avatar - Katikakus
9. 12. 2011 09:39
Re: objektivita článku??!!
Jiste, byl jsem to prece ja, kdo tady psal o tom, kdo jakym nedostatkem trpi. Hlavne se nerozciluj a nezapomen si vzit prasky...
9. 12. 2011 12:31
Re: objektivita článku??!!
Když chceš něčím šermovat, tak se pokus nejdřív zamyslet, jestli je to "vhodné". Protože pak toho o sobě dost řekneš. ;-)
8. 12. 2011 10:38
Re: objektivita článku??!!
V podstatě tato cifra bohatě stačí k tomu, aby příští rok CitiGo totálně ovládlo segment.
Pandy se prodá tento rok cca 700 ks, příští rok to nebude lepší.

Takže slavme, máme tu nového krále. ;-)
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 10:59
Re: objektivita článku??!!
A teď všichni na kolena, je tady nový král mini aut české kotliny! 8-s ach... >:D >:D >:D
8. 12. 2011 11:14
Re: objektivita článku??!!
;-)

PS: Před Fábií se taky neplazíš a jak se u nás prodává. >:-[]
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 15:56
Re: objektivita článku??!!
Neplazím se před Fabií, ale skoro každý podzim a jaro se plazím pod Fábií při přezouvání kol... no a párkrát jsem měnil i žárovku ;-)
8. 12. 2011 16:07
Re: objektivita článku??!!
Kvůli žárovce je u Fábie nutno pokleknout či se uložit do prachu cest? >:-[]
8. 12. 2011 09:46
Re: objektivita článku??!!
Nepleť si pojmy s dojmy. Závazná objednávka není prodané auto. Každý dealer musí mít pro každou modelovou řadu předváděcí auto - to je jeho povinnost plynoucí z dealerské smlouvy. U novinky to platí bezpodmínečně, byly doby, kdy jich musel mít v případě novinek více. Tyto předváděcí vozy se také musí "objednat" do výroby. Ty vozy jsou potom vesměs registrované na dealery. Dealerů škodovky je cca 250 + sama továrna má na sebe registrován další počet vozů. Jednoduše se dostaneme k číslu v řádech několika set ks vozidel Citigo, které jsou sice registrované a objevují se ve statistikách "prodejů", ale ve skutečnosti se jedná o prodej v tom smyslu, kdy prodávající je továrna a kupující je dealer. Reálná čísla skutečných prodejů, tedy vozů skutečně koupených uživateli v autosalonu, budou až tak v lednu. Toto platí ne jen u škody, ale prakticky u všech značek.
8. 12. 2011 10:08
Re: objektivita článku??!!
Mít předváděcí auto je jedna věc, druhá věc je jeho registrace. Většinou předváděcí auta registrovaná nejsou a na RZ se dávají jenom při vhodné příležitosti (potřeba auto odepsat, momentální slevová akce ze strany výrobce atd.).
8. 12. 2011 16:53
Re: objektivita článku??!!
Jako teoretická úvaha je to bojlere dobrý, ale...
Za své dlouholeté praxe vedoucího prodeje a později obchodního ředitele v několika autosalonech jsem musel dodržovat určitá pravidla. Vozový park předváděcích vozů je jedno z kritérií pro výpočet bonusů a každá registrovaná "předváděčka" = další dodatečný bonus. Samozřejmě, že se to všelijak obchází, ale potom se ty bonusy musí dohnat jinde a to není tak jednoduchá záležitost. Navíc je to jedna z podmínek ISO atdatdatd.
Avatar - dr.biker
8. 12. 2011 09:20
Test Citigo
Dnes jsem si přečetl krátký redakční test Škody Citigo na serveru Aktuálně.cz s nadpisem „Tucet drobností, které budou vadit majitelům Škody Citigo“. Nadpis hovoří za vše, těžké dveře se špatnou aretací, plato v kufru nemá šnůrky, chybí čalounění kufru, sedačky bez paměti polohy nebo zadrhávající převodovka.
Kdo chce, může se podívat na vlastní oči, zde je odkaz:
[odkaz]
Jinak jsem zatím Citiho viděl jen jako předváděcí vůz nebo dnes ráno na dálnici se vezl na kamionu spolu s koncernovými příbuznými.Takže auta jsou zatím jen u prodejců a redaktorů, kteří auta testují.
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Ji/Ri
8. 12. 2011 09:26
Re: Test Citigo
Tohle sem laskavě netahej! Tady jsi v bulvárním magazínu a fakta nikoho nezajímají! A zcela jisté se mohlo jednat o .....ŠOK! I. Bart se zapojila do konkurenčního boje..a nici auta... Auto Mata Hari... >:D
8. 12. 2011 09:27
Re: Test Citigo
Úplně stačí chybějící aretace sedadel při sklápění. Nemá paměť podélné polohy sedadla, ani sklonu opěradla! Plus ty ostatní věci. Zapoměli na nechutný plech taky ve dveřích. To není auto, to je žebřiňák s motorkem. 4 hvězdy nejsou všechno.
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:32
Re: Test Citigo
5 hvězd ;-)

Ale pokud to je s těma sedačkama jak se píše, tak je to dost nepříjemný fakt.
8. 12. 2011 09:33
Re: Test Citigo
Proto bych počkal na 5.dv.Citigo. :-)
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:40
Re: Test Citigo
pokud člověk jezdí sám, nebo ve dvou, tak je to jedno, ale pětidvéřák určitě rozvíří vody ještě víc. Navíc třídveřák je opravdu nepraktický svými velkými dveřmi. Vždycky jsem měl problém mezi auty, aby jsem z toho vůbec vylezl.
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 10:29
Re: Test Citigo
Nedoceněné auto. Dokonalý městský automobil.
8. 12. 2011 10:40
Re: Test Citigo
A mě se vůůůbec nelíbí. Brrr. ;-)
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 10:45
Re: Test Citigo
To je možný a ani cena nebyla zrovna lidová. Ale to nic nemění na té praktičnosti posuvných dveří.
8. 12. 2011 11:40
Re: Test Citigo
Byla to zajímavá myšlenka. A rozhodně praktická. Auto jako takové se mi moc nelíbilo, ale ty dveře ano.
8. 12. 2011 14:48
Re: Test Citigo
Souhlas to auto je naprasto dokonalé! Bohužel v této třídě se moc hitech vychytávky nenosí. ;-\
8. 12. 2011 11:43
Re: Test Citigo
Mě to nikdy tak nepřišlo. Víc mě štvalo, že Japonci povětšinou nenabízí třídveřové karoserie ve vyšších stupních výbavy. Hlavně malá auta mám radši třídveřová. Pět dveří prostě vypadá směšně. A problém s vystupováním je hlavně problém českých parkovacích míst, která jsou neskutečně úzká. Popřípadě i řidičů, kteří se neumí trefit mezi dvě čáry.
8. 12. 2011 09:47
Re: Test Citigo
Příští rok 4. Těch 5 platí už jen necelý měsíc.
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:51
Re: Test Citigo
to už se nikde uvádět nebude. Testy proběhli podle letošní metodiky a tam měly 5*
8. 12. 2011 10:04
Re: Test Citigo
Pětidvířko bude testováno později, dostane 4 hvězdy, a přitom bude bezpečnost stejná jako u třídvířka s pěti. Podle toho se bude posuzovat.
8. 12. 2011 10:19
Re: Test Citigo
A to je na tom to nejlepší! :no:
Že takhle uvažuje automobilka je logické, ale že takhle uvažuje potencionální zákazník je ehm, minimálnílně zvláštní.
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 10:26
Re: Test Citigo
Potencionálnímu zákazníkovi je to hlavně jedno. Toho zajímá v první řadě cena, v druhé řadě značka, v třetí výbava, pak se určitě ještě něco najde a někde na konci bude, kolik to dostalo hvězd v Euro NCAP. 99% lidí, co si to jde koupit ani neví, že se takový testy děljí, natož aby věděli, jak se hodnotí.
8. 12. 2011 10:41
Re: Test Citigo
Pravdu díš. :-!
8. 12. 2011 10:50
Re: Test Citigo
To jedno procento lidí je třeba Grand Turismo, kterej má NCAP na prvním místě.
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 10:55
Re: Test Citigo
Tak v tom případě moc na výběr v segmentu mini nemá.
9. 12. 2011 17:57
Re: Test Citigo
Mluv hlavně za sebe.
10. 12. 2011 13:42
Re: Test Citigo
Nezlob se, ale řešíš tady naprostý kraviny, tak se nediv, že z toho mám srandu. >:D
8. 12. 2011 11:12
Re: Test Citigo
S tím do určité míry souhlasím. Většina lidí tomu velkou váhu nepřikládá, ale ty čtyři hvězdy už přece jenom můžou někomu aspoň vrtat v hlavě, když naprostá většina nových aut má pět hvězd. Nakonec většinou rozhodují jiné věci to máš pravdu. Já osobně, ale bezpečnost auta vidím jako hodně zásadní faktor.

Na miniauto je ten výsledek výborný, ale obhajoba tím že co příští rok nemusí nikoho zajímat prostě mají pět hvězd a basta, u mě kulhá na obě nohy. Škoda má za marketing a strategická rozhodnutí za jedna já jako spotřebitel se budu příští rok cítit trochu klamaný, tohle ale dělají všechny automobilky takže co se dá dělat. Ještě že si můžu přečíst celou zprávu a udělat si závěr sám. Ty hvězdy jsou jen pro zběžné zhodnocení, neměla by se jim přikládat velká váha.
8. 12. 2011 11:16
Re: Test Citigo
Marketingově budou moci psát na všechny prospekty že má hvězd pět.

Že by v nové metodice dostalo jen čtyři, to bude vědět doslova pár lidí. A těm co by to opravdu vadilo, ty budeš moci spočítat "na prstech jedné ruky". ;-)
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 11:29
Re: Test Citigo
Tak zrovna příští rok přijde Citigo o hvězdu kvůli ochraně chodců, která se zvedne na 60% (nyní má citigo 47%) Takže tvá ochrana není nijak ohrožena.
8. 12. 2011 12:09
Re: Test Citigo
>:D super takže se vlastně nic neděje. Nevim jak ty ale já jsem taky občas chodec. Aplikuješ zvláštní logiku při hodnocení aut vybraných značek...
8. 12. 2011 12:27
Re: Test Citigo
Já jsem také chodec (tomu se člověk asi těžko vyhne), a proto vím, že mohu uskočit. Jsou tu mezi námi méně pohybliví, ale bezpečné auto chci mimo jiné proto, že nemůžeš snadno zabránit kolizi, když se už něco pokazí. Setrvačnost dvoutunového auta je mrcha. Jako chodec/ cyklista/ bruslař/ ... se nespoléhám na bezpečnost auta, ale na svou schopnost přežít.
8. 12. 2011 12:22
Re: Test Citigo
Hvězdy jsou důležité hlavně pro marketing. Citigo přijde o hvězdu kvůli chodcům, to by mě opravdu netrápilo. Stejně by dopadla třeba A6, která má u chodců jen 41%. No a co? Nechybí mi omezovač rychlosti, nechybí mi airbag nad motorem. Samozřejmě, bylo by to hezké, kdyby si mohl chodec pohodlně ustlat na kapotě, ale to je ta poslední věc, která mě zajímá při výběru auta.
8. 12. 2011 10:48
Re: Test Citigo
To většině zákazníků ovšem bude rvát žíly. Tím pádem se totiž to auto 1.1. stane výrazně nebezpečnější >:D >:D
8. 12. 2011 20:41
Re: Test Citigo
5 hvězd podle starého (současného) hodnocení ale v noévém jen 4 ;-)
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:29
Re: Test Citigo
Zase naopak jsem četl v jiných testech, jak převodovku chválili. Takže prozatím si počkám na nějaké osobní setkání, než si z toho udělám svůj závěr. Každopádně uvedené drobnosti platí a například čalounění kufru je nemilé. Věci tam budou o tvrdé plechy chrastit a může dojít k poškrábání. Zrovna tam by se asi šetřit nemělo.
8. 12. 2011 09:33
Re: Test Citigo
Ta převodovka řadí dobře,neměl jsem s ní problém.Zřejmě měli nějaký předsériový kus.
Avatar - dr.biker
8. 12. 2011 09:43
Re: Test Citigo
S tou převodovkou máš pravdu, kdo ví, co ti novináři s ní dělají. Ale ostatní věci jsou fakta, která se budou vyskytovat v každém Citigo, jako jsou přední sedadla bez paměti, plato ovládané ručně nebo chybějící čalounění v kufru. Ale já věřím, že vynalézavý Čech tyto nedostatky doma hravě odstraní a potom bude majitel s autem maximálně spokojený. :-)
8. 12. 2011 10:43
Re: Test Citigo
Osobně jsem neviděl koncenrový auto, který by mělo problém s převodovkou, pokud to tedy nebyl prokazatelně špatný kus. Obecně jsou koncernový převodovky špička. Tady to nebude jinak.
Avatar - gld
8. 12. 2011 09:52
Re: Test Citigo
Nový model zo začiatku výroby si kúpi len..blbec. Zvlášť škodovka (ale aj iní) zvykne vychytávať problémy za pochodu. Prví zákazníci sú potom nedobrovoľné testovacie králiky. Inak je to auto jednoduché, takže predpokladám, že po roku-dvoch to dotiahnu na solídnu spoľahlivosť.
8. 12. 2011 10:52
Re: Test Citigo
Máš pravdu nový modely po začátku výroby je snůška prototypovejch dílů. Já bych si takový auto taky nekoupil. Chce to rok počkat než se vyladí výrobní proces a vychytají mouchy.
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 11:04
Re: Test Citigo
Jak tak tou galerii listuji a vidím tu hromadu plechu, tak vzpomínám na našeho prvního Favorita z roku 1988. :-| Go, Twingo!
8. 12. 2011 12:59
Re: Test Citigo
Je fakt, že tyhle drobné nedostatky zamrzí dvojnásob, když se Škoda prezentuje jako "Simply clever". Proto by mi přišlo vcelku logické, kdyby se, narozdíl od svých bratrů (především Seatu) odlišovala Citigo právě praktickými detaily...škoda.
Avatar - Ji/Ri
8. 12. 2011 09:22
Autobulvár
Až mi je redaktorů líto, co musí psát. Z auta.cz se stal bulvar a návštěva zde je ztráta času. Nic, zvedam kotvy... ;-\
To je opravdu k bliti, pane Dragoune. U fordu se tedy jedná “úřadovala zde s největší pravděpodobností “ fir.flot. - takovou domněnku si strčte do ucha! Proč nezaznělo u CGo, ze jsou to vozy na salonech, výhry, atd. To není novinarina, ale hnuj...
Ale ať to není tak tragické, místo ve Špiiiiglu bude jistě jisté...nebo Aha nebo Blesk. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Stefič
8. 12. 2011 10:40
Re: Autobulvár
úroveň novinářů píšících na netu je obecně děsivá. Ale i v novinách. Zrovna včera jsem četl v E15, že "výroba vajec se sníží". Co dodat
8. 12. 2011 10:44
Re: Autobulvár
Ty už zvedáš kotvy tejden a furt nic, se ti nějak zaseklo kotevní lano, ne? >:D

Ale v pohodě, zase za týden tě tu přivítám. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 09:26
Ciste vino...
Ano, autor se nechal ponekud unest, ale ja bych ho za to nekaral. Kazdopadne, v CR je cca 230 prodejcu vozu Skoda (zdroj www.skoda-auto.cz). Od zacatku prodeju bylo zaregistrovano celkem 190 vozu. Tzn. ze zatim Cigo neni ani u vsech prodejcu. Minuly vikend v Moste delal jeden prodejce predvadeci jizdy, meli tam ty Ciga tri (nakoukl jsem a ten interier je opravdu des bes, zvenku to neni tak strasne jako na fotkach.)
A to nepocitam ruzne predvanocni souteze, kde Ciga rozdavaji jak na bezicim pase - jenom Impuls jich rozdava myslim 20.

Pockejme si na realna cisla do unora - brezna, to uz bychom meli znat skutecny potencial tohoto vozu na ceskem trhu bez zkreslujicich faktoru. Predpokladam ovsem, ze nikdo tady nepochybuje o jeho umisteni na prednich prickach.
Rozbalit vlákno
45
Avatar - gld
8. 12. 2011 09:54
Re: Ciste vino...
Pravda. Bohužiaľ, toto nikoho (vrátane redaktorov) netrápi.
8. 12. 2011 10:47
Re: Ciste vino...
Ty si odtušuj co chceš, ale každému rozumnému člověku je jasné, že se CitiGo stane vládcem segmentu a nikdo na tom nic nezmění. ;-)

PS: Na jaře či v létě tu bude 5d varianta a prodeje ještě narostou. Takže ke konci příštího roku bude situace v segmentu ještě drtivější než tento měsíc.
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 10:52
Re: Ciste vino...
Nevidím, že by Katikakus někde spochybňoval možnou vládu Citigo v segmentu, to je tady jasné každému, že se Škodovka bude prodávat vždy lépe, i kdyby to mělo jen 3 kola.
Jen zpochybňuje výsledky za listopad a má k tomu objektivní důvody.
8. 12. 2011 11:04
Re: Ciste vino...
O těch vánočních soutežích už tady píše poněkolikáté. A já se ptám, kde jsou? Vím o jedné asi největší a to je Impuls. Celých dvacet aut. Zbytek zase zbožná přání.
Zajímavé je, že za objektivní nepovažuje, když mu sem Dixik2 napíše, že je na CitiGo již 1200 závazných objednávek.
;-)
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 11:15
Re: Ciste vino...
Jsi to ty, kdo tady neustále vyzýval k hodnocení prodejů Fiatu 500 za několik let, takže jistě totéž dokážeš udělat i s Citigo, dokonce po tobě nikdo nepožaduje několik let, stačí pár měsíců.
8. 12. 2011 11:17
Re: Ciste vino...
Hodnocení domácího trhu je vždy snazší.
A není to žádná věda napsat, že u nás vždy v segmentu drtivě vede domácí značka. A bude to i zde. ;-)
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 11:21
Re: Ciste vino...
Tvrdí katikakus nebo já něco jiného?
8. 12. 2011 11:35
Re: Ciste vino...
Pánové, vy oba dva tady řešíte v podstatě nesmysl.
A na nic jiného ani neukazuji. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 13:53
Re: Ciste vino...
Ano, ze te predvadis nesmysly si nebylo mozne nevsimnout. Jako ostatne vzdycky....
8. 12. 2011 14:24
Re: Ciste vino...
Že to tovoje hlavička opět nepobrala, to není můj problém. ;-)
Avatar - Katikakus
9. 12. 2011 09:40
Re: Ciste vino...
Kdyz tak koukam na nektere diskuse, ty tve nesmysly nechape krome tebe nikdo. Cim to asi bude?
9. 12. 2011 12:32
Re: Ciste vino...
Nikdo? Ty seš všichni? Bavíš. >:D :yes:
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 10:57
Re: Ciste vino...
Chapani psaneho textu neni tvoji silnou strankou, to uz vime davno. Co tam dal?
8. 12. 2011 10:59
Re: Ciste vino...
Ty o textech moc nemluv, většinou tu totiž nechápeš právě ty... >:D
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 11:03
Re: Ciste vino...
Kdo ma problemy s chapanim je videt v kazde diskusi, v ktere se objevis. Vcera treba pod Avensisem - jelito proti zbytku sveta aneb vsichni jsou blazni jenom ja jsem letadlo... 8-s
8. 12. 2011 11:05
Re: Ciste vino...
>:D Mám ti tady nalinkovat ty tvé "chápající" reakce? >:D

A pod tím Avensisem jsem předkládal pouze jasné fakta. Bohužel pro tebe, ani tak to pro Avensis nevyšlo dobře a v článku o něm to bylo i zmíněno. ;-)

Máš to v hlavě pomalejší, i když si myslíš opak. ;-)
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 11:21
Re: Ciste vino...
Zajiste, mas ve vsem naprostou pravdu. Hlavne si nezapomen vzit prasky...
8. 12. 2011 11:31
Re: Ciste vino...
Tvé předsevzetí moc dlouho nevydrželo. >:D
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 14:04
Re: Ciste vino...
Myslis novorocni? Ponekud ti uniklo, ze Novy rok je az za 3 tydny a to z letoska jsem dodrzel...
8. 12. 2011 14:25
Re: Ciste vino...
>:D A ještě zapomínáš. Pomalý a zapomětlivý Katikakus. ;-) :yes:
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 15:47
Re: Ciste vino...
Kdyz myslis...
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 16:30
Re: Ciste vino...
Samzorejme, promin, ja zapomel...
8. 12. 2011 16:31
Re: Ciste vino...
Neboj, dávno prominuto, u tebe s tím počítám jako s konstantou. >:D
Avatar - white label
9. 12. 2011 09:48
Re: Ciste vino...
Tak já se tady do noci píšu s "vtipnýma" reakcema a ty zase čteš jen toho jossalita. Vy dva se musíte fakt milovat,, no jo, co se škádlivá... ;-) >:-[]
Avatar - Katikakus
9. 12. 2011 10:23
Re: Ciste vino...
Myslis tam dole, tu vymenu s GTIm? Ale jo, to jsem cetl, dobry...

S jossalitem opatrne, aby si to spatne nevysvetlil - uz nahore probehly z jeho strany nejake sblizovaci navrhy, tak jsem to musel rychle utnout... :-O
9. 12. 2011 12:33
Re: Ciste vino...
To víš, musíš umět s lidmi i manipulovat. A k tomu je Katikakus ideální. ;-)
Avatar - Katikakus
9. 12. 2011 12:39
Re: Ciste vino...
Hele jen to moc neprehanej, uz jsem ti rikal, ze na kluky nejsem. tak abys nebyl zbytecne zklamany, Zigmunde... ;-)
Avatar - white label
9. 12. 2011 12:49
Re: Ciste vino...
Obecně si na NETu člověk pohlavím jiného nicku nemůže být jistý nikdy, nemluvě o orientaci.
9. 12. 2011 12:58
Re: Ciste vino...
Tohle je web o autech, ne? ;-)
Avatar - white label
10. 12. 2011 00:15
Re: Ciste vino...
Proto jsem taky napsal to: "obecně"... ;-)
8. 12. 2011 21:26
Re: Ciste vino...
Vládce segmentu? Ano, u nás! Je to jednoduché. Vezmi Twingo, odstraň pí.u z kapoty a vlož tam znak okřídlené slepice a češi se z toho poserou.
Buďme realisti, až bude celoevropsky CITY v top 3 (samozřejmě v segmentu) potom se můžem bavit o úspěchu. Ne že bych nepřál CITYMU úspěch, ale jsem realista ;-) :-)
8. 12. 2011 21:47
Re: Ciste vino...
Tohle by VW nikdy nedovolil. Kdybych si měl vsadit, bude tam Up!. ;-)
8. 12. 2011 22:59
Re: Ciste vino...
? :-O neber to jako útok, jen nevím jak jsi to myslel?
9. 12. 2011 12:34
Re: Ciste vino...
Tak zaprvé Citi ne City. A za druhé, cílem VW není prodávat CitiGo z NFS nejvíc, ale právě Up!. ;-)
9. 12. 2011 13:17
Re: Ciste vino...
Jojo, díky. Název jsem si pak uvědomil, že jsem ho napsal blbě a taky jsem to hned psal, jenže vidím, že se to někde seklo a není to tady :-(
S tím druhým souhlasím, ale boužel stím nic nenaděláme. ;-)
9. 12. 2011 13:20
Re: Ciste vino...
Já s tím ani nic dělat nechci, Up! se mi líbí víc. ;-)
9. 12. 2011 13:26
Re: Ciste vino...
Mě ne, ale celkově smíšené pocity mám ze všech trojčat. Líbí i nelíbí :-O
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 10:50
Re: Ciste vino...
Taky bych si počkal až na únor a březen... Je to jako radovat se z 40 prodaných kusů Genesis, z toho 11 je pro fotbalisty a další pro účely distribuce... Za půl roku uvidíme reálná čísla.
Avatar - Katikakus
8. 12. 2011 11:03
Re: Ciste vino...
Presne tak... :yes:
Avatar - white label
8. 12. 2011 13:31
Re: Ciste vino...
V ČR má na opravdu výraznější prodeje šanci pouze auto se dvěma páry dveří, dokud je nebude mít i Citigo, žádné prodejní zázraky bych nečekal ani tady doma. ;-)
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 15:59
Re: Ciste vino...
Tak zázrak... možná se něco prodá, ale na úkor toho, že se bude prodávat "Škodovka", 5hb zabere...
8. 12. 2011 09:37
Neodpustitelné
Malému autu lze hodně odpustit. Ale vysokou nakládcí hranu a neposuvná zadní sedadla a v podstatě žádný systém sklápění sedaček mu odpustit nelze!!
To by se museli pochlapit a s příchodem 5-ti dvéřové verze to dodělat. Ale víme své...
Rozbalit vlákno
8
8. 12. 2011 09:44
Re: Neodpustitelné
Má být udajně o 100 mm delší,ale co je na tom pravdy nevím.
8. 12. 2011 09:50
Re: Neodpustitelné
a ty tomu věříš >:D v tom případě by byla také o 100 tis. dražší!!!
8. 12. 2011 10:16
Re: Neodpustitelné
Však jsem psal udajně.
8. 12. 2011 11:19
Re: Neodpustitelné
Ále, a kombíky, které jsou delší o více než 10 cm, jsou taky dražší o 100 tisíc? Ani jako vtip to není moc směšné...
8. 12. 2011 11:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 12. 2011 11:32
Re: Neodpustitelné
Pořád lepší, než být tragéd. ;-)
8. 12. 2011 09:58
Re: Neodpustitelné
Delší budou, Fabia se už těď klepe strachy. Jestli ale vychytají taky nějaké mouchy, kdo ví.
8. 12. 2011 10:55
Re: Neodpustitelné
To se mi čoveče nějak nezdá.
Avatar - gld
8. 12. 2011 09:48
káčko
Som už chcel dvíhať obočie, že čo tak zrazu nepodarená dvojička F500 na čele tabuliek. Ešteže sa hneď dočítame o firemnej zakázke. Tak či onak, dobrý výsledok.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Atlis
8. 12. 2011 10:12
Re: káčko
KA je cokolvek len nie nepodarena dvojicka F500. Je to vyborne male auto. Odhliadnuc od faktu, ze som nim najazdil 27tis km a kupil by som ho opat, zasluzilo by si na vacsie predaje. Bohuzial, cenova politika Fordu v CR a SR zabija predaje cohokolvek z ich portfolia, nie len KA.
Avatar - gld
8. 12. 2011 11:36
Re: káčko
Nechcel som nikoho uraziť. Len nevidím dôvod kupovať káčko oproti F500.
Avatar - Atlis
8. 12. 2011 12:26
Re: káčko
neboj, mna to neurazilo ;) dovodov bolo, aspon donedavna pomerne vela - lepsie nastaveny podvozok, lepsie ceny a dokonca ich jazdilo pomerne malo, takze nejaka ta vynimocnost, viac priestoru vzadu a v kufri... 500 bola a aj je stylovejsia, no KA je univerzalnejsie.
8. 12. 2011 13:57
Re: káčko
...lepšie nastaveny podvozok.
Tak po počáteční kritice 500, došlo k už k úpravám, a teď maji nastavení podvozků identický.
Avatar - white label
8. 12. 2011 13:29
Re: káčko
"Bohuzial, cenova politika Fordu v CR a SR zabija predaje cohokolvek z ich portfolia...".
Co se týká ČR, tak větší blbost jsem tu (v tomto ohledu) už dlouho nečetl.
Srovnej si třeba cenu Mondea a Passatu, zvlášť ve vyšších výbavách, navíc Ford je u nás dlouhodobě nejprodávanější importní značkou (střídá se zpravidla s VW), takže řeči o zabití "čohokolvek" z portfolia Fordu, cenovou politikou Fordu, je úplně mimo.
Ka II se neprodává jednak k vůli příliš podobné ceně s větší Fiestou a taky je Ka II vlastně jen menší 3dv. Fiesta (na mini příliš podobný design s Fiestou), proti ní nemá moc co nabídnout, ale to bylo jasné hned po představení Káčka II, viz nejen mé příspěvky v dikusích pod články s jeho představením. Ka I bylo designově nesrovnatelně osobitější a originálnější auto (podobně jako třeba Focus I), navíc za zajímavější ceny, než Ka II.
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 16:03
Re: káčko
Dlouhodobě? Co si představuješ pod takovým pojmen? Před pár lety to byl třeba Renault a to několikrát po sobě.
Nicméně i s cenami nemůžu souhlasit, třeba Golf je aktuálně o dost levnější než Focus. Vždyť začíná na 299 t a za 320t je tady velmi dobře vybavené 1,2 TSI, to Focus je o dost dražší.
Passat netuším, ceníkově je drahý, ale pro fleety pry dokáží vytvořit cenu více jak konkurence schopnou, kolik, to netuším.
Globálně to samozřejmě neplatí, jsou i levné fordy - Fusion, Focus II na konci prodejů.
Avatar - Righ
8. 12. 2011 21:41
Re: káčko
WL ma pravdu, nesouhlasim s nim pouze v poslednim odstavci, kdyz jako pricinu neuspechu Ka II nevidim ani tak podobnost s Fiestou, jako spis prestrelenou cenu a ve srovnani s takovou 500kou nevzhledny design a nedostatecny sex appeal/smrnc.

Ford skutecne spolu s Renckem patri historicky k tem, kteri se cenove nejvice podbizi. At uz modely levnymi ze svy podstaty (Fusion) nebo neskutecne atraktivnimi cenami tradicnich modelu (Mondeo, Focus II). Focus III sice v zadnym pripade levny neni, ale taky mu nevestim zadny dechberouci prodejni uspechy - uvidime pristi rok.

Jinak ten Pasik je fleetum dodavan se slevou 10-15% (mluvim o klasice Variant + 2.0TDI + Comfotline + Business) s tim, ze kdyz jich vezmes treba 50, dostanes samozrejme jeste podstatne lepsi podminky. Mondeo se prodava s jeste vetsi slevou i pres ty neuveritelny akcni ceny, takze kazdopadne zustava o dost levnejsi. Ale Passat je Passat. :yes: ;-)
Avatar - white label
8. 12. 2011 21:52
Re: káčko
Píšeš, že se mnou nesouhlasíš, že jednou z příčin je i (na mini) přílišná podonost s Fiestou a zároveň uvádíš, že design 500ovky funguje lépe. Právě, že kdyby ta 500ka vypadala jak malé GrandePunto, tak si ji za tu cenu nikdo nevšimne stejně jako Káčka II.
Mini musí být buď osobité (Ka I), případně retro (500/Mini), nebo hodně praktické/prostorné i při malém půdorysu (UP), v ničem z toho Kačko II nevyniká a k tomu ta jeho cena.
Avatar - Emel
8. 12. 2011 22:17
Re: káčko
Mě osobně se tedy Káčko dost líbí...
Avatar - white label
8. 12. 2011 22:29
Re: káčko
Já ti to neberu (mně se taky líbí o něco víc, než Fiesta), ale vedle Fiesty si jí zákazníci evidentně nevšímají a má to svou logiku, i když jedním z důvodů je i malý rozdíl v ceně proti Fiestě.
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 22:08
Re: káčko
Reaguji na atuální stav nejprodávanější třídy v ČR - C segment a tam Ford moc cenového podbízení není...
Avatar - white label
8. 12. 2011 22:34
Re: káčko
Ale já jsem jako typický příklad uváděl ceny Mondea vs Passat.
Avatar - white label
8. 12. 2011 21:58
Re: káčko
Dobře, na tvůj Renault jsem trochu zapomněl. Takže se střídá VW, Ford a Renault, spokojený :*) ;-) ? Přesto v celé naší porevoluční historii bude Renault v importu celkově spíš až ten třetí.
Jnak viz Righ 21:41
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 22:07
Re: káčko
No tak možná posledních pár let, dříve to bylo spíše VW, kdo hrál třetí housle... ono se to střídá... ;-) Ale ještě, že jsi se opravil! >:-[]
Avatar - white label
8. 12. 2011 22:32
Re: káčko
Řekl bych, že nejčastěji třetí importovaný byl u nás právě Renault. Zkus to někde dohledat. ;-)
Avatar - 3_diamanty
8. 12. 2011 09:48
co sa cudujete
tych nedostatkov bude mat citigo viacej, nacencana dvojfarebna palubovka je vhodna pre lizacov plastov , kazdemu je jasne ze picanto s pandou su v tejto triede uplne inde ;-) ako citigo

ked miniatuo tak pandu alebo picanto ktore su plnohodnotne auta
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 09:54
Re: co sa cudujete
To máš pravdu >:D Picanto je u nás za listopad opravdu jinde >:D
8. 12. 2011 09:59
Re: co sa cudujete
Sumarizovat budeme za rok.
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 10:30
Re: co sa cudujete
Ani za rok to nebude jinak.
8. 12. 2011 10:49
Re: co sa cudujete
Samozřejmě. :-! :yes:
8. 12. 2011 13:10
Re: co sa cudujete
Podle testů to vypadá, že je hlavně kvalitativně někde jinde. Citigo je sice odrbané až na plech, ale zdá se, že jde o povedenější auto. Ukáže se v celoevropských prodejích za rok, jak si NSF povede.
Avatar - salamoon
9. 12. 2011 22:52
Re: co sa cudujete
suhlasim.

v cesku by skodovka asi mala uspech aj vtedy,ak by zacala vyrabat a predavat 20 rocne favority... >:D
Avatar - Stefič
8. 12. 2011 10:37
Jděte s tím už do...
Vážená redakce ACZ. Jděte už s tím slavným citigo do zadele. 385 článků už snad stačilo
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 10:50
Re: Jděte s tím už do...
Tak zde je jen namátkou několik stejně zaměřených článků. Já zapomněl, že se v tomto nadpise objevilo slovo "Škoda" takže najednou je celý článek PR, je to kec, je jich tu 385 a nikoho nezajímá.

Český trh v listopadu 2011: Škoda Citigo v čele segmentu mini

Český trh v říjnu 2011: Golf a Cee'd vedou dovozovou část nižší střední třídy, Focus mimo TOP5

Český trh v říjnu 2010: Hyundai i30 nejprodávanějším zahraničním modelem

Český trh v září 2011: Nejprodávanější MPV – Roomster, Orlando, S-Max

.....................
8. 12. 2011 11:33
Re: Jděte s tím už do...
>:D
Někdo si prostě nevidí do ... na špičku nosu.
Avatar - Stefič
8. 12. 2011 12:03
Re: Jděte s tím už do...
napiš si do vyhledavače citigo a najde ti to tři stránky článků na téma citigo. Najdi jiné auto, které dostalo tolik prostoru. Kdyby to aspoň skutečně za ten humbuk stálo...obyčejná nákupní taška...
8. 12. 2011 12:22
Re: Jděte s tím už do...
A o čem se má v ČR psát?
Tady se píše o tom, co se čte. Kvůli výdělku za reklamu. Nebo ty bys byl rád, kdyby reklama na tvůj produkt visela pod článkem, který by si přečetlo pár lidí? ;-)
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 12:35
Re: Jděte s tím už do...
Tak v tom případě nevím, proč to řešíš pod článkem, který je o prodejích ve třídě mini a ne o Citigo. To je tam jen zmíněno jako vítěz kategorie.
8. 12. 2011 13:13
Re: Jděte s tím už do...
To jsou články, ve kterých se o Citigo zmínili. jake.auto dává číslo 17. Tím nijak neobhajuji redakci, v recyklaci jsou to mistři. ;-\
Avatar - strýček BOB
8. 12. 2011 10:47
Cítím zde jisté napětí...
Rejže klub je značně nervozní, neb zákazník nebere v potaz krásu asijkého designu [odkaz] a raději kupuje usedlejší model domácí automobilky >:D

Kucí, bude už jenom hůře, na cestě je nová Panda a UP...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 10:52
Re: Cítím zde jisté napětí...
Hele moc by jsem si tu nevyskakoval. Počkej až přijde Topper1982 a vysvětlí ti, jak se picanto rozbíhá >:D
Avatar - Guttalax
8. 12. 2011 16:05
Re: Cítím zde jisté napětí...
:yes:
Avatar - miromen
8. 12. 2011 10:54
Musím se smát
Nejmenši model Škodovky a kolik dokaže nas.rat lidi. >:-[]
Auto je jako celek povedene,designově zajimave a v realu vypada lip než na fotkach. Cena je akoratni a je to Škoda takže dobre prodejni vysledky jsou očekavatelne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 11:11
Re: Musím se smát
Myslím, že to je výstižné shrnutí.

Prostě další model ve třídě mini, co je v něčem lepší v něčem horší a je to domácí značka (prodeje zaručeny)
8. 12. 2011 11:11
Re: Musím se smát
Přesně tak. ;-)

Ale jelikož jsou tu mrkay bychařů, co by kupovali kde co všechno, ale v reálu vlezou akorát do bazáru, tak podle toho vypadají i měsíční statistiky prodejů, které je nebetyčně sejří. >:-[]
8. 12. 2011 10:58
GARÁŽOVÝ CIT
Ten MINI je v tabulce jak pěst na voko. Ale zase na druhé straně, co jiného si v této třídě pořídit? Jasně, když opravdu "pracovní" minivůz, pak CITIho, o tom žádná, koneckonců, euroimage, kterou bude postupně získávat, bude mít kopanec razance třífázové žíly, neboť (mini)image, (mini)prestiž se v Evropě bude logicky násobit číslem... tři.

U citiho bych se dnes snad jen zastavil ve vztahu k jednomu jeho charakteristickému rysu, předurčujícímu veškerou slávu, kterou bude v následujících letech sbírat. Tím rysem je na milimetr přesně nakonfigurovaná karoserie. Auto musí prostě důstojně odvézt i čtyři dospělé osoby. A to se stane, toto bylo splněno. CITI je premiantem obestavěného prostoru a stává se tak jakýmsi třídním SUPERBem. Tedy opět škodovácká trefa.

Drobnosti, ať už se jedná o tlačítko ovládání okna, či absence filcu v kufru bych neabsolutizoval. Naopak bych pochválil Škodu za to, že se mi nesnaží velmouvat naivní přesvědčení, že si pořízením CITIho kupuji RANGE ROVER EVOQUE. Osobně bych CITImu dokonce naordinoval švihadla...

Ono je to vždy otázkou těch otřepaných priorit. Někdo bazíruje na filcu v kufru, jinej (praktik) ví, že u auta jde o vnitřní prostor, o kvalitu sedadla, o ergonomii a o jízdu. Toto je to minimum. Máš-li na víc, sedlej třeba Bentleye, ale neplač, že CITI nemá řadičku obšitou hadí kůží... To všechno potřebné je u CITIho bezpečně na vrcholu své třídy. I proto je už dnes CITI na vrcholu své tabulky. Oprávněně.

BRAVO CITI :yes:
Rozbalit vlákno
34
Avatar - gld
8. 12. 2011 12:46
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Koľko by stál ten koberec v kufri? Dve stovky? Šetrenie na nesprávnom mieste, vyzerá to ako vo favorite pred faceliftom.
8. 12. 2011 12:47
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Koberec v kufru o koupi či nekoupi mini auta nerozhoduje. ;-)
8. 12. 2011 13:55
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Pár takových "drobností" už rozhoduje. A že jich má Citigo dost.
8. 12. 2011 14:26
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Nestyď se a jmenuj. Co rozhoduje o volbě malého vozu? Ať se bavíme konkrétně. ;-)

PS: Dle mne je třeba příklad vážného nedostatku, který nijak vyřešit nelze, 112 kW jako benzínový vrchol ve střední třídě, či dále nemožnost slušné konfigurace.
8. 12. 2011 15:09
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Malý nebo jiný voz, nedostaty, které nejsem ochotný prominout mě prostě odradí. Třeba plech v kufru zkousnu, chybějící tlačítko spolujezdcova okna už hůř, no a sedadla bez aretace poslední nastavené polohy by mě z prodejny vyhnala definitivně. Pevná okna bez vyklápění taky nepotěší. Poslední třídvířko co jsem prohlížel bylo Punto, a to je mělo výklopné (bezvadně to vyvětrá interiér), nevím jak jsou na tom malá a menší auta dnes.
A ten vrchol výkonu - jo, o válec víc a o pár koní taky by neškodilo. Jediný motor ve dvou nevelkých výkonech, to je mizérie. A na domácím trhu. Konfigurace navíc mě zvlášť nezajímají, kupuju výbavu nejblíž mým představám, nikdy s tím nebyl problém.
8. 12. 2011 15:26
Re: GARÁŽOVÝ CIT
No vidíš, že to jde i s argumenty.
Třeba mě by byl plech v kufru malýho auta naprosto ukradený, tlačítko okna bych taky snad ještě přešel a ta aretace by mě možná vadila nejvíc. Ale pokud vezmu fakt, že dozadu se stejně v "99%" případů nikdo soukat nebude, tak bych to až tak neřešil. Další motory by měly přijít, tohle je jen začátek. ;-)

Teď mě ještě napadá, že pokud by mi vadilo neustále upravovat sedadlo, tak bych ostatním nakázal, aby lezli dozadu těma druhejma dveřma. >:-[]
8. 12. 2011 18:03
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Pořád je to o kompromisech. A dost podstatných. U nového auta. Radši něco jiného, s menšími nebo žádnými kompromisy. Není důvod přihmuřovat oko, když platím, tak chci dostat to, co chci. Bez ohledu na značku, zadarmo nedá nikdo nic, škoďárnu zacvakáš stejně jako cokoli jiného.
8. 12. 2011 18:37
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Každému dle jeho gusta. Pro mě je třeba rozhodující velikost interiéru, nějakej kufr aby byl a dobré jízdní vlastnosti. Tohle např CitiGo splňuje, takže si dovedu představit, že mnoho zákazníků osloví. Já ale nejsem typický kupec malého auta.
Avatar - Stefič
8. 12. 2011 15:13
Re: GARÁŽOVÝ CIT
no...pamatuju si před lety diskuze o Thalii a tehdy všem hrozně vadilo nevypolstrované víko kufru. A ejhle....najednou ten stejný detail, který byl velmi odsuzován u Renaultu u Škody nijak nevadí. Naopak... ;-)
Tak si to přiznej...Jsi fanda škodovky a spoustu detailů jsi ochotný přehlédnout. Když s tím přijde jiná automobilka a ještě ne snad koreiská, budeš tu prskat na celé kolo
8. 12. 2011 15:27
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Já? Ale chlapče, mě jsou třeba korejský vozejky jedno. ;-)
Avatar - gld
8. 12. 2011 14:20
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Sa nebavím teraz o kúpe či nekúpe. Sa bavím o tom, že autu mainstreamového výrobcu z roku 2011 vyčuhujú v kufri zvary. A vyzerá to ako na autách o 30 rokov starších. The end.
Avatar - kari.laz
8. 12. 2011 13:22
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Bylo by dobré, kdyby ten koberec přidali alespoň do příplatkové výbavy. Ale pokud si to budou lidi žádat, tak to asi nebude problém tam zařadit.
8. 12. 2011 13:26
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Jen technická, koberec do fabie stojí snad 700 Kč.
Avatar - gld
8. 12. 2011 14:23
Re: GARÁŽOVÝ CIT
DoDo, že áno >:-[]
Avatar - gld
8. 12. 2011 14:51
Re: GARÁŽOVÝ CIT
No budeš oblepovať kufor citiga kobercom. Pekne vyhrnúť rukáve a chemopren vpred.
8. 12. 2011 15:00
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Pokud ten plechovej kufr někomu bude vadit, tak:
a) si citigo nekoupí;
b) si to polepí;
c) si na to zvykne.

Tahleta "óbrchyba" nepatří mezi ty neřešitelné, či mezi ty, které by byly schopny naprosto odradit kupce.
Ale převážně slouží k tomu, aby se zdejší "diskutéři" měli do čeho strefovat. No co, každému dle jeho duševních možností. ;-)
Avatar - Stefič
8. 12. 2011 15:18
Re: GARÁŽOVÝ CIT
dokonalost celku se skrývá v detailech. A mnoho nedotažených detailů dává dohromady zmetek
8. 12. 2011 15:28
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Ale ty detaily musí nějakým způsobem narušovat dojem z vozu - tedy z jízdy, řízení či ovládání.
Jestli je plech v kufru, to bude za jízdy všem úplně jedno. A ti, co se tam nepodívají, tak to ani nepoznají. ;-)
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 16:08
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Nemáš pravdu, za jízdy to může dělat kravál při převozu předmětů v kufru a zvyšuje to hluk od zadních kol.
8. 12. 2011 16:15
Re: GARÁŽOVÝ CIT
A o kolik pane? ;-)
Ze zkušenosti vím, že ti zásadně nepomůže od nějakého hluku ani vytlumení bitumenem. To by ten koberec musel mít tak 5 cm na tloušťku a ještě být napevno přilepený. ;-)
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 16:41
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Takže jsi ve vlastním autě koberce z kufru vyndal jako zbytečnou zátěž? ;-) Já měl dva stejná auta s i bez koberce v kufru a poznat to sic málo, ale šlo. A rozhodně to v tom kufru bez koberce vypadalo jak opravdu chudě... 8-s
8. 12. 2011 16:47
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Né, v kufru mám na koberci ještě gumu, čistě z praktického hlediska. Ale tu jsem si musel dokoupit a DOdělat DOma. ;-)
Avatar - gld
8. 12. 2011 16:49
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Gumu v kufri mám tiež. Ale je rozdiel kúpiť si vaničku a proste ju položiť do kufra, a oblepovať steny kufra kobercom aby mi nové auto nevyzeralo ako z roku 5.
8. 12. 2011 16:52
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Jsem přesvědčen, že ony "panely" do kufru přímo na míru brzy nabídne nějaký výrobce autodílů. Stejně jako se prodávají ony vany do kufru pro xy modelů.
Avatar - gld
8. 12. 2011 20:54
Re: GARÁŽOVÝ CIT
To nepochybne. Ale stále je tam rozdiel medzi vaničkou do kufra a nejakou polepovou sadou koberca.. jedno je funkčný doplnok a druhé je.. DoDo ;-)
8. 12. 2011 15:30
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Ano, ty si vybereš za á. A já to u tebe plně respektuju. ;-)
8. 12. 2011 15:28
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Není mi jasné, proč mám na novém autě cokoli dodělávat nebo opravovat po výrobci.
8. 12. 2011 15:29
Re: GARÁŽOVÝ CIT
A proč bys měl? Možnosti řešení jsem vypsal. Ty si pouze vyber tu, která na tebe pasuje. A nenuť se do CitiGo. ;-)
8. 12. 2011 18:09
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Řešit věci za výrobce není řešení. Připadá mi to, jakoby chytli nostalgii a vraceli se časem zpět. Pamatuju, jak soused koupil fungl Fávo, na půl plynu domú, zvedák, špalky a jal se dodělávat. Teprve za týden začal normálně jezdit.
Dnes se auta prodávají bez rezervy, zbývá už jen čekat, až se vrátí příplatky za bezpečnostní pásy nebo plechovku laku.
8. 12. 2011 18:35
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Plechovku laku jsem měl ve Fávu taky, ale taky nebylo třeba nic dodělávat, aby se auto zprovoznilo. Šlapalo už rovnou z mototechny. ;-)
8. 12. 2011 22:43
Re: GARÁŽOVÝ CIT
Rok výroby? Co si já vzpomínám, byl to jeden z prvních Favoritů v ulici, a neměl třeba dotažené některé matice na kolech, vibroval výfuk, slzilo těsnění, jestli se nemýlím, u převodovky, zadrhávala šaltpáka, švihadla, zámek kapoty, blikaly brzdovky (zamaštěné kontakty na pátých dveřích), blblo výškové nastavení jednoho světlometu, netěsnily dvoje dveře, odstávaly a zadrhávaly dvířka na palubce (tehdy ještě byli v základu!). Bylo toho ještě víc, samé drobotiny, ale nepříjemné. Sousedovy stížnosti jsem v té době musel poslouchat témeř každý den. Ale za to ho má ještě dnes, i když už je to herka.
8. 12. 2011 12:06
Predvadecky
Je naivni si myslet, ze by predvadeci vozy zacali obednavat az po zahajeni prodeje. Predvadecky uz mely prodejci k dispozici drive.
Rozbalit vlákno
5
8. 12. 2011 12:09
Re: Predvadecky
To už tady taky proběhlo, ale do krámu se to moc některým nehodí. ;-)
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 12:26
Re: Predvadecky
První vůz byl vyroben 13.10. Za jak dlouho se dostanou první auta z továrny k prodejcům? Do konce října s těží, navíc by byly první větší registrace až v říjnu a to nebyly. První auto do showroomu dorazily začátkem listopadu, první zákazníkům přišly poslední týden listopadu. Teď je nutno odlišit kolik jich je pro prodejce a distrubuci, kolik prodáno. A vzhledem k 230 prodejcům v ČR...
8. 12. 2011 12:30
Re: Predvadecky
A teď si odpověz, má pro tebe tato informace nějakej zásadnější smysl, než se tu pokoušet plácat po zádech a spekulovat o, ve svý podstatě, kravině, která nemá na nic a nikoho zásadnější vliv?
8. 12. 2011 13:56
Re: Predvadecky
Vetsina prodejcu vystavni kousky neregistruje. Skodovka hodla dodat zakaznikum behem prosince 500 aut (samozrejme, ze na nich zacali delat uz v listopadu), takze behem rijna tech par novinarskych kousku a kolem stovky aut pro autosalony mohli stihnout.
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 21:46
Re: Predvadecky
Výstavní a testovací je něco jiného. Testovací vozidlo, které slouží i delší dobu a ujede několik tisíc km se registruje, plus připočti referenční vozidla...
Avatar - KANKUNEN
8. 12. 2011 13:48
Velorexová bitka
Tady probíhá velká bitka o nejlepší Velorex, ale kdo teda vede nevím.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Andromeda
8. 12. 2011 14:12
Re: Velorexová bitka
Nejen bitva - proběhla klasická adorační procedura, byly zdůrazněny a následně "kvalifikovanou" většinou ihned razantně smeteny jakékoliv výhrady k provedení či funkčnosti a i bylo zvoláno: Halelujá...
No nic, velebit se dá cokoliv a kýmkoliv :-!
Avatar - Bristol
8. 12. 2011 15:04
CITI
ať se to někomu líbí či ne...není to nic neobvyklého...prostě bylo 100% jisté že CITI půjde do čela prakticky okamžitě...teď nebudu polemizovat o tom zda je to dobře nebo špatně...nebo o tom zda je citi v segmentu taky nejlepší...(tady si dovolím pochybovat) jak se říká prodejnost není vším...pro mě má citi několik vážných nedostatků...věřím však že tu v ČR jako krajanovi to prominou a nebude mít problém s prodejem...na náročným trzích minivozů v západní a jižní evropě už to dost možná tak jednoduché nebude...musíme objektivně naznačit že segment A v čechách rozhodně není směrodatný a nikdy nebyl a to z jednoduchého důvodu...většina lidí si raději koupí jedno auto segmentu B nebo C než aby jich měli v rodině víc(však taky prodejnost octávie je toho důkazem)....a dokud bude platit tato šablona...a dokud budou minivozy tak blízko cenově k vozům o třídu větším tak se to nezmění... :yes:
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2011 15:09
ein kessel buntes
Koukám že se diskuse už od začátku pohybuje na estrádní úrovni. >:D Názory jsou různé, nic proti tomu, ale to slovní napadání z obou stran když dojdou argumenty mě vždy pobaví. :-)
Byť můžou být výsledky falešné jako dvojité dno kouzelníkova klobouku (nutno dodat že Citimu by v kufru prospělo, tedy to dno ne klobouk) tak je nad slunce jasné že Citigo tady pojede na pásu až do roztrhání (toho pásu). To ovšem v evropském měřítku nehraje roli. Divím se že vůbec někoho informace o tom že je Cigi nejprodávanější mini v ČR posadí na zadel.
Citi je super co do prostornosti, ale jinak je to naprosto průměrné auto, které mimo ČR díru do světa neudělá. Pokud má někdo chuť se vsadit prosím, jsem soutěživej typ. ;-)
Bulvární článek = bulvární diskuse.
Rozbalit vlákno
1
8. 12. 2011 15:47
Re: ein kessel buntes
K tomu tvému poslednímu odstavci, každý, kdo se trochu orientuje ví, jakou má škodovka roli v koncernu, taky ví, že CitiGo bude na ostatních trzích dostupný až příští rok ve stejnou dobu, jako u nás Up!. A nikdo nepředpokládá, že by měl být tím modelem, který se z NSF bude prodávat nejvíc. Tuto roli bude plnit právě VW Up!. ;-)
Avatar - Guttalax
8. 12. 2011 15:56
Spláskavačka
;-) Bublina Picanta právě splaskla.Bramborové umístění je tak na jeho možnosti :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
8. 12. 2011 19:16
Česká hrdosť
Páči sa mi ako si bratia Česi stoja za svojím/ naším mini skvostom od Škody.
Nechcem byť zlý, ale Citigo by sa dobre predávalo snáď aj bez dverí. Samozrejme, len na domácom trhu.
Prídu mi úsmevné argumenty typu "Ak ti chýba koberec v kufri, tak si ho tam sám dolep." Doba automobilových polotovarov snáď už pominula a dnes by sa to nemalo tolerovať... ale tak čo už.
Netvrdím že je Citigo zásadne zlé, ale nevidím dôvod prečo ho uprednostniť pred kúpou Twinga, prípadne Picanta.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - 3_diamanty
8. 12. 2011 19:45
Re: Česká hrdosť
tak picanto je rozhodne dospelejsie po kazdej stranke ako nedorobene citigo to snad vidi aj steve wonder :yes:

na reci ludi sa vykasli vzdy bude mat niekto iny nazor, podstatna je realita
8. 12. 2011 22:21
Re: Česká hrdosť
Zde přece nejde o žádnou hrdost, zde jde o racionální posouzení, co který model nabízí.

Největší vnitřní prostor nabízí CITI, který za to vděčí nejdelšímu rozvoru. Rovněž tak ve vnitřní šířce kraluje CITI. Koho tedy zajímají prostorové poměry uvnitř auta, kdo potřebuje třeba občas vozit i čtyři dospělé, zvolí nejspíše CITIho. U něho je také nejpřitažlivější přístrojová deska, sedadla a vůbec celá kabina.

Twingo je nepochybně milý vůz, prioritně však orientovaný na dámskou část populace, to samozřejmě vysleduješ i uvnitř, ta hravost není přece určená k tomu, aby Twingo jezdil chlap.

Picanto jede na charakteru velmi velmi (slušně řečeno) kontroverzní vizuality, na druhé straně může někomu lahodit, že i takto malé autíčko může být obdařeno nasupeným výrazem...

Z hlediska kvalit a vyspělosti techniky, notoricky známé z jiných Koncernových modelů, z informací zatím posbíraných k novému motoru, z hlediska praktičnosti karoserie, z pohledu estetiky - doslovné (mini)krásy uvnitř, je volba poměrně jasná. Osobně považuji volbu Citiho za racionální a jedinou možnou (s výhradou Twinga pro mladou holku). V přímé konfrontaci CITI x TWINGO pak vychází CITI vítězně, jako dobře odladěný, harmonický malý/velký vůz, TWINGO je jak autíčko pro bárbínu, ale není to kritika, i ty bárbíny musí něčím jezdit.
8. 12. 2011 22:56
Re: Česká hrdosť
Kdo občas veze víc lidí, ať Citiho nebere - z věčného nastavování svého sedadla zachvíli zblbne.
V málokterém vozíku mini-třídy vypadá chlap chlapsky, Citigo na tom není o nic líp.
V porovnání s Twingem Citigo nemůže být vítěz, vzhledem k drobným, leč početným nedostatkům spíš chudý příbuzný. A jestli chceš, je k mání taky Twingo pro chlapy (není v ceníku ale ochotně přivezou), edice Gordini a Gordini R.S. jsou vydařené a na ně Škoda nemá odpověď. Možná zatím, ale tak hned to jistě nebude.
Zajímalo by mě, jestli je i Up! takové holátko s plechovým kufrem.
8. 12. 2011 23:00
Re: Česká hrdosť
>:D To twingo pro chlapy jsem nucenej zaparkovat do dalšího ročníku Zlatého ventilku. Twingo Gordini je přece též pro holky, pro rychlejší (?) holky. Koukám, že nejen o autech, ale ani o chlapech toho zatím moc nevíš ;-)
8. 12. 2011 23:26
Re: Česká hrdosť
Co je to prosím tě Zlatý ventilek? To je nějaká rally? :-)
8. 12. 2011 23:29
Re: Česká hrdosť
:-) [odkaz]
8. 12. 2011 23:39
Re: Česká hrdosť
Aha, a jaká je cena pro vítěze? >:D
8. 12. 2011 23:42
Re: Česká hrdosť
Bylo to už v jednom z minulých ročníků, tuším litr vyjetýho oleje z moskviče v pet lahvi... >:D ;-)
9. 12. 2011 13:20
Re: Česká hrdosť
Tak to nesoutěžím, mě to zmlaskne jen vyjetý olej ze žigula >:D
Avatar - white label
8. 12. 2011 23:49
Re: Česká hrdosť
Všeobecná popularita - k nezaplacení...
9. 12. 2011 18:08
Re: Česká hrdosť
A kdo je to GTI? Tipuju na místního šaška. Akorát si vynucuje pozornost poněkud zvláštně. Jako kdyby si myslel, že má patent na pravdu. Hurvínek.
Avatar - white label
10. 12. 2011 00:19
Re: Česká hrdosť
A to se ptáš mě? Dyť podle nicku jste vlastně příbuzní... a to vynucování pozornosti máte také společné, rozdíl je jen v tom, že on je v tom mnohem úspěšnější... :*) >:-[]
10. 12. 2011 10:03
Re: Česká hrdosť
Tak to těžko. Grand Turismo je filosofie, ne jeden podělanej vůz se třemi písmeny v názvu.
Avatar - pumpkin
8. 12. 2011 23:15
Re: Česká hrdosť
Mne teda Twingo príde rovnako unisex ako Citigo. Po facelifte detto. Samozrejme, že v zodpovedajúcej farbe. Toto je ale skôr rozdielne vnímanie vkusu, ktoré je asi spôsobené vekovým rozdielom. Zatiaľ čo mne príde Citigo nudné a v podstate bez možnosti personalizácie, tebe to naopak môže vyhovovať.
Okrem toho na Twingu nevidno detaily, pri ktorých sa šetrilo. Pri Citigo je to dosť okaté a zatiaľ tomu nepomáha ani lepšia výbava. Ale možno to časom upravia, pozakrývajú holé plechy, prerobia otváranie okien...
A o priestore to nebude. Na občasné prevezenie 4 dospelých stačí aj Fiat 500 alebo Seat Arosa. akonáhle by to malo byť pravidelné vozenie, neuspeje ani Citigo.
8. 12. 2011 23:29
Re: Česká hrdosť
Na ten prostor pozor, roli hrají skutečně centimetry. Jinak jsem se nyní díval na snímky toho kufru a myslím, že je to neudržitelné, nějaký kryt by tam Škoda měla dát, jsou tam vidět i svary ukotvení sedadel, no tohle je opravdu nevzhledné.
Avatar - white label
8. 12. 2011 23:34
Re: Česká hrdosť
Stačí si jen připlatit za "kufr-tepich" paket..., nebo si levněji vybereš z originálního příslušenství metr čtvereční jekoru a plechovku chemoprenu... :-O >:-[]
8. 12. 2011 23:37
Re: Česká hrdosť
>:D Tohle mi fakt nedoklapává, auto které má speciální navigaci (asi abych nezabloudil na cestě do globusu) a oni nechají ten holej plech v kufru.
Avatar - white label
8. 12. 2011 23:47
Re: Česká hrdosť
Položky originálního příslušenství Škoda (peněz):

Navigace "Globus Premium" s 8" barevným LCD
Navigace "Lidl Discont" s 6" monochromatickým LCD
m2 šedého jekoru*

* - jiný barevný odstín dle výběru pouze v režimu individual
- plechovka chemoprenu v ceně
8. 12. 2011 23:51
Re: Česká hrdosť
Málem jsem si překlik na Škoda auto... >:D
Avatar - white label
8. 12. 2011 23:54
Re: Česká hrdosť
Jen aby ses po překliknutí nakonec nedivil ještě víc... :-O >:D
Avatar - white label
8. 12. 2011 23:59
Re: Česká hrdosť
Např.:

- Navigace Social Edition - recyklovatelný ekokarton s modrobílou mapou Evropské Unie

- Kufr "čalouněný" mikrotenovou folií
:-O 8-s
9. 12. 2011 00:02
Re: Česká hrdosť
Teď jsem tam byl a motá se mi hlava, ta výbava je jak z eska - sportovní paket, lux paket, paket pro špatnou a hodně špatnou cestu, katapult na místě řidiče... >:D tempomat, klimačka... Fakt dobrý.
Avatar - white label
9. 12. 2011 00:07
Re: Česká hrdosť
U toho katapultu doporučuju nezapomenout i na příplatek za velké střešní okno, teda pokud to není vyloženě vánoční dárek pro tchýni s řidičákem... >:-[]
Avatar - white label
9. 12. 2011 00:13
Re: Česká hrdosť
Ony tchýně mají obvykle tak tvrdou hlavu, že ten šíbr nepotřebujou ani ke katapultu... ;-)
Avatar - pumpkin
8. 12. 2011 23:36
Re: Česká hrdosť
Snáď to vyriešia dákou sériou vylepšení ako mal Favorit. :-)
9. 12. 2011 10:43
Klicovy uspech
Zasadni budou prodeje v zemich, kde se mini prodavaji nejvic, tj. Italie, Francie, Spanelsko. Tj. zeme, kde ma velmi silne postaveni PSA, Renault a Fiat - mimochodem tradicni vyrobci mini kategorie.
Bude o to tezsi, ze v tomhle segmentu VAG zatim neslavil prilis velke uspechy.
Rozbalit vlákno
2
9. 12. 2011 12:38
Re: Klicovy uspech
Jizani taky umi byt studeni cumaci, ale ne tak, aby dali prednost citigu pred mii, nebo petistovkou.
Avatar - skejpa
10. 12. 2011 13:20
Re: Klicovy uspech
No tak petikilo zrovna nebude konkurent citigo. Duvod je jasny - cena. Jsou tam ale jini adepti na konkurenci a mam takovy pocit, ze mimo ČR Citigo takovy slagr nebude.