Re: Ani nie, ja zvedavy nie som aj ked vie prekvapit
fu ty si odkial?? neviem o čom tu točiš,ale evidentne do všetkeho vidiš a už maš novu škodu otestovanu a vysledky crash testou na stole >:D už to tu vzdaj a bež hladať zdravy rozum,lebo ten ti chyba :-!
příčku střechy zrušili už u Fabie v rámci zefektivňování výrobního procesu. Zákazník to nepozná a ti co se otočej na střechu už si asi nikdy stěžovat nebudou >:D 4 hvězdy to určitě udělá. Co ztratí na domlácenejch figurínách při testech zase doženou za standartní ESP, připomínač pásů na všech sedadlech možná i v kufru a dalších ***inách >:D
Za prvé primární funkce střešních příčníků není ochrana při převrácení na střechu a za druhé nevím o tom, že by první nebo druhá generace střešní příčníky neměla. Nevím, jak jsi na to přišel.
Tak teď jsem zmatený, co vlastně "příčkou střechy" myslíš. Já myslím tu, co je pod střechou mezi B sloupky a ta je jak na obou Fabiich, tak Roomsteru, jak je vidět i na tvých obrázcích. Myslíš tu samou, jen by podle tebe měla být masivnější?
Dělal jsi snad výpočty karoserie, že dokážeš posoudit, co ten příčník vydrží? Věř, že pro boční náraz je u Škodovek dostatečně dimenzovaný. Koneckonců má při něm pouze podpůrnou funkci a v některých autech by reálně pro boční náraz ani nemusel být. Je tam pak jen pro zamezení vibracím střechy. A při převrácení na střechu musí kabinu podržet boční sloupky. Když ty ji nepodrží, je úplně jedno, jestli pod střechou je nebo není příčník.
Swift má podobně dimenzovaný příčník jako Fabia, akorát se v Suzuki rozhodli, že příčník "obejdou" stropním panelem a získají několik milimetrů pro hlavy, zatímco ve Fabii běží obložení až pod příčníkem a je pak mezi stropním panelem a střechou víc místa. Vypadá to líp a vejde se ti do stropu bez "boulí" i zadní lampička.
Jo a Roomster v provedení bez panoramatického okna střešní příčník mezi B sloupky má. A druhý na úrovni zadních dveří, stejně tak má dva příčníky Fabia Combi.
Ted jeste uplne ne ;-) ale smeruje to k tomu, uvidis za 10 let, kde bude
Skoda a kde VW...kdo bude mit prednost u Nemcu ? Hadej ? My jsme pro ne stale jen levna pracovni sila, jako za valky, bohuzel ;-\
Teraz ešte nie? Ty ako pokladáš postavenie Škody v koncerne za rovnocenné oproti ostatným značkám? Škoda je úplne na konci, ešte aj ten Seat čo je na obtiaž má lepšiu pozíciu...
Ako ja osobne držím Škode palce a fandím jej, ale dajte si pre boha už dole tie ružové okuliare.
Pozor! Pro někoho je škoda sice low end ale taky proč. Spouta lidí říká že se jedná o náhradní díly VW a je to pravda. Stačí se trošku více kouknout jak to tehdy bylo se Superbem, co vše jim VW nedovolil.... Nakonec němci stejně zjistili že superb je pro ně výhodnější než passat a proto ho kupují víc. Teď se šeptá v kruzích automobilky že VW zastaví výrobu a vývoj superbu aby nebral zakázky... Navíc věrný čech co měl starou 120, feldu.. zase koupí škudu.
panda je tu spomenuta už 100krat ,fotky z patentoveho uradu som už videl a bude to ccelkom zaujimave aj ked mi to pride ako brazilske uno a tu sme v eu to frči trošku ina liga...to uno by som dal vedla sandera ,logana ...
ide mi skor o to,že panda mala byť predstavena už davno,ale dobre stane sa tak snad teraz a dalej čo? čo ešte predstavy fiat ja som bol v tom ,že chysta zdrvujucu modelovu ofenzivu
Up! byl představen v sobotu, resp. fyzicky bude ve Frankfurtu, Panda nebyla představena zatím vůbec, fyzicky bude také až ve Frankfurtu, ale dobre stane sa tak snad teraz a dalej čo? Čo ešte predstavy VW? Ja som bol v tom ,že chysta zdrvujucu modelovu ofenzivu. Viz [odkaz]
vw pušta do sveta nove auta postupne preds novy up,polo aktualne,golf to iste ,eos po facelifte,novy golf kabrio,tiguan fl,touran vyrazny fl,scirroco stale aktualne ,sharan novy,tuareg novy, passat fl,caddy,transporter tiež nove ,vw ma prakticky celu modelovu ponuku vynovenu ,ano čaka sa na fl passata cc. fiat ako poslednu novinku mal Doblo...
len ti chcem naznačiť,že volkswagen ma aktualnu celu ponuku...no pre teba možno ,pre ma to je facelift,lacnejšia alternativa ,o to viac snad investuju do novej generacie...to iste predsta urobil s golfom spraviť polgeneračnu obmenu za menej eur ...
Nejdřív se blbě ptáš, pak vykládáš o faceliftech a nových generacích X let zpětně podle potřeby jak se ti to hodí do krámu. Končím, s mimoněm nemá cenu dál diskutovat.
Ještě si sem něco připiš, ať jsi poslední a máš navrch...
asi tak ,človek mu ešte nahra do karat ,nech si kopne že vw ma golfa a passata a označuje ich za nove verzie aj ked su to len rozsiahle facelifty čo všetci beztak vieme a on sa urazi >:D
1. Nejdřív jsem jen konstatoval, že vzhledem k předpokládané ceně VW a Škody by byla návštěvnost asi pravděpodobně větší u té Škody (oba víme, že je to blbost, bylo to jen takové lehké popíchnutí), ale tvojí reakcí jsi mi to potvrdil (to taky nelze mít za beznou minci). Furt ta diskuse byla v mezích.
2. Ale potom, zcela mimo, se začal lancer24, blbě ptát a navážet do Fiatu, což mu bylo jednoduše vyvráceno.
3. Pak už lancer24 jen víceméně vedl svou o novinkách a faceliftech VW X let zpětně, podle své potřeby a o ničem jiném dalším nebyla řeč.
4. Diskusi jsem uzavřel jen proto, že mlel stále svou, viz bod 3, a podle mého ani v ní o nějakou pravdu nešlo, pominu-li výčet novinek, což je na obou stranách 1:1 (Up : Panda).
Hele, já sám vím, že tu naposled cosi plental o okopírovaném interiéru Up od Fiatu, sám jsem ti naznačil, že to není pravda a dal odkazy.
Ty se tu vždycky utopíš ve vlastní neznalosti, ale dokud ty znalosti mít nebudeš, tak se tu budeš jen dobrovolně fackovat. ;-)
Bavit se o designu, je vždy subjektivní věc, a beru i nějaké to rýpání do sebe/druhého. Ale jako lancer24 neumět počítat 1:1 novinek, to je na mě moc... A v týhle diskusi projevil zásadní neznalosti počtů především on. :-)
Chlapci, máte slabý prehľad. Nové Coupe už je na svete. A pozrite ako z neho sála ten taliansky temperament, tá radosť, vášeň. Je zábavné, veselé nie nudné ako to .....
... a hlavne má dušu !
[odkaz] :-)
Sa smejete ale doviezť challenger za americké ceny do európy (kľudne aj pod znakom fiatu) tak si metrosexuálne kupátka v štýle šíro a spol ani neškrtnú.
S těmi cenami v USA je to složitější. Na tomto a podobných webech se s oblibou uvádějí (pro jednoduchost) ceny bez daní (lokální daně jsou v každém státě unie výrazně jiné). U nás v EU se ceny také porovnávají velmi obtížně, jsou obrovské rozdíly jak v DPH tak v dalších lokálních daních.
Takže opticky vypadají vozy prodávané v USA levnější ale skutečnost je vcelku jiná a hodně záleží na tom, v jakém státě se vůz registruje.
Avast? No, děkuju, po zkušenostech, kdy jsem každý půlrok přeinstalovával počítač, protože mi padnul systém, nechci Avast ani vidět. Raději si zaplatím ročně 1200 za Nortona :-)
Avast vyborny Antivir rozhodne neni. Nerikam ze je spatny, ale ma sva ale..
Mne na vsech pocitacich uz nekolik let bezi NOD, ten opravdu patri ke spicce.
Jo Škoda pod VW nevyrábí vyloženě nefukční auta >:D Ale dávám přednost jinému koncernu.Pokud bych si měl vybrat mezi avastem a škodou,tak avast vítězí.Používám ho několik let a bez nejmenších problémů,což o škodě nemohu říci,ale je to jen das auto ;-\ A tenhle trpaslík by na mém parkovišti určitě místo nenašel. >:-[]
Jestli to má být opravdu posazeno velikostně nad fabii, tak to bude minimálně prodloužené. Ale spíše by jsem zastával názor, že to bude na součastné octavii, jeslikož nová má být větší a má to být chudý příbuzný Passatu. Tím VW smázne výhody Škdovky. Nový "Rapid" proti Golfu, octa proti Passatu a Superb v další generaci ještě o něco větší a půjde do kategorie vyšší střední. Tím VW dosílí, že ve srovnání vždy bude model VW jasně lepší než model od Škodovky.
Osobně si myslím, že by projekt levného auta lépe slušel SEAT-u, tedy značce, která má v porovnání se Škodovkou takřka nulové jméno a historii, založenou na výrobě licenčních vozidel.
V případě nového českého modelu lze očekávat degradaci dosud nemalé "škodovácké" kvality, hlavně v interiéru...
Otázkou je, zda-li bylo emocionální směřování SEAT-u správné... nehledě na španělský původ značky. Jestliže ano, měl být součástí nabídky temperamentní roadster... klidně na bázi Leonu.
ale k čemu, taková malá potvora bude mít stejnou prodejnost jako kolínské trio, ... nic moc velkou, protože tyto malá auta prakticky moc nevidívám, takže český trh zůstane z části uchráněn, za to ten zahraniční si myslím zgustne.
Musím pochválit kukuč auta, který je podle mne vydařenější než u VW. silné prodeje tipuji v Anglii, Rakousku
Kolínské trio nebude nikdy chápáno jako české, oni se ani nikdy nesnažili hrát na nějakou českou strunu. Naproti tomu Hyundai dělá co může aby byly produkty z Nošovic brány jako české.
Z toho pro mne vyplývá že všichni ostatní v této třídě to mohou zabalit (chápáno v ČR), zaplaťpánbu to nebude pro zaměstnanost na Kolínsku mnoho znamenat.
Zajímavá je absence dieselu, Kolíňata prodávají 30% v dieselu 1,4, VW do toho nejde i když má motor který by mohl vykazovat hodnoty pod 80 g CO2 tak jak to chce udělat Kia s Rio a Picantem (1,1 CRDi)? Jen jestli nedělají na nějakém pidihybridu nebo na diesel dvouválci.... Koncepty 1,2 TDI hybrid a 0,8 TDI tady již byly vystaveny.
Benzin ma spotrebu 4.2, diesel by mel kolik? 3.9? Tzn pri soucasnych cenach cca 10 tisic za zivotnost auta. S perspektivou problemu s ucpanym filtrem pevnych castic a vjezdem do center mest. Nedivim se, ze diesel neni a asi nebude.
Teda to mi pověz, kde vidíš pro oba tyto pojízdné walkmany - VW UP i Škoda XX cílovou skupinu.! Já teda fakt nerozumím tomu, proč se do tohoto segmentu, který na cestách skoro ani nevidím (kolíňata, Clio, Picanto) cpou.
krom toho, někde jsem četl, že o minivozy po krizi není zájem. A domu bych to koupit přímo zakázal. To už raději motorku BMW C1 ! Taky má střechu a stěrač! :yes: