Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda na IAA 2011: Slovenské mini nedorazí, ale bez novinek stánek nebude

Volkswagen Up! si ve Frankfurtu udrží exkluzivitu co do světovosti jeho premiéry.
Zpět na článek
24. 8. 2011 09:36
24. 8. 2011 09:40
24. 8. 2011 13:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2011 16:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2011 11:12
24. 8. 2011 14:37
24. 8. 2011 15:02
24. 8. 2011 21:50
24. 8. 2011 09:21
asi ma ukamenujete
ale celkom som zvedavy a tešim sa čo nove nam Škoda opať raz predvedie
Rozbalit vlákno
15
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 10:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 8. 2011 10:10
Re: Ani nie, ja zvedavy nie som aj ked vie prekvapit
fu ty si odkial?? neviem o čom tu točiš,ale evidentne do všetkeho vidiš a už maš novu škodu otestovanu a vysledky crash testou na stole >:D už to tu vzdaj a bež hladať zdravy rozum,lebo ten ti chyba :-!
24. 8. 2011 10:22
Re: Ani nie, ja zvedavy nie som aj ked vie prekvapit
Chorej rozum se neposadí ano do Merkavy. Prej nebezpečná pro posádku. >:D
24. 8. 2011 11:17
Re: Ani nie, ja zvedavy nie som aj ked vie prekvapit
A bez příčky na střeše...
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 8. 2011 15:31
Re: Ked Fabia nema stredovu priecku tak preto
příčku střechy zrušili už u Fabie v rámci zefektivňování výrobního procesu. Zákazník to nepozná a ti co se otočej na střechu už si asi nikdy stěžovat nebudou >:D 4 hvězdy to určitě udělá. Co ztratí na domlácenejch figurínách při testech zase doženou za standartní ESP, připomínač pásů na všech sedadlech možná i v kufru a dalších ***inách >:D
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Astene
24. 8. 2011 20:58
Re: Ked Fabia nema stredovu priecku tak preto
Za prvé primární funkce střešních příčníků není ochrana při převrácení na střechu a za druhé nevím o tom, že by první nebo druhá generace střešní příčníky neměla. Nevím, jak jsi na to přišel.
Avatar - zdravy rozum
25. 8. 2011 08:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Astene
25. 8. 2011 18:37
Re: Ked Fabia nema stredovu priecku tak preto
Tak teď jsem zmatený, co vlastně "příčkou střechy" myslíš. Já myslím tu, co je pod střechou mezi B sloupky a ta je jak na obou Fabiich, tak Roomsteru, jak je vidět i na tvých obrázcích. Myslíš tu samou, jen by podle tebe měla být masivnější?
Avatar - zdravy rozum
25. 8. 2011 21:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Astene
25. 8. 2011 21:55
Re: Ked Fabia nema stredovu priecku tak preto
Dělal jsi snad výpočty karoserie, že dokážeš posoudit, co ten příčník vydrží? Věř, že pro boční náraz je u Škodovek dostatečně dimenzovaný. Koneckonců má při něm pouze podpůrnou funkci a v některých autech by reálně pro boční náraz ani nemusel být. Je tam pak jen pro zamezení vibracím střechy. A při převrácení na střechu musí kabinu podržet boční sloupky. Když ty ji nepodrží, je úplně jedno, jestli pod střechou je nebo není příčník.

Swift má podobně dimenzovaný příčník jako Fabia, akorát se v Suzuki rozhodli, že příčník "obejdou" stropním panelem a získají několik milimetrů pro hlavy, zatímco ve Fabii běží obložení až pod příčníkem a je pak mezi stropním panelem a střechou víc místa. Vypadá to líp a vejde se ti do stropu bez "boulí" i zadní lampička.
Avatar - Astene
26. 8. 2011 16:18
Re: Ked Fabia nema stredovu priecku tak preto
Jo a Roomster v provedení bez panoramatického okna střešní příčník mezi B sloupky má. A druhý na úrovni zadních dveří, stejně tak má dva příčníky Fabia Combi.
Avatar - Litrico
24. 8. 2011 09:36
City hadam nie
Ved sme tu mali Hondu City. Skoda Go by bola v pohode
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
24. 8. 2011 10:48
Re: City hadam nie
U nás jazdili Ikarusy 280 GO (Generálna oprava) Banská Bystrica, ale inak súhlas. Marketing sa s tým názvom môže pekne pohrať.
Avatar - petrumr
24. 8. 2011 21:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 8. 2011 09:40
Uz to zacina...
Skoda low end, VW stred, Audi top >:D
No vlastne :'-(
Rozbalit vlákno
5
24. 8. 2011 10:03
Re: Uz to zacina...
škoda low end? >:D napiš k tomu viac
Avatar - jazva
24. 8. 2011 11:32
Re: Uz to zacina...
čo na tom treba viac písať? Vrámci koncernu je Škoda lowend...
24. 8. 2011 14:03
Re: Uz to zacina...
Ted jeste uplne ne ;-) ale smeruje to k tomu, uvidis za 10 let, kde bude
Skoda a kde VW...kdo bude mit prednost u Nemcu ? Hadej ? My jsme pro ne stale jen levna pracovni sila, jako za valky, bohuzel ;-\
Avatar - jazva
24. 8. 2011 14:41
Re: Uz to zacina...
Teraz ešte nie? Ty ako pokladáš postavenie Škody v koncerne za rovnocenné oproti ostatným značkám? Škoda je úplne na konci, ešte aj ten Seat čo je na obtiaž má lepšiu pozíciu...

Ako ja osobne držím Škode palce a fandím jej, ale dajte si pre boha už dole tie ružové okuliare.
24. 8. 2011 18:28
Re: Uz to zacina...
Pozor! Pro někoho je škoda sice low end ale taky proč. Spouta lidí říká že se jedná o náhradní díly VW a je to pravda. Stačí se trošku více kouknout jak to tehdy bylo se Superbem, co vše jim VW nedovolil.... Nakonec němci stejně zjistili že superb je pro ně výhodnější než passat a proto ho kupují víc. Teď se šeptá v kruzích automobilky že VW zastaví výrobu a vývoj superbu aby nebral zakázky... Navíc věrný čech co měl starou 120, feldu.. zase koupí škudu.
24. 8. 2011 09:50
Vzhledem k tomu,
že Škoda bude to samé a za menší peníz, by nikdo ke stánku VW ve Frankfurtu nedorazil... Maximálně GTI a jossalito.
Rozbalit vlákno
38
24. 8. 2011 09:56
Re: Vzhledem k tomu,
Osobně bych se šel raději podívat na škodovku. ;-)
Já VW nikdy neměl.
24. 8. 2011 10:05
Re: Vzhledem k tomu,
mna zaujima aj seat celkom ,dufam,že minimalne prednou častou si tie auta vydobiju nejaku tu originalitu
24. 8. 2011 10:06
Re: Vzhledem k tomu,
Překvapuješ. GTI tam tedy bude jako kůl v plotě. ;-)
24. 8. 2011 10:13
Re: Vzhledem k tomu,
To je mi tak nějak jedno, on už je dospělý a neztratí se. ;-)
24. 8. 2011 10:04
Re: Vzhledem k tomu,
nože napiš čo nove chysta fiat a spol do frankfurtu? a tie prevzate ameriky nemusiš vypisovať niečo nove vlastne >:D
24. 8. 2011 10:09
Re: Vzhledem k tomu,
O Pandě jsi neslyšel, nebo ještě neumíš číst?
24. 8. 2011 10:13
Re: Vzhledem k tomu,
panda je tu spomenuta už 100krat ,fotky z patentoveho uradu som už videl a bude to ccelkom zaujimave aj ked mi to pride ako brazilske uno a tu sme v eu to frči trošku ina liga...to uno by som dal vedla sandera ,logana ...
24. 8. 2011 10:18
Re: Vzhledem k tomu,
Je sice spomenuta už 100krat, ale blbě ses zeptal po 101.
24. 8. 2011 10:19
Re: Vzhledem k tomu,
ide mi skor o to,že panda mala byť predstavena už davno,ale dobre stane sa tak snad teraz a dalej čo? čo ešte predstavy fiat ja som bol v tom ,že chysta zdrvujucu modelovu ofenzivu
24. 8. 2011 10:28
Re: Vzhledem k tomu,
Up! byl představen v sobotu, resp. fyzicky bude ve Frankfurtu, Panda nebyla představena zatím vůbec, fyzicky bude také až ve Frankfurtu, ale dobre stane sa tak snad teraz a dalej čo? Čo ešte predstavy VW? Ja som bol v tom ,že chysta zdrvujucu modelovu ofenzivu. Viz [odkaz]
24. 8. 2011 10:34
Re: Vzhledem k tomu,
vw pušta do sveta nove auta postupne preds novy up,polo aktualne,golf to iste ,eos po facelifte,novy golf kabrio,tiguan fl,touran vyrazny fl,scirroco stale aktualne ,sharan novy,tuareg novy, passat fl,caddy,transporter tiež nove ,vw ma prakticky celu modelovu ponuku vynovenu ,ano čaka sa na fl passata cc. fiat ako poslednu novinku mal Doblo...
24. 8. 2011 10:38
Re: Vzhledem k tomu,
Do kterýho roku zpětně chceš ty novinky vyjmenovávat? A co to meleš o Passatu fl, když to přeci byla "nová" generace?
24. 8. 2011 10:42
Re: Vzhledem k tomu,
len ti chcem naznačiť,že volkswagen ma aktualnu celu ponuku...no pre teba možno ,pre ma to je facelift,lacnejšia alternativa ,o to viac snad investuju do novej generacie...to iste predsta urobil s golfom spraviť polgeneračnu obmenu za menej eur ...
24. 8. 2011 10:49
Re: Vzhledem k tomu,
Nejdřív se blbě ptáš, pak vykládáš o faceliftech a nových generacích X let zpětně podle potřeby jak se ti to hodí do krámu. Končím, s mimoněm nemá cenu dál diskutovat.
Ještě si sem něco připiš, ať jsi poslední a máš navrch...
24. 8. 2011 10:50
Re: Vzhledem k tomu,
snadha o diskusiu s tebou je zbytočna .prajem pekny den ;-)
24. 8. 2011 10:55
Re: Vzhledem k tomu,
No alfista má totiž jen jednu pravdu, tu svojí. ;-)
24. 8. 2011 10:56
Re: Vzhledem k tomu,
asi tak ,človek mu ešte nahra do karat ,nech si kopne že vw ma golfa a passata a označuje ich za nove verzie aj ked su to len rozsiahle facelifty čo všetci beztak vieme a on sa urazi >:D
24. 8. 2011 11:24
Re: Vzhledem k tomu,
1. Nejdřív jsem jen konstatoval, že vzhledem k předpokládané ceně VW a Škody by byla návštěvnost asi pravděpodobně větší u té Škody (oba víme, že je to blbost, bylo to jen takové lehké popíchnutí), ale tvojí reakcí jsi mi to potvrdil (to taky nelze mít za beznou minci). Furt ta diskuse byla v mezích.
2. Ale potom, zcela mimo, se začal lancer24, blbě ptát a navážet do Fiatu, což mu bylo jednoduše vyvráceno.
3. Pak už lancer24 jen víceméně vedl svou o novinkách a faceliftech VW X let zpětně, podle své potřeby a o ničem jiném dalším nebyla řeč.
4. Diskusi jsem uzavřel jen proto, že mlel stále svou, viz bod 3, a podle mého ani v ní o nějakou pravdu nešlo, pominu-li výčet novinek, což je na obou stranách 1:1 (Up : Panda).
24. 8. 2011 11:29
Re: Vzhledem k tomu,
Hele, já sám vím, že tu naposled cosi plental o okopírovaném interiéru Up od Fiatu, sám jsem ti naznačil, že to není pravda a dal odkazy.
Ty se tu vždycky utopíš ve vlastní neznalosti, ale dokud ty znalosti mít nebudeš, tak se tu budeš jen dobrovolně fackovat. ;-)
24. 8. 2011 11:49
Re: Vzhledem k tomu,
Bavit se o designu, je vždy subjektivní věc, a beru i nějaké to rýpání do sebe/druhého. Ale jako lancer24 neumět počítat 1:1 novinek, to je na mě moc... A v týhle diskusi projevil zásadní neznalosti počtů především on. :-)
24. 8. 2011 11:53
Re: Vzhledem k tomu,
Šlo o jedno, fiat na druhý největší evropský autosalon přiveze jeden(!) model. To je na Fiat malo. ;-)
24. 8. 2011 12:00
Re: Vzhledem k tomu,
No vžďyť, jak píšu výše, také VW bude mít 1 model (bavíme se snad o novinkách..). To je na téměř největšího světového výrobce ještě méně. ;-)

A už nezdržuj, jedu se koupat...
24. 8. 2011 12:04
Re: Vzhledem k tomu,
Neukazuj prstem na VW, ten má nových modelů plnej krdel. Koukni do stáje fiatu, tam je to jeden dýchvičný veterán vedle druhého. >:-[]

A užij si koupání. Dneska to přijde vhod. ;-)
24. 8. 2011 12:10
Re: Vzhledem k tomu,
Sice dýchavičný, ale sběrateli ceněný. VW dobrý jen k přetavení na pluhy.. >:D

Fakt už jedu...
24. 8. 2011 13:52
Re: Vzhledem k tomu,
A kde ich plný krdel vzal?
24. 8. 2011 14:16
Re: Vzhledem k tomu,
Vojak sa stará, vojak má. ;-)
24. 8. 2011 20:17
Re: Vzhledem k tomu,
Skôr iba plnú hubu.
Avatar - jazva
24. 8. 2011 11:34
Re: Vzhledem k tomu,
no že sme tu v EU už chvalabohu zistili aj u VW a konečne zarezali brazílsku líšku. Ale že im to trvalo dlho predlho... >:-[]
24. 8. 2011 10:14
Re: Vzhledem k tomu,
To je celá ta modelová ofenzíva, co makaróni slibují už nějaký ten pátek? >:D
24. 8. 2011 10:18
Re: Vzhledem k tomu,
ešte rozmyšlam na čo by sa dalo nalepiť znak fiatu a predať to u nas , mam napad čo takto dodge challenger,ako fiat coupe 2012? >:-[]
24. 8. 2011 10:21
Re: Vzhledem k tomu,
Sice trošku narostl, ale ty křivky! To je přece Fiat! >:-[]
No srovnej:
[odkaz]
[odkaz]
24. 8. 2011 10:35
Re: Vzhledem k tomu,
hovorim je to tak retro coupe
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 8. 2011 11:07
Re: Vzhledem k tomu,
ROFL! >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ham.
24. 8. 2011 17:49
Re: Vzhledem k tomu,
:yes: Bingo
Avatar - abacus
24. 8. 2011 17:57
Re: Vzhledem k tomu,
Chlapci, máte slabý prehľad. Nové Coupe už je na svete. A pozrite ako z neho sála ten taliansky temperament, tá radosť, vášeň. Je zábavné, veselé nie nudné ako to .....
... a hlavne má dušu !
[odkaz] :-)
Avatar - gld
24. 8. 2011 15:25
Re: Vzhledem k tomu,
Sa smejete ale doviezť challenger za americké ceny do európy (kľudne aj pod znakom fiatu) tak si metrosexuálne kupátka v štýle šíro a spol ani neškrtnú.
Avatar - WinDiesel
24. 8. 2011 17:09
Re: Vzhledem k tomu,
S těmi cenami v USA je to složitější. Na tomto a podobných webech se s oblibou uvádějí (pro jednoduchost) ceny bez daní (lokální daně jsou v každém státě unie výrazně jiné). U nás v EU se ceny také porovnávají velmi obtížně, jsou obrovské rozdíly jak v DPH tak v dalších lokálních daních.
Takže opticky vypadají vozy prodávané v USA levnější ale skutečnost je vcelku jiná a hodně záleží na tom, v jakém státě se vůz registruje.
Avatar - gld
24. 8. 2011 18:35
Re: Vzhledem k tomu,
Daň nie je všetko..
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 10:06
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - twistedTSD
24. 8. 2011 10:50
Re: Kupit Skodu to je ako Avast
Ano, na novinkách je mnoho inteligentních, smysluplných a odborných názorů... :-!
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 11:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
24. 8. 2011 11:05
Re: Kupit Skodu to je ako Avast
Ano, Avast je výborný antivir! Že nezvládl nápor tvých pornostránek není jeho chyba :-!
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 11:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 8. 2011 11:58
Re: Kupit Skodu to je ako Avast
Drž se toho. :-)
24. 8. 2011 14:59
Re: Kupit Skodu to je ako Avast
Avast? No, děkuju, po zkušenostech, kdy jsem každý půlrok přeinstalovával počítač, protože mi padnul systém, nechci Avast ani vidět. Raději si zaplatím ročně 1200 za Nortona :-)
Avatar - Katikakus
24. 8. 2011 15:02
Re: Kupit Skodu to je ako Avast
Avast vyborny Antivir rozhodne neni. Nerikam ze je spatny, ale ma sva ale..
Mne na vsech pocitacich uz nekolik let bezi NOD, ten opravdu patri ke spicce.
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
24. 8. 2011 15:14
Re: Kupit Skodu to je ako Avast
chváliš sa tým, že kradneš. Pekne... :no: 8-s
Avatar - WinDiesel
24. 8. 2011 17:11
Re: Kupit Skodu to je ako Avast
Každý měsíc přeinstalovává trial verze jen pako - a to je po Slovensky ako? >:D
24. 8. 2011 19:19
Re: Kupit Skodu to je ako Avast
Pako je pako. Akurát u nás je v mužskom rode a v Čechách tuším v strednom. ;-)
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
24. 8. 2011 19:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 8. 2011 19:55
Re: Kupit Škodu? To raději Avast
Jo Škoda pod VW nevyrábí vyloženě nefukční auta >:D Ale dávám přednost jinému koncernu.Pokud bych si měl vybrat mezi avastem a škodou,tak avast vítězí.Používám ho několik let a bez nejmenších problémů,což o škodě nemohu říci,ale je to jen das auto ;-\ A tenhle trpaslík by na mém parkovišti určitě místo nenašel. >:-[]
Avatar - zdravy rozum
25. 8. 2011 21:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
24. 8. 2011 11:11
Škoda Rapid = Polo Sedan
Už sa to tu asi pár krát riešilo, ale ten nový sedan od škodovky bude len mierne pozmenené Polo sedan, nie?

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
24. 8. 2011 11:24
Re: Škoda Rapid = Polo Sedan
Rapid a Popular nemusí být nutně to stejné auto, co ty na to? ;-)
Avatar - pumpkin
24. 8. 2011 13:31
Re: Škoda Rapid = Polo Sedan
To ani nikde netvrdím. Názov Rapid sa pre sedan A-entry spomína vo viacerých zdrojoch. Toť vše
Avatar - kari.laz
24. 8. 2011 13:16
Re: Škoda Rapid = Polo Sedan
Jestli to má být opravdu posazeno velikostně nad fabii, tak to bude minimálně prodloužené. Ale spíše by jsem zastával názor, že to bude na součastné octavii, jeslikož nová má být větší a má to být chudý příbuzný Passatu. Tím VW smázne výhody Škdovky. Nový "Rapid" proti Golfu, octa proti Passatu a Superb v další generaci ještě o něco větší a půjde do kategorie vyšší střední. Tím VW dosílí, že ve srovnání vždy bude model VW jasně lepší než model od Škodovky.
24. 8. 2011 13:43
Re: Škoda Rapid = Polo Sedan
Nebude to na stávající Octavii, ale rozvor bude i tak větší... Třetí novodobá Octavia ale bude opravdu výrazně větší.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2011 13:30
Re: Škoda Rapid = Polo Sedan
Osobně si myslím, že by projekt levného auta lépe slušel SEAT-u, tedy značce, která má v porovnání se Škodovkou takřka nulové jméno a historii, založenou na výrobě licenčních vozidel.

V případě nového českého modelu lze očekávat degradaci dosud nemalé "škodovácké" kvality, hlavně v interiéru...
Avatar - gld
24. 8. 2011 15:29
Re: Škoda Rapid = Polo Sedan
Sedel nesedel, auto emocion profilovanie seatu by sa moc nezhodovalo s nízkonákladovým sedanom. Naopak koncernové smerovanie škodovky by to prežilo.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2011 16:27
Re: Škoda Rapid = Polo Sedan
Otázkou je, zda-li bylo emocionální směřování SEAT-u správné... nehledě na španělský původ značky. Jestliže ano, měl být součástí nabídky temperamentní roadster... klidně na bázi Leonu.
Avatar - WinDiesel
24. 8. 2011 17:13
Re: Škoda Rapid = Polo Sedan
Ale vždyť již bylo rozhodnuto že podobný seat - brácha se bude vyrábět paralelně, a to v ČR. Konečně bude seat ziskový. :yes: >:D
24. 8. 2011 20:19
Re: Škoda Rapid = Polo Sedan
idealista...
Avatar - twistedTSD
24. 8. 2011 11:12
hmm
Jsem zvědavý na ten koncept, když už mini nebude...BTW název City mi přijde celkem neoriginální a Go mě taky zrovna nenachlo...
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2011 14:37
pěkné ale..
ale k čemu, taková malá potvora bude mít stejnou prodejnost jako kolínské trio, ... nic moc velkou, protože tyto malá auta prakticky moc nevidívám, takže český trh zůstane z části uchráněn, za to ten zahraniční si myslím zgustne.
Musím pochválit kukuč auta, který je podle mne vydařenější než u VW. silné prodeje tipuji v Anglii, Rakousku
Rozbalit vlákno
5
24. 8. 2011 14:41
Re: pěkné ale..
To, co vidíš na obrázku, není škodovka. Jen je to nějaká fotošopová slátanina.
24. 8. 2011 15:02
Re: pěkné ale..
Díky za info, to jsem netušil :-)
Avatar - WinDiesel
24. 8. 2011 17:18
Re: pěkné ale..
Kolínské trio nebude nikdy chápáno jako české, oni se ani nikdy nesnažili hrát na nějakou českou strunu. Naproti tomu Hyundai dělá co může aby byly produkty z Nošovic brány jako české.
Z toho pro mne vyplývá že všichni ostatní v této třídě to mohou zabalit (chápáno v ČR), zaplaťpánbu to nebude pro zaměstnanost na Kolínsku mnoho znamenat.
Zajímavá je absence dieselu, Kolíňata prodávají 30% v dieselu 1,4, VW do toho nejde i když má motor který by mohl vykazovat hodnoty pod 80 g CO2 tak jak to chce udělat Kia s Rio a Picantem (1,1 CRDi)? Jen jestli nedělají na nějakém pidihybridu nebo na diesel dvouválci.... Koncepty 1,2 TDI hybrid a 0,8 TDI tady již byly vystaveny.
24. 8. 2011 19:22
Re: pěkné ale..
Benzin ma spotrebu 4.2, diesel by mel kolik? 3.9? Tzn pri soucasnych cenach cca 10 tisic za zivotnost auta. S perspektivou problemu s ucpanym filtrem pevnych castic a vjezdem do center mest. Nedivim se, ze diesel neni a asi nebude.
24. 8. 2011 21:50
Re: pěkné ale..
Teda to mi pověz, kde vidíš pro oba tyto pojízdné walkmany - VW UP i Škoda XX cílovou skupinu.! Já teda fakt nerozumím tomu, proč se do tohoto segmentu, který na cestách skoro ani nevidím (kolíňata, Clio, Picanto) cpou.
krom toho, někde jsem četl, že o minivozy po krizi není zájem. A domu bych to koupit přímo zakázal. To už raději motorku BMW C1 ! Taky má střechu a stěrač! :yes: