Modernizace jednotlivých prodejních a servisních míst je součástí takzvané Růstové strategie automobilky. Završena bude do konce roku 2015, přičemž do roku 2018 chce Škoda prodávat na 1,5 milionu aut.
Nějaké "strategické" kroky Škody auto jsou mírně řečeno podivné. Ono je sice pěkné udělat hogofogo prezentaci, ale zeptejte se menších prodejců, co si o tom myslí. Rozhodně nejsou nadšeni z toho, že budou muset investovat nemalé peníze do změny designu. Řada z nich (kteří již třeba nemají prostor kam přistavět) pravděpodobně přijde o dealerství, protože nesplní Škodovkou nařízená kriteria. Jenže to je natvrdlým manažerům jedno. Chtějí prodávat více, dle nesmyslné logiky: větší showroom=více prodejů. Osobně jezdím se čtrnácti služebními auty raději 20km do vedlejšího malého autorizovaného servisu, kde odvádí perfektní práci, než do hogofogo velkého servisu, který máme 2 km od firmy!! Místní servis sice z venku honosně vypadá, ale to je tak všechno. Uvnitř dělají už několik let jedni a ti samí lemplové.
A ještě jedna připomínka. Pokud by nový design showroomů měl být podobný, jako otřesné sterilní muzeum v Mladé Boleslavi, tak potěš koště.
Na novom vizuale by Skoda mala spolupracovat aj s firmami, ktore tie budovy kupia od neuspesnych koncesionarov. Niekde vo vychodnych Cechach v okoli Usti nad Orlici je predajna kosaciek, zahradneho naradia inych hluposti. Podla architektury budovy je jasne, ze Skode sa nedarilo.... Co z toho budu mat zakaznici, neviem. Tipujem slabo platenych predajcov a mechanikov :no::no::no: Ale zakaznik dostane zazitok 8-s
Namichane to neni uplne nejhur, asi bych trochu zmenil rozlozeni typu parkovacich mist, ale zalezi z kterych stran bude showroom viditelny. Takze design ok, jeste bych pridal na vstupni dvere samolepku sleva 50 000 na vsechny vozy a bylo by to jeste lepsi ;-)