Hahaha, to bylo ale keců. Nikdy se s tak obrovskýho auta nemůže stát agilní 206, kor na Korsice. Proto nadále volám: "A CO FABIE?" Určitě by se s ní daly dělat zázraky, motivaci tým má. Jen pouze zatím věří ve špatnou koncepci :-(
Velikost vozu nehraje roli - všechny vozy WRC mají stejnou hmotnost i výkon. Navíc Octavia je podobně velká jako Impreza, nebo Lancer. Taky se divím, že mají tak špatný výsledky. Přes již zmíněný výkon a hmotnost mají Škodovky jeden z největších, ne-li snad největší krouťák. Jestli to je spolehlivostí, nevim, ale musí s tím něco udělat...
O hmotnosti a výkonu se tu nikdo nebaví. Jeď si 180° serpentíny ve 206 a pak v o půl metru dlouhý oktávce. To je sakra rozdíl. A pak ještě poměr rozvoru a celkové délky. I když jsou auta stejně težká, ten dlouhej zadní převis taky něco váží a holt tu hmotnost kumuluje do špatnejch míst.
V tom s tebou souhlasim, ale jak řikam, jsou tam i jiný auta, velikostí téměř totžná s octavií. Velikost bude určitě handicap na točivých tratích, ale hlavní problém bude asi jinde...
Řekl bych že škodovka končí jelikož nemá dost peněz na to aby postavila nový model EVO III nebo Fabia WRC,mají malí rozpočet.
Vložili všechny tři vozy do MS světa a čekají nějaký uspěch, možná tak na safary tam by mohli uspět,ale když nebudou na bedně tak skončí to je můj názor.