Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda nebude vyrábět motory pro minivozy VW

Sériová výroba minivozů New Small Family má být podle informací týdeníku Ekonom zahájena v polovině roku 2011.
Zpět na článek
29. 12. 2010 09:19
29. 12. 2010 09:27
29. 12. 2010 09:35
29. 12. 2010 09:57
29. 12. 2010 11:35
29. 12. 2010 12:03
29. 12. 2010 12:32
29. 12. 2010 13:08
29. 12. 2010 17:05
29. 12. 2010 11:00
29. 12. 2010 11:09
29. 12. 2010 12:44
29. 12. 2010 12:56
29. 12. 2010 12:58
29. 12. 2010 13:13
29. 12. 2010 13:14
29. 12. 2010 14:14
29. 12. 2010 15:32
29. 12. 2010 16:20
29. 12. 2010 20:02
29. 12. 2010 11:16
29. 12. 2010 13:03
29. 12. 2010 11:22
29. 12. 2010 12:51
29. 12. 2010 15:22
29. 12. 2010 12:59
29. 12. 2010 15:14
29. 12. 2010 15:55
29. 12. 2010 15:15
29. 12. 2010 16:29
29. 12. 2010 21:38
29. 12. 2010 11:14
29. 12. 2010 12:29
29. 12. 2010 12:49
29. 12. 2010 13:36
29. 12. 2010 14:19
29. 12. 2010 14:50
29. 12. 2010 15:22
29. 12. 2010 15:30
29. 12. 2010 16:50
29. 12. 2010 17:51
29. 12. 2010 18:01
29. 12. 2010 19:55
30. 12. 2010 09:46
29. 12. 2010 21:07
29. 12. 2010 22:39
30. 12. 2010 00:23
29. 12. 2010 20:43
29. 12. 2010 21:35
29. 12. 2010 22:18
29. 12. 2010 22:28
29. 12. 2010 22:34
29. 12. 2010 22:51
30. 12. 2010 01:36
30. 12. 2010 09:38
30. 12. 2010 10:02
29. 12. 2010 23:22
29. 12. 2010 22:41
30. 12. 2010 10:02
30. 12. 2010 14:03
29. 12. 2010 23:15
29. 12. 2010 09:19
Chápání
Celkem by mě zajímalo, jak bude česká veřejnost nahlížet na první skutečně jen brandovaný VW s logem škodovky, kde česká na tom autě bude jen převodovka, to vše vyrobené na Slovensku... Osobně tipuju, že to marketing dokáže pořád lidem vštípit, že jde o ryze české vozidlo "simply clever", které je "češtější" než auta z TPCA či Nošovic.
Rozbalit vlákno
37
29. 12. 2010 09:27
Re: Chápání
Mě osobně by to nevadilo z prvních skic a snímku to vypadá, že to bude schopné variabilní malé vozítko s kvalitní technikou a kdž k tomu přidám logo Škoda díky, kterému bude ještě o něco levnější než identické auto s logem VW není co řešit.
29. 12. 2010 09:35
Re: Chápání
Mně špíše zajímá to popasování se s úkolem škodovka = české auto, když v tomto případě to tak prostě není.

Z hlediska konstrukce očekávám, že se pod brandem z MB bude prodávát jen 5dveřová verze, 3dveřáky u nás moc nefrčí, poslední 3dveřovou škodovkou v prodeji byl rapid a na Západě bych čekal jako tahouna prodejů spiš VW. A pokud toto auto bude jako 5dvířko konkurovat u nás hlavně Fiatu Panda, tak se s cenou odhadem o 30-50 tisíc výš bude dobře prodávat fakt jen u nás - tedy pokud marketing Škody Auto neselže, čemuž ale nevěřím.
29. 12. 2010 09:57
Re: Chápání
Myslím, že toto se řeší pouze na diskuzích, chtěl bych vidět člověka, který vybírá auto podle toho jestli je celé vyrobené v Česku nebo Německu no ale lidé jsou různí, někteří hodnotí kvalitu auta podle velikosti kufru. O prodeje na domácím trhu bych strach neměl. Níká ztráta hodnoty tradičně dobře zmáknutý fleetový prodej z tohoto auta dělá na našem trhu jasnou jedničku ať už je či není skutečně tím nejlepším. Já bych dal přednost třídvéřové variantě. V autě této velikosti málo kdy jedou více než dvě osoby a tak je mnohem komfortnější řešení právě třídvéřová varianta. Vzhledem k rozměrům auta na šířku bych se ani nebál omezení úhlu otevření dveří ve stísněném prostoru. Uvidíme jak to bude s Pandou... v současné době se prodává ředevším díky nízké ceně... je to taková obdoba Fusionu od Fordu. O nové generaci Pandy se prakticky moc neví takže s hodnocením jak moc těžká konkurence to bude či nebude pro Škodovku bych ještě posečkal.
29. 12. 2010 11:35
Re: Chápání
Fusiona jsem kupoval v době, kdy stál skoro dvojnásobek toho, co dnes. A jeho aktuální cena ho drží hlavně u nás a podobných trzích, v celeovropském měřítku to vloni (letošní souhrnná čísla jsem ještě neviděl) trhák nebyl. Pokud si vzpomínám, tak z celoevropských prodejů skončila skoro 1/5 fusionů v ČR.

Naopak panda se prodává dobře od začátku, a to byla tehdy o 100 000 dražší a i na konci kariéry si vede dobře. Pokud dokáže prodejně porážet auta stejné ceny i rozdílných segmentů (spark, sandero, logan, thalia), tak musí mít "něco navrch". To něco je podle mě know-how Fiatu, který malá auta tradičně umí a nemůže si dovolit podcenit nástupce klíčového modelu.

Zároveň se mi nezdá, že by Škoda začala bojovat nízkou cenou - to pro ní v ČR není typické a podle mě by to mělo spíše negativní dopad - lidé by pochybovali, že je auto dostatečně kvalitní, když právě kvalita je to, co se nám tu marketing snaží natlouct do hlavy. S ohledem na to, že VW v tomhle segmentu nemá zavedenou pozici - lupo bylo svého času příliš drahé, fox je větší, nepovedený (kritika i z německých médií jej provází od začátku - vzpomínám třeba na jeden z prvních testů na DSF). neevropský a pořád drahý, jsem prostě zvědavý, kde a jak se bude VW pozicovat sám a kam své produkty dceřiných automobilek.

Jinak nemám nic proti 3dveřové karoserii, ba naopak, ale na našem trhu prostě tohle nefunguje. Lidé raději mají druhý pár dveří na odkládání tašek a kabelek a "co kdyby někdo se mnou někdy jel" než vlastní komfort nastupování, když cestují sami.
29. 12. 2010 12:03
Re: Chápání
U Pandy je teď celkem lákavá nabídka na přestavbu LPG. Dokonce i po letech se mě líbí řešení palubovky a pozice řadící páky. Panda si prodeje sice stále drží, ale neustále klesá cena a nebýt toho tak už ji dávno semele jiné auto. Je zvláštní jak se i bez marketingové podpory dobře prodává, to asi potvrzuje tvoji domněnku o globállním povědomí o kvalitě malých italských aut u široké veřejnosti. Cena nové malé Škodovky bude určitě atraktivní. Nepředpokládám, že by základní verze tohoto modelu byla dražší než současný základní model Fábie a právě Fábia začíná koketovat s hranicí 200 000,- Takže bych řekl, že u tohoto mini bude základní cena pod 200 000,-.
29. 12. 2010 12:32
Re: Chápání
Souhlasim chtel jsem pred 2 roky mamu premluvit na Fiat 500 a nakonec si vybrala C3 protoze ma 5 dveri. Proste mozek nebere, 3 dverova auta se proste tak moc neprodavaji v Cechach.
29. 12. 2010 13:08
Re: Chápání
C3!? Teda já bych neváhal a šel pro "pětistovku" :-)
Avatar - Ronault.
29. 12. 2010 17:05
Re: Chápání
Ty nejsi žena, alespoň myslím >:-[] , a těm se C3 líbí taky ;-)
29. 12. 2010 11:00
Re: Chápání
Jestli ses pozorně díval na fotky ze Škody z poslední doby, tak ve vývoji byla k vidění např. i nová Jetta. Která se nakonec vyrábí tuším v Mexiku. Českost škodovky se řeší vždycky, když se nehodí řešit něco jiného typu 1.6TDI v Superbu. Navíc, když se auto bude montovat u čoboláků, aspoň sem nebudou tolik tahnout za prací a furt dokola v internetových diskusích řešit prodeje aut na ČESKÉM trhu.
29. 12. 2010 11:09
Re: Chápání
Tvoje poslední věta je naprosto mimo mísu. Tyhle xenofóbní řeči opravdu nesnáším. :no:
Avatar - euro89
29. 12. 2010 12:44
Re: Chápání
To nemá s xenofobií nic společnýho, jen se každýmu nelíbí hromada východních náplavek v NAŠÍ zemi. A je jedno, jestli to jsou slováci, ukrajinci, rusové nebo jiná verbež. :-!
Avatar - T613
29. 12. 2010 12:56
Re: Chápání
že ty máš při řízení na hlavě kšiltovku
29. 12. 2010 12:58
Re: Chápání
pohybuju se v prostředí národnostně velmi pestrém a ani jedna z nich mně apriori nevadí. plácání o xenofobii je módní nálepka, stejně tak se nedá každej čobolák nebo ukrajinec označit za verbež. bohužel, rodiny ekonomických emigrantů, kteří nejsou schopní naučit sebe nebo svoje děti česky, pro ty opravdu pochopení nemám. právě proto říkám, že čím víc bude na slovensku práce, tím méně slováků bude muset v ČR trpět.
29. 12. 2010 13:13
Re: Chápání
Problém neznalosti jazyka jistě nebude problém slováků, možná tak slovenské rómské menšiny. Asi jsi přehlídnul, že jsme v evropské unii kde je volný pohyb v rámcí státu Shengenského prostoru a máš možnost pracovat v zahraničí. Pokud ti to teda vadí měl bys zvážit odstěhování do státu mimo EU, ale potom dávej pozor by se nenašel nějakej jinej "bojler" co tě bude považovat za náplavku a verbež.
Avatar - euro89
29. 12. 2010 13:14
Re: Chápání
Jenže těch je právě u nás nejvíc. Dneska si jde člověk něco koupit do supermarketu a ani se nemůže na nic zeptat, protože obsluze povětšinou nerozumí, resp. obsluha nemluví jazykem země, ve které pracuje. :-! Když si půjdu v Německu koupit kebab, tak se tam německy v klidu domluvim, nikdo tam na mě s nějakou turečtinou nevyrukuje. U nás ukrajinci mluví takovou divnou ruskou rádoby češtinou a slováci se pro jistotu o češtinu ani nesnažej. :no:
Avatar - iudex
29. 12. 2010 14:14
Re: Chápání
Pretože sa tak nejak predpokladá, že po 80 rokoch spoločnej histórie a s ohľadom na jazykovú blízkosť aj priemerne inteligentný šimpanz bude slovenčine rozumieť. Ako sa ale zdá, najmladšia generácia (aj keď má v nicku kozmopolitné označenie euro) to akosi nezvláda. ;-)
29. 12. 2010 15:32
Re: Chápání
Jsem ročník 87 a se slovenčinou problém nemám ;-)
29. 12. 2010 16:20
Re: Chápání
Já taky slovensky rozumím celkem dobře (když beru v potaz, že jsem prakticky porevoluční dítě a slovenská televize v Čechách zrovna nefrčí), ale ona není slovenština jako slovenština. Kéž by všichni Slováci mluvili tou spisovnou (a stejné platí pro Čechy) ve formálním styku. Ale slovensky drmolící prodavačka mě opravdu štve. Zvládnutí alespoň jedné úřední řeči by mělo být podmínkou pro zaměstnání.

Takže možná Slováci předpokládají, že mohou mluvit slovensky, a každý jim bude rozumět. Mě by to v životě nenapadlo, takže když jedu například do Tater, tak se snažím mluvit slovensky. Když píšu na slovenský server, tak se snažím psát slovensky (většinou to znamená se slovníkem v ruce). Nicméně statistika je jasná, většina mladých Slováků česky umí, ale značná část mladých Čechů slovensky vůbec ne. A je to hlavně způsobené televizí, jelikož slovenské televize často, pokud vím, přebíraly český dabing.
29. 12. 2010 20:02
Re: Chápání
Tiež prístup - ale ojedinelý - a navyše - väčšinou je Čech pokúšajúci sa dohovoriť na Slovensku po slovensky na smiech ... Drvivá väčšina Slovákov češtine rozumie, tak nevidím dôvod niečo skúšať v reči, ktorú dobre nepoznám ... Iste, v prípade nepríbuzných jazykov je to inom ...
A divil by si sa, koľko Čechov, trvale žijúcich na Slovensku (aj takí sú :-) ), "mluví" ...
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
29. 12. 2010 11:16
Re: Chápání
bojlere, nejak se ti zavarila voda. Zklidni hormon a chovej se slusne. Na tve stupidni xenofobni vylevy tady nikdo neni zvedavy :no: 8-s
29. 12. 2010 13:03
Re: Chápání
ještě si dovoluju podotknout, že su odpůrce "boje" proti větru a dešti. pro moderního multikulti smrtící kombinace.
29. 12. 2010 11:22
Re: Chápání
Neřeším českost automobilky, ale marketingovou komunikaci a přijetí tohoto nového modelu na našem trhu (a diskuzních fórech) s ohledem na to, že českých je na něm jen minimum komponent a nebude se tu ani montovat.

Právě na tuzemských diskuzích je zvykem auto hodnotit podle toho, kde se vyrábí a na základě čeho - Fiat 500 je tu "špatný" hlavně proto, že stojí na podvozku pandy a taky se vyrábí v Polsku. Alfa Guilietta byla na diskuzích auto.cz zadupána, jelikož má podvozkovou platformu odvozenou z Fiatu Bravo. A Fiat Linea už dokonce není "italský křáp", ale turecký (podobně jako Renault Thalia).

Na druhé straně tu nikdo nežehrá nad tím, že analogicky takový touareg či caynne jsou vlastně slovenská, nikoliv německá auta. Pořád to ale bylo v kontextu zahraniční výroby. Nyní se uvidí. jak se s tím veřejnost popasuje u "domácího" auta. Neříkám, že je to pro mě něco zásadního, ale jsem na to zvědavý.
29. 12. 2010 12:51
Re: Chápání
myslím, že odkud je auto je docela fuk. každopádně auto má mnohem víc atributů než jenom místo montáže a už jenom když by se srovnával původ dílů, budeme narážet početní nebo hmotnostní rozpor.. z mojeho pohledu je třeba thalia francouzské auto, ale takovej ceed už asi za čistokrevného korejce označovat můžeme jenom těžko. u škody je to taky o blízkosti ČR a Německa (dopředu říkám, že považovat Škodu za německou značku mně nedělá žádný problém).
Avatar - das_autos
29. 12. 2010 15:22
Re: Chápání
Každopádně je jedno jestli to bude montovat slovák nebo polák u nás nebo na Slovensku.V tomhle případě rozhodly nižší náklady na mzdy na slovači a buďte rádi,že to nedali do Turecka nebo Číny.
29. 12. 2010 12:59
Re: Chápání
V klidu, trh žije jiným životem než diskuze na auto.cz. ;-)
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 15:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
29. 12. 2010 15:14
Re: Chápání
jj,.. a Francis L´Olonnais byl taky Slovák >:D
kdo ví jestli se někdy nedozvíme, že i Erik Rudý byl Slovák :yes:
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - das_autos
29. 12. 2010 15:55
Re: Chápání
Čoveče ty ses minul povolání.Kurz koruny určuje trh a je svázaná na neštěstí s eurem a je to jedna z nejtvrdších měn.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 15:15
Re: Chápání
Mal by si to povazovat za pozitivum. To ze k vam chodi tolko cudzincov asi znamena, ze sa u vas zije dobre.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 15:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 16:29
Re: Chápání
Ten nick, rozmýšľam, tvoja domýšľavosť, či túžba...?
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 21:38
Re: Chápání
V Irsku mali este pred 5timi rokmi snad 1% nezamestnanost a zufaly nedostatok pracovnej sily. Kazdy si tam isiel zarobit, spusta dobrych pozicii v IT- IBM, Mikrosrot, HP, Cisco,... Dnes je to vsetko uz vo Vychodnej Europe, vacsinou teda v CR - hlavne Brno. Takze asi tak.
Avatar - petrumr
29. 12. 2010 11:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
15
29. 12. 2010 12:29
Re: ko
Jestli tomu dobře rozumím, tak kdo si koupil Octavii TDI není vlastenec, protože motor není vyrobený u nás, jo??? :no: Ještě že většina kupujících sem nechodí na diskuze a já naštěstí nejsem vlastenec.

>:D

P.S. Toyota má tříválec, naproti tomu, nový mini od VW budeme mít...taky tříválec, takže tě nechápu... :-O
29. 12. 2010 12:49
Re: ko
Nepochopil jsem jedinou část tvého příspěvku.
Avatar - Krispos
29. 12. 2010 13:36
Re: ko
Radši koupit C1 (jako Citroen) protože Toyota má tříválec? Nevím, co hulíš, ale chci to taky >:D
Avatar - petrumr
29. 12. 2010 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Krispos
29. 12. 2010 14:50
Re: ko
Rozhodovani se mezi TDI a TSI nnei otazka vlastenectvi, ale priorit, jak casto a jake trasy clovek jezdi. Rad bych byl vlastenec, ale jednak jezdim trasy cca. 1-1,5 hodiny po trojuhelniku Litomerice - Teplice - Cvikov. Jednak to nejsou kratke trasy a druhak pri duchodu 11000 Kc mesicne asi tezko muzu dovolit zivit auto se spotrebou pres 7 litru jen proto, abych ho mel 6 dni v tydnu vystaveny pred barakem, protoze nemam na benzin. Az budu mit po skole, tak si klidne nejakou benzinovou V8 poridim. A vlastenectvi? Klidne si koupim ceskej jogurt, ale auto je trochu velka investice na pouhe vlastenectvi.... navic mi Skoda tezko nabidne 3-dverovy hatch, ktery bych chtel....
Avatar - petrumr
29. 12. 2010 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Krispos
29. 12. 2010 15:30
Re: ko
Jestli to byl pokus o vtip, tak na tom jeste zapracuj :no: ale abych ti odpovedel.... clovek, co ma po operaci zlomeny patere, tezko bude moct chodit na nadrazi na vlak. Clovek, co ma odoperovanou pulku ledviny, bude tezko lemtat pivo v bistrovozu. No a clovek, co napise "pri DUCHODU 11000 Kč měsíčně", asi těžko jezdí za peníze. Pro me proste je rozdil mezi 1.4 TSI (118kw) se spotrebou 7-9 litru a 2.0 TDI (125kw) se spotrebou 5,5 - 6,5 litru. Vydávat snobství za vlastenectví je sice pěkné, ale pro mě dost nepraktické.
Avatar - petrumr
29. 12. 2010 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Krispos
29. 12. 2010 17:51
Re: ko
Nestacilo a do Scirocca ho ani nedavaj :-)
Avatar - petrumr
29. 12. 2010 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 19:55
Re: ko
Že tobě stačí 51kW v tříválci, neznamená, že to musí stačit jinýmu. Stejně tak pokud si z toho ty unešený, u jiného to bude jinak. Člověk, který si chce ve voze užít trochu zábavy rozhodně nevybere 1,2TSI a pokud chce aby auto "makalo" a je pořád v plné zátěži, tomu to zřejmě také stačit nebude.

Měl by sis nejdříve rozmyslet, co napíšeš...
Avatar - petrumr
30. 12. 2010 09:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Krispos
29. 12. 2010 21:07
Re: ko
Koupil blbost? Feldu jsem zdědil po sestře!!! Jako přemisťovadlo je skvělá, sice jenom 47kw ale taky jenom 1000kg váhy. Ale přeci jen předjíždění chce dvakrát kalkulovat a jednou provést a to ještě velmi rozumně. Na dálnici při 140 už taky není spotřeba nejmenší. Takže 63kw v o půl tuny těžším autě mě nechává chladným.... Ne, nejsem nevybouřenej náctiletej puberťák, ale jednak chci mít auto s dobrým výkonem a druhak TSIčka ještě nejsou dostatečně porvěřená co se spolehlivosti týče. A věř mi, že až si to auto půjdu objednat, budu přesně vědět, do čeho jdu a nebudu toho litovat....
29. 12. 2010 22:39
Re: ko
Pěkná věta nakonec. Nejdřív se s tím TSI 63kW abys neudělal stejnou chybu jako já >:-[] Koupil jsem o hodně dražší 1,4TSI. Kámoš počkal, má 1,2 a předjíždění je radost. Do 150 krásně zrychluje. Motory TSI se nedávají jen do Škůdky ale celého koncernu. A mají už najeto statisíce testovacích kilometrů než to dali do provozu. Tvůj argument, že nejsou vyzkoušená je podobný tomu, když v roce 2003 začínali HTP. Taky se říkalo, že ty motory budou k ničemu, a já viděl teď auto, který mělo 390tis.km :-)
Avatar - Krispos
30. 12. 2010 00:23
Re: ko
Tak u Scirocca je základ 1.4 benzín.... a když už 1.4, tak s kompresorem (118kw). Líbí se mi u toho, že se to nabízí už s tou novější 7-stupňovou DSG... ale dle spritmonitoru to zere mezi 7 a 9 litry na 100, coz je dost a ja mivam tezkou nohu... tam uz ten rozdil oproti 6 litrum u dieselu je citit. Navic moje trasy se v posledni dobe ustalily na tech hodinovych jizdach, u kterych diesel zas tolik netrpi, protoze jsou dostatecne dlouhe... argumenty proti jsou spise pocitove nez rozumove. Scirocco je preci jenom sportovni auto a prznit ho dieselem je tak trochu barbarske, zvlast kdyz ho chcete vybavit R-kovym exterierem (naraznik, listy v barve auta). A taky nemam rad DPF... jiste, mam k disoizici urcitou financni hotovost, ale ta se casem rozkutali a nerad bych casem zjistil, ze muzu jezdit jenom 14 dni v mesici....
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 15:06
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - petrumr
29. 12. 2010 15:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 15:52
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Nerazí se náhodou kvůli tomu, že se už nějakou dobu průběžně stahují z oběhu papírové 50 koruny? Nesleduji aktivně monetární politiku, možná mě můžeš poučit, jak ČNB manipuluje s kurzem koruny. Jsme proexportní ekonomika, kterou silná koruna poškozuje - protože způsobuje ztráty právě exportérům. A pokud vím, ČNB je dlouhodobě zdráhavá k úpravám kurzu. Za poslední roky, když už byla úprava kurzu, tak většinou ve prospěch Eura (to říkám z hlavy, jak jsem napsal, nesleduji monetární politiku aktivně, ale rád se nechám poučit).

Žádné české firmě nic nebrání, aby interně používala Euro. Znám řadu podniků, které obchodují výhradně v Eurech a Koruny mají jen pro výplaty. Ale i tam se myslím dá dohodnout, neznám však přesný právní rámec.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 17:07
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Já mám v peněžence jen 10 koruny. Je to ta nejuniverzálnější mince. Větší měním, menší nechávám od cesty. Spíš než "co" mě zajímá "proč". Problém by nebyl s doražením peněz, pokud zhruba odpovídá vyřazování zrušených bankovek, ale změna složení mincí, což v dnešní moderní době nebývá tak snadné. Třeba u Eura by byla změna složení velmi problematická.

Pokud vím, ČR není v Eurozóně vítaná. EZ projde v příštích letech značnou transformací a otázka je, nakolik pro nás vůbec bude do budoucna atraktivní. A z informací, které mám já, plyne, že naopak zahraniční firmy čím dál méně naléhají na brzké přijetí Eura.

BTW, letošní inflace je pořád větší než byla například v roce 2003 (a to několikanásobně), nebo minulý rok. A já mám značnou část portfolia v cenných kovech, takže se inflace vůbec nebojím. O co bych teoreticky přišel, to rychle na FOREXu doženu.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - das_autos
29. 12. 2010 15:28
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Jaká nová Felicia,že by u vás byla a u nás ne?Když se zeptám slováka na názor na Euro,tak osm z deseti řekne že ho nechce >:D .
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
29. 12. 2010 16:59
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Mám pocit, že jsi zdravý rozum s prošlou expirací >:D
29. 12. 2010 19:05
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
zásah >:D
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
29. 12. 2010 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - das_autos
29. 12. 2010 19:48
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Kamaráde tady je to debata o Škodovkách a ty evidentně nevíš co to vlastně je a máš tu asi 25 příspěvků úplně mimo mísu,takže ti gratuluji,protože jsi první diskutér na Auto.cz s tolika příspěvkama o ničem k jednomu článku.P.S.asi začnu hulit :-!
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
29. 12. 2010 19:54
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Jsem rád, že se ti můj (teď už není můj) Favorit tak líbí :yes:

Chlapče, tohle není novinky.cz, tohle není ázet, či jak se ten váš chat na sk jmenuje, tohle je diskuze o autech a ne dookola omýlání stejných pitomin.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 20:01
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Vítej zpět Danieli !!!
Avatar - Ronault.
29. 12. 2010 20:11
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Víš, že jsem o tom taky uvažoval? Je to on? Není to on, náš přeslavný Matelko!
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
29. 12. 2010 20:15
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Mohl by to být klidně on, ten ironický nick by k němu seděl dokonale... ;-) >:-[]

edit- jo, je to on, píše jak dlaždič a reaguje sám na sebe, viz 20:13 a 20:15
Avatar - Ronault.
29. 12. 2010 20:18
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Uvidíme, minimálně jeho schizofrenii má >:-[]
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 20:57
Re: Nemci vravia ze to kvoli Euru
Když už, tak k tématu.
Avatar - Ada je zase tady
29. 12. 2010 18:12
Logicke rozhodnuti.
Kdyz nase korupcni vlada odmita Euro, nelze se divit :no:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 19:28
Re: Logicke rozhodnuti.
Pro Slovensko možná, to neumím posoudit. Ale pro Česko by bylo euro dnes i v blízké budoucnosti velmi nevýhodné a můžeme být rádi že ho nemáme.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 20:29
Re: Logicke rozhodnuti.
Tak argument je jednoduchý. V krizi nás postihla výraznější inflace než EZ. Jelikož jsme proexportní ekonomika, vyšší míra inflace zmírnila dopady krize. Kdybychom byly v EZ, celý náš export by byl více postižen a tím celá ekonomika.

Firmy nemusí neustále měnit Eura za Koruny. Jak říkám, znám několik firem, které jedou čistě Eurově. Finanční úřad netrápí v čem obchoduješ. A velké směny se dějí trošku jinak než výměnou v české bance.

Navíc je tu ambice zbavit se masových továren na našem území. Já nejsem zastánce dalších Nošovic ani ničeho podobného. Pokud chceme mít slušnou životní úroveň, nemůžeme být továrnou Evropy. Kolik automobilek je ve Švýcarsku? Sice tím směrem zrovna aktivně nekráčíme, ale ztráta investic v těžším průmyslu do budoucna nemusí nutně být problém. A když ne tohle, pak třeba diversifikace je další argument proč tohle není špatná zpráva. Naše ekonomika je až moc závislá na (německém) automobilovém průmyslu.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
29. 12. 2010 20:07
Re: Logicke rozhodnuti.
Co ty tak můžeš vědět zrovna o Nečasovi..., co kdybych tě začal oslovovat "šmejde"... 8-s :no:
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
29. 12. 2010 20:12
Re: Logicke rozhodnuti.
Nemá cenu se tím zabývat, ten kdo ví, že Nečas je slušný chlap, ten to ví, nemá smysl se nad těmihle "individualitami" (chtěl jsem použít jiné slovo na "i", ale cenzura by to nepustila) zdržovat.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 12. 2010 20:25
Re: Logicke rozhodnuti.
prosím už dál nepiš, jinak to hlásim adminovi. Co slovo, to totální nesmysl a pak když z těch nesmyslů postavíš větu, Bože, do čehos to duši dal...
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
29. 12. 2010 20:20
Re: Logicke rozhodnuti.
Já makám furt, třeba i teď makám, sepisuju ti už diagnozu.

Vidíte to lidi! Už chápete, že chceme odejít, my i ve volném čase makáme jako psychiatři! >:-[] >:D
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
29. 12. 2010 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
29. 12. 2010 21:35
40
Zo 106 príspevkov v tejto chvíli napísal rovných 40 jeden človek s nickom "zdravy rozum". Ďalší Daniel Design? Alebo zase? A mám pocit, že príspevky buď kopíruje, alebo je to hacker a prepisuje nicky pôvodných autorov príspevkov.

Odporúčam niečo s ním robiť, lebo zakrátko sa diskusie nebudú dať čítať, keď budú plné fake od tohto dementa.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - T613
29. 12. 2010 22:18
Re: 40
styl je stejný jako měl on
Avatar - Ronault.
29. 12. 2010 22:28
Re: 40
Doufejme, že se dneska vyřádil a zítra se už neukáže.
Avatar - white label
29. 12. 2010 22:34
Re: 40
Tohle je modelová situace, kdy by v žádném případě neměl zvítězit "zdravý rozum"... >:-[]
Avatar - white label
30. 12. 2010 01:36
Re: 40
Tímto se opět potvrdila hluboká moudrost motta v mém profilu... ;-) >:-[]

P.S. Že by z něj někdo případně opsal podobu svého nicku... :-O 8-s :-)
Avatar - Ronault.
30. 12. 2010 09:38
Re: 40
Nemachruj furt s tím mottem, je sice velmi dobré a vlastně jediné vždy platné... ale víš jak, samochvála smrdí >:-[]
Avatar - white label
30. 12. 2010 10:02
Re: 40
Proč bych se nepochválil, když to tu za mě nikdo neudělá... ;-\ >:-[]
29. 12. 2010 22:41
Re: 40
zapněte cenzuru ať už je konečně klid >:D A přiveďte GTiho ať mě to baví číst >:D
Jinak asi rozumný krok TSI nestačí vyrábět, nevim jak dlouho bude existovat HTP ale zvíšení kapacit by asi prospělo více, než další vytížení tímto motorem. Nehledě na to, jestli vymizí 1.4MPi pro západní trhy. Na převodovce byl a je plac pro rozvoj a to dostali. Škodovka se tlačí do spousty investic, holt vše nevýjde.
30. 12. 2010 10:02
Re: 40
A co ho ignorovat a dát ho na hatelist? Funguje to ještě? Tohle není ani zábavný, to snad radši toho wolffa....
Avatar - zdravy rozum
30. 12. 2010 14:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dicky
29. 12. 2010 23:15
skoda
tak nevypada to na nic zasadniho ale casem se muze kupec skody pripravit na to ze se auto bude vyrabet ne zde ale jinde.
je to prirozeny vyvoj a kazdy se bude snazit jit dolu s naklady..
Spatne se to nekterym posloucha ale stredni evropa je jen docasna montovna automobilek a nikdo soudny nemuze verit ze to bude na stalo
nejaka tradice vyroby apod. to dnes je vsem ukradene........
Rozbalit vlákno
0
30. 12. 2010 21:45
zase kachna od tydenik EKONOM
Za poslední roky vždy, když týdeník EKONOM něco vypustil o motorech ze škodovky, tak to byla kachna, která se nevyplnila nebo to bylo zcela jinak.

Chtělo by to další zdroj informací, a ne recitovat kachny z EKONOMu.

V té zprávě je další totálně nepřesná zpráva, že montáž motoru vyžaduje vysoce kvalifikované pracovníky je nesmysl.
Vždyt se jedná o "montáž" - t.j. zcela nejméně kvalifikovaná práce, kterou v dnešní motorárně škoda vykonávají zapůjčení pracovníci od agentury ManPower (vstupní test zručnosti těchto pracovníků obnáší složit rozebranou propisku !!!)
Rozbalit vlákno
0