Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia 1,6 TDI CR: V základní výbavě za 450.900,- Kč

Nabídku Škody na českém trhu obohatí nový motor 1,6 TDI CR o výkonu 77 kW. Základní cena je stanovena na 450.900,- Kč a první vozy budou k dodání na konci června.
Zpět na článek
5. 6. 2009 08:34
5. 6. 2009 08:37
5. 6. 2009 08:39
5. 6. 2009 08:43
5. 6. 2009 09:25
5. 6. 2009 11:34
5. 6. 2009 11:35
5. 6. 2009 12:19
5. 6. 2009 13:01
5. 6. 2009 13:41
5. 6. 2009 13:58
5. 6. 2009 08:47
5. 6. 2009 08:54
5. 6. 2009 08:55
5. 6. 2009 08:57
5. 6. 2009 09:01
5. 6. 2009 09:03
5. 6. 2009 09:03
5. 6. 2009 09:05
5. 6. 2009 09:05
5. 6. 2009 08:54
5. 6. 2009 09:00
5. 6. 2009 09:00
5. 6. 2009 09:05
5. 6. 2009 09:29
5. 6. 2009 09:35
5. 6. 2009 10:44
5. 6. 2009 10:48
5. 6. 2009 11:10
5. 6. 2009 11:44
5. 6. 2009 13:04
5. 6. 2009 13:46
5. 6. 2009 10:50
5. 6. 2009 11:08
5. 6. 2009 11:10
5. 6. 2009 12:11
5. 6. 2009 11:42
5. 6. 2009 12:08
5. 6. 2009 12:38
5. 6. 2009 12:45
5. 6. 2009 13:48
5. 6. 2009 08:56
5. 6. 2009 08:58
5. 6. 2009 09:05
5. 6. 2009 08:57
5. 6. 2009 09:02
5. 6. 2009 09:07
5. 6. 2009 09:20
5. 6. 2009 09:28
5. 6. 2009 09:37
5. 6. 2009 09:07
5. 6. 2009 09:23
5. 6. 2009 09:31
5. 6. 2009 09:38
5. 6. 2009 09:41
5. 6. 2009 09:45
5. 6. 2009 09:45
5. 6. 2009 09:49
5. 6. 2009 10:03
5. 6. 2009 13:15
5. 6. 2009 13:52
5. 6. 2009 09:40
5. 6. 2009 09:10
5. 6. 2009 09:20
5. 6. 2009 09:38
5. 6. 2009 10:44
5. 6. 2009 10:47
5. 6. 2009 10:49
5. 6. 2009 11:06
5. 6. 2009 11:07
5. 6. 2009 12:11
5. 6. 2009 12:23
5. 6. 2009 15:53
5. 6. 2009 20:30
6. 6. 2009 17:10
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 08:34
premiant
No mě z toho snad trefí... Ať si říká kdo chce co chce, tohle je prostě etalon. Rodí se nám nový člen klubu supermaistreemistů. Jestli se trochu vyznáte v autech, musíte mi dát za pravdu, že se nám představuje novodobý škodylak zrající jako dobré víno. Kvalitní, moderní motor, fantastické zpracování, slušná cena, dobrá image... Prostě simply clever. BRAVO BOLKA, BRAVISSIMO OKTávka... ;-)
Rozbalit vlákno
73
5. 6. 2009 08:37
Re: premiant
OII je velmi slusna volba, cenove zadna lace, ale...

Proc do teto chvile zadny z konkurentu nevyvinul liftbacka, ktery by OII konkuroval? Ten koncept je v zasade vyborny. Relativne kompaktni auto s par kg plechu navic a dokaze splnit funkci rodinneho vozu, stejne jako stredni trida. Te se bohuzel vyrovnava i cenou. Je temer strasna!
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 08:39
Re: premiant
u nás to totiž tu střední třídu úspěšně supluje. Ještě donedávna figorovala oktávka v přehledech mezi střední třídou... ;-)
5. 6. 2009 08:43
Re: premiant
Ok, ale realne neni. Prodava se uspesne po celem svete a prima konkurence zadna.
5. 6. 2009 09:25
Re: premiant
reálne možná ne, ale funkci rodinného auta doma pokrývá v pohodě. Na západě jsou spíš zvyklý na klasické hatchbacky a když potřebují víc místa, vemou něco ze střední. Liftbacků bylo vždy poskrovnu, prostě nebyla dostatečně velká skupina zákazníků pro ně. Co si rychle vzpomenu - Mitsu Carisma, Toyota Corolla (ta s kulatým kukučem), možná s přihmouřením oka Xsara, Brava. U nás prostě letí liftbacky, jinde třeba sedany a někde možná Lišky >:-[]
Avatar - Ronault.
5. 6. 2009 11:34
Re: premiant
Renault 19, Opel Astra F, Peugeot 309, Možná i ten první Megane... je to ale trochu škoda, Liftbacky byl vždy pro mne daleko přijatelnější než hatch...
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 11:35
Re: premiant
Lift je dead... >:-[]
Avatar - Ronault.
5. 6. 2009 12:19
Re: premiant
To je pro nás, co jezdí ve čtyřech na služební cestu do Paříže a potřebují kufr na 4 krosny a sud piva přecejen škoda >:-[]
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 13:01
Re: premiant
mě do paříže stačí: jedna repasovaná karosa LC 736 z roku 84, pět řízků + chleby ve staniolu, flaška kořalky, termoska s kafem, basa lahváčů z Lídlu a pravidelné chcací pauzy. Lifta k tomu nepotřebuju. Ještě by mě všechno vypil a sněd, hučel do mne celou cestu o nové Fiestě a jejích plastech a já pak byl na šamps elyzé uplně dead... >:-[]
5. 6. 2009 13:41
Re: premiant
tak až v tomto druhém příspěvku jsem pochopil toho "lifta" :yes:

jsem dnes nějak mimo ;-\
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 13:58
Re: premiant
to bude dobré brácho. a kdyby ne, víš na které straně od vrátnice majú mokré handry a ako sa volá tá príjemná starká, od ktorej ich nafasuješ??? >:-[]
Avatar - jazva
5. 6. 2009 08:47
Re: premiant
že by si vymenil audinu za oktávku?
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 08:54
Re: premiant
audinu vymením len za vymazlený todvaciášok. Iné auto sa nechytá. ani Exeo... >:-[]
5. 6. 2009 08:55
Re: premiant
Chybi ti ohrivani rizku na cestu za zadnimi sedadly? :-)
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 08:57
Re: premiant
já byl vždycky na řízky... >:-[]
5. 6. 2009 09:01
Re: premiant
Hmmm a manzelka? >:-[]
Avatar - jazva
5. 6. 2009 09:03
Re: premiant
tá má diétu... >:-[]
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:03
Re: premiant
ta řízky nemusí... >:-[]
Avatar - jazva
5. 6. 2009 09:05
Re: premiant
a zeleninové? >:D
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 08:56
Re: premiant
Hmm,tak jsem střelil vedle...Zase vede ikonózní kousek.. ;-\
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 08:54
Re: premiant
jazva, kde a okolkej je zajtra ten zraz??
5. 6. 2009 09:00
Re: premiant
V kabine tretiho Guru ve druhe rade vlkohradiho doupete. Cas 23 SEC
5. 6. 2009 09:29
Re: premiant
fešáči a nie aby ste slintali na kapotu Líšky! Správajte sa slušne, pred GURUM na kolená a krátká modlitba a v novom POLObohu ochutnajte plasty >:-[]
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:35
Re: premiant
hej prde, jedeš zítra do brna??? :-)
5. 6. 2009 10:44
Re: premiant
a kdy bych to asi tak stíhal brouku? Zítra musíme zvládnou Ikeu, Obi, Baumax, možná Makro a večer prvně otestujeme naši novou kuchyň. Teda ženušky otestují kuchyň, my se sousedem otestujeme Jelínka :-! >:-[]

ale vemte mi nějaký letáky na Lišku ;-) nalepím si je nad postel >:-[]
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 10:48
Re: premiant
jo jo budu na tebe s Foxem myslet... >:-[]
5. 6. 2009 11:10
Re: premiant
můžete mi udělat nějakou hezkou fotečku - třeba na důkaz prostornosti otestovat, kolik valibuků se vleze do Lišky :-!
Avatar - Ronault.
5. 6. 2009 11:44
Re: premiant
Geniální nápad >:D
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 13:04
Re: premiant
ronaulte což takhle si lišku půjčit a povodit jí kolem výstaviště?? Holky po nás pojedou jak dottore po neplatičích.... >:-[]
5. 6. 2009 13:46
Re: premiant
hlavně nezapomeň, že je to MISTR ELEGANCE. Ne aby tě napadlo sedat do něj v ušmudlaných džínách! Hezky si vytáhni svatební oblek, nalešti křusky, pořádný hodinky na ruku, oholit, učesat, umýt zuby! :-!
5. 6. 2009 10:50
Re: premiant
To jsou uuuzasny vymluvy! Asi vsichni tusime kdo Ti stoji za zady a co Ti rika, ze mas napsat! >:-[] >:D
5. 6. 2009 11:08
Re: premiant
no jo, život je kompromis :-!

dnes ustoupím já, a až budeme kupovat nové auto ustoupí osoba za zády >:-[]
5. 6. 2009 11:10
Re: premiant
Pokud by tomu tak byt nemelo, pak doporucuji vuz s omyvatelnou podlazkou kufru a celkovym objemem dostacujicim i pro tchyni :-)
5. 6. 2009 12:11
Re: premiant
zatím jsem schopen vyargumentovat náš budoucí výběr, a hlavně polovičce se líbí taky, takže vládne rodinná pohoda :-! >:-[]
Avatar - Ronault.
5. 6. 2009 11:42
Re: premiant
Mimochodem pánové, domluvil jsem následné posezení v restauraci Železná růže, což je co by kamenem dohodil k výstavišti. Doporučil ji T613, takže kameny házejte případně na něj.

[odkaz]

To X6 je pouze ilustrativní, v sobotu tam autem nepojedu, tam se nebude dát zaparkovat a ještě by mi to někdo poškrábal >:-[]
5. 6. 2009 12:08
Re: premiant
jasně, s X6 tam nejeď, tenhle póvl tady by ti to stejně jenom skritizoval, co to máš za nesmyslnou stvůru >:-[]

ale kdybys přijel Mistrem Elegance, jo to by bylo jiné kafe :yes: :-!
Avatar - Ronault.
5. 6. 2009 12:38
Re: premiant
Tak X6 mám, jakožto auto, které neopustí z 99,9% svého času silnice, do města. Ať si kritizují, socky! >:-[]
5. 6. 2009 12:45
Re: premiant
Borci doporucoval bych vam hospodu jeste trosku k mendlaku, Vytopna se jmenuje, pivo vam tam priveze nadhernej vlacek pres padaci most, nekecam. Bohuzel je tam furt narvano, takze mate vlastne smulu :-)
5. 6. 2009 13:48
Re: premiant
hmm, to zní dobře, až jsem z toho dostal chuť na to pivko ;-)
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 08:54
Re: premiant
Apage satanas >:-[] -> jedině horký falmengo od Pamplony zovící se Exeo má tu malou šanc...
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 08:56
Re: premiant
no nevím, nevím, přece jenom tam jde hodně o autoemoce. Takhle to dopadne když Helmut zbouchne Juanitu a je z toho Exeo... >:-[]
5. 6. 2009 08:58
Re: premiant
Lepsi nez zbouchnout brazilku, z toho lezou jen lisky! >:D
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:05
Re: premiant
však on ti to jeden pan doktor už vysvětlí... >:-[]
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 09:06
Re: premiant
Jooo,Emocióóón,to je ono ;-) ...Ostrá tmavá červeň,capa na ramenou->muleta v kufru,z beden pasodoble,estoque vedle na sedačce -> vždy připraven zasadit estocadu... >:-[]
5. 6. 2009 08:57
Re: premiant
Vuni novyho se nic nevyrovna, ale v tehle cenove kategorii, bych radsi zabehl do referentske Audi, nez do nove Octy ;-) A propos, Charouz mel udajne akci na Mondeo se slevou 33%. To je super.
Avatar - jazva
5. 6. 2009 09:02
Re: premiant
u nás sú už nejaký ten mesiac všetky báva s 30% zľavou. aj nové aj predvádzačky aj referentské...
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:07
Re: premiant
u nás v bazáre dostaneš k audine stodvaciášok ako bonu pre manželku - no povedz poznáš lepšiu ponuku??? >:-[]
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 09:11
Re: premiant
Kdepak Olympijští a ke všemu novotou čpící >:-[] ...Piero ovšem k Exeu chová těžkou náklonnost >:D i přes garážovanou srdcovou pecku 120...
Tonda byl za samaritána???Tomu se říká sleva panečku,a zbylo by i na větší kola než 16.ky plecháče >:-[]
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:20
Re: premiant
ještě byste si v Exeu vrněli blahem... ;-) a to nemluvim o stodvaciášku. Tam bi ste si všichni nadělali bláto na ihrisko. Kdo řídil, ví o čem mluvím. Supersport je supersport... ;-)
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 09:24
Re: premiant
Přiznávám - zhřešil jsem ;-\ ...Naše ostrá červená 105-ka před lety odejita byla...Ach,jak potměšilé... 8-s ...Při troše péče jsem mohl dneska v dlouhejch školit jiný panáčky...
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:28
Re: premiant
nejen v táhlejch dlouhejch, i v strmejch krátkejch... holt koncepce "všechno vzadu" má něco do sebe... ;-)
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 09:34
Re: premiant
Mea culpa...Slibuji,že se nebude opakovat ...A doporučení,že vše zezadu je nejlepší se budu držet ... >:-[]
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:37
Re: premiant
no proto. jedeš zítra na salon?? ;-)
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 09:47
Re: premiant
Ještě 100% nevím...Kvůli arbaitu možná ne - dnešek padl totálně,zítra uvidím až v podvečer,jak se to vyoslí... ;-)
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 09:57
Re: premiant
No a letím za zákazníky ...Volby volají... >:D
5. 6. 2009 09:07
Re: premiant
Konkurence nebude vyvvijet konkurenta O II z jednoho prosteho duvodu: tato koncepce na zapad od nasich hranic je proste omyl !!! :'-( Z naseho pohledu se nam zda jak se Octavka skvele v evrope prodava ale ve skutecnosti to proste tak neni! V porovnani s dalsimi automobilkami je to pouze kapka v mori! Kdyby skodovka dodrzovala tridni standarty t.z. k Octavii byla mela i klasicky hatchback do delky standartnich +- 4,20 m byla by schopna se svym image prodat daleko vice vozu! A o to by prece melo Skode jit! ;-)
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:23
Re: premiant
Milane mimo seš tu dnes tak leda ty. Podívej se jak si Oktávka v Evropě vede a pak něco piš o omylu. Hatch coby kratší varianta Oktávky by asi neby nezajímavý, ale koncern už auta v této třídě má - tj. Guru, Leon, A3... Další do party už by se asi neoplatil. ;-)
5. 6. 2009 09:31
Re: premiant
Kdysi tady na webu v ramci Aprila pustili pocitacovou predstavu hatche, vypadal libove! I kdyz s novym oblicejem by to asi proporcne nefungovalo.

A propos...minuly tyden jsem koupil synkovi na vystrihovani SM, nez ho upravil k obrazu svemu, precetl jsem jizdni dojmy z OII RS a Scout. Panove, tak otresne napsany clanek bez jedine objektivni myslenky jsem uz dlouho nevidel.... Chybelo tam jedine, v zahlavi clanku napsano "Komercni prezentace". Strasny upadek, kdysi vyborneho tydeniku! :no:
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:38
Re: premiant
fakt se svět motorů tak neuvěřitelně zkazil??? ;-\
5. 6. 2009 09:41
Re: premiant
Doporucuju vrazit 20kc a "vychutnat" si slinty "takyredaktoru"...

Pryc jsou casy Jozifu apod... :-(
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:45
Re: premiant
to je škoda... :-(
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 09:55
Re: premiant
Jo,Pan redaktor Jozíf...a Automobil(Autorevue,...),kdeže dávné sněhy jsou...
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 09:40
Re: premiant
S dovolením doplním -> ona anonce by se měla objevit hned na titulní s logem automobilky >:-[] (favorizované logo je tajenka :-! ...)
5. 6. 2009 09:45
Re: premiant
Je to k zvraceni... fakticky
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:49
Re: premiant
klid, mokrý hadry už víš kde hledat?? >:-[]
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 09:51
Re: premiant
A není Blažková v Brně na stánku???
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 10:03
Re: premiant
je ale pssssssssst... ;-)
Avatar - Andromeda
5. 6. 2009 09:50
Re: premiant
Věřím,párkrát jsem si podrobněji prohlédl a něco stihnul přečíst...Jen ten Kinedril zapomínají přibalit...
5. 6. 2009 13:15
Re: premiant
Hm, asi jsem zde videl spatne tabulky! Ti neprujmernejsi z prumernych prodaji rocne cca 400 - 500tis kusu od modelu v evrope rocne. Ze by u Oct. byla vyjjimka a byl to udaj pouze za pul roku ? ;-)
5. 6. 2009 13:52
Re: premiant
si to ale porovnej s celkovou roční produkcí Škodovek. Ty čísla myslím nejsou vůbec špatná, a hlavně se jim na západě poslední x-let dařilo růst.

Co by s těma číslama udělal klasický hatchback netuším. Ono Škodovka nabízela ze začátku hlavně value for money - hodně prostoru za stejnou cenu jako západní značky.
Avatar - iudex
5. 6. 2009 09:40
Re: premiant
Ja zastávam rovnaký názor: liftback má znacnú konkurencnú výhodu oproti hatchbackom v tom, ze do neho zbalís rodinu v podstate rovnako ako do kombi. Ked chces u konkurencie porovnatelný kufor, iné ako kombi Ti nezostáva, a to nemusí kazdý prekúsnut. Teda myslienka výborná, i ked nie jedinecná - uz pred pár rokmi konkurovala Oktávke Mitsibishi Carisma liftback.
5. 6. 2009 09:10
:-)))
inu jak jsme jiz u teto automobilky zvykli, je to vskutku LIDOVA cena :-))) gratulace vsem majitelum co neprisli na to ze za stejne penize mohou mohli jinde dostat mnohem vice muziky vcetne vykonnejsiho motoru, ale asi je to proste etalon..... :-)
Rozbalit vlákno
7
5. 6. 2009 09:20
Re: :-)))
Blahopřeji, konečně objektivní názor. Navíc v plné náloži jde cena ještě výš. A STŘEDNÍ TŘÍDA TO NENÍ A NIKDY NEBUDE. Jinak místa vzadu je pořád tak akorát pro děti. Myslím si, že cenově by se měla pohybovat na úrovni konkurence - Chevrolet Cruze....
Avatar - radolaco
5. 6. 2009 09:38
Re: :-)))
jo, a hlavne nejsom dochodca aby som si kupoval Octaviu...v nasich koncinach maximalne konzervativne a akukane auto bez akychkolvek emocii...nemal by som k nemu ziadny vztah
5. 6. 2009 10:44
Re: :-)))
Až si koupíš auto za svoje, věř že ho budeš pucovat víc než svoje zuby.
5. 6. 2009 10:47
Re: :-)))
první dva roky, pak už jenom sníš o tom, které ho nahradí ;-)
5. 6. 2009 10:49
Re: :-)))
Tak a napsal jsi idealni zivotnost noveho auta! :-)
5. 6. 2009 11:06
Re: :-)))
ideální by bylo, kdyby tahle perioda stačila i na regeneraci bankového konta >:-[]
5. 6. 2009 11:07
Re: :-)))
Mela by samozrejme :-)
5. 6. 2009 09:40
Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
"Malá nafta je k ničemu. Nafta má význam až tak od dvou litrů, kdy můžeš zažít výraznou sílu kroutícího momentu. Nafta na jednašest je to samé jako dvouválec benzín od fiatu. Dnes prakticky k ničemu. Motorizace pro švorcáky." Dnes už legendární věta jednoho místního znalce >:D Připomeňme, že to bylo v souvislosti s Ceedem 1.6 85kW. Předpokládám tedy, že instalací tohoto motoru do Octavie a snížením jeho výkonu o 7kW se z něj stává "důstojný kultivovaný motor, který uspokojí 95% českých řidičů" >:D Ale jo, za půl mega už to má i klimu, já myslím že to je parádní nabídka :yes: (zdroj citace [odkaz]%c2%b4d/)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:44
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
jsi příliš mladý, názorově i řidičsky nevyzrálý jedinec. Znám jednoho doktora, který by ti dokázal pomoci. Myslím, že vzhledem k tvým neuceleným názorům a přílišné neznalosti plynoucí z jehněčího mládí, věřím že máš dobré šance uzrát. Tak ti brácho budu držet palce. Myslím že na to máš... >:-[]
5. 6. 2009 09:44
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Dost dobre nechapu ten vyplod co jsi tu vypotil. Kazda trida ma svou typickou motorizaci a ta pro nizsi stredni bude zrovna tato. Ne kazdy musi mit auto se zrychlenim na sto "pod osm" a top speed 200+.

Ty svorcaku...
5. 6. 2009 09:47
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Jen jsem citoval GTI z diskuse o Ceedu ;-)
5. 6. 2009 09:48
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Smarja! Promin!!! Uprimne se omlouvam! ;-)
5. 6. 2009 09:50
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
OK :-)
5. 6. 2009 10:07
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Diky za pripojeni odkazu...musel jsem si to sam pripomenout ;-) . Ze zacatku usmev, pak az zamrazeni. Kazdy, byt sebeuspesnejsi clovek MUSI jednoznacne zit z vedomi odkud, kde a za jakych podminek povstal. Je dobre to mit stale na vedomi...zabranuje to posleze padu. ;-)
5. 6. 2009 10:51
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
teda Pájo, tys tam nepoznal hned ten rukopis? Omlouvá tě snad jenom tvůj věk a nevyzrálost! Takže zrát, makat na sobě, mrskat jazyky, a hlavně - vždy před spaním si zopakovat "nesmrtelné výroky" !!!! >:-[] ;-)
5. 6. 2009 10:53
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
...znas to, naucit se rozumne a plynule mluvit cizim jazykem neni jako zvladnout jist priborem misto lzice :-)
5. 6. 2009 11:03
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
někdo má nadání na jazyky, někdo zas machruje vidličkou >:-[]
5. 6. 2009 11:09
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Urcite, ale pouhym biflovanim jeste nikdo nezacal mluvit jak z partesu. A ten kdo se ucil jen proto, aby se neco ucil a nepouziva, stejne zapomene.
5. 6. 2009 12:14
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
to je pravda, taky jsem studoval něco úplně jiného než čemu se věnuji pracovně, a fakt si toho ze školy pamatuji z roka na rok méně ;-\
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:50
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
i já si dovolil použít pár osvědčených pravd z doktorova žargonu... ;-)
5. 6. 2009 10:02
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
jo jo, co slovo, to perla :yes: Hlavně to s tím vyzráváním, to je jak z reklamy na sýr ;-)
Avatar - iudex
5. 6. 2009 09:51
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tak tak, tiez ma hned napadla táto prudko geniálna myslienka GTIho z blogu... Inak myslím, ze pochádza z doby, ked sa o 1,6 TDI nechyrovalo. Co to spraví s názorom pána autora, uvidíme... >:D
5. 6. 2009 10:53
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
no práveže sa už podla mňa o 1.6TDI chyrovalo. Predsa len motor nevyvinieš za rok, správy a tutovky tiež pravidelne unikajú... :-!
5. 6. 2009 11:05
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tak k tem nekolika dalsim informacim:

Novy Passat se predstavi nejpozdeji v roce 2011. V soucasne dobe se jiz na Nurnburgringu prohaneji muly se soucasnou karoserii na platforme protazene o cca 100mm, zda-li pujde opet o prodlouzenou variantu podvozkove platformy z nizsi stredni neni jasne, ale bylo by to logicke. To odrazi fakt, ze nejblizsi souperi maji podstatne delsi rozvor. Zatim se nemluvi o variante CC, ale s uspechem te soucasne by nastupce dostat mel. O cem se zhruba vi, ze Passat by NEMEL dostat preplnovany benzin 1,2 a jeho zakladni motorizace bude 1,4 TSi. Dale pak preplnovane motory 1,8 a 2,0. Sestivalcova varianta yatim u ledu i kvuli restrikcim ze strany emisi. Vypada to, ze soucasnou variantu R36 nahradi plne vyladena 2,0TFSI s podobnym vykonem. Z dieselu samozrejme novy 1,6TDI a dale pak 2,0TDI, vcetne 2x preplnovane varianty s vykonem pres 200HP.
Co se karoserie tyce, mohou byt vsichni klidni, nepujde o pouhou pulgeneracni obmenu jako v pripade G VI. ;-)
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 11:20
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
alelujá, hosana na nebesích.... :-) >:D
5. 6. 2009 11:23
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Kazdopadne to vypada, ze pokud nebude FL ted ve Frankfurtu, dozije Pasik bez vetsich zmen.
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 11:29
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
musíme být silní, stateční a hlavně trpělivý. Dočkáme se ho nového apoštola. co apoštola - nová generace bude hotový mesiáš. to si zapiš za uši synu... ;-)
5. 6. 2009 11:35
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Urcite to nebude spatny auto a pokud bude konkurence chrapat, pak i jediny ve tride, ktery nabizi dvouspojkovy automat, ktery ma fakt vypiplany. To je fatalni zaspani ze strany konkurence.
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 11:37
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
já se ale vážně na nového pašíka těším. Ono až na fádní vzhled poslední generace to totiž nikdy nebylo a ani dodnes vůbec není špatné auto... :-|
5. 6. 2009 11:41
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Ne, to urcite neni. Drtiva vetsina nevozi plnou technologickou naloz, ale chytra politika "podivej se, co vsechno si u nas muzes koupit" je perfektni.
Je to auto, se kterym vetsina porovnava a ackoliv tech proti muze byt cim dal tim vic, stale si drzi slusny standart.
5. 6. 2009 12:20
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
s tím DSG plný souhlas, tady konkurence neskutečně zaspala. Teď se objevují první následovníci u Rencka a Forda (teda tyhle jsem postřehl), ale myslím, že u prvního je jenom 6stupňový

stejně dobře koncern odhadl nízkoobjemové turbobenziny :yes: Taková 1.8FSI je použitelný téměř pro celou modelovou paletu
Avatar - ethicon
6. 6. 2009 09:36
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
do konca roka bude v Alfe.
Avatar - Pierro
5. 6. 2009 09:48
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
ale já chci a chci a chci mít zrychlení jak starej Blažek na Viagře, ehm teda na Ávii... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
5. 6. 2009 13:53
Re: Motor pro socky <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
To máš fuk, obě jsou modrý. >:-[]
Avatar - iudex
5. 6. 2009 09:49
Cenové porovnanie
Nechcem porovnávat s konkurenciou, len malé zacudovanie nad tým, preco je 1,6 TDI - 77 kW drahsia o 16t. oproti 1,9 TDI - 77 kW. Ano, nizsia spotreba, to beriem, ale skor ako marketingový dovod na vyssiu cenu (som zvedavý, ci i reálne bude spotreb nizsia - vid priame porovnanie 2,0 TDI PD a C-R). Ale racionálny dovod na vyssiu cenu? Horsie zrýchlenie, mensí objem a s tým súvisiace materiálové úspory... Vskutku nevidím dovod. Alebo predsa jeden: zeby Skoda priznala, ze TDI PD predsalen bolo "trosku" hlucné a za zvukový komfort C-R si treba priplatit? >:-[]
Rozbalit vlákno
2
5. 6. 2009 10:59
Re: Cenové porovnanie
1. je to novinka
2. predpokladám, že to bude tichšie + ekologickejšie
3. PD je už asi zo značnej časti amortizovaný

16tis. je taký bežný príplatok za novší motor, ktorý nahradzuje starší
Avatar - Blue Sun
5. 6. 2009 14:12
Re: Cenové porovnanie
Jednak se jedná o novější (a technologicky propracovanější motor), druhak je cena včetně DPF oproti 1.9TDI bez DPF.
5. 6. 2009 12:11
Podvozek
Škoda že u škodovky zatím nejsou ty adaptivní podvozky.Nemá to chybu. :yes:
Rozbalit vlákno
1
5. 6. 2009 12:23
Re: Podvozek
Věřím tomu, že nová generace Okty to mít bude. Přece jenom, i u GURUho je to čerstvá novinka.
5. 6. 2009 13:05
450.900,- ......??????????????????
450.900,-Kč ?????

Dámy a pánové,

nechci se vás dotknout....,

kdo z Vás to má???

Tak nezapomeň.., dneska nebo zejtra jít a hodit tam jednoho paroubka, na podzim znovu, ..a máš to, můžeš se těšit na vyšší dávky, třináctej důchod a hlavně šrotovný, geniální tah na prodej aut.
Všichni ti rádi přispějem...
;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
5. 6. 2009 13:44
Pusa pro GTIho
http: //i95.photobucket.com/albums /l150/grygse/Space%20Ghetto /lip.jpg

Mezery vynechte, nešlo to dát přímo jako odkaz.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ryman
5. 6. 2009 14:03
Re: Pusa pro GTIho
hahahaha :yes: :yes: :yes: :yes: >:D
5. 6. 2009 14:29
to je strasnéééééé
uplne zléééééééé, kedy urobia nieco normálnééééé a za dobru cenu??????
Rozbalit vlákno
1
5. 6. 2009 15:51
Re: to je strasnéééééé
Máš niečo s klávesnicou
5. 6. 2009 15:53
Dobrý motor
Konečne VW zabodoval aj benzínom. Všade ho chvália, už sa teším :-)
Rozbalit vlákno
2
5. 6. 2009 19:28
Re: Dobrý motor
To myslíš tak, že když do nového NAFTOVÉHO motoru 1.6 TDI v Octavii naliješ benzín, že to pojede nějak zásadně líp? Na to bych si nevsadil...
6. 6. 2009 00:00
Re: Dobrý motor
Zabudol som napísať 1,4 TSI :*)
Avatar - Mira328i
5. 6. 2009 20:30
OCTAVIA
Co je na tom přerostlím hatchbaku tak úžasnýho?Motory průměrný..podvozek vzhledem k velikosti a přesahům...průměr.
Jediný v čem exceluje je kufr.
Když sem řídil O2 v TDI tak sem se musel smát tomu jak se to auto chová a tomu motoru..zátah..a prd..a to to bylo to 103kw..:-)..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
5. 6. 2009 20:38
Re: OCTAVIA
Ale Miro..., za tvé "větry" přece to TDIčko nemůže... >:D
Avatar - Mira328i
5. 6. 2009 21:34
:-)..PRD..:-)
Nepos.al sem se z toho zátahu:-)..ale z toho jak z ničeho nic náběh moment kola skoro nezvládly přenést ten moment na silnici..a pak úpadek..nic..nuda,mimo to sedí se v ní divně..jak zaprdlej..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
6. 6. 2009 00:03
Re: :-)..PRD..:-)
...ale proč "jak"...? >:D
Avatar - Righ
6. 6. 2009 17:10
Ceska kralovna
Octavia, to je zvlast ve sve druhe generaci s prehledem nejlepsi Skoda vsech dob a jedno z nejzajimavejsich aut na trhu. Skodovce se povedl genialni tah, kdyz se rozhodla vytvorit moderni Octavii jako liftback a nikoliv hatchback, aby nekonkurovala 158 podobnym modelum na trhu vcetne nekolika koncernovych sourozencu a radeji si nasla na trhu svoje vlastni specificke misto. S ohledem na zvolenou karosarskou variantu se povedlo Skodovce dosahnout i pri pouziti kompaktni platformy neobycejne hodnotneho a solidniho vzhledu, Octavia pusobi jako snad jedine auto nizsi stredni skutecne reprezentativne. Vzhledem k proporcim se zasadne vymyka konkurenci a vytvari takovou kategorii samu pro sebe, ktera opravnene v ocich vetsiny zakazniku osciluje nekde na pomezi nizsi stredni a stredni tridy. Podobnym vozem je v zasade jenom Volvo S40, ktere ale ma triprostorovou karoserii a celkovym zamerenim znacky miri uplne jinam. Octavia jako liftback sama o sobe nabizi prostrednictvim obriho kufru bezkonkurencni prakticke vlastnosti a navic umoznuje velmi elegantni prestavbu na kombi, ktere v pripade Octavie patri mezi nejhezci auta na trhu. Neni divu, ze si jako soukromy i sluzebni vuz vede prodejne tak mimoradne dobre. Pravda, posledni facelift se dvakrat nepovedl, ale my ji to nakonec urcite odpustime. A ze je draha? No to uz tak byva, ze ti nejlepsi jsou nejdrazsi. Octavia, to je zkratka jeden velky skodovacky uspech. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2009 15:18
Re: Milý Righ(te)!
Málem SLZA mi "ukápla" ;-)
PS: 77 kW v naftových 4400 otáčkách (jako novinka roku 2009)?!?
PPS: Já bych ve třídě sice asi raději bmw 1, nebo mazdu 3 či Imprezu - ale jinak Octavia NEní "špatná" (ale to "předražená" platí pro ČESKOU REPUBLIKU - takže TAHLE výtka "na místě" JE!) ;-)
Pěkný den (ve Škodě Octavia - chcete-li :-)