Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia 1,8 TSI (118 kW): Proti 2,0 FSI příplatek jen 5.000,-Kč

V modelové nabídce Škody Octavia se brzy objeví nový přeplňovaný motor 1,8 TSI, který nahradí ve většině verzí atmosférický motor 2,0 FSI. Vyšší výkon a nižší spotřeba bude u Škody stát jen 5 tisíc korun navíc.
Zpět na článek
17. 5. 2007 19:45
neregistrovaný "MIDAR"
17. 5. 2007 19:56
anonym
17. 5. 2007 20:17
neregistrovaný "GCF"
17. 5. 2007 20:34
neregistrovaný "Jozki"
17. 5. 2007 20:39
neregistrovaný "aligatorr"
17. 5. 2007 20:57
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 5. 2007 22:30
neregistrovaný "Albiman"
18. 5. 2007 07:25
neregistrovaný "Juha"
18. 5. 2007 13:03
neregistrovaný "Jirka N."
19. 5. 2007 20:43
neregistrovaný "HrdinaJan"
18. 5. 2007 10:37
neregistrovaný "Peterer"
17. 5. 2007 23:28
neregistrovaný "seremed"
18. 5. 2007 06:17
anonym
18. 5. 2007 07:33
neregistrovaný "Pucmeloud"
18. 5. 2007 07:40
neregistrovaný "e.t."
18. 5. 2007 09:05
neregistrovaný "maaara"
18. 5. 2007 08:31
neregistrovaný "Jogi"
18. 5. 2007 08:32
neregistrovaný "Riman"
18. 5. 2007 08:56
neregistrovaný "Jenda"
18. 5. 2007 11:08
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2007 11:24
neregistrovaný "pták loskuták"
18. 5. 2007 14:18
anonym
18. 5. 2007 11:38
neregistrovaný "Jozki."
18. 5. 2007 17:00
anonym
18. 5. 2007 13:20
neregistrovaný "4x4"
18. 5. 2007 20:45
neregistrovaný "MIDAR"
17. 5. 2007 19:45
OK
Tak to bude dobrá motorizace...čekal jsem vyšší cenu..překvapili. :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 5. 2007 19:56
super..
go, go, Škoda :yes:
Rozbalit vlákno
0
17. 5. 2007 19:58
1.8 TFSI vs. 2.0 TFSI
Mě by zjímalo kdy po vzoru 1.8 modernizují i 2.0...

Jinak mě zarazilo, že Audi dává přednos 1.8 před 2.0. :-(
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GCF"
17. 5. 2007 20:17
Re: 1.8 TFSI vs. 2.0 TFSI
2.0 TFSI už dávno funguje v Octavii RS a co já vím, tam Audi má dokonce 2.0 TFSI upgradovaný na 260 koní. Přečti si test toho S3... ;-)
18. 5. 2007 14:28
Re: 1.8 TFSI vs. 2.0 TFSI
Ano... Ale nemylsím tohle. To vše znám.

Ale 1.8 TFSI má např. Turbo chlazené vodou je konstrukčně trochu výše... Tím jej lze i lépe tunit.

Ale v nových modelech spíše Audi vyuřívá 1.8 TFSI než 2.0. Např. nová A4 apod.
neregistrovaný "Jozki"
17. 5. 2007 20:34
Re: 1.8 TFSI vs. 2.0 TFSI
2.0 TFSI funguje uz nejaky cas v celom koncerne. VW Skoda Audi Seat a vykony 170, 200, 220, 230, 240 a 265 PS.
neregistrovaný "aligatorr"
17. 5. 2007 20:39
TFSI není TSI
Sice nevím který "odborník" psal tento článek, ale TFSI není TSI.
TFSI - je přeplňovaný motor turbodmychadlem.
TSI - je sice taky přeplňovaný, ale jak turbodmychadlem tak taky kompresorem. V nízkých otáčkách je v provozu kompresor a až je množství výfukových plynu dostatečné tak spojka sepne turbodmychadlo.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Milý stydlín"
17. 5. 2007 20:57
Re: TFSI není TSI
Než se začneš do někoho navážet, zjisti si souvislosti. TSI je naprosto správně, u škodovky je to obchodní jméno motorů TFSI, nedávno o tom tady byl PR článek.
17. 5. 2007 21:15
Re: TFSI není TSI
Je to tak...škoda používá zkratku TSI,což je jen další důkaz,že škoda na 1.4TSI nemá nárok :-(
neregistrovaný "Albiman"
17. 5. 2007 22:30
Re: TFSI není TSI
nebo si spíš říká že češi by těm zkratkám stejně nerozuměli tak je budou nazývat stejně...

mimochodem mám 2,0fsi ... tedka se cítím tak trošku podvedeně když ho vyměněj za turbo ach jo... ale stejně je to skvělej motor:-)
neregistrovaný "Juha"
18. 5. 2007 07:25
Re: TFSI není TSI
To chápu, to turbo pojede líp, ale bude mít větší spotřebu.
neregistrovaný "Jirka N."
18. 5. 2007 13:03
Re: TFSI není TSI
To spíš nechápeš podstatu turba :-) Turbodmychadlo ti do motoru dodá více vzduchu a tudíš při stejné dodávce paliva dosáhneš vyššího výkonu = motor 1,8 s turbem bude žrát při stejném tempu jízdy méně než motor "prakticky stejného objemu (2.0)" bez turba.
neregistrovaný "HrdinaJan"
19. 5. 2007 20:43
Re: TFSI není TSI
No něco mi řáká, že "lambda" nebo co se používá pro bohatost směsi ti nedovolí zvyšovat jenom množství vzduchu a palivo nechat na stejný urovni. Určitě tam bude ještě nejakej jinej fígl.
neregistrovaný "Peterer"
18. 5. 2007 10:37
Re: TFSI není TSI
Cejtim se dost podobně, ale vykon nasich dvoulitrů to nesníží...ani mi nejde o to turbo jako spíš o povinný ručení, ale aspon nemusim nechávat zchladnout turbo ;-)
neregistrovaný "seremed"
17. 5. 2007 23:28
bum
TAK TO JE BOMBA
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 5. 2007 06:17
Žid
My židi to vidíme jinak. Menší motor za větší peníze. Co tam po turbu a více koních? Pak to turbo sundaj a bude 1.8 za cenu 2.0. Obchodní politička jako bych ji vymyslel já. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
18. 5. 2007 07:33
Tak za tohle si Skoda zaslouzi pochvalu
za minimalni navyseni sakra lepsi motorizace nez 2.0 FSI. Motor 2.0 mi vzdy prisel trochu jako ulet. Drahy provoz a prdlacku vykon
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "e.t."
18. 5. 2007 07:40
když už píšou o emisnich limitech
Tak mě v tabulce chybí CO2. Ne že by to diskutující tolik zajímalo, ale když tu píší o těch emisních limitech - má to těch šílenejch 120gramů? :-! >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "maaara"
18. 5. 2007 09:05
Re: když už píšou o emisnich limitech
Na CO2 jsou nějaké limity? A navíc je tam spotřeba, příště čti pořádně.
neregistrovaný "Jogi"
18. 5. 2007 08:31
Konecne dostala Octavia normalny motor
A konecne si ju teda mozem kupit. To se mi ulevilo. Doteraz tam nemali ani jeden motor , s ktorym by som ju bral. Dakujem Skoda ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Riman"
18. 5. 2007 08:32
1,8T vs. 1,8 TSI
Mozno Skoda, resp. koncern zistili, ze dobre meno, ktore ziskal motor 1,8 T 20v je skoda zahodit (porov. atmosferu 1,8 20v s fukanou 1,8, resp. s trapnym nasledovnikom 2,0i). Ja osobne som tento motor povazoval za jeden z najlepsich v koncernovej ponuke benzinovych motorov, ktory rozhybal v poho i staru A6 a dodnes exceluje v Pole GTI. Toto je spravna cesta, ako mozu benziny odolavat naporu ropakov - mensi objem, spickova technologia a vyssi litrovy vykon (cesta, ktoru zacal prave 1,8 20v T a n ktoru sa chvilu zabudlo). A (po trapeni pri vybere z motorizacii) konecne mozem povedat - spickovy benzin v ponuke Skody. Len tak dalej :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jenda"
18. 5. 2007 08:56
Povinné ručení
To je myslím další super věc. Nějen, že auto pojede líp a údajně s nižší spotřebou, ale taky na povinném se nějaká kačku ušetří. Myslím, že to taky bude motorizace nové fabie RS.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Paja"
18. 5. 2007 11:08
Re: Povinné ručení
myslím, že novou motorizací Fabie RS bude 1.4 TSI :-) (verze 103 nebo 125 kW - doufám ta druhá).
TSI, TFSI - měli by v tom udělat pořádek. Osobně jsem zpočátku myslel, že TFSI bude značení turbokompresor, TSI jen turbo. Ale evidentne to tak není (viz Golfík - TFSI je značení silnější verze 1.4, nikoli techniky přeplňování).
Jinak jsem slyšel, že ten turbokompresor 1.4 je parádní. Otázkou ale je, jak to bude vypadat v čase (když je to složitější než japonský hodinky :-) ). Popř. opravy.
Jinak ta 1.8 mi připadá jako ideální motorizace do oktávky. 2L vyšší povinné ručení, přece jen výkon/spotřeba. Diesly už nejsou to nejlepší, co může být. Pro mě je ta 1.8 favorit, není co mu vytknout.
neregistrovaný "pták loskuták"
18. 5. 2007 11:24
Re: Povinné ručení
Obávám že kupec auta za 600 a víc tisíc korun zrovna moc dramaticky neřeší dvoutisícové rozdíly v sazbách povinného ručení, kór když už se dá někde platit i podle výkonu.

Tohle spíš bude řešit někdo, kdo si to za pár let koupí jako ojetinu.
18. 5. 2007 11:27
Re: Povinné ručení
Myslím že fabia RS dostane 1.8TSI,už jen díky názvu škoda naznačuje,že 1.4TSI nedostane :-(
To povinný ručení je super,mám oktávku 1.6FSI,kdybych se rozhodoval teď,tak bych už váhal :yes:
anonym
18. 5. 2007 14:18
Re: Povinné ručení
Nemyslim si to. Protoze tentyz motor ma nejen v jednotlivych automobilkach ruzne oznaceni. On ho ma ruzne i mezi jednotlivymi modely v ramci jedne automobilky. A aby to nebylo malo, ve spojeni napr. pohnem vsech kol ma pismenka obarvene jinak i tentyz motor.

A take stejne oznaceni muze mit pokazde jine zbarveni pismen.

Prikladem budiz motory 1.9TDI/PD 74kw, 1.9TDI/PD 96kW.

Takze oznacni TSI u octy muze znamenat uplne neco jineho nez TSI u Fabie (pokud tam 1.4TSI vubec daji...).
neregistrovaný "Jozki."
18. 5. 2007 11:38
Re: Povinné ručení
Od noveho modeloveho roku VW nebude pouzivat oznacenie TFSI ale 2,0 TSI (SI bude cervenymi pismenkami pre 147 kW a I cervenym pre 125 kW verziu). 1,4 s turbom a kompresorom budu mat oznacenie TSI (SI cervene), 1,4 s turbom bude mat TSI (I cervene). Golf GTI bude mat len oznacenie GTI. 1,4 s turbokompresorom je uuuuzasna. Bez turbodiery neustaly tah od 1700 ot az do 7000. Tazko uverit ze je to 1,4. A nadherny zvuk.
anonym
18. 5. 2007 17:00
Re: Povinné ručení
To je pravda, 1.4 jede paradne.Ale na ukor vyssi porizovaci ceny a spotreba taky neodpovida zrovna standardum klasicke 1.4! Golfa stimhle motorem ma moje teta a ja osobne kdyz mi ho pujci se nedostanu pod 10 litru, ale asi to je tim ze se casto nechavam unyst tim zatahem a pak to vzdycky vysvetluju, kdyz se me ptaji kdes jezdil, 1/4 nadrze je pryc >:D , jinak me bavi skadlit kompresor a poslouchat jeho klapani :-! :-)
neregistrovaný "4x4"
18. 5. 2007 13:20
4x4 ??
Nevie niekto, ci bude aj prevedenie Octavia hatchback 4x4 ??
Dakujem
Rozbalit vlákno
1