Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia 1,9 TDI 96 kW vs. 1,8T 110 kW - diskuse

Zpět na článek
30. 6. 2003 09:34
neregistrovaný "Petr"
30. 6. 2003 09:53
neregistrovaný "Imaxim"
30. 6. 2003 10:03
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
1. 7. 2003 22:11
neregistrovaný "Petr"
2. 7. 2003 23:26
neregistrovaný "Michal"
22. 7. 2003 12:26
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
16. 1. 2007 11:06
neregistrovaný "tommiczek"
30. 6. 2003 09:58
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 11:12
neregistrovaný "xxxTURBO"
30. 6. 2003 11:25
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
7. 7. 2003 06:02
neregistrovaný "Petr"
30. 6. 2003 12:09
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
21. 7. 2003 21:52
neregistrovaný "Zdeněk Peroutka"
22. 7. 2003 12:20
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
15. 10. 2004 06:58
neregistrovaný "jyrka"
15. 10. 2004 19:07
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
16. 10. 2004 15:12
neregistrovaný "Pavel"
17. 10. 2004 00:26
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
17. 10. 2004 11:39
neregistrovaný "Pavel"
17. 10. 2004 12:02
neregistrovaný "Pavel"
16. 10. 2004 16:07
neregistrovaný "Pavel"
8. 2. 2005 15:46
neregistrovaný "jyrka"
16. 1. 2007 11:17
neregistrovaný "tommiczek"
12. 5. 2006 14:00
neregistrovaný "jj"
30. 6. 2003 11:17
neregistrovaný "xtra"
30. 6. 2003 11:29
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 13:27
neregistrovaný "Petr"
1. 7. 2003 13:39
neregistrovaný "Leonardo Cupránek"
30. 6. 2003 12:45
neregistrovaný "Karizma"
30. 6. 2003 13:31
neregistrovaný "Petr"
30. 6. 2003 16:01
neregistrovaný "xtra"
30. 6. 2003 23:14
neregistrovaný "Karizma"
11. 7. 2003 15:58
neregistrovaný "Jirka"
12. 9. 2006 10:09
neregistrovaný "1,8T"
30. 6. 2003 11:36
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
4. 7. 2003 07:47
neregistrovaný "rocky_krysa"
4. 7. 2003 08:28
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
7. 8. 2003 13:33
neregistrovaný "Svoboda"
30. 6. 2003 12:10
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 12:20
neregistrovaný "Moi"
16. 1. 2007 11:22
neregistrovaný "tommiczek"
30. 6. 2003 12:52
neregistrovaný "DIM"
30. 6. 2003 16:47
neregistrovaný "Boris"
2. 7. 2003 11:48
neregistrovaný "asimov"
2. 7. 2003 16:30
neregistrovaný "kill all"
3. 7. 2003 09:52
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
7. 7. 2003 06:24
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2003 06:11
neregistrovaný "Petr"
30. 6. 2003 17:14
neregistrovaný "Bobb"
30. 6. 2003 21:07
neregistrovaný "davy"
30. 6. 2003 22:26
neregistrovaný "anonym"
30. 6. 2003 23:55
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
1. 7. 2003 22:25
neregistrovaný "Petr"
1. 7. 2003 23:53
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 23:55
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
1. 7. 2003 01:59
neregistrovaný "Ondřej Šuch"
1. 7. 2003 08:04
neregistrovaný "Jack"
1. 7. 2003 11:10
neregistrovaný "xtra"
1. 7. 2003 09:50
neregistrovaný "DIM"
1. 7. 2003 10:05
neregistrovaný "Karizma"
1. 7. 2003 18:53
neregistrovaný "anonym"
1. 7. 2003 23:50
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
11. 7. 2003 16:34
neregistrovaný "Jirka"
28. 6. 2004 11:35
neregistrovaný "Viktor"
1. 7. 2003 11:18
neregistrovaný "Max"
1. 7. 2003 12:36
neregistrovaný "ladin"
1. 7. 2003 13:47
neregistrovaný "Leonardo Cupránek"
1. 7. 2003 14:14
neregistrovaný "kill all"
1. 7. 2003 21:54
neregistrovaný "Kone"
1. 7. 2003 22:29
neregistrovaný "Petr"
2. 7. 2003 08:00
neregistrovaný "STAVROS"
7. 7. 2003 06:27
neregistrovaný "Petr"
23. 1. 2005 19:04
neregistrovaný "Vítek"
2. 7. 2003 07:53
neregistrovaný "matty"
2. 7. 2003 17:52
neregistrovaný "Alan"
2. 7. 2003 17:56
neregistrovaný "alio"
2. 7. 2003 19:00
neregistrovaný "MIKI"
7. 7. 2003 06:31
neregistrovaný "Petr"
20. 8. 2003 09:05
neregistrovaný "VV"
3. 7. 2003 09:57
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
3. 7. 2003 19:37
neregistrovaný "xtra"
7. 7. 2003 06:35
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2003 14:24
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
7. 7. 2003 14:27
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
9. 7. 2003 13:08
neregistrovaný "FeFík"
3. 7. 2003 23:27
neregistrovaný "MIKI"
4. 7. 2003 00:09
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
4. 7. 2003 00:43
neregistrovaný "MIKI"
6. 7. 2003 22:17
neregistrovaný "Petrik"
6. 7. 2003 21:09
neregistrovaný "Strato"
7. 7. 2003 06:42
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2003 11:45
neregistrovaný "Strato"
22. 7. 2003 15:03
neregistrovaný "quattro"
28. 8. 2003 11:35
neregistrovaný "Vacmar"
24. 7. 2003 23:02
neregistrovaný "VW"
31. 3. 2006 00:28
neregistrovaný "race"
22. 12. 2006 00:13
anonym
neregistrovaný "Petr"
30. 6. 2003 09:34
Pojištění
S tím pojištěním to není tak jendoznačné, vše počítáte pro případ, že majitel ujede 50 tisíc km za rok; když ale udělá jen 10 tisíc (do práce jezdí MHD), tak už je rozdíl benzín vs nafta menší, protože roční náklady na 1,8T budou relativně i absolutně nižší. Zkuste si to...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Imaxim"
30. 6. 2003 09:53
Re: Pojištění
A jak to asi jinak počítat, proč by si měl někdo, kdo ujede 10tkm za rok kupovat auto za 600tKč, pro něho je přece ojetina?
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 10:03
Re: NÁKLADY NA PALIVO
Jak píšu ve svém příspěvku níže:
je nesmysl pro porovnávání nákladů používat údaje o spotřebě od výrobce měřené při 90km/h - taková auta si lidé nekupují, aby jezdili 90km/h - takoví lidé si koupí Octavii 1.4 a ušetří minimálně 200 tisíc, takže žádné TDI je nikdy svou výhodností nepřekoná.
Ale zkuste si změřit spotebu TDI a 1.8T při 200km/h a pak uvidíte ten rozdíl a pochopíte, že TDI se vyplatí daleko více. Až pojedete na dovolenou přeš Německo a Itálii 2000km na plný plyn, uvidíte, že za benzín zaplatíte 3x tolik.
neregistrovaný "Petr"
1. 7. 2003 22:11
Re: NÁKLADY NA PALIVO
Blbost, při 200 km/h bude 1,8T žrát okolo 16, TDI okolo 11-12, tak velký rozdíl to zase není. Zkus někdy 1,8T a uvidíš, že je to docela úsporný motor, jezdím běžnou dynamikou za osm litrů, drsnější jízda si bere 10 (ale to fakt musím řezat).
neregistrovaný "Michal"
2. 7. 2003 23:26
Re: NÁKLADY NA PALIVO
VW TDI nebude nikdy zrat 11-12 litru, ani pri 200km/h
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
22. 7. 2003 12:26
Re: NÁKLADY NA PALIVO
Ale to zase jo. Rikam, kdyz akceleruji do kopce (160 pod a 220 nad kopcem), tak palubni pocitac ukazuje 16l/100km jen to fikne. To ono si to TDI o tu ropu rekne, zejmena ty s PumpeDuse, ty docela chlastaj.
Ja mam dlouhodoby prumer 7.7 litru. Pulka je mesto - popojizdeni, max 50km, pulka je dalnice no limit.
neregistrovaný "tommiczek"
16. 1. 2007 11:06
Re: NÁKLADY NA PALIVO
mě teda oktavka TDIčko při 200kmph papká 10 - 10,5 l :-O Benzin si většinou koupí lidi, co vám odpoví, že nafťák moc řve a trvá mu se rozjet :-O Tak mi odpovídalo 90% majitelů benz. Akorát když se se mnou snažili závodit, mi koukali na zadní světla ;-\ >:D
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 09:58
Srovnáváte nesrovnatelné !
Zkuste třeba udělat srovnávací test té Octavie 1.8T se Seatem Toledo 1.9 TDI 110 kW. Jsou to podobně velká auta.
Moje zkušenost je ta, že Octavia nemá šanci. Již několik majitelů Octávií 1.8T se se mnou pokoušelo závodit a vždy jim TDI ujelo. A to i před vyladěním motoru na 145kW / 435Nm.
A až budete porovnávat náklady na palivo, zkuste si změřit spotřebu u obou aut při vyšší rychlosti, třeba 220km/h - pak uvidíte, že diesel vede daleko výrazněji.
Škoda, že 1.9 TDI 110kW nedávají i do Octávie. Slušel by i Fabii RS.
PS: Ví někdo, do který koncernových vozů se tento motor dává? Já zatím viděl Leon, Toledo, Golf, Bora a Sharan (tam mne to docela udivilo). Asi se to dává i do nějaké Audi, protože mám ve velkém techničáku v kolonce VÝROBCE MOTORU napsáno "Audi AG".
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "xxxTURBO"
30. 6. 2003 11:12
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Mam octavii 1,8turbo r.v. 98, 145000km kdyz si dam na pal. poc. okamzitou spotrebu a jedu 200km/h (na 5ku 4950 ot./min.) - 10,6l/100km (na 4ku 6700ot./min.)-21,7l/100km. znamej ma PASSAT variant 1,9 tdi-pd 96kw a pri 200km/h ma 9,7l/100km.. zas tak velkej rozdil to neni-0,9litru.. To tdi-pd 110kw bude hodne dobry svezeni, ale chtel bych ho videt pri 200km/h na 4ku! to by motor asi nevydrzel.. jo a ten chip tunning je dobra vec, ale motor ti tech 145 tkm co me v 1,8t asi nevydrzi.. a to se neloudam, to mi ver navic kdybych chtel tak za stejny prachy za ktery ty se dostanes na 145kw ja se dostanu na 154kw a 335nm a to uz bych ti chlape ujel- to se vsad!
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 11:25
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Ale jasně že při 154kW bys mi ujel, to nepopírám.
Ale na druhou stranu Passat bude o něco těžší a mejch 435Nm je 435Nm ;-)) A navíc tomu TDI hodně pomáhá ten šestikvalt - jak se spotřebou, tak s maximálkou.
Pokud u TDI dodržuješ 2 zlatá pravidla, vydrží i po tuningu 500000, ale to už budu mít šesté auto ;-))
1) Nezatěžovat a netočit zastudena
2) Po jízdě (zejména po "drsné") nechat vydýchat turbo - posledních pár minut jízdy ject volněji nebo přinejhorším po zsatevení nechat pár minut běžet motor na volnoběh.
Toto platí pro všechny přeplňované motory, tedy i 1.8T.
A samozřejmě dávat dobré oleje - pokud možno ty určené pro LongLife (výměny oleje až po 50ti tisících), ale olej ve skutečnosti měnit už při 15ti. A používat kvalitní naftu (OMV, Shell, Aral).
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2003 06:02
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Milý Leonarde (nebo spíše Luke?), to o dochlazování platí pro jakýkolivm motor a je to uvedeno v návodu k vozidlu. To, že máš šesté auto to může působit dvojsmyslně.
Pokud jde o oleje, při drsném používání to klidně vyměň i po 10tkm a vyber si raději jiný olej s lepší výkonnostvní a viskozní charakteristikou, než je určen pro LongLife, protože ty mají ořezané výkonové vlastnosti zejména kvůli době použitelnosti. Nemám ale páru, na jakou teplotu jsi schopen olej zahřát.
Pokud jde o standardní parametry čipů, tak se nenech vysmát a radši pošli link na ten tvůj graf, jestli ti naměřili to co udáváš, protože tomu prostě moc nevěřím :-)
Maximálka - zkus si spočítat, kolik musí který motor s převodovkou točit a uvidíš.
Pokud jde o 1,9 TDI 96 a 110, tak ten 110 pujde drive do kyticek, protoze je tam vetsi turbo a jinak moc rozdilu neni. 6200 ot? To by asi vyletela klika ze skrine :-)
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 12:09
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
PS: Pokud vim, tak 1.8T se standardne cipuje na 132kW. Na 154kW se cipujou motory, co maji standardne 132kW (Octavia RS, Toledo 1.8T).
Abys z 1.8T 110kW dostal 154kW, musi byt zasah uz ponekud drsnejsi, coz je jednak drazsi a jednak ma vliv na opotrebeni motoru.
Pokud bys to cipnul na 132kW tak myslim, ze bychom si na dalnici byli prinejhorsim fiftyfifty, i kdyz myslim, ze diky sestce bych mozna mel maximalku o neco vetsi. Ale zase verim, ze 1.8T 132kW bude mit lepsi akceleraci.
Ale to uz mluvime o rychlostech, ktery se moc bezne nepouzivaj ;-))
Mam vyzkouseno, ze v prudkem kopci na Plzenske dalnici z Lodenic na Rudnou to ze 160km/h pod kopcem vytahnu na 220km/h na vrcholu kopce. Na rovine lze oprit tachac o zarazku 240km/h - ale to jsem zkousel jen dvakrat, nejsem cvok.

Ale somozrejme i TDI lze vytunovat na jeste vyssi vykon. Koukni treba na WWW.MaxTDI.COM - jeden slovensky bratr si vyrobil 1.9 TDI 320kW !!!!!
neregistrovaný "Zdeněk Peroutka"
21. 7. 2003 21:52
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Leone, líbí se mi, jak tady hážeš čísly. Dovedu si představit, že neumíš spočítat maximální rychlost v závislosti na odporu vzduchu atd., mě tím trápily několik let na škole, až zase přistaneš na zemi, tak můžeš napsat!!Jinak je to celý blábol, u kterýho se asi každý odborník docela baví.........!!!
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
22. 7. 2003 12:20
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Pravda je, ze ve skole jsme se ucili uzitecnejsi veci, nez pocitat rychlost.
Asi prave proto si ted muzeme dovolit koupit si auta, ktera jsou vybavena takovou vymozenosti, jako je tachometr, takze nic pocitat nepotrebujeme.
Ja vychazim z ryze praktickych zkusenosti. A ty jsou takove, ze Octavii 20vTurbo ujedu v pohode - uz se jich se mnou pokouselo predhanet hodne. S Octavii

RS to vyjde tak nastejno. Tipnul bych si, ze bude mit lepsi akceleraci z nuly (benzinaky maji rychlejsi nastup a jsou lehci). Pruzna akcelerace a asi i

maximalka budou uz mozna na strane TDI (pred cipnutim 110kW, po tak cca 140kW a 430Nm), protoze na strane TDI je vyssi kroutak a sestikvalt.
Mimochodem, take je zajimave, ze papirove (dle udaju vyrobcu) ma Toledo se stejnym motorem jako Octavia vzdy o neaky kousek lepsi akceleraci i maximalku.
Takze se vy, jako "odbornik" zase muzete smat a ja neodbornik asi zase nebudu chapat proc.
neregistrovaný "jyrka"
15. 10. 2004 06:58
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Proc furt berete dalnici.Vo tom to neni.Berte radost z jizdy a srovnejte to mezi kuzelama.Nebo na okruhu.Benzin natrhne ropakovi vejfuk a jeste se bude usmivat.A vobema to natre 1.6 Civic.Bez pardonu.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
15. 10. 2004 19:07
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Tedy mozna kazdej pouzivame auto jinak. Ja rozhodne vic kilometru najedu po dalnici a po okreskach. Ty mozna najedes vic kilometru mezi kuzelama, takze to pak samozrejme posuzujes jinak...
neregistrovaný "Pavel"
16. 10. 2004 15:12
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Leone, Leone, nynější faceliftovaná Octavia 1,8 T má z nuly na sto za
8,5s. Kolikpak má Toledo TDI 110 kw? Určitě více. benzín je benzín.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
17. 10. 2004 00:26
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Jo, ten rozdil v maximalce je fakt dramatickej!
Holt je TDI o neco tezsi.
Takova Mazda3 GT 2.0 16v 110kW ma zase ale pri stejnem vykonu jako TDI horsi i maximalku i akceleraci! 1.8T je holt relativne povedenej motor. Sice ma nizsi ruceni, ale zase clovek za palivo plati 2x vice.

Nicmene TDI neni az tak spatne: [odkaz]
neregistrovaný "Pavel"
17. 10. 2004 11:39
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Jo to je fakt, ale Mazda nikdy neměla výkonné motory, resp. jejich jízdní vlastnosti, stejně tak i Nissan 2,0 GT 110 Kw. VW koncern má prostě motory (jak diesely tak i benzíny), se kterými se může rovnat akorát tak BMW,Opel,MB a možná švédi. Ale s tou spotřebou zase až tak nesouhlasím. Při hodné svižné jízdě si 1,8T bere tak 10l (ale to už je tak na odebrání ŘP). Takže jestli bere 1,8T 10l anebo TDI 8l, myslím že je to tak nastejno, pokud někdo není trankontinentální jezdec.
neregistrovaný "Pavel"
17. 10. 2004 12:02
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Právě jsem se díval na přiložený odkaz,pokud to je pravdivé tak smekám. Ale tak jsem jel se
Škdou Felicia 1,6 55 kw v servisu 185 km/h - zvedl jsem auto, nastartoval, zařadil 5 a sešlápl plyn - za tři vteřiny byla 180 ale přes těch stoosmdesátpět už mě nepustil omezovač.
neregistrovaný "Pavel"
16. 10. 2004 16:07
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Copak Leone, srazilo Tě to k zemi? A to ještě nevíš, že maximálka 1,8T
je 219 km/h, kdežto TDI 110 kw má o jeden km/h méně. Je to prostě diesel. K tomu nižší cena a pojistka pro 1,8T a... Ať žije benzín!
neregistrovaný "jyrka"
8. 2. 2005 15:46
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Když budu tupě bušit km na dálnici tak si ropáka koupím, ale pokud si budu chtít užít jízdy na okreskách (a nejen mezi kuželama), tak sorry,ale jedině benzín.
neregistrovaný "tommiczek"
16. 1. 2007 11:17
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
ne ze bych teda jezdil jen po dalnici, okresky sou taky fajn... Da se na nich dobre zaradit ;-) Ale Leonardo Cupranku - mezi kuzelama? :-O kdy ti skonci autoskola? ;-) >:D Normalni clovek mezi nima bezne nejezdi... Max. podel nich,kdyz sou nasazeny po silnici ;-)
neregistrovaný "jj"
12. 5. 2006 14:00
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
konecne nekdo normalni ;-)
neregistrovaný "xtra"
30. 6. 2003 11:17
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Presne tak! Porovnavat z hladiska vykonu 1.8T 110 kW s 1.9 TDi 96 kW je nezmyselne! Mam tiez skusenost s motorom 1.9 TDi 110 kW a je to skutocne obrovsky rozdiel aj oproti 1.9 TDi 96 kW a co je dolezite, hlavny rozdiel medzi 96 kW a 110 kW TDi je v rozsahu vyuzitelnych otacok!!! zatial co 96 kW TDu ma max vykon pri stadardnych 4.000 ot/min, 110 kW TDi dosahuje tento vykon az pri 6.200 ot/min!!!! len na porovnanie 1.8T 110 kW dosahuje maximalny vykon pri 5.700 ot/min!!! Tym padom su nezmyselne uvahy o tom, ktory motor je sportovnejsi, pretoze v tomto pripade je to jednoznacne 1.9 TDi 110 kW, ktory dokaze vsetko co 1.8T a ma k tomu este o nezanedbatelnych 110 Nm (!) vyssi krutiaci moment.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 11:29
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Tak tak.
A ještě bych dodal, že dobrý tuning samozřejmě "trochu" zvedne výkon a krouťák, ALE HLAVNĚ zabezpečí, že ten max výkon a krouťák je v širším spektu otáček.
Po tuningu se mi samozřejmé výkon a krouťák zvedl, ale HLAVNĚ obojí je dostupné daleko dříve a naopak motor vadne daleko později. Rozsah otáček s max výkonem je oproti stavu před tiningem téměř dvojnásobný!
Subjektivně to lze poznat velice jednoduše - auto akceleruje a jde za plynem na šestku tak, jako dříve na pětku.
neregistrovaný "Petr"
30. 6. 2003 13:27
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
On tuning 1,8T na 132 kW a 250 Nm taky není k zahození, motor pak jede až do 7 tisíc a výkon se zvedne o 15-25 kW podle otáček, Nm pak z 210 na 250, to je pak nářez...
Nicméně věřím tomu, že TDI 110 kW je bomba motůrek
neregistrovaný "Leonardo Cupránek"
1. 7. 2003 13:39
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
"bomba motor" je trochu přehnané tvrzení. To záleží na tom, s čím to porovnáváte. Jistě je bombový ve srovnání s jakýmkoli jiným 1.9 dieselem, zejména po té úpravě na 145kW a 435Nm. Ale i zde platí pravidlo, nepůjčovat si nikdy lepší auto. Myslím, že kdybych se svezl třeba v Audi RS6, budu se zpátky ve svém pořád koukat, jestli nemám zataženou ruční brzdu.
neregistrovaný "Karizma"
30. 6. 2003 12:45
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
TDI 96 i 110kW mají naprosto stejný rozsah využitelných otáček a rozdíl mezi nimi je jen v oněch 14kw (=rozdíl v dynamice není nikterak propastný) nacházejících se v nejvyšších otáčkách, nic víc, nic míň. 6 200ot. u TDI je demagogie nejvyššího řádu!
neregistrovaný "Petr"
30. 6. 2003 13:31
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
TDI přes 5 tisíc? To je asi docela blbost... 110kW TDI má maximum ve čtyřech tisích, kluku
neregistrovaný "xtra"
30. 6. 2003 16:01
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
pozri

[odkaz]
neregistrovaný "Karizma"
30. 6. 2003 23:14
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
Je to hodně smutné, když má VW na svých oficiálních stránkách takovou hrubku.
neregistrovaný "Jirka"
11. 7. 2003 15:58
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
myslím, že by nebylo "od věci" - když už jste na AUTO.CZ - podívat se do katalogu, jak to s tím 110kW TDI je:
[odkaz]
(110kW/4000ot/min - stejne jako 96kW i 74kW)
neregistrovaný "1,8T"
12. 9. 2006 10:09
Re: Srovnáváte nesrovnatelné !
No no no no... :-) Ja mam Audi A4 1.8T 110kw a sem o neco rychlejsi ne A6 2,5Tdi 132kw.TAk bych chtel videt jak me ty predjedes se 110kw dieselem..Ted to mam nacipovany na 143kw(neco kolem 190-195 koni)a predjedu audi A6 3,0Tdi 226 koni..A audi A4 je tak stejne tezka jako oktavka.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 11:36
B I O N A F T A
Tedy teď asi pobouřím zaryté sportovce, kteří jezdí zásadně na Shell Extra Diesel (jako já). Rád bych ale připomenul, že kalkulace nákladů v článku nemusí být až tak přesná.
Naftu lze na mnoha místech a mnoha způsoby sehnat levněji, což plyne z toho, že se dává do kamionů a zemědělských strojů. Kdo se snaží, sežene jí alespoň o bůra levněji.
V různých podnikových pumpách lze naftu sehnat levneji i zcela legálně (třeba v IPS).
No a samozřejmě tu je ještě možnost jezdit na bionafu. Samozřejmě lidé jsou proti ní zaujatí, ale z velké části to nemá opodstatnění.
Jeden kolaga má Octavii TDI 1.9 TDI 81kW čipnutou na 103kW a jezdí VÝHRADNÉ na Setu - už má najeto 80000 km bez problémů. I druhý kolega se Sharanem TDI PD 96kW jezdí na řepku a je v pohodě.
Pak jsou ty cenové kalkulace a porovnání s 1.8T úplně mimo, protože seta býva ještě o cca 5kč/l levnější, než normální nafta. A Seta není čistej biodiesel, 70% tvoří klasická nafta.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "rocky_krysa"
4. 7. 2003 07:47
Re: B I O N A F T A
Ale 1.8 T muzes taky nechat predelat na LPG nebo zemni plyn a muzes pak taky jezdit za 11,- neby 8,- Kc/l, kam se s dieslem nikdy nedostanes. BTW nechapu, jak muzou existovat lidi, kteri do auta za 600 tKc lijou naftu nekde na zaspinenem dvorku u traktoristu, protoze je o 3 Kc levnejsi, nez na benzince.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
4. 7. 2003 08:28
Re: B I O N A F T A
Ale predelat 1.8T na LPG stoji dalsich 30 tisic. A kdyz budte jezdit na LPG za 11 korun (mam ale pocit, ze stoji vice) a bude to zrat 10 litru, furt to bude drazsi, nez kdyz budete jezdit na bionaftu za 18Kc a mit spotrebu 5.5 litru. Nehlede k tomu, ze nadrz zabere nejake misto, nebudete moct do podzemnich garazi, atd...
Proc by neexistovali lidi, kteri by do auta za 600 tisic lili levnou naftu, nebo Setu? Opakuji, ze auto za 600 tisic (treba Octavia) je auto NIZSI STREDNI tridy, zadny luxus. Neni to auto pro lidi, kterym je jedno, jestli mesicne usetri 2000, nebo ne. Pro takove lidi jsou uplne jina auta. Vim o nekolika lidech, kteri i do auta o tridu vyse lili lehky topny olej. Nechali si v nejake laboratori udelat aditivum (coz je to, co naftu od LTO odlisuje), meli na zahrade 1000 itrovy sud s LTO a vzdy nalili decku aditiva do nadrze a zbytek dali LTO. A jezdili za par korun na litr. Proc ne?
V Anglii maj velky problem, ze lidi jezdi na pouzity fritovaci olej. Kazdy, kdo ma restauraci (nebo znameho v restauraci) filtruje pouzity olej a leje ho do sveho mercedesu (asi starsiho a nepreplnovaneho, nevim, co by na to reklo CDI). A to tam maji trochu jine prijmy.

Z jineho soudku. Kdyby nas vlada permenentne neokradala, bylo by vse trochu jinak. Vlada se obcas rozciluje, ze se pumpari dohodnou a zdrazi naftu treba o 1Kc. Hned na ne dela bubaky s antimonopolnim uradem. Kdyz se ale podivate a uvidite, ze vetsinu ceny benzinu/nafty tvori spotrebni dan a DPH, hned uvidite, kdo je tady nejvetsi zlodej.
neregistrovaný "Svoboda"
7. 8. 2003 13:33
Re: B I O N A F T A
Sorry pane, ale mzslíš že ti zemědělci jezdí na naftu od koho?? Máme kamionku naftu nám vozí aral a je o dobré 3 kč levnější
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 12:10
1.9 TDI 320kW ;-)))
WWW.MaxTDI.COM

;-)))))))))))))))))))))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Moi"
30. 6. 2003 12:20
Výpočet ceny...??
Pochopil jste někdo výpočet rozdílů cen v článku??
TDI stojí o 47tis víc jak T. Při prodeji za 3 roky TDI prodám přibližně o 15tis dráž jak T. Úrok za 3 roky z rozdílu ceny (ze 47tis) bude 11.000 Kč.
Z toho jasně vyplývá, že na ujetých 30 000km za 3 roky připadá 47000/30000 Koruny, teda 1.5Kč navíc u TDI.
A oni tam píšou, že proto to nehraje žádnou roli. Mně to teda přijde jako dost podstatná role....
Jinak mám benzín a asi koupím TDi, kvůli penězům, zátah v rozmezí 1000 otáček je sice k ničemu, ale závodit nepotřebuju....jde přece o prachy...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tommiczek"
16. 1. 2007 11:22
Re: Výpočet ceny...??
chápej... :-| Z hlediska globálního oteplování a zvětšující se ozónové díry... >:D Neřeš to ;-)
neregistrovaný "DIM"
30. 6. 2003 12:52
1,8 T je nejlepší motor, co jsem jezdil.
Tak jak píšu v titulku. 1,8T nemá chybu. Je silná , tichá a úsporná. Najezdil jsme s ní 150 tis km, teď mám FORD 2,0 TDCi 96 Kw , a přesto že má parametry o něco lepší než TDI 96KW od VW, je to proti tomu 1,8T líné auto, záběr odspodu -pod 1500 ot/min nepoužitelný, pak náraz výkonu, nad 3000 ot jen takový doběh.............S 1,8T si člověk mohl vybrat, mohl jet na dvojku 110 ale taky na pětku 50. U dieslu nic takového nehrozí. A spotřeba je u mně v podstatě stejná - kolem 7 až 7,5 litru na 100, jen ta nafta je o něco levnější. Já na 1,8T vzpomínám s úctou ašel bych do ní hned znovu. Škoda jen, že ta Octávka už má svůj zenit az sebou a malý podvozek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Boris"
30. 6. 2003 16:47
1.8T - legenda
Motor 1.8T je legenda a bude se o něm ještě dlouho psát. Již asi před 8 lety testoval tento motor v A4 pan Josíf, vše ,co tam napsal, jsme si na vlastní kůži vyzkoušel. Těch 110 na trojku, nebo akcelerace ze 160 na 200 na čtverku, tím dostanete většinu běžných aut na silnici. Spotřeba běžná 9,5l. Nyní jezdím půlrok s 320d, 110KW, točák 330Nm, vynikající motor,spotřeba běžná 7,5l, ale na 1.8T kromě spotřeby ničím nemá!!!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "asimov"
2. 7. 2003 11:48
Re: 1.8T - legenda
Při pohledu na TDI motor se sice šklebím, ale 1.8T 110kW mi nepřijde nijak super motorizace. Když to srovnám třeba s motorem 2.0GTI 115kW ( bez turba pochopitelně) co byl v Toyotě Celice z roku 90.....7000 pro něj nejsou otáčky a jede prostě mnohem líp a akcelerace na IV. 160-200 je taky určitě lepší.
neregistrovaný "kill all"
2. 7. 2003 16:30
Re: 1.8T - legenda
Správná poznámka například Honda S2000 má z dvulitru(bez turba) 240 koní což nemá ani nejsilnější varianta vw 1.8 turbo (ta má v audi TT 225), ktomu je honda točivější a celkově lepší, ale v tomhle ten test nespočíval!!!! držme se tedy tématu. Já jsem pro diesel rychlost přesouvání není nijak extrémě nižší a spotřeba se výrazně přiklání k dieselu v rychlostech kolem 160Km/h - co je si myslím ideální cestovní rychlost s tímhle autem. Poznámka pro redakci: mě by se líbil i test Seat toledo 1.9 TDI 110Kw a 1.8 turbo 132Kw tedy pokud ho do toleda vůbec cpou(myslím toho benzína o dieselu to víme), nebo porovnání commonrail vs. čerpadlo-tryska a jejich vývojové stupně.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
3. 7. 2003 09:52
Re: 1.8T - legenda
Ano, 1.8T 132kW do Toleda davaji. Resp. vubec tam nejake 1.8T 110kW nedavaji. Seat neni jako Skodovka. 110kW tam vubec nedavaji a na vozy s 132kW nelepi dramaticke cedulky "RS". Proste ta 132kW verze je modernejsi, 110kW verzi proste davno vyradili z nabidky a za stejnou cenu nahradili tou 132. Bez "RS" humbuku kolem. Stoji 649900 vcetne sestikvaltu (ten Octavia RS nema!) v kompletni vybave!

Do Toleda take davaji petivalec 2.3 V5 s vykonem 125kW - je to sice o trochu mene, ale zase je to vyrazne kultivovanejsi motor spise pro pany ve strednich letech ;-)) 2.3V5 stoji 674900 v maximalni vybave Signo.

Nejdrazsi je ale ta verze s TDI 110kW.

Pak je tu jeste Leon, coz je auto na stejnem podvozku jako Octavia/Toledo, ale nema to zadni kufroprevis - je to hatchback jako golf, tedy spis neco jako Audi A3, protoze (stejne jak Toledo) s ni ma vetsinu dilu spolecnou.

A do Leona davaji dokonce 1.8T 154kW (jako do Audi TT) a nebo dokonce sestivalec 2.8 V6 jako do Superbu ci vetsich audin.
A samozrejme, ze do Leona davaji i TDI 110kW.

Jeste bych upozornil, ze TDI 96kW davaji davno (od zacatku vyroby tohoto modelu) i do mensich aut (platforma Polo) - tedy do Ibizy a Cordoby - a taky to nijak nedramatizujou, jako v pripade Fabie "RS".

Proste Seat je neco jinaho, nez Skoda. Neexperimentujou - v Octavii vymysleli odporne pristrojove desky, Leon/Toledo proste prevzali tu z Audi A3. Skodovky maji zajimavejsi vybavu az ve vyssich stupnich, nebo za priplatek. Od zacatku vyroby Toleda nebylo vyrobeno ani jedno s bubnovymi brzdami, ani jedno s mene nez dvema airbagy, ani jedno bez elektrickych oken alespon vpredu (v te nejnizsi vybave). Toto skodovka zacala dodavat az postupne, nebo za priplatek. Ale na slabsi verze davaji bubny porad. Proste nejnizsi vybava Toleda je minimalne na urovni Octavie Comfort a zakladni motor Toleda je 1.6 16v 77kW - to Octavia ani nezna.
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2003 06:24
Re: 1.8T - legenda
proste Seat Rulez.
A zkusil sis nekdy srovnat tech 7 servisu seat v CR proti 230 servisum Skoda?
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2003 06:11
Re: 1.8T - legenda
Kdo je pan Josíf?
Jenze ono to jede na II. rychlostní stupen 120km/h!
To je fakt, ty dyzly vychvalujou jenom jejich majitele, kdo nekdy jezdil 1.8T jak jsem si vsiml nepripusti, ze by byla horsi nez TDI. Neposuzuji otazku nakladu na palivo.
neregistrovaný "Bobb"
30. 6. 2003 17:14
Alenka v risi divu
Pripadam si jak na srazu silnicnich vrahu, kteri me kazdy den ohrozuji na silnici a dalnici a kterym by se mel ihned vzit ridicsky prukaz. Vzdyt co jineho si myslet o lidech, kteri navrhuji merit spotrebu u beznych rodinnych vozu jako Octavia pri rychlosti 200 km/h nebo se chlubi jak to kdo komu pri honeni s TDi nebo 1.8T na silnic natrel. Sve ego si bezte honit nekam jinam a neohrozujte vsechny okolo (vsichni zname ty nizkoduche frajery, co se *treba i tech 200 po dalnici a jakmile zacnete predjizdet, dupou az na posledni chvili na brzdu a jeste vas "vysviti" aby o sobe dali jeste vic vedet). Leonardu Cupranku, ty co to u kopce vytahnes na 220 - pokud zmizis ze silnic (prijitim o papiry), bude o jednoho vraha min.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "davy"
30. 6. 2003 21:07
Re: Alenka v risi divu
Tak ty jsi ten *, co vlze do leveho pruhu tesne pred prijizdejici auto,kdyz sam jede o 3km/h rychleji nez pred nim jedouci kamionJsi vetsi vrah,nez kdo jede svizne v levem pruhu.Lecis si svuj mindrak z pomaleho auta nebo spatneho ridiskeho umeni tim,ze musis rychlejsimu dat najevo,ja jedu 100(nebo ze by i 130?),tak ty proste rychleji nepojedes podnikateli!Preji ti aby ti jednou zaslouzene za tohle nekdo rozbil hubu!
neregistrovaný "anonym"
30. 6. 2003 22:26
Re: Alenka v risi divu
To davy: Ty jsi asi dlouho nejel po dálnici, ne? Tam si někteří magoři fakt myslí, že když jedou 200 km/h, tak se z nich všichni poserou a vyklidí cestu jako sanitce. Manželku jednoho mýho známýho takovej jeden magor sesřelil zezadu ( jela cca 130 km/h) a kvůli tomu už nemůže vykonávat praxi stomatologa. Kvůli magorům a´la Cupránek apod, kteří si myslí, že kvůli tomu aby tady mohli rozumovat, že jim to jede xxx km/h ohrožujou kromě sebe (ať si klidně rozbijou hubu) i ostatní. Taková rychlost na podvozku Octávie je sebevražda
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 23:55
Re: Alenka v risi divu
Každý, kdo nemá Fabii 1.2 či ještě línější auto je asi magor.
Kdo si koupí auto s výkonem 100 koní a výše fakt musí bejt vrahoun.
Kdo totiž chce jezdit na dálnici maximálně 130km/h, tomu bohatě stačí Fabia 1.2, nebo Octavia 1.4. Každý silnější auto tudíž znamená magora a vrahouna, protože přeci takový člověk nevyhodí statisíce navíc, kdyby chtěl jezdit jen 130.
Stačilo by tedy podle cedulky s typem motoru všechny rovnou pozavírat, protože výkon nad 60 koní zcela jistě prokazuje úmysl porušovat předpisy, nebo dokonce vraždit stomatololožky, dědečky v čepičkách a babičky v tráboších.
A ty mogoři si ještě myslej, že moderní auto s ESP, ABS, kotoučovejma brzdama a dobrejma gumama je při 160ti km/h bezpečnější, než dědečkův dvacetiletý žigul bez brzd při 130ti. To jsou ale blbci. Tihle blbci jedou po německu, vidí, že tam maj dálnice stejný jako tady, vidí, že auta, která jsou na to stavěná jezdí víc jak 130 a tak si ti magoři myslí, že tak budou jezit i tady. Přečetli si, že v německu je nehodovost na dálnicích menší jak tady a proto si myslí, že když babičku v tráboši jedoucí 76km/h předjíždí v levém pruhu dědeček ve stopětce rychlostí 78.3 km/h, mohou na ně troubit a blikat. Jsou to fakt hovada.
neregistrovaný "Petr"
1. 7. 2003 22:25
Re: Alenka v risi divu
Dobrý!!! Mám 1,8T a jezdím 95 procent času naprosto normálně, jen někdy mi se mi chce jet na hranici možností, ale vždy tam, kde nikoho neohrozím, ani sebe... Řidiči 105tek si myslím, že kdo jede rychleji než oni, je vrah
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
1. 7. 2003 23:53
Re: Alenka v risi divu
Od nich to je proste znouze cnost.
Maj stopetku, muzou jet tak to kilo a kazdej kdo je predjede je u nich magor. Kdyz se takovym zakomplxovancum dostane do rukou sluzebni octavia, chovaji se 100x hur, nez ti, ktere predtim kritizovali (to je zkusenost).
Ale to samozrejme neplati o vsech. Znam lidi, kteri maji treba felicii, ale po dalnici jedou 90, po okresce 70 a v obci...... ...... 80.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
30. 6. 2003 23:55
Re: Alenka v risi divu
Každý, kdo nemá Fabii 1.2 či ještě línější auto je asi magor.
Kdo si koupí auto s výkonem 100 koní a výše fakt musí bejt vrahoun.
Kdo totiž chce jezdit na dálnici maximálně 130km/h, tomu bohatě stačí Fabia 1.2, nebo Octavia 1.4. Každý silnější auto tudíž znamená magora a vrahouna, protože přeci takový člověk nevyhodí statisíce navíc, kdyby chtěl jezdit jen 130.
Stačilo by tedy podle cedulky s typem motoru všechny rovnou pozavírat, protože výkon nad 60 koní zcela jistě prokazuje úmysl porušovat předpisy, nebo dokonce vraždit stomatololožky, dědečky v čepičkách a babičky v tráboších.
A ty mogoři si ještě myslej, že moderní auto s ESP, ABS, kotoučovejma brzdama a dobrejma gumama je při 160ti km/h bezpečnější, než dědečkův dvacetiletý žigul bez brzd při 130ti. To jsou ale blbci. Tihle blbci jedou po německu, vidí, že tam maj dálnice stejný jako tady, vidí, že auta, která jsou na to stavěná jezdí víc jak 130 a tak si ti magoři myslí, že tak budou jezit i tady. Přečetli si, že v německu je nehodovost na dálnicích menší jak tady a proto si myslí, že když babičku v tráboši jedoucí 76km/h předjíždí v levém pruhu dědeček ve stopětce rychlostí 78.3 km/h, mohou na ně troubit a blikat. Jsou to fakt hovada.
neregistrovaný "Ondřej Šuch"
1. 7. 2003 01:59
Re: Mírněte se
Kolegové, zvolněte výrazy prosím. Nadávat někomu kvůli autu či PŘEDPOKLÁDANÉMU chování není hezké a sem to nepatří už vůbec. A pro ty, kteří volají po srovnání 1.8T 110kW s 1.9 TDI 110 kW: Porovnávali jsme to, co se u nás dá v Octavii koupit - to je snad jasné. Pokud dodržíme tato kritéria, máte nějaký další námět na srovnání? Co třeba Fabia/Octavia/Superb 1.9 TDI/96 kW? AutoRating dělal už před rokem totéž s benzínovým dvoulitrem.... Nebo jiné značky? Je to na vás...
neregistrovaný "Jack"
1. 7. 2003 08:04
Re: Mírněte se
Tak takove srovnani by se mi libilo. A co takhle jeste Fabia 1.4TDI versus Octavia 1.9TDi 66 kW? Myslim, ze tyto auta a motory by mohly mit velice podobne dynamicke parametry.
neregistrovaný "xtra"
1. 7. 2003 11:10
Re: Mírněte se
1.4 TDi 55 kW je v Pole podstatne zivsi motor nez 1.9 TDi 66 kW v Octavii. Pre Octaviu je 66 kW TDi dobry motor, ale ked sa zvezies s niecim silnejsim resp. slabsim ale v lahsom mensom aute, zistis, ze ten motor je dost tazkopadny.
neregistrovaný "DIM"
1. 7. 2003 09:50
Re: Mírněte se
Myslím si, že srovnávat takto dva automobily je víceméně zbytečné.Protože sto lidí 100 názorů, navíc mnohdy velmi " fundovaných". V těchto dvou autech se může skoro každý svést a udělat si svůj obrázek velmi rychle sám a přizpůsobit se pak svým možnostem a potřebám. Já bych mnohem víc přivítal takové testy, které nejsou zas tak lehce dostupné. Myslím tím např porovnání pohonných hmot různých prodejců, olejů, různých přídavků do motorů , čipovaných motorů, pneumatik, přesnosti tachometrů..........A tím nemyslím jen soupis a výpis teoretických vlastností, ale prostě to opravdu odzkoušet, měřit výkony , hlučnosti, spotřeby........ Výše uvedený článek navíc testuje dvě auta, která už mají svůj zenit za sebou a budou za pár měsíců nová. Pak veškeré výpočty budou jinak.
neregistrovaný "Karizma"
1. 7. 2003 10:05
Re: Námět na srovnání: "dvojkolky" vs. "čtyřkolky"
Velmi rád bych si přečetl jízdní dojmy z přímého srovnání vozů stejné značky, modelu i motorizace lišících se "jen" koncepcí pohonu.
neregistrovaný "anonym"
1. 7. 2003 18:53
Re: Námět na srovnání: "dvojkolky" vs. "čtyřkolky"
Fabia 1,2 zrovna na dálnici není, těch 130 by bylo tak s pedálem na podlaze bez rezervy na předjetí. A teď mi řekni milý Cupránku, co si na magorovi s Octavií vezme ženská, která si právě zřídila privátní ordinaci, má na ni dluhů jako dobrejch a nemůže ji vykonávat. Jen kvůli tomu, že nějakej magor čumí víc na rafičku tachometru jestli jede 190 nebo 191 než na dálnici. Proč jezdí majitelé aut s x-násobným výkonem normálně (řekněme do 170 km/h), než traktorové Octavie ?
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
1. 7. 2003 23:50
Re: Námět na srovnání: "dvojkolky" vs. "čtyřkolky"
Pokud nekdo chce striktne dodrzovat predpisy, tak zadnou rezervu na predjeti nepotrebuje, protoze 130 je povolenej strop a basta.
Nevim, co si na nem zenska veme. Nevim, jak funujou nase soudy, ale tusim, ze blbe. Neni od toho povinne ruceni? Pokud nekdo nekouka na dalnici, ale na tachometr, je to nebezpecnej magor, at jede 190, nebo 90. Jsem skalopevne presvedcen, ze 99% nebezpecnejch situaci vznika ne proto, ze clovek jede 200, ale proto, ze ladi radio , pise SMS, svaci, vytahuje cigaretu, nebo cte noviny (i takove clovek na dalnici potka).
Uznavam, ze takova akoratni bezpecna jizda s autem tridy oktavie je prave do tech 170ti. Pokud neni hustej provoz, tak jezdim tak cca 160. Kdyz je ale uplne volna dalnice (casto jezdim treba v nedeli dopoledne), tak to jezdim rychleji, i kdyz rozhodne nejezdim furt na plnej, i kdybych na ty dalnici byl sam. Pri takove jizde je spotreba i opotrebeni motoru jiz neumerne.
neregistrovaný "Jirka"
11. 7. 2003 16:34
Re: Námět na srovnání: "dvojkolky" vs. "čtyřkolky"
Reaguji na stanoveni rozumne maximalky pro vuz typu Octavia na 170 km/h. Podle mne je jen par vozu, u kterych se clovek neciti divne nad 160. Octavku a spol. bych sacoval tak na 150. Na vysvetlenou - jsem jednim z tymu AUTO.CZ a projel jsem uz mnoho desitek aut (snad temer vsechno, co se u nas prodava - viz testy) a jedine auta, u kterych jsem opravdu nepocitil rozdil (rosotouci nejistota) pri vyssich rychlostech jsou Mercedesy C, E (a predpokladam S - s tim jsem nejel), dale 5kove BMW (myslim ze stejne tak 7) a Volvo V70, S80. Vsechno ostatni (Passaty, Peugeoty - i 607, vsichni japonci, apod.) podle mne nepusobi na ridice pri vyssich rychlostech bezpecne. Nerikam, ze nejsou stejne bezpecne, ale ze pocit z rizeni neni stejny pri 130 a pri 170 (samozrejme subjektivne) - mimo vyjmenovanych vozu. Trochu mne mrzi, ze je tomu prave tak - osobne znacky MB a BMW nemam moc rad, ale nezbyva mi, nez uznat, ze jsou jine nejen cenou. Cilem meho sdeleni neni nekoho popudit - chci jen (z vlastni zkusenosti) snizit onu pomyslnou rozumnou rychlost vetsiny aut na takovych 150. Nezminil jsem ze na dalnici - samozrejme :-). Bezpecnost - resp. nasledky nehody v takovychto rychlostech nema smysl moc rozebirat a moznosti, jak se nehode vyhnout, s rostouci rychlosti velmi rychle ubyva.
neregistrovaný "Viktor"
28. 6. 2004 11:35
Re: Námět na srovnání: "dvojkolky" vs. "čtyřkolky"
Neprojel jsem sice tolik aut, ale s tímhle plně souhlasím. Bez ohledu na maximální rychlost jsou auta navrhována na nejakou běžnou cestovní rychlost - vzhledem k limitům v Evropě (a v Německu k doporučené rychlosti na dálnicích) to těch 150 km/h +- bude.

BTW, Niki Lauda svého času tvrdil, že na auta s max. rychlostí nad 200 km/h by zavedl speciální řidičák, který by vyžadoval vyšší nároky na řidiče než pilotní průkaz. Už aby to bylo.
neregistrovaný "Max"
1. 7. 2003 11:18
Článek i test OK
Díky za test, porovnání benzínové a dieselové technologie v jednom šásku je pro mě opravdu zajímavé. Jsem nucen jezdit hodně po Praze a myslím si, že onen krátký "zátah" TDI dost pomáhá při odskoku v momentě, kdy padne zelená, pak už zase tolik zrychlení nepotřebuju. Takovéto chování zase šetří palivo, u benzíňáku bych musel dát mnohem více plynu. Celkově tedy spotřeba v kombinovaném provozu může dělat ještě větší rozdíl ve prospěch dieselu, jen je nutno poněkud přizpůsobit styl jízdy, jezdím od r.93 s TDI (Vento 93, Octavia 97, Vectra 00), mezitím měl jsem také Eclipse a Galanta 2.0.
.. a ještě něco: Octavia není na závodění, směrová stabilita na dálnici nad 160 není nic moc. Jinak jsem fanda učinkování VW v ČR a posílám díky Škodě za Octavii.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ladin"
1. 7. 2003 12:36
A vas zajima kolik zere auto za 600 000 tacu?
Jen bych dodal, ze tomu kdo ma na auto za 600 000kc, muze byt spotreba ukradena a cely problem ve srovnani techto dvou verzi se omezuje na priznivce benzinu a nafty
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Leonardo Cupránek"
1. 7. 2003 13:47
Re: A vas zajima kolik zere auto za 600 000 tacu?
Ale to přeci vůbec není pravda. Octavia není žádný luxusní bourák pro pracháče ale auto NIŽŠÍ STŘEDNÍ třídy. A tam na provozních nákladech záleží hodně.
A je sakra rozdíl, jestli za 4 roky, co to budete mít, ušetříte, nebo neušetříte 200 tisíc za palivo.
A opakuji to, co jsem napsal již v jiném příspěvku: nafta se dá sehnat výrazně levněji, než co stojí běžně na pumpě - jezdí na ni totiž zemědělské stroje a náklaďáky. Taky u různých firemních pump (třeba IPS) se dá koupit nafta dost levně. A to nemluvím o palivu SetaDiesel, které je o bůra levnější, než normální nafta. To pak to srovnání nákladů vyjde úplně jinak. Plno lidí je proti Setě zaujatejch, ale já znám hodně lidí, kteří na ní bez sebemenšího problému jezdí.
neregistrovaný "kill all"
1. 7. 2003 14:14
Re: A vas zajima kolik zere auto za 600 000 tacu?
Tak v tomhle s tebou nemůžu souhlasit pokud si tahle auta koupíš tak nejspíš na lízu jinak pokud to máš vhotovosti tak si koupíš na lízu něco daleko lepšího. a při splácení lizinku dejme tomu 10 000 měsíčně ti velice sejde na tom kolik ušetříš. takže úvahu o tom že je jedno kolik to žere si nech někde u vyžší sřední i když spíš u vyší třídy nebo u supersportům. Btw: sem pro diesel nejsem killer a jede to vpodstatě stejně rychle.... plzeň písek s 81 Kw tdičkem 37 minut s 110 Kw turbobenzínem 34 minut.... no a maník s BMW328CI 25 minut takže.....
neregistrovaný "Kone"
1. 7. 2003 21:54
Re: A vas zajima kolik zere auto za 600 000 tacu?
Ja tedy nemam moznost porovnat 96kw, jel jsem jenom v passatovi, kdyz prisel na trh, ale mame doma tdi 66kw v passatovi B4 var, a na ten motor spominam nejradeji, pac ten zvuk bzl proste super, mzslim pod tahem , ted mam 81kw passata B5, a to je motor nejlepsi v pomeru vykon/spotreba, ted tam mam sport.filter a olej castrol 0w na 30 a po 25000 jede furt stejne dobre. No a pak mame jeste passata B5 var 1.8T, coz je uzasnej motor ale kdo tam tvrdil, ze s nim jezdil za 7,5l, tak to je demagog, 8,5 na dlouhou trat min , jinak kolem 9l, a je pravda , ze jsem nejel v chipovane versi, ale delka zatahu je super, 2 110km atd, ale ten motor jede od 3500 ot a to je to, oc tu kraci, pac kdyz tam mas 3500 a vice tak je vir v nadrzi, ono to je tim 20v, idealni by byl 1,8T VVT nebo kdyby to byl turbocompaudni motor, to de Scanie do tahace, kde jsou 2 turba za sebou, jedno bere dole a druhy nahore, to by byl koncert. Ale jak mam ten 1,8T rad, na cele care vitezi TDI.
neregistrovaný "Petr"
1. 7. 2003 22:29
Re: A vas zajima kolik zere auto za 600 000 tacu?
7,4 mimo město 120 km, průměr 76 km/h, čtyři lidi, 1,8T...
7,2 dálnice, 600 km, průměr 122 km/h, dva lidi
7,5 celkový průměr za cca posledních pět tisíc; kdepak je těch devět?
Mimochodem 1,8T má proměnné časování ventilů...
neregistrovaný "STAVROS"
2. 7. 2003 08:00
Re: A vas zajima kolik zere auto za 600 000 tacu?
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2003 06:27
Re: A vas zajima kolik zere auto za 600 000 tacu?
"Mimochodem 1,8T má proměnné časování ventilů... "
- ale az od RV 8/2000, tedy ne verze s mechanickym plynem.
neregistrovaný "Vítek"
23. 1. 2005 19:04
Re: A vas zajima kolik zere auto za 600 000 tacu?
Naprosto s Tebou souhlasím, Mám 1,8T 10/2000 a proměnné časování je znát. Spotřeba je skutečně mezi 7,2 - 8,0 L /100km. Naopak je spotřeba super. Od 2,000 je to docela super zátah do 6,500- docela si to užívám . Zatím mně na 2. kvalt předletěl jen týpek s eS klasou 400CDI..
neregistrovaný "matty"
2. 7. 2003 07:53
měl jsem jí
tak nevím nevím
měl jsem Passata 1.8 T 2 roky a najezdil s ním 80 tis km, nebylo to špatné auto, ale nic extra a ta spotřeba byla hrozně velká žralo mi víc ńež BMW 328i teď mám Passata 1,9 TDI a jezdí se mi sním nejlépe za hodně málo peněz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alan"
2. 7. 2003 17:52
Termínovaný vklad?
I když bych rád přidal názor na misku vah spíše ve prospěch TDi, spíše mne zaujala poznámka o zhdnocení 47.000,-Kč za tři roky o 11.000,- Kč a to v dnešní době, kdy prodělávají všechny instituce na finnčním umístění. Je to přes 7% - takové zhodnocení a s touto směšnou (z hlediska investování) částkou to je zcela nemožné! To si pan redaktor opsal zřejmě 5 let staré úrokové míry. A pokud vzal toto číslo spekulací na akcie - může být taky o dvacet tisí chudší.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "alio"
2. 7. 2003 17:56
11000 KC z 47000 KCza 3 roky???
Ak poznate banku kde mi daju za 3 roky z 47000KC, 11000KC tak sem s nou. chcem ten 7.5% urok vidiet. bohuzial za tri roky dostanete tak 1500KC... takze sa TDicko vyplati aj kupit drahsie....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MIKI"
2. 7. 2003 19:00
1.8T vs 19TDI
No ja jsem na to srovnani cekal pekne dlouho a vysledek me ani moc neprekvapil. Jezdim v v 1.8T a musim rict ze zatah motoru je na 3 tisice otacek moc prijemny ale nevim jestli se da rict ze sportovni to asi ne. Ten benzin nemam v Oktavce ale v A4ce. Nevim jestli tam sou nake rozdily ale ta A4ka ma ten motor tak utlumeny ze zadny vyrazny zatah nepocituju. Jel jsem v kamosove TDI96kw a zdalo se mi to vsechno tak nejak vyraznejsi. Nedalo nam to a vyzkoseli jsme to na prazdne dalnici. Nechci tady rikat ze jsem ho bleskove predjel ale spise plynule jsem se mu zacal vzdalovat. Z toho jsem usoudil ze 1.8T v mem aute umi prodat svuj slusny vykon velmi neznatelne a pohodove a take umi predjet vetsinu aut na ceskych silnicich ale podle me to neni sportovni svezeni-mozna po tuningu na 132Kw nebo se ten motor v oktavce projevuje jinak nez v Audi?? Ma nekdo moznost porovnat??????
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2003 06:31
Re: 1.8T vs 19TDI
to je výstižně podané, v TDI je daleko více hluku a tak si borec myslí jak mu to jede, ale 96kW 1.8T nepředhoní ani na výskoku z křižovatky. to by muselo být dobře čipnuté, pak ano, újezdní rychlost bude vždycky u 1.8T vyšší, bez ohledu na to, zda je čiplé nebo ne.
Pro přesnost, porovnámám 1.8T a 96kW 1,9TDI
neregistrovaný "VV"
20. 8. 2003 09:05
Re: 1.8T vs 19TDI
S tím souhlasím, až na to, že pokud se snažím a jsou vypnutý nesmysly jako ASR či ESP, tak se svým 1,8T tomu TDI i na křižovatce ujedu. Co se týká maximálky tak 1,8T dieslům ujede je to daný už jen převodovými poměry a max otáčkami motoru u obou motorů. Co se týká hluku tak právě proto jsem přešel z TDI na 1,8T a ještě z důvodu využitelných otáček u TDI 2000-4500 u 1.8T 2500 - 6500. O spotřebě ovšem nemluvím, ale svezení je to lepší. Jen tak mimochodem najel jsem s TDI asi 90 000 km s 1,8T asi 30 000 km. Ještě k chipování pokud to má jet a nemají se podpálit písty, či rozletět turbo tak TDI vždycky trochu kouří (i když PD míň), takže každej na dálnici pozná, že to auto je čipnutý ( ovšem co dělaj některý firmy za prasárny je ovšem taky do nebe volající, když vidím Superba nebo A6 nebo i Octavii jak když na to šlápne tak pro saze není vidět, hořce zapláču a vypadá to dost směšně u auta za mega i víc...), u 1,8T žádný saze z výfuku nelítaj.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
3. 7. 2003 09:57
O C T A V I A v e r s u s T O L E D O
Do Toleda vubec nejake 1.8T 110kW nedavaji. Seat neni jako Skodovka. 110kW tam vubec nedavaji a na vozy s 132kW nelepi dramaticke cedulky "RS". Proste ta 132kW verze je modernejsi, 110kW verzi proste davno vyradili z nabidky a za stejnou cenu nahradili tou 132kW. Bez "RS" humbuku kolem. Stoji 649900 vcetne sestikvaltu (ten Octavia RS nema!) v kompletni vybave!

Do Toleda take davaji petivalec 2.3 V5 s vykonem 125kW - je to sice o trochu mene, ale zase je to vyrazne kultivovanejsi motor spise pro pany ve strednich letech ;-)) 2.3V5 stoji 674900 v maximalni vybave Signo.

Nejdrazsi je ale ta verze s TDI 110kW.

Pak je tu jeste Leon, coz je auto na stejnem podvozku jako Octavia/Toledo, ale nema to zadni kufroprevis - je to hatchback jako golf, tedy spis neco jako Audi A3, protoze (stejne jak Toledo) s ni ma vetsinu dilu spolecnou.

A do Leona davaji dokonce 1.8T 154kW (jako do Audi TT) a nebo dokonce sestivalec 2.8 V6 jako do Superbu ci vetsich Audin.
A samozrejme, ze do Leona davaji i TDI 110kW.

Jeste bych upozornil, ze TDI 96kW davaji davno (od zacatku vyroby tohoto modelu) i do mensich aut (platforma Polo) - tedy do Ibizy a Cordoby - a taky to nijak nedramatizujou, jako v pripade Fabie "RS".

Proste Seat je neco jinaho, nez Skoda. Neexperimentujou - v Octavii vymysleli odporne pristrojove desky, Leon/Toledo proste prevzali tu z Audi A3. Skodovky maji zajimavejsi vybavu az ve vyssich stupnich, nebo za priplatek. Od zacatku vyroby Toleda nebylo vyrobeno ani jedno s bubnovymi brzdami, ani jedno s mene nez dvema airbagy, ani jedno bez elektrickych oken alespon vpredu (v te nejnizsi vybave). Toto skodovka zacala dodavat az postupne, nebo za priplatek. Ale na slabsi verze davaji bubny porad. Proste nejnizsi vybava Toleda je minimalne na urovni Octavie Comfort a zakladni motor Toleda je 1.6 16v 77kW - to Octavia ani nezna.
Octavia a Toledo se samozrejme lisi i zevnitr. Na to je nejlepsi dat si testovaci jizdu v obou autech. Z me zkusenosti vim, ze majitele Octavii si v Toledu ci Leonu pripadaji jako v o tridu lepsim voze.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "xtra"
3. 7. 2003 19:37
Re: O C T A V I A v e r s u s T O L E D O
je to presne tak! problem je v tom ze SKODA ide na dracku, pretoze je to SKODA a ludia to kupuju kvoli tomu, ze su na to "lacne" nahradne diely a zrejme maju stale viziu toho, ze take auto dokaze opravit kazdy kutil v garazi ;-). Takych demagogickych priaznivcov a majitelov Skodovky je bohuzial aspon 70% a o opaku ich nepresvedci nikto. Stale si myslia, ze servisna prehliadka Leona/Toleda je aspon 2x drahsie nez u Octavie ;o))
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2003 06:35
Re: O C T A V I A v e r s u s T O L E D O
Hele, a co srovnání cca 230 servisů Škoda versus 30 servisů Seat hovoří za své.
Další pravdou je, že díly na Škodu se dají na inzerát sehnat třeba za 10-40% ceny v servisu, bouraček je také (na díly) nepoměrně více.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
7. 7. 2003 14:24
Re: O C T A V I A v e r s u s T O L E D O
Tak tady problem nevidim. V Praze je Jarov, Klokocka a Pyramida. Mozna i dalsi, ale ja znam tyhle tri. Myslim, ze mi to staci. A to, ze v nejake Horni Dolni Lhote seat servis neni, ale zato v mistnim JZD skvele umej opravit stopetku, to me az tak zase moc nedrti.
Proboha, to mluvis o dilech na S120? Preci nebudu na nove auto davat dily z bouracek. Navic, kdyz mam havarijni pojistku ?!?!
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
7. 7. 2003 14:27
Re: O C T A V I A v e r s u s T O L E D O
Jeste k tem servisum:
Kdyz prijedu treba na Jarov, cely servis je rozdelen na 2 casti. V te prvni je Skoda. Tam pobihaj nejaky umouneni mechanici v zelenych monterkach. Kdyz jdu ale vedle do sekce Audi/Seat, ujme se me clovek v obleku, dostanu kafe a je se mnou jednano jako s clovekem.
neregistrovaný "FeFík"
9. 7. 2003 13:08
Re: O C T A V I A v e r s u s T O L E D O
Milý Cupríku, uctive si dovoluji s Tebou nesouhlasit. Jezdil jsem na Jarov 3 roky s Ibizou a ted druhým rokem s Octavií. Kvalita je srovnatelná, prístup mechaniku také. Skodovka má navíc rezervacní systém
neregistrovaný "MIKI"
3. 7. 2003 23:27
Re: O C T A V I A v e r s u s T O L E D O
Chlape ty mas hodne sluslny prehled o tom v jakem aute je jaka vybava ale nemas pravdu v tom ze majitele skodovek se v Seatu citi jako ve voze o tridu vyse. Skodovka je znama tim ze v jejich modelech se clovek citi jako o tridu ve vetsim voze a to muzu jenom potvrdit. Jestli si jel nekdy ve Fabii tak mi proste musis dat za pravdu. Kamarad ma toledo a pocit je v tom jak v Leonu a to je vsechno podvozek Oktavka-A3 atd. Takze v tom s tebou nemohu souhlasit. Ja jezdim v Audi A4 a ten rozdil oproti podvozku A3 je trochu znat.
neregistrovaný "Leonardo Cupranek"
4. 7. 2003 00:09
Re: O C T A V I A v e r s u s T O L E D O
Ve Fabii jsem jel (resp mam ji vzdy jako nahradni vozidlo, kdyz je moje auto na garancce). Mam z ni dost nedobrej pocit. Vevnitr je to takovej neutulnej plastovej levne pusobici vuz. Je to strasne prtavy, clovek nema pocit, ze ma okolo sebe nejakou ochrannou hmotu. Vsechno zvenku je strasne slyset - kdyz okolo mne projede auto, vzdy se instinktivne kouknu, jestli nemam pootevrene okenko.
Moc aut v dane tride neznam, ale treba Peugeot 206, nebo Toyota Yaris mi prisli podstatne utulnejsi, dospelejsi a prijemnejsi (pujcuji si je o dovolene).
Octavia je neco podobneho - lacine pusobici plastovy interier, divne sedacky, divna pristrojovka, divny stredovy tunel, nehezkej Climatronic od VW (Seat ma z A3/A4), proste to neni ono. Jeste me napada jedna uchylnost Octavii - mlhovky v hlavnich reflektorech. To je uplna blbost, protoze princip mlhovek je v podsvetlovani mlhy zespodu, musi tedy byt dole v narazniku.
Z koncernovych aut je Toledo urcite lepsi. A kdybych mel lovit mimo koncern a chtel bych kombika, mozna bych sahnul po Peugeotu 307 SW. Tam si clovek vzadu alespon normalne sedne...
neregistrovaný "MIKI"
4. 7. 2003 00:43
Re: O C T A V I A v e r s u s T O L E D O
NO co napsat? Fabia velky auto neni ale kdyz si uvedomim me zazitky z jinych aut stejne tridy tak fabia vede. No a podle me ma fabia i dospely dojem na pristrojovce. Tvuj nazor ti ale neberu. U toleda mi bohuzel pripada ze ma malou palubni desku. Oktavka je takova mohutnejsi podle me ale ty rozdily jsou minimalni a vsechno je subektivni. Ale co se tyce mista vzdadu tak si Oktavka a toledou muzou skoro podat ruce. Mozna ze v toledu je trochu vice ale fakt jen trochu. Toledu bych pridal body za neokoukanost ale desingove se mi Oktavka zamlouva vice. Zatim..
neregistrovaný "Petrik"
6. 7. 2003 22:17
Re: O C T A V I A v e r s u s T O L E D O
To je jasne ze medzi A4 a A3 musi byt rozdiel. Vela ludi zije v omyle, ze Octavka ma podvozok spolocny s A3 a A4. Chel by som iba objasnit, ze A4, Passat a Superb maju v zasade podobny podvozok so 4 - prvkovymi zavesmi na prednej naprave, s troma roznymi dlzkami razvoru naprav, v poradi od najkratsieho - A4-A6-Superb.
Napriek tomu si myslim ze Octavka ma velmi dobre jazdne vlastnosti, naprosto dostacujuce na jazdu rychlostami aj nad 170 km/h. Musim ale podotknut, ze toto konstatovanie neplati pre cerstvych adeptov autoskoly, alebo ludi ktory nemaju s Octavkou nieco odjazdene.
neregistrovaný "Strato"
6. 7. 2003 21:09
Zajímavá diskuse
Mám dost zkušeností s TDI PD (Fabia, Passat, Leon Cupra) i s 5V turbem alias 20V turbem (Octavia, A4, Leon CupraR). Pro jízdní pohodu běžného člověka je lepší TDI, pro labužníka zase jednoznačně 5V turbo. K tomuto závěru jsem došel. Spotřeba u novějších 20VT s elektronickým plynem je pohodová. Při jízdě pro radost nad 13 litru naturalu nejde, ale to už je na pováženou spotřeba obutí.
Stejně jsem se už na VW skvosty definitivně vysral a objednal jsem BMW E46 330Ci se vším, co k němu patří. Dost bylo poloaut. Najezdím dost a pořád mi případalo, že mi něco chybí. Jedna předváděcí jízda v BMW mi hned na tuto otázku odpověděla...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Petr"
7. 7. 2003 06:42
Re: Zajímavá diskuse
:-) no za 1254100 Kč je trochu logické, že to bude lepší, než Škodvka, ale opravdu je to o celý dvojnásobek lepší? :-)
2násobná rychlost asi ne (1.8T jede v sérii s přehledem 220 km/h, chce to ale 16 nebo 17" kola, aby to neplavalo), 2x dražší pojištění za BMW asi jo, 2x dražší servis asi jo.
neregistrovaný "Strato"
7. 7. 2003 11:45
Re: Zajímavá diskuse
Dejme tomu za 1,4milionu s navi+TV a podobně. - nějaká sleva, kterou Ti automaticky dají (ca 100 tisíc káčé). Finále 1.302.000 peněz.
A jestli je 2x lepší než škodovka? No v užitnosti je i horší. V pocitu při řízení asi 5x lepší. Motor se nedá s 20V turbem oktáváckým srovnat, přestože jsem ho měl rád. Interiér se sportovními sedáky v alcantaře a s M volantem, s navi 16:9 a s hliníkovým dekorem prostě nemá chybu.
Je to auto pro radost z jízdy. Nený to výhodná koupě. To ani náhodou. U mně se ale nedostaví pocit radosti při jizdě Octavií za půl ceny toho Bawora. Když jsem se vozil s BMW 330i v sedanu, tak jsem si uvědomil, že se celou cestu usmívám :o) Chápeš?
neregistrovaný "quattro"
22. 7. 2003 15:03
Re: Zajímavá diskuse
Jen aby Ti ten usměv vydrzel i s prvním náledím...a uz se nekoukej na Cobru 11
neregistrovaný "Vacmar"
28. 8. 2003 11:35
Re: Zajímavá diskuse
Musím říct, že máš dobrý vkus. Kdybych měl ty prachy, tak bych určitě šel do toho samého auta. Myslím si, že radost z řízení auta je dost důležita a tu v žádné škodovce nikdy mít nebudeš. Já osobně mám TDičkovou fábii, ale otec má BMW 320 (E46) a 530d v M-paketu a to už je vážně svezení. Pěkně si toho bavora užij a hlavně se neproměn v nafoukanýho *, který si myslí bůhví co. Měj se
neregistrovaný "VW"
24. 7. 2003 23:02
A co HONDA
Zapomeňte na 1,8T!!! Svezli jste se někdo v nové Hondě Accord 2,4 VTEC? Ten zátah byl tak silný, plynulý a nenásilný. Kdepak 1,8T, teď je mnohem lepší motor Hondy. Ten je propracovaný do detailu, zatímco 1,8T je vobyčejnej 5V motor doplněný turbem.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "race"
31. 3. 2006 00:28
Re: A co HONDA
LOL Zabudni na slabu hondu.... Sedel si uz vo Volve S60 T5? 2,3 Turbo benzin, 260 koni 350 Nm, 0-100 za 6,5s ... BTW spet k teme: 1.8T 110kW da 1,9TDI 96kW dole hocikedy hocikde,prakticky overene, proste podradim a tocim do otacok zatial co pozeram do spetneho na TDIcko ktore ma sice tah ale ten rozah na otackomery je nic moc ako kazdy naftak.. okrem toho 1.8T ma krutak 210 Nm uz pri 1750 otackach a drzi si ho az do vysokych. Co sa tyka spotreby jednoznacne TDI. Rychlost je benzin.
anonym
22. 12. 2006 00:13
A co HONDA
žádnej disel netočí 6200ot protože by se rozpadl hňupe!!!!
Rozbalit vlákno
0