Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další fotky nové Octavie: Interiér, detaily i vnitřní prostor

Kromě oficiálních fotografií, které jste už viděli, pro vás máme i živé snímky přímo ze včerejší prezentace.
Zpět na článek
12. 12. 2012 11:28
12. 12. 2012 11:36
12. 12. 2012 11:45
12. 12. 2012 14:03
12. 12. 2012 16:32
12. 12. 2012 18:31
12. 12. 2012 11:38
12. 12. 2012 11:45
12. 12. 2012 11:56
12. 12. 2012 12:01
12. 12. 2012 12:42
12. 12. 2012 12:21
12. 12. 2012 12:23
12. 12. 2012 12:48
12. 12. 2012 16:35
12. 12. 2012 17:45
12. 12. 2012 18:10
14. 12. 2012 04:36
14. 12. 2012 00:00
12. 12. 2012 11:51
12. 12. 2012 11:54
12. 12. 2012 12:04
12. 12. 2012 12:05
12. 12. 2012 18:38
12. 12. 2012 19:46
15. 12. 2012 21:07
12. 12. 2012 11:44
12. 12. 2012 11:46
12. 12. 2012 12:13
12. 12. 2012 12:26
12. 12. 2012 11:54
12. 12. 2012 12:20
12. 12. 2012 13:36
12. 12. 2012 18:51
12. 12. 2012 13:20
12. 12. 2012 13:36
12. 12. 2012 14:28
12. 12. 2012 14:37
13. 12. 2012 09:54
12. 12. 2012 12:23
12. 12. 2012 12:25
12. 12. 2012 13:40
12. 12. 2012 14:00
12. 12. 2012 14:55
12. 12. 2012 15:45
13. 12. 2012 08:24
12. 12. 2012 12:48
12. 12. 2012 15:51
12. 12. 2012 16:43
12. 12. 2012 19:20
12. 12. 2012 16:57
12. 12. 2012 12:48
12. 12. 2012 13:28
12. 12. 2012 17:06
12. 12. 2012 19:14
12. 12. 2012 14:41
12. 12. 2012 17:07
12. 12. 2012 17:07
12. 12. 2012 15:08
12. 12. 2012 15:32
12. 12. 2012 16:39
12. 12. 2012 16:40
12. 12. 2012 19:02
12. 12. 2012 22:01
12. 12. 2012 18:13
12. 12. 2012 18:21
12. 12. 2012 18:46
12. 12. 2012 19:15
12. 12. 2012 19:21
12. 12. 2012 19:17
12. 12. 2012 19:22
12. 12. 2012 20:01
12. 12. 2012 20:03
12. 12. 2012 22:02
12. 12. 2012 22:13
12. 12. 2012 13:43
12. 12. 2012 14:30
12. 12. 2012 15:22
12. 12. 2012 16:03
12. 12. 2012 19:50
12. 12. 2012 13:47
12. 12. 2012 16:16
12. 12. 2012 17:51
12. 12. 2012 16:06
12. 12. 2012 16:51
13. 12. 2012 00:30
12. 12. 2012 13:59
12. 12. 2012 14:18
12. 12. 2012 14:22
12. 12. 2012 14:42
12. 12. 2012 17:12
12. 12. 2012 18:54
12. 12. 2012 14:07
12. 12. 2012 19:24
12. 12. 2012 15:42
12. 12. 2012 16:17
12. 12. 2012 17:09
12. 12. 2012 23:24
12. 12. 2012 19:41
13. 12. 2012 08:55
14. 12. 2012 03:50
12. 12. 2012 16:43
14. 12. 2012 03:59
12. 12. 2012 16:49
12. 12. 2012 17:03
12. 12. 2012 17:14
12. 12. 2012 18:49
12. 12. 2012 19:03
13. 12. 2012 08:33
14. 12. 2012 04:06
12. 12. 2012 19:38
12. 12. 2012 19:48
12. 12. 2012 21:02
12. 12. 2012 17:11
12. 12. 2012 17:15
12. 12. 2012 19:49
12. 12. 2012 17:50
12. 12. 2012 19:21
12. 12. 2012 19:35
12. 12. 2012 19:37
12. 12. 2012 19:35
12. 12. 2012 19:54
12. 12. 2012 20:17
12. 12. 2012 20:26
12. 12. 2012 19:53
12. 12. 2012 20:01
12. 12. 2012 20:06
12. 12. 2012 20:19
12. 12. 2012 20:07
12. 12. 2012 21:28
12. 12. 2012 21:34
12. 12. 2012 21:57
12. 12. 2012 22:18
12. 12. 2012 22:42
12. 12. 2012 23:00
12. 12. 2012 23:38
13. 12. 2012 08:53
12. 12. 2012 22:39
Avatar - Nerez
12. 12. 2012 11:28
Škrabka
Konečně vidím fotky tohoto dokonalého simply clever řešení i v nové Octavii >:-[]
Rozbalit vlákno
23
Avatar - jeylkey
12. 12. 2012 11:36
Re: Škrabka
co vam vadi na te skrabce? nikomu neprekazi, nezabira misto, at tam bude, proc ne? ;-\
Avatar - Nerez
12. 12. 2012 11:45
Re: Škrabka
Protože se mi líbí, jak na takové kravině dokáží pomalu postavit celej marketing. Hlavně u Rapida, kde nejde ani zamčít >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 12. 2012 12:20
Re: Škrabka
Pokud se nemýlím, tak Škoda to jen suše konstatuje jako jedno z mnoha řešení "Simply Clever", takovou mediální aféru z toho udělali novináři a diskutéři jako jsi Ty.
Avatar - Nerez
12. 12. 2012 14:03
Re: Škrabka
To možná, ale kolik lidí to dokáže pobavit ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 12. 2012 14:46
Re: Škrabka
Nevím no, mě na takové stupidnosti jako je škrabka nic směšného nepřijde, ale asi jsem jiný než 90% zdejšího osazenstva, která má neustálou potřebu tohle probírat, viz. diskuze níže.
Avatar - twistedTSD
12. 12. 2012 16:32
Re: Škrabka
Souhlasím. Opakovaný vtip není vtipem. Zvlášť když je opakovaný 10x týdně.
12. 12. 2012 18:31
Re: Škrabka
Také jsem už škrabek přejeden. 8-s Přitom to zdaleka není jediné řešení, ale v českých médiích jsem si nevšiml, že by se nějak věnovali ostatním.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 12. 2012 23:18
Re: Škrabka
Ano, média a diskutéři se toho strašně chytli, nechápu vůbec proč.
12. 12. 2012 11:38
Re: Škrabka
Aby ses nedivil, až ji tam začnou dávat i ostatní výrobci. ;-)
Avatar - M4Touch
12. 12. 2012 11:45
Re: Škrabka
U Octavie jsou aspoň zamykatelná dvířka k nádrži, tak tam škrabka vydrží narozdíl od Rapida :yes:
12. 12. 2012 11:56
Re: Škrabka
Už vidím, jak budou lidi pořádat hotový hony na škrabky u Rapida.

Pro kus bezcenného plastu nebudou váhat krást a ještě se tak vědomě označí za zloděje. 8-s
Avatar - PeterLuk
12. 12. 2012 12:01
Re: Škrabka
Cigáni: "Pánko, nechcete škrabku na ľad, ľacno?!" >:-[]

Alebo obchodník z bazáru: "Vykupujem kožky, perie, nábytok, staré autobatérie, škrabky na ľad!" >:-[]
12. 12. 2012 12:03
Re: Škrabka
Uz se kradlo i pro mensi veci - treba propisky ze? 8-s a jak znamo Ceskej narod je ....... Necht si kazdy doplni
12. 12. 2012 12:42
Re: Škrabka
Tak klaus tu propisku nekradl, vzdyt to vsichni vi, jen to nikdo nechce prijmout
12. 12. 2012 12:21
Re: Škrabka
aby si sa necudoval....kradne sa vsetko. ;-\
12. 12. 2012 12:23
Re: Škrabka
To bych snad byl schopen "pochopit" třeba u stěračů, ale u kusu neergonomického plastu k ničemu? To snad ne...
12. 12. 2012 12:42
Re: Škrabka
jak rikam krade se a kradlo se i pro mensi veci
12. 12. 2012 12:48
Re: Škrabka
Rozhodně to nebude tak horké, jak si zde mnozí myslí. ;-)
Avatar - twistedTSD
12. 12. 2012 16:35
Re: Škrabka
Upřímně, mě by v Česku "hon na škrabky" ani moc nepřekvapoval. ;-\
12. 12. 2012 17:45
Re: Škrabka
Zatím je největší "hon na škraby" zde. >:D
12. 12. 2012 18:10
Re: Škrabka
Tak nějak, je to prostě jen detail , ale vydá to na celou diskusi >:D
14. 12. 2012 04:36
Re: Škrabka
... si přece nevošoupu svou škrabku, když vedle stojí Rapid ... :-)
14. 12. 2012 00:00
Re: Škrabka
Raději měli udělat držák vyšroubovaného víčka aby nebimbalo na tý plastový šnůrce o lak karoserie. Kolikrat je auto tak zavaty a zamrzly že jsem rad ze najdu vchovovy dvere ..a smetacek v kabine ...a ještě lézt do víčka nádrže...
12. 12. 2012 11:39
interier
teda jako nevim, ale v kontrastu navigace Columbus a potazmo celkem povedenho volantu, ty sedivy plasty pusobi jako pest na voko......... asi by to chtelo trosku jine barevne kombinace
Rozbalit vlákno
8
Avatar - blake26
12. 12. 2012 11:54
Re: interier
auto z vonku na mna posobi uhladene ale ten interier nedokazem si pomoct nieje mi sympaticky hlavne ta palubka chyba mi tam mozno nejaka lista farba alebo nieco cim to trosku odlisi od tych ostatnych spodnych casti palubnej dosky
Avatar - PeterLuk
12. 12. 2012 12:04
Re: interier
JJ, súčasná Oktávka má vo vyšších výbavách chrómovaný stredový panel, nový Gollf tiež. U novej Okty mi to trochu chýba, snáď nás ešte prekvapia. :-!
Avatar - Starfighter
12. 12. 2012 12:05
Re: interier
To dělá blesk foťáku, plasty jsou samozřejmě černé :-)
12. 12. 2012 12:06
Re: interier
Nevidel jsem samo ze na zivo to muz vypadat jinak ale na tech fotkach je to proste des a bes resp vypada to jako sedive cele vc. stredoveho tunelu apd....preci jen si myslim ze by cerna vypadala dost odlisne
12. 12. 2012 18:38
Re: interier
Tohle opravdu jde na hlavu fotografa. Byť, samozřejmě, možná za daných podmínek nešlo pořídit kvalitnější.
12. 12. 2012 19:46
Re: interier
Možná by to chtělo umět nastavit foťák toď vše ;-)
15. 12. 2012 21:07
Re: interier
Vzdy lepsie, ako tie plastove zufalstva v mercedesoch!
12. 12. 2012 11:44
Rychlé postřehy
1. Víčko na palivo není na klíč. -> škrabka je zachráněna!

2. Panové redaktoři. Píšete o autech, designu a na představení Škoda Octavia jdete takhle?

[odkaz]

ty boty(!), celé sladění na lowendovém levelu.

3. Volant - paráda.

4. Z fotek to vypadá, že místa na hlavu (vzadu) a na nohy moc není.

edited
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2012 11:46
výška pána
zajímalo by mne, kolik měří pan redaktor v šedivém saku, který je na fotografiích s autem. pokud to není tajné.. >:D
díky
Rozbalit vlákno
7
Avatar - rsracing
12. 12. 2012 11:51
Re: výška pána
Taky jsem si říkal, že bude mít tak 2 metry :-)
Avatar - Starfighter
12. 12. 2012 12:01
Re: výška pána
To je pan Kovařík z AutoTipu, několikrát jsem ho už viděl a bude mít tak 195-200 cm.

Místa v O3 bude tedy dost :yes:
12. 12. 2012 12:13
Re: výška pána
díky za info
Avatar - iudex
12. 12. 2012 12:26
Re: výška pána
Ja meriam 193 cm a je pár áut v nižšej strednej, kde si sadnem sám za seba bez tlačenia kolien do sedačky. Ak je teda redaktor takto vysoký, znamená to, že Octavia III sa zaradila medzi najpriestrannejšie autá v triede a to samotné je na pochvalu. :yes:
Avatar - ericho33
12. 12. 2012 17:44
Re: výška pána
Na fotke, kde sedí pán redaktor za volantom, je sedačka posunutá dozadu, oproti fotke, kde sedí na zadných sedadlách. A to celkom dosť. Takže ja to s tým miestom až tak rúžovo nevidím ;-\
13. 12. 2012 15:12
Re: výška pána
Není posunutá, to je perspektiva.
Avatar - ericho33
13. 12. 2012 16:47
Re: výška pána
Je posunutá ;-)
To že to skresluje uhol snímania, to je jasné. Ale aj tak je posunutá minimálne o 15cm.
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 11:49
nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
aj najlacnejsie picanto posobi zvnutra akousi vacsou chutou do zivota a ziarivejsie ako octavia... nic v zlom ;-\

nebyt noveho volantu ktory mimochodom tiez nevyzera dvakrat lepsie ako povodny tak je to v interieri uplne o nicom... nuda nuda nuda.... cely stredovy panel je skutocne nevkusny... mne sa povodny interier pacil ovela viac [odkaz] ako aj cela octavka nielen interier... ;-\

toto ma skutocne neoslovuje [odkaz]

skrabka - tak tie sa budu kradnut uz v showroomoch >:D pri predvadzackach , genialne >:D

stara octavka vyzerala zvonku aj zvnutra pekne skodovacky a aj interier bol ine kafe ako v novej kde je uz akysi chladny nemastny neslany nudny a je len slabym odvarom interieru v predoslej octavke.... doterajsia octavka bola zvnutra aj zvonku krajsim a charizmatickejsim autom... bez urazky... ta nova ma nezaujlala nicim.... a pritom skodovkam drzim palce a aj novej octavke drzim palce... bohuzial nepaci sa mi... doterajsia octavka je pre mna jednoznacne krajsia stylovejsia a skodovackejsia :-(
Rozbalit vlákno
11
Avatar - PeterLuk
12. 12. 2012 11:57
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Odovzdávanie ocenení Zlatý volant 2013: "...a ocenenie Zlatá škrabka 2013 získava Škoda Octavia, gratulujeme!" >:-[]

A na autosalóne budú rozdávať škrabky na ľad zdarma. ;-) Už sa teším na porovnanie Sveta motorů: Která škrabka je lepší, v Rapidu nebo v Oktáví? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 12:16
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
>:D :yes:
Avatar - Starfighter
12. 12. 2012 12:09
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Toppere, ty se překonáváš >:-[]

"aj najlacnejsie picanto posobi zvnutra akousi vacsou chutou do zivota a ziarivejsie ako octavia"

To je věta roku >:-[] >:-[] >:-[] Ach ty chrumkavé plastíky, vite pane Vachmajstr >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 12:17
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
vazne sa mi interier novej octavky nepaci :'-( som sklamany

doterajsia octavka ma daleko zivsi krajsi a skodovackejsi interier... v tej novej je to uz take chladne golfoidne nudne... novy volant takisto je len slabym odvarom terajsieho v octavke... som sklamany ... ale nepochybujem o predajnom uspechu :yes:
Avatar - kari.laz
12. 12. 2012 12:44
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Nikdo nečekal, že by jsi napsal něco jiného.
Když tu byla OII, tak zase byla vrcholem nudy OII. Když se objevil v testu G VI, tak byl vrcholem nudy G VI. Teď tu je OIII, tak je vrcholem nudy OIII. Když tu byl článek o G VII, tak byl vrcholem nudy G VII.

A pak sem nahodíš, že je pro tebe přitažlivější tohle

[odkaz]
Avatar - Stefič
12. 12. 2012 13:06
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Jojo, interiér roku [odkaz]

ještě bych doplnil, že ten tykváč tady plkal o nudě i u CC. Možná by si představoval něco takového [odkaz]
Avatar - peV
12. 12. 2012 22:07
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Nedávno se tu kritizoval "usměvavý" volant OII. Volant picanta přímo řve smíchy, čili - podle toppera - "má větší chuť do života, celý září..." Tak konzistentní názor jsem od něho ještě nečetl :-)

Dnes tedy velmi zřetelně: BRAVO Topper ;-)
Avatar - Nerez
12. 12. 2012 14:06
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Toppere, pro tebe:
[odkaz]

Bože, jak mohl automobilový průmysl takhle klesnou 8-s
Avatar - dal
13. 12. 2012 09:49
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Spíš stoupnout. Jinak ten interiér vypadá na fotografii a jinak když sedíš přímo v autě. Když vynechám volant, tak je i30 vyřešena daleko lépe než OIII (např. odkládací prostory před řadící pákou)
Avatar - twistedTSD
12. 12. 2012 16:38
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
:yes:
12. 12. 2012 19:50
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Dle mého názoru je funkční, ne každému sedí interiér s pouťového autíčka. Stejně jako že se někomu může líbit ;-) Aut a ne jen to je otázkou osobího pohledu na věc. Podle mě patří mezi ty funkční lehce udržovatelné co víc si přát? Toď můj názor ;-)
Avatar - M4Touch
12. 12. 2012 11:50
Adaptivní tempomat
To "oko" adaptivního tempomatu na přídi je hrozné, nevěřím, že to nešlo vyřešit jinak. :no:
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2012 11:54
Mystifikace
Na fotografiích prostornosti interiéru je vvidět jak nás páni redaktoři mystifikují...když sedí vzadu, tak je sedadlo řidiče posunuto dopředu (loketní opěrka je v linii s předním sedadlem a B sloupkem)...na další fotografii je vidět jak pan redaktor sedí pohodlně za volantem, ale zde se zaměřte na polohu sedadla vůči opěrce a B sloupku...

Proč se musejí dít takové úmyslné úpravy? Nikdo vám ten prostor na tom rozvoru stejně neuvěří, naopak akorát vypadáte jako blbci... :no:
Rozbalit vlákno
21
12. 12. 2012 12:20
Re: Mystifikace
Čoveče fakt.
Ten B sloupek může mázt úhlem focení, ale ta lok. opěrka je jasná. Ona sice může být lehce povytažitelná dopředu - nevím, ale spíš bych řekl, že ani moc ne. V tom případě je rozdíl sedadel alepsoň 5-10cm. Tak to je ubohost od (foto)redaktorů. Proč, Irénko proč.....
Avatar - Starfighter
12. 12. 2012 12:24
Re: Mystifikace
Podívej se na hranu střešního okna a ber v potaz úhel focení. Co máte za další pseudokauzu?
Avatar - Choochoo
12. 12. 2012 13:36
Re: Mystifikace
Asi koukame kazdy na neco jineho. Podle stresniho okna bych rekl ze ta sedadla jsou posunuta. Ta loketka se da posunout asi dozadu, takze podle ni se to da tezko hodnotit
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 12:28
Re: Mystifikace
na 2686 mm razvore zazraky nespravis... aj ked je to uz slusny razvor to treba uznat :yes:

mna skor zaraza ta jednoliata strohost v interieri pri pohlade na tu jednoliatu masu plastu pred spolujazdcom a aj v strede na displej mam zmiesane pocity.... cele je to akesi zvlastne

toto mi bude chybat:
[odkaz]
12. 12. 2012 18:51
Re: Mystifikace
Spíš než opěrka, která bude vystrčená dopředu, je zajímavější sloupek a střešní okno. Natočení fotoaparátu dojmu rozhodně nepomohlo.
Avatar - Starfighter
12. 12. 2012 12:23
Re: Mystifikace
Máš odhad vzdálenosti na úrovni Romaina Grosjeana, to je pomalu na odevzdání řidičáku. Ale chápu, že vám u Hyundai po nástupu O3 zamrznou prodeje, tak se to zkusit musí aspoň takhle.
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 12:32
Re: Mystifikace
preco to neustale navazanie sa do inych pan kolega? ked niekto napise svoj nazor tak ho treba hned pourazat povysmievat sa, preco? nedostatok sebavedomia alebo v com je problem?

k tomu predaju i30 - predaje v eu stale stupaju.... a budu aj po prichode O3.... ziadne strachy
:yes: , osobne ti to na dalsi rok pripomeniem a uvidime co sa budem mylit ja alebo ty :yes:
Avatar - Stefič
12. 12. 2012 13:20
Re: Mystifikace
jestli ono to také nebude tím, že cílová skupina pro ten korejský šunt nebude trochu někde jinde než zákazník kupující OIII 8-s
Avatar - Choochoo
12. 12. 2012 13:36
Re: Mystifikace
korejsky sunt uz dnes patri do 10 nejprodavanejsich aut sveta ;-)
Avatar - Stefič
12. 12. 2012 14:28
Re: Mystifikace
to je možný, ale to z něj nedělá RR. Je to spíš smutný úkaz. A stejně je to pořád šunt :-)
12. 12. 2012 14:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
13. 12. 2012 09:54
Re: Mystifikace
Další ubožák, který se ani nesvez a už hodnotí. Přitom je ve spolehlivosti Hyundai o hodně dál než koncern VW .
Avatar - iudex
12. 12. 2012 12:23
Re: Mystifikace
Ja by som všade nevidel slobodomurárske spiknutie. Podľa B stĺpikov sa nedá vidieť nič, uhly fotenia sú natoľko odlišné, že perspektívne skreslenie môže miasť. Tá opierka je síce podozrivejšia, ale na fotke vpredu sa javí ako povytiahnutá dopredu a nevieme, kde je jej zadná poloha.
12. 12. 2012 12:25
Re: Mystifikace
tak toto je gooool, to som si vobec nevsimol. Toho priestoru tam bude dost ale naco taketo divadlo? A nechcem byt zly ale oblecenie pana redaktora nekoresponduje s takou vyznamnou udalostou, hlavne v kontraste s panmi s automobilky.
Avatar - Choochoo
12. 12. 2012 13:40
Re: Mystifikace
To je takova tradice ;-)

Spise je zajimava ta mezera pod loketkou, to je jako schvalne, nebo si tam figurant privrel sako?
[odkaz]

Taky mi prijde trochu kratkej sedak, mozna jen zdani
[odkaz]
12. 12. 2012 14:00
Re: Mystifikace
Předpokládám, že loketní opěrka je stále výškově nastavitelná, proto ta mezera.
Avatar - Choochoo
12. 12. 2012 14:55
Re: Mystifikace
Tak to jo, ja mam sedacku dole co to jde a jen skoda ze to nejde niz. Takze do vysky me ani nenapadlo
Avatar - strýček BOB
12. 12. 2012 15:37
Re: Mystifikace
Tak ti nevím, ale není na té fotce, kdy je řidič vepředu, posunutá lokentní opěrka směrem dopoředu? Tedy kromě jiného, již zde popsaného ;-)
12. 12. 2012 15:45
Re: Mystifikace
Ano, loketka je posunutá směrem dopředu... nicméně podle této fotografie [odkaz] je posunutá dopředu maximálně tak o 10 cm, oproti tomu je v porovnání s opěradlem ten posun podstatně větší, takže k pohybu sedadla rozhodně došlo (a ne jen o nějaké 2 cm)...
12. 12. 2012 19:54
Re: Mystifikace
No viděl bych to na to ze kterého úhlu je fotka focená. Navíc si každý bude moci za chvíli prohlídnout interiér sám tak o co jde? ;-\ Připadá mi to že ať Škodovka udělá auto jaké koliv vždy se najde něco do čeho píchnout co? ;-\
13. 12. 2012 08:24
Re: Mystifikace
Panebože, co tě tak překvapuje...takovéhle píchání probíhá u každého auta...když se píchá do koncernu tak to vadí koncernistům, když se píchá do francouzů, tak to vadí francouzům (a Ronaultovi :-) ) a když se píchá do korejců, tak to vadí topperovi a lescentovi...

Bohužel vy kluci koncernový jste hodně vztahovačný...už se proberte...ani koncernový auta nejsou dokonalý a pokud se z nich někdo bude snažit dělat dokonalý tak holt těch píchanců bude víc...toť vše!
Avatar - Kubyyyk
12. 12. 2012 12:26
Ať si každý říká co chce, je to NÁDHERNÉ AUTO.
Nejsem Škodovkář a nikdy jsem být nechtěl - ale toto je auto, které bych si představit uměl.

Proč čekat obrovskou revoluci v designu něčeho, co se úspěšně prodává a vždy vypadá nadčasově? Jiné automobilky s každou generací představují zcela nové vozy a stále hledají vhodnou podobu. Škoda nemusí, jelikož již s Octavií I. generace našla správný směr.

Nová Octavia III. generace je nádherné auto jak zepředu, zezadu tak i z boku. Interiér si odpustil modní výstřelky v podobě 150.000 tlačítek o různých barvách a to je dobře. Je moderní, nadčasový, navigace vypadá více než kvalitně a volent je špička.

Je mi jasné, že se zde projeví spousta lidí, co bude jen kritizovat, ale u tohoto vozu to skutečně není na místě, jelikož Octavie se skutečně povedla a vypadá více než dobře.
Rozbalit vlákno
6
12. 12. 2012 12:33
Re: Ať si každý říká co chce, je to NÁDHERNÉ AUTO.
dobře napsáno, 100% souhlasím :yes:
12. 12. 2012 12:40
Re: Ať si každý říká co chce, je to NÁDHERNÉ AUTO.
Vzdyt to nikdo nepopira (az na par jedincu) ze zvenku nevypada zle naopak, libi se, ale ten interier oproti min generaci mi prijde takovy odflaknuty nic vic nic min..... jak rikam, kontrast navigace a volantu oproti plastum je vice nez tristni ..... mozna nazivo bude jine, ale dost pochybuju o tom, protoze se to tvari jako sedy plast a i tak vypada......
12. 12. 2012 13:29
Re: Ať si každý říká co chce, je to NÁDHERNÉ AUTO.
Naprosto souhlasím. Jediný rozdíl je, že jsem Škodovkář. ;-)
Avatar - Emel
12. 12. 2012 14:25
Re: Ať si každý říká co chce, je to NÁDHERNÉ AUTO.
Vcelku souhlas... ale interiér mě zase tolik nedojímá. Třeba volant - opravdu je tohle špička? Nevím, mě se sice líbí víc než ten s chromovým úsměvem, ale už jsem viděl i hezčí volanty.
12. 12. 2012 17:56
Re: Ať si každý říká co chce, je to NÁDHERNÉ AUTO.
souhlas, ten čtyřramennej v O2 před FL se mě třeba líbil víc (i když mu tam scházelo trochu chromu). Tenhle je takovej smutnej, zvadlej. Ten motiv letadla či čeho mi nepřijde jako úplně dobrej nápad.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 12. 2012 14:47
Re: Ať si každý říká co chce, je to NÁDHERNÉ AUTO.
:yes: :yes: :yes:
12. 12. 2012 12:48
Ta cervena
z profilu je proste uzasna, klobouk dolu. Nuda ve vyrazu Rapida je zde naopak absolutni chladnokrevnost a arogance (v dobrem slova smyslu), tebn predek je parada, OII bude asi opravdu prekonana se vsim vsudy, klobou dolu.

Z boku mi pripomina velke americke sedany a musim uznat, ze reseni jako liftback dodava oktavce oproti sedanum v tomto pripade proste neco navic, je to radost pohledet, oktavka podle me celosvetove zaclouma se vsema zebrickama prodeju.

Interier je ovsem na povazenou, zde to nuda opravdu je, proste maximalni ucelnost bez vystrelku, u exterieru je to parada, v interieru nic moc
Rozbalit vlákno
5
12. 12. 2012 15:51
Re: Ta cervena
Přesně jak píšeš - jak jsem viděl to foto ze předu, tak jsem si řekl, že vypadá dost badass, jak nějaká krvelačná bestie >:D Ten interiér mě teda nedostává (jsem škodovkář, ale tohle...), ale snad se polepší s vyšší výbavou.
U těch motorů... ta vrcní hodnota 132kW už bere i budoucí RS? Protože jestli jo, tak to teda neni nic moc... Přesto se těšim na představení kombi RS v tý úžasný modrý barvě >:D
12. 12. 2012 16:43
Re: Ta cervena
badass, trefné :-) Ale přecejen, interiér je tayk důležitý, záleží ovšem na osobním kontaktu, z fotky se útulnost a pocit moc nepozná, věřím, že i po této stránce to bude výborné.

A výkon, bude to samozřejmě s turbem a tam dostává hodnota 132 kW docela jiný rozměr, na svou třídu to střídmý trhač asfaltu bude, jsem moc zvědavý na RS vzhled, podle mě dostane RS verze najedou docela jinou dimenzi, mohla by mít razantnější úspěch než dnes. A já se těším na žlutou! :-)
12. 12. 2012 18:01
Re: Ta cervena
132kW měla pokud si dobře vzpomínám i 1.8T v RSku první generace, takže to by fakt nebyl moc pokrok. Já jsem to pochopil tak, že 1.8 TSI bude mít maximum 132kW, RS pak bude ještě vejš (nejspíš s 2.0 TFSI). Co se designu týče, tak se mi z profilu taky líbí, ale při šikmém pohledu dost bije do očí ten stále dlouhý zadní převis. Tam si ještě umím představit změnu, i když tím by se O3 posunula už možná do skutečné střední, kde by měl mít místo Superb
12. 12. 2012 19:20
Re: Ta cervena
Aha jasně, tak to by pak chtělo teda něco silnějšího, ale toto jsou určitě motory jen pro běžnou oktávku, motorizace RS teprve přijde.

A ten zadek, sice je dlouhý, ale nevím proř, připomíná mi Saaba 9-5 (novou), což je dle mě výborné :-)
Avatar - petrumr
12. 12. 2012 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2012 12:48
hmm
Veľmi konzervatívne auto. Pôsobí na mňa tak plasticky, moc uhladene. Som zvedaví ako bude vyzerať na živo, na ulici. Palubovka dobrá, ale mohli tam dať nejakú lištu, niečo zaujímavé, vyzerá depresívne nudne, mohli ju objednať u talianov, tí ich vedia robiť. .
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2012 13:28
METRO V AMOKU
Ján tohle miluju, vždy když přijede nové silniční eso, nabalí na sebe při své premiéře nejen opravdové zájemce a znalce, ale též garážové prosťáčky, jimž vlastní podzemní životní perspektiva sebezáchovně velí do klopotného diskusního útoku. Ano je to útok bezhlavý, ostatně kde nic není ani prosťáček nebere, avšak píši to především proto, abychom si uvědomili, že i předmětné podzemní postoje mají své místo na slunci supermainstreamových garážových dní.

A důvod? No především se potvrzuje známá pravda, že neexistují auta, která posilují ego, vytváří dvoumetrové fiktivní násady na penisy či jinak masírují ego majitele. Nikoliv, tahle kategorie je jen zbožným přáním právě podzemníků, vždyť, jak víme, existují jen dvě kategorie - jedna, která si kupuje zcela přirozeně svá auta, a zcela přirozeně je užívá, a druhá kategorie, kategorie garážových platonických jezdců rallye Touha, kategorie, která auta nekupuje, zato jejím (diskusním) reprezentantům právě ta auta všude kolem dokonale sráží vlastní ega, zkracují penisy na neměřitelnou hodnotu a v jejich dokonale vyšokovaných a vypláchnutých hlavách působí než vír zoufalství. Čest výjimkám...

Buďme k nim velkorysí, neb když se takovýto podzemník, s nudlí nízko u pasu, střetne tváří v tvář nové, překrásné Octavii, krve bys se v něm nedořezal. To víš, neudržet napřímo z vočí do vočí ani pohled auta, to na psychice své nesmazatelné stopy zanechat musí.

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Rozbalit vlákno
29
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 14:23
Re: METRO V AMOKU
moc dobře jsi se vystihl >:D >:-[]
12. 12. 2012 17:06
Re: METRO V AMOKU
No tak takhle milý vnitřní dialog jsem tu ještě snad nečetl... >:D
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 19:00
Re: METRO V AMOKU
taháš za kratší konec, chlapečku >:-[]
12. 12. 2012 19:14
Re: METRO V AMOKU
No tak to prrr, nedovolil bych si tě za něho tahat... >:-[]
12. 12. 2012 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2012 17:07
Re: METRO V AMOKU
Ttvůj? Tohle autorizovat nemohu, ale když myslíš...
Avatar - Katikakus
12. 12. 2012 15:06
Re: METRO V AMOKU
Ano, pod clanky o Cliu, Megane, 500 a dalsich jsi se projevoval presne takto, takze dnes mas ode me :yes: za sebereflexi.
12. 12. 2012 17:07
Re: METRO V AMOKU
Mégane... >:-[]
12. 12. 2012 15:08
Re: METRO V AMOKU
tento prispevok bol urcite napadnuty hackerom, ktory do neho vlozil stredny odstavec.

- pripadne ak to nebol hacker, tak potom by som odporucil navstivit odbornika, kedze tieto tazke stavy rozdvojenia osobnosti do dvoch uplne opozicnych osobnosti, skoncia fyzickym sebaposkodzovanim pripadne samovrazdou.
Avatar - Stefič
12. 12. 2012 15:40
Re: METRO V AMOKU
jen bych dodal, že právě ten "bezhlavý útok" je jakousi českou specialitou aneb nezáleží na tom na co nadávám, hlavně že nadávám. Jinými slovy: "Když nemůžu veslovat, budu aspoň kalit vodu".
12. 12. 2012 16:40
Re: METRO V AMOKU
Přesně :yes:
Avatar - white label
12. 12. 2012 17:13
Re: METRO V AMOKU
Přesné a velmi výstižné, bohužel...
12. 12. 2012 17:50
Re: METRO V AMOKU
:yes: (bohužel)
12. 12. 2012 22:01
Re: METRO V AMOKU
Vážený pane Stefiči, přesně tak.....bohužel.
12. 12. 2012 18:13
Re: METRO V AMOKU
>:D pěkné ;-)
Avatar - JDM
12. 12. 2012 18:46
Re: METRO V AMOKU
bože >:D co to je zase za blbost , snad každej ať si šáhne do svědomí ,si nekoupí auto se kterým by se nechtěl líbit , ve kterým by si připadal dobře a chtěl aby si to o něm mysleli i ostatní , přece oblečení si taky nekupuješ jen aby si na sobě něco měl a bylo to praktický , když někdo napíše že OIII je hnus velebnosti je to jeho názor , jeho vkus jeho věc můžeme se tady sním hádat nebo psát podobný nemysli jako píšeš( vyjde to nastejno)
Hold tabulková kvalita života a společnosti má dost negativní dopad na uživatele :no:
12. 12. 2012 19:15
Re: METRO V AMOKU
Sáhl jsem si do svědomí a mohu říct, že si věci kupuji pro sebe. Lidi jsou mi ukradení. S výjimkou těch, kteří nejsou. Jo, něco jiného je, když chci dosáhnout nějakého cíle. Proč nepoužít "správné" oblečení, hodinky, účes, auto atp. k jeho dosažení?
12. 12. 2012 19:21
Re: METRO V AMOKU
Nelži si tu do kapsy.
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2012 19:17
Re: METRO V AMOKU
Fikt-ivní nássady na pe.nis >:D >:D :yes:
12. 12. 2012 20:01
Re: METRO V AMOKU
>:D ppohľad :yes:
12. 12. 2012 22:02
Re: METRO V AMOKU
...a husy nám hned zakejhaly. Zajímavé, že jsou to zrovna ti bojovníci proti "bulváru". :-) :yes:
12. 12. 2012 22:13
Re: METRO V AMOKU
:-) :yes:
13. 12. 2012 14:01
Re: METRO V AMOKU
Trefa přímo do...kouliček >:D
Avatar - PeterLuk
12. 12. 2012 13:43
Pekná
Treba uznať, že nová Oktávka vyzerá dobre. Také Audi A6 nižšej strednej triedy. Už sa teším na Scouta, RSko či Laurint a Klement, Scouta. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
12. 12. 2012 14:30
Re: Pekná
To označenie "A6 nižšej strednej triedy" sedí dokonale. A to je samé osebe pochvala. :yes:
Avatar - Aladeen
12. 12. 2012 15:22
Re: Pekná
Bohužiaľ cene nižšej strednej triedy sa ani nepriblíži ;-\
Avatar - PeterLuk
12. 12. 2012 16:03
Re: Pekná
V top výbave určite nie, na základ som zvedavý. Ale ako bude vyzerať... :-!
Avatar - Aladeen
12. 12. 2012 19:50
Re: Pekná
Snáď tam bude aspoň klíma , rádio a kožený volant ...
To je to ,čo od auta požadujem , nič viac mi v aute netreba ;-)
12. 12. 2012 13:47
dokonalost dotažená k dokonalosti
fantastický super-hyper-mega-sub-mainstreamový interiér! nic pro zoufalé prosťáčky v metru! :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ZoomZoom
12. 12. 2012 14:33
Re: dokonalost dotažená k dokonalosti
:yes: :yes: :yes: :yes:
dokonalost sama [odkaz]

jak když si hrají malé děti ve školce... Taková fušeřina, byť neni příliš na očích. Ale ty optřepy a to opracování je fakt k zblití.

A že to jde udělat lépe [odkaz]
12. 12. 2012 16:17
Re: dokonalost dotažená k dokonalosti
to jste přesně vy! levicoví rozeštvávači, jezdící v metru! místo, abyste úplně přirozeně kupovali auta a úplně přirozeně v nich jezdili! :no: ;-)
Avatar - Typhoon
12. 12. 2012 16:49
Re: dokonalost dotažená k dokonalosti
Rámeček tlačítka evidentně odpadl.
12. 12. 2012 19:19
Re: dokonalost dotažená k dokonalosti
Také jsem na to koukal. Vypadá to, že něco stačilo odpadnout. Či si někdo odnesl suvenýr (soudě dle vrypu). :-O
12. 12. 2012 13:47
cena
Vcera bylo v udalostech, ze "ze zdroju Skoda-Auto ma nova Octavia startovat pod 360 000 hranici", doufam, ze zdroje CT nejsou stejne jako auto.cz >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Parda71 (BMWfans)
12. 12. 2012 14:50
Re: cena
Na základní cenu jsem velice zvědav hlavně s přihlédnutím faktu, že máme na truhu Golfa začínající na 339K...
12. 12. 2012 16:16
Re: cena
Cena bude stejná jako u OII - bude patřit mezi levnější auta nižší střední třídy a samozřejmě bude levnější než Golf. V ČR Škodovka nasadí oproti konkurenci vyšší ceny a pak to srovná slevami pro fleety. Vyšší ceníkové ceny se Škodovce a fleetu vyplatí, protože se pak ojetiny prodávají za vyšší ceny.
12. 12. 2012 17:51
Re: cena
Levnější než Golf ? No, pak trochu postrádá logiku současná cena Rapidu.
12. 12. 2012 16:06
Re: cena
Cenu budú asi tiež postupne odhaľovať >:D 1. menej ako 360 000, 2. viac ako 200 000. 3.

.... alebo najprv prvé číslo? potom posledné? 3 xx xxx9. Ktovie čo marketing napadane ;-)
Avatar - Typhoon
12. 12. 2012 16:51
Re: cena
Můj tip: Nejnižší cena bude 359.900 Kč.
12. 12. 2012 13:59
Lidská tvář
Tak jsem na idnes četl, že OIII má lidskou tvář. To sedí. Super kruhy pod očima a velká bradavice na bradě... Krasavice... Jinak kolem tlačítka START STOP ENGINE chybí plast, nebo je to konečný řešení? To je totiž hrůza...
Rozbalit vlákno
8
12. 12. 2012 14:18
Re: Lidská tvář
Ozdobný plast kolem tlačítka je za příplatek,v základu je jen příprava naozdobný plast >:-[]
Jen reju, však to snad jěště u produkčních kusů vychytaj. Předpokládám, že tento detail je nafocen extra pro rozpoutání diskuzní mely. ;-)
Avatar - Emel
12. 12. 2012 14:22
Re: Lidská tvář
Je tam vryp od šroubováku, nejspíš to nějaký novinář nevydržel a musel si odnést kus toho krásného díla domů :-)
Avatar - Nerez
12. 12. 2012 14:42
Re: Lidská tvář
To prej udělal Topper aby měl kvůli čemu Oktávu pomluvit >:-[]
Avatar - Typhoon
12. 12. 2012 16:52
Re: Lidská tvář
Nebylo to pozlacené?
12. 12. 2012 17:12
Re: Lidská tvář
Tipuji max. na "pravý" umělý chrom. Nebo světlovodný plast, aby když už je tlačítko tak blbě schovaný na slupku řízení bylo vůbec v noci k nalezení
Avatar - JDM
12. 12. 2012 18:54
Re: Lidská tvář
možná nějakej korejskej špion.. a už to tady vidím ty diskuze jak Korejci kopírujou kroužky kolem start-stop tlačítek >:-[]
12. 12. 2012 16:13
Re: Lidská tvář
však preto je to tlačítko v mieste kde bol kľúč, aby ho nebolo vidieť, takže tam mohli ušetriť tie 2 centy
14. 12. 2012 03:34
Re: Lidská tvář
Já tam nečtu START STOP ENGINE.
Já tam vidím START ENGINE STOP :-) S trochou humoru je to "nastartovat něco, co zastaví motor" :-)
Avatar - Aladeen
12. 12. 2012 14:07
Zadný sedák
sa mi zdá byť nejaký krátky , len aby to zase nebolo ako na trestaneckej lavici :-!
Rozbalit vlákno
1
12. 12. 2012 19:24
Re: Zadný sedák
Ano, na fotce s redaktorem vypadá jako "pod***ník", ne jako pořádný sedák.
12. 12. 2012 14:23
Auto pěkný , ale !!!!!!!
Proč proboha na tu slávu jel redaktor oblečenej jak šupák ??? Sako jak vytáhnutý krávě z p.dele , hnusný džíny a vožvejkaný křusky !!
Rozbalit vlákno
4
12. 12. 2012 14:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
12. 12. 2012 15:24
Re: Auto pěkný , ale !!!!!!!
Neviem ako ty , ale ja nemám potrebu sa pozerať na redaktora ako vyzerá ;-) ...
Avatar - petrumr
12. 12. 2012 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2012 19:38
Re: Auto pěkný , ale !!!!!!!
Jasně že to vypadá jako prkotina , ale . Pánové redaktoři jsou dobře živi dílem z prodeje reklamy a to se odvíjí od toho jak jim my chodíme na stránky a dílem jim dobře přispěje za reklamní články samotná Škoda . A tomuhle člověku nestojíme my ani Škoda za to , aby se na významnou událost slušně oblékl a jde tam jako drban !
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 14:32
zavazadelníková limuzína
hlavní benefity Octavie zůstávají, přidává se nová technika Golfu VII. Při zavádění do výroby nechalo ekonomické oddělení volnější ruku než v případě Rapida a ... na výsledku je to znát.
Rapidní kompromisy se nekonají, přešlapy se nepřipouští. Škrabka ve víčku nádrže je, takže vše jak má být >:-[] .
Bohužel, výsledek se podle mě odrazí v ceně. Kdy již dnes je u nás za cenu Golfu VII lowendový Rapid... Octavia III tedy pravděpodobně bude razantně nad Golfem. Už se hovoří o 360 tis. v základu... Jak známe Škodu, tak první použitelná výbava bude nejspíš atakovat 400 tis., a to je za Golfa s kufrem věru hodně.
Varianta méně pravděpodobná je, že základ Octavie III bude už slušně vybavený a cena Rapidu rapidně klesne. Uvidíme ;-)
Rozbalit vlákno
3
12. 12. 2012 19:26
Re: zavazadelníková limuzína
Také jsem odhadoval lehce pod 400 s "nutnými" příplatky.
13. 12. 2012 09:31
Re: zavazadelníková limuzína
Golf s kufrem se jmenuje Jetta a ta stojí v "základu" s 1.2TSI 425tis. Kč.
14. 12. 2012 03:41
Re: zavazadelníková limuzína
Lidově se mu říká Passatek (protože na velkýho nevyšlo) a je těžko říct, co je to teď vlastně za generaci (Golf 5/6 + delší rozvor)... Nemyslím, že je to přímý konkurent Octavie...
12. 12. 2012 14:39
NAD TIM LZE UVAZOVAT...
Vážení, tohle je opravdu dobrá volba...Auto se konečně posouvá do vod, které testovalo v posledních letech. Dovolím si i menší úvahu, kdy to co vidíme u OIII, tak bude následovat i u Superba III. Tedy umístit se ve vodách vyšší střední... A myslím si, že to není nemožný úkol..Do dnešního dne bych nad Octavii jako o vozidle pro vlastní použití neuvažoval. Dnešním dnem tento názor měním. Octavia III se vážně povedla..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - cerrbion
12. 12. 2012 15:15
Re: NAD TIM LZE UVAZOVAT...
Musím tě zklamat, ale OIII stejně jako její přechůdkyně střední třídu neatakuje, rozměry kromě megasuprčupr kufru jsou takřka identické s konkurencí v podobě sedanů v nižší střední, tj. Fluence, Astra sedan, Jetta apod. Jak někdo napsal výše je to Golf s velkým kufrem. tím neříkám, že je to špatně nebo dobře. Chápu, že to může fandy iritovat a mají chorobnou potřebu dělat z Oktávky jako i z jiných Škoda modelů něco co nejsou, ale tím spíše své zbožňované značce ubližují než pomáhají. Ano OIII povyrostla, ale mezigeneračně rostou až na vyjimky všechny modely všech tříd. OIII prostě není Passat ani Mondeo a Superb nebude MB E nebo BMW 5.
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 16:22
Re: NAD TIM LZE UVAZOVAT...
ne, Octavia III nemá se střední třídou zhola nic společného. Škodě se zkrátka povedlo opět umně zabalit techniku Golfu VII tak, že působí dojmem o třídu většího vozu. Ale to je celé kouzlo. I když zabalím dárek do luxusního balicího papíru, tak obsah, ten zůstává stále stejný :-!
A Škoda dělá přesně tohle. Zabalí techniku do rádoby hodnotnější podoby a řekne si za to o nemalý peníz. Že to nakonec funguje? Jistě, obal prodává.
Mně je ale tento přístup spíše nesympatický, takže za poslední dlouhou dobu vlastně od Škodovky oceňuji především Yetiho - ten totiž obalem neklamal a byl přesně tím, čím se navenek tvářil.
Avatar - Rysguf.
12. 12. 2012 14:49
Co to je vzadu na stredovom tuneli?
tam pod ovladanim vyhrievania zadnych sedadiel, ten tmavy stvorec? Je to display? Ako v Superbe?

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
12. 12. 2012 16:10
Re: Co to je vzadu na stredovom tuneli?
kamera pre šoféra aby videl na prednom monitore pasažierkám v zadu pod sukňu >:D
12. 12. 2012 16:45
Re: Co to je vzadu na stredovom tuneli?
:yes: >:-[]
Avatar - petrumr
12. 12. 2012 17:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2012 19:36
Re: Co to je vzadu na stredovom tuneli?
Napadá mne leda místo pro možnou 230 V zásuvku. Tady na té fotce je to vidět o něco lépe: [odkaz]
Avatar - Rojin
12. 12. 2012 15:25
Dokonalost, které...
... sluší červená! [odkaz] Octávia III je neskutečně sebejistá sama sebou. Je geniálně designově udělaná! Prostě pecka! Jako opravdu klobouk dolů a na kolena před tímto autem a jejím " zroditelem "

FAMÓZNÍ ! :yes:

No chlapáku, můžeš být na sebe právem pyšnej! [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
12. 12. 2012 15:42
Re: Dokonalost, které...
Tobě připadá, že to Oktě v červené sluší? [odkaz] 8-s
Avatar - Rojin
12. 12. 2012 16:05
Re: Dokonalost, které...
Ano, v červené je naprosto úžasná, tak ty jsi zrovínka vybral tu nejhorší fotku co snad je ;-)
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 16:25
Re: Dokonalost, které...
Mě taky přijde, že červená k vozu opravdu sedí. Podle mě nejhezčí barva pro Octavii III :yes: A za to mám radost, červená je totiž moje oblíbená barva :yes:
Avatar - Rojin
12. 12. 2012 18:02
Re: Dokonalost, které...
:yes:
14. 12. 2012 03:46
Re: Dokonalost, které...
Dobrý kluci. Aspoň vás bude líp vidět :-)
Avatar - twistedTSD
12. 12. 2012 16:40
Re: Dokonalost, které...
Mně k oktě červená naopak moc nesedí. Jinak ale perfektní. :yes:
12. 12. 2012 16:43
Re: Dokonalost, které...
:yes:
12. 12. 2012 15:42
Volant 3 i 4 ramenný?
No nevím, tady [odkaz] je víc fotek "Simply Clever" detailů, ale taky 4ramenný volant.
Taky mi ten 3 ramenný hodně připomíná [odkaz] jen není na spodku zploštělý
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
12. 12. 2012 17:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2012 19:38
Re: Volant 3 i 4 ramenný?
Tříramenný bude příplatkový "sportovní". Pro koncern je normální nabízet volantů několik.
14. 12. 2012 03:47
Re: Volant 3 i 4 ramenný?
To je pro koncern normální, jinak by měli stejnej volant Škodovka, Lamborghini i Bugatti :-)
15. 12. 2012 02:08
Re: Volant 3 i 4 ramenný?
Několik pro jeden model. Audi třeba nabízí čtyřramenný, tříramenný, tříramenný zploštěný, vyhřívaný, s pádly (popřípadě nějakou podmnožinu).
12. 12. 2012 15:42
Vzpěra
Docela komicky působí ta vzpěra kapoty, i Dacia začala montovat plynovou vzpěru
Rozbalit vlákno
6
12. 12. 2012 16:17
Re: Vzpěra
no zas pod kapotu nechodíš každý deň ... skôr by bolo lepšie bez zátkové hrdlo nádrže...
Avatar - petrumr
12. 12. 2012 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 12. 2012 23:24
Re: Vzpěra
To máš pravdu, ale je to další věc o kterou se zašpiníš když tam lezeš...
12. 12. 2012 19:41
Re: Vzpěra
Také jsem na to koukal. Detaily, detaily.
Avatar - iudex
13. 12. 2012 08:55
Re: Vzpěra
Toto by bolo to posledné, čo by mi na Octavii (či akomkoľvek aute) vadilo. :-! Radšej takéto šetrenie, ako torzka aj pre 2,0TDI. ;-\
14. 12. 2012 03:50
Re: Vzpěra
Octavia 3 nebude mít víceprvkovou nápravu jakože vůbec? No tak se kluci s těma 2.0 TDI / RS asi parkrát pěkně zpotí :-)
Avatar - strýček BOB
12. 12. 2012 15:45
Já vám to říkal...
Podzimní a zimní diskuzní masakr je zde a první padlí také. Jeden vynáší do nebes interiér oholeného Picanta nad interiérem OIII - ta věta je na zápis do ventilku. Další řeší oblečení pana redaktora. Vyslanci z rákosí špekulují nad podvodem při focení místa na zadních sedadlech. Další padlí jistě ještě přibudou po prvních jízdních dojmech a prvním pořádném testu, to bude teprv masakr >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 16:01
Re: Já vám to říkal...
zvnutra nuda... nekonecna nuda... zvonku to iste.... zabili nam staru dobru octavku... skoda... o chvilu zabiju aj yetiho a skodovka bude uz uplne das nuda auto.... stare dobre casy peknej octavie se prec... ta nova je len nejaky natiahnuty rapid bez duse... nuda a sterilita... interier to iste.... sama nsterilita nuda samy tupy plast... skoda....
Avatar - Starfighter
12. 12. 2012 16:06
Re: Já vám to říkal...
>:-[] >:-[] >:-[] To jsou frky >:-[] >:-[] >:-[]

Ale story s Picantem si žádá o nášup, tak ještěěě toppere >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 16:08
Re: Já vám to říkal...
tak to hej ... picanto ma zivy interier :yes:

ciel je jasny ... octavia ma uz konkurovat inym autam ako doteraz... vw sa nepacilo ze mu octavia kafrala do kapusty a tak spravil vacsiu drahsiu octaviu aby golfu nejako nekonkurovala

octavia uz bude pokukovat po inych zakaznikoch.... urcite si ten kto chce golfa alebo ceeda nekupi o pol metra dlhsiu octavku ... zamerianie je uz ine.. octavia zoberie urcite aj superbu nieco... a urcite zoberie aj japoncom... avensisu a pod... octavia uz nebude konkurent pre bezne hatchbacky v nizsej strednej triede... kedze je od vacsiny o 30 az 50 cm dlhsia.... skor si myslim ze octavia zalovi vo vodach kde ludia pokukovali po passatoch C5-kach, volve S60, avensise, a pod...
Avatar - Starfighter
12. 12. 2012 16:13
Re: Já vám to říkal...
V čem živý? :-O
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 16:18
Re: Já vám to říkal...
male auta maju taketo hravejsie interieri to je pravda... u octavie sa neda cakat nejaka hravost ale na moj vkus je interier novej octavky az moc sterilny... doterajsia octavia ma velmi pekny interier dovolim si povedat ze ma krajsi ako ta nova... aspon pre mna ;-) toto sa mi paci [odkaz]

v novej octavke je ten novy interier akysi chladny a aj ten priestor pred spolujazdcom ta masa plastu plus ten velky displej v strede s vyduchmi hore cele to vyzera nejako nijako :-(

len sa smej.... ;-) ja mam z toho len radost :yes:
14. 12. 2012 03:54
Re: Já vám to říkal...
A jak bys to udělal méně nudné? Prolisy ve dveřích jako Clio? Nebo perleťové barvy? (myslím opravdovou perleť [odkaz] ). No řekni, co bys chtěl na oktáfce?
12. 12. 2012 16:42
Re: Já vám to říkal...
>:D :yes:
12. 12. 2012 20:05
Re: Já vám to říkal...
Ty to vieš ale zhodnotiť >:D :yes:
14. 12. 2012 03:51
Re: Já vám to říkal...
Měli bychom probrat barvu té škrabky a jestli nesmrdí od benzinu :-)
Avatar - PeterLuk
12. 12. 2012 16:09
Trocha som sa pohral vo photoshope... - RS-ko
Trocha som sa pohral vo photoshope: [odkaz]

Vidím, že sa mi tam vlúdila chybka - kolesá, ale myslím že to až tak nevadí. :-!
Kombík a Scout na ceste.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2012 16:14
Re: Trocha som sa pohral vo photoshope... - RS-ko
pekne ale vyzera nejako mierne ;-) , cely predny naraznik bude iny masivnejsi ale za snahu davam :yes: :yes: :yes:
Avatar - Rojin
12. 12. 2012 16:14
Re: Trocha som sa pohral vo photoshope... - RS-ko
Sakra, já si žádné Octávie nevšiml... jen těch kočiček co tam jsou >:D :yes: Musím se opravit, tohle je ta nejlepší oktávka >:D
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2012 19:59
Re: Trocha som sa pohral vo photoshope... - RS-ko
....nevím co je tam tak pokrokové.... kouří to, prasklá vana - teče, řve to jako kráva a odlupuje se lak.... >:D >:D >:D >:D >:D
12. 12. 2012 16:15
Octavia,Combi,GreenLine,RS,Scout,L&K
... Liftback už se vyrábí.
... Combi výroba od týdne 10/2013
... RS výroba od týdne 22/2013
... Greenline výroba od týdne 45/2013
... Scout výroba od týdne 10/2014
... L&K výroba od týdne 22/2014

V průběhu příštího roku doplní motor 1,6 TDI/77kW jeho přiškrcená varianta 1,6TDI/66kW. Jen Greenline bude mít 81kW...
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2012 16:20
platonici, onanisti a zoufalci
jenom ti mohou kritizovat octavii, tento sub-hyp-mega-super-hip-hop-hap mainstreamový vrchol! my co zcela přirozeně kupujeme auta a zcela přirozeně v nich jezdíme, jsme z oktávie zcela přirozeně odvařeni! :yes:
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2012 16:25
Základní výbava Active...
...bude podobná (stejná) Leonu:)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 16:53
Re: Základní výbava Active...
základní cena... bude min. o +60 tis. navýšena 8-s ... (oproti Leonu)
12. 12. 2012 16:39
dokonala nadcasovost
Zacnu tim, ze nechapu slepce vidici v O III Rapida, to fakt nepochopim, jasne, podobnost tam je, ale ne nijak velka. Jinak je design O III dle meho paradni - uhlazene nadcasove tvary o kterych si muze Hyundai zdat (tahle octavia tady bude jeste za dalsi dve generace I30 ktera uz tou dobou bude vypadat jako vlna na doverskych utesech s palubkou kterou ukradli Paroubkovejm martanum z litajiciho talire). Nicmene cidlo tempomatu slo urcite zakomponovat lip, taky je otazka jak bude vypadat na mensich kolech a v ostatnich barvach. Jinak ale design :yes:
Pokracovat budu tim, ze nechapu jednak ty co rikaji ze je to stredni trida, ani ty co rikaji, ze je to male - ja bych rekl ze je to auto tak akorat pro rodinu - dobry prostor vepredu i vzadu a obrovsky kufr ktery kazda rodina minimalne jednou za cas oceni. To ze se vsechny auta dnes nafukuji je spis hruza. A nejvtipnejsi jsou typci kteri na jednu stranu tvrdi ze nepotrebuji vozit 600 litru vzduchu v kufru a o par radku niz napisou jak je v te Octavii malo prostoru - ja si myslim, ze je to auto tak akorat.
Trosku me zklamali s tou jednoduchou zadni napravou, taky to mohlo byt od 90kw, ale traba se to casem zmeni. U slabsich provedeni naprosto chapu, ze je to reseni dostacujici, zvlast, kdyz to setri kg...coz jinak Octavie umi celkem hodne dobre.
Tesim se na prvni jizdni dojmy :-)
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2012 16:43
Omluva
Musim vzit zpet sve neprilis lichotive vyjadreni z doby, kdy se na webu objevovaly prvni fotky kamuflovane oktavky..Tohle auto, jak ho predstavili v cele s Jozo Kabanem, se me opravdu libi. Strizlivy, elegantni design dle meho gusta a klidne do ni pujdu za nejake dva roky az s prvnim faceliftem vychytaji nejake ty mouchy, ktere jsou u kazdeho noveho auta. Jsem zvedavej na kombik a zatim tleskam, ja jsem spokojen:)
Rozbalit vlákno
1
14. 12. 2012 03:59
Re: Omluva
:-)
A poučení do života - ty nálepky tam byly proto, abys neviděl jak to skutečně vypadá :-) Design se nedá hodnotit podle zrcátka :-)
Mimochodm se mi O3 líbí, kdyby to někdo chtěl vědět. A to už je co říct, protože v současné době se mi líbil jen Yeti, ani Rapid mě nepřesvědčil (studie byla parádní).
Avatar - boost.
12. 12. 2012 16:49
Interiér.
Jsem jediný, komu se interiér moc nepozdává? Před spolujezdcem je zbytečná masa černých plastů, mohli to rozbít lištami, jako tomu je u Golfu a u minulé oktávky. Zbytečně to vnitřek shazuje, takhle to ještě umocněné bleskem vypadá nic moc.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 17:03
Re: Interiér.
v interiéru vidím prohřešků mnohem víc.
1) středový tunel - opravdu hooodně mohutný :no:
2) imitace dřeva - v kombinaci s s okolními plasty a vůbec kolik prostoru je "dřevu" vyčleněno... působí to dost lacině
3) "sololitová" podlaha zavazadelníku... škodovácká tradice
4) nevhodně pojatá schránka před spolujezdcem - mohutná dvířka zakrývající i měniče CD či co to tam je...
5) vstup media IN jako dodělané doma v garáži 8-s
6) materiálová a barevná roztříštěnost plastů uvnitř - ve snaze šetřit se měkčí jen minimum, zbytek lacinější plasty atp... výsledek? Žádná hitparáda. To je ale problém většiny dnešních modelů,,,
Uznávám ale, že to jsou vcelku marginálie, jako celek se to Škodě vyvedlo velmi dobře :yes:
Avatar - petrumr
12. 12. 2012 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 18:49
Re: Interiér.
zvláštní, že ani u korejců nemusím obdivovat materiál vyztužení podlahy koberce zavazadeníku >:-[]
Avatar - Ronault.
12. 12. 2012 19:03
Re: Interiér.
Mě se tedy ještě vůbec nelíbí výplně dveří, takové subtilní, ploché, madlo nic moc... málo bytelně a hlavně hrozně špatně napojené na palubku... Připomíná mi to Golf III. :-|
13. 12. 2012 08:33
Re: Interiér.
Ano, výplně dveří na mě taky nepůsobí nijak hodnotně...navíc to z fotek vypadá že jsou celé plastové, včetně místa pro loket, ale to je snad jen optický klam... 8-s
14. 12. 2012 04:06
Re: Interiér.
Já nevím, podle mě interier vypadá v reálu málokdy jako na fotkách. Uvidíme naživo, taky mám pochybnosti.
12. 12. 2012 19:48
Re: Interiér.
Mohutná dvířka zakrývající měnič a sloty pro paměťové karty? Já měl za to, že to udělali schválně - schovali to do schránky před spolujezdce. Nevidím to rozhodně poprvé. Kufr, palubovka, pod loketní opěrkou, schránka před spolujezdcem. To všechno tu už bylo a možná i další.
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 21:02
Re: Interiér.
to sice ano, ale podívej se na to:
[odkaz]

problém je v míře, jakou "přesahuje". Tohle už nejde nazvat, že je to CD-přehrávač schovaný v přihrádce... ;-)
13. 12. 2012 18:04
Re: Interiér.
absolutně nechápu v čem vidíš problém ...
Avatar - Typhoon
12. 12. 2012 17:11
Re: Interiér.
Nejsi jediný. Asi jsi celé vlákno nečetl, ale Topper asi na dvaceti příspěvcích ohodnotil interiér podobně jako ty. Jemu to navíc příjde poněkud nudné.
Osobně si myslím, že bude více variant, i s lištami, někdo tu dával odkaz na foto s "dřevěným" dekorem. Varianta bez chromovaných dekorů je bezva, protože se ti neodráží v předních oknech.
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 17:15
Re: Interiér.
dřevěný dekor:
[odkaz]
Avatar - karasjan14
12. 12. 2012 17:18
Cena a místo vzadu
Tak tuto Octavii zhodnotím až po zveřejnění ceníku. :-) Vzadu jsem čekal, že bude trochu více místa, blíže Superbu. Na druhou stranu se mi auto velmi líbí. Design je krásný. Cena 350 000 Kč a budu s tímto autem, jako Čech, nadmíru spokojen. :-! :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 17:35
Re: Cena a místo vzadu
pokud budou v základu tónovaná skla, rádio CD+MP3, okna+zrcátka v elektrice a duální klima a ESP, pak bych s 350 taky neměl problém. Jenže do téhle ceny se pomalu nevlezeš ani s takto nakonfigurovaným Rapidem (a to mu odpouším duální klimu...) 8-s
Avatar - twistedTSD
12. 12. 2012 19:18
Re: Cena a místo vzadu
ESP je samozřejmost.
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2012 21:00
Re: Cena a místo vzadu
u Škody to raději připíšu vždy. Člověk nikdy neví, co vypadne ze základu ;-) Předpisy nepředpisy >:-[]
Avatar - Snooob
12. 12. 2012 17:42
Už vidím to BMW!
Na tejto fotke (pri dolnom okraji):
[odkaz]
môžeme konečne vidieť to redaktorom spomínané BMW ("ľadvinky") :-)
Rozbalit vlákno
2
12. 12. 2012 19:51
Re: Už vidím to BMW!
Také jsem na to koukal. :-)
14. 12. 2012 04:11
Re: Už vidím to BMW!
Už jsem myslel, že jsem jediný, kdo čekal na to BMW :-)
To nemůžu pochopit, co tam kdy někomu mohlo připadat jako v BMW :-)
12. 12. 2012 17:50
rapid
Všichni tady nadávali na Rapida a ted pějí chválu na O3 přitom je to jenom nafouklej Rapid.Jak z venku tak ve vnitř.....
Na jaře bych chtěl koupi káru.Pokud se bude dělat O2 po faceliftu TOUR a bude začínat někde kolem 280 tisíc tak pudu do ní.
Sem moc zvědavej na cenu,protože Celej koncern ušetří na MBQ,tak bych čekal,že bude ještě o krapet levnější než O2.
Jinak to jistí CEED SW tam jde vidět aspon pokrok kupředu.Škoda sice zvětšila auto,ale dojem šetření a lacinosti je strašně cítit
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
12. 12. 2012 19:21
Re: rapid
O2 Tour již vedle Rapidu v modelové řadě Škody nemá význam...O3 levnější než O2 na 100 % nebude.
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2012 19:37
Re: rapid
ceed sw se povedl... padni komu padni.... ;-)
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2012 19:35
PREMIA OCTAVIA
Jsme na tom líp, než Němci. V Německu jsou premiové značky 3 a, opravte mě, prosím, něco kolem 82milionů obyvatel. Nás je něco kolem 10 milionů a máme jednu. Aby na tom byli Němci stejně jako my, museli bychom se bavit o D8.... tolik na úvod.

Pojďmě se ale na tuto událost roku podívat jinak...v širších souvislostech... ve 3D.
Octavia je první svého druhu. Chladná, přesná....jako by ji netvořil Kabaň, ale sám Hattori Hanzo. Někdo to již v diskuzi mírně naznačil.... jestli bude anebo nebude ten či onen model na jiném kanibalizovat.... ano, je pravda, že pokud Octavia Drei se posunula doslova na premiovou úroveň svým zpracováním, kam se budou posouvat další modely? ... Octavia je širší... Supa to čeká taky.... a když vidím křivky OIII, dech se mi tají nad nástupcem Superba...

Pokud by však někdo čekal, že ve Volfsburgu sedí ňoumové se plete. Nebude se kanibalizovat...tímto se rodí nová epocha a VW se posouvá o stupeň výše. Rozestupy mezi modely budou nadále stejné. Těšme se na Superb, těšme se na Apoštola 8. zvaného Veliký.... už začínáš chápat, co se tu děje? ....čeká nás krásná Epocha automobilismu. Vybere si každý..... a kdo si nevybere v Evropě, pro toho tu jezdí rýžovary.

šťastná epocha!!!

:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
15
12. 12. 2012 19:49
Re: PREMIA OCTAVIA
A nebo z druhý strany... Němci maj tři, to znamená, že mi máme takovou jednotřetinovou prémiovku... Což by podle mně bylo trefnější... Zatím mě neuchvátilo nic, o čem by se dalo diskutovat jako o super simply clever... Prostě další koncernová splácanina...
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2012 19:54
Re: PREMIA OCTAVIA
V matice jsi premiant asi nebyl...třeba ti šly "zahrádky"... "pozemky".... v širším kontextu se jedná o nový frontální útok na Asiaty - myslím autoasiaty. Protože je zbytečné bojovat cenou, ale kvalitou a úrovní. A v tom to VW vyseklo naprosto přesně jako japonský meč ....
12. 12. 2012 20:10
Re: PREMIA OCTAVIA
Ty si už s tím vehiklem jel??? Protože jestli ne, tak mám stejnou pravdu jako ty,když napíšu, že je to slátanina... Třeba až se svezu, změním názor. Zatím ty dvě OII 1,8 TSI, co máme v práci, tak se se.ou jako největší krumply. A dolejvat měsíčně litr a půl oleje...Super. A podle fotek mi to fakt jako průměr připadá... Rozvor možná konkurenceschopnej tak před deseti lety, klacek jako podpěra kapoty, úplně hroznej balast kolem startovacího tlačítka, krátký zadní sedáky... Hlavně se těším,jak tohle auto bude vypadat na základních patnáctkách v plechu... To bude prémie...Jsem na vás honiče zvědavej,co k tomu napíšete. A matika? OK, tak to zaokrouhlíme. NULA.NIC... >:D
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2012 20:17
Re: PREMIA OCTAVIA
Ten klacek tam je schválně....to abys mohl odhánět zvědavce...
12. 12. 2012 20:24
Re: PREMIA OCTAVIA
Tak to jo... >:D
12. 12. 2012 19:53
Re: PREMIA OCTAVIA
>:D Dobrá imitace. :yes:
12. 12. 2012 20:01
Re: PREMIA OCTAVIA
Velmi trefné, to tvé "chladná, přesná". A Hattori tu charakteristiku dokonale umocnil.
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2012 20:06
Re: PREMIA OCTAVIA
....až mi běhá mráz po zádech.... ten pohled z boku.... to je chrám [odkaz]
12. 12. 2012 20:16
Re: PREMIA OCTAVIA
Stále sa mi nechce veriť, že to je Octavia.
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2012 20:19
Re: PREMIA OCTAVIA
:yes: je to krasavec. Kdyby někdo řekl, že to je nová Audi, věřil bych..... :-!
12. 12. 2012 22:02
Re: PREMIA OCTAVIA
jj, řešení zadních světel, plechu nad světly a výška linky nad klikami - to vše je napohled skoro stejné jako u starší Audi A6:
[odkaz]
Ještě že alespoň grafika světel je trochu jiná. Ale pro majitele starších A6 to má výhodu - koupí moderní zadní světla z O III a hned budou mít potuněné auto :-)
Btw. Oktávka vypadá hodně dobře, ale co má znamenat ten konec druhé dvojice dveří? Proč je ten plech tak divně vytažený nahoru? Trochu to bije do očí a kazí boční linii. Taky ten interiér skutečně mohl být alespoň trochu kontrastnější, šedá v kombinaci s šedou oživená šedými doplňky, to není zrovna odvaz. Nejsem příznivcem pouťových interiérů jako mají korejci, ale nějaké kontrastní optické rozbití té plochy by neškodilo.
Avatar - Ji/Ri
12. 12. 2012 20:07
Re: PREMIA OCTAVIA
díky ;-) :yes:
12. 12. 2012 20:15
Re: PREMIA OCTAVIA
Inak ako si napísal to zmysel nedáva. :yes: Som zvedavý na nový Superb.
14. 12. 2012 04:17
Re: PREMIA OCTAVIA
Já nevím, s čím si lámete hlavu ... vždyť Škodovka patří přece němcům - zatím se teda vyrábí i v ČR a dělají na tom i češi - to zase jo.

Ale česká firma už to zatraceně dlouho není. To už byste mohli pochopit.
Pokud vydělá, tak to jsou zisky pro německou firmu, ne pro českou. Tohle je jen jedna z poboček té německé firmy (ano je to složitější, jednodušší nátury to nikdy nepochopí) :-)
Aby to byla ještě větší sranda, tak polovinu Volkswagenu je státní, Německá (pokud se nepletu).

To je stejný jakože neexistuje žádná (komerční) česká banka nebo že Jaguar je indická Tata.
Avatar - Ham.
12. 12. 2012 21:28
Cena Octavie
v Německu je oznámená od 15690,- eur (stejná jako byla OII)
Golf tam začíná na 16975,- eur
Rozbalit vlákno
7
12. 12. 2012 21:57
Re: Cena Octavie
Stejné je to i v UK. OIII bude nadále patřit k levnějším autům segmentu a bude samozřejmě levnější než Golf.
Avatar - Ham.
12. 12. 2012 22:18
Re: Cena Octavie
Richtig, nejdražší není, třeba prémie je v Německu s podivem dražší. Ovšem je tam hromada levnějších Mégane (15490,-), 308 (14790,-) Civic (14500,-), oba Korejci samozřejmě.
12. 12. 2012 22:42
Re: Cena Octavie
Jo Mégane tam má teď nějaký akční model, tak je v kombíku za stejnou cenu jako Octa. Já jsem ale psal o UK a tam to samozřejmě platí.
Avatar - Ham.
12. 12. 2012 23:00
Re: Cena Octavie
Komentoval jsi Německo a řekl jsi že bude patřit k levnějším autům v segmentu a přirovnal jsi to k UK. Tedy úplně nesmyslně, protože v Německu tvoří low-end Francouzi, Japonci a Korejci.
12. 12. 2012 23:38
Re: Cena Octavie
A Škodovka, když už je za stejné peníze jako ten Mégane (kombi). Taky nesmíme zapomenout na ještě levnější Astru (14 990) a Focus (13990). To se nám ten lowend trošku rozrostl. :-)
Avatar - Ham.
13. 12. 2012 08:53
Re: Cena Octavie
No vidíš jak jsi plácal. Škodovka v Německu nepatří k levnějším v mainstreamu, ale je rovnou nejdražší v mainstreamu.
12. 12. 2012 22:39
Po dlouhé době
jsem se musel přihlásit. Nedá mi to. V prvé řadě musím Octavii pochválit. Na první pohled vážně povedené auto a v červené jí to na rozdíl od stříbrné neskutečně sekne :yes:
Maska povedená, jen bych si osobně dokázal představit decentnější mlhovky. Tyto přerostlé se mi nelíbí. Je to však můj subjektivní dojem a nic proti, že se to jiným líbí.

Konečně vizuálně povedenější volant, i když to není úplně ono. Přesto je o 100% hezčí než ta předešlá zrůdnost. Interiér - aspoň za mně, nenadchne, neurazí. Dojem velmi solidní až na jeden detail [odkaz] To je doufám jen předprodukční nedodělek, jinak to vypadá jakoby se v tom ještě před uvedením někdo vrtal šroubovákem. Že by první pokus o čorku >:-[]

Prostoru bude zřejmě dost, na celkový dojem si však musíme počkat až při osobním setkání. Jsem zvědav jak to bude vevnitř se šířkou. Na délku problém nebude. Osobně bych klidně ještě ubral nějaké litry v kufru ve prospěch místa v kabině. Já tu posedlost velikostí kufru moc nechápu. Když jsme jeli na dovču do Chorvatska, tak jsem bez problémů naložil manželku, dvě děti, kočárek, spoustu báglů i s nějakými zásobami. Kufr mám okolo 500 l. Teď když už nevezu kočárek, tak mi s přehledem bude stačit i nějakých 400 l. No trochu jsem odbočil :-) Co mě spíš trochu mrzí, že to bude zase trochu jezevčík. Na délku narostla o 90 mm, zatím co na šířku jen 45 mm. Proboha proč? Proč to není obráceně? Proporčně by byla Octavia mnohem sympatičtější. Takové pěkně rozkročená, nemluvě o tom, že by měla i lepší jízdní vlastnosti.

Trochu to vypadá, že hledám jen mouchy, ale tak to není. I přes výtky říkám, dobrá práce a držím palce ať se dostane do 10 nejprodávanější aut. Řekl bych, že našlápnuto má moc pěkně.
Výborně Octávko :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2012 23:19
Ten interiér doufám není finální
Protože to by byla docela tragédie. Kožený sicny a k tomu naprostej "budget" dekor palubní desky, který evokuje polovinu devadesátých let. Zdá se, že koncern chce udělat mezi OIII a Golfem tlustší čáru než doposud.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ada je zase tady
13. 12. 2012 00:46
Re: Ten interiér doufám není finální
Take doufam, ze neni finalni a ze OIII dostane normalni pristroje, ktere nebudou mit cisla dokola ciferniku, ale budou mit design VW.

Take doufam, ze se nezmeni design palubni desky a z rovnych cistych linii se nestane asijske vlnobiti :no:
13. 12. 2012 08:23
Re: Ten interiér doufám není finální
Nejde o linie a tvary, ale o "hodnotu". Nikde žádná lišta ani dekor (broušený hliník třeba), tvrdé plasty (poškrábané už během předváděčky) vysoko na palubce. Korejské vlnobití sám moc nemusím.
Avatar - Ham.
13. 12. 2012 13:33
Re: Ten interiér doufám není finální
Broušený hliník do nižší střední asi nikdo nedá. Leda tak odporný stříbrný matný plast co se tak tváří.
13. 12. 2012 09:47
Ruční brda a řazení
Hlavně že má ponechanou klasickou ruční brzdu a ne elektrickou jako Golf, ještě aby to řazení nebylo stejné jako v Golfu 7, protože to je opravdu o krok zpět přitom Golf 6 měl řazení perfektní.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
13. 12. 2012 22:06
Re: Ruční brda a řazení
Naopak, když koncern má elektromechanickou brzdu tak je škoda, že ji tam nedali. V dnešní době je ručka zbytečnost.
14. 12. 2012 04:21
Re: Ruční brda a řazení
Tys měl nějaké problémy zařadit v Golfu 7? Nebo to je reakce z testu Golf7 1.2 TSI 66kW 5 stupňová převodovka tady na Auto.cz
Avatar - jozephko
13. 12. 2012 11:45
Prečo tak zúfalo málo informácií o novej Octávii?
Už ma to štve, že o novej Octavii sa píše tak málo. Kde sú informácie o náhradnej sade žiaroviek, o tvare a umiestnení zdviháka, o tyčke podopierajúcej kapotu alebo o poistnej skrinke a tvare poistiek? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2012 17:06
Škoda Octávia RS
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
14. 12. 2012 04:24
Re: Škoda Octávia RS
Ten zadek se ti poved, předek je trochu nesrovnalej, ale představu to dává.
Kéž by tam hodili takový koncovky výfuku ... :-)
14. 12. 2012 13:31
Re: Škoda Octávia RS
Hehe to byly official fotky asi :-)
15. 12. 2012 20:58
A tie promo tety ...
... v tych zufalych vreciach to uplne zabili!
Rozbalit vlákno
0
15. 12. 2012 21:03
Tak za.srany interier som uz dlho nevidel!
Ani v testovackach!
Rozbalit vlákno
0