Pokud se nemýlím, tak Škoda to jen suše konstatuje jako jedno z mnoha řešení "Simply Clever", takovou mediální aféru z toho udělali novináři a diskutéři jako jsi Ty.
Nevím no, mě na takové stupidnosti jako je škrabka nic směšného nepřijde, ale asi jsem jiný než 90% zdejšího osazenstva, která má neustálou potřebu tohle probírat, viz. diskuze níže.
Raději měli udělat držák vyšroubovaného víčka aby nebimbalo na tý plastový šnůrce o lak karoserie. Kolikrat je auto tak zavaty a zamrzly že jsem rad ze najdu vchovovy dvere ..a smetacek v kabine ...a ještě lézt do víčka nádrže...
teda jako nevim, ale v kontrastu navigace Columbus a potazmo celkem povedenho volantu, ty sedivy plasty pusobi jako pest na voko......... asi by to chtelo trosku jine barevne kombinace
auto z vonku na mna posobi uhladene ale ten interier nedokazem si pomoct nieje mi sympaticky hlavne ta palubka chyba mi tam mozno nejaka lista farba alebo nieco cim to trosku odlisi od tych ostatnych spodnych casti palubnej dosky
Nevidel jsem samo ze na zivo to muz vypadat jinak ale na tech fotkach je to proste des a bes resp vypada to jako sedive cele vc. stredoveho tunelu apd....preci jen si myslim ze by cerna vypadala dost odlisne
Ja meriam 193 cm a je pár áut v nižšej strednej, kde si sadnem sám za seba bez tlačenia kolien do sedačky. Ak je teda redaktor takto vysoký, znamená to, že Octavia III sa zaradila medzi najpriestrannejšie autá v triede a to samotné je na pochvalu. :yes:
Na fotke, kde sedí pán redaktor za volantom, je sedačka posunutá dozadu, oproti fotke, kde sedí na zadných sedadlách. A to celkom dosť. Takže ja to s tým miestom až tak rúžovo nevidím ;-\
aj najlacnejsie picanto posobi zvnutra akousi vacsou chutou do zivota a ziarivejsie ako octavia... nic v zlom ;-\
nebyt noveho volantu ktory mimochodom tiez nevyzera dvakrat lepsie ako povodny tak je to v interieri uplne o nicom... nuda nuda nuda.... cely stredovy panel je skutocne nevkusny... mne sa povodny interier pacil ovela viac [odkaz] ako aj cela octavka nielen interier... ;-\
toto ma skutocne neoslovuje [odkaz]
skrabka - tak tie sa budu kradnut uz v showroomoch >:D pri predvadzackach , genialne >:D
stara octavka vyzerala zvonku aj zvnutra pekne skodovacky a aj interier bol ine kafe ako v novej kde je uz akysi chladny nemastny neslany nudny a je len slabym odvarom interieru v predoslej octavke.... doterajsia octavka bola zvnutra aj zvonku krajsim a charizmatickejsim autom... bez urazky... ta nova ma nezaujlala nicim.... a pritom skodovkam drzim palce a aj novej octavke drzim palce... bohuzial nepaci sa mi... doterajsia octavka je pre mna jednoznacne krajsia stylovejsia a skodovackejsia :-(
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
vazne sa mi interier novej octavky nepaci :'-( som sklamany
doterajsia octavka ma daleko zivsi krajsi a skodovackejsi interier... v tej novej je to uz take chladne golfoidne nudne... novy volant takisto je len slabym odvarom terajsieho v octavke... som sklamany ... ale nepochybujem o predajnom uspechu :yes:
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Nikdo nečekal, že by jsi napsal něco jiného.
Když tu byla OII, tak zase byla vrcholem nudy OII. Když se objevil v testu G VI, tak byl vrcholem nudy G VI. Teď tu je OIII, tak je vrcholem nudy OIII. Když tu byl článek o G VII, tak byl vrcholem nudy G VII.
A pak sem nahodíš, že je pro tebe přitažlivější tohle
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Nedávno se tu kritizoval "usměvavý" volant OII. Volant picanta přímo řve smíchy, čili - podle toppera - "má větší chuť do života, celý září..." Tak konzistentní názor jsem od něho ještě nečetl :-)
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Spíš stoupnout. Jinak ten interiér vypadá na fotografii a jinak když sedíš přímo v autě. Když vynechám volant, tak je i30 vyřešena daleko lépe než OIII (např. odkládací prostory před řadící pákou)
Re: nuz nudnejsi interier ma dnes len maloktore auto
Dle mého názoru je funkční, ne každému sedí interiér s pouťového autíčka. Stejně jako že se někomu může líbit ;-) Aut a ne jen to je otázkou osobího pohledu na věc. Podle mě patří mezi ty funkční lehce udržovatelné co víc si přát? Toď můj názor ;-)
Na fotografiích prostornosti interiéru je vvidět jak nás páni redaktoři mystifikují...když sedí vzadu, tak je sedadlo řidiče posunuto dopředu (loketní opěrka je v linii s předním sedadlem a B sloupkem)...na další fotografii je vidět jak pan redaktor sedí pohodlně za volantem, ale zde se zaměřte na polohu sedadla vůči opěrce a B sloupku...
Proč se musejí dít takové úmyslné úpravy? Nikdo vám ten prostor na tom rozvoru stejně neuvěří, naopak akorát vypadáte jako blbci... :no:
Čoveče fakt.
Ten B sloupek může mázt úhlem focení, ale ta lok. opěrka je jasná. Ona sice může být lehce povytažitelná dopředu - nevím, ale spíš bych řekl, že ani moc ne. V tom případě je rozdíl sedadel alepsoň 5-10cm. Tak to je ubohost od (foto)redaktorů. Proč, Irénko proč.....
Asi koukame kazdy na neco jineho. Podle stresniho okna bych rekl ze ta sedadla jsou posunuta. Ta loketka se da posunout asi dozadu, takze podle ni se to da tezko hodnotit
na 2686 mm razvore zazraky nespravis... aj ked je to uz slusny razvor to treba uznat :yes:
mna skor zaraza ta jednoliata strohost v interieri pri pohlade na tu jednoliatu masu plastu pred spolujazdcom a aj v strede na displej mam zmiesane pocity.... cele je to akesi zvlastne
Máš odhad vzdálenosti na úrovni Romaina Grosjeana, to je pomalu na odevzdání řidičáku. Ale chápu, že vám u Hyundai po nástupu O3 zamrznou prodeje, tak se to zkusit musí aspoň takhle.
preco to neustale navazanie sa do inych pan kolega? ked niekto napise svoj nazor tak ho treba hned pourazat povysmievat sa, preco? nedostatok sebavedomia alebo v com je problem?
k tomu predaju i30 - predaje v eu stale stupaju.... a budu aj po prichode O3.... ziadne strachy :yes: , osobne ti to na dalsi rok pripomeniem a uvidime co sa budem mylit ja alebo ty :yes:
Ja by som všade nevidel slobodomurárske spiknutie. Podľa B stĺpikov sa nedá vidieť nič, uhly fotenia sú natoľko odlišné, že perspektívne skreslenie môže miasť. Tá opierka je síce podozrivejšia, ale na fotke vpredu sa javí ako povytiahnutá dopredu a nevieme, kde je jej zadná poloha.
tak toto je gooool, to som si vobec nevsimol. Toho priestoru tam bude dost ale naco taketo divadlo? A nechcem byt zly ale oblecenie pana redaktora nekoresponduje s takou vyznamnou udalostou, hlavne v kontraste s panmi s automobilky.
Ano, loketka je posunutá směrem dopředu... nicméně podle této fotografie [odkaz] je posunutá dopředu maximálně tak o 10 cm, oproti tomu je v porovnání s opěradlem ten posun podstatně větší, takže k pohybu sedadla rozhodně došlo (a ne jen o nějaké 2 cm)...
No viděl bych to na to ze kterého úhlu je fotka focená. Navíc si každý bude moci za chvíli prohlídnout interiér sám tak o co jde? ;-\ Připadá mi to že ať Škodovka udělá auto jaké koliv vždy se najde něco do čeho píchnout co? ;-\
Panebože, co tě tak překvapuje...takovéhle píchání probíhá u každého auta...když se píchá do koncernu tak to vadí koncernistům, když se píchá do francouzů, tak to vadí francouzům (a Ronaultovi :-) ) a když se píchá do korejců, tak to vadí topperovi a lescentovi...
Bohužel vy kluci koncernový jste hodně vztahovačný...už se proberte...ani koncernový auta nejsou dokonalý a pokud se z nich někdo bude snažit dělat dokonalý tak holt těch píchanců bude víc...toť vše!
Nejsem Škodovkář a nikdy jsem být nechtěl - ale toto je auto, které bych si představit uměl.
Proč čekat obrovskou revoluci v designu něčeho, co se úspěšně prodává a vždy vypadá nadčasově? Jiné automobilky s každou generací představují zcela nové vozy a stále hledají vhodnou podobu. Škoda nemusí, jelikož již s Octavií I. generace našla správný směr.
Nová Octavia III. generace je nádherné auto jak zepředu, zezadu tak i z boku. Interiér si odpustil modní výstřelky v podobě 150.000 tlačítek o různých barvách a to je dobře. Je moderní, nadčasový, navigace vypadá více než kvalitně a volent je špička.
Je mi jasné, že se zde projeví spousta lidí, co bude jen kritizovat, ale u tohoto vozu to skutečně není na místě, jelikož Octavie se skutečně povedla a vypadá více než dobře.
Re: Ať si každý říká co chce, je to NÁDHERNÉ AUTO.
Vzdyt to nikdo nepopira (az na par jedincu) ze zvenku nevypada zle naopak, libi se, ale ten interier oproti min generaci mi prijde takovy odflaknuty nic vic nic min..... jak rikam, kontrast navigace a volantu oproti plastum je vice nez tristni ..... mozna nazivo bude jine, ale dost pochybuju o tom, protoze se to tvari jako sedy plast a i tak vypada......
Re: Ať si každý říká co chce, je to NÁDHERNÉ AUTO.
Vcelku souhlas... ale interiér mě zase tolik nedojímá. Třeba volant - opravdu je tohle špička? Nevím, mě se sice líbí víc než ten s chromovým úsměvem, ale už jsem viděl i hezčí volanty.
Re: Ať si každý říká co chce, je to NÁDHERNÉ AUTO.
souhlas, ten čtyřramennej v O2 před FL se mě třeba líbil víc (i když mu tam scházelo trochu chromu). Tenhle je takovej smutnej, zvadlej. Ten motiv letadla či čeho mi nepřijde jako úplně dobrej nápad.
z profilu je proste uzasna, klobouk dolu. Nuda ve vyrazu Rapida je zde naopak absolutni chladnokrevnost a arogance (v dobrem slova smyslu), tebn predek je parada, OII bude asi opravdu prekonana se vsim vsudy, klobou dolu.
Z boku mi pripomina velke americke sedany a musim uznat, ze reseni jako liftback dodava oktavce oproti sedanum v tomto pripade proste neco navic, je to radost pohledet, oktavka podle me celosvetove zaclouma se vsema zebrickama prodeju.
Interier je ovsem na povazenou, zde to nuda opravdu je, proste maximalni ucelnost bez vystrelku, u exterieru je to parada, v interieru nic moc
Přesně jak píšeš - jak jsem viděl to foto ze předu, tak jsem si řekl, že vypadá dost badass, jak nějaká krvelačná bestie >:D Ten interiér mě teda nedostává (jsem škodovkář, ale tohle...), ale snad se polepší s vyšší výbavou.
U těch motorů... ta vrcní hodnota 132kW už bere i budoucí RS? Protože jestli jo, tak to teda neni nic moc... Přesto se těšim na představení kombi RS v tý úžasný modrý barvě >:D
badass, trefné :-) Ale přecejen, interiér je tayk důležitý, záleží ovšem na osobním kontaktu, z fotky se útulnost a pocit moc nepozná, věřím, že i po této stránce to bude výborné.
A výkon, bude to samozřejmě s turbem a tam dostává hodnota 132 kW docela jiný rozměr, na svou třídu to střídmý trhač asfaltu bude, jsem moc zvědavý na RS vzhled, podle mě dostane RS verze najedou docela jinou dimenzi, mohla by mít razantnější úspěch než dnes. A já se těším na žlutou! :-)
132kW měla pokud si dobře vzpomínám i 1.8T v RSku první generace, takže to by fakt nebyl moc pokrok. Já jsem to pochopil tak, že 1.8 TSI bude mít maximum 132kW, RS pak bude ještě vejš (nejspíš s 2.0 TFSI). Co se designu týče, tak se mi z profilu taky líbí, ale při šikmém pohledu dost bije do očí ten stále dlouhý zadní převis. Tam si ještě umím představit změnu, i když tím by se O3 posunula už možná do skutečné střední, kde by měl mít místo Superb
Veľmi konzervatívne auto. Pôsobí na mňa tak plasticky, moc uhladene. Som zvedaví ako bude vyzerať na živo, na ulici. Palubovka dobrá, ale mohli tam dať nejakú lištu, niečo zaujímavé, vyzerá depresívne nudne, mohli ju objednať u talianov, tí ich vedia robiť. .
Ján tohle miluju, vždy když přijede nové silniční eso, nabalí na sebe při své premiéře nejen opravdové zájemce a znalce, ale též garážové prosťáčky, jimž vlastní podzemní životní perspektiva sebezáchovně velí do klopotného diskusního útoku. Ano je to útok bezhlavý, ostatně kde nic není ani prosťáček nebere, avšak píši to především proto, abychom si uvědomili, že i předmětné podzemní postoje mají své místo na slunci supermainstreamových garážových dní.
A důvod? No především se potvrzuje známá pravda, že neexistují auta, která posilují ego, vytváří dvoumetrové fiktivní násady na penisy či jinak masírují ego majitele. Nikoliv, tahle kategorie je jen zbožným přáním právě podzemníků, vždyť, jak víme, existují jen dvě kategorie - jedna, která si kupuje zcela přirozeně svá auta, a zcela přirozeně je užívá, a druhá kategorie, kategorie garážových platonických jezdců rallye Touha, kategorie, která auta nekupuje, zato jejím (diskusním) reprezentantům právě ta auta všude kolem dokonale sráží vlastní ega, zkracují penisy na neměřitelnou hodnotu a v jejich dokonale vyšokovaných a vypláchnutých hlavách působí než vír zoufalství. Čest výjimkám...
Buďme k nim velkorysí, neb když se takovýto podzemník, s nudlí nízko u pasu, střetne tváří v tvář nové, překrásné Octavii, krve bys se v něm nedořezal. To víš, neudržet napřímo z vočí do vočí ani pohled auta, to na psychice své nesmazatelné stopy zanechat musí.
tento prispevok bol urcite napadnuty hackerom, ktory do neho vlozil stredny odstavec.
- pripadne ak to nebol hacker, tak potom by som odporucil navstivit odbornika, kedze tieto tazke stavy rozdvojenia osobnosti do dvoch uplne opozicnych osobnosti, skoncia fyzickym sebaposkodzovanim pripadne samovrazdou.
jen bych dodal, že právě ten "bezhlavý útok" je jakousi českou specialitou aneb nezáleží na tom na co nadávám, hlavně že nadávám. Jinými slovy: "Když nemůžu veslovat, budu aspoň kalit vodu".
bože >:D co to je zase za blbost , snad každej ať si šáhne do svědomí ,si nekoupí auto se kterým by se nechtěl líbit , ve kterým by si připadal dobře a chtěl aby si to o něm mysleli i ostatní , přece oblečení si taky nekupuješ jen aby si na sobě něco měl a bylo to praktický , když někdo napíše že OIII je hnus velebnosti je to jeho názor , jeho vkus jeho věc můžeme se tady sním hádat nebo psát podobný nemysli jako píšeš( vyjde to nastejno)
Hold tabulková kvalita života a společnosti má dost negativní dopad na uživatele :no:
Sáhl jsem si do svědomí a mohu říct, že si věci kupuji pro sebe. Lidi jsou mi ukradení. S výjimkou těch, kteří nejsou. Jo, něco jiného je, když chci dosáhnout nějakého cíle. Proč nepoužít "správné" oblečení, hodinky, účes, auto atp. k jeho dosažení?
Cena bude stejná jako u OII - bude patřit mezi levnější auta nižší střední třídy a samozřejmě bude levnější než Golf. V ČR Škodovka nasadí oproti konkurenci vyšší ceny a pak to srovná slevami pro fleety. Vyšší ceníkové ceny se Škodovce a fleetu vyplatí, protože se pak ojetiny prodávají za vyšší ceny.
Tak jsem na idnes četl, že OIII má lidskou tvář. To sedí. Super kruhy pod očima a velká bradavice na bradě... Krasavice... Jinak kolem tlačítka START STOP ENGINE chybí plast, nebo je to konečný řešení? To je totiž hrůza...
Ozdobný plast kolem tlačítka je za příplatek,v základu je jen příprava naozdobný plast >:-[]
Jen reju, však to snad jěště u produkčních kusů vychytaj. Předpokládám, že tento detail je nafocen extra pro rozpoutání diskuzní mely. ;-)
Jasně že to vypadá jako prkotina , ale . Pánové redaktoři jsou dobře živi dílem z prodeje reklamy a to se odvíjí od toho jak jim my chodíme na stránky a dílem jim dobře přispěje za reklamní články samotná Škoda . A tomuhle člověku nestojíme my ani Škoda za to , aby se na významnou událost slušně oblékl a jde tam jako drban !
hlavní benefity Octavie zůstávají, přidává se nová technika Golfu VII. Při zavádění do výroby nechalo ekonomické oddělení volnější ruku než v případě Rapida a ... na výsledku je to znát.
Rapidní kompromisy se nekonají, přešlapy se nepřipouští. Škrabka ve víčku nádrže je, takže vše jak má být >:-[] .
Bohužel, výsledek se podle mě odrazí v ceně. Kdy již dnes je u nás za cenu Golfu VII lowendový Rapid... Octavia III tedy pravděpodobně bude razantně nad Golfem. Už se hovoří o 360 tis. v základu... Jak známe Škodu, tak první použitelná výbava bude nejspíš atakovat 400 tis., a to je za Golfa s kufrem věru hodně.
Varianta méně pravděpodobná je, že základ Octavie III bude už slušně vybavený a cena Rapidu rapidně klesne. Uvidíme ;-)
Lidově se mu říká Passatek (protože na velkýho nevyšlo) a je těžko říct, co je to teď vlastně za generaci (Golf 5/6 + delší rozvor)... Nemyslím, že je to přímý konkurent Octavie...
Vážení, tohle je opravdu dobrá volba...Auto se konečně posouvá do vod, které testovalo v posledních letech. Dovolím si i menší úvahu, kdy to co vidíme u OIII, tak bude následovat i u Superba III. Tedy umístit se ve vodách vyšší střední... A myslím si, že to není nemožný úkol..Do dnešního dne bych nad Octavii jako o vozidle pro vlastní použití neuvažoval. Dnešním dnem tento názor měním. Octavia III se vážně povedla..
Musím tě zklamat, ale OIII stejně jako její přechůdkyně střední třídu neatakuje, rozměry kromě megasuprčupr kufru jsou takřka identické s konkurencí v podobě sedanů v nižší střední, tj. Fluence, Astra sedan, Jetta apod. Jak někdo napsal výše je to Golf s velkým kufrem. tím neříkám, že je to špatně nebo dobře. Chápu, že to může fandy iritovat a mají chorobnou potřebu dělat z Oktávky jako i z jiných Škoda modelů něco co nejsou, ale tím spíše své zbožňované značce ubližují než pomáhají. Ano OIII povyrostla, ale mezigeneračně rostou až na vyjimky všechny modely všech tříd. OIII prostě není Passat ani Mondeo a Superb nebude MB E nebo BMW 5.
ne, Octavia III nemá se střední třídou zhola nic společného. Škodě se zkrátka povedlo opět umně zabalit techniku Golfu VII tak, že působí dojmem o třídu většího vozu. Ale to je celé kouzlo. I když zabalím dárek do luxusního balicího papíru, tak obsah, ten zůstává stále stejný :-!
A Škoda dělá přesně tohle. Zabalí techniku do rádoby hodnotnější podoby a řekne si za to o nemalý peníz. Že to nakonec funguje? Jistě, obal prodává.
Mně je ale tento přístup spíše nesympatický, takže za poslední dlouhou dobu vlastně od Škodovky oceňuji především Yetiho - ten totiž obalem neklamal a byl přesně tím, čím se navenek tvářil.
... sluší červená! [odkaz] Octávia III je neskutečně sebejistá sama sebou. Je geniálně designově udělaná! Prostě pecka! Jako opravdu klobouk dolů a na kolena před tímto autem a jejím " zroditelem "
FAMÓZNÍ ! :yes:
No chlapáku, můžeš být na sebe právem pyšnej! [odkaz]
Mě taky přijde, že červená k vozu opravdu sedí. Podle mě nejhezčí barva pro Octavii III :yes: A za to mám radost, červená je totiž moje oblíbená barva :yes:
No nevím, tady [odkaz] je víc fotek "Simply Clever" detailů, ale taky 4ramenný volant.
Taky mi ten 3 ramenný hodně připomíná [odkaz] jen není na spodku zploštělý
Podzimní a zimní diskuzní masakr je zde a první padlí také. Jeden vynáší do nebes interiér oholeného Picanta nad interiérem OIII - ta věta je na zápis do ventilku. Další řeší oblečení pana redaktora. Vyslanci z rákosí špekulují nad podvodem při focení místa na zadních sedadlech. Další padlí jistě ještě přibudou po prvních jízdních dojmech a prvním pořádném testu, to bude teprv masakr >:D
zvnutra nuda... nekonecna nuda... zvonku to iste.... zabili nam staru dobru octavku... skoda... o chvilu zabiju aj yetiho a skodovka bude uz uplne das nuda auto.... stare dobre casy peknej octavie se prec... ta nova je len nejaky natiahnuty rapid bez duse... nuda a sterilita... interier to iste.... sama nsterilita nuda samy tupy plast... skoda....
ciel je jasny ... octavia ma uz konkurovat inym autam ako doteraz... vw sa nepacilo ze mu octavia kafrala do kapusty a tak spravil vacsiu drahsiu octaviu aby golfu nejako nekonkurovala
octavia uz bude pokukovat po inych zakaznikoch.... urcite si ten kto chce golfa alebo ceeda nekupi o pol metra dlhsiu octavku ... zamerianie je uz ine.. octavia zoberie urcite aj superbu nieco... a urcite zoberie aj japoncom... avensisu a pod... octavia uz nebude konkurent pre bezne hatchbacky v nizsej strednej triede... kedze je od vacsiny o 30 az 50 cm dlhsia.... skor si myslim ze octavia zalovi vo vodach kde ludia pokukovali po passatoch C5-kach, volve S60, avensise, a pod...
male auta maju taketo hravejsie interieri to je pravda... u octavie sa neda cakat nejaka hravost ale na moj vkus je interier novej octavky az moc sterilny... doterajsia octavia ma velmi pekny interier dovolim si povedat ze ma krajsi ako ta nova... aspon pre mna ;-) toto sa mi paci [odkaz]
v novej octavke je ten novy interier akysi chladny a aj ten priestor pred spolujazdcom ta masa plastu plus ten velky displej v strede s vyduchmi hore cele to vyzera nejako nijako :-(
len sa smej.... ;-) ja mam z toho len radost :yes:
A jak bys to udělal méně nudné? Prolisy ve dveřích jako Clio? Nebo perleťové barvy? (myslím opravdovou perleť [odkaz] ). No řekni, co bys chtěl na oktáfce?
... Liftback už se vyrábí.
... Combi výroba od týdne 10/2013
... RS výroba od týdne 22/2013
... Greenline výroba od týdne 45/2013
... Scout výroba od týdne 10/2014
... L&K výroba od týdne 22/2014
V průběhu příštího roku doplní motor 1,6 TDI/77kW jeho přiškrcená varianta 1,6TDI/66kW. Jen Greenline bude mít 81kW...
jenom ti mohou kritizovat octavii, tento sub-hyp-mega-super-hip-hop-hap mainstreamový vrchol! my co zcela přirozeně kupujeme auta a zcela přirozeně v nich jezdíme, jsme z oktávie zcela přirozeně odvařeni! :yes:
Zacnu tim, ze nechapu slepce vidici v O III Rapida, to fakt nepochopim, jasne, podobnost tam je, ale ne nijak velka. Jinak je design O III dle meho paradni - uhlazene nadcasove tvary o kterych si muze Hyundai zdat (tahle octavia tady bude jeste za dalsi dve generace I30 ktera uz tou dobou bude vypadat jako vlna na doverskych utesech s palubkou kterou ukradli Paroubkovejm martanum z litajiciho talire). Nicmene cidlo tempomatu slo urcite zakomponovat lip, taky je otazka jak bude vypadat na mensich kolech a v ostatnich barvach. Jinak ale design :yes:
Pokracovat budu tim, ze nechapu jednak ty co rikaji ze je to stredni trida, ani ty co rikaji, ze je to male - ja bych rekl ze je to auto tak akorat pro rodinu - dobry prostor vepredu i vzadu a obrovsky kufr ktery kazda rodina minimalne jednou za cas oceni. To ze se vsechny auta dnes nafukuji je spis hruza. A nejvtipnejsi jsou typci kteri na jednu stranu tvrdi ze nepotrebuji vozit 600 litru vzduchu v kufru a o par radku niz napisou jak je v te Octavii malo prostoru - ja si myslim, ze je to auto tak akorat.
Trosku me zklamali s tou jednoduchou zadni napravou, taky to mohlo byt od 90kw, ale traba se to casem zmeni. U slabsich provedeni naprosto chapu, ze je to reseni dostacujici, zvlast, kdyz to setri kg...coz jinak Octavie umi celkem hodne dobre.
Tesim se na prvni jizdni dojmy :-)
Musim vzit zpet sve neprilis lichotive vyjadreni z doby, kdy se na webu objevovaly prvni fotky kamuflovane oktavky..Tohle auto, jak ho predstavili v cele s Jozo Kabanem, se me opravdu libi. Strizlivy, elegantni design dle meho gusta a klidne do ni pujdu za nejake dva roky az s prvnim faceliftem vychytaji nejake ty mouchy, ktere jsou u kazdeho noveho auta. Jsem zvedavej na kombik a zatim tleskam, ja jsem spokojen:)
:-)
A poučení do života - ty nálepky tam byly proto, abys neviděl jak to skutečně vypadá :-) Design se nedá hodnotit podle zrcátka :-)
Mimochodm se mi O3 líbí, kdyby to někdo chtěl vědět. A to už je co říct, protože v současné době se mi líbil jen Yeti, ani Rapid mě nepřesvědčil (studie byla parádní).
Jsem jediný, komu se interiér moc nepozdává? Před spolujezdcem je zbytečná masa černých plastů, mohli to rozbít lištami, jako tomu je u Golfu a u minulé oktávky. Zbytečně to vnitřek shazuje, takhle to ještě umocněné bleskem vypadá nic moc.
v interiéru vidím prohřešků mnohem víc.
1) středový tunel - opravdu hooodně mohutný :no:
2) imitace dřeva - v kombinaci s s okolními plasty a vůbec kolik prostoru je "dřevu" vyčleněno... působí to dost lacině
3) "sololitová" podlaha zavazadelníku... škodovácká tradice
4) nevhodně pojatá schránka před spolujezdcem - mohutná dvířka zakrývající i měniče CD či co to tam je...
5) vstup media IN jako dodělané doma v garáži 8-s
6) materiálová a barevná roztříštěnost plastů uvnitř - ve snaze šetřit se měkčí jen minimum, zbytek lacinější plasty atp... výsledek? Žádná hitparáda. To je ale problém většiny dnešních modelů,,,
Uznávám ale, že to jsou vcelku marginálie, jako celek se to Škodě vyvedlo velmi dobře :yes:
Mě se tedy ještě vůbec nelíbí výplně dveří, takové subtilní, ploché, madlo nic moc... málo bytelně a hlavně hrozně špatně napojené na palubku... Připomíná mi to Golf III. :-|
Ano, výplně dveří na mě taky nepůsobí nijak hodnotně...navíc to z fotek vypadá že jsou celé plastové, včetně místa pro loket, ale to je snad jen optický klam... 8-s
Mohutná dvířka zakrývající měnič a sloty pro paměťové karty? Já měl za to, že to udělali schválně - schovali to do schránky před spolujezdce. Nevidím to rozhodně poprvé. Kufr, palubovka, pod loketní opěrkou, schránka před spolujezdcem. To všechno tu už bylo a možná i další.
Nejsi jediný. Asi jsi celé vlákno nečetl, ale Topper asi na dvaceti příspěvcích ohodnotil interiér podobně jako ty. Jemu to navíc příjde poněkud nudné.
Osobně si myslím, že bude více variant, i s lištami, někdo tu dával odkaz na foto s "dřevěným" dekorem. Varianta bez chromovaných dekorů je bezva, protože se ti neodráží v předních oknech.
Tak tuto Octavii zhodnotím až po zveřejnění ceníku. :-) Vzadu jsem čekal, že bude trochu více místa, blíže Superbu. Na druhou stranu se mi auto velmi líbí. Design je krásný. Cena 350 000 Kč a budu s tímto autem, jako Čech, nadmíru spokojen. :-!:yes:
pokud budou v základu tónovaná skla, rádio CD+MP3, okna+zrcátka v elektrice a duální klima a ESP, pak bych s 350 taky neměl problém. Jenže do téhle ceny se pomalu nevlezeš ani s takto nakonfigurovaným Rapidem (a to mu odpouším duální klimu...) 8-s
Všichni tady nadávali na Rapida a ted pějí chválu na O3 přitom je to jenom nafouklej Rapid.Jak z venku tak ve vnitř.....
Na jaře bych chtěl koupi káru.Pokud se bude dělat O2 po faceliftu TOUR a bude začínat někde kolem 280 tisíc tak pudu do ní.
Sem moc zvědavej na cenu,protože Celej koncern ušetří na MBQ,tak bych čekal,že bude ještě o krapet levnější než O2.
Jinak to jistí CEED SW tam jde vidět aspon pokrok kupředu.Škoda sice zvětšila auto,ale dojem šetření a lacinosti je strašně cítit
Jsme na tom líp, než Němci. V Německu jsou premiové značky 3 a, opravte mě, prosím, něco kolem 82milionů obyvatel. Nás je něco kolem 10 milionů a máme jednu. Aby na tom byli Němci stejně jako my, museli bychom se bavit o D8.... tolik na úvod.
Pojďmě se ale na tuto událost roku podívat jinak...v širších souvislostech... ve 3D.
Octavia je první svého druhu. Chladná, přesná....jako by ji netvořil Kabaň, ale sám Hattori Hanzo. Někdo to již v diskuzi mírně naznačil.... jestli bude anebo nebude ten či onen model na jiném kanibalizovat.... ano, je pravda, že pokud Octavia Drei se posunula doslova na premiovou úroveň svým zpracováním, kam se budou posouvat další modely? ... Octavia je širší... Supa to čeká taky.... a když vidím křivky OIII, dech se mi tají nad nástupcem Superba...
Pokud by však někdo čekal, že ve Volfsburgu sedí ňoumové se plete. Nebude se kanibalizovat...tímto se rodí nová epocha a VW se posouvá o stupeň výše. Rozestupy mezi modely budou nadále stejné. Těšme se na Superb, těšme se na Apoštola 8. zvaného Veliký.... už začínáš chápat, co se tu děje? ....čeká nás krásná Epocha automobilismu. Vybere si každý..... a kdo si nevybere v Evropě, pro toho tu jezdí rýžovary.
A nebo z druhý strany... Němci maj tři, to znamená, že mi máme takovou jednotřetinovou prémiovku... Což by podle mně bylo trefnější... Zatím mě neuchvátilo nic, o čem by se dalo diskutovat jako o super simply clever... Prostě další koncernová splácanina...
V matice jsi premiant asi nebyl...třeba ti šly "zahrádky"... "pozemky".... v širším kontextu se jedná o nový frontální útok na Asiaty - myslím autoasiaty. Protože je zbytečné bojovat cenou, ale kvalitou a úrovní. A v tom to VW vyseklo naprosto přesně jako japonský meč ....
Ty si už s tím vehiklem jel??? Protože jestli ne, tak mám stejnou pravdu jako ty,když napíšu, že je to slátanina... Třeba až se svezu, změním názor. Zatím ty dvě OII 1,8 TSI, co máme v práci, tak se se.ou jako největší krumply. A dolejvat měsíčně litr a půl oleje...Super. A podle fotek mi to fakt jako průměr připadá... Rozvor možná konkurenceschopnej tak před deseti lety, klacek jako podpěra kapoty, úplně hroznej balast kolem startovacího tlačítka, krátký zadní sedáky... Hlavně se těším,jak tohle auto bude vypadat na základních patnáctkách v plechu... To bude prémie...Jsem na vás honiče zvědavej,co k tomu napíšete. A matika? OK, tak to zaokrouhlíme. NULA.NIC... >:D
jj, řešení zadních světel, plechu nad světly a výška linky nad klikami - to vše je napohled skoro stejné jako u starší Audi A6:
[odkaz]
Ještě že alespoň grafika světel je trochu jiná. Ale pro majitele starších A6 to má výhodu - koupí moderní zadní světla z O III a hned budou mít potuněné auto :-)
Btw. Oktávka vypadá hodně dobře, ale co má znamenat ten konec druhé dvojice dveří? Proč je ten plech tak divně vytažený nahoru? Trochu to bije do očí a kazí boční linii. Taky ten interiér skutečně mohl být alespoň trochu kontrastnější, šedá v kombinaci s šedou oživená šedými doplňky, to není zrovna odvaz. Nejsem příznivcem pouťových interiérů jako mají korejci, ale nějaké kontrastní optické rozbití té plochy by neškodilo.
Já nevím, s čím si lámete hlavu ... vždyť Škodovka patří přece němcům - zatím se teda vyrábí i v ČR a dělají na tom i češi - to zase jo.
Ale česká firma už to zatraceně dlouho není. To už byste mohli pochopit.
Pokud vydělá, tak to jsou zisky pro německou firmu, ne pro českou. Tohle je jen jedna z poboček té německé firmy (ano je to složitější, jednodušší nátury to nikdy nepochopí) :-)
Aby to byla ještě větší sranda, tak polovinu Volkswagenu je státní, Německá (pokud se nepletu).
To je stejný jakože neexistuje žádná (komerční) česká banka nebo že Jaguar je indická Tata.
Richtig, nejdražší není, třeba prémie je v Německu s podivem dražší. Ovšem je tam hromada levnějších Mégane (15490,-), 308 (14790,-) Civic (14500,-), oba Korejci samozřejmě.
Komentoval jsi Německo a řekl jsi že bude patřit k levnějším autům v segmentu a přirovnal jsi to k UK. Tedy úplně nesmyslně, protože v Německu tvoří low-end Francouzi, Japonci a Korejci.
A Škodovka, když už je za stejné peníze jako ten Mégane (kombi). Taky nesmíme zapomenout na ještě levnější Astru (14 990) a Focus (13990). To se nám ten lowend trošku rozrostl. :-)
jsem se musel přihlásit. Nedá mi to. V prvé řadě musím Octavii pochválit. Na první pohled vážně povedené auto a v červené jí to na rozdíl od stříbrné neskutečně sekne :yes:
Maska povedená, jen bych si osobně dokázal představit decentnější mlhovky. Tyto přerostlé se mi nelíbí. Je to však můj subjektivní dojem a nic proti, že se to jiným líbí.
Konečně vizuálně povedenější volant, i když to není úplně ono. Přesto je o 100% hezčí než ta předešlá zrůdnost. Interiér - aspoň za mně, nenadchne, neurazí. Dojem velmi solidní až na jeden detail [odkaz] To je doufám jen předprodukční nedodělek, jinak to vypadá jakoby se v tom ještě před uvedením někdo vrtal šroubovákem. Že by první pokus o čorku >:-[]
Prostoru bude zřejmě dost, na celkový dojem si však musíme počkat až při osobním setkání. Jsem zvědav jak to bude vevnitř se šířkou. Na délku problém nebude. Osobně bych klidně ještě ubral nějaké litry v kufru ve prospěch místa v kabině. Já tu posedlost velikostí kufru moc nechápu. Když jsme jeli na dovču do Chorvatska, tak jsem bez problémů naložil manželku, dvě děti, kočárek, spoustu báglů i s nějakými zásobami. Kufr mám okolo 500 l. Teď když už nevezu kočárek, tak mi s přehledem bude stačit i nějakých 400 l. No trochu jsem odbočil :-) Co mě spíš trochu mrzí, že to bude zase trochu jezevčík. Na délku narostla o 90 mm, zatím co na šířku jen 45 mm. Proboha proč? Proč to není obráceně? Proporčně by byla Octavia mnohem sympatičtější. Takové pěkně rozkročená, nemluvě o tom, že by měla i lepší jízdní vlastnosti.
Trochu to vypadá, že hledám jen mouchy, ale tak to není. I přes výtky říkám, dobrá práce a držím palce ať se dostane do 10 nejprodávanější aut. Řekl bych, že našlápnuto má moc pěkně.
Výborně Octávko :yes:;-)
Protože to by byla docela tragédie. Kožený sicny a k tomu naprostej "budget" dekor palubní desky, který evokuje polovinu devadesátých let. Zdá se, že koncern chce udělat mezi OIII a Golfem tlustší čáru než doposud.
Nejde o linie a tvary, ale o "hodnotu". Nikde žádná lišta ani dekor (broušený hliník třeba), tvrdé plasty (poškrábané už během předváděčky) vysoko na palubce. Korejské vlnobití sám moc nemusím.
Hlavně že má ponechanou klasickou ruční brzdu a ne elektrickou jako Golf, ještě aby to řazení nebylo stejné jako v Golfu 7, protože to je opravdu o krok zpět přitom Golf 6 měl řazení perfektní.
Už ma to štve, že o novej Octavii sa píše tak málo. Kde sú informácie o náhradnej sade žiaroviek, o tvare a umiestnení zdviháka, o tyčke podopierajúcej kapotu alebo o poistnej skrinke a tvare poistiek? >:-[]