tj
5,5L/100km = 5500L/100.000km = 11.000L/200.000 životnosti vozu za 15let používání = 11.000 * 37Kč za litr = 400.000Kč za palivo diesel bez navýšení ceny za těch 15 budoucích let jesi se ještě bude jezdit na naftu - asi nee takže po 100.000km to pošlete do ruska za pár šprdlíku no každo pádně i s povinným je to navýčení cirka o 350.000Kč + 650.000Kč nákupka to jest = rovná 1.000.000 Kč
Kurna to je penez, skoro polovinu ceny káry jen za to že můžete valit kola?? :*):*):*):*)
trochu drahý hej.
Ja válím od SUPERCHARGERů [odkaz] a už neždímu prkenici soudruzi ;-)
Ale keby ten vehykl škůdka udělala na LPG [odkaz] tak valíte za polovic ;-)
technicky to beztak není žádný problém vyrobit, takže stačilo beztak zavést tuto kombinaci do výrobního programu a jejich konfigurátorů. Náklady tedy mizivé a každá prodaná stovka se počítá...
I když mě to přijde spíše minusové, kdyby nechali haldex pouze pro 2.0 TDI, automaticky by přinutili zákazníka připlatit za silnější motor.
Škoda to ale vidí jinak - koneckonců možná mají na 1.6 TDI větší marži? Možná dali přednost přístupu, kdy haldex možná přikoupí i ten, kdo by o něj nakonec díky nutnosti připlatit za silnější motor kvůli výsledné ceně ani nestál.
Když si někdo kupuje čtyřkolku v autě bez zvýšené světlosti, tak s tím asi něco chce tahat za sebou. A na to je 1,6TDI málo.
Pokud někdo potřebuje čtyřkolku na hory kvůli sněhu, nekupuje si auto, co tahá břicho po zemi.
Pokud si někdo kupuje čtyřkolku, protože toho hodně najezdí a chce jezdit bezpečněji za každého počasí, nekupuje si auto s mdlým motorem, ale auto alespoň s dvoulitrem, protože aktivní bezpečnost je důležitým faktorem v praktickém provozu.
Ergo kladívko: nabízet čtyřkolku je správné, ale 1,6TDI je pro tohle auto slabá motorizace. Jednašestka TDI by byl motor "tak akorát" do nové Fabie.
Pokud vidíš cílovku pro kombi, proč by si ti samí nemohli koupit lift? Ušetří nemalý příplatek za kombíka a kufr u liftu spoustě vyhoví. Pokud já preferuju kombi, tak je to spíš kvůli designu než že bych viděl kufr u liftu jako limitující.
Navíc je lift o kousíček lehčí a má lepší aerodynamiku (nepatrně).
No podobne to vidím aj ja. Akurát mi u tejto kombinácie nejak uniká cieľová skupina práve u liftbacku. U kombi budiž, niekto kto potrebuje 4x4, jazdí často na chalupu do hôr a je skôr "rozvážny" jazdec, je v kombinácii s 1,6 rozumná kombinácia obstarávacej ceny, výkonu a úžitku. Alebo bude platiť potom posledná časť tvojho príspevku, že má Škoda natoľko šikovných predajcov a predajú ten haldex aj tomu kto o ňom ani neuvažoval.
V ceníku Seatu Leon Cupra se konečně objevil i paket Performance (označovaný jako Sub.8 s ohledem na čas zajetý na Nurburgringu)- jiná (černá) kola 19´ ale hlavně brzdy Brembo 370 mm a poloslick pneu Michelin Sport Cup 2. Takže závodníci a fajnšmekři mají o čem přemýšlet >:-[] Co však stále schází je karoserie 3D, tedy model SC, protože tohle není žádný rodinný hatchback. Navíc SC má kratší rozvor.
Zdá se mi to nebo je to fakt, že Škoda tak nějak plíživě snižuje ceny těch vybavenějších verzí Octávií? Jinak ten béžový interiér s decentním dekorem dřeva by se mi líbil. :yes: Hned to auto vypadá jinak.
Ve většině aut mainstreamu to vypadá ošklivě... hlavně se to do nich nehodí... viděl sem to nedávno na Oktávce II fl, nebo na Mondeu Ghia, Passatu Highline a podobných... nechtěl bych to za nic...K těmto vozům se to nehodí..
Ceny mají takové, jaké zákazníci akceptují (i ty ameriky by prodejci rádi střelili za víc, ovšem kdo by ty šmejdy za tolik koupil, že jo?). Kvalita bude taky úplně v pořádku, jinak by to lidi (v tomto případě ovce, jelikož nekupují levné americké nekvalitní vergle) nekoupili :-)
Jojo, proto neumí nakoupit světla od někoho jiného než od soudruhů z Autmotive lightining, kterým do nich proniká vlhkost, neumí vyrobit vanu automatické převodovky (aktuálně jí posílám na reklamaci, nebot teče - zdravím ZF) a neumí udělat výparník klimatizace a stěrače.
Fakt super kvalita, problém je ten, že tyhle závady ani jedna ze 4 amerik co sem měl neměla.
Teď za poslední týdny jsou zdražené barvy.
Ale ceníková cena stejně u Škodovky nemá žádnou vypovídací hodnotu, za tu se ty auta neprodávají - stačí se mrknout na skladovky a hned má člověk reálnější představu o cenách vozů :-)
Já to myslel trošku jinak - když jsou prodejci schopni a ochotni prodat skladovku se slevou, jsou schopni i auto nakonfigurované do výroby podobným způsobem slevnit.
Já teď mám Octavii objednanou, skladovky jsou se slevou cca 13% a já dostal slevu 11.5%...
A že jich třeba v octavii je. Madla dveří a pár drobností. i ta výplň dveří je měkčená.
ui když za mne osobně tvrdý plast pokud je dobře zpracovanej neuráží. Kolikrát za rok se dotknete třeba palubní desky? třikrát při čištění?
Drevo mi nevadi, kazdy dle jeho vkusu. Rozhodne hezci nez lacine nahrazky hliniku ve starych Passatech.
Davam :yes: za Samsunga, konecne nekde neni v aute cool iPhone >:D
Nevim co jsem videl dnes za vybavu na parkovisti, ale snad prvni slusny pohled. OIII je nejpovedenejsi Skoda :yes:
Octavia není nic než ošizený Golf s delším rozvorem. Skvělá koncepce pro východní trhy, boduje díky krizi i na západě. Jednoduše Dacia pro movitější, zkrátka Škoda je prémiová dacie :-!
Nerikam, ze to tak neni, levny velky auto se proste na chudych trzich prodava lepe. Kdyz jsem na OIII ale dnes koukal, tak jsem mel pocit, ze se auto designove docela povedlo. Nerikam ze to byl zaklad, to ne, ale mel jsem z toho auta pocit, ktery jsem zatim u Golfu necitil. Bavim se jen o designove strance, ve stribrne metle to vypada slusne
Stále jde o sourozence Golfu nabitého nejnovějšími technologiemi, ať už jde o motorizace, výbavu, bezpečnost nebo podvozek. To mi na Dacii nějak nesedí...
Octavia není auto konstruované pro východní trhy, na to je příliš komplikovaná a drahá... a vždycky byla, už dávno před krizí. Vzpomínáš si, za kolik šla do prodeje první (novodobá) generace?
Mě by fakt zajímalo, co je komplikované na oktávce s kusem lešenářský trubky na zadní nápravě. Pojd mi o tom vyprávět, chci slyšet jaký inovátorský řešení a nové finesy ye světa automobilů použili slavní konstruktéři v AZNP >:D >:D >:D
Jo a pak o těch východních trzích, tak třeba auta co jezdí v rusku tady na silnici uvidíš tak jednou za 10 let když budeš mít jo velký štěstí...
Vzdyt vlastne mustang konecne dostal multilink, tak je torzka najednou lesenarska trubka >:D To nam za par let budes mozna moct i nadavat na plastove interiery nejlevnejsich evropskych aut, pripadne opatrne hodnotit jizdni vlastnosti.
Ale k te octavii. Ktere levne auto pro vychodni trhy ma moznost 7 st. DSG, motor s kombinaci primeho a neprimeho vstrikovani, nejmodernejsi multimedialni system, nejmodernejsi konstrukci s pouzitim vysokopevnostni ocele, adaptivni tempomat a dalsi vselijake asistenty plus vyhrivani zadnich sedacek >:-[] .
A s tim Ruskem mas pravdu. Treba nedavno jsem videl samaru, ale jestli to bylo stesti...
No třeba motory TSI i TDI... palubní systémy... připravenost platformy na zástavbu 4x4 nebo DSG nebo multilinku nebo CNG... to jsou všechno věci, které to ve finále prodražují. Auto pro východní trhy je Fluence, s přimhouřenýma očima Rapid.
Rikam, ze ten drevo dekor vypada asi lepe nez hlinik dekor v Passatu, tzn dekor vs dekor ;-) Tedy tenhle jsem narozdil od toho hliniku nevidel na vlastni oci. Po osobnim zhlednuti muzou vypadat oba dosti pochybne, to je take moznost ;-)
Já preferuju benzín, ale při nájezdu 50 tis. bych už asi volil naftu. Pohon 4x4 a DSG taky mluví spíše pro tu naftu, čtyřkolka trvale "žere" trochu výkonu a váží o 100kg více, navíc DSG má snahu udržovat otáčky v nejnižší možné výši... těch 350Nm krouťáku bude znát.
Souhlasim, s 50tis km rocne usetris hromadu s TDIckem a jezdit se ti bude hezky. Jo a 135kW TDI je myslim o neco kultivovanejsi nez 110kW TDI, protoze je tam navic vyvazovaci hridel a ta to zklidnuje (aspon u RS tam je, tak predpokladam, ze u vsech TDI se 135kW).