Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia 4x4: Nově i jako liftback, s 1.6 TDI za 535.900 Kč

Škodu Octavia s pohonem všech kol si nyní můžete pořídit také jako liftback. Společně s tím také důležitá ekologická inovace.
Zpět na článek
14. 10. 2014 14:16
14. 10. 2014 14:26
14. 10. 2014 14:45
14. 10. 2014 14:39
14. 10. 2014 14:52
14. 10. 2014 15:08
14. 10. 2014 15:19
14. 10. 2014 15:23
14. 10. 2014 15:41
14. 10. 2014 21:10
14. 10. 2014 22:52
14. 10. 2014 23:12
14. 10. 2014 23:24
15. 10. 2014 07:49
15. 10. 2014 10:28
15. 10. 2014 11:22
15. 10. 2014 13:54
15. 10. 2014 14:40
15. 10. 2014 14:43
15. 10. 2014 18:40
14. 10. 2014 15:48
14. 10. 2014 15:59
14. 10. 2014 16:37
14. 10. 2014 19:11
14. 10. 2014 21:18
15. 10. 2014 07:21
15. 10. 2014 08:23
14. 10. 2014 19:10
14. 10. 2014 19:26
14. 10. 2014 20:48
14. 10. 2014 21:14
14. 10. 2014 22:37
14. 10. 2014 23:07
14. 10. 2014 19:30
14. 10. 2014 21:28
14. 10. 2014 20:26
14. 10. 2014 20:52
14. 10. 2014 21:08
14. 10. 2014 21:11
14. 10. 2014 21:38
14. 10. 2014 21:37
14. 10. 2014 21:46
14. 10. 2014 22:56
15. 10. 2014 00:44
15. 10. 2014 10:34
15. 10. 2014 09:08
15. 10. 2014 07:42
14. 10. 2014 21:35
15. 10. 2014 08:04
15. 10. 2014 11:15
14. 10. 2014 23:25
15. 10. 2014 08:17
Avatar - Jenik3
14. 10. 2014 14:16
Endlich
Ta pauza byla hodne dlouha. 10let je v automobilovem prumyslu hodne. Je videt, ze se jim dari, kdyz se pousteji do odvaznych vod.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - JGucci
14. 10. 2014 14:26
Re: Endlich
Taky me tato nabidka tesi!! :yes: Liftbacky se mi libi mnohem vice, takze konecne spokojenost! :yes:
14. 10. 2014 14:45
Re: Endlich
no, nevim, jsem jej dnes videl rano v realu na dalnici, a zadek je takovej tezkopadnej, moc hezky nevypadal....
14. 10. 2014 22:36
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
tj
5,5L/100km = 5500L/100.000km = 11.000L/200.000 životnosti vozu za 15let používání = 11.000 * 37Kč za litr = 400.000Kč za palivo diesel bez navýšení ceny za těch 15 budoucích let jesi se ještě bude jezdit na naftu - asi nee takže po 100.000km to pošlete do ruska za pár šprdlíku no každo pádně i s povinným je to navýčení cirka o 350.000Kč + 650.000Kč nákupka to jest = rovná 1.000.000 Kč

Kurna to je penez, skoro polovinu ceny káry jen za to že můžete valit kola?? :*) :*) :*) :*)
trochu drahý hej.
Ja válím od SUPERCHARGERů [odkaz] a už neždímu prkenici soudruzi ;-)

Ale keby ten vehykl škůdka udělala na LPG [odkaz] tak valíte za polovic ;-)
14. 10. 2014 19:08
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
Ty si to budeš kupovat, že jsi tak potěšen? >:D
Avatar - wakantanka
14. 10. 2014 19:14
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
Ja som hlavne zvedavy kolko sa ich v kombinacii liftback 1,6 4x4 preda.
Avatar - rohYpnol
14. 10. 2014 20:46
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
technicky to beztak není žádný problém vyrobit, takže stačilo beztak zavést tuto kombinaci do výrobního programu a jejich konfigurátorů. Náklady tedy mizivé a každá prodaná stovka se počítá...

I když mě to přijde spíše minusové, kdyby nechali haldex pouze pro 2.0 TDI, automaticky by přinutili zákazníka připlatit za silnější motor.

Škoda to ale vidí jinak - koneckonců možná mají na 1.6 TDI větší marži? Možná dali přednost přístupu, kdy haldex možná přikoupí i ten, kdo by o něj nakonec díky nutnosti připlatit za silnější motor kvůli výsledné ceně ani nestál.
Avatar - Emel
14. 10. 2014 21:43
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
Větší možnost volby je vždycky plus pro zákazníka.
Avatar - Ada je zase tady
15. 10. 2014 00:10
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
1,6 TDI je pro čtyřkolku mdlá. :'-(
Avatar - Emel
15. 10. 2014 09:04
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
Myslíš si ty, myslím si já... někdo si zase myslí, že 2.0TSI je naprosto zbytečná motorizace, protože ji na dnešních cestách nelze využít...
Avatar - Ada je zase tady
15. 10. 2014 17:59
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
Když si někdo kupuje čtyřkolku v autě bez zvýšené světlosti, tak s tím asi něco chce tahat za sebou. A na to je 1,6TDI málo.
Pokud někdo potřebuje čtyřkolku na hory kvůli sněhu, nekupuje si auto, co tahá břicho po zemi.
Pokud si někdo kupuje čtyřkolku, protože toho hodně najezdí a chce jezdit bezpečněji za každého počasí, nekupuje si auto s mdlým motorem, ale auto alespoň s dvoulitrem, protože aktivní bezpečnost je důležitým faktorem v praktickém provozu.

Ergo kladívko: nabízet čtyřkolku je správné, ale 1,6TDI je pro tohle auto slabá motorizace. Jednašestka TDI by byl motor "tak akorát" do nové Fabie.
Avatar - wakantanka
15. 10. 2014 09:26
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
To nespochybňujem, len sa zamýšľam nad cieľovou skupinou práve u tejto kombinácie.
Avatar - Emel
15. 10. 2014 09:43
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
Pokud vidíš cílovku pro kombi, proč by si ti samí nemohli koupit lift? Ušetří nemalý příplatek za kombíka a kufr u liftu spoustě vyhoví. Pokud já preferuju kombi, tak je to spíš kvůli designu než že bych viděl kufr u liftu jako limitující.

Navíc je lift o kousíček lehčí a má lepší aerodynamiku (nepatrně).
Avatar - wakantanka
15. 10. 2014 09:25
Re: DÍZL hmm SPOTŘEBA 5,5L NAFTY
No podobne to vidím aj ja. Akurát mi u tejto kombinácie nejak uniká cieľová skupina práve u liftbacku. U kombi budiž, niekto kto potrebuje 4x4, jazdí často na chalupu do hôr a je skôr "rozvážny" jazdec, je v kombinácii s 1,6 rozumná kombinácia obstarávacej ceny, výkonu a úžitku. Alebo bude platiť potom posledná časť tvojho príspevku, že má Škoda natoľko šikovných predajcov a predajú ten haldex aj tomu kto o ňom ani neuvažoval.
14. 10. 2014 14:39
:)
No už je to v ponuke neaký ten deň ....že toto si redaktor nevšimol :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Honza Mička
14. 10. 2014 14:52
Re: :)
To ano a prásknul jsem to na sebe uvedením platnosti ceníku >:D
14. 10. 2014 14:45
Mimo téma - SEAT CUPRA paket PERFORMANCE
V ceníku Seatu Leon Cupra se konečně objevil i paket Performance (označovaný jako Sub.8 s ohledem na čas zajetý na Nurburgringu)- jiná (černá) kola 19´ ale hlavně brzdy Brembo 370 mm a poloslick pneu Michelin Sport Cup 2. Takže závodníci a fajnšmekři mají o čem přemýšlet >:-[] Co však stále schází je karoserie 3D, tedy model SC, protože tohle není žádný rodinný hatchback. Navíc SC má kratší rozvor.
Rozbalit vlákno
6
14. 10. 2014 20:11
Re: Mimo téma - SEAT CUPRA paket PERFORMANCE
Tady o tom autě píšou: [odkaz]
Avatar - Covenant
15. 10. 2014 07:50
Re: Mimo téma - SEAT CUPRA paket PERFORMANCE
Kombi a SC se u nás objeví v ceníku od listopadu.....tady je vide rozhovor z Paříže nejen o Cupře s českým zastoupením.

[odkaz]
15. 10. 2014 08:50
Re: Mimo téma - SEAT CUPRA paket PERFORMANCE
Tak to je dobrá zpráva, SC bude a standardně s paketem Performance :yes:
Avatar - Covenant
15. 10. 2014 08:52
Re: Mimo téma - SEAT CUPRA paket PERFORMANCE
Budeš kupovat? ;-)
15. 10. 2014 10:21
Re: Mimo téma - SEAT CUPRA paket PERFORMANCE
Láká mě to, v červené barvě s černými doplňky... :-)
Avatar - Covenant
15. 10. 2014 12:57
Re: Mimo téma - SEAT CUPRA paket PERFORMANCE
Vítej v klubu ;-)
14. 10. 2014 15:08
Octavie
Zdá se mi to nebo je to fakt, že Škoda tak nějak plíživě snižuje ceny těch vybavenějších verzí Octávií? Jinak ten béžový interiér s decentním dekorem dřeva by se mi líbil. :yes: Hned to auto vypadá jinak.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ozzman
14. 10. 2014 15:19
Re: Octavie
Horší je, že jen vypadá :-)
14. 10. 2014 15:23
Re: Octavie
S tím dřevem si tak moc jistý nejsem. Ve Volvu vypadá hezky, v mainstreamovém kompaktu to ale nemá co dělat 8-s
14. 10. 2014 15:41
Re: Octavie
Tak s tím víceméně souhlasím. To bych musel vidět "in natura" abych posoudil, jestli je to ukázka falešného pocitu luxusu nebo přímo nevkusu :-)
14. 10. 2014 21:10
Re: Octavie
Jestli je to auto do mega, tak švidldřevo v něm nijak luxusně nepůsobí :-)
Avatar - Barrichello
14. 10. 2014 22:52
Re: Octavie
Záleží jak je to švindl dřevo uděláno, ale je fakt, že skopčácké značky v tom silné zrovna nejsou :-)
Avatar - Ozzman
14. 10. 2014 23:12
Re: Octavie
Ve většině aut mainstreamu to vypadá ošklivě... hlavně se to do nich nehodí... viděl sem to nedávno na Oktávce II fl, nebo na Mondeu Ghia, Passatu Highline a podobných... nechtěl bych to za nic...K těmto vozům se to nehodí..
Avatar - Barrichello
14. 10. 2014 23:24
Re: Octavie
Je fakt, že víc se to hodí do japonce nebo ameriky, pokud je to uděláno pěkně a ladí to s barvou kůže a palubky.

furt lepší než falešnej karbon, černý šmirgl plasty a falešnej hliník >:D
15. 10. 2014 07:49
Re: Octavie
My víme, ty nejsou silné vůbec v ničem :-)
Avatar - Barrichello
15. 10. 2014 10:28
Re: Octavie
Ale jo, eGO mají silné dost, stejně jako ceny a tuny příplatkové výbavy, žel kvalita tomu už neodpovídá.
15. 10. 2014 11:22
Re: Octavie
Ceny mají takové, jaké zákazníci akceptují (i ty ameriky by prodejci rádi střelili za víc, ovšem kdo by ty šmejdy za tolik koupil, že jo?). Kvalita bude taky úplně v pořádku, jinak by to lidi (v tomto případě ovce, jelikož nekupují levné americké nekvalitní vergle) nekoupili :-)
Avatar - Barrichello
15. 10. 2014 13:54
Re: Octavie
Jojo, proto neumí nakoupit světla od někoho jiného než od soudruhů z Autmotive lightining, kterým do nich proniká vlhkost, neumí vyrobit vanu automatické převodovky (aktuálně jí posílám na reklamaci, nebot teče - zdravím ZF) a neumí udělat výparník klimatizace a stěrače.

Fakt super kvalita, problém je ten, že tyhle závady ani jedna ze 4 amerik co sem měl neměla.

>:D >:D >:D
15. 10. 2014 14:40
Re: Octavie
No a ty se divíš? Ty americké vergly snad ani žádné stěrače nemají, tak ještě, aby byly v nepořádku >:D
Avatar - Barrichello
15. 10. 2014 14:43
Re: Octavie
Ne , tam ti to stíraj dva černoušci, který sou přibalevný v kufru u rezervy :o))
Avatar - Emel
14. 10. 2014 15:48
Re: Octavie
Třeba RS a LK zdražily o 4000... tos myslel :-)?
14. 10. 2014 15:59
Re: Octavie
Já nemyslím, já se jen ptám...je snažší se desetkrát zeptat než jednou myslet :-)
14. 10. 2014 16:37
Re: Octavie
Teď za poslední týdny jsou zdražené barvy.
Ale ceníková cena stejně u Škodovky nemá žádnou vypovídací hodnotu, za tu se ty auta neprodávají - stačí se mrknout na skladovky a hned má člověk reálnější představu o cenách vozů :-)
14. 10. 2014 19:11
Re: Octavie
To ale platí pro každý auto….
14. 10. 2014 21:18
Re: Octavie
Skladovky všech značek jsou levnější. Ovšem nakonfiguruj si takovou skladovku ;-)
15. 10. 2014 07:21
Re: Octavie
Já to myslel trošku jinak - když jsou prodejci schopni a ochotni prodat skladovku se slevou, jsou schopni i auto nakonfigurované do výroby podobným způsobem slevnit.
Já teď mám Octavii objednanou, skladovky jsou se slevou cca 13% a já dostal slevu 11.5%...
15. 10. 2014 08:23
Re: Octavie
Ale jo, slevu dostaneš i na kus zadaný do výroby, zejména nejedná-li se o úplný holobyt s cenou "již od", tam moc prostoru ke slevování není.
14. 10. 2014 19:10
Re: Octavie
Dřevo v roce 2014? Bože, tak v roce 1994, ale dnes je to vrchol nevkusu. 8-s
14. 10. 2014 19:26
Re: Octavie
moje rec, skoda udava trendy. nyni leti tvrdy plast! ;-)
Avatar - rohYpnol
14. 10. 2014 20:48
Re: Octavie
nejsmutnější na tom je, že tvůj ironický příspěvek je bohužel pravdivý >:-[] 8-s
14. 10. 2014 21:14
Re: Octavie
No já nevím, snad radši ten tvrdý plast než umělou dřevěnou samolepku 8-s
14. 10. 2014 22:37
Re: Octavie
nemam ve zvyku kecat a jelikoz pravda boli, dostavam palce dolu >:-[]
14. 10. 2014 23:07
Re: Octavie
A že jich třeba v octavii je. Madla dveří a pár drobností. i ta výplň dveří je měkčená.
ui když za mne osobně tvrdý plast pokud je dobře zpracovanej neuráží. Kolikrát za rok se dotknete třeba palubní desky? třikrát při čištění?
Avatar - Inferius
14. 10. 2014 19:30
4x4
No konečně... proč to nešlo už u druhé generace......?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
14. 10. 2014 20:26
OIII
Drevo mi nevadi, kazdy dle jeho vkusu. Rozhodne hezci nez lacine nahrazky hliniku ve starych Passatech.
Davam :yes: za Samsunga, konecne nekde neni v aute cool iPhone >:D
Nevim co jsem videl dnes za vybavu na parkovisti, ale snad prvni slusny pohled. OIII je nejpovedenejsi Skoda :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - rohYpnol
14. 10. 2014 20:52
Re: OIII
Octavia není nic než ošizený Golf s delším rozvorem. Skvělá koncepce pro východní trhy, boduje díky krizi i na západě. Jednoduše Dacia pro movitější, zkrátka Škoda je prémiová dacie :-!
14. 10. 2014 21:08
Re: OIII
S tím prvním souhlasím, i já bych z těch dvou rozhodně volil Golf. Ale Škoda jako prémiová Dacia, to snad ne? :-|
Avatar - Choochoo
14. 10. 2014 21:11
Re: OIII
Nerikam, ze to tak neni, levny velky auto se proste na chudych trzich prodava lepe. Kdyz jsem na OIII ale dnes koukal, tak jsem mel pocit, ze se auto designove docela povedlo. Nerikam ze to byl zaklad, to ne, ale mel jsem z toho auta pocit, ktery jsem zatim u Golfu necitil. Bavim se jen o designove strance, ve stribrne metle to vypada slusne
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2014 21:38
Re: OIII
No zejména RS vypadá v reálu výborně. Často ho potkávám třeba v té šedé barvě a pěkně mu dodává šťávu.
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2014 21:37
Re: OIII
Stále jde o sourozence Golfu nabitého nejnovějšími technologiemi, ať už jde o motorizace, výbavu, bezpečnost nebo podvozek. To mi na Dacii nějak nesedí...
Avatar - Emel
14. 10. 2014 21:46
Re: OIII
Octavia není auto konstruované pro východní trhy, na to je příliš komplikovaná a drahá... a vždycky byla, už dávno před krizí. Vzpomínáš si, za kolik šla do prodeje první (novodobá) generace?
Avatar - Barrichello
14. 10. 2014 22:56
Re: OIII
Mě by fakt zajímalo, co je komplikované na oktávce s kusem lešenářský trubky na zadní nápravě. Pojd mi o tom vyprávět, chci slyšet jaký inovátorský řešení a nové finesy ye světa automobilů použili slavní konstruktéři v AZNP >:D >:D >:D

Jo a pak o těch východních trzích, tak třeba auta co jezdí v rusku tady na silnici uvidíš tak jednou za 10 let když budeš mít jo velký štěstí...
15. 10. 2014 00:44
Re: OIII
Vzdyt vlastne mustang konecne dostal multilink, tak je torzka najednou lesenarska trubka >:D To nam za par let budes mozna moct i nadavat na plastove interiery nejlevnejsich evropskych aut, pripadne opatrne hodnotit jizdni vlastnosti.
Ale k te octavii. Ktere levne auto pro vychodni trhy ma moznost 7 st. DSG, motor s kombinaci primeho a neprimeho vstrikovani, nejmodernejsi multimedialni system, nejmodernejsi konstrukci s pouzitim vysokopevnostni ocele, adaptivni tempomat a dalsi vselijake asistenty plus vyhrivani zadnich sedacek >:-[] .
A s tim Ruskem mas pravdu. Treba nedavno jsem videl samaru, ale jestli to bylo stesti...
Avatar - Barrichello
15. 10. 2014 10:34
Re: OIII
Nu, kamarád byl loni v Kyjevě a v Moskvě. 3x Konennisegg během 14ti dnů, Ariel Atom, Venturi biturbo, Lotus Evora, Bentley Arange atd

Tyhle auta tady nějak nepotkávám >:D

tovární přestavbu na LPG nabízí leckdo, že škodovka zvolila CNG, které má na východě frekvenci stanic asi 1 na 2500 km je věcí druhou.

Přímý vstřik a slavné etalony kvality TSI >:D

Vysokopevnostní ocelí se volvo chlubilo už před 30ti lety a používaj jí i mnozí další.

Vyhřejvaný zadní sicny, a adaptivní tempomat. Nu vot, máš pravdu, to nikdo jinej nemá. Ted kolik % to má těch oktávek v reálu? 2%-5%???
Hahaha
Avatar - Emel
15. 10. 2014 09:08
Re: OIII
No třeba motory TSI i TDI... palubní systémy... připravenost platformy na zástavbu 4x4 nebo DSG nebo multilinku nebo CNG... to jsou všechno věci, které to ve finále prodražují. Auto pro východní trhy je Fluence, s přimhouřenýma očima Rapid.
15. 10. 2014 07:42
Re: OIII
Pokud mě paměť neklame, tak základ byl za nějakých 330t
14. 10. 2014 21:35
Re: OIII
Ty myslíš, že onen dekor v octě je snad dřevo?
Avatar - Choochoo
15. 10. 2014 08:04
Re: OIII
Rikam, ze ten drevo dekor vypada asi lepe nez hlinik dekor v Passatu, tzn dekor vs dekor ;-) Tedy tenhle jsem narozdil od toho hliniku nevidel na vlastni oci. Po osobnim zhlednuti muzou vypadat oba dosti pochybne, to je take moznost ;-)
15. 10. 2014 11:15
Re: OIII
Za sebe říkám, že radši hliník (nebo jeho imitaci) :-)
Avatar - twistedTSD
14. 10. 2014 23:25
Mega akce
Zaváděcí cena je vskutku lákavá. Osobně beru hned tři. ;-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
15. 10. 2014 08:17
Re: Mega akce
Tři? Tak to zkus vyhádat nějakou množstevní slevu >:-[] :yes:
14. 10. 2014 23:40
Tak a mám problém
Bydliště Šumava . Roční nájezd min. 50 000 km . A teď 1.8 132 kW , nebo 2.0TDi 135 kW ? Jo kdyby byla 508 GT čtyřkolka ........
Rozbalit vlákno
6
15. 10. 2014 00:49
Re: Tak a mám problém
Benal :-!
Avatar - Emel
15. 10. 2014 09:10
Re: Tak a mám problém
Vzhledem k nájezdu - TDI. A to píšu jako zastánce benzínu. Jezdím hodně s 2.0TDI 110kW a na dlouhé cesty je to naprosto pohodová motorizace.
15. 10. 2014 09:11
Re: Tak a mám problém
Já preferuju benzín, ale při nájezdu 50 tis. bych už asi volil naftu. Pohon 4x4 a DSG taky mluví spíše pro tu naftu, čtyřkolka trvale "žere" trochu výkonu a váží o 100kg více, navíc DSG má snahu udržovat otáčky v nejnižší možné výši... těch 350Nm krouťáku bude znát.
Avatar - Emel
15. 10. 2014 09:18
Re: Tak a mám problém
Nemá 2.0TDI 135kW 380Nm?
15. 10. 2014 10:16
Re: Tak a mám problém
Jasně, nějak mi to vypadlo...
16. 10. 2014 09:48
Re: Tak a mám problém
Souhlasim, s 50tis km rocne usetris hromadu s TDIckem a jezdit se ti bude hezky. Jo a 135kW TDI je myslim o neco kultivovanejsi nez 110kW TDI, protoze je tam navic vyvazovaci hridel a ta to zklidnuje (aspon u RS tam je, tak predpokladam, ze u vsech TDI se 135kW).