Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby
8
/
11
Prohlédnout znovu
Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby
Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec vs. 1.6 TDI GreenLine: Test spotřeby
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Startujeme u CNG stanice Pražských služeb, kde silný kompresor zajistí pokaždé stejnou hladinu plynu
|
acz
První zastávka na trase, kde bychom mohli obě octavie přitankovat, navíc pod jednou střechou, je u sjezdu z D1 do Humpolce
|
acz
Stejný komfort čeká i v Brně, jen pár minut od dálnice. Tady mají CNG stanice dokonce dvě
|
acz
Další příležitostí na naší trase je Prostějov a pak Olomouc se dvěma plničkami hned vedle sebe
|
acz
Tam, po ujetí 308 km, musíme bílou octavii nasytit, plynu už zbývalo jen na 25 km. Se zajížďkou k pumpě jsme tu ztratili skoro 45 minut. Z Olomouce už jsme dojeli na jeden zátah do Prahy, kde jsme u stejného stojanu jako ráno doplnili hladinu a začali poč
|
acz
Často se hovoří o dlouhé době plnění CNG, záleží ale na technické úrovni té které stanice. My jsme měli v Praze i Olomouci hotovo do tří minut.
|
acz
Na sklonku roku 2014 jsme za CNG platili 26 Kč, což odpovídalo republikovému průměru. Pro sezonu 2015 se zvýší daň a podraží o 50 haléřů.
|
acz
Nafta naopak zlevňuje.
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel