Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia facelift oficiálně: Opravdu je čtyřoká!

Spekulace definitivně potvrzeny, Škoda Octavia opravdu dostala oddělené přední světlomety. Její výraz se tak s faceliftem dramaticky změnil.
Zpět na článek
27. 10. 2016 07:32
27. 10. 2016 08:27
27. 10. 2016 23:08
28. 10. 2016 09:45
28. 10. 2016 09:47
28. 10. 2016 12:06
27. 10. 2016 23:18
27. 10. 2016 08:51
27. 10. 2016 11:45
28. 10. 2016 10:03
27. 10. 2016 09:11
27. 10. 2016 13:49
27. 10. 2016 15:31
31. 10. 2016 16:13
27. 10. 2016 18:44
28. 10. 2016 11:15
31. 10. 2016 16:17
27. 10. 2016 09:55
31. 10. 2016 16:19
27. 10. 2016 07:39
27. 10. 2016 23:10
29. 10. 2016 10:36
27. 10. 2016 07:39
27. 10. 2016 07:45
27. 10. 2016 07:46
27. 10. 2016 13:03
27. 10. 2016 08:36
27. 10. 2016 09:04
27. 10. 2016 18:45
27. 10. 2016 18:46
27. 10. 2016 07:41
27. 10. 2016 07:43
27. 10. 2016 07:51
27. 10. 2016 07:52
27. 10. 2016 12:36
27. 10. 2016 08:54
27. 10. 2016 10:36
28. 10. 2016 06:55
28. 10. 2016 10:29
27. 10. 2016 08:26
27. 10. 2016 08:58
27. 10. 2016 09:00
27. 10. 2016 09:10
27. 10. 2016 09:29
27. 10. 2016 09:35
27. 10. 2016 12:25
27. 10. 2016 13:07
27. 10. 2016 14:13
27. 10. 2016 07:43
27. 10. 2016 07:49
27. 10. 2016 07:49
27. 10. 2016 07:51
27. 10. 2016 10:09
27. 10. 2016 07:54
27. 10. 2016 08:04
27. 10. 2016 08:07
27. 10. 2016 23:15
27. 10. 2016 08:33
27. 10. 2016 08:42
27. 10. 2016 08:15
27. 10. 2016 08:59
27. 10. 2016 08:19
27. 10. 2016 08:24
27. 10. 2016 12:56
27. 10. 2016 20:48
27. 10. 2016 08:28
30. 10. 2016 00:30
27. 10. 2016 08:43
27. 10. 2016 08:46
27. 10. 2016 08:54
27. 10. 2016 09:07
27. 10. 2016 09:46
27. 10. 2016 09:01
27. 10. 2016 09:08
27. 10. 2016 09:13
27. 10. 2016 09:20
27. 10. 2016 09:28
27. 10. 2016 23:18
27. 10. 2016 09:29
27. 10. 2016 09:35
27. 10. 2016 09:39
27. 10. 2016 09:43
27. 10. 2016 09:52
27. 10. 2016 09:57
27. 10. 2016 10:26
27. 10. 2016 15:01
27. 10. 2016 15:08
27. 10. 2016 15:46
28. 10. 2016 00:11
27. 10. 2016 15:58
27. 10. 2016 19:20
28. 10. 2016 11:21
27. 10. 2016 22:15
27. 10. 2016 09:41
27. 10. 2016 09:48
27. 10. 2016 09:50
27. 10. 2016 09:51
27. 10. 2016 13:05
27. 10. 2016 09:55
27. 10. 2016 10:09
27. 10. 2016 22:34
27. 10. 2016 09:57
27. 10. 2016 10:21
27. 10. 2016 10:05
27. 10. 2016 10:13
27. 10. 2016 15:32
27. 10. 2016 10:09
27. 10. 2016 10:23
27. 10. 2016 10:30
27. 10. 2016 10:33
27. 10. 2016 10:35
27. 10. 2016 10:40
27. 10. 2016 10:48
27. 10. 2016 10:38
27. 10. 2016 10:42
27. 10. 2016 10:34
27. 10. 2016 10:37
27. 10. 2016 11:02
27. 10. 2016 10:39
27. 10. 2016 10:44
27. 10. 2016 10:41
27. 10. 2016 10:46
27. 10. 2016 11:43
27. 10. 2016 19:10
27. 10. 2016 10:44
27. 10. 2016 11:21
27. 10. 2016 13:57
27. 10. 2016 22:57
27. 10. 2016 11:23
27. 10. 2016 12:10
27. 10. 2016 12:23
27. 10. 2016 13:09
27. 10. 2016 18:28
27. 10. 2016 12:24
27. 10. 2016 12:30
27. 10. 2016 12:49
27. 10. 2016 19:22
27. 10. 2016 12:57
27. 10. 2016 13:35
27. 10. 2016 13:09
27. 10. 2016 13:28
27. 10. 2016 13:29
27. 10. 2016 13:50
27. 10. 2016 14:05
27. 10. 2016 14:17
27. 10. 2016 14:44
27. 10. 2016 19:22
27. 10. 2016 14:55
27. 10. 2016 15:00
28. 10. 2016 09:56
28. 10. 2016 12:54
27. 10. 2016 15:05
27. 10. 2016 23:20
27. 10. 2016 16:48
27. 10. 2016 17:05
27. 10. 2016 17:56
27. 10. 2016 18:19
27. 10. 2016 18:51
27. 10. 2016 18:55
27. 10. 2016 20:17
27. 10. 2016 20:23
27. 10. 2016 21:56
27. 10. 2016 20:38
27. 10. 2016 21:12
27. 10. 2016 23:26
27. 10. 2016 22:39
27. 10. 2016 23:26
27. 10. 2016 23:27
27. 10. 2016 23:25
27. 10. 2016 23:36
29. 10. 2016 22:13
28. 10. 2016 00:00
28. 10. 2016 11:24
28. 10. 2016 13:02
29. 10. 2016 14:27
29. 10. 2016 19:10
29. 10. 2016 20:31
Avatar - chalan66
27. 10. 2016 07:32
HROZNÉ !!!
:no: 8-s Tak poviem vám, kto toto schválil bol riadny estét !! Viac to sprzdiť nemohol ! Tá nesúrodosť tvarov svetiel je priam katastrofálna ! Niekomu asi prekážalo že sa Octavia predáva ? Toto nahraje konkurencii a oni sa s toho budú tešiť najviac ! Dizajnér nech sa dá liečiť ! To už DACIA má krajšie svetlá !
Rozbalit vlákno
25
27. 10. 2016 08:27
Re: HROZNÉ !!!
:yes: :yes: Souhlas je to hnus. 8-s
Avatar - Barrichello
27. 10. 2016 08:29
Re: HROZNÉ !!!
Tak tak, jestli tohle daj i na Superb, tak konečná >:D
Avatar - Jaros71
27. 10. 2016 23:08
Re: HROZNÉ !!!
Vůbec se mi to nelíbí... :yes: 8-s
Bohužel se opět facelift Škodovce nepovedl..
OCTAVIA byla celkem pěkné auto....nyní vypadá děsně. :((
Očekávám , že tato hrůza bude ihned odstraněna s novou generací.
Někdy je méně více..
Interier je nyní lepší , tam problém nevidím a chválím.
Avatar - vabis
28. 10. 2016 09:45
Re: HROZNÉ !!!
8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
I Mercedes w212 predface, ktery to evokuje, opustil toto reseni jako slepou ulicku. Za me rozhodne: NE :no: I kdyz na Multiplu 1 generace to stale nema >:D
28. 10. 2016 09:47
Re: HROZNÉ !!!
Jaros71, presne ako píšeš. Tie línie svetiel - bez štipky estetického cítenia - sú základom pre rýchly facelift.
Avatar - kaa
28. 10. 2016 12:06
Re: HROZNÉ !!!
Jenom doufám, že je to facelft pro Čínu. :no:
Avatar - jimmbo205
27. 10. 2016 08:35
Re: HROZNÉ !!!
Octavie může vypadat sebehůř a bude se prodávat jak teplý housky...
Avatar - Barrichello
27. 10. 2016 08:37
Re: HROZNÉ !!!
protože fleet :-)

Nicméně nebýt dovozu stočených ojetin z ciziny, už asi 2 roky ze každej měsíc vyřadí z registru víc škodovek, než kolik jich firma y lidi koupí nových. Takže nárůst dělaj oljetiny z rajchu, itálie aspol. co maj 300 tis >:D
Avatar - jimmbo205
27. 10. 2016 08:44
Re: HROZNÉ !!!
že je to fleet, to nerozporuju... ovšem to je věc, která škodovku zas tak moc trápit nemusí...
27. 10. 2016 23:18
Re: HROZNÉ !!!
Opět ty kidy....
Avatar - 12Eagle
27. 10. 2016 08:51
Re: HROZNÉ !!!
...ale iba doma ;-\
Avatar - chalan66
27. 10. 2016 11:45
Re: HROZNÉ !!!
jimmbo205 - No to len pre to, že sú to obľúbené autá firiem, ktoré predajnosť držia hore a nezáleží im na vzhlade
28. 10. 2016 10:03
Re: HROZNÉ !!!
Je to fleet biznis. U nás jeden "učtovník" kvôli číslam predal všetky funkčné firemné autá a nahradil ich novými na operatívny lízing. A čuduj sa svete, jedna škodovečka zrazu zaparkovala u neho na dvore. ;-)
27. 10. 2016 09:11
Re: HROZNÉ !!!
Když si někdo koupil i O2 po FL, tak si koupí i tohle.
27. 10. 2016 13:49
Re: HROZNÉ !!!
no O2 Fl je sice na škodovku zvláštní, ale minimálně z dnešního pohledu to auto je opticky výrazně modernější než před FL. Je pravda že v době FL se mi to taky moc nelíbilo, ale dnes bych o O2 před FL verzi ani nezavadil. O2 před FL úplně splyne v davu. Koneckonců tento design po FL použil i mercedes na Cečku.
Avatar - SCHROJF
27. 10. 2016 15:31
Re: HROZNÉ !!!
Ano Mercedes to bol,ale v 2009 na modely E
[odkaz]
Avatar - white label
27. 10. 2016 15:51
Re: HROZNÉ !!!
Ale on v souvislosti s MB píše o O2 face, nikoli o O3 face.
Avatar - Kuban
31. 10. 2016 16:13
Re: HROZNÉ !!!
v čem je jako modernější? >:D Rád se nechám odbornými výroky poučit o tom, co je na ošklivosti a korejské lacinosti moderní !!!!!
27. 10. 2016 18:44
Re: HROZNÉ !!!
To máš naprostou pravdu, "korejský" facelift II. generace dopladl daleko, daleko hůře... :'-(
28. 10. 2016 11:15
Re: HROZNÉ !!!
Žeby to bola Simply Clever Economy stratégia?
- Pri poškodení vymeníš iba jedno z dvoch a nie celé? ;-)
Avatar - Kuban
31. 10. 2016 16:17
Re: HROZNÉ !!!
jasně, ale to že každé jednotlivé světlo bude stát koncového zákazníka to samé co za jedno světlo před faceliftem nikoho nesere..... Škodofku to pochopitelně nesere, ona ušetří, zákazník jí je u zadku..... ¨

Aspoň vím, že octavii zase nekoupím... Nestihnu došetřit než příjde tahle pohroma do salónů a na silnice!
27. 10. 2016 09:55
Re: HROZNÉ !!!
Co tam hulí za svinstvo nebo na čem ujíždění, každý facelift ochcávky dokáží zmrvit.
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:14
Re: HROZNÉ !!!
Facelit O1 byl povedený!
27. 10. 2016 15:17
Re: HROZNÉ !!!
no vylozene minimalisticky...
Avatar - Kuban
31. 10. 2016 16:19
Re: HROZNÉ !!!
minimalistický, ovšem odstraňoval to, co se lidem nelíbilo.... Teď je to přesně naopak.... Na lidi sereme, to co je na O3 pěkné to jim sebereme....

Logika?

Pak kdo nemá být Škoda hater...... ;-\
27. 10. 2016 07:37
Velebnosti, jdu blejt
Som zvedavy co povedia koncernisti, ktory kedysi nadavali na e-klassu s rovnakym predkom.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Uživatel_5340709
27. 10. 2016 07:41
Re: Velebnosti, jdu blejt
No právě kdyby tu změnu udělali po vzoru e-classe před FC [odkaz] , to znamená že vnitřní části menší a vnější část světla vytáhnout nahoru do kapoty, tak by to mohlo vypadat k světu. Takhle jen rozbili původní linky a celkové pojetí /i v zadu/ a vypadá to, že to spíš doje.......li. ;-\
Avatar - Hittman
27. 10. 2016 07:46
Re: Velebnosti, jdu blejt
Kurňa s tím citátem jsi mne předběhl )
27. 10. 2016 08:28
Re: Velebnosti, jdu blejt
Až na to, že e-klasa to měla úplně jinak. A ještě se sám usvědčíš odkazem. To seš fakt dobrej. >:D
28. 10. 2016 11:19
Re: Velebnosti, jdu blejt
Pretože už vypršala MB dizajnová ochrana, tak Škoda na to skočila ako kura na flus.
27. 10. 2016 07:39
ble
Tak tohle je opravdu humus.Nejošklivější facelift co ve Škodovce kdy předvedli.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
27. 10. 2016 23:10
Re: ble
Je to fakt hnusné... :-!
Avatar - Ada je zase tady
29. 10. 2016 10:36
Re: ble
Skoro jako světla Kodiakvu.
Avatar - _Karel_
27. 10. 2016 07:39
F.uck
off
Už se těším na Kabaňovy vzletné žvásty při představování.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - TeeJay
27. 10. 2016 07:45
Re: F.uck
To je teda humus >:D Kabaň jede na něčem mooooc dobrým :-!
Avatar - Ozzman
27. 10. 2016 07:46
Re: F.uck
Omlouvám se všem ošklivým Hondám >:-[] Tohle se moc nepovedlo
Avatar - Jopino
27. 10. 2016 13:03
Re: F.uck
tenhle facelift od Fordu je taky velice povedý ;-)

[odkaz]
Avatar - Floyd
27. 10. 2016 08:36
Re: F.uck
Letošní "Vánoce" budou dost smutné... Za mě :no: :no: :no:
Avatar - leone
27. 10. 2016 09:04
Re: F.uck
. ten "slovák" by měl okamžitě S K O N Č I T !!!!! :no:
27. 10. 2016 18:45
Re: F.uck
Vypada to tak, ze designersky potencial "mistra" Kabani se vytratil jak para nad hrncem - ze by permanetni predavkovani?

Uz Kodi je designove hodne spatne auto - jedna se v podstate o docela hezke kombi ktere ale bylo vertikalne preriznute a pridali mu cca. 15 cm navrch - viz. smesne umistene kliky dveri.

Pokud ale "mistr" Kabana skutecne udelal ty dvojite svetlomety, tak to je HUMUSARNA vsech HUMUSAREN. Uz i asijske klony vypadaji lepe.

Trochu mi to pripomina velmi nepovedeny Ford Scorpio s temi utaplimy mini svetlomety.
27. 10. 2016 18:46
Re: F.uck
No je fakt, že v souvislosti s tímto faceliftem řeči o "slovenském vandrákovi" vyjímečně nemohu kritizovat.... :-O :-O :-O
27. 10. 2016 07:41
Hnus
Je to samozrejme jen muj nazor, ale vsichni, kdo to zkusili to zahy opustili a tohle bylo pro octavii vazne zbytecne, zbytecny risk
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Machýrek
27. 10. 2016 07:43
Pecka
U me dobry. Skodovka dela svetovy auta. Designem v mainstreamu patri k tomu lepsimu.
Vytknul bych akorat obycejne a levne pusobici volant a celkove vnitrek by mohl byt lepsi. Ale kdyz se podivam treba na Opel, tak je to vlastne taky dobry. Z venku vez vyhrad. :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Wolfsteen
27. 10. 2016 07:51
Re: Pecka
škodovka dělá světový auta LOL. Pobavil jsem se jak dlouho ne >:D
Nudněji vypadající auta aby pohledal.
27. 10. 2016 07:52
Re: Pecka
Nuda? Podívej se na komentáře viz výše nebo ke Kodiaqu... Napiš cokoliv...ale ne nuda ;-)
Avatar - chalan66
27. 10. 2016 12:36
Re: Pecka
SUPERB a KODIAQ sa im podaril, to nikto nepopiera, len práve preto nerozumiem tomuto dizajnovému FO PA 8-s 8-s
Avatar - Machýrek
27. 10. 2016 08:54
Re: Pecka
Historie ukazuje, ze i nudna auta se mohou dobre prodavat ;-)
A ze se bavis, je preci lepsi, nez kdybys brecel ne?
27. 10. 2016 10:36
Re: Pecka
Zaplať bánbuh za ten koncernovej design. Korejci, japonci či v interiérech Ford je z mého pohledu neakceptovatelná a nesourodá směsice typu čim víc obkoučků tím lépe neboli milion a jedna křivka. Zvlášť v interiérech. I když v poslední době se trochu zklidnili.
Avatar - Wolfsteen
28. 10. 2016 06:55
Re: Pecka
Tak interiér škodovek to je naprostá katastrofa. U Kodiaku obzvlášť 8-s
28. 10. 2016 10:29
Re: Pecka
Věc ciste subjektivní. Mě se to libi. Jednoduché linky bez vystrelku a snahy vyplnit prostor. A hlavně přehledné.
27. 10. 2016 08:26
Re: Pecka
Tak takovej hnus bych od Kabaně fakt nečekal. To je tak designersky prázdný a nepovedený, že to snad ani nemůže být jeho práce. Přijde mi to jako výtvor rumunských designérů. 8-s 8-s
Avatar - Machýrek
27. 10. 2016 08:58
Re: Pecka
Ono je celkem fuk, jestli to delal slovak nebo rumun, dulezity je akorat vysledek.
Chapu, ze kazdymu se to asi libit nebude, ale ja nejsem kazdej ;-)
27. 10. 2016 09:00
Re: Pecka
Neřekl bych líbit. Pokud někdo nemá cit pro design, což není žádná ostuda, tak mu to holt nepřijde divný a tvarově ten bastl akceptuje.
Avatar - Machýrek
27. 10. 2016 09:10
Re: Pecka
Skvely. Kdyz o necem napisu, ze je to hnus a ze to asi delali rumuni, tak je to projev meho designerskeho citeni a vlastne tim jeste nijak neindikuji, jestli se mi to libi ci nelibi.
27. 10. 2016 09:29
Re: Pecka
Vidíš a mě právě Astra přijde uvnitř oproti OIII jiná liga:)

(v tom smyslu, že astra je lepší)
Avatar - Machýrek
27. 10. 2016 09:35
Re: Pecka
Ja vim. Nejsi nahodou Leos Mares? Ten taky, kdyz rekne vtip, tak ho pak zacne vysvetlovat ;-)
27. 10. 2016 12:25
Re: Pecka
To je vůůůůůl >:D >:D >:D
Avatar - Googlit
27. 10. 2016 13:07
Re: Pecka
No tak si dej do avataru detail masky se světlomety nové oktávky ne? >:D
Avatar - Machýrek
27. 10. 2016 14:13
Re: Pecka
Co je ti do toho, co mám v avataru? Dej si to tam sám.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2016 07:43
Apríl v říjnu
Jako vážně? Kde tu kdo říkal, jak to bude jiné než Eklasse a ono ne >:D No, kdo chce Oktávku, tak rychle pro ní, pak už bude jen tohle..... 8-s

P.s. Stejně mi to přijde nějaké divné a redakce nás tahá za nos, žejo? >:D Chybí mi odhalování po kouskách (nebo sem něco zaspal?) a oni nám to naservírují rovnou takto naplno >:-[] Že by to byl aprílový žert v říjnu? >:D

P.P.S Všimli jste si, že to vypadá nápadně podobně těmhle starým montážím z autobildu?
[odkaz] Tady něco smrdí :D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - TeeJay
27. 10. 2016 07:46
Re: Apríl v říjnu
Ale jo, je to jiné. Mnohem odpornější. Mnohem...
Avatar - wakantanka
27. 10. 2016 08:19
Re: Apríl v říjnu
Ja ti neviem, ale mne sa to páči takto na prvý pohľad. Octávka bude trošku vyčnievať z davu. Podľa mňa tento FL jej len prospel a predajom to neublíži.
27. 10. 2016 18:50
Re: Apríl v říjnu
Když jsem kdysi v Auto Bildu viděl tuto kresbu, tak jsme si říkal - ten grafik je ale hroznej patlal, takhle to přece být nemůže! :-O
27. 10. 2016 07:44
Objednávání do výroby
V těch týdnech to máte špatně:

Objednávat jde od příštího týdne tj 44KT/16.Výroba je od 6KT/17.
Scout od 17/17 a RS od 22KT/17.

Kde je el.ručka. :-( Když ji má Superb,Kodiaq,Leon a Golf.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ozzman
27. 10. 2016 07:46
Re: Objednávání do výroby
Hele pravdu, ty máš vždycky nejlepší info, je tohle fake, nebo tak opravdu vypadá?
27. 10. 2016 07:48
Re: Objednávání do výroby
Čekám až to bude na novinářském serveru a zatím tam nic není.Ale na AutoBildu to bylo první.To budou oficální fotky.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2016 07:49
Re: Objednávání do výroby
:'-( Jak jsem ukazoval výše, takový facelift už běhal netem v loni, proto mi to přijde hodně divné...
27. 10. 2016 07:52
Re: Objednávání do výroby
Vydrž.Většinou tiskovky posílají kolem 8 hodiny.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2016 07:56
Re: Objednávání do výroby
Držim, ale je to nervák >:-[]
27. 10. 2016 08:04
Re: Objednávání do výroby
Už je to na novinářském serveru.Jsou to oficiální fotky.
Avatar - Floyd
27. 10. 2016 08:38
Re: Objednávání do výroby
Tak to potěš koště. :no: :no: :no:
Avatar - Uživatel_5340709
27. 10. 2016 07:52
Re: Objednávání do výroby
To už ty předpovídací redendery byly často lepší. ;-)
Avatar - pumpkin
27. 10. 2016 09:09
Re: Objednávání do výroby
Už to mali hotové keď si pozreli rendery, ktoré sa šírili netom a povedali si "Hm, sakra, mohli sme to spraviť aj takto." :*)
Avatar - Hittman
27. 10. 2016 07:51
Re: Objednávání do výroby
Skoro mi to přijde jak u O2, mne se také exteriér líbil před faceliftem, interiér byl ale lepší po.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2016 07:54
Re: Objednávání do výroby
No, OII mi tak hrozná po fl nepřišla. A o tom interiéru bych diskutoval, přišlo mi, že po Fl začali trochu šetřit, nebylo to tak výrazný skok jako z O II do O III, ale něco tam bylo. Ale možná to byl jen můj dojem, co jsem tak srovnával dvě Elegance (fl a po fl).
27. 10. 2016 20:59
Re: Objednávání do výroby
Tam se to snad zhoršovalo postupně, s modelovými roky, ne v jednom skoku při faceliftu.
Avatar - Ondore
27. 10. 2016 11:40
Re: Objednávání do výroby
Pls nevieš, či sú nejaké zmeny v CNG? Zostáva v ponuke? Medzi vymenovanými motorizáciami som ho nezaregistroval.
28. 10. 2016 09:52
Re: Objednávání do výroby
CNG zůstává.Jak manuál,tak DSG.
27. 10. 2016 07:48
Tvl, to je průůůůůůser
Objektivně se na to nic jinýho říct nedá.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 07:49
Snad Rapid dopadne lépe
Znovu se potvrdilo, že Škodovka facelifty moc neumí. Dodá nějaké moderní křivky, ale jako celek to vždy funguje hůře, než původní design (možná u Octavie 1. generage OK). Faceliftované budou určitě i ceny, tak snad se ulakotili i na čalouněné výplně dveří. Třeba Leon je má od základní verze a u Octavie je nedostanete ani v modelu za milion.
Rozbalit vlákno
1
27. 10. 2016 23:03
Re: Snad Rapid dopadne lépe
Leon nemá výškově stavitelné uchycení bezpečnostních pásů ani ve verzi za "milion". ;-)
27. 10. 2016 07:49
fuj!!!
Že to dopadne zle, jsem tušil už dávno... Ale v hlouby duše jsem doufal...po všech těch kecech Kabaně...že to třeba opravdu nějak vychytají. No... Octavka teď vypadá jako na těch nejšpatnějších a nejnepovedenějších renderech a troufám si říct,že jí to hodně ublíží!!!
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 07:49
Kachna
Buď je to kachna a nebo se ve Škodárně zbláznili. Maska je prvotřídní hnůj.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dewill
27. 10. 2016 07:51
Zadek
Spíš než lamentování nad předkem, mne mrzí, že nedošlo k razantnějšímu zásahu v zadní části u liftbacku, postupem času se mi dost okoukal a přijde mi dost těžkopádný. Chtělo to něčím odlehčit a jen změna členění světel bez změny tvaru to neřeší.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:09
Re: Zadek
změna členění zadních světel zkazila zadek pomalu jak ten šílený předek. Nové tvarování autu absolutně nesedí...

... jako by ta světla křičela: Jsme faceliftovaná!
27. 10. 2016 07:54
Fotky špatně
Proč sem dali zúžené fotky? Auto vypadá vyšší a užší, nejvíc je to patrné na porovnávajících snímcích. Jinak mě to nijak neuchvátilo, ale ani mi to vyloženě nevadí.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
27. 10. 2016 07:55
Re: Fotky špatně
Nevadí, protože to nemáš doma >:-[] Ja ti nevim, ale jak teď Škodovka válela, Oktávka, Superb, tak tohle je trochu podpáskova, ale třeba si zvyknu >:D
27. 10. 2016 07:58
Re: Fotky špatně
Podpásovka je pro mě Kodiaq. Měl jsem to štěstí naživo v posledních dnech několikrát. 18" kola malá a zapadlá, karoserii chybí harmonie, očekávaná finta naživo, skrytá v oficiálních pics není žádná, hmotově je to nevyrovnané a nehezky obtloustlé.
Superb je pak dnes nejhezčí škodovkou. FL OIII mi opravdu nevadí.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2016 08:04
Re: Fotky špatně
Já jsem taky už měl tu čest a zezadu OK, z boku to šlo, a předek se mi moc nelíbil. Z dálky mi to nepřišlo nijak ošklivé, zapadlo to do provozu, ale je ta zapadlá kola jsou fail, navíc mi auto přijde tak nějak jako na chúdách >:D Když to srovnám s Tiguanem, tak se nechytá. Tahle Octa se mi ale fakt nelíbí a doufal jsem v trochu jinou masku, než Eklasse.
27. 10. 2016 08:35
Re: Fotky špatně
Jak čest? Vždyť už ty auta normálně jezdí. Cestou z Prahy jsem jich potkal asi 10 a jednu chvíli když jsem za jedním Kodiakem jel mě druhý dojel a předjel. Kam jsem kouknul všude samý Kodiak >:D Ale máš pravdu v tomu, že jsem na něm ještě neviděl pěkný kola. Všechno to vypadá úzký jako tramvaj. Na to je potřeba tak 19 palcový kola a hlavně trochu víc vylezlý z blatníků. Holt když nepřiplatíš budeš mít auto jak na chůdách :-)
Avatar - fOE
27. 10. 2016 07:56
No, mohlo to byt i horsi, ale...
Inu, je to lepsi nez jsem cekal (lepsi nez predni-znasilnena svetla kodiaqu), ale ze by to byl posun proti predFL? To si nemyslim. Octavia je to takove sterilni auto, na pohled nicim vycnivajici, nicim zajimave (coz je zaroven i jeji silna stranka), ale tady se to zjevne pokusil Kaban necim rozseknout/ozivit a ja nechapu, proc musi u faceliftu oktavie chodit, jako uz predtim, pro inspiraci k Mercedesu. A kdyz uz, tak proc se inspiruje zrovna tim co se mercedesu, a ted uz i oktavce, kdysi nepovedlo... :-O

PS: Taky se tesim na ty vzletne reci o kristalu, vanocech v rijnu, vylepseni dokonaleho, utoku na premii o tridu vys atd.
Rozbalit vlákno
10
27. 10. 2016 08:03
Re: No, mohlo to byt i horsi, ale...
Kecy designérů? Nefungují... Pakliže musíš něco vysvětlovat, tak znamená, že je v designu chyba.
Avatar - Floyd
27. 10. 2016 08:41
Re: No, mohlo to byt i horsi, ale...
Tak tuto větu by měli nechat vytesat do náhrobního kamene a postavit před Pentagon...
27. 10. 2016 15:11
Re: No, mohlo to byt i horsi, ale...
kecy fungujú, ale len keď sa dielo podarí, vtedy všetci radi počúvajú aké je to premakané a domyslené, ale když se nepovede, kecy protahujou ksychty
27. 10. 2016 15:17
Re: No, mohlo to byt i horsi, ale...
jestli necim Skodovka u vsech svych modelu nadprumerne vycniva, je to design. O3 je pekna, samo ne v zakladu na plechacich, Fabie je moc pekna, Superb tam neni o cem. A Kodiaq je svuj. Nemam strach. Mam pocit, ze Kaban byl i u FL O2 a to se take neukazalo jako vubec spatny tah. Z retrospektivniho pohledu o to vic.
27. 10. 2016 18:57
Re: No, mohlo to byt i horsi, ale...
Naopak, facelift Octavie II byl největší škodovácká designová tragedie od spojení s VW hned po Roomsteru! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Avatar - Floyd
28. 10. 2016 11:08
Re: No, mohlo to byt i horsi, ale...
Tak to podepisuji :yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
27. 10. 2016 08:40
Re: No, mohlo to byt i horsi, ale...
Rovnako neoceňujem tú inšpiráciu Éčkovm Mercedesom. Mohli sa poučiť, že toto nie je cesta, samotný Mercedes to fakticky uznal a týmto smerom nepokračoval v žiadnom modeli.
Na rozdiel od Teba som ale čakal, že to Kabaň zvládne lepšie, ako naznačovali montáže, ale toto sa podľa mňa hrubo nepodarilo. "Problém" Škodoviek jeho éry je v tom, že sú od začiatku dotiahnuté, dizajnovo celistvé a všetko ladí. Nemusí sa každému páčiť ten hranatý strohý štýl, ale skrátka celá karoséria sa niesla v jednotnom duchu a pasovalo to jedno k druhému. A teraz tu bola očividná snaha spraviť niečo inak, výrazne to zmeniť, čo mohlo skončiť iba zle alebo ešte horšie. Tento facelift je podľa mňa tá horšia možnosť. Predné svetlá sú disharminocké, neladia spolu, čo zvýrazňuje odlišný sklon spodnej linky. O nesúlade so zadnou časťou ani nehovorím.
Ako som čakal na facelift Superbu, že sa trochu zlepší ten slabší interiér, tak sa teraz obávam, že aj na ňom ten exteriér len dokatujú. 8-s
Avatar - fOE
27. 10. 2016 11:09
Re: No, mohlo to byt i horsi, ale...
Je to jak pises, clovek ma ted strach co udelaji s pridi superbu, ktera je ted jednoduse perfektni (zad bych si dovedl predstavit lehce jinak) a pokud budeme vychaze z poslednich dvou pocinu, kodiaqu a O3 FL, tak to opravdu nevidim ruzove. Naopak v interieru cekam u superbu zmeny minimalni. Takze presne naopak nez jak by to melo byt. Skoda.
Avatar - Verny_2013
27. 10. 2016 11:18
Re: No, mohlo to byt i horsi, ale...
Mě je nějaká inspirace čímkoliv v tomto případě meďourem úplně ukradená. Každá nová věc má svou inspiraci buď vědomou nebo podprahovou. Důležitý je výsledek. Ne že bych z něj byl odvázaný ale oproti různým vizualizacím dopadl ještě dost dobře. Mám na mysli ten předek auta. Aspoň teď dostala Octa nějaký náboj byť třeba kontroverzní. Víc jsem ale zklamaný z interiéru. V té dvoubarevné kombinaci a vrcholné výbavě a s novým infotainmentem vypadá sice docela dobře ale ve nižších výbavách + černý interiér to bude stále stejná šeď unylost a nuda. A přitom by stačilo tak málo oživit to nějakou plastovou lištou v barvě a klavírním laku nebo aspoň lemem, stálo by to pár halířů.
27. 10. 2016 21:17
Re: No, mohlo to byt i horsi, ale...
V jakých modelech v tom měl pokračovat? Ve starších sedanech Mercedes nejsem zrovna zběhlý, ale dělená světla mělo snad jen E (kromě první a teď tedy poslední generace), ne? Jinak ano, hranatá dělená světla se asi neosvědčila a ke kulatým se asi vrátit nechtěli, nicméně typická byla snad pro jediný model.
27. 10. 2016 07:57
A stačilo tak málo.
Napríklad sa inšpirovať aktuálnym Superbom... Nič viac... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
27. 10. 2016 08:03
Re: A stačilo tak málo.
Malej a velkej superb nám tu taky nemůže jezdit. :-)
27. 10. 2016 12:12
Re: A stačilo tak málo.
A prečo nie? U Audi to funguje a že by to nejak škodilo predajnosti, to vôbec. Naopak, ľudia si radi kúpia auto, ktoré sa podobá na luxusnejší vyššiu verziu.
Avatar - fOE
27. 10. 2016 08:04
Anketa
Autor je zvedavy jaky nazor u publika prevladne, ale jednoduchou anketu (ohodnotit znamkou, nebo Libi/Nelibi) pod clanek nepripne? Ale tak proc pak radeji necist 600 prispevku, je to sice delsi, ale za to horsi cestou. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
27. 10. 2016 08:07
Re: Anketa
Třeba to ještě změní, když se to nebude líbit >:-[]
Avatar - Jaros71
27. 10. 2016 23:15
Re: Anketa
Anketa je na novinky.cz , sekce auto....95 % lidí se toto NELÍBÍ !!!! 8-s
Škodovka se zbláznila.
Avatar - skejpa
27. 10. 2016 08:33
Re: Anketa
Oni totiž nechtěli, aby bylo jasně vidět, ze 98% lidem se to nelíbí >:D To prostě nechtěli...
Avatar - Floyd
27. 10. 2016 08:42
Re: Anketa
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
27. 10. 2016 08:15
Byla hnusná..
a teď tomu dává třešničku......
Octavie vždy patřila mezi nejškaredší zástupce nižší střední (byť největší...ale to si rovnou můžu pořídit transit, aspoň tak to na mě vevnitř působilo)

A teď toto.....odborník žasne laik se diví.....
Rozbalit vlákno
13
27. 10. 2016 08:23
Re: Byla hnusná..
To je hodně ustřelené, OI je dodnes pohledné auto, OII nic neztratila na příjemném vzezření a OIII před FL naopak patří mezi nejpohlednější, byť nijak extra zajímavé vozy třídy...a to nejsem škodovkář.
Avatar - Barrichello
27. 10. 2016 08:34
Re: Byla hnusná..
O1 mohla být designově ok (i když to byla šedá nuda), ale prostorem na zadních sedadlech a bubnama vzadu se zařadila fakt mezi špičku >:D >:D O2 působí jak obtloustlá bachyně >:D
27. 10. 2016 08:39
Re: Byla hnusná..
Bubny vzadu mají velkou výhodu, že jsou spolehlivější a víc bezúdržbový. Fakt že kotouče líp brzdí zřídka kdy a zřídka kdo využije. Přeci jen to není sportovní náčiní, takže bubny na Oktávce bohatě stačí. Já měl dřív bubny a teď mám kotouče. Rozdíl v brzdným účinku nepozoruju. Ovšem ruční brzda fungovala s bubnama spolehlivěji.
Avatar - Barrichello
27. 10. 2016 08:42
Re: Byla hnusná..
Bubny se tam dávaly jen proto, aby se ušetřilo.
27. 10. 2016 12:26
Re: Byla hnusná..
Řekl bych že v době vzniku toho auta Octavia I to bylo běžné řešení nejen u škodovky. To auto vznikalo někdy v letech 1993-1994.
27. 10. 2016 09:06
Re: Byla hnusná..
Bubny byly ve všech verzích? Jakou mají vliv na nadčasovost a pohlednost karoserie?
Avatar - Barrichello
27. 10. 2016 09:09
Re: Byla hnusná..
na karoserii žádnou, na nadčasovost auta podstatnou, někdy v roce 2000 už neměly bubny ani ameriky v US verzi v základní výbavě, kde krom klimy, ABS a těch zadních kotoučů nic nebylo >:D >:D >:D
27. 10. 2016 09:30
Re: Byla hnusná..
Někdy v roce 2000...pěkný >:-[]
Avatar - twistedTSD
27. 10. 2016 09:32
Re: Byla hnusná..
Octavia se v 'murice neprodávala, takže tvůj příspěvek je irelevantní jako vždy.
Avatar - Barrichello
27. 10. 2016 09:50
Re: Byla hnusná..
Pak to nemůžu být nadčasový auto, kdy je to ošizená jebka s výbavou co měly auta před 40 lety, kam se do zádu vešla Atka Janoušková a Krytinář, ostatní chytala křeč do nohou. Hlavně že to mělo mega kufr >:D
Avatar - Covenant
27. 10. 2016 14:04
Re: Byla hnusná..
Octavka I.....měla v roce 2000 taky kotouče, záleží jaká motorizace...jsi zase mimo ty Ameriko. :-!
Avatar - Barrichello
27. 10. 2016 14:58
Re: Byla hnusná..
Základní rozhodně ne >:D
27. 10. 2016 08:59
Re: Byla hnusná..
Samozřejmě, že je to nadnesené....ale po zkušenostech s O3 z pred minulych vanoc...fuj...za ten velký kufr by mě to nikdy nestálo.
Design je sice subjektivní....ale opravdu nevím co na tom autě je pěkného....ani exterier..ani interier...a tim jak je vevnitř sice spoustu místa...ale vše je na pohled tenké a tvrdé (dveře...atd.) rovné a hranaté....tak opravdu to na mě působilo jako dodávka.

Nic méně byla to soc verze.....

A jen k předešlým verzím:
O1 v zadu tak málo místa, že se tam regulérně nedalo sedět = méně místa nežli felicie/fabie(hlavně že má mega kufr )
O2 - ve předu malé úzké sedačky a auto tvrdé a diesl neskutečně hlučný (jízda do švýcarska a zpět)

Bohužel to jsou vlastní zkušenosti...
Avatar - Eddy82
27. 10. 2016 08:19
Škoda
ukážka ako sa dá doslova "skurviť" pekné auto :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wakantanka
27. 10. 2016 08:24
FL
Pôjdem proti prúdu, ale mne sa to páči. Páči sa mi to z toho pohľadu, že už z veľkej diaľky bude jasne odlíšiteľná od Rapida, FL ju nepriblížil ani Superbu ani Kodiaqu. Octa má byť svojbytný model a teraz tomu tak je. Kuvici ktorí predpokladajú pokles predajov sa ešte budú čudovať a to hovorím ako nefanda koncernu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - chalan66
27. 10. 2016 12:56
Re: FL
Odlíšiť sa je jedna vec, skurviť dizajn druhá
Avatar - wakantanka
27. 10. 2016 20:48
Re: FL
náhodou, konečne je zo šedej nenápadnej myšky niečo zaujímavejšie ako krabica od topánok >:D
27. 10. 2016 08:28
:-)
Za mne facelift palec nahoru. Celkem se mi to libi, o to vice jsem ocekaval protahle zadni svitilny ala BMW a nic - coz je skoda.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - chalan66
30. 10. 2016 00:30
Re: :-)
Prepáč, ale je zrejme že niektorý ľudia nemajú estetické cítenie a to nie je hendikep, ale proste danosť osobnosti ! Žial ak sa tebe a iným toto páči, tak patríš k tej skupine , ktorá nemá estetické cítenie. Neber to osobne a nie je to útok na toju osobu, ale ak niečo nemá tvari čo ladia, je to nepodarok a ak sa to niekomu páči tak nemá estetické cítenie . To som nepovedal ja , ale o je vedecky dokázané !!
27. 10. 2016 08:29
A samozrejme ocekavam ...
...x clanku na tema predni svitilny (jak sviti? jak to funguje? co rikaji lidi? etc.)
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 08:32
V jednoduchosti je síla
Nelíbí se mi. Křivky už nejsou jednoduché... nectí křivky zbytku auta. A na výrobu to možná taky nebude jednoduché... Vůbec netuším jak si rozdělí funkce obě pulky
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
27. 10. 2016 08:42
Re: V jednoduchosti je síla
"nectí křivky zbytku auta" Áno, to je výstižné.
Avatar - boost.
27. 10. 2016 09:22
Re: V jednoduchosti je síla
. Jakkoli změnili přední světla, tak zadek a interiér nechali ležet ladem, což mi "vadí" že všeho nejvíc.
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:07
Re: V jednoduchosti je síla
podle mě tedy dokurvili i zadek tím byť velice mírným faceliftem zadních světel, který má být jakože osvěžující, ale je akorát tak nesedící s charakterem zbytku auta... A navíc teď připomíná ultralowcostový Rapid...

Toto kupodivu až tak neplatí pro Combi, kde se mi ta faceliftovaná verze docela líbí...
Avatar - skejpa
27. 10. 2016 08:40
Umí to někdo hůř ?
Je asi zbytečné rozebírat tu, komu se to líbí a komu ne. Je prakticky jasné, že toto není pěkné auto, je to paskvil a to od koncernu nikdo nečekal - vždyť doteď faceliftovali vždy jen mírně. Proč taky dělat radikální řezy, když se auto dobře prodává a nemá problémy. Tady se ale někdo hodně sekl. Buď se chtěl pan Kabaň zapsat jako ten, co vybočil z řady nebo nevím. Inu zapsal se a špatná reklama taky reklama.

Ten předek - kromě nevkusných světel (proboha to se z Mercedesu nikdo nepoučil?) to dodělává i ta přerušená mřížka před chladičem. Celé auto ztratilo i ten zbytek lehkosti a to nejen zepředu.

Jediné co se jim povedlo je odlišit se od Rapidu. Ale opravdu to za to stálo ? :no:

EDIT: tak jsem kouknul ještě na foto hnědé verze a kombi a tam to nevypadá tak špatně, tak třeba bude záležet na barvě, kolech a karoserii.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 08:41
Základní motor?
Pokud chápu správně, motor 1.2 TSI 63 kW bude nahrazen motorem 1.0 TSI asi stejného výkonu. Už se těším na test tohoto motoru (a v diskusích zase bude inteligentních příspěvků).
Rozbalit vlákno
1
27. 10. 2016 22:02
Re: Základní motor?
Mohli by tam dát 70 kW verzi (tu už na trhu mají). Ostatně druhá motorizace posílila už dvakrát.
27. 10. 2016 08:43
u mě dobrý
nemám rád koncern, ale tady mi připadá že se udála změna k lepšímu, octavia bude prostě jiná, myslím že bude krásně poznat když pojede v noci a já nyní konečně rozeznám rapida od octávieu mě dobrý
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 08:46
Levorg
Zadní světla mi až moc napadne připomínají Subaru Levorg
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 08:54
Ok
Za mna OK, nemozem povedat, ze sa mi vyslovene paci ale ani sa mi nehnusi ten predok je taky agresivnejsi, s FULL LED vyzera dobre ale chcel by som vidiet zaklad s obycajnymi svetlami.....neviem preco ale ta oblast okolo zadnej RZ mi pripada u vsetkych novych skodoviek ako naburana...tohto by sa Kaban mohol zbavit...interier OK....budiky ala Sup..atd....pri tych vsetkych "zarucenych" info ake to bude hrozne tak celkom v pohode
Rozbalit vlákno
2
27. 10. 2016 09:07
Re: Ok
Skoda nezmeneneho zadku a nic noveho v interieru krom vetsiho displeye
27. 10. 2016 09:46
Re: Ok
akože nevieš prečo, veď preto, lebo to vyzerá ako nabúrané, vždy to tak vyzeralo. To sa stáva, keď niekto dostane ideu, na monitore to vyzerá slušne, a naživo je to prúser, ktorý sa už nedá zmeniť, lebo všetko je v takom vysokom štádiu, že náprava by stála melóny.
27. 10. 2016 08:55
Ohlasy na Novinkách
Rozbalit vlákno
0
Avatar - leone
27. 10. 2016 09:01
ta nejhorší !
Ze všech návrhů či studií, rozhodně TA NEJHORŠÍ VARIANTA !! :no: takhle zkazit asi to nejhezčí, co na tom autě bylo, je opravdu velké "umění",,, jste spokojeni "soudruzi z VW" ?? . pánové z Nošovic se dnes smíchy asi potrhají,....teda pokud to foto není aprílem v říjnu, ale obávám se, že NE !
Rozbalit vlákno
1
Avatar - AntonioKekelli
27. 10. 2016 10:40
Re: ta nejhorší !
Také souhlasím, přední světla a jejich zasazení byla na Octavii III opravdu pěkná, tohle vypadá velice špatně.
27. 10. 2016 09:07
Není to úplně
přirozeně líbivé, ale se závěry bych počkal. Tyto odvážné změny si musí trochu lidově řečeno sednout. Nová X5 mi například z počátku připadala opravdu hrozná, ale dnes už ji považuji za vyloženě hezkého pokračovatele. Doporučuju trochu klidnit emoce.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - simon_sez
27. 10. 2016 10:45
Re: Není to úplně
presne tak, je to netypicke riesenie, tak tazko cakat, ze pri prvom zhliadnuti budeme z neho vsetci paf. Treba vidiet nazivo a dat tomu chvilku cas.

co sa tyka tej X5, tak mna nepresvedcila, stale povazujem za najkrajsiu 2hu verziu.
27. 10. 2016 09:08
Kde je tady
blijící smajlík? :no: Nejsem fanoušek škodovky, ale Octavia III se mi fakl líbila, ale tohle je něco strašného.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
27. 10. 2016 09:13
Dobré,
docela se povedlo překonat určitou jednoduchost a fádnost předních světlometů současné generace.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 09:20
Nesoulad
Mě to nepřijde samo o sobě zase tak špatné, je to pravda dost odvážný čumák, ale v jádru ne úplně nehezký. Jako pěst na oko to ale působí v kombinaci s tím ultra konzervativním zbytkem vozu, takovýto čumák by se hodil k celkové odvážnějším tvarům.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 09:25
Bravo VW Group!!!
Tomu se říká "another piece of German engineering".
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 09:28
Hnus
Tak to je hnus... 8-s A celý facelift spočívá ve zošklivení předních světel.. To se vážně nepovedlo. :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
27. 10. 2016 23:18
Re: Hnus
Největší omyl v historii Škody? Zřejmě ano ! 8-s
Avatar - Katikakus
27. 10. 2016 09:28
Historie se opakuje...
Pote, co celkem pohlednou OII zk*rvili faceliftem, byla OIII celkem prijemnym prekvapenim. A ted opet facelift a takovyto hnus. :no: 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
27. 10. 2016 09:29
Porovnanie
Tu je malé porovnanie z Facebooku (emotikony sú tam kvôli hlasovaniu že čo je lepšie).
Fotka faceliftu je zjavne trochu roztiahnutá, no zámer je jednoznačný - opticky rozšíriť celú masku, čo sa nepochybne podarilo. Otázne je, za akú cenu a akým spôsobom. Ten vôbec nekorešponduje s doterajšou Kabaňovou predstavou, akú ukázal pri koncepte Vision C, teda že gril bude so svetlami prepojený úzkou líniou v hornej časti (to je inak súčasný trend viacerých značiek (viď BMW, Mazda, Hyundai...). Navyše je už doba, kedy nie je problém vyrobiť úzke svetlá. do ktorých sa dajú pekne umiestniť LED-ky. No tu zjavne taký nápad neprešiel.

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 09:30
Darek pro Vosickyho
Tak hur uz umi auto domrvit je SsangYong. Octavia III byla prvni Skodovka, ktera se mi libila a pak prisel nadherny Superb. I ten Kodiaq ujde, ale tohle je fakt designovy paskvil. To bude mit nova i30 pomerne jednoducjy start >:D
Rozbalit vlákno
2
27. 10. 2016 09:59
Re: Darek pro Vosickyho
Právě naopak kolego, právě naopak. Předfaceliftová byla nudná a jednoduchá až moc, teď to vypadá aspoň trochu k světu. Zajímavé, moderní, nezaměnitelné. I zadek se zlepšil, zmizel obloukový prolis nárazníkem od světla ke světlu, teď to vypadá líp.

Zato nová i30, to je veledílo. Jako když vezmete všechny podobně velké hatchbacky za posledních 15 let, zprůměrujete je (vnějším designem) a ještě pro jistotu trošku zkorejštíte.

Toto není dárek pro Vošickýho, zatímco Octavia změnu potřebovala, tak Vošický byl novou i30kou ze soutěže odhlášen.
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:34
Re: Darek pro Vosickyho
S i30 souhlas, s O3 velký nesouhlas. Facelift to chtělo, ne že ne, ale úplně jinak....
Avatar - nalimer
27. 10. 2016 09:35
FL proste nevie
Octavia 2 po FL je najžiadanejšie auto z Octávií. Nie kvôli jej dizajnu a la Korea. Len z technického hľadiska. Paradoxne aj z lepšieho, ako terajšia generácia.
Tento facelift je krok späť a pán Kabáň to dal do neestetickej formy, ako sa len mohlo dať.
Denné LED svetlá sú delené, absolútne zbytočne oddelené denné svetlomety, nepraktická lišta v nárazníku. Sterilný dizajn bez kúsku emócie.
Zadné svetlá sú vylepšené len o kúsok.
Našťastie, FL pre Rapid nebude 4 reflektorový. Rozhodne však je asi na mieste zameniť šéfdizajnéra.
Aj núteným PR cez auto.cz a aj neestetickými vozidlami od tohto výrobcu ho budem pri kúpe nových áut obchádzať. Octávia ako taká bola posledným modelom, ktorý sa mi ako tak páčil.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:04
Re: FL proste nevie
pofaceliftovou O2 jsem měl a žádný technický zázrak to tedy nebyl...
27. 10. 2016 09:39
tak uz
kopnete do pr*dele toho prihratyho slovaka. vzdyt je to hnus cim dal tim vetsi
Rozbalit vlákno
14
27. 10. 2016 09:43
Re: tak uz
Nepovídejte, současný Superb je taky hnusný!?
Avatar - Twingo
27. 10. 2016 09:52
Re: tak uz
Pan Kabaň umí Design kdyby ne tak nebude sbírat jednu designovou cenu za druhou. A navíc navrhl i Bugatti Veyron!

PS: holden_holden určitě rozumí designu víc než ty.
Avatar - Barrichello
27. 10. 2016 09:57
Re: tak uz
Jasně, Veyron, to je desginová špička a na okruhu ho porazí Camaro za 1,5 mega >:D >:D >:D
Kdepak udělali soudruzi z VW chybu
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 10. 2016 14:04
Re: tak uz
Pane bože, odkud tu svou argumentaci taháš? 8-s Camaro stojí 1,5 mega a přitom se do něj nevejde ani třetina toho,co do Dacie za 300 tisíc... To jsou ale idioti v tom Chevroletu,co? A teď ty dva smajliky >:D >:D abych byl jako baryk úplně.
Avatar - Barrichello
27. 10. 2016 15:01
Re: tak uz
Dacie není dvou místné kupé/supersport, Camaro a Veyron jo, stejně jako Porsche 911 a další....
Více viz [odkaz]
27. 10. 2016 15:08
Re: tak uz
myslim, ze lidi, kteri by Camaro, Corvette apod. oproti Veyronu nepovazovali za plecku krome tebe moc nebude. A neni to jen o cene. Veyron je vykladni skrin soucasneho automobilismu. To, ze je velky a tezky tomu neodporuje. To auto nema byt vsude a za vsech okolnosti nejrychlejsi. Ma byt a je nejdokonalejsi a to je.
Avatar - Barrichello
27. 10. 2016 15:46
Re: tak uz
Za ty prachy co stál vývoj toho umí dost málo, ano je už to starší projekt ale i tak :-) A TOP verze Corvetty je ještě rychlejší jak to Camaro
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 10. 2016 15:52
Re: tak uz
Oukej, budu tedy argumentovat jako baryk jenom ve světě dvoumístných věcí...

Miata natáhne střechu 2x rychleji, než otevřené Camaro a je o polovinu levnější = Chevrolet je plečka

Camaro SS je na okruhu pomalejší, než Audi TT 2.0 TFSI s 200 koni = Camaro je děsivě pomalá plečka, když na to psotřebuje koní 400

Když zůstanu u TT, vypadá za stejnou cenu vevnitř o 200% kvalitněji = Camaro je nekvalitní plečka z recyklovaných plastů

bla, bla, bla... přesně takhle argumentuješ...
:-!
Avatar - Barrichello
28. 10. 2016 00:11
Re: tak uz
Bavíme se o čase na okruhu, ne jak co vypadá a jak co netáhne střechu, notabane když je řeč o kupé, hahaha

A tady zůstává faktem, že auto za 1,5 mega s kompresorovou V8 porazí auta co stojí 3-více x tolik a to amerika neumí přitom zatáčet a brzdit. Sranda že >:D
Avatar - white label
27. 10. 2016 15:58
Re: tak uz
Taky proto bych se ptal spíš na to, kde udělali chybu Barykovi rodiče... :*) >:-[]
27. 10. 2016 19:20
Re: tak uz
>:D >:D >:D :yes: Ale jeho rodiče se přece před r. 1989 měli daleko, nesrovnatelně lépe, než dnešní generace, to nevíš, opakoval to tady asi jen tak 10x... >:-[] >:-[] >:-[]
27. 10. 2016 22:15
Re: tak uz
Nebyl náhodou šéfdesignérem u Veyronu Warkuß?
27. 10. 2016 09:41
remízka
dušoval som sa, že taký výrazný fejslift nedajú, že na to nie je dôvod. Dali. Ok, prehrávam 1:0. Nezvládli to. Vyrovnané. Delené svetlá nie sú problém, ale je to háklivé na vyváženie rozmerov a tvarov. Nevyvážili. Ako to prešlo cez kabaňa? Posledné modely boli práve dizajnovo vyvážené. Možno bude naživo lepšie. Uvidíme.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 09:48
Tak Kabaň
šel vožralej po parkovišti, viděl minulou E-Klasse před faceliftem, doma vzal do pracek tužku a pěkně to nasmolil. Neštěstí je hotový. Čtvervokej kufrovej Golf.
To je zlý.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Twingo
27. 10. 2016 09:50
Skvěle!
Mi se Octavia po faceliftu líbí je odvážnější sice emocí moc nemá ale jinak to je pecka. Konečně dostala Škodovka odvahu. Nápad oddělených světlometů sice není nový ale mi se auta s těmito světly vždy líbila ať už M-B E, Citroeny nebo Nissan Juke ale z těchto zmíněných mi Škoda (alespoň na fotkách) připadá nejošklivější, doufám e to bude případ jako nové Mercedesy které se mi na fotkách nelíbí a připadají mi stejné ale na živo jsou pěkné, tak snad. ale na škodovku je to pecka.

PS: Vypadá to že Škoda bude jedno z těch auto které dělí lidi na dva tábory, jedněm se líbí, druzí ji nesnáší.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
27. 10. 2016 09:51
Deja vu
Jsem toho názoru, že příliš velké změny v původním návrhu ve většině případů designu uškodí a u kvalitního a čistého designu bývají radikální facelifty kontraproduktivní, A můj názor se nemění ani teď. Přijde mi, že světlomety k tak konzervativnímu autu neladí a neladí ani jednotlivé části k sobě.

Vůbec netuším, z jakého důvodu se k tomuto kroku odhodlali. Design O3 jsem s přibývajícími léty začal více a více oceňovat, je to klasická konzervativní Škodovka jak má být, proti které prakticky nelze říct půl slova. Prodeje taky výborné, tak...proč?

Nu což, časem si asi zvyknu. Ale směrování designu Škody mě začíná naplňovat obavami.
Rozbalit vlákno
1
27. 10. 2016 13:05
Re: Deja vu
Souhlasím. Škodovka asi potřebuje uvolnit výrobní kapacity pro Superb, jinak si tenhle designový úlet nedokáži vysvětlit. Ale mně už se nelíbí ani Kodiaq, víc k tomu nemám co dodat. Superb je opravdu jediná Škodovku, která se, podle mého názoru, povedla.
27. 10. 2016 09:55
"Krása"
Tak na Mercedes to bolo pekné. Mne sa to páči aj po rokoch, ale na Oktavke je to fakt divné. Jedine, že by to plánovali predávať len v Číne, tam sú na takéto "dizajnové skvosty" celí hrrr. Ešte by to chcelo tie elipsové zadné svetlá z Bentley a soška Spirit of Ecstasy na kapotu.
Rozbalit vlákno
2
27. 10. 2016 10:09
Re: "Krása"
To ale není vůbec špatnej nápad dát na kapotu L&K sošku - ale tu škodováckou prostřelenou slepici >:D Jenom by to s tím vytrčeným šípem asi byla lahůdka pro chodce...

Dělám si srandu samozřejmě, já si myslím, že je to lepší, než před faceliftem.
27. 10. 2016 22:34
Re: "Krása"
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
27. 10. 2016 09:57
fotomontaze
Vzdyt to vypada, jako ty, udajne nepresne, fotomontaze, nad kterymy se tu uz radnou dobu zvraci. Nalepit prouzek svetel vedle masky nemusi byt tal spatny napad, ostatne neco takoveho jsem kdysi taky udelal pri fotomontazi faceliftovaneho yetiho, ale proc ta svetla vubec nenavazuji? Hlavni (vnejsi) svetla proste pusobi vuci tem vedle masky krive. Jejich spodni hrana je v uplne blbem uhlu. Chapu, ze se jim nechtelo upravovat blatnik, takze jejich vnejsi strany musi mit stejny tvar, jako svetla pred fl., ale potom to holt talhle dopada. Kdo setri, ma za tri...
Rozbalit vlákno
1
27. 10. 2016 10:21
Re: fotomontaze
presne, v prvom momente som čítal článok s tým, že to ešte nie je ofiko, len klikavý hedlajn, že je to stále len nejaký dizajnér xamimami. Nechcel som veriť, že je to reál.
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 09:58
opravdu není prvního dubna?
Takže nakonec je to ta nejodpornější varianta ze všech předchozích vizualizací.... I ne moc povedený Facelift O2 je proti tomu docela pěkný. Tohle je odporné i v rámci čínských, mongolských, severokorejských a já nevím jakých dalších výrobců....
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 10:00
Když vám spadne kámen ze srdce
Objednával jsem minulý týden verzi před FL (tento týden už to začne být problém, konfigurátor se bude měnit na FL verzi). Váhal jsem, jestli nepočkat na FL. Když ale vidím ty fotky, tak jsem si srdečně pogratuloval. Ale neviděl bych to zase tak černě - naživo to možná (doufám) bude lepší.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:12
Re: Když vám spadne kámen ze srdce
Gratuluji! Lepší to nebude...
27. 10. 2016 10:02
Předmět
Působivé! :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Twingo
27. 10. 2016 10:05
Soud
Většina tu Octavii soudí jak je šeredná a jak Kabaň neumí navrhovat. Ale viděl ji někdo na živo? Ne! Tak nedělejte ukvapené názory. A dejte změně šanci.
Pomalu ta začínám vidět že podstatná část Čechů je zapšklá a znuděná životem a cokoliv co se jen trochu liší od nudných koncernových masovek je špatné.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:13
Re: Soud
Ano, zatím jsem se Kabaně zastával v každé diskusi, protože on opravdu umí. Tím spíše je toto naprosto nepochopitelné....
Avatar - chalan66
27. 10. 2016 15:32
Re: Soud
Kresba a fotky nových modelov značiek, pôsobia vždy famózne a sú krásne, ale v reály je to omnoho horšie a fádnejšie ! Tak že ak toto čudo teraz pôsobí odpudzujúco , tak pri živom strete s ňou zatváram oči !!
Avatar - Plautus
27. 10. 2016 10:09
"Ľadvinky"
Tak to je gól!...do vlastnej brány.
Maska nejako "ľadvinkovatie", takže nie je divu, že "bavorákom" sa to pozdáva :*)
Najväčšie nedostatky dizajnu zostali zachované a pokazilo sa to, čo naprávať treba nebolo. Ak bolo potrebné zapracovať na svetlách, tak na tých v zadných partiách, skôr by som tam očakával priblíženie sa Superbu a Kodiaqu, a tým by sa odstránili aj mnohými kritizované trojuholníky na veku batožinového priestoru. Sú fakt hnusné! Predné svetlomety stačilo priostriť, pozmeniť ich grafiku.
Ale terakotovej armáde sa to páčiť bude (chce to len viac chrómu >:-[] ) a fleet bude tiež naďalej spokojný...
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 10:16
Slováci na své diskuzi
Díval jsem se na Cas.autobild.sk a tam je pěkně nablito. Vůbec si těch Škodovek neváží.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 10:23
Nový šéfdesigner???
Zdá se mi, že pan Kabaň dosáhl ve Škodovce svého vrcholu už u Superbu. Takže možná nazrál čas na změnu designového jazyka Škody a nejlépe i s novým šéfem designu.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 10:23
Skoro, ale vedle.
Prima, vnitřní světla přelepím fólií a mám z toho moderní reminiscenci na předface AR166.
Jinak všechno špatně, z jednoho z nejhezčích zástupců nižší střední se alespoň zpředu stala docela slušná vošklivka.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Twingo
27. 10. 2016 10:27
Re: Skoro, ale vedle.
ha ha ha velmi humorné (Odan)
Avatar - Londonbridge
27. 10. 2016 10:30
Re: Mozna sila zvyku...?
Na prvy pohlad divne... Mozno si na to treba zvyknut a o to krajsia bude nova generacia...
Predosle E pred FL malo tiez nieco podobne... Ludia aspon hned uvidia ze Pepa ma tu novsiu Oktavku po FL aspon podla predku... >:D
Avatar - Skipper
27. 10. 2016 10:30
Tak tohle se nepovedlo
Toto myslí vážně? Já nevím, ale cílem faceliftů bývá model omladit a ne udělat z něj obludnost! Octavia se asi prodávala až moc dobře. Bohužel se tady opakuje stejný příběh jako s O II
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 10:30
Rozpaky
Poté co se začalo zdát, že se světla rozdělí vertikálně, podobně jako u Kodiagu, je to trošku překvapení. Nadruhou stranu čím víc na to koukám, tím víc mám pocit, že to je sice dost riskantní a nestandardní změna, ale mohlo by to právě díky tomu dobře fungovat. Na prezentačních fotkách (mmj. pěkná kola) má až aristokratický výraz. Proti tomu jsou vlastně zadní partie zklamáním.

Uvidíme naživo. Zatím jsem na rozpacích, byť rozhodně chválím, že jdou cestou originality. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Twingo
27. 10. 2016 10:33
Češi
Proč je Octavia v česku tak oblíbená? protože je nudná! Vše co dělá, dělá docela dobře a designově je taky nudná, minimalistické křivky které mají za úkol zalíbit se co nejvíce libém ale odvaha nebo kreativita, žádá.
A tenhle recept docela funguje, ale když přijde něco jiného, něco odvážnějšího tak se to právě té většině nudných lidí (kterých je bohužel dost) kteří chtějí nudný design se to nebude líbit.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:35
Re: Češi
vkusné neznamená nudné, nevkusné neznamená kreativní ;-)
Avatar - Twingo
27. 10. 2016 10:40
Re: Češi
ne to ne, znamená to to že Škodovka konečně udělala něco trochu odvážného a většině lidí se to stejně nelíbí.
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:48
Re: Češi
tak odvážné to je, o tom žádná. Akorát je to odvážné poněkud ujetým způsobem a především je to mimořádně nehezké (je to takový ten korejskojaponský patlací styl designu - tu plácneme toto, tam plácneme tamto, jenom abychom se odlišili). Mimochodem Škoda má být v rámci koncernu konzervativní značka v lowcostovém segmentu...
27. 10. 2016 10:38
Re: Češi
Já nechci nudnej design, já chci auto, který nevypadá, jako bych si ho v garáži nakreslil a poskládal sám.
Avatar - twistedTSD
27. 10. 2016 10:42
Re: Češi
Prostě se smiř s tím, že ne každý má stejný vkus jako ty.
Avatar - Dinar
27. 10. 2016 10:34
Hm,
bylo by zajímavé se dozvědět důvod, proč šel facelift přední části octavie právě cestou dělených světlometů. Obvykle znamená facelift roubování designových markant následující generace na generaci stávající, aby se zákazníci tak nějak předpřipravili. Má to znamenat, že octavia 4 bude mít předek v tomto stylu? Jestli ano, pak to nebude právě šťastný tah, oni (třeba na diskusích acz) sice všichni volají po originalitě, ale vlastně chtějí pořád to samé, viz. třídní konkurence. Trh Kabaňovu "extravaganci" nejspíš také neocení.

Každopádně, uvidíme jak bude facelift Octavie 3 působit naživo, z fotek nijak odvázaný nejsem, ale čistě kvůli tomu předku, zadek naopak vyladili, zdá se, že došlo i ke zvětšení rozchodu zadních kol, ještě otázka co v kabině, jestli ve dveřích zůstal papundekl nebo zvítězila alespoň koženka.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:37
Re: Hm,
k žádném zvětšení rozchodu jakýchkoliv kol určitě nedošlo, jen při focení používají podložky pod koly, aby auto vypadalo prezentovatelně a ne jako v realitě....
Avatar - Dinar
27. 10. 2016 11:02
Re: Hm,
To by bylo asi zbytečně komplikované, tohle je render, pokud ke zvětšení rozchodu nedošlo, nebo O3 facelift nepoužije kola s menším ET, pak stačí grafikovi kola z blatníků kousek povytáhnout, jestli je tedy motivace taková, jakou předpokládáš.
Avatar - pumpkin
27. 10. 2016 10:39
Re: Hm,
Budúce škodovky budú mať zrejme obrovský gril a malé svetlá. Toto je možná cesta, ako sa k tomu dopracovať. Tie menšie svetlá ho len pomohli opticky zväčšiť, nemusí to byť zákonite prvok, ktorý sa bude objavovať pri budúcich modeloch.
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:44
Re: Hm,
měli to tak udělat rovnou... ta vnitřní světla zrušit úplně a místo nich jen maska chladiče... Nevím jestli by to vypadalo dobře, ale určitě by to vypadalo lépe...
27. 10. 2016 10:35
Řízené oslabení Škody?
Přátelé, tohle snad nemůže škodovka myslet vážně. Měl jsem vždycky jenom Škodovku, modely od Fabie až po Superba, nejdéle Octavii. A vždycky jsem jí hrozně fandil. Nový Superb se jim fakt povedl, ale tohle? Mám pocit, jakoby Němcům vadily úspěchy Škody a schválně teď nechali udělat hnusný facelift nejprodávanějšího modelu a tahouna celé značky, aby si zákazníci vybrali raději něco od VW, nebo "skomírajícího" Seatu. Někdo tu říkal, že je to předčasný soud, že jsme to ještě neviděli naživo. Ano, je to pravda, možná dojem naživo bude o něco lepší, ale podle té fotografie si od toho příliš neslibuji. Zkrátka, minulý facelift Octavie se jim jaksi dvakrát moc nezdařil, ale tohle, to je už opravdu hodně odvážný úlet. Myslím, že trochu konzervativnější vzhled by byl pro Škodu prospěšnější, než aby polarizovala společnost a odrazovala zákazníky. Zadek trochu s tou grafikou světel zesuperbovatěl, a nevypadá zle, ale předek je totální úlet. Myslím, že většině lidí se tohle líbit nebude a hlasovací statistika na Seznamu to myslím jasně potvrzuje:(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - AntonioKekelli
27. 10. 2016 10:48
Re: Řízené oslabení Škody?
Minimálně je podezřelé že něco takového vůbec prošlo skrze schvalovací proces koncernu VW, takže i kdyby za tím nestáli, nejspíše se jim to z nějakého důvodu hodí do krámu.
Avatar - fOE
27. 10. 2016 11:11
Re: Řízené oslabení Škody?
A pokud to zpovzdali neridi VW tak za tim jsou iluminati / zednari / zide... >:D
Avatar - Ozzman
27. 10. 2016 12:04
Re: Řízené oslabení Škody?
Já myslel, že VW = ilumináti, ne? >:D Alespoň to tak dost lidí podává >:D
Avatar - AntonioKekelli
27. 10. 2016 10:36
Ta vypadá..
Tedy, původní nefaceliftovaná Octavia III. se mi líbí, ale tohle je opravdu ošklivé. Skoro jako kdyby chtěl pan Kabaň poškodit prodeje Škody :D.

Ale teď vážně, pěkné jednoduché proporce Octavie jsou ty tam, místo toho teď Octa působí jako vozidlo po těžké nehodě a já si také říkám proč to pan Kabaň vlastně udělal? Design jak prototypů (myslím všechny ty Vision C,D, S) tak právě již zmíněné Octavie III. či Superbu se mu povedl, tak proč tento divný "úlet"?

Btw- Doufám (byť se obávám že marně) že alespoň Superb si zachová svůj styl, a nepřijde například o mezeru mezi světlomety a mřížkou chladiče která podle mého vozidlu velmi sluší a spolu s tvarem světlometů dodává vozu snad i mírně sportovní vzhled.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 10:41
Sen ???
Hlavně teď se zezadu přiblížila, díky tvaru vnitřní grafiky světel, rapidu liftback, což neni zrovna moc šťastný řešení, u kombi zas superbu2.

Je to fakt celý strašný, ty přední světla neměly bejt nalepený hned na masce, ale měla tam bejt ještě mezera a mezi samotnejma světlama o něco menší, pak by to působilo vyváženějším dojmem.

Teď už je "Škoda" mluvit..
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Twingo
27. 10. 2016 10:46
Re: Sen ???
Světla mohla být možná spíš nad sebou př.: Citroen c4 cactus, docela by mě zajímalo jak by konzervativní Češi vzali kdyby Škoda vyrobila něco jako cactus když už teď odsuzují auto které vypadá trochu nestandardně ale vlastně ho na živo nikdo neviděl.
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 11:43
Re: Sen ???
Oproti faceliftované O3 je Cactus úplně tuctový a konzervativní. Něco tak šíleného jako jsou nová přední světla O3 (hlavně pak ta vnitřní) totiž automobilový svět ještě neviděl (a to včetně všech těch Sangyongů, Pontiaců Aztéků a pod.) >:D
27. 10. 2016 19:10
Re: Sen ???
Ale prosimte... Nad sebou ma svetla Kodiaq (a ostatni SUV budou nasledovat) ktery byl prijat velmi kladne. Tohle nema nic spolecneho s cechama. Naopak, jedina typicky ceska vec tady je tvoje snaha delat z toho, ze se nova octavka proste moc nepovedla, nejake cechackovstvi. Schvalne se podivej na zahranicni weby, co tam o ni pisou.
Avatar - Righ
27. 10. 2016 10:44
Čas ukáže
O tom, že Octavia dostane po faceliftu dělená přední světla, se ví už nejméně rok, pokud je tím někdo přesto zaskočen, patrně dění ve Škodovce, kde novou oktávku viděl s nadsázkou už i vrátný, moc nesleduje. Octavia se tím holt přihlašuje k novému trendu v designu Škodovek načatému Kodiaqem, který počítá vždy se 2 páry předních světel á la Citroen.

Faktem zároveň je, že v případě Octavie se jedná o facelift spíše samoúčelný a násilný, který je vynucený dílem věkem třetí generace a dílem právě nutností sladit noty s novou designovou identitou značky. Kabaň se tomu bránil, považoval původní design Octavie 3. generace v rámci možností za perfektní a teď je samozřejmě velmi nerad, když mu facelift, který nechtěl, bude leckdo omlacovat o hlavu (a ve Škodovce, jejíž zaměstnanci jsou povětšinou stejně konzervativní jako její zákazníci, se to už dávno děje). To samozřejmě nic nemění na tom, že do médií bude Kabaň vyhlašovat, jak teprve teď dostala příď Octavie správný náboj a "že to tak chtěl vždycky".

Škodovka má dost rozporuplnou historii faceliftů - na jedné straně povedené zásahy do Octavie I nebo Superbu II, na druhé straně bezcitné prznění designově velmi vyvážených aut jako Octavie II nebo Felicie (to byl asi vůbec největší přešlap). Facelift 3. oktávky se podle všeho zařadí mezi ty kontroverzní (třeba jako facelift Yetiho, který má také řadu pro i proti) - modernizovaná Octavia sice je určitě výraznější, osobitější a snáze zapamatovatelná, aniž by podstatně utrpěla na líbivosti. Světla jsou rozdělená mnohem lépe než u minulého předfaceliftového Éčka, jehož vnitřní pár miniaturních a ostře řezaných "světýlek" vůbec neladil s vnějšími velkými oblými světly vytaženými do kapoty. Zároveň je to mnohem lepší než na vizualizacích ve stylu AutoBildu, které nepochopitelně umisťovaly potkávací světlomety do vnitřního páru světel, takže auto působilo jako šilhající člověk s očima 1 cm od sebe.

Současně se ale jedná o dost netradiční, nezvyklé řešení, na což nejsou zákazníci Škody zvyklí. Navíc leckoho určitě otráví nesoulad v pozici vnějšího a vnitřního páru světel - oba páry světel jsou sice hranaté a velikostně vyvážené, ale jejich křivky ani světelná kresba na sebe nijak nenavazuje. Ten vnitřní pár světel je de facto součástí masky a k vnějšímu páru se vůbec nevztahuje, vnější pár tak působí jak z jiného auta. Těžko říct, jak se to ujme, osobně to zatím vidím tak, že klady a zápory faceliftu se více méně vyrušily (pozitivní dojem ale asi přece jen převažuje) a konečný názor si člověk bude moct udělat asi teprve tehdy, až začne nové oktávky ve větším počtu vídat na silnicích.

A závěrem rada panu redaktorovi - určitě si nedělejte úsudek o přijetí faceliftu Octavie na základě internetových diskuzí. Internetoví kibicové sice představují určitou část společnosti, ale rozhodně nejsou (naštěstí!) jejím obrazem jako celku. Je to prostě jenom malá výseč, vesměs se vyžívající v negaci a kritice.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 10:57
Re: Čas ukáže
a kdo tedy rozhodl o tom tvarování předních světel, když ne šéfdesigner? To tam o tom rozhoduje představenstvo?

Úplně se mi vybavila ta scénka z TopGearu na téma Peugeot: "a od nynějška budeme vyrábět strašlivá auta" :-)
Avatar - Righ
27. 10. 2016 11:21
Re: Čas ukáže
Pokud mám od přátel, kteří ve Škodovce dělají, správné informace, Kabaň do oktávky říznout musel, a to proto, že bylo rozhodnuto od určitého momentu roubovat novou masku prostě na všechno, ať už jde o novou generaci nebo o facelift. To, že ostatní manažeři sahají designérům pod ruku a dávají zadání nebo naopak odmítají dosavadní návrhy je běžné a je to tak správně - pokud tedy v důsledku tlaku na "překreslení" nevzniknou hybridy jako aktuální Q7čka. Jde o to, že oni "manažeři" často slyší na volání o nutnosti výrazné změny a domnělé touhy po originalitě, ale jak už tady v diskuzi někdo psal, je otázka, jestli to, o čem lidí mluví a co chtějí, představuje jednu a tu samou věc. Leckdo vyhlašuje, jak je progresivní a prahne po neotřelých řešeních, ale pak si stejně koupí úplně konvenční auto. Proto taky konzervativní značky jako třeba Škoda slaví takový úspěch (a není na tom nic špatného).
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 11:39
Re: Čas ukáže
OK, nová maska OK, říznout musel OK, snad i dělená přední světla OK. Ale ta šílená podoba vnitřních světel připláclých na masku, tak to už bude spíš jeho práce, ne? Nebo předložil řekněme tři návrhy a představenstvo v touze po originalitě vybralo ten nejhorší?
27. 10. 2016 13:57
Re: Čas ukáže
Já teda nevím, ale jsou značky, které umí udělat facelift parádně, omladit vůz a to hezké zachovat. Třeba Mazda u modelu 6. Zvenku pouze upravili zrcátka, dali LED světlomety a trochu zkrášlili přední masku. Ale to hlavní se změnilo uvnitř auta. Nové technologie, daleko hezčí interiér a opravené nedostatky kritizované zákazníky (aerodynamická hlučnost, špatný infotainment apod.). To samé mohla udělat Škodovka. Vždyť facelift nemusí nutně znamenat radikální překopání masky takhle extrémním způsobem.
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 14:00
Re: Čas ukáže
přesně, kdyby místo blbnutí se světly raději odhlučnili podvozek...
27. 10. 2016 22:57
Re: Čas ukáže
Tak samozřejmě, že jim to musí odsouhlasit vedení. A těch šéfdesignérů je tam několik, na různých úrovních.
Avatar - Hittman
27. 10. 2016 11:23
Re: Čas ukáže
Dlouho předlouho jsem tady nečetl něco tak rozumně napsáno. :yes:
27. 10. 2016 10:52
Já už se těším na "První jízdní dojmy" a potom
na Velký test a na nové číslo SM kde má být "S novou Škodovu Oktávia na sevení pól a zpět".
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
27. 10. 2016 10:57
Re: Já už se těším na "První jízdní dojmy" a potom
No jsem zvědav na svítivost FULL LED.... Xenony u O3 dle jednoho majitele tedy svítí stejně ne-li hůře než u O2..?
27. 10. 2016 10:54
Hjundé se teď musí radovat:)
Jakkoliv Hjundé nemusím a nikdy jsem nedoufal, že tohle přiznám, tak jejich "český kombík" designově bude vypadat lépe. Bože, já to fakt řekl...Ale ruku na srdce, po stránce designu to tak je (kvalitu samozřejmě neřeším)...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
27. 10. 2016 10:58
Souhlasím s p. Machalou
... a navíc se mi čtyřoký design zamlouvá hned od začátku, nepotřebuji si zvykat. Zajímavější, dospělejší a tak nějak mohutnější design se mi líbí, teprve teď jsem dostal na Octavii chuť! Teď ještě lépe odhlučnit interiér a znovu se dostane na můj wish-list.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 11:12
Re: Souhlasím s p. Machalou
Škoda v rámci faceliftů kvalitu kontrukce (např. odhlučnění) nezlepšuje, spíš naopak (přemýšlí, jak konstrukci zlevnit)
Avatar - Hittman
27. 10. 2016 11:24
Re: Souhlasím s p. Machalou
Ono ne vždy zlevnění = zhoršení.
Avatar - Londonbridge
27. 10. 2016 11:48
Re: Souhlasím s p. Machalou
Nepamatam aby Skoda dostal na tomto fore tolko negativnych komentarov... Asi to fakt nevyzera dobre... Vlastne sa jedna len o ine svietidla a kedze maju LED mozno by som to az tak nedramatizoval...Uvidime ci to pohorsi vyborne predajne vysledky Oktavky...
Avatar - Kuban
27. 10. 2016 11:54
Re: Souhlasím s p. Machalou
je jedno JAK to svítí, proboha auto kupuješ proto že se ti líbí!!!!!! tohle je hnus
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 12:59
Re: Souhlasím s p. Machalou
tak já jsem třeba schopný koupit i auto, které se mi až tak nelíbí, ale jinak má jiné přednosti. Ovšem toto je daleko, opravdu daleko za hranou přijatelnosti....
Avatar - Kuban
27. 10. 2016 11:53
Tohle si Octavie nezasloužila
Už jednou dostala dvojková Octavie facelift a byl příšerný. Je obecně známo že tím ztratila duši a z-Asiatila, že jí to moc neprospělo....... A teď? Škoda vymyslela geniální designovou platformu napříč fáabie superbu a octavie, kdy i mě jako kritikovi šhade nezbylo než říct, že design byl úžasný, je tohle HNUS který si profesně nemůže nikdo dovolit..... Tohle je takový krok vedle, že se musím škodovce smát.... Tohle snad nemůže nikdo myslet vážně.

JE TO PŘÍŠERNÉ...... né není to ošklivé jako facelist O2, je to 3x tak horší, pŘÍŠERNÉ JE SLABÉ SLOVO.... nedovedu najít vhodnější slovo....... ok, takže octavii nee.... ještě že máme auta před faceliftem..... snad se tenhle krok rychle přežije a příjde rychle O4
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 11:57
Tohle se proste nepovedlo
OIII takový zásah nepotřebovala, stačilo změnit spodní část nárazníku a grafiku světel. Ne je takhle rozkopat. Upřímně, ten kdo je schválil by měl dostat padáka... Tohle se prostě nepovedlo :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Jáchym
27. 10. 2016 12:18
Re: Tohle se proste nepovedlo
Z hlediska marketingu vynikající tah... ti kdo budou mít tak na hraně s penězma teď radši něco připlatí za Superb...
27. 10. 2016 12:25
Re: Tohle se proste nepovedlo
Z tohoto úhlu pohledu máš pravdu, řekněme za cca 750-800k už je lepší sáhnout po Superbu ;-) Jen je to škoda, nicméně než naše nářky bude lepší počkat na čísla prodejů. Třeba jsou na tom ve světě jinak než my...

Ještě dodatek - třeba je to příprava na US trh, možná by to chtělo ještě víc chromu, ať je to pro americký vkus hotovo >:D
Avatar - leone
27. 10. 2016 12:52
Re: Tohle se proste nepovedlo
a nebo prostě odejdou k jiné značce >:D >:D
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 23:15
Re: Tohle se proste nepovedlo
ovšem pouze do faceliftu. Verdikt zněl jasně: všechny Škodovky budou čtyřoké, SUV vertikálně, ostatní horizontálně, tedy i Superb...
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2016 23:41
Re: Tohle se proste nepovedlo
jo, a pak že FL S-Crossu je jak pěst na oko >:D >:-[] ;-)
Avatar - Jáchym
27. 10. 2016 12:10
Moje vize
Je to samozřejmě jen hrubý nástin, ale podle mě by to vypadlo tisíckrát líp, kdyby to navazovalo šikmě i v tom levém světle...

Viz tento velmi rychle udělaný skic - porovnejte co myslím, vlevo upravený světlomet, vpravo původní

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
27. 10. 2016 12:23
Re: Moje vize
naprostý souhlas, to bylo první co mi napadlo - proč není spodní linie světel spojitá (ve smyslu křivosti)
Avatar - leone
27. 10. 2016 13:09
Re: Moje vize
samozřejmě že to vypadá lépe,....ale pak by nebyl splněn požadavek představenstva VW _ VYBRAT NEJHORŠÍ VARIANTU !
.. já bych se klonil spíše k něčemu takovému

[odkaz]
27. 10. 2016 12:16
Cena opravy
Tak by mě zajímala mezigenerační změna ceny opravy takového typického městského šťouchance nepozorné řidičky na parkovišti u Tesca?

Dejme tomu náraz na roh v úhlu 30° rychlost 20km/h.
Co všechno se musí vyměnit a kolik to bude stát.

Na tom by nám mohl výrobce ukázat jak mu jde o zákazníky. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 12:57
Re: Cena opravy
cenu opravy platí pojišťovna, tak je to jedno, ne? >:D
27. 10. 2016 18:28
Re: Cena opravy
Podle výbavy bude změna plus mínus 0. Bude to jedna lampa a před tím kus plastu. Přeci by tam nedali dvě = výrobní a montážní náklady x2
27. 10. 2016 12:24
Názor
Mně se to líbí moc. Všichni si stěžovali, jak byla OIII nudnné auto bez tváře. Teď je z OIII auto, které na silnici pozná každý a o to jde. Škoda prokázala velkou odvahu s tímto vyjít na svět, třeba jí to pomůže zbavit se cejchu jednoduchých tvarů. Já jsem spokojen, neměl bych problém v tom jezdit. I se čtyřma očima vypadá elegantně a zůstává na špici třídy.
Rozbalit vlákno
1
27. 10. 2016 12:30
Re: Názor
Néééé, tohle není možné... odkud se berete? >:D >:D >:D
27. 10. 2016 12:37
Po 2 hodinach za me ANO !!
Tak jsem precetl celou diskuzi jednim dechem .. nejdriv co jsem videl rano prvni fotky, tak jsem si nebyl jisty .. ne, ze by se mi to vylozene nelibylo, ale nadseny jsem z toho take nebyl.

ale ted po 2 hodinach co jsem precetl diskuzi, videl srovnavaci fotky, a znovu se podival na fotky, tak rikam wow. todle se mi vazne zacina libit. tesim se az uvidim nazivo !!

obzvlaste se mi libi todle srovnani co tu nekdo dal pred chvili

[odkaz]

ta stara najednou vypada jako by mela o hodne nizsi IQ, tak nejak divne kouka >:D ... a ta nova hodne agresivni, kapota ma take najednou lepsi linky :-) ...

proste cim vic na to koukam, tim vic se mi to libi :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 12:56
Re: Po 2 hodinach za me ANO !!
ono z čelního (a tedy v reálu velmi zřídkavého) pohledu to ještě jde, ale z předního tříčtvrtečního je to teprve ten správný designový humus...
27. 10. 2016 15:24
Re: Po 2 hodinach za me ANO !!
ale to sú trochu nerovné fotky, ktoré starej škodia a novú vylepšujú, perspektíva záberov je rôzna
27. 10. 2016 21:46
Re: Po 2 hodinach za me ANO !!
ma to i trochu jinou "haupnu"
Avatar - Skipper
27. 10. 2016 12:49
Druhý pohled
Tak jsem se na to dílo koukl podruhé a opět jsem nevěřícně zíral. Ale konečně jsem už přišel na to, co mi vadí. Ne, dělená světla to nejsou. Ta se mi líbila i na hranaté E klasse, dokonce ji považuji za nejhezčí Ečko vůbec. Dokonce se mi líbí, jak jsou vnitřní světla napojena na masku. Ale kdo proboha přišel s tou téméř horizontální spodní linkou krajních světel??? Neladí prakticky s ničím. Vśechny linky při pohledu zepředu stoupají od středu k vnějšku. Jen tato ne a vypadá to děsně. Kdyby tato část svétel směrem k vnéjšku stoupala, tak by to bylo vcelku dobrý. Tohle je průser.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 12:53
Re: Druhý pohled
vnímání je hodně různé, protože mě vadí úplně opačné věci. Rovná spodní linie vnějších světel je snad to jediné, co mi na tom nevadí... a kdyby to bylo jak píšeš, tak je to podle mě ještě strašidelnější ;-)
27. 10. 2016 14:02
Re: Druhý pohled
Naprostý souhlas. Podívej se výše na Jáchymovo link.
27. 10. 2016 19:22
Re: Druhý pohled
Presne tak. Podle me tu krivost vnejsich svetel vymyslel ucetni, jelikoz chteli zachovat vyrez v blatniku, aby usetrili. Ta vodorovnost spodni hrany je jeste umocnena tim, jak moc ta vnitrni svetla stoupaji od masky.
27. 10. 2016 12:57
mpla
Kaban sa jednoznacne chce priblizit Multiple ... takze facelift ide spravnym smerom. Ked sa o 2 roky bude predstavovat uplne novy model octavie, tak bude mat zaiste 3 sedadla v predu a pod oknom dalsiu sadu delenych svetiel
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 13:35
Re: mpla
Multipla náhodou měla, resp. má svoje kouzlo... Tady nějaké kouzlo hledám opravdu marně. Připadá mi to spíš jako rakovinné bujení na čumáku původně pěkného auta..
Avatar - Jopino
27. 10. 2016 13:09
neee
Musí být uvedeny facelifty na trh za každou cenu? Než tento, to už radši nic :no: Měli si radši jen "pohrát" s výbavou, barvami, ale toto.... Kdyby alespoň tvar masky a její zakončení korespondoval s těmi světlomety (byl v jedné přímce), tak budiž, jenže tohle se fakt hodně nepovedlo.

To zase bude keců od pana K, že jde o designový skvost, "krištalický dizájn"... :-) :no:
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 13:28
roztlemena maska
Jak vidno, zakladni, ceho se SKODE nedostava, je kvalitni designer. Jiz leta se potaci od "navrhu" k "navrhu" bez kontinuity, bez nosne myslenky, pouze se snazi zalíbit uličnímu vkusu. Design je krome jiného definovan i jeho nadcasovosti, takze by se nemohlo stat, ze se nam auto za par let okouka az zprotivi. Nerikejte mi, ze by si takova firma nemohla zaplatit kvalitního tvurce a klidne z ceskych rad, jiste by se nasli, ale to by o jejich vyberu musel rozhodovat někdo, kdo ma v hlave mozek a ne jen testosteronovy egokoktejl. Holt pokud by clovek chtěl mit nadcsove auto, bude muset hledat u desetiletimi overenych znacek... a mit na to :-) SKODA!
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 13:29
ocenuji redaktory
Ocenuji redaktory, kteri o teto priserce musi psat pozitiva.
Za rok nam to bude predkladano jako standart, ktery se jiste budou snazit ostatni automobilky marne dohnat.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 13:50
octavia
ten predok sa fakt nepodaril :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hijack
27. 10. 2016 14:02
FL opat polarizuje
FL oct. III bude chciet hodne casu aby sa udomacnil. Ale kedze tych aut bude opat plne cesty po case nejako zludovie. Kazdopadne octavia bola vacsinou velmi nenapadne sive vozidlo a aj napriek FL tomu nebude inak. ;-\
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 14:05
Nutnost?
Přijde mi to,jakoby museli facelift udělat za každou cenu a nevěděli jak.. LED světla jsou super,ovšem uvidíme,za jakou budou cenu..Taky jsem zvědavý,jestli takto "omladí" superb... ;-\
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 14:17
Facelift
Jsem rád, že jsem nečekal na facelift >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
27. 10. 2016 14:24
nazivo to mozno bude lepsie
ale takto z fotiek ozaj sklamanie... pritom sucasne predne partie zmenu ani nepotrebovali... a mozno postacilo pozmenit len spodnu cast naraznika ...

toto podla mna nie je krokom vpred a vsadim sa ze nasledujuca octavka sa k povodnym svetlam ktore tvoria jeden celok s radostou vrati... ale nepredbiehajme

pride mi to ako facelift za kazdu cenu.... trosku taky nasilu... ked nie je co zmenit tak to co funguje aspon dobabreme ... neviem... ale ozaj toto bolo nutne? ... ved octavka ma uspechy.... takze k prezitiu nepotrebuje taketo experimenty ... ale ok.... nazivo to mozno bude lepsie... za mna keby radsej pozmenili tie obrovske svetla fabie.... ale tak nic ... ok
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 14:27
Hnus má jméno citroen
Hnus vypadá jinak. Třeba jako picasso. To je opravdu obluda. V porovnání s tím je to ještě velmi elegantní a přitom výrazné. Ale superb je hezčí. To je pravda.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
27. 10. 2016 14:40
Re: Hnus má jméno citroen
mozno by problemom nebolo ani tak to ze ma octavka zrazu 4 oci ako to ze tie dve oci su nalepene na maske a kusok aj posunute vpred....proste taka 3D hra svetiel ... za mna by ale ovela lepsie 4 oci posobili v jednej rovine a s lakovanym pasikom plechu vedla masky ( proste nieco ako v starych jaguaroch XJ ) ... lebo takto je to akoby dvojoka octavka s podivnou maskou s prilepenymi dalsimi akymi si rezervnymi ocami... neviem.. ale uz Ecko podla mna s tymto prestalo preto lebo toto nebolo idealne riesenie... ono uspech to asi mat bude.. ved octavka je octavka ... a firmam to je tiez jedno kolko ma oci .... ale zrovna kraska to uz asi nebude
Avatar - deolator
27. 10. 2016 14:35
Slunce, seno a oktávka
Fuj, to je ale hnus, velebnosti! :no:
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 14:44
FABIA 3 FL
Mě se to líbí, takže tyhle světla můžem očekćvat i na faceliftované Fabii za dva roky?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
27. 10. 2016 14:53
Re: FABIA 3 FL
Jen to ne! Fabia je mimořádně povedená.
Avatar - 3_diamanty
27. 10. 2016 14:55
Re: FABIA 3 FL
fabka ma hodne vysoke a obludne svetlomety.... tu si to ani neviem predstavit taketo 4 mega oci na vysku posadene .... ale je fakt ze svetlam fabie by nejaky ten facelift prospel ovela viac ako octavke...
27. 10. 2016 19:22
Re: FABIA 3 FL
Boha jeho, hlavne at nesahaji na fabii. Jedine co by potrebovala je ty predni svetlomety malinko zuzit. Jsou prilis vysoke v porovnani s prednimi partiemi, ale jinak je fabia moc povedena.
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 14:53
a mimochodem jaký mají ta vnitřní světla vlastně účel?
na první pohled se zdá, že žádný. Potkávací, dálková, denní i parkovací vidím jinde...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Joky
27. 10. 2016 21:29
Re: a mimochodem jaký mají ta vnitřní světla vlastně účel?
Zřejmě příprava na zaplavení trhu USA a budou to US denní světla
Avatar - lordlord
27. 10. 2016 14:55
kukajda
Lexus s těmato světly byl ošklivý, okopíroval je mercedes a byl ošklivý, nástupci je již neměli, je fajn že vzhled škody se nedělal stylem ctrl+c a ctrl+v, ale je to ošklivé
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 15:00
pekne
Me se libi, vypada dospele. Zvlast v te barve. Otazka je, jak budou pusobit zakladni verze a jestli zapracovali na jedine objektivni slabine toho auta - odhlucneni podvozku a nekomfortni zadni torzce. Pokud by multilink posunuli o motorizaci niz nebo aspon dali na vyber pri konfiguraci, bude to auto takrka bez slabin. + nahrada za 1.6 TDI ale to je uz snad na tuty 1.5tkou.

ve skutecnosti mi to ale jako nijaka revoluce neprijde. Ta vetsi, hlavni, cast svetel drzi linii stejne jako doposud a zasah do designu, resp. dojem z toho mi prijde mensi nez u o2fl. Vyrazny a decentni zaroven.
Rozbalit vlákno
2
28. 10. 2016 09:56
Re: pekne
Co jsem letos jezdil s 1.0 TSI 85 KW v Ambition,tak už torzka nebouchá.Vyzkoušeno na hodně špatné silnici.Odhlučnění je taky v pohodě.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 12:54
Re: pekne
jo, jenže když už není problém vzadu, tak je zaděláno na problém pod kapotou... 8-s
27. 10. 2016 15:05
fl o 2
FL O2 byl ve sve dobe kontroverzni, ale myslim, ze se povedl. Z dnesniho pohledu. O 2 FL kombi na peknych kolech treba v stejne tmave sede jako tady na obrazku je velice pekne auto, pred FL je nijaka. On koncern vi co dela. Narozdil od jinych automobilek (zejena Francie, Italie..)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 23:20
Re: fl o 2
dovolím si nesouhlasit. O2 FL vypadá přijatelně jen jako liftback (s hranatějším combi ta přední světla absolutně nekorespondují) a raději jen ve stříbrné barvě, která ta světla opticky schová...
27. 10. 2016 15:20
Hodně mi vadí jen...
....ta hladká placička uprostřed masky a vzadu ty šikmé kraviny vedle RZ. Jinak k vnějšímu vzhledu nemám vážnější výhrady, je ok.

Jako auto je to však mimo můj zájem, nevyhovuje mi žádný motor, vadí mi u takového auta lešenářská trubka místo zadní nápravy, hluk, orientace čísílek na otáčkoměru a tachometru směrem ke středu, (když na stejném budíku jsou čísla na teploměru a benzínoměru orientovaná svisle a pro mě správně) a když budu hodně velký blázen, tak se mi nelíbí tvar začernění čelního skla pro asi dešťový senzor u vnitřního zpětného zrcátka.

Ale jisté kvality O1, O2 i O3 uznávám, svědčí o tom ostatně kontinuální a dobré obchodní výsledky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Warrual
27. 10. 2016 16:24
Scoutu to ublíží
Na rozdíl od (asi) většiny se mi FL moc líbí! Připadá mi elegantnější. Počkáme jak bude vypadat na ulici.

Jen nevěřím že budou pasovat na Scout. Tam by mohla zůstat stará světla.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 16:48
Z nouze ctnost
To bylo keců jak po fl bude Octávka úplně jiné auto..., je ještě hnusnější než byla. Tomuhle jestli říkají fl. Uvnitř se nezměnilo vůbec nic, krom displeje. Podívejte se jak vypadá fl třeba u Opelu. Předělaná komplet palubovka. Je vidět, že Škocna má svázané ruce a jen nařízené omezené ožnosti fl... Ty světla už hůř dopadnout nemohly.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 17:05
svetla
Nelibi. Na dalsi prodejnosti oktavek to ovsem nic nemeni. Ovce to budou kupovat, ikdyby to bylo bez svetel :-!
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 17:56
Perfektni
Do posledni chvile jsem nechtel verit tomu, ze OIII dostane prid ve stylu MB 211, no stalo se .. Kdyz jsem rano otevrel internet a uvidel prvni fotku, zdesil jsem se. Katastrofa! Pak jsem se na fotky podival zhruba za dve hodinky a uz mi to neprislo tak strasne - a po nekolikerem prostudovani FL uz se mi libi. Na zivo bude auto vypadat perfektne. Vzpominam si, jak jsem byl zdeseny z FL OII - taky jsem tomu nemohl prijit na chut, pripadal mi divny, japonsky, hnusny, proste priserny .. Ale musim potvrdit slova designera Kabane, ktery k FL OII rekl, ze jeho kvality (myslim toho FL) se ukazi az za cas. A mel pravdu! Kdyz dnes potkate OII, tak puvodni verze vypada jako z roku 1997, kdezto facelift je stale aktualni. Tak nejak to myslim bude i s aktualni OIII. A uz na aktualni fotce stare/nove verze OIII vypada ta pred FL tak nejak stare ..
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 18:19
Mercedes?
Proč se to pořád přirovnává k Mercedesu? To ho nikdo nikdy neviděl? Nemá to nic společného. Oddělená světla měla svého času i užovka - jejíž světla mají s těmito společného stejně, jako ty z W212.

Mimochodem se mi to nelíbí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
27. 10. 2016 18:51
ANO
JE PIDLOOKÁ... :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
27. 10. 2016 18:55
Re: ANO
Bývala to holka od vedle a teď je to šilhavá holka od vedle :yes:
27. 10. 2016 19:26
Na druhou stranu...
...co teda prumerny cechacek chce?
To bylo kecu jak je koncern sterilni a ze se facelift neda rozeznat od nove generace. Ze by to chtelo neco odvaznejsiho. Ted to prislo a ctu tady padesat variaci na tema opatrnych a konzervativnich redesignu.
Tak si vyberte!
Ano chapu, moc povedene to neni, ale aspon to neni jen jedna pridana lista nekde v narazniku.
Takze za me za odvahu :yes: za vysledek spis :no:
V interieru mohli tedy zabrat vic...
PS: Jeste urcite nezapomenou tu hruzu zdrazit, aspon v CR urcite. Znate to, duvod se vzdycky najde ;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 20:06
Kopa kriku pre nič...
Čo toľko kričíte? Je to nakoniec jediný prvok na aute hodný povšimnutia. Inak je dizajn Octavie beznádejne tuctový. Navyše sú, hoci delené, predné svetlá dosť malé a nevýrazné, takže na ceste tento prvok dosť zapadne a Octavia bude naďalej splývať s davom.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 20:17
Útěcha existuje!
Po přečtení obrovské laviny kritiky na design modernizované Octavie (ani mě se moc nelíbí, ale facelift II. generace je podle mě mnohem, mnohem horší) mi už zbývá jen dodat jednu zásadní informaci, která zde jaksi úplně zapadla. Mě ale učinila kontroverzní facelift hnedle příjatelnější: jak dokládají fotografie interiéru, modernizovaná Octavia III nebyla zprzněna el. P brzdou!!! To, že v Boleslavi Octavii ubránili před touto samoúčelnou devastační inovací (na rozdíl od nebohého Leonu) činí desingnové změny na přídi hnedle přijatelnější. Z celého srdce chci proto lidem z marketingu Škody Auto poděkovat, protože toto je to nejkrásnější naplnění hesla "Simly clever", jaké si vůbec lze představit (a v které jsem už popravdě řečeno ani moc nedoufal)!!! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: Teď ještě aby motor 1.4 TSI u modernizované verze nedostal drahé a potenciálně poruchové vypínání dvojice válců při částečném zatížení.
P.S. Co bych na Octavii III vylepšil já, protože by to auto skutečně posunulo vpřed? 1)Mírné rozšíření rozchodu kol, aby se více přiblížily k okrajům blatníků (při focení by pak mohlo odpadnou trapné podložkování), 2) Konečně zavést dobře čitelné stupnice rychloměru a otáčkoměru, 3) Vylepšit výplně dveří jejich částečným čalouněním
P.S. Kontroverzní facelift je nejen designově nešťasný, ale dvoudílné světlomety asi budou i výrobně dražší, nebo se mýlím?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Joky
27. 10. 2016 20:23
Děsign
Důležité je, že to stejně budou kupovat firmy jako fleet a ti neřeší vzhled, ale cenu, kterou Škodovka vždy oproti konkurenci podleze, protože pro cizí automobilky je Český trh nezajímavý a proč by zbytečně bojovali kvůli prodeji pár aut.... A ten kdo řeší design, tak ten si Škodovku určitě nekoupí....
Rozbalit vlákno
1
27. 10. 2016 21:56
Re: Děsign
a kolik si myslíš že škodovka prodá z toho více jak milionu prodaných aut doma do fleetu? 700tis nebo víc?
27. 10. 2016 20:38
Pro Číňany
Těm se to snad bude líbit. Honem si jdu ještě objednat starou verzi. Snad to stihnu...
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 20:50
A to počkejte ...
jak odporně bude vypadat v nejnižší verzi ... bez full LED a na plecháčích ... to bude teprve pošušňáníčko.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2016 23:30
Re: A to počkejte ...
aby místo prostředních světel nebyly jen plastové záslepky :*)
27. 10. 2016 21:12
Výbava
Kéž by tam dali nějaký hezčí volant a odvětrávané sedačky!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 23:26
Re: Výbava
s volantem souhlas, tento je děsný
27. 10. 2016 21:55
Katastrofa, ZRŮDA
No , momentálne jazdím s OIII a celkom som sa tešil na facelift (niekedy v r.2018 by som mal vymeniť auto a je veľká pravdepodobnosť, že to bude opäť "Oktavia s dvojlitrom" ). Dúfal som, že predok bude trochu viac atraktívnejší a vyriešia slabé odhlučnenie podvozku aj aerodynamický hluk pri diaľničných rýchlostiach...
Ale na fotkách je to KATASTROFA !!! :no:
...v kútiku duše dúfam, že naživo to nebude také ODPORNÉ ako na fotkách... :-! aby som nemusel prehovárať nadriadených, že radšej chcem Golf so slabším motorom ako túto "ZRŮDU" :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2016 23:29
Re: Katastrofa, ZRŮDA
V klidu. Optipaket od Milotecu to určitě zachrání >:-[] >:D
27. 10. 2016 21:56
Nepodarená Čínska kópia ...
.... , alebo octávka s downových syndrómom , presne tak na mňa faceliftovaná octavia pôsobí >:-[]
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2016 22:39
Blatníky
Pár faktů pro diskutující. Blatníky i kapota jsou nové. Dělám ve Škoda auto přímo v lisovně. Pro tyto díly jsou vyrobeny zcela nové lisovací nástroje.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barry Lyndon
27. 10. 2016 23:24
Re: Blatníky
díky za interní info. U kapoty je to jasné, ale u blatníků to z fotek až tak jasné nebylo (dokonce se spíše zdálo, že v rámci šetření zůstaly stejné)
Avatar - Jaros71
27. 10. 2016 23:26
Re: Blatníky
Škoda , že tam nemůžeš sabotovat ta děsivá dělená světla... >:-[]
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2016 23:27
Re: Blatníky
Mě spíš zajímá, jestli jsou zaměnitelné. Že bych s novou Octavíí rovnou projel výlohou u showroomu a z pojisstky nechal dát díly před FL >:D >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
29. 10. 2016 11:34
Re: Blatníky
To by bylo jednoznačně nejlepší řešení. Bohužel stejně to nepůjde udělat u Kodiakvu :no:
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2016 23:25
Bůh s Octavií
Bůh opatruj Octavii III. Amen 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2016 23:36
Inverzní FL
Octavia potřebovala FL v některých věcech jako sůl. Prostě od jejího zrození byla v některých disciplínách slabá. Naopak měla mnohé přednosti.

A co udělala Škoda? Přesný opak toho, co měla. Kde měla zabrat a přijít s inovacemi, nepřišlo nic. A kde naopak měla jen jemně zahladit vrásky, řízla totální katastrofu... No, FL Octavie I byl výborný, FL Octavie II byl diskutabilní. FL Octavie III je opravdu bez diskusí - hrůzoděsný 8-s 8-s

I když z druhé strany - zvykli jsme si na ROomster, zvykneme si i na tohle >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barry Lyndon
28. 10. 2016 02:49
Re: Inverzní FL
co pořád máte s tím Roomsterem? Byl svébytný, sice s ohledem na bratrství s Fabií tam bylo hodně kompromisů, ale designově byl celkem OK (to měla spíš problém sestřička Fabia II)
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 12:49
Re: Inverzní FL
No, kdo měl problém evidentně ukazuje to, kdo dostal nástupce >:-[]
Avatar - Emel
29. 10. 2016 22:13
Re: Inverzní FL
Tak úspěšnost auta nezáleží jen na designu...
28. 10. 2016 00:00
Zlý sen
Do poslední chvíle jsem doufal, že ten nesmysl s dělením světel dopadne alespoň trochu přijatelně, ale tohle je fakt šílenost. Takový brutální zásah do designu je samoúčelný, postrádá jakýkoliv smysl. To je v rozporu s tím, co Kabaň dříve zdůrazňoval, jde o porušení jednoduché linie bez nějaké funkce nebo myšlenky. Já osobně nemám na autech (ani na jiných věcech) v oblibě bezúčelné rádobyzdobné prvky. Jestli to znamená, že všechny nové modely musí mít dělená světla a nacpou to všech modelů v rámci FL bez ohledu na styl zbytku auta, tak je to také šílené. Ale prostě to někdo ve vedení koncernu musel schválit, tak to asi takhle opravdu chtějí. Nechápu, že takhle hazardují se svým nosným modelem, pochopil bych třeba úlet u nějakého crossoveru (nebo před časem u okrajového Roomsteru). Když udělali FL u OII, tak se mi to zdálo taky nepochopitelné, ale tohle je nový level... I ta disharmonie dolní linky světel rve oči. Vypadá to jako nějaký nepodařený pokus vytvořený za půl hodiny v počítači. Obávám se, že ani v reálu to nebude o nic lepší než na fotce. Štve mě, že tohle budu muset potkávat na silnici.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
28. 10. 2016 07:35
I s odstupem se mi líbí!
Nechal jsem si přes noc vyčistit hlavu a s odstupem jsem znovu prozkoumal dostupné fotky... a nová tvář Octávie se mi líbí ještě víc!
Při uvedení na trh jsem její design kritizoval jako přespříliš jednoduchý, málo rafinovaný, celé auto působí jako hračka, ne jako předchozí Octavie, které si přízeň zákazníků získaly nejen poměrem cena/hodnota, ale také silným dojmem solidnosti a trvanlivosti vycházejícím z jejich designu. Právě ta solidnost, jistý druh masivnosti novému designovému směru škodovek chybí. Pro mnohé je odlehčení designu jistě pozitivním směrem, pro mne a jistě i pro mnohé další je pak odklonem od tradice škodovky.
Proto se mi facelift OIII tak líbí: správná dávka mohutnosti a solidnosti v něm je zpátky! A navíc, vidím tu propojení s designem Kodiaqu, a to formou, která není jen pouhým kopírováním (viz Audi, BMW, Mercedes....),ale u každého modelu individuálně pojatým shodným tématem. A pojatým velmi elegantně! Bravo, designeři škodovky! Je to krok správným směrem.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 09:33
Re: I s odstupem se mi líbí!
Ano, myslím, že u Škody na radikální řezy nejsme úplně zvyklí a obdobně jsem vnímal FL Yetiho.

Nová tvář Octavie měla podle mě dodat více solidnosti, posunout Octavii trochu výš, dodat jí více majestátu. Což se svým způsobem stalo, kapota přední část docela hezky opticky rozšiřuje.

Jenže Octavia podle mě na takovýto dojem solidnosti prostě nemá. To, co na Éčku působilo přirozeně, na Octavii působí jako ... umělé zlato. Nepochybuji, že naživo to bude o něco lepší a nakonec si zvykneme, ale i přesto si, stejně jako u Yeti, nemyslím, že to byl zrovna vydařený FL :-!

Paradoxně mi totiž víc vadí ne to, co s Octavií udělali, ale to, co s ní neudělali. El. ruční brzda, výplně dveří, palubka bez dekoru atd. ... I proto ten posun výš ve výrazu Octavie vnímám jako laciné gesto - Octavia totiž nic takového nepotřebovala.
28. 10. 2016 10:11
Re: I s odstupem se mi líbí!
O el.brzdě jsem taky psal.S AUTOHOLDem a automatem skvělá věc. :yes:
Avatar - Ada je zase tady
29. 10. 2016 21:51
Re: I s odstupem se mi líbí!
Pokud funguje...
Avatar - Floyd
28. 10. 2016 11:41
Re: I s odstupem se mi líbí!
Snažíš se snažíš, ale málo. Což takto: #4indulony:-):-):-)

P.S. Snad ti to dojde...
28. 10. 2016 11:24
ssangyong
I na druhý pohled je to hrůza. Další nepovedený facelift ( po dvojce). Něco podobného bych očekával od ssangyongu. V SM č.40 Kabaň říká, že pokud má někdo něco rád tak jako Škodovka octavii, pak je nutné učinit opravdu velký radikální řez.... Netušil jsem, že to myslí ironicky...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - habanero1
28. 10. 2016 13:02
Hnushumus
Good job :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2016 14:27
Denni sviceni
Ten svetelnej podpis je snad vtip, ne?
Dve oddeleny cary, kazda v jinem uhlu. Krasa...
Muzem se sazet o co se zrychli prichod dalsiho faceliftu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
29. 10. 2016 21:50
Re: Denni sviceni
Stačilo by dát zákazníkům na výběr: buď tohle, nebo klasickou přední masku se světly á la Yeti. A vidělo by se! :-)
29. 10. 2016 20:31
ding dong
Vcera som "new face" navedel stravit Dnes nie je to az tak strasne ako "new face" octavie 2 Zajtra sa mi mozno bude aj pacit Uvidime ako to bude nazivo. Osobne by som prijal mierne vacsie zadne svetla a tie priblble sikme prelisy pri SPZ na zadnych dverach posobia velmi lacno az hrackarsky a pripominaju mi prelisy na plechovej vzduchotechnike!! Dajte to preeec!!
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2016 22:50
Superúčinný prostředek na vyprázdnění skladů
Jedno ovšem faceliftu Octravie III nelze upřít - k tak rychlému vyprodání předfaceliftovaných skladovek, k jakému nyní dojde, by po pozitivně přijatém faceliftu určitě nedošlo... Firmám to asi bude jedno, ale soukromí zájemci si určitě pospíší :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
29. 10. 2016 23:04
Re: Superúčinný prostředek na vyprázdnění skladů
To jsou takové hospodské řeči. Octavia získala na osobitosti, ztratila na přirozenosti... ale nemyslím, že by ten design nebyl většinově přijatelný.

Jsem zvědavý na základ bez LED... pokud měla současná Octavia nějaký problém, tak to byla verze bez xenonů v nějaké uni barvě, takové auto nemělo moc čím zaujmout... a třeba ten základ bude po fl dokonce lepší.
Avatar - MANDALORIAN 66
6. 2. 2017 16:47
škoda octavia
HUMUS,FUJ, strašné auto.To jsou ty naše ručičky které neumí udělat nic bez NĚMCŮ.Škoda se (prý) inspirovala mercedesem který to má určitě lepší.Kodiak má o hodně lepší grafiku světel. :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
29. 1. 2019 22:55
Opravdu je hnusná
fujtajbl :no:
Rozbalit vlákno
0