Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia po faceliftu šokuje! Nejen čtyři oči, ale také 1.5 TSI a nový vrchol

Modernizovaná octavia se vedle stylistických úprav dočká také nových motorů. Tím nejzajímavějším je nepochybně nová patnáctistovka.
Zpět na článek
28. 10. 2016 13:02
28. 10. 2016 13:06
28. 10. 2016 14:20
28. 10. 2016 14:37
28. 10. 2016 15:01
28. 10. 2016 15:43
30. 10. 2016 22:19
30. 10. 2016 22:13
28. 10. 2016 15:00
28. 10. 2016 23:59
29. 10. 2016 13:01
29. 10. 2016 13:45
31. 10. 2016 08:53
28. 10. 2016 14:40
28. 10. 2016 18:02
30. 10. 2016 22:31
31. 10. 2016 01:40
31. 10. 2016 08:40
28. 10. 2016 18:43
1. 11. 2016 18:12
Avatar - iudex
28. 10. 2016 12:53
ŠOK!!! ACZ si cucá z prstu!
Pán Bureš, naozaj je nutné pri úplne bežnej informácii o motorizáciách Octavie dávať do nadpisu slová o šoku a výkričníky? To až tak zúfalo túžite po klikoch? Ak to pomôže, ja by som si na článok klikol aj bez šokujúceho nadpisu, nepotrebujem takéto lacné finty á la Blesk.
Tiež mám výhrady k článku, najprv to znie ako istá a oficiálna informácia, aby sa nakoniec uviedlo, že "výrobce informace o nových motorech zatím nepřiznal", teda ACZ len špekuluje. Taký odhad Vám spraví hociktorý čitateľ ACZ, keď už rok sa tu píše o novej generácii 1,5TSI a ostatné motory (1,0TSI, 1,6TDI) sú už vo viacerých koncernových autách. Keby dostala Octavia VR6 alebo 300 koní, OK, to by bolo prekvapivé, ale čo je šokujúce na tom, že dostane bežné motory ako ostatní koncernoví súrodenci?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 12:59
Re: ŠOK!!! ACZ si cucá z prstu!
:-)
Vahal jsem jestli mam neco presne v tomhle duchu psat, protoze budu zase narcen z fanatickemu odporu ke skodovce a koncernu vubec.

Uplny souhlas.

To, ze bych navic takovy motor nechtel zejmena proto, ze jeho sevisni narocnost nude jeste vyssi nez dneska a zivotnost jeste mensi uz je jen muj problem. Kdo ho chce, at si ho koupi - me to neohrozuje.
Na rozdil od elektromobilu a autonomnich aut a podobnych ptakovin.
;-)
29. 10. 2016 20:46
Re: ŠOK!!! ACZ si cucá z prstu!
V čom ťa ohrozuje elektromobil?
Avatar - fOE
28. 10. 2016 13:06
Re: ŠOK!!! ACZ si cucá z prstu!
A to si nekdo pod prvnim clankem o FL posteskl, ze to neni na pokracovani. Tak tady to ma, ted spekulace o motorech, pak potvrzeni motoru, pak, pak, pak... :-)
Ad sok, jsme na ACZ, tady uz nema cenu si stezovat na bulvarni prvni cast toho nadpisu, tady uz muzeme byt jen radi a gratulovat si, ze alespon ta druha cast nekonci otaznikem. :-) 8-s
Avatar - Floyd
28. 10. 2016 14:16
Re: ŠOK!!! ACZ si cucá z prstu!
Máš naprostou pravdu :yes:
Pane Bureši, živte se někde jinde něčím jiným co vám půjde lépe nez psaní takovýchto slátanin, podobně jako jste to dnes předvedl v článku o 3008. :no: :no: :no:
A pan Machala rovnou na Hrad, za Zemanem >:D >:D >:D
28. 10. 2016 18:32
Re: ŠOK!!! ACZ si cucá z prstu!
Šokda Octavia 4 voči
Avatar - boost.
28. 10. 2016 13:33
Re: ŠOK!!! ACZ si cucá z prstu!
Přesně tak.

:no:
29. 10. 2016 20:17
Re: ŠOK!!! ACZ si cucá z prstu!
Asi mělo šokovat, že Škodivka okopčila přední světla z 20 let starého Lexusu. Bohužel ty 20 let staré na Lexusu jsou hezčí.
28. 10. 2016 13:02
SOKOVA TERAPIA!
Jediny sok mi sposobuje ten predok. Des a hruza... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 13:04
FL podle katalogu
Kde Octavia potřebovala přidat? Interiér (ergonomie, výplně dveří), zadní náprava, diesely (hlavně 1.6 TDI)... Kde naopak stačilo jemně obrousit? Vnější vzhled, benzinové motory...

A realita? Pravý opak 8-s 8-s Octavia je tak na papíře opět o kus lepším vozem, který je v realitě opět o krok dál od požadavků běžného zákazníka 8-s :no:
Rozbalit vlákno
62
28. 10. 2016 14:55
Re: FL podle katalogu
Co je špatně na ergonomii současné generace? Za mne má ergonimie jedničku, všechno je v dosahu řidiče, tlačítka dostatečně velká a není jich přehešel, ovládání vesměs inuitivní. Snad jen ovládání sklonu světel by mohlo být trochu jinde aby na něj bylo vidět.
zadní náprava pro běžné použití OK (mám s multilink najeto 500.000km), pravda ta 1,6 TDi je poněkud línější pokud jsem mohl soudit v náhradním autě.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 15:04
Re: FL podle katalogu
jenže multilink má velmi málo Octavií III ;-)

O ergonomii píšu stále to stejné. Doslova dementně umístěná zásuvka 12V za řadicí pákou na straně spolujezdce, stop/start na sloupku řízení, tlačítka asistentů naprosto nesmyslně před řadicí pákou, nízko uložený display infotainmentu... Tohle mi dvakrát ergonomické nepřijde. Stejně tak USB bych raději viděl v loketní opěrce (nebo aspoň také v loketní opěrce). Octavia má rozhodně do ergonomického vzoru dost daleko.
Avatar - miromen
28. 10. 2016 15:36
Re: FL podle katalogu
Koukam ford nadělil focusu teměř dokonalou ergonomii. :-O
Avatar - Ronault.
28. 10. 2016 21:39
Re: FL podle katalogu
Ty už máš zase Forda? Aaach jo, takže Focus opět nejlepší na světě....
Avatar - miromen
28. 10. 2016 22:16
Re: FL podle katalogu
To viš , nejprodavanějši auto evropy už mi nestačilo , tak jsem pořidil to nejprodavanějši na světě. Zjistil jsem však , že mě to stale neuspokojuje , tak jsem začal studovat astronomii. >:D
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 21:49
Re: FL podle katalogu
ergonomii možná, zato v prostornosti propadá >:-[]
Avatar - miromen
28. 10. 2016 22:23
Re: FL podle katalogu
Jo tve rezolutni soudy k prostornosti si tu ne jednou psal. To viš , ne každy je v nižši středni prostorny jako např. Pulsar , což je pro mě v tehle třidě vlastnost nepodstatna. Tu ja řešim až o segment niže.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 23:56
Re: FL podle katalogu
V jednom ti dám zapravdu - prostornost Focusu III bych opravdu asi označil na dostatečnou v rámci segmentu. Takže zkrátka za 4.

Pro našince běžného vzrůstu podle mě nemá příliš smysl řešit prostornost v kabině až ve střednětřídním měřítku. Ale v rámci nižší střední už ten rozdíl fakt pocítit jde.
Avatar - miromen
29. 10. 2016 12:31
Re: FL podle katalogu
S tim nemam problem souhlasit. V mojem připadě , mam tve tvrzeni posunuto o segment niže a už jsem to nejednou psal , že prostornost je slabina focuse. Samozřejmě by se dalo napsat podstatně vice , o tom jak se věci maji , ale to už by byla zde zbytečna debata.
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2016 13:49
Re: FL podle katalogu
Ale na Focusu mě mrzí především to, že ta omezená prostornost je možná ze 3/4 úplně zbytečná. Stačilo trochu přemýšlet při návrhu interiéru.

Jo, kdybych měl 175 cm, taky bych prostornost Focuse dvakrát neřešil. S mými ca 182 cm už to ale poznat je.
Avatar - miromen
29. 10. 2016 15:31
Re: FL podle katalogu
Tohle je prostě hodně individualni. Na cestach je vidět hodně fabii , kde sedi rodinka a na mistě řidiče sedi habani, až jsem se sam divil , jak se tam někteři poskladali. A zrovna misto pro řidiče je ve focusu naprosto v pořadku a je u něj vice mista než bylo např. v předchozim golfu. Jinak , je otazka, proč je celkově takto řešeny interierovy prostor. Zda je to prohospdařeni , nebo to ma nějaky jiny duvod. O nastupci se totiž piše , že ma byt prostornějši , ale zaroveň větši , což mě se osobně nelibi. Stejně tak jako u přichazejiciho civicu , ktery s novou generaci , už s kompaktem nema zrovna moc společneho.
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2016 20:14
Re: FL podle katalogu
Fabii ve spojení s Focusem na téma prostornost přede mnou nezmiňuj >:-[] ;-)
Avatar - Verny_2013
28. 10. 2016 15:46
Re: FL podle katalogu
Máš pravdu, zrovna ta 1,4 TSi 110Kw je ten nejlepší motor v nabídce Octy 3. Pokud ta 1,5 bude ještě lepší, např ve spotřebě, krouťáku, čí průběhu výkonové špičky bude to jen plus. Největší problém současné octavie vidím v naprosté unylosti a fádnosti interiéru, zbytečné tvrdosti až prkennosti podvozku ( nevím jestli je to naladěním torzky, nebo chybějící víceprvek a pětikvalt u 1,6 TDi. Dál bych ještě dodal příšerná sedadla v obou verzích, snad nejhorší v celém koncernu. Ten facelif předku je sice kontroverzní, ale aspoň to má náboj a konečně si octu nikdo nebude plést s rapidem.
29. 10. 2016 12:16
Re: FL podle katalogu
Naprosto souhlasím s tím prkenným podvozkem. Z toho důvodu u mne vydržela jenom půl roku. Bohužel jak jsem nakonec zjistil, jsou značné rozdíly v naladění podvozku a proto se o tom těžko diskutuje s někým, kdo ho má o poznání komfortnější.
29. 10. 2016 12:22
Re: FL podle katalogu
Přínos vypínání dvojice válců je čistá NULA, takže seč je motor 1,4 TSI 110kW vynikající(ale to i 92kW), myslím oba bez vypínání válců, pak 1,5 TSI je krokem zpět. Bude vypínat válce.
Novináři by už konečně mohli napsat pravdu, a to, že v režimu dvou válců je motor hlučnější, přínos pro snížení spotřeby paliva se prostě nekoná. 40 tkm zkušenost. Tečka.
28. 10. 2016 15:49
Re: FL podle katalogu
No pokud to vezmu popořádku.
Ano ML je od 110kW výš, ale ta vlečná 99,5% uživatelů naprosto stačí a nijak to jejich komfort neomezí. Sám jezdím kolem 60-80.000 km/rok s O3 mám najeto už přes 150.000km a komfort co se nápravy týče +/- bez výhrad.
Zásuvka 12V - to není ovládací prvek, ergonomicky umístěná tedy být nemusí. No pokud máte potřebu dát něco pod zpětné (což samo o sobě nechápu proč si něco cpát do zorného pole) je na trochu nevhodném místě, já v ní mám stabilně nabíječku na telefon a nijak nepřekáží.

Tlačítko start stop na sloupku, jo on si pak nikdo nevšimne že máte bezklíčkové? tradiční místo nevím proč by mělo být někde na palubce, ruce si nijak nelámete a nejde náhodně zmáčknout. Za jízdy ho stejně nepotřebujete. Tlačítka asistentů, za mne ok, kolikrát za rok je máte potřebu ovládat? lepší než kdyby jimi byl obsypán volant nebo infotaiment - jsou tedy větší a přehlednější a tedy ergonomičtější. display- většinu informací včetně navigace můžete mít na displeji mezi přístroji, tioto řešení vidím jako lepší, displej není přímo v zorném poli a v noci vás nezatěžuje svým zářením. Stejně máte řídit a ne čumět na displej A pokud už sklápíte zrak a ostříte na navigaci, je uplně jedno jestli je o 10 cm výš nebo níž, na cestu stejně nekoukáte a vzhledem k tomu že ostříte na 1m víceméně ani periferně nic nevidíte obzvláště za tmy.

Já osobně za ergonomickou šílenost považuju auta od Hyundai či Fordu, spousta víceméně titěrných tlačítek, na která se musíte soustředit. Jednak aby jste zmáčk to správné a ještě k tomu nemačkal dvě až tři najednou. Třeba Focus má na volantu až 15 tlačítek, to už je trochu schíza a o ergonomii a intuitivitě můžeme mluvit jen velmi těžko.

Ono ne nadarmo se říká že v jednoduchosti je síla.
Avatar - miromen
28. 10. 2016 16:02
Re: FL podle katalogu
Představ si , že těch tlačitek ma dokonce 16 a jako neergonomicke mi počet rozhodně nepřijde , spiš to , že ford prohodil tlačitka k ovladani radia s ovladanim PP.
Jinak znam par škodovkařu a to co ty tu obkecavaš , oni taktež považuji za provar , ale zřejmě nejsou tak zapalenymi škodovkaři jako ty.
28. 10. 2016 17:44
Re: FL podle katalogu
No ono toto hodnocení je vždy subjektivní.

Pamatuju že když jsem kupoval Renaulta tak ti se dokonce chlubili tím jak málo mají tlačítek. Na celé palubce jich bylo tuším 7. To jen k tomu zapálenému škodovkáři. osobně mi je značka auta jedno, musím se v něm cítit dobře. A musí být spolehlivé.
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 17:58
Re: FL podle katalogu
Souhlasím s tebou... ale koupit si při požadavku na to, aby ses cítil dobře a aby auto bylo spolehlivé zrovně škodovku zní fakt jako IRONIE!!

>:D

Sorry...
28. 10. 2016 18:17
Re: FL podle katalogu
No já s nimi nikdy neměl špatnou zkušenost. Když to vezmu popořadě Felicie 220.000km, Fabie (ted s ní jezdí sestra) aktuálně 350.000km, O 1 - 420.000, O2 - 515.000, O 3 - aktuálně 152.000km.

S výjimkou Felicie, odešla spojka, se nidky žádný z těch aut nezastavilo na cestě. U té O2 jde o aktuální nájezd, jezdí s ní máma, a za celou dobu se měnili dvě věci servo při ca 200.000 a chladič a kompresor klimatizace (mění se najednou) při 505.000km jinak vše ve stavu jak vyjelo z fabriky (nemluvím o spotřebních dílech, destičky sem tam čep či ložisko). Ke spolehlivosti tedy opravdu nemohu mít výhrady.
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 19:49
Re: FL podle katalogu
OK, přeju Ti to štěstí.
:-)

Pak to asi nebylo TSI a i u diesela jsi měl štěstí - dokáže mu například i prasknout blok za jízdy.

;-)
28. 10. 2016 20:31
Re: FL podle katalogu
Pochopitelně. Poslední benzín byla ta felicia. Ostatní 1,9TDI nyní 2.0. O prasklém bloku jsem ve svém okolí ještě nyslyšel.
Strýci kdysi odešla klikovka, vada materiálu, i po záruce opraveno zdarma.
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 20:55
Re: FL podle katalogu
Jezdil jsem služební Oktávií 1.6 TDI.
Jel jsem do Stuttgartu 3 x a ani jednou jsem se nevrátil v pořádku.
Když jsem odjížděl po třetí... a výkon spadnul a jel jsem s rozsvícenou kontrolkou ještě po cestě tam, hned za Prahou, tak jsem to odstavil ve Škoda servisu v Horažďovicích a zapřísáhul se, že do toho víckrát nevlezu.
Dostal jsem pak jinýho VW. S 2.5 dieselem. Nic moc, ale pořád lepší.

Chvíli s tím jezdili skladníci v ˇVR a dobrý, s tou oktávkou, a pak s ní jela skupina lidí zase do toho Stuttgartu.
Už beze mě.

Na dálnici, za jízdy, jim prasknul blok... lítaly z toho kusy železa a čistili pak pár set metrů dálnice od oleje...

Takže to není jen povídání Pepy v hospodě.

Ne, fakt už VW a spol nikdy. Je to jen předražený a tím to vyvolává pocit luxusu... a jediný, co to má kvalitní, je reklama a marketing.
Avatar - Ronault.
28. 10. 2016 21:44
Re: FL podle katalogu
Tebe prostě ty škodovky nemají rády
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 22:01
Re: FL podle katalogu
:-)
Tahle vlastně měla - mně nepraskla!

;-)
Avatar - iudex
28. 10. 2016 16:09
Re: FL podle katalogu
Tak keď Ti príde komfort škodováckej torzky ako "bez výhrad", tak si asi na komfortnom aute ešte nejazdil. ;-)
Avatar - fOE
28. 10. 2016 16:12
Re: FL podle katalogu
Souhlas. :yes:
A ja jeste dodam jednu utopickou moznost: jezdi jen po dokonalych silnicich, pak bych veril ze torzka nevadi.
28. 10. 2016 17:32
Re: FL podle katalogu
jezdím každý den, a nejen po dálnicích. Třeba kancelář - domov je 25 km po z toho asi 9 km na silnici třetí třídy
Avatar - fOE
28. 10. 2016 17:47
Re: FL podle katalogu
V tom pripade plati co napsal iudex. ;-)
28. 10. 2016 17:55
Re: FL podle katalogu
Ano viz příspěvek níže. Třeba ta C-Klasse. ještě doplním že nejhorší z nich asi byl ten Accord. A zapoměl jsem na etalon (dle některých) zvaný Focus .
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 18:09
Re: FL podle katalogu
Focus má podvozek primárně orientovaný na jízdní vlastnosti - tedy řiditelnost, zvládání měnící se povrch a tak... není etalonem komfortu.
To je např poslední Mondeo, jakkoliv se mi opticky moc nelíbí.

Ale nic si z toho nedělej, nejseš sám, kdo ty dva pojmy nerozliší. Když jsem tady psal, že moje iXko má jedinečný jízdní vlastnosti, jen je trochu tvrdé, tak jsem se stal terčem posměchu, že se to vylučuje...
Tam to ale bylo možná kvůli formulaci, že je tak tvrdé, že už je jen o málo lepší než VW Passat.
;-)
28. 10. 2016 18:25
Re: FL podle katalogu
Ten etalon mělo být v uvozovkách, jak jsem psal i takové názory se tu objevují.
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 18:04
Re: FL podle katalogu
No - to musíš!
A to tak, že v průměru 220 km denně... nebo kecáš s tím ročním nájezdem.
Jestli najezdíš 220 km denně na silniciích třetí třídy - tak smekám už úplně!
>:D

Škodovka může mít jiné přednosti, to že já je nevidím není podstatné. Ale že je to neútulné auto s mizernými sedačkami (bez příplatkových) a s trubkou kostitřas uznávají i jiní kofři.
28. 10. 2016 18:28
Re: FL podle katalogu
To byl jen to co najedu denně jako minimálně tj 50 km (domov-práce-domov) z toho 18 po silnici třetí třídy. Jinak samozřejmě denní nájezdy jsou různé v intervalu 50 - 1100km podle toho kam potřebuju.
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 19:52
Re: FL podle katalogu
1100 km děláš v oktávce bez multilinku a na standardní sedačce?

A ještě k tomu ti to připadá bez problému?

Nechápu, ale budiž.
28. 10. 2016 20:27
Re: FL podle katalogu
1100 km je pochopitelně po dálnici a tam když budou tuhé nápravy s listovými pery tak nic člověk nepozná. tam to jaksi nedrncá. Ostatně škodovka není jediná která ML opustila, třeba Civic šel stejnou cestou.
Sedačky jsou pro mne OK v dvojkový byly celkem hrozný ale v aktuální, za mne, OK. Prostě někomu sedí někomu ne.
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 20:58
Re: FL podle katalogu
Vnucuje se otázka, kde jezdíš... jestli to na dálnici nedrncá.
:-)

A ano, je to obecný trend: cílem vývoje je vyrobit auto levněji... ne vyrobit lepší auto.
Bohužel.
:-(
29. 10. 2016 10:05
Re: FL podle katalogu
Přesně tak. Navíc, vyrobit levněji, ale prodat dráž. On se vždycky nějaký jouda - fanatický fanda značky najde.
Ti rozumnější přejdou k solidnější konkurenci. A ona ještě i dnes existuje.
29. 10. 2016 19:13
Re: FL podle katalogu
ne všechny dálnice jsou ve stavu několika relativně krátkých úseků D1.
Ano my řidiči chceme ta auta mít levnější a někde se ušetřit musí.
Avatar - Emel
29. 10. 2016 20:46
Re: FL podle katalogu
Civic už jde zase zpátky...
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 21:44
Re: FL podle katalogu
ale je přeci úplně jedno, jestli jezdíš po I., II. či III. třídě nebo dálnicích. Pokud se bavíme o hodnocení komfortu, tak podstatné je, jaká je kvalita silnic. Samozřejmě, na rovném kvalitním povrchu to i Octavia s torzkou vcelku zvládne. Jenže čím horší povrch, tím víc je Octavia s komfortem na štíru. Je to zkrátka mizerně odladěný kostitřas. Nic proti, ale i Focus 2 s 200t. km s původními podvozkovými díly byl jízdně pohodlnější než funglovka Octavie III 1.6 TDI.
28. 10. 2016 17:30
Re: FL podle katalogu
no věřte že sice mám nejvíc km odježděno s Octaviemi všech generací, ale jinak mám přímé srovnání a nějaké tisíce km jsem s nimi taky najezdil. Namátkou C-klasse, Vectra - Insignia, Passat, Accord. A třeba pokud srovnávám O3 s C-klasse srovnáváme srovnatelné.
Avatar - fOE
28. 10. 2016 19:49
Re: FL podle katalogu
Diky >:D
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 19:56
Re: FL podle katalogu
A zeptám se znova - v jakém provedení O3 jezdíš?

Pokud je to srovnatelné s C-classe, tak to určitě není 1.6 TDI...

;-)
28. 10. 2016 20:22
Re: FL podle katalogu
2,0TDI 150PS Elegance + pár věcí navíc (adaptiv, navi namátkou
I když ta 1,6 by se dala srovnat s C180D ta má tuším něco kolem 80kW.
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 21:01
Re: FL podle katalogu
No, ale jestli Elegance s extras a 2.0 za MB ztrácí jen přiměřeně, pak 1.6 už za C 180D kulhá v dálce na obě nohy.

EDIT: a III. Oktávie se ještě dělá jako Elegance?
Jsem měl za to, že tam se ty modely už jmenují jinak... Ambition, Style, a L&K... ne?
Avatar - R32
29. 10. 2016 21:49
Re: FL podle katalogu
Padla kosa na kameň ??? >:D Nejak sa ten "ikoptakov" príbeh začína rozpadať... >:-[] Milióny km so všetkým možným pritom denná cesta cca 50km, na tie hypersuperokty sa nechytá ani koncernová modla Passat či vypilovaný Accord a na záver ani nevie špecifikáciu svojho auta. :-! Možno tá o červenej čiapočke bude presvedčivejšia... ;-)
30. 10. 2016 11:46
Re: FL podle katalogu
Denní cesta 50km? Zřejmě nerozumíte pojmu v intervalu 50 - 1100 km. To znamená že 50 km je naprosté minimum. Na příkladu tohoto týdne.
Po- 1150 (Ilmenau - Limburg - Wetzlar - Hradec Králové) Ut- 100 St-50 Ct- 250 Pá - 0 So - 50 Ne - 50 Denní průměr za 7 dnů? 235km/den.

jinak nemám potřebu vypisovat celý seznam co Elegance, bylo to ještě vyrobeno jako Elegance, obsahuje.
30. 10. 2016 11:27
Re: FL podle katalogu
je to 08/2013 tehdy ještě jako Elegance. Tedy udávám jako Elegance, pravda nyní to je Style.
30. 10. 2016 21:48
Re: FL podle katalogu
Style přišla snad s Fabií. Octavia měla podle mne ještě Elegance. Daly by se dohledat články z doby uvedení.
30. 10. 2016 21:55
Re: FL podle katalogu
Ano Style je od modelového roku 2016, tedy zhruba od 09/2015.
Avatar - Verny_2013
28. 10. 2016 16:10
Re: FL podle katalogu
Pře měsícem jsem byl s Octou 1,6 TDi v polsku. Celkem jsme během dvou dnů nejeli po dálnicích i mizerných Polských cestách nějakých 1500 Km. Ten podvozek je prostě tvrdý jak trakař. S 2,0 Tdi jsem před nedávnem najel asi 500 Km a bylo to o level lepší ale stále horší než třeba Golf. Ostatní co píšeš jsou prkotiny které mi jsou více méně fuk. Co se týká těch ergonomických šíleností fordů a Hjundajů, naprostý souhlas. Ale úplně největší šílenost je ten I-kokpit u Pažouta.
Avatar - miromen
28. 10. 2016 16:32
Re: FL podle katalogu
Tak zrovna ergonomie v nižši středni je u fordu a vw tak podobna , že podobnějši těžko pohledat. Něco mi přijde lepe řešene u jednoho a naopak. A z pohledu čistě řidiče a tedy ovladani vozu mi přijde lepe řešeny zrovna focus a to diky do ruky lepe padnoucimu volantu a vyvyšene řadičce. Ne , že by ta v golfu byla vyloženě utopena , jak to maji napřiklad některe modely seatu , ale neni prostě tak dobře po ruce.
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2016 19:59
Re: FL podle katalogu
No, psal jsem to tady už párkrát... pokud bych musel, z nějakého důvodů, jezdit "koncernovým" autem, pak jedině Golfem.
Variantem.

A nejsou to jen "hraběcí řeči" - služebního Passata jsem za firemního Golfa měnil při každé příležitosti... a byl jsem považován ve firmě za blázna.
Ale prostě mi přišel použitelnější. Obyvatelnější.
;-)
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 21:32
Re: FL podle katalogu
>:D >:D No, musím uznat, že jsi svojí argumentací vcelku pobavil.

Přečti si to po sobě a všimni si jednoho společného - jen omlouváš ergonomické přešlapy. Umístění 12V není o ergonomii?? Infotainment u kolen nevadí?? Asistenty přeci nepoužíváš... (jo, tohle bylo fakt nejlepší, proto si je budu kupovat, že, protože je beztak použiju 1x za rok...) >:D >:D >:D

Podívej, prémiové vozy vesměs mají head-up, a to i barevné. Mají i digi budíky. A světe div se, i přesto mají středový infotanment display v zorném poli!! Ano, netvrdím, že Octavia je v rámci třídy ergonomicky v háji, ale docela významný prostor pro zlepšení tam zkrátka byl - a bohužel je i nadále.
29. 10. 2016 21:40
Re: FL podle katalogu
Znas to : Kdyz ji milujes, neni co resit.
Avatar - Kuban
31. 10. 2016 16:25
Re: FL podle katalogu
naprosto příjemná je kolenní hrana..... Lidi do výšky 190cm tohle nejspíš neřeší, ale já v ní jezdit dlouho prostě nemůžu..... přesně do šlachy kloubu při ideálním posezu... lahoda.... stísněný prostor jak v tanku věc druhá...
Avatar - twistedTSD
29. 10. 2016 12:57
Re: FL podle katalogu
Takže už zcela přesně víš, jak bude OIII FL jezdit, že nadáváš na zadní nápravu? Pokud jde o multilink, ten nemá většina konkurentů (někteří jej za nutnost nepovažují ani ve střední třídě!) a nikomu to nevadí.
31. 10. 2016 12:11
Re: FL podle katalogu
Napsal jste pouze pravdu a konstatovaní, proto asi ty mínusy.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 13:06
Nový slogan?
Skoda. Das Hertzschlag >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - maxi!
28. 10. 2016 13:36
vec vkusu a nevkusu
pobavila aj vcerajsia diskusia o novom vzhlade - zaujimave, ze ake rozne nazory su na rozne auta....
niekomu sa to zapacilo, niekto nadava, ze je to hrozne, hnusne...
niekto napadol Multiplu, niekto sa jej zastal
nova petka od BMW tiez schytala a aj sedma....
tak isto Bentley!
obcas tu citam, ze ake katastrofalne su nove mercedesy a niekomu su nadherne
Ja som vcera znova skusal nove E a je to fakt krasne auto - vazne sa rozhodujem.
Mozno aj ta nova skodovka nebude az tak hrozna, ked tu sa vlastne nadava pomaly takmer na vsetko...?
>:D
to ma kazdy doma dizajnovku a topmodelku?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Londonbridge
28. 10. 2016 14:02
Re: vec vkusu a nevkusu
Napis potom aky bol test drive noveho E , ja mam este 2 roky leasing na mojej starej 350 d ale ten interier noveho E a 9 G prevodovka ma moc laka...Motor tam je bez zmien co je trosku smutne len nechapem ze akceleracia z 0 - 100 je 5.8 s a predosla generacia udava 6.7 s pripusujem to novej 9 G , ta 7 G je trosku pomala... nie ze by mi to bolo nejak pomale ale myslim ze nova prevodovka je super... Dik
28. 10. 2016 14:13
Re: vec vkusu a nevkusu
Já s ním jezdil v letos dubnu.Byl to sedan s motorizací 220d-143 KW,na 18 kolech,na vzduchu,analogová přístrojovka,COMAND ONLINE,zadní kamera,aut.parkovanání,MULTILED BEAM.Jízda byla 45 minut a 52 km.Bylo v tom město,okreska.Při 90 až 110 jel pořád na 7ku.Plynolust řazení je famozní.Pokud chceš ještě něco vědět,tak napiš.
Avatar - Zappa
28. 10. 2016 14:16
Re: vec vkusu a nevkusu
:yes:
Avatar - maxi!
28. 10. 2016 14:24
Re: vec vkusu a nevkusu
rad ti posluzim - ale ja chcem vyslovene ten novy hlinikovy motor (220d )
uz som bol dva weekendy testovat a je to pre mna zaujimave, robim dost km ( fotograf) a vlastne len sam s vychrtnutou sialenou modelkou cca 50 kg >:D
Vykon cca 200 konikov cez devetkvalt celkom pekne zabera a veselo jazdim okolo 5 az 6 litrov....
myslim, ze tvoja zena by privitala jemnost a plavnost 9G a tebe tiez ta sekunda nebude chybat ( samozrejme nad 200 uz citit velky rozdiel od 350, ale pri normalnom zivote skor ocenis usetrenych 3-4 litre paliva... :-!
Avatar - Machýrek
28. 10. 2016 14:34
Re: vec vkusu a nevkusu
S novym E 220d mam prumernou spotrebu 4,9. Ujeto cca 15 tis. km. V prosinci se loucime, ale dokazu si predstavit s nim zit i dele.
Avatar - Londonbridge
28. 10. 2016 17:53
Re: vec vkusu a nevkusu
Je v pohode ta nova palubovka niekto spominal ze tam nieco vrzga...? Mne sa na oko ten interier dost lubi vlastne mozno viac ako v S ku... Ako ti pripadlo dielenske spracovanie po 15 t. km ? Dik
Avatar - Machýrek
28. 10. 2016 21:49
Re: vec vkusu a nevkusu
Zrovna muj kus potvrzuje, ze je lepsi s porizenim pockat aspon rok od zahajeni vyroby:
- temer neustale neco drnci v utrobach leveho A sloupku,
- odpadava bocni plastovy kryt sedaku ridice,
- zlobi prepinani nocniho/denniho rezimu displeje, takze obcas v noci dostanu facku svetlem.
Mam ten obr monster displej, grafika je pekna, z mista ridice zadny odlesky nevidis, libi se mi vic, nez treba digitalni kokpit v Audi nebo BMW.
Krom toho dipleje je to holota v zakladu na 17 kolech. Letnaky jsem mel runflaty, ktery na nerovnostech priserne mlatily, nesrovnatelne horsi, nez treba u BMW. Ale po prezuti na normalni zimaky uz je jizdni komfort naprosto bez chyby. Doporucuji zvazit airmatic, nemam ho sice, ale byt to moje resp. na delsi dobu, tak bych mel jasno. Motor, prevodovka a jejich sladeni je perfektni. Po meste radi max 7, vyssi 8 a 9 uvidis teprv na dalnici. Odhlucneni v holote je uchazejici, doporucuji priplatit za sadu akustickeho komfortu (dvojity skla...), rovnez ta zakladni muzika je pouze dobra, nikoliv perfektni. Pred tim jsem 6 let jezdil postupne F10 525d, 530d a 550d a do E jsem preskocil hlavne kvuli vice mista pro lidi v zadu. Ze zacatku byla pro me šokem nedotazenost commandu oproti idrive, dale mi chybi 8 funkcnich tlacitek a jednoznacne lepsi rizeni. Na druhou stranu v Mercedesu ocenuji zpusob reseni parkovacich asistentu, ktery pipaj, jen kdyz to mam smysl a kvedlacka pod volantem je navykova.
Avatar - Londonbridge
29. 10. 2016 11:37
Re: vec vkusu a nevkusu
Dik, Mam este 2 roky cas ale vyzera to ze to potom vymenim za nove 350 d , ta 7 G prevodovka sa mi zda trosku leniva a v S mode sa mi nechce jazdit stvrdne auto aj riadenie a normalne E / nie E 63 AMG / nie je urcite na zavodenie... teraz mam obude standardne 18 palcaky myslim Bridgestone 245 na 40 nieco take...a v kufry lepiacu sadu...je to AMG line + dodatkova vybava za 15 tisic Euro a polovica z toho nezmysel na to uz dam tiez pozor... Dik a drz sa
Avatar - rokyta.p
31. 10. 2016 08:55
Re: vec vkusu a nevkusu
máte vkus :yes:
Avatar - Zappa
28. 10. 2016 14:51
Re: vec vkusu a nevkusu
len pozor - treba vybrat lepsiu vybavu, widescreen,
Max ty máš Burmester - objednáš aj do E?
Avatar - Londonbridge
28. 10. 2016 17:43
Re: vec vkusu a nevkusu
Dik. Ja viem aj mne by stacila 220d alebo aj manzelkyna Fiesta na to moje presuvanie...Vlastne je to uplne neracionalne kupovat 6 valec diesel a vacsinou sa presuvam len po meste najviac na 4 r. stupni... Chytil ma ten 6 valec ma zaujimavy zvuk a taha ako maly parnik...Mam v tom obycajne audio je ten Burmeister o hodne lepsi? Radsej by som priplatil za lepsie radio ako za blby Parktronic, distronic atd. V zadnych sedadlach mam TV a syn to mal 2 x pustene inak na to sada len prach...
Avatar - maxi!
29. 10. 2016 01:18
Re: vec vkusu a nevkusu
London - ja som tiez toho nazoru, ze nie vsetky polozky v cenniku su pre mna - ale dobra muzika rozhodne ano!!! :-!
ano, ten sest valec je ina kultura aj vykon, ale v tomto aute chcem ten novy diesel.
uvazujem, ze sa znova vratim k nejakemu zabavnemu sportovemu jazdeniu a tam si to vynahradim. Ale zatial mi vyhovuje Dream cars.
Avatar - Londonbridge
29. 10. 2016 11:28
Re: vec vkusu a nevkusu
Dik. Pocul som ze chystaju R 6 d. s 200 Kw... Neviem mam este chvilu na premyslanie.
Zoberem to potom s tym lepsim radiom....Nikdy som nemal v aute poriadnu muziku tak ked som pocul aj obycku co je v E cku bol som nadseny... Pred tym som mal len Fordy, Nissany a podobne plechace... Ten novy 220 d a 250 d chvalia na forach na 2.1 d to slape viac ako slusne...Napis potom ked to vymenis predsa len 5 km test drive nie je dost...drz sa
Avatar - maxi!
29. 10. 2016 12:16
Re: vec vkusu a nevkusu
:yes:
28. 10. 2016 16:42
Re: vec vkusu a nevkusu
Mel jsem na den pujceno (rozhodovani mezi E a novou 5kou) - AMG exterier a Avantgarde interier. 220d motor a vevnitr ten komplet digitalni kokpit.

Strasne jsem chtel Ecko a tohle to melo potvrdit a jako zklamani - zvenku hezky barolni ale uvnitr jako nic moc plus ta grafika na tech budicich proste takova nedomrla ...

Motor jako OK ale proste 4 valec (haha ja kterej pred nakou dobou tvrdil, ze na poctu valcu nezalezi haha), prevodovka super, podvozek prijemnej ale mozna s airmatocem by to bylo jako jen krok od dokonalosti.

Proste bejt mi 60 tak si asi potvrdim, ze je to presne co chci - takhle ale
530 Xdrive ...
28. 10. 2016 19:15
Re: vec vkusu a nevkusu
Ta 220d s kterou jsem jezdil tak byla s AIRMATIcem a to bylo dokonalé.Perfektní filtrace nerovností.Pěkně to žehlí jakoukoliv silnici.
Avatar - Amerika
28. 10. 2016 13:59
S cizí ženou v cizím pokoji
Informace bezesporu zajímavá, ale nedá mi se při projetí českého internetu nezeptat, jestli má ACZ nějakou fúzi s AutoJournalem...? Že se na jejich stránkách objevují stejné porovnávací fotky a informace - [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 14:14
Re: S cizí ženou v cizím pokoji
Tak tohle jsou snad ofic. foto, takže je uvidíš všude, ne?

Jinak ACZ se tak nějak spojuje s autorevue.cz, kdo koho spolkne, těžko říct. Bohužel se ukazuje, že novinářský svět je obrazem reálného trhu a ten u nás je pěkně v kaši. Trh tvoří (takřka) výhradně firemní prodeje... Takže kde není poptávka, není ani novinářské prostředí 8-s ;-\

Naopak třeba na Slovensku o skvělé automobilové magazíny a novináře není nouze. Autožurnál, Garáž, ... U nás už ani to hloupé automotorevue na ČT myslím není... ;-\
Avatar - Amerika
28. 10. 2016 14:17
Re: S cizí ženou v cizím pokoji
Jo jo, oficiální fotky nemyslím, jde mi spíš o ty porovnávací fotografie, kde je stará a nová Octavia... A protože dneska se to pohlcuje navzájem, tak mě právě napadlo, jestli ACZ, potažmo CNC, nespolklo po AutoRevue i AutoJournal. Pokud jde o novináře, tak nějak musím souhlasit, minimálně v otázce českého trhu. Na Slovensko až tak nevidím, ale pár dílů Autožurnálu jsem viděl a kam se hrabe třeba paskvil jménem Autosalon...
28. 10. 2016 14:25
Re: S cizí ženou v cizím pokoji
Automotorevue se bude zase vysílat od ledna 2017.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 14:35
Re: S cizí ženou v cizím pokoji
ano, na to, že se tak nějak vysílá, pak zase ne, pak zase chvilku ano, pak místo toho automoto styl nebo jak to bylo, jsem si zvykl. Je to ostuda, třeba Němci mají letitou tradici a celý kanál auto motor und sport... Dokonce opakují archivní telemotor, což mi přišlo velice zajímavé. TO, co se dnes u nás řeší jako aktuální problémy, Němci řešili před 30-lety...
28. 10. 2016 14:20
1.5 TSI
Tak 110 kW verzia asi moc nenahradi 1.8 TSI so 132 kW....bude asi este silnejsia varianta nie? V tych propagacnych materialoch k 1.5 TSI bolo uvedene up to 130 kW a 300 NM tak so silnejsou verziou este vyrukuju, ci?
Rozbalit vlákno
10
28. 10. 2016 14:37
Re: 1.5 TSI
Meli by, ale to je otazka cistych spekulaci. Cekam ze to Skoda oznami v dohledne dobe. Ford umi z 1.5 134kW ale tusim jen 240 Nm. Jsem na tyhle nove motory hodne zvedav hlavne co se tyce REALNE dosazitelnych spotreb a spolehlivosti (to ukaze cas). Protoze krom druhy generace tsi koncern benzinaky vzdy podelal a musel je pak upravovat a "faceliftovat". Ja bych si vuz s timhle motorem nekoupil uz z principu, za dva tri roky (kdyz se ukazej, ze je ok) klidne.
Avatar - iudex
28. 10. 2016 15:01
Re: 1.5 TSI
Ten 1,6EB od Fordu síce má štandardne 240 Nm, ale pri overbooste má 270 Nm.
Avatar - miromen
28. 10. 2016 15:43
Re: 1.5 TSI
Určitě by šlo dostat vice , ale možna to nechce ford při použitem motorovem HW vic šponovat s ohledem na životnost. Jinak co jsem viděl grafy u 1.5EB , tak vykonově žadna slava a žadny kousek nešel přes 160k , ale prakticky všechny se motali kolem 260Nm a jeden měl dokonce přes 270Nm. Nicmeně jsou i oficialni upravy , kdy zustava zaruka a podminkou je jen navštěvovat servis , kde ti upravu provedou. Tušim , že se jedna o navyšeni na 150kw a 300Nm. Bohužel u nas to žadny prodejce oficialně nenabizi , přitom na SK tato možnost je.
A vem si , že i nova hondi 1.5T ma papirovych 240Nm.
30. 10. 2016 22:19
Re: 1.5 TSI
Hlavně, 103 i 110 kW 1,4 TSI mají 250 a to bez proměnlivé geometrie. A to je limit převodovek, které pro tyhle motory požívají, takže víc jen tak nebude (u Haldexu někdy dělali výjimky). Novější 85 kW 1,0 TSI má 200 Nm, opět bez proměnlivé geometrie. 130 kW 300 Nm odpovídá prakticky 1,5 násobku, tedy stejný specifický výkon, respektive moment. Podle mne by nebyl vůbec žádný problém udělat 135 nebo 140 kW se 320 Nm, tedy nahradit 1,8. Otázka je, jestli to udělají, když Audi pro tuhle roli připravilo dvoulitr (140 kW a myslím 320 Nm).
30. 10. 2016 22:13
Re: 1.5 TSI
Vzhledem k tomu, že jsou schopni motor nahradit po těch dvou až třech letech, hlavně kvůli změnám v předpisech, tak si to auto koupíš leda z bazaru. ;-)
Avatar - iudex
28. 10. 2016 15:00
Re: 1.5 TSI
Som si istý, že dostať z 1,5TSI výkon na úrovni aktuálnej 1,8TSI nie je najmenší problém. Ak tu ale je 2,0TSI s Antkinsonom a 140 kW, skôr si myslím, že to bude skutočný nástupca 1,8ky. Uvidíme.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 23:59
Re: 1.5 TSI
Jenže u běžných vozů nejde o výkon, ale o spolehlivost a trvanlivost. A ta byla tristní už u té 1.8 TSI.
Avatar - twistedTSD
29. 10. 2016 13:01
Re: 1.5 TSI
Nevím o tom, že by O3 nějak trpěla na spolehlivost 1.8 TSI.
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2016 13:45
Re: 1.5 TSI
ano, po asi pětapadesáté úpravě možná 1.8 TSI dospěla do stavu použitelnosti... Právě proto nejsem z opětovného přechodu na větvi. Aktuální 1.4 TSI a 1.2 TSI byly konečně použitelné a relativně vychytané.
Avatar - rokyta.p
31. 10. 2016 08:53
Re: 1.5 TSI
1.8 TSI je mrdka, jako celé TSI ;-\
28. 10. 2016 14:40
Keine schade
Škodovka se konečně aspoň trochu odpoutala od sterilního designu a přichází skutečně s novými motory. Přeju jí, aby zašlapala Minigolf do země. Es lebt Tschechien. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Googlit
28. 10. 2016 14:55
Tak to je spíš špatná zpráva ne?
Tak to je spíš špatná zpráva ne? Sotva se povedlo vychytat problémy současné genereace TSI tak tady budeme mít další experiment... chudáci pokusní králíci :/
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 15:07
Re: Tak to je spíš špatná zpráva ne?
hlavně kdyby aspoň 1.0 TSI skutečně znamenalo v něčem přínos... Bohužel, jen tabulkové lepší hodnoty ;-\
29. 10. 2016 11:49
Re: Tak to je spíš špatná zpráva ne?
Navíc při tak mizerných záručních nabídkách. Standard 2 roky nebo omezení km je dnes silně out.
Avatar - Zappa
28. 10. 2016 16:34
Mr.Mínus na scéne!
je to úžasné sledovať, ako nabehla k počitaču chorá hlava a každemu pridala mínus!
pred par sekundami som pozeral, že ja, London, Machyrek,...Maxi sme mali same pluská a odrazu doradu až dole vsetkym minusko!!!
a uz teraz mu je fajnovo, heh!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - maxi!
29. 10. 2016 12:17
Re: Mr.Mínus na scéne!
:yes: :yes: :yes:
29. 10. 2016 15:18
Re: Mr.Mínus na scéne!
Žiadny Mr., ale robotník klikač.
Avatar - Ondore
28. 10. 2016 18:02
CNG
CNG s doterajšími nádržami znamená tankovať každých cca 300-350 km. Obchoďák tak musí na čerpačku minimálne raz denne a to môže byť poriadna otrava, zvlášť ak nie je práve po ceste. V SR som aktuálne narátal 14 staníc (v 11-tich mestách), čo je dosť bieda. V Maďarsku je to ešte horšie a dovolenkové Chorvátsko ich má iba dve. Dlhší dojazd by dosť pomohol a dúfam, že Škoda tam tú tretiu nádrž naozaj dá.
Rozbalit vlákno
3
30. 10. 2016 22:31
Re: CNG
Jenže třetí nádrž bude znamenat 11 litrovou nádrž na benzín. Alespoň tak to vycházelo, když MQB připravovali, co si vzpomínám (Octavia má však verzi s delším rozvorem; ty koncepty neměly multilink). Což by tu tvou chorvatskou situaci spíš ještě zhoršilo, ne? Jízda na benzín může být dražší, ale je to dovolená. Pro firmy, hlavně s vlastními plnícími stanicemi, to spíš bude plus. Horší je, že je ten motor prostě slabý.
Avatar - Ondore
31. 10. 2016 01:40
Re: CNG
Odvtedy sa pár vecí zmenilo, minimálne čakám, že dostane nové kevlarové nádrže, ktoré by mohli trochu miesta uvolniť. Ale môžeš mať pravdu a normálna nádrž sa zmenší, to by bolo nahouby :-( Navyše sa obávam, že zmenia viacprvok za torzku, čo by bolo ďalšie mínus. Snáď sa dozvieme viac hneď ako sa začnú predobjednávky.

K motoru - aspoň 10-20 koníkov viac by mu prospelo, ale beriem to tak, že eko-autá sú skrátka pomalé, teda ak to nie je Tesla alebo Lexus :-)

EDIT: Ak sa už musí benzínová nádrž zmenšiť, tak by bolo fajn, keby neklesla pod 30 litrov. Objemy ako mal passat (21 kg + 31 l, t.j. teoretických 600+600, reálnych 450+450) považujem za akceptovateľné minimum.
31. 10. 2016 08:40
Re: CNG
Na konceptu (fyzickém s dvěma nádržemi, byl to odhalený spodek bez karoserie) měli kompozitové, pokud si dobře vzpomínám. Čekal bych, že je minimálně A3 a Golf mají. Myslím si, že se zmenší určitě (možná ne na 11 litrů, ale menší bude; tu třetí nádrž někam dát musíš). Passat měl tři nádrže, ale je větší, tak ta na benzín měla ještě použitelných 31 litrů. Tohle měli připravené jako koncept (viděl jsem jen počítačový model), dvě byly klasicky pod kufrem za zadní nápravou a ta třetí (užší a delší) šla před zadní nápravu přesně do toho místa, kde máš nádrž na benzín (jako u Passatu). A pokud si dobře vzpomínám, pro nižší střední jim to vycházelo na 11 litrů, ale to byla předpokládám platforma se standardním rozvorem, jak ji má Golf, ne s prodlouženým. 11 litrů může být přijatelných v up!, Octavia je přeci jen větší a spíš bude cestovat. Někdo po tom volal, ale asi se jim to nechtělo riskovat.

Na víc než zhruba 20 litrů bych to neviděl. Plus 21 kg CNG. To už by šlo. Spíš jsem zvědavý, co vymyslí s Passatem. A4 má 125 kW/ 270 Nm dvoulitr a nádrže na 19 kg CNG (při 200 barech a jsou samozřejmě kompozitové, ani vložka není kovová, nicméně kevlarová vlákna v nich IIRC nejsou, jen uhlíková a skelná) a 25 litrů benzínu.
Avatar - Ham.
28. 10. 2016 18:43
Tož to zírám,
Octa dostane benzínové VGT turbo jako druhá u VW hned po Porsche a jako první mainstreamový model vůbec.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2016 23:58
Re: Tož to zírám,
bohužel další věc, co se bude s*át 8-s
Avatar - Ham.
29. 10. 2016 01:18
Re: Tož to zírám,
Jj, určitě s tím motorem máš hodně najeto a přesně víš jaká bude spolehlivost, není nad zkušené borce zdejších diskuzí jako ty.
29. 10. 2016 07:21
Re: Tož to zírám,
Zkoušet to ani nemusí, copak se VW někdy povedlo vyrobit neporuchový motor? >:D

To si myslí pouze zaměstnanci Škodovky/VW, bo jim tím vymývají při náboru mozky >:-[]
Avatar - twistedTSD
29. 10. 2016 12:55
Re: Tož to zírám,
Ano, povedlo. Mnohokrát.
Avatar - .StenLi.
31. 10. 2016 11:12
Re: Tož to zírám,
Myslis TDI PD s praskajucimi blokmi ktore prepustali vodu do oleja alebo TDI CR s poruchovymi vstrekmi, alebo celkovo velmi nespolahlive TDI s turbom bezne odchadzajucim od 150tis km.. (podla vas bezny najazd auta za 3 roky) ? TDI sa povedlo jedine polozit koncern VW do cervenych cisel emisnou kauzou a odlahcit penazenky majitelov na servise..
29. 10. 2016 15:16
Re: Tož to zírám,
Presne tak. Už pri nábore ponižujú konkurenciu. Konkrétne v bratislavskom VW si náborový manažérik utiera hubu o Peugeot.
29. 10. 2016 09:50
Re: Tož to zírám,
Nemusí mít najeto. Pokud předpokládá, že to budou problémový motory (jako zástup předchozích TSI), pak předpokládá stejně jako ty, kterej si myslí, že to budou držáky. Tak klídek, za pár let se uvidí, kdo měl pravdu. ;-)
Avatar - Ham.
29. 10. 2016 09:53
Re: Tož to zírám,
Já nikde nic nepředpokládal, tak klídek a nauč se číst.
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2016 12:08
Re: Tož to zírám,
Díky, jsem rád, když někdo umí ocenit zkušenosti a nadhled :yes:
29. 10. 2016 14:15
Redakcii odporúčam míting na tému Millerov cyklus ...
"... Millerově cyklu, v rámci něhož se sací ventil uzavírá opožděně, až během expanze."
Správne má byť, že sa uzatvára neskôr - počas kompresného zvihu:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
30. 10. 2016 22:40
Re: Redakcii odporúčam míting na tému Millerov cyklus ...
Audi u 140 kW 2,0 TFSI používá brzké uzavření ventilů, ne pozdní. Tenhle by měl fungovat stejně. Samozřejmě tam má být komprese, ne expanze, nicméně u tohoto motoru by to i tak bylo špatně. A vy na Slovensku opravdu říkáte kompresní zdvih (ve smyslu takt, tedy fáze toho celého procesu)?

Původní Millerův patent byl pak o upouštění přebytečného vzduchu přes k tomu určený ventil.
1. 11. 2016 08:39
Re: Redakcii odporúčam míting na tému Millerov cyklus ...
Určite nie. Ale pre redakciu ACZ, aby vedeli, že vtedy ide piest hore, a nie dole. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
30. 10. 2016 08:50
životnost toho motorčeku ze sekačky na trávu?
Na toto téma by nic nebylo? Je také projektován na jednoúčelové použití s plánovanou životností 100 tis mílí? To běžný "cesťák" najede za dva roky. Do auta patří diesel!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - .StenLi.
31. 10. 2016 02:03
Re: životnost toho motorčeku ze sekačky na trávu?
Preco by do auta patril diesel?
31. 10. 2016 07:59
Re: životnost toho motorčeku ze sekačky na trávu?
Tým sa netrápte, tento dedo žije v akomsi svojom vysnívanom svete a diesel by dal aj do kolobežky.
Avatar - Barry Lyndon
31. 10. 2016 10:57
Re: životnost toho motorčeku ze sekačky na trávu?
někdy si říkám jestli nejsi druhý nick kolegy toptena. Protože toto snad už ani není možné.... >:D
31. 10. 2016 11:24
Re: životnost toho motorčeku ze sekačky na trávu?
az radove vic jedovatyho NOx ze zoucasnych euro6 naftaku proti benzinovym motorum, spolecne s 30% zvyhodnenim spotrebni dane na naftu proti benzinu je podle tebe OK??

dusledkem jsou zamoreny mesta jedovatym NOx a prohlubovani zdravotnich komplikaci u lidi s dychacimi potizemi, napr astmatiku, ktery je u nas cca 1 milijoooon

vymenit zdravotni komlikace kazdyho desatyho cloveka za pofiderni usporu??
vis jak se takovym lidem rika??
Avatar - Barry Lyndon
31. 10. 2016 12:02
Re: životnost toho motorčeku ze sekačky na trávu?
to asi není reakce na mě, že ne... ;-)
31. 10. 2016 12:53
Re: životnost toho motorčeku ze sekačky na trávu?
spojil jsi me s adou
to od tebe nebylo hezky
Avatar - Barry Lyndon
31. 10. 2016 13:25
Re: životnost toho motorčeku ze sekačky na trávu?
Ada píše takové kookootiny, že už to vyznívá jednoznačně jako protidieselový sarkasmus :-)
31. 10. 2016 15:46
Re: životnost toho motorčeku ze sekačky na trávu?
tak to se omlouvam, ze sem te spatne pochopil
Avatar - Barry Lyndon
31. 10. 2016 16:04
Re: životnost toho motorčeku ze sekačky na trávu?
v pohodě :-)
Avatar - Barry Lyndon
31. 10. 2016 10:56
místo dvou světel čtyři a místo čtyř válců dva....
.... jednoznačně preferuji opačné řešení.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chetoos
1. 11. 2016 18:12
Facelift
Mě osobně se nová příď faceliftované Octavie líbí. V zadní části je již modernizace decentní a v interiéru také, ale přední část je podařená a mě osobně se líbí a konečně je i nápaditá. Škodovky na mě působí dost usedlejším dojmem a tady se částečně trochu odvázali.
Rozbalit vlákno
0