A to je tvá osobní diagnoza pro řidiče Octavie RS 245? Pro jiné to neplatí? A není spíše diagnoza chtít předjet zuby nehty nějakého takového pacienta, který se ti snaží "ujet" a hnát se za ním, jen aby jsem ho předjel a dokázal mu, že ho předjet jde?
Pořád nevím, proč by si řidiči "silnějších" verzí běžných aut měli pořád něco dokazovat. Občas se nějaký "závodník" najde, ale jestli má RS, ST, GTI.... nebo normální auto je úplně jedno.
Ty budeš koukám taky pacient. Za celý život jsem žádnýho takovýho pitomce jak ty tu popisuješ v RS Oktávce nepotkal. Jestli ono to není tím, že nejsem magor, který nepřenese přes srdce, že ho někdo předjede.
Lepší je "Hyundai nezastavíš !" >:D Minulý týden jsme pomáhali staré paní z příkopu, už jsme ji chtěli vytáhnout (auto, pani vylezla :D) , když přijel Tucson s tímto nápisem na boku, rád jsem hrdému majiteli přenechal lano >:D To by byla reklama do televize ! >:D
Když dodám, že z příkopu tahal Fabii, nabírá celá událost daleko širších souvislostí >:D
To je už maximální stupidita. Nedávno jsem na hjondé.cz koukal na novou i30 a když na mě v jakémsi PDF s financováním opět vyskočilo "nová i30 ve verzi LIFTBACK," tak jsem zas rychle vše pozavíral, protože se mi udělalo blivno. Fakt mají něco tak nehorázně trapného zapotřebí?
Jako vtip to pochopím, ale tohle vtipem rozhodně není. Zajímalo by mě, jak by to vysvětlili. Ne dealer, který by se asi se studem pousmál a pokrčil rameny. Autor toho ceníku. :-|
19tky kola + těžká elektrická sedadla + elektrické otevírání pátých dveří....
Marně v tom hledám nějakou logiku. Kdyby umožnili si za 25tis přiobjednat akorát ten diferenciál, bral by to každý (nebo alespoň každý druhý), takto je to za 75tis dobrý úlet... Drncavá a už ani ne dobře vypadající kola (pro velikost kol Octavie jsou 18tky max) a k tomu prvky z L&K.
Já v tom logiku vidím. Octavia RS není pro lidi, kteří mechanice kolem auta. Je to lifestyle volba. Spoustu jejích kupců nikdy neprojelo jiné auto. Prostě to chtějí. Má to hezké laky (objektivně), vyčnívá to nad ostatními Octaviemi (v porovnání s ostatními značkami to vypadá pořád plastově a levně, nicméně tento pohled se v ČR moc nenaskytně)...a o to přece jde. Nic jiného bych v tom nehledal.
Člověk co tomu rozumí a chce opravdu výkony si lehce pod milion pořídí jiné, lepší auto. Třeba z vlastní stáje.
A nejen ona ... Když ji dovybavím, tak se dostanu na technikou neodfláknutý Lexus IS. Proč bych měl chtít RS ? Když RS dovybavím, dástávm se k 900 tisícům. Jedině kvůli kufru. Opravdu to za to stojí ? Obě auta na tom budou kvalitou dost rozdílně v neprospěch evropského konkurenta. Cenově se Octavia nebezpečně blíží, ale už jen vzhledem a interiérem nikdy konkurovat nedokáže.
[odkaz]
Jako problém vidím i takový Golf, který sice vypadá jako menší auto (chápu, menší převisy), ale za stejné peníze je jízdně lepší. Ale zase neodveze ledničku no ...
Napsals to trochu naopak - Lexu ma problem, nebot za ty prachy, co stoji se vyplati koupit levnejsi Octavii s lepsi dynamikou. Tak to taky chape vetsina kupujicich, ostatne prodeje Lexusu a Octavie si najdi sam, tak uvidis nejlip, kdo ma problem.
Nejvetsi problem ORS bude Leon Cupra, ve vyssich konfiguracich pak Golf GTi/R. Kdo chce Lexus, nekouka po Octavii a naopak.
Víš co je zajímavé? RS se nejlíp prodává na bohatých trzích - Švýcarsko, Německo... a žádný problém tam nemá.
Lepší dynamiku má a v základu má i lepší výbavu než to IS. Vyhřívané sedačky, duální klima, parkovací senzory... to všechno jsou u IS příplatkové věci. Takže dovybavovat musíš na druhé straně než bys možná čekal.
Cožpak o to, že vybavení stojí s Lexem stejně, ale ORS i v základu je solidně použitelné auto a levnější o jednu Fábii, než IS, ještě k tomu rychlejší :-)
Největší problém ORS nebude dle mne HH v případě liftu, ale auta o třídu výše - Passat/Mondeo/Superb/Insignia. V případě kombika pak kombi verze HH a tam ten Golf/Leon/Fokus.
S predajmi Lexusu to ale treba brať aj z trošku širšieho hľadiska a tým je predajná a servisná sieť, ktorá je objektívne voči Škodovke maličká. A samozrejme do Lexusa nezoženieš lacno diely z druhej ruky (ukradnuté, rozobrané) a neopraví ti ho hociaký Lojza z vedľajšej dediny. Minimálne v našich končinách sú toto hlavné argumenty. :-)
A argumenty sú to podstatné. Ono život s autom sú aj starosti, servis, príp. opravy a je rozdiel, či auto dáš do servisu v Tvojom meste či dedine a ideš do práce, alebo kvôli tomu musíš cestovať povedzme do hlavného mesta a zabiť s tým celý deň. Napr. Lexus centrá sú na Slovensku len v BA a ZA, takže ak Ti Lexa neopravia v Toyote, tak by si to mal z Prešova pekný kus cesty.
Lexusy budou opravovat členové SPD a jednou měsíčně bude vylosován štastlivec, kterému vůz opraví osobně Tomio Okamura přidá mu k tomu ještě nůši japonských specialit z vlastního obchůdku.
No neblbnem, nejde ani tak o nejaké poruchy, ako o pravidelný servis či údržbu. S každou prkotinou behať do Žiliny alebo Bratislavy tak ako píše iudex by som nechcel. To radšej za tie peniaze zoberiem niečo od D3 trebárs alebo Jaga, ktorých mám priamo v meste. Ono aj toho LExa kúpiť by znamenalo minimálne dvakrát cestovať minimálne 230 km ďaleko.
Za 900tis to předpokládám nikdo kupovat nebude. Nevím jaké jsou aktuální slevy, ale s ohledem na ten oční hendikep bych o méně než 10% vůbec neuvažoval. U takto drahých verzí bych čekal spíš 15%, aby se cena bez DPH moc neodchylovala od nějakých 650ti tis, což je taková nějaká psychologická hranice, kolik za byť sebelepší Octavii jako firma utratit. Pochybuju, že obdobná cena/sleva vypadne z Lexusu, když už je tam z ceníkové ceny explicitně odečteno těch 150tis.
nemá tam být nejhnusnější, místo nejsilnější? Ikdyž máte pravdu, toto je opravdu silné kafe...
Jinak přeju Škodě, ať se jí daří, ale tento fl se prostě nepodařil. Nefunguje to ani na fotkách, ani na živo.
predaje ukazu viac... mne sa ten face paci ;-) .... v bielej kombik uz som tuto stvorocku videl a je to fakt nazivo lepsie ako fotky.... ma to uz teraz smrnc ... ktory pred faceliftom octavke tak nejak chybal... ja verim v uspech stvorocky... este budes prekvapeny :yes:
Nechápu kdo si koupí RS skoro za milion, když to srovnám s koncernovým Seatem tak tam přijde Cupra 300 ve 4x4 za 800 000,- s DPH v plné polní se "štelovacím" podvozkem, navi atd.. Jediné mínus Seatu je lacinější interier, jinak jízdně je to úplně někde jinde. Přijde mi že Škoda spoléhá na to že plno firem kupuje u nich auta zcela automaticky a na normálního spotřebitele kašlou, vždyť za ty prachy už se dá sehnat mnohem vyspělejší auto, třeba nové BMW 330i v kombi vám nabídnou také za milion po slevě a to je už oproti RS neporovnatelné.
To se to vždycky srovnává cena po slevě s ceníkovou cenou druhého. I tak si ale myslím, že čtyřválcová 3er v základu opravdu nebude žádná hitparáda. Ani jízdně, ani pohledově..
Zaprvé už jak psal vondry, porovnáváš jablka s hruškama a zadruhé, zkus si to tvoje 330i dovybavit vším co má Octávka ,a potom se ozvi, ať se ti můžu zasmát jak bude v ceně najednou rozdíl pár statisíců >:D ...
Bmw nemám, pro mě je to drahé, koupil sem Cupru, mám rád Seaty. Rozdíl statisíců? To se pleteš, maji záměrně těžce nastřelené ceníky, jak říkám 330i, navigace, kamery, vyhřejvaný *, kvalitnî audio, to vše za mega a kus, je to pohodlné a má to extra jízdní vlastnosti. Třeba novému RS křivdim, ale asi 14 dní jsem měl půjčené RS, to poslední před tímto novým faceliftem, jeho cena se také šplhala k milionu, ale za co? Auto bylo nezáživné, přímo nudné, jízdní vlastnosti špatné a ktomu brzdy na které neni spolehnutí, sportovně se s tím jezdit nedá. To už se chová lépe RS z roku 2000, které i lépe jezdí. Tak kde je ten pokrok? Nové Rs si koupí jen idiot co onanuje nad interiérem a sere na jízdní vlastnosti.
Trochu si zaspal dobu, dnes predokolky zvládajú 310 koní, takže 245 v Octavii nevnímam ako problém. Notabene keď je tam samosvor. To už skôr by som pochyboval o základnej RS s 230 koňmi a otvoreným difom.
Jednoduší výroba, tehdá v době ropné krize to bylo populární, pak poznali že se to k luxusním vozům nehodí a přešli zpět na zadní náhon (první bylo v roce 2002 CTS první generace, následováno STS, SRX atd.
Dnes je FWD vlasně jen už jen XTS, který se do Evropy nevozí.
Nevim jak presne souvisi smerova stabilita s vykonem motoru prenaseneho na nejakou (jednu nebo vice) napravu, ale to mi predpokladam vysvetlite.
150kW v takovemhle aute je skvele pouzitelne a velmi prijemne, pokud zrovna nehodlate vytacet dvojku do omezovace. Pak uz musite precijen auto "drzet", dost to taha za volant/ruce, ale to je tak vse.
Jinak priste doporucuju vylezt z vasi fabie a zkusit se autem s timto vykonem aspon par hodin projet, najednou vam to zacne davat smysl.
Jo a RS za milion je dobry hnus. Cupra to same. Pamatuju si, jak se prodavaly slusne vybavene kombi cupry za 650 po sleve, ale čo bolo, to bolo...
Na niektorých cestách sú aj zákruty, v zákrutách sa auta naklanaju, zvyčajne je niektoré koleso odľahčené....Ale ľuďom, čo jazdia rýchlo a rovno je to jedno.
Každý pracovný deň sedím v rôznych štvorkolkách s krutakom od 450 po 560 Nm. Každý deň presadnem do súkromného auta s 300 Nm 81 kW a predokolky. Preto som si dovolil po odjazdení cca 1 250.000 km napísať svoj názor.
No já nevím, z mých zkušeností při normálním ježdění nehrajou limity v zatáčkách roli, naopak limity motoru pro předjetí jo... ale každý na to může koukat jinak.
ja si treba myslim, ze majo ma pravdu. Pres tech 150kW je to v podstate blbost mit predokolku.
Ale problem je jinde - zadokolka je draha, nejaky haldex 4x4 apod. se (v benzinu) tezko hleda... tak koupis GTI nebo Oktavku RS...
Můžete laskavě u článků obsahujících video dát upozornění, že kromě galerie tam je i video!?!? Automaticky by jsem takový článek ignoroval. Když už musíte tlačit automatické přehrávání kvůli reklamě, tak na to alespoň upozorněte. Každý den mám čím dál menší chuť tyhle stránky navštívit a to jsem tu býval pečený vařený. A nejhorší je, že poslední dobou dáte každou volovinu do pár se***vého videa pod každý článek, aby se tam automaticky mohly přehrát reklamy. :no::no::no:
ono uz ani tie videa nie su co byvali... najprv pozeras 5s na nieco v tube s obsahom kyseliny hylauronovej a az tak sa dostanes k teme ...tie reklamy to tu proste dobabru vsetko casom... a clovek ma tiez len jedny nervy to je jasne... chapem ....
Presne kvuli tomu jsem vstoupil do diskuse pod timto clankem.
Pokud nevypnete automaticke prehravani videi, KONCIM s timto webem!
A nebo aspon jasne oznacte, ze to video obsahuje. Kdo vam tohle poradil fakt nechapu.
Stejne jako na konkurencnim webu, kde po kliknuti na clanek skocim rovnou do galerie.
To museli vymyslet nejaci "odbornici".
Souhlas. Máme doma malé dítě a nic nepotěší víc, než když dítě spokojeně spí a já si chci přečíst nějaký článek a na celý obývák začne řvát podě*laná propaganda, jak skvělé ty evropské fondy vlastně jsou.. doma už jsem raději přestal web navštěvovat..
Jenže to je takový rovnák na vohejbák. Funguje to, ale....
Chápu, že reklamy být musí, aby to měli z čeho platit, když je to bezplatný web. Takže to, že kolem stránku lemuje reklama zkousnu, ale tohle už je PŘES ČÁRU. At dají reklamu před video, za video, ale NE AUTOMATICKÉ PŘEHRÁVÁNÍ. Google, ač firma silně zaměřená na reklamu, by měla uvést do Chromu aktualizaci s možností blokace reklamy.
Ani RS verze Octavii nepomůže.
Na ten strašný čtyřoký asymetrický vzhled přední části se dívat prostě nedá ! 8-s
Facelift se fakt nepovedl.. :no:
VW takové blbosti u Golfu netrpí..
nazivo je to parada.... a zaroven je to prva octavka ktora sa mi normalne uz zda aj stylova a ma smrnc... v tmavozelenej RSke by ale asi bola uplne top .. ale aj cervena je super... a pre beznu verziu prave cervena bude asi top :yes:
Ako tak pozorujem okolie, začínam mať pocit, že ľudí ani ten facelift neodradí od kúpy Octavie. Kto dostane služobné auto, OK, ten si nepomôže. Ale včera som videl chalana, ktorý vystupoval z novej Octavie s takou hrdosťou v tvári (najmä keď videl, že sa naňho pozerám), že evidentne muselo ísť o jeho vlastné. >:-[]
Slušný cenovka za 4válec, když V8 Mustang stojí jen o 300 tis víc. Jasně má jen dvoje dveře, ale i tak. By mě zajímalo kolik by za takový auto chtěl VW, kdyby něco tkaového dělal. Dle ceny Oktávky hádám tak 1,6 míče >:-[] >:-[]
Emel to pochopil stejně, viz jeho reakce, takže závada bude na tvém vysílači...
Co by běžný evropan dělal s Mustangem? Evropan chce obvykle malé-velké auto a Mustang je pravým opakem.
Zajímavý že se tu prodává jak teplý housky na krámě >:D A Camaro a Vette taky >:D
93 ks resp. 39 ks resp. dohromady cca 130 ks aut za čtvrt roku v zemičce jako ČR ja hoodně drsný. Včera sem nový Mustangy potkal během cesty na oběd, což je asi půl kiláku hned 3 :-)
Ty jo, no jak pujdu z rachoty, budu si fakticky davat majzla, abych o nejakyho Stanga nezakop, vypada to, ze na me mozna nakej vyjede az si doma otevru pivko >:D
Máš úplnú pravdu, dvojdverové kupé - pony car s V8 je priamym konkurentom rodinnému 5-dverovému liftbacku nižšej strednej triedy. Ja by som ešte navrhol hodiť do porovnania Lamborghini Huracán, nech to máme komplet.
Jo? Měl ten být brečící spíš, pravda, je hodně smutný že evropa ti nabídne za velmi podobné peníze poloviční motor s polovičním výkonem a jinak kupé bývalo vždy dražší jak sedany, pokud chceš argumentovat karoserií.
Ostatně daleko větší Charger s V8 stojí cca 1,4 míče a pokud by sis ho dovezl sám a vyběhal papíry tak tak 1,25 >:D Když chceš sedan/liftback jako konkurenci.
Ale super že už tam dali el. sedačky, poslední RS oktávka v kterým sem seděl s nalepenou cenovkou na skle 880 000 Kč (měla ještě doplnkovou výbavu) měla ještě ručně ovládánými s těmi krásnými a interiér nerušícím pákami o velikosti křídel Boeingu >:D >:D >:D
Ač mám Mustang opravdu rád, tak ten poloviční motor v Golfu R ve skutečnosti nabídne o krapet rychlejší svezení >:D Chceš se tu dál zesměšňovat? >:D Nebo proč tohle vůbec píšeš a srovnáváš? Taky můžeš mít za tu cenu "blbýho Fokuse" >:D RS...
Ale jasným konkurentem Oktávky za 800 tisíc je 2x dražší Charger >:D Jasny.. >:D
Rozdíl v ceně oktávky a mustangu je 200-300 tis, to není faakt 2x dražší, jestli u tebe jo, doporčuju zopáknout základku nebo vrátit vysvědčení a jít házet lopatou >:D
Mustang má zrychlení 5s při váze 1,7 tuny :-) Dej mi sem nějaký auto za stejnou cenu co má 1,7 tuny a lepší zrychlení. Sem fakt zvědav
Bariku, tebe proste musi bavit byt za saska, jinak si to tvoje sebemrskacstvi neumim vysvetlit.
Kdybys toho Mustanga dal jako konkurenci pro BMW 430i a argumentoval motorem V8 vs R4t, tak bych to pri podobne cene bral, to dava z vetsi casti smysl, ale proc ho tu cpes k Octavii..?
Jako smutný příklad, že za 800-900 tis dostaneš foukanej čtyřvál od firmy, co běžný benzínový motoru vůbec neumí a sou věčně samej prů*er s polovičním výkonem a nafty musí cinknout, zatímco konkurence umít za tu cenu vyrobit V8 a ještě jí dopravit přes oceán >:D
To musí bejt kouzelníci co.
Bud musí mít Bubba s Rodrigezem oproti Jakowi s Leškem neskutečnou produktivitu práce, nebo tady někdo krásně okrádá zákazníky >:D >:D >:D
Jinak sem placený vlastníky auto.cz za estrádní čísla zde, čím přispívám ke zvýšení četnosti a zábavě čitatelů a neustále se zvyšující se popularitě a reklamě. Krom toho mě ještě platí GM, Putin, Lada, KGB, Čína , Okamura, komunisti, svaz zahrádkářů, svaz pěstitelů ředkviček a fotbalový klub SK Dolní Ratíškovice.
Tos nevěděls?
Ted se chystá novinka, v každém videu delším jak 5 minut bude 20 minutová reklama, která nepůjde přeskočit, při registraci na moje auto budete must povinně shlédnout celou výrobní nabídku škody a když vše vyplníte tak těsně po zmáčknutí tlačítka Uložit naskočit výrobní program Tatry a Avie s celou historií čítající 4 hodiny.
Nová reklamní kampan od Boleslaw Werke a Czechoslovak Group.
Pravidla hodnocení budme ohýbat tak dlouho, dokud nevyhraje náš favorit, pardon Mustang! Je dražší, je to uplně jiný typ vozu, ale je lepší!!! >:-[] Nemám slov >:D
Já se sem chodím bavit, kabarety sou dneska moc drahý.
Jinak včera sem viděl Kodiaqa, už třetího. V šedý to byl fešák a ten krásnej zvuk Oktávkovýho TDI tomu dodal ten pravej punc luxusního SUV. Kam se hrabe Cayenne a Range rover čéče >:D >:D
Holt VW ty diesly umí, sou tak tiché, že rozdíl oproti benzínu nepozná 8 z 10 pacientů ušní ordinace :-)
Ne, nechápu, protože když si půjdu koupit Oktávku, coby jediné auto do rodiny, rozhodně nemám dalších 300 tisíc zbytečně na auto, které má navíc jen větší motor, ale ve všem ostatním je horší pro takové použití.
Sú takí. ;-)
Práveže mne RS dáva najväčší zmysel zo všetkých Octavií, predface RS bola na tom z hľadiska value for money (výkon-výbava-cena) asi najlepšie zo všetkých motorizácií Octavie.
Dá se to pochopit i tak, jak jsi to pochopil ty, ovšem nic to nemění na faktu, že je to napsáno nejednoznačně, přičemž to šlo napsat jednoznačně velmi snadno. ;-)
Aj mňa zmiatla tá formulácia a chcel som mu argumentovať cenou Golfu GTI Performance, potom som ale uvažoval, či nemyslel "VW Mustang", tak som to vymazal.
Tak nějak jako Mustang? Naposledy jsem viděl Fokuse RS za mega >:D Tady dostává Barikova logika velkou trhlinu >:D Jen Fokus tedy neni z USA, tak tím určitě odargumentuje >:D
"Jasně má jen dvoje dveře, ale i tak."...ale i tak co? To je ten zásadní rozdíl mezi Octavií RS a Mustangem V8. První si můžeš pořídit jako rodinné auto, druhé ne.
Ten facelift prenasim pres srdce dost tezko. Byl jsem se na Octavii podivat osobne, chtel jsem ji dat sanci. Ale vysledek je, ze v realite je to jeste horsi nez na fotkach. Vedle byl Superb v Monte Carlo vybave a ten vypadal, jak tahle Octavia vypadat mela. Samozrejme, v interieru je to bida tak i tak.
Ale k Octavii nahore. Co s ni? Na co je? K cemu? Na okruhy se nehodi, na silnici je to jen magnet pro nenavist. V showroomu magnet pro nepovedene synky novobohatsich rodicu. Kdyz RS vidim ve zpetnem zrcatku, radsi na par vterin zastavim na nejblizsi autobusove zastavce, aby me konecne mohl predjet, protoze se o to snazil uz od te doby, co me, prakracujici nejvyssi povolenou rychlost, dojel. Takoveho moc rad necham, aby byl co nejdal ode me.
Takze, odpovim si sam. Pro nevybourene jedince, jedno jakeho veku, potrebujici si neco dokazat.
Budouci majitele, nebojte se, rad vas pred sebe pustim. Ono je vas tezke prehlednout, blikate uz z daleka. Clovek by si myslel, ze za nim jede ambulance a ona je to jen RS Skodovka.
Superba v Monte Carlu (a nejen toho) ti nemůže věřit nikdo normální...
A pokud si případně pleteš Superba s Rapidem (což je jediný škodovácký lb v MC), tak to taky leccos naznačuje.
Zavolal jsem mistnimu prodejci, u ktereho jsem "daval sanci" nove Octavii a kde meli vystavene modely Monte Carlo pekne vedle sebe spolecne s RS a Sportline. Takze, ano mas pravdu. Ten Superb byl ve Sportline.
Tak, abych opravil co jsem napsal nahore. Byl jsem se na Octavii podivat osobne, chtel jsem ji dat sanci. Ale vysledek je, ze v realite je to jeste horsi nez na fotkach. Vedle byl Superb ve Sportline vybave a ten vypadal, jak tahle Octavia vypadat mela.
Ve Sportlinu ano, Superb ve Sportlinu je momentálně nejpohlednější Škodovka. I ten interiér je v této verzi/výbavě přijatelný/opticky povedený a celkově působí rozhodně lépe, než verze LK.
Rozdělení světel u Octavie byla chyba, ale není to až taková tragédie, vzhledem k tomu, jaká hysterie tu kolem toho už delší dobu panuje. Na prodeje to zásadní vliv mít nebude a někteří majítelé fl O3 budou naopak ještě rádi, že je díky tomu hned vidět, že mají novou/aktuální verzi (po faceliftu). Ve vyšších verzích (jako je RS) to nevadí tolik, jako u základu s halogeny. Třeba mně osobně vadil víc "asijský" facelift předních světel u O2, ale to je věc názoru.
:yes::yes::yes: tesat do kamene, jedno moudro za druhým, a zdarma!
Teď už konečně vím, že kdybych čistě náhodou chtěl rychlé rodinné kombi, tak určitě ne RS, protože by to znamenalo, že jsem nevybouřenej, potřebující si něco dokazovat. Sakra, ale pak přijde topten, ten zas že naftu kupují jen kolenovrti, s 1,0TSI bych byl za úplnýho blb.ečka taky, páč tříhrnek, woe, takže babo raď?!
Edit: už mi to došlo - když rychlé rodinné kombi, pak Lexus IS!
Nejvíc se mi líbila ta část, jak bys ho překračujíc povolenou rychlost (grázle!) dojel, ale pak ho dlouho nebyl schopen předjet... asi proto, že on jede (v rámci rychlostních limitů) takovou pilu, že na to RS výkonem prostě nestačí :-)
Mariánek Milosrdný,všem uhýbající, který rozhodně nejezdí jako ti dobytci v eReSech, ale jezdí velmi kultivovaně.Tak kultivovaně, že ho ani +200k auto nedokáže předjet. >:-[]
Jen trochu?!?
Má to tam napsáno přesně tak, akorát, že Emel to (úplně stejnou situaci) napsal z pohledu Karla, který by případně řídil tu ORS dotírající na vzorného a ušlechtilého marianka.
Přečti si to ještě jednou. :-)
Trošku jsem "četl mezi řádky", s cílem zdůraznit absurditu... ale podle mě se od původního textu neodchyluju. Taky si to přečti ještě jednou, schválně jestli to v tom najdeš.
Je to prostě Fitipaldi, ale mimořádně seriózní. >:D
Tam je těch "perel" víc..., např. "magnet pro nenavist", něco takového nemůže napsat duševně dospělý/vyrovnaný jedinec o jakémkoli modelu automobilu, tím spíš mainstreamového.
Ukázkově zakopmlexovaný diskusní záprdek. >:-[]
>:-[]:yes:
Hlavne ale máme už všetci jasno, že RS nie. Inak som fakt zmätený, čo namiesto nej, či je lepšou alternatívou ten Lexus IS, alebo Barikov Mustang V8. Ale zase keď si prihodím pár nevýznamných drobných, môžem mať Bentaygu. To sú dilemy. >:D
>:D:yes: Proto je třeba číst diskuze, tam se člověk dozví, co nekupovat.
Já mám jasno - nesmím SUV, ani naftu, ani čtyřkolku, nejmíň šestiválec, nejlíp osmiválec. Ale zase ad silné víceválce - MPV není závodnička, takže něco max do 100kw.
- SUV může být, jen to musí být Peugeot a nesmí mít 4x4.
- Kombík je rozhodně daleko lepší, než SUV, ale zase ode dneška vím, že to nemůže být ORS.
Tak rozhodně nelze popřít, že máš názor navýsost vlastní >:-[]:yes:
Já si auta vybírám výlučně podle svého vkusu, a nikoho jinýho tu naodsuzuju za auto, který si koupil pro svoje potřeby. Na rozdíl od spousty místních expertů, kteří mají naprosto jasno, jaké potřeby by měli mít ostatní, co je jenom vyhazování peněz a co by se mělo dokonce asi zakázat.
Tím samozřejmě nemyslím jenom tebe a ty srandy, co píšeš.
Vidim, ze ti nevyboureni se zvlastni potrebou si neco dokazat se na zdejsim foru nezmenili. Staci jemne postouchnuti a oni se prihlasi sami.
Neni to autem, ale prave tim, kdo ho ridi. Kdyz se pak tito labilove (nebo Labelove) dostanou za volant nesmyslu jako je ta Skodovka nahore, pak jsou ostatni vystaveni nebezpeci, ze je na silnici potkaji.
Nic se nezměnilo především u tebe, místní dobrovolný komiku.
Není nic moc směšnějšího, než anonymní diskusní narcista tvého formátu, který sám sebe staví do pozice morálního vzoru a brouka Pytlíka v jedné osobě.
Dětinsky se tu navážíš do druhých, přitom máš evidentně stále největší problém sám se sebou.
Re: Jestli to má pořád kulaou trubku výfuku zaraženou do fal
Tak zrovna toto bych tomu auto vůbec nevyčítal, protože to je aktuálně to z lepších řešení. Standardem se stávají dvě úplně falešné hypertuzingové koncovky a výfuk kdo ví kde...
Re: Jestli to má pořád kulaou trubku výfuku zaraženou do fal
Na to ze se to tady vycitalo jinym nesportovnim obyc autum pomalu za polovicku penez, je to ted najednou OK? U "sportovniho" auta, kam by se snad chtel tenhle vwerk radit, je to k pousmani a nema cenu si to omlouvat nejakou premii.
Re: Jestli to má pořád kulaou trubku výfuku zaraženou do fal
Co se zejména vyčítalo jsou úplně falešné koncovky... tak jak to má třeba Octavia RS TDI na jedné straně, kde žádný výfuk není. Že je hranatá koncovka v nárazníku napasovaná na normální kulatou z výfuku, to není takový problém.
Ty úplně falešné vidíš běžně na Passatech, Mercedesech... to taky nejsou auta za půlku ;-)
Chlapi, dlouhodobě nechápu, proč mezi tech. údaje nezařadíte váhu a počet kg/kw :-) byl by to hezčí obrázek o skutečných výkonech, k čemu mi je, že má auto 400koní, když váží 2 tuny a já mám 250koní na tunu, zlepšete to :yes::yes:
Tak co šášulkové, když sem vám tu psal, že palubní PC kecá až o 1,5 litru, smáli ste se mi že max rozdíl o 0,2 a že hodnoty sedí s papírovými údaji výrobců.
No nějak byl naměřen přesnej opak, že http:xxx.*/zivot-ridice/24-realne-nejusp… />
článek na autoforum
Pocuj sasulo, ten clanok je klasicke meranie realna vs tabulkova, nic o PP. A 1.5l odchylka PP je samozrejme nezmysel.
A nejako nestihas, na tom isto webe uz 11hodin sviet clanok, ze Lada najvacsi skokan. Sice skoro z nuly, takze o to jednoduchsie, ale historia sa nepyta :-)