Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia RS s 2.0 TDI 125 kW (cena a výbava)

Libor Zezulka
Diskuze (218)
Již delší dobu se spekuluje o tom, že Škoda Auto rozšíří nabídku motorů Octavie RS o vznětový dvoulitr. Nyní tuto informaci zřejmě nechtěně potvrdila. Známe také cenu a výbavu.

Při přípravě testu Octavie Combi RS, který společně s videem zveřejníme zítra, jsme objevili na microsite věnované právě tomuto modelu velmi zajímavou informaci. Na stránkách se doslova píše: „Silný benzinový turbomotor o výkonu 147 kW (200 k) se šestistupňovou převodovkou a také výkonný turbodiesel o výkonu 125 kW (170 k) s filtrem pevných částic DPF se společně s precizně naladěným sportovním podvozkem postarají o přísun adrenalinu při každém sešlápnutí plynového pedálu.“

Tím Škoda Auto nechtěně potvrdila, že Octavii RS bude možné (zřejmě poměrně brzy) pořídit i s naftovým motorem. Jako důkaz, že jsme si tuto informaci nevymysleli, přidáváme otisk obrazovky. Dokud Škoda informaci nestáhne, můžete se o její pravdivosti přesvědčit přímo na stránce Škody Octavia RS. Aktualizováno - 22:13 hod. Do galerie jsme přidali scan výbavy a ceny Škody Octavie Combi RS 2.0 TDI 125 kW. Liftback bude s dvoulitrovým naftovým čtyřválcem stát 779.900 Kč, kombi 819.900 Kč.

TIP: Přečtěte si náš první test Octavie RS ze září loňského roku

Libor Zezulka
Diskuze (218)
5. 5. 2006 19:23
Re: RS NAŽIVO
:yes: :yes: :yes: To je motůrek, co? :yes: Dnes celkový dojem - mari 1- ;-) :-) :yes: (za to vrzání) :-) :yes: P.S. I trojka je milá...
5. 5. 2006 19:20
Re: Fuuuj
>:D >:D :yes: :yes:
3. 5. 2006 21:04
Re: OBYCAJNY CESKY SROT
>:D :yes: :yes:
2. 5. 2006 23:08
Re: bude brzo!!!
Tak až do ní dojdeš, napiš.
2. 5. 2006 23:08
Re: O CEM JE RS...
Nejsi opilej >:D My tu přece porovnáváme tebou vnuceného LEXE s RS... S tím, cos napsal nahoře bys mohl brzy skončit u Astona :-) Malej Lex tu má problémy o kterejch se Octavii nemůže ani zdát. LEX tu jede na dvou motorech... se Subaru se mohou chytit za ruce... Je v paketech prošpikovanej technikou... například elektrický seřízení volantu... to je dobrý pro toho, co si s tím hraje v garáži. Ten, kdo jezdí, si to jednou seřídí a pak na to nikdy už nasáhne... rozumíš, to jsou samoúčelné věci, které jakoby dělají z auta klasu... nedělaj, můžu tě ujistit, že duch auta je v úplně něčem jiném. P.S. Dáváš mi otázku po volbě? Píšu ti opakovaně, aby sis srovnal rovnocenné partnery. Když se někdo rozhoduje, zda Octavii, tak se dívá kolem v nižší střední - Megane, C4 atd. A když někdo uvažuje o malém Lexu, porovnává ve střední třídě s premiovkama a samozřejmě, že mu do oka padne trojka od BMW... Ale, že by zájemce o OCTAVII přeskočil třídu ausgerechnet pro Lexe... pro to nemá jediný důvod. Ani tu tvou cenu. Osobně považuji právě RS za auto, co stojí všema čtyřma na zemi a necpe hlavu do oblak. To se cení.