Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia RS s překvapivou výdrží: RS po 460.000 km jako nové

Octavie RS si kupovali podnikatelé z rozmaru. Za tři roky se jich nabažili a vyslali je dál. Po nich vozy ničila pubertální mládež. Karel Liška své RS nikdy neprodal a ani se k tomu nechystá.
Zpět na článek
1. 10. 2016 17:31
1. 10. 2016 18:08
1. 10. 2016 18:54
1. 10. 2016 23:28
2. 10. 2016 00:09
2. 10. 2016 01:36
2. 10. 2016 09:31
2. 10. 2016 09:39
1. 10. 2016 23:36
2. 10. 2016 02:53
3. 10. 2016 10:15
3. 10. 2016 10:25
3. 10. 2016 10:37
3. 10. 2016 12:34
3. 10. 2016 13:29
2. 10. 2016 00:17
2. 10. 2016 09:19
2. 10. 2016 09:06
2. 10. 2016 14:56
2. 10. 2016 16:07
2. 10. 2016 20:24
3. 10. 2016 10:32
3. 10. 2016 07:30
3. 10. 2016 21:23
Avatar - rohYpnol
1. 10. 2016 17:31
Bazarovka
[odkaz]

prázdná nádrž
259275
338.4

No, typický bazarový budík. Tedy, ještě ten celkový nájezd by to chtělo tak o 300t. dolů >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2016 21:20
Re: Bazarovka
A při zvednuté haubně, originální VW klacek. Octavia to je nezmar. Kam se hrabe Land Rover, Jeep nebo Mazda.
1. 10. 2016 18:08
premozitele
Myslim, ze aut, ktera maji vice, nez 180 koni a odpovidajici dynamicke parametry, je spousta.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - _Karel_
1. 10. 2016 18:26
Re: premozitele
Zřejmě se jen nikdo nesnažil být přemožitelem. :-)
1. 10. 2016 18:54
Re: premozitele
Nejsou, octavie je přeci nadauto. Dřív se bralo jako hodně najeto když to mělo milion a ne 460k, který má kde jaký auto.
A to že se vysypala převodovka, vystřelila svíčka, odešel alternátor mi nepřijde jako naprosto bezproblémové auto. Ono bezproblémové auto neexistuje, jen si na to některá auta (nebo spíš někteří lidé) hrajou.
A pokud se chtějí na ACZ stále zabývat jediným autem, které se Skodovce tak nějak povedlo, tak ať. Já to číst nebudu ;-)
1. 10. 2016 19:06
Re: premozitele
oni jsou majitele koncernovych aut pomerne rozumu mdleho. byl zde jeden takovej vosel co byl naprosto nadsen ze sveho pola a v moje auto mel napsano ze v 27 tis odeslo turbo v 60 druhe a v 70 komplet motor. me u megana sra*lo ze se mi zamlzovala zadni lampa a tenhle b*lb byl nadsen a ze si priste koupi zase folcvagn
2. 10. 2016 18:52
Re: premozitele
To máš jistě pravdu, ale ukaž mi nějaký, který dokážeš provozovat za podobný peníze. Až takový objevíš tak mi dej vědět. ;-)
Avatar - _Karel_
2. 10. 2016 19:25
Re: premozitele
Nulová souvislost s tím, co se tu kritizuje. ;-)
1. 10. 2016 18:46
Slovutný odborník Vaculík...
...je jen placenou štětkou (napsal bych jiné slovo, ale bude tam hvězdička) Auto Jarov a Škody. To je prasárna tahle snůška.

A ACZ jen klesá a klesá...hoši, za chvíli tu tímhe stylem bude i hanba napsat do diskuze. :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - _Karel_
1. 10. 2016 19:54
Re: Slovutný odborník Vaculík...
To seš trochu dost přísnej. Podle nadpisu je naopak Vaculík překvapený, že auto, co jezdí max. po 15tkm do autorizovaného servisu, vydrží 460tkm. ;-)
2. 10. 2016 06:55
Re: Slovutný odborník Vaculík...
Ne, to jsem ještě velmi shovívavý. Z podobných článků je mi na zvracení a toho kdo to napsal, toho kdo uveřejnil bych bez pardonu nechal za 5min vyndat bordel ze šuplete a vyrazil.
Avatar - _Karel_
2. 10. 2016 07:38
Re: Slovutný odborník Vaculík...
Já jsem si dělal srandu...
2. 10. 2016 10:09
Re: Slovutný odborník Vaculík...
Já jsem článek dočetl až po větu, kde se majitel honil s M5..Dál tu *** nemám chuť číst. 8-s
2. 10. 2016 11:49
Re: Slovutný odborník Vaculík...
Vyměním zánovní BMW M5 za stoletou vydechlou Octavii RS s půl milionem km v těle. Zn.: Pořád se honím. :-)
2. 10. 2016 10:27
Re: Slovutný odborník Vaculík...
Máš naprostou pravdu. Vývoj úrovně kvality článků klesá a to nehovořím o výběru témat.

I když jsem nikdy Auto.cz neprožíval a bral jsem ho vždy jako "odpočinkový populárně naučný" informační kanál se zajímavou a veselou diskuzní skupinou, stále větší koncentrace úplných zvratků a sraček mě uráží a budí ve mě pocit studu, že sem chodím a tím se přiznávám, že ta h.o.v.n.a čtu.
Avatar - _Karel_
2. 10. 2016 10:43
Re: Slovutný odborník Vaculík...
Ryba smrdí od hlavy. A podle mě je změna šéfredaktora poznat.
1. 10. 2016 21:04
Re: Slovutný odborník Vaculík...
Odborníci budou oba. Jak Vaculík, tak pan Liška. >:-[]

....bylo -34 °C a ocel mrazem zkřehla....Tak to měl kliku, že mu nepopraskaly pružiny, pneumatiky, okna a že to auto vůbec našel vcelku. Ocel v - 34°C dramaticky mění strukturu a automaticky se rozpadá na prášek. >:D To ví přece každý.

Podepsat se hrdě pod tyhle zvratky, to už musí mít člověk sakra sebevědomí.... 8-s :no:

A jen chybí napsat, že ten německej trouba zastavil na nejbližším parkovišti a to ubohý BMW M5 vzteky polil benzínem a zapálil.
1. 10. 2016 20:24
Octavia RS na dálnici v Německu
Octavia RS v porovnaní BMW M5 to si snad dělá p...l ne????????? :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - _Karel_
1. 10. 2016 20:33
Re: Octavia RS na dálnici v Německu
Podle mě na M5 určitě eReSo má: [odkaz]
1. 10. 2016 20:51
Re: Octavia RS na dálnici v Německu
Ale ved to poznas, BMW si slo svojich 230 ako mnoho inych po nemeckej dialnicina niekto si myslel ze sa preteka...
1. 10. 2016 21:10
Re: Octavia RS na dálnici v Německu
>:D
1. 10. 2016 21:15
Re: Octavia RS na dálnici v Německu
V octave a je jedno jake je od 150 nesnetitelnej hukot tak jak v ní je asi při 240 co pán tak rád jezdí. Bud je absolutně hluchej nebo nevim :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Cuba66
1. 10. 2016 22:15
Re: Octavia RS na dálnici v Německu
To já, když jsem se honil v Německu po dálnici s Porsche 911, jel jsem dokonce podle GPS 197 :-) S Toyotou Auris :-) Já byl na pokraji sil, ale v tom Poršáku Helmut zrovna svačil :-)
3. 10. 2016 00:12
Re: Octavia RS na dálnici v Německu
No 230 tam jezdí málokdo.
Avatar - Ozzman
3. 10. 2016 10:11
Re: Octavia RS na dálnici v Německu
Nad 200 plynulou jízdou to jsou už fajnšmekři se silnými vozy, nebo češi s Oktávkou >:D
Avatar - Emel
3. 10. 2016 08:51
Re: Octavia RS na dálnici v Německu
Jo, to je sranda... ono je teda větší sranda jak jsi to napsal ty než jak je to v článku, tam žádné porovnání těch aut není... ale tím si ten hezký vtip přece nebudeme kazit :-)
Avatar - NSA
1. 10. 2016 21:54
Autosalon v Paříži...
.... už skončil? Že máte čas dávat sem takovéhle články.... :no: A ještě do rámečku označeného jako "PAŘÍŽSKÝ AUTOSALON 2016". Nojo...koho chleba jíš toho píseň zpívej... :no:
Rozbalit vlákno
0
Sakra...
...asi tu už dávno nebol žiadny článok o tom, aká je Octavia skvelá...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
1. 10. 2016 23:28
pěkný
Auto pěkné :yes: ale vystřelená svíčka a zničený závit mi přijde takový zvláštní faux pass, setkal se s tím někdo někde???
Rozbalit vlákno
4
2. 10. 2016 00:09
Re: pěkný
Závity na svíčkách a zátkách olejových van patří mezi nejčastěji poškozované závity na autě. Buď jsi hodně mladý nebo jsi měl velké štěstí, že jsi o tomto problému ještě nikdy neslyšel. ;-)
Avatar - JirkaV8
2. 10. 2016 01:36
Re: pěkný
Na starých motorkách je to běžné, u moderních aut je to na pováženou. Ale není to tak složité, horší je přetržená svíčka a nejlepší jsou zarostlé vstřikovače. Po 400tkm jej někdy vyndat není jen tak. U Grand Cherokee v pětiválcové naftě kvůli tomu musí dokonce motor ven, protože se na poslední vstřik se nedostaneš. To auto totiž někdo dělal opět hlavou a nenapadlo jej žeby se to někdy měnilo.
2. 10. 2016 09:31
Re: pěkný
No zrovna já mam 2x vyvložkovanou 2. díru pro svíčku na 2. válci v Nubiře. Doteď nevim jestli to prvně zvoral mechanik nebo byla blbá svíčka či co. Prvně vystřelila kolem 140 tisíc km a podruhý ve 105ti. Pkaždý mi to opravoval jinej mechanik a nikdo to nepovažoval za nějak exotickou vadu.
Avatar - Jenik3
2. 10. 2016 09:39
Re: pěkný
Ano. Byla to O1 1.8T (ne RS).
1. 10. 2016 23:36
Parrráda
Tak to jsem se pobavil. Super povídání toho závodníka, co sice už vyměnil všechno, co se dalo, ale furt nakope pr.el i M5. Jen bacha na zimu, aby se nedrolila ocel. >:D A ty brzdy! Málokterý auto tak zpomalí... >:D

Prostě mazec.

Lepší čtení na dobrou noc jsem si nemohl přát. >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - maxi!
2. 10. 2016 02:53
Re: Parrráda
heh, ja este ani teraz neviem zaspat!
fakt super clanok, take klasicke kecy z benzinky - ze pri brzdeni sa stale musi pozerat dozadu, aby mohol asi prerusit brzdenie, keby to niekto zozadu nezvadal??? :-!
Avatar - Ozzman
3. 10. 2016 10:15
Re: Parrráda
Ja nevim jak ostatní a ani nemam Octavii RS, ale pokaždý, když brzdim a tuplem v provozu na dálnici, se dívám do zrcátka, vždyť to učí i v autoškole >:D
Avatar - m.z.
3. 10. 2016 10:25
Re: Parrráda
A je aspoň trochu pravdy na tom, že RS mám nadprůměrně účinné brzdy?
Nějak jsem nezaznamenal, že by v dobových testech na ně extra pěli chválu, nebo to vypíchli jako přednost.
Avatar - Ozzman
3. 10. 2016 10:37
Re: Parrráda
Bohužel nepatřím mezi vyvolené, co to auto řídili , ale jezdil jsem 1.8T 110kW a ta brzdila jako normální Oktavky naprosto průměrně.. ale co tak říkali kluci v hospodě, tak Oktavky ftedeicku brzdi hodně dobre, prej jim stačí natřít bubny na cerveno a nalepit znak RS a hned je to poznat, dodnes je to občas má vesnici běžně vidět :-)
3. 10. 2016 12:34
Re: Parrráda
Já RS měl. A jaký to bylo? Jelo skvěle a brzdilo taky, když to jelo. I když brzdy byly tak skvělý, že jsem je po třech okruzích v Mostě totálně uvařil. Nikdy více!!! Třikrát mě nechalo na silnici, vždy závada na zapalovací cívce, jelo to na tři válce. Utržená převodka řízení. Vylágrovaný ložisko předního kola a pár dalších drobností, to prosím v prvních 120k. Víc v servisu než na silnici. Dodnes z toho mám osipky a škodovku jsem od tý doby neměl.
3. 10. 2016 13:29
Re: Parrráda
Měl jsem OII RS a podobný zážitky. Jízda i brzdy ok, ale jen když to jelo, po 160 tis.km už stačilo....... Už bych to neriskoval. V následujícím autě najeto stejně a ani jedna porucha, oprava nebo něco mimo pravidelný servis....
2. 10. 2016 00:17
tyvl
Sam jsem majitelem OII RS, ale tenhle clanek je opravdu hnus fialovej. Draha redakce, takto pouze zesmesnujete sebe i majitele Octavek. Jdu blejt. PS: Kolik zaplatio Auto Jarov za tuto inzerci?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jenik3
2. 10. 2016 09:19
Re: tyvl
Tomu, te ma pan najezdeno 450t docela verim. O tech opravach jsem taky neco slysel.
Ale tu reklamu na Jarov a shell si mohli odpustit nebo napsat do hlavicky Product Placement (PP) a bylo by hotovo.
2. 10. 2016 08:23
Chudák Liška.
Já měl kdysi Xantii 2,1TD a během 380t km jsem musel měnit akorát: orientačně co 80t přední brzdové destičky, co 150t zadní, co 200t přední brzdové kotouče. Pak jsem ještě musel měnit nějakou napínací kladku za cca 2000Kč, přepínač blinkrů a ostatního za 1600Kč a gumičky stěračů. Pneu ani žárovky si nepamatuji. Hydraulika: celkem 4 koule. 3x řemen. Olej jsem kupoval přesně dle návodu CF 10W/40 za cca 70-80 Kč/litr (většinou v Realu značky F1) a měnil co 30t.km. Motor a převodovka bez oprav. Nestalo se, že bych nedojel. Zkrátka, chudák Liška se škodivkou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Đawson
2. 10. 2016 08:44
Re: Chudák Liška.
stará dobrá xantia s 2,1 td :-) u xantie bylo plno jiných problémů, ale mechanika to nebývala a ten komfortní podvozek za to stál. Do dnes mě občas láká sehnat si nějaký poslední model v dobrém stavu :-)
2. 10. 2016 09:06
Podzimní apríl
Při vší úctě k panu Vaculíkovi, kterého obvykle považuji za odborníka a alespoň po technické stránce k světlejším okamžikům auto.cz, tak se divím, že se odvážil přepsat "názory" pana Lišky a ještě to zveřejňovat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Zappa
2. 10. 2016 14:56
huh!
neverím....
BMW M5 nemalo šancu!
dobrá tráva, no kokšo!!! 8-s
Rozbalit vlákno
3
2. 10. 2016 16:07
Re: huh!
Mozna to bylo 520D a majitel si zrovna odvazel znacek M5 od cerpaci stanice >:-[]
Avatar - m.z.
2. 10. 2016 20:24
Re: huh!
Ale tak jenom zveřejnil rozhovor, to že se o tom diskutuje, byl přece záměr, ne?

Jinak borec je typický majitel RS - závodník.

Na mě (M2) se např. předevčírem pověsil v dědině borec s novou Fábií, pořád vykukoval (plná čára, přede mnou auta), až to nevydržel a říznul mě.
Pak jsem ho měl akorát celou dobu před sebou, ale skalp měl >:-[]
Avatar - Zappa
3. 10. 2016 10:32
Re: huh!
to zaživám dosť často - aj na D1 v zuženi idem cca 100 a bežne ma vyblikavaju, že zdržujem?!
Avatar - sargis
3. 10. 2016 07:30
RS vs M5
tak na Playstatione je mozne vsetko :yes: Ale mozno to bola stara E28, ktovie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 10. 2016 08:46
A to není všechno...
Jednou mi pan Liška u piva vyprávěl, jak se v roce 2014 nedopatřením připletl do konfliktu v Libyi a jak si jej Italské F-16 spletly s prchajícími libyjskými generály.

Naštěstí mu tehdy zrovna dosluhoval katalyzátor - jedním mohutným přidáním plynu vyhnal rozžhavené zbytky zařízení ven z výfuku, použil je co by klamné cíle k odlákání nepřátelských raket, následně palbu opětoval a v divokém manévrovém souboji obě F-16 zničil.

PS: Nemůžu se rozhodnout, jestli je větší maso fanatismus majitele anebo všechny ty názory ocitovat a udělat z nich článek >:-[]
Rozbalit vlákno
2
3. 10. 2016 09:46
Re: A to není všechno...
Tydlety hospodský povídačky.. bylo to jedno Tornado a jedna F-16, zas nepřeháněj.
Ale zpět k realitě, já jednou jel za vozem páně Lišky, samozřejmě jsem se držel dál, páč jsem se bál těch brzd, žejo. Bohužel jen ve vesnici, za cedulí na to šlápl a jen srolovanej asfalt připomínal přítomnost té sametové bestie, zované RS. Nicméně, k věci.. měl jsem otevřený okýnko, protože léto. No a kromě té andělské vůně, linoucí se z páně Liškova výfuku, si doma žena všimla toho, že mi rozmnožovadlo poporostlo o dobých osm centimetrů, a to prosím v klidu! Nemluvě o těch lanýžích, co mi vyrostly na střeše. Od té doby už smím jezdit jen za škoděnkama.
3. 10. 2016 10:52
Re: A to není všechno...
to s těma brzdama mě fakt pobavilo >:D :yes: :yes: :yes:
3. 10. 2016 21:23
GRAF
Celkom by ma zaujimal graf z brzdy, ked uz tam mame fotky z merania...
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2016 07:50
Dokážete psát česky, redaktoři?
Chce se mi vždy brečet, když vidím místní retardované redaktory, jak nedokážou napsat značku nebo typ automobilu s VELKÝM písmenem na začátku. Vážení redaktoři. JDE * O NÁZEV VOZU. NA ZAČÁTKU ŠKODY, HONDY A DALŠÍCH SRAČEK JE VŽDY VELKÉ PÍSMENO!
Rozbalit vlákno
0