Síce trošku neskoršie (mnohí z nás zo SK sme tu ceny písali už pred týždňom), ale predsa.
Cena je to slušná, asi jediná verzia O III, kde sa cena javí primeraná (motorizácii, výbave i konkurencii).
Ta cena je vážně zajímavá. :-) Když přestojí člověk řeči,že má rádoby sportovní auto,tak je to fajn a vzhled je podstatně líbivější než série (aspoň pro mne). Co by svižnější rodinné kombi je ta naftová verze ideální. :-)
Na základných kolesách (17") to rozhodne tvrdé nebude. Iná vec sú tie (nádherné) 19ky na fotkách, to bude na (v princípe málo tuhú) karosériu liftbacku moc.
Jelikož škodovka nedělá čistě sportovní auta, tak se o naladění podvozku vůbec nebojím. Tvrdost bude optimální na ty naše tankodromy. Bude tužší, ale pořád bezproblémově snesitelná. ;-)
Ťažko povedať, ja som išiel na O III na 18kach a dalo sa to relatívne v pohode, je však pravdou, že som jazdil po dobrých cestách. 19ky vo všeobecnosti považujem pre nižšiu strednú za prehnaný a nevhodný rozmer, najmä na našich cestách (ono väčšina hothečov má 18ky, GTI a O RS v základe len 17ky). A tiež je tu spomínaná otázka karosérie; 19ky kolesá toho veľa neodpružia a karoséria typu liftback nie je dosť tuhá na to, aby absorbovala rázy od cesty. Preto ak O RS, tak radšej (v o niečo tuhšej verzii) kombi.
Já strach nemám, podvozkáři ve škodovce používají předně hlavu. RS klony nejsou nikdy přehnaně tvrdé, jako je tomu mnohdy u konkurence. Pořád tam jde cítit, že chtějí naladit auto na naše děravé cesty.
Já když zkoušel aftermarkový podvozek v O2, tak byl mnohem tužší, než sériový RS. Tam mi přišlo, že je zbytečné takové pružiny a tlumiče do auta dávat, vzhledem ke konstrukci a zaměření auta, jsem to vyhodnotil jako zbytečné.
Ty 19" vypadají famózně, když budou dostatečně široké, tak ani o tu tvrdost obavy nemám. ;-)
Problém liftbacku bývá spíš v kroucení karoserie, než horší tlumení "od kol".
Každopádně bych 19" taky nebral, bez ohledu na druh karoserie, nebo šířku pneu (viz . jossalito).
OIII RS 2.0 TDI Combi, manual, slusna vybava (tie sportove sedacky potesia aj vacsinu zakaznikov, ktori by inac dostali tie "obycajnejsie"), sportovejsi kabat, vzadu medzi kolesami ziadne "H", ale "multilink"... a vybavene ! ;-):yes:
...hmm.............este tak tam hodit aspon ten poondiaty Haldex v tejto cene... ;-) - a bolo by vymalovane :yes:
Přesně tak. Za ty peníze člověk dostal výbavu mezi elegance a L&K a nejsilnější motorizaci. A Cena to sice nebyla malá byť teď vypadá že bude mnohem příznivější, pořád se jednalo o velmi dobrou nabídku v poměru výbava/užitnost/výkon/cena
No, vzhladom na to, vykonove parametre vRS su dobre akurat na krcmove debaty a internetove fora, tak kazda.
Netvrdim, ze ten vykon tam nie je, ale v danej kategorii aut je uplne zbytocny - vRS nie sportove auto a ten vykon zase o tolko vyssi nie je (v porovnani s top 2.5 AT verziou Mazdy 6).
Prii 0-100 km/h je zrychluje benzinova vRS len sekundu rychlejsie, dieselova Mazda je naopak rychlejsia ako vRS vo verzii oil-burner.
O faktore zabavy Mazda vs Skoda mozeme polemizovat, ale asi len 5 sekund, a v praxi je vyuzitelnost maximalneho vykony vRS v porovnani s tym, co moze ponuknut menej vykonna Mazda zanedbatelna.
Ze mas vRS vyssiu maximalnu rychlost? Teritorium tretej triedy ZS alebo tvojho oblubeneho lokalu. Ano, vacsina vRS modelov je marginalne rychlejsia a vykonnejsia ako Mazdy 6. Ale to z nej este nerobi lepsie auto.
Jak je to koncern, tak mnozí píší negativně už z principu...a na nadpozemsky dokonalé a neskonale zábavné (obecně!) "japonce" už to nemůže mít vůbec, ani to nemá cenu porovnávat v praxi, to je prostě dané už předem... >:-[]
Když nejsou pořádné motory, tak se hodí každý argument, nakonec Vmax je u nás 130 km/h a na to ti stačí v pohodě nějakých 45kW, tak neblbni a soustřeď se na hodnocení designu >:-[]
nesedel som ani v 1, ale myslim ze vo vnutri to bude na strane mazdy ... sedel si v oboch ? a nevravim o prednych sedadlach, tam to mam rad na tesno :D, este nemam >50-70ys :> ,,,, skor ma zaujima vzdusnost celku a celkovy pocit z interieru,,,
aj tak tvrdim ze na ext. by sa dizajnri mohli vyprdnut(aj ked bmw by mi chybalo :> ) , zrobit dokonaly design s co najznizsim odporom vzduchu avsak s dokonalym interierom sity na mieru zakaznika....sedime dnu >:D
dzizs ved ja sa nehadam len som povedal ze by som vzal mazdu lebo si myslim ze je lepsia vo vsetkom pre mna (papierovo) ... (az na ten vykon) .....
skoda je stale len skoda aj ked je pekna a nabita ,stale to je skoda ... a hlavne draha ....
Cena je podle mně výborná. Bral bych benzin s manuálem, v modré metalíze. To je jediná pěkná škodovka, která se v současnosti vyrábí. Už se těším na pořádný test ;-)
Nezasloužilo by si tohle auto skutečný sportovní diferenciál místo XDS? Přibržďování vnitřního kola a tím maření výkonu je u sportovně zaměřeného modelu diskutabilní ;-\
Tato Octavia 3 rs je nadherna hlavne combi a za tie peniaze je peckova lenze si budeme moct aj priplatit tak ta cena urcite pojde nad 30 000 eur ale pri niekom nie. Ale ten vykon a uplne staci. ;-):-):-!:-!
To zas bude športovcov >:D Mám OIII RS ide až 246... Už vidím ako sa na mna lepia a burcujú ach jo to zas bude.. Pre VW a Škoda vodičov pôsobí BMW ako červená plachta pre býka :-)