Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia RS TDI - první jízdní dojmy!

V rovinatém jižním Švédsku jsme proháněli zatím nejsilnější turbodiesel, který Octavia dostala. Uspokojí i nafta příznivce zkratky RS?
Zpět na článek
13. 9. 2006 14:36
neregistrovaný "manitou"
13. 9. 2006 14:38
neregistrovaný "anonym"
13. 9. 2006 14:53
neregistrovaný "TT"
13. 9. 2006 15:00
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 15:37
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 16:44
neregistrovaný "sk"
13. 9. 2006 16:52
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 16:49
13. 9. 2006 17:13
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 18:03
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 19:03
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 17:46
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 19:08
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:16
neregistrovaný "Charger"
13. 9. 2006 19:18
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 20:09
neregistrovaný "Well"
15. 9. 2006 13:15
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 20:42
neregistrovaný "King"
19. 9. 2006 19:38
neregistrovaný "Jenda"
1. 10. 2006 21:50
neregistrovaný "petr164"
13. 9. 2006 19:24
neregistrovaný "Pig Piggist"
13. 9. 2006 19:28
neregistrovaný "Vektor"
14. 9. 2006 07:52
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2006 07:55
neregistrovaný "25stanley"
16. 9. 2006 13:11
neregistrovaný "IT"
29. 9. 2006 20:38
neregistrovaný "wrx.sti"
29. 9. 2006 17:42
neregistrovaný "Mara"
29. 9. 2006 20:30
neregistrovaný "wrx.sti"
13. 9. 2006 16:49
neregistrovaný "Jozki."
13. 9. 2006 17:11
14. 9. 2006 08:58
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2006 10:05
neregistrovaný "Jozki."
14. 9. 2006 09:34
neregistrovaný "michal"
13. 9. 2006 15:23
neregistrovaný "Mladej"
13. 9. 2006 20:08
neregistrovaný "Jarmilka"
20. 9. 2006 13:07
neregistrovaný "Audi"
13. 9. 2006 16:08
neregistrovaný "Guify"
13. 9. 2006 16:40
neregistrovaný "Teacher"
13. 9. 2006 17:21
neregistrovaný "leon"
13. 9. 2006 16:55
neregistrovaný "Vektor"
14. 9. 2006 09:02
neregistrovaný "anonym"
13. 9. 2006 17:21
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
13. 9. 2006 17:20
neregistrovaný "leon"
13. 9. 2006 18:29
neregistrovaný "leon"
24. 9. 2006 13:47
neregistrovaný "zzbysek"
13. 9. 2006 18:30
neregistrovaný "leon"
13. 9. 2006 19:01
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 16:17
neregistrovaný "LS"
13. 9. 2006 16:20
neregistrovaný "FastDriver"
13. 9. 2006 16:32
neregistrovaný "RS"
13. 9. 2006 19:10
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 21:22
neregistrovaný "RS"
13. 9. 2006 21:25
neregistrovaný "Galant"
15. 9. 2006 13:16
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 16:50
neregistrovaný "Mirek"
13. 9. 2006 16:50
neregistrovaný "Dasty"
13. 9. 2006 18:55
neregistrovaný "Bárt"
13. 9. 2006 17:05
13. 9. 2006 17:13
neregistrovaný "Pucmeloud"
13. 9. 2006 17:29
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
13. 9. 2006 17:42
25. 9. 2006 21:57
anonym
13. 9. 2006 17:31
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 17:43
13. 9. 2006 17:56
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 18:01
13. 9. 2006 17:42
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 17:45
13. 9. 2006 17:50
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:09
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 09:57
neregistrovaný "Honza"
13. 9. 2006 17:43
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 17:47
13. 9. 2006 17:59
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 18:00
15. 9. 2006 13:16
neregistrovaný "marco"
13. 9. 2006 18:08
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 18:11
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 20:46
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 16:59
neregistrovaný "JEMNEMIHOMNI"
13. 9. 2006 20:56
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:16
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 08:55
neregistrovaný "anonym"
13. 9. 2006 21:14
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 09:34
neregistrovaný "Kralicek"
13. 9. 2006 18:19
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 18:43
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 18:53
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 19:25
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 20:22
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:25
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 21:29
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:51
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:31
neregistrovaný "King"
16. 9. 2006 10:46
neregistrovaný "čert"
13. 9. 2006 20:28
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 20:38
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:32
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 23:16
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 19:04
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 19:17
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 20:21
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 20:26
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:36
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:20
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:35
neregistrovaný "Galant"
16. 9. 2006 13:39
neregistrovaný "IT"
29. 9. 2006 21:19
neregistrovaný "wrx.sti"
13. 9. 2006 21:29
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:01
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:06
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:08
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 22:20
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:40
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 06:46
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 22:27
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:34
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 08:15
neregistrovaný "PK"
14. 9. 2006 10:19
neregistrovaný "well"
14. 9. 2006 15:34
neregistrovaný "Galant"
16. 9. 2006 11:05
neregistrovaný "čert"
16. 9. 2006 10:52
neregistrovaný "čert"
16. 9. 2006 13:51
neregistrovaný "IT"
16. 9. 2006 15:47
neregistrovaný "čert"
16. 9. 2006 16:45
neregistrovaný "IT"
13. 9. 2006 18:44
neregistrovaný "Filip"
13. 9. 2006 18:49
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 18:54
13. 9. 2006 20:28
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:59
13. 9. 2006 20:39
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 20:43
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:51
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 21:04
13. 9. 2006 21:47
neregistrovaný "King"
17. 9. 2006 18:09
neregistrovaný "Jarda"
13. 9. 2006 21:57
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:10
13. 9. 2006 22:16
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:29
13. 9. 2006 22:37
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:45
13. 9. 2006 22:40
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:49
13. 9. 2006 23:39
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:35
13. 9. 2006 22:44
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:51
13. 9. 2006 22:11
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 18:10
neregistrovaný "156driver"
14. 9. 2006 18:04
neregistrovaný "156driver"
13. 9. 2006 18:50
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 18:53
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 18:54
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 18:57
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:17
neregistrovaný "daft"
13. 9. 2006 19:21
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:30
neregistrovaný "daft"
13. 9. 2006 19:10
neregistrovaný "daft"
13. 9. 2006 19:13
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:25
neregistrovaný "daft"
13. 9. 2006 19:40
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 20:03
neregistrovaný "Trucker"
19. 9. 2006 19:14
neregistrovaný "daft"
19. 9. 2006 19:07
neregistrovaný "daft"
14. 9. 2006 18:16
neregistrovaný "156driver"
16. 9. 2006 15:52
neregistrovaný "čert"
13. 9. 2006 20:03
neregistrovaný "anonym"
13. 9. 2006 20:07
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 20:10
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 20:25
neregistrovaný "cosworth"
13. 9. 2006 20:48
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 20:49
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 21:05
neregistrovaný "Tomm"
13. 9. 2006 21:23
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:27
13. 9. 2006 21:35
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:42
13. 9. 2006 21:45
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:50
13. 9. 2006 21:56
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:03
16. 9. 2006 16:01
neregistrovaný "čert"
13. 9. 2006 21:43
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:46
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:56
13. 9. 2006 22:06
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 22:16
14. 9. 2006 06:51
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 09:14
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 15:37
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:46
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 21:49
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:34
neregistrovaný "Trucker"
14. 9. 2006 01:11
neregistrovaný "palo"
13. 9. 2006 21:36
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:26
neregistrovaný "JardaBar"
13. 9. 2006 21:34
neregistrovaný "Jozki."
13. 9. 2006 21:29
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
13. 9. 2006 21:33
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
13. 9. 2006 21:34
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
13. 9. 2006 21:43
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:48
13. 9. 2006 21:51
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:54
neregistrovaný "Jozki."
13. 9. 2006 21:56
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 21:58
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 22:01
13. 9. 2006 22:04
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:54
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:58
13. 9. 2006 22:02
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 22:15
neregistrovaný "Tomm"
14. 9. 2006 06:57
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 22:04
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:12
13. 9. 2006 22:26
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:32
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:32
13. 9. 2006 22:47
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:49
13. 9. 2006 22:22
neregistrovaný "Jarda"
13. 9. 2006 22:30
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:39
13. 9. 2006 22:50
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:53
13. 9. 2006 22:55
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 23:00
13. 9. 2006 23:09
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:14
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 23:17
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:35
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 23:52
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:30
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:05
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:16
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 23:18
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 23:28
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:34
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 09:13
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 09:36
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 10:01
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 12:04
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 16:50
neregistrovaný "Cjoctavian"
14. 9. 2006 17:02
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 19:03
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 17:28
neregistrovaný "JEMNEMIHOMNI"
14. 9. 2006 20:46
neregistrovaný "ericn"
14. 9. 2006 20:59
neregistrovaný "Trucker"
14. 9. 2006 21:45
neregistrovaný "Dzosua"
17. 9. 2006 17:39
neregistrovaný "Daemon"
29. 3. 2007 22:09
anonym
17. 6. 2007 11:55
neregistrovaný "Freddy"
13. 10. 2007 10:15
anonym
21. 12. 2007 19:17
anonym
neregistrovaný "manitou"
13. 9. 2006 14:36
BACHA NA TO
Na úvod, je to výborné auto s dobrým motorem, ovšem TFSI je lepší volba. Taky je to praktické a když si připlatíš tak i dokonale vybavené. Jen bacha, 911 v tom nehledej ;-)
Rozbalit vlákno
35
neregistrovaný "anonym"
13. 9. 2006 14:38
Re: BACHA NA TO
Přesně tak - když si u Škody připlatíš ... hóóódně připlatíš.
neregistrovaný "TT"
13. 9. 2006 14:53
Re: BACHA NA TO
ale no tak;-)...nevim z jakeho kraje jsi, ale cenova politika priplatku je v pohode, cena celkoveho auta vyssi jen na prvni pohled, za to co nabizi je to vyhodne, podle me hodne vyhodne...co me stve, ze musim cekat, kdyz objednavam, protoze nestihaji vyrabet...
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 15:00
Re: BACHA NA TO
Taky sem přemýšlel nad koupí nějaké koktávky - nejlépe RS, protože je dobře vybavená za doboru cenu, ale pak sem se svezl Hondou Accord s dieselovým motorem ve verzi Sport a to byla jiná káva. Oproti ORS je levnější, komfortnější, na 17" snad líp sedí než RS ( chová se skoro jako zadokolka ) a hlavně mě neobtěžuje hluk od motoru - do 180km/h ticho jako v hrobě. Nevíte někdo kdy konečně koncern VW začně montovat čtyřválcový Coommon-rail???
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 15:37
Re: BACHA NA TO
:-) Nevím, jak se může auto s přenosem síly na přední kola chovat jako auto s hnanou zadní nápravou. ;-\ Myslím, že je v tom pořád zásadní rozdíl a tento způsob pohonu také z části definuje premiový segment. Porovnání Oktavia x Accord také kulhá, neboť jde o auta z odlišných tříd. Jo a ve 180 není ticho ani v MB S-Klasse. A konečně, VW s přechodem na Common-Rail nepospíchá, protože TDI je kromě hluku špičkový agregát se špičkovou spotřebou. Konkurenční diesely při stejném výkonu žerou více. ;-)
neregistrovaný "sk"
13. 9. 2006 16:44
Re: BACHA NA TO
Jasne, ze to porovnanie kulha.. A clovek by na to chcel povedat, ze RS predsa musi mat aspon lepsie jazdne vykony, zrychlenie a pod. Ale rozdiel je len 0,5s z 0-100. Takze neviem.. ale ja som ten Accord uz v rukach mal a ak by som sa mal rozhodovat medzi nim a Octaviou, nevahal by som ani na tu pol sekundu ;-)
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 16:52
Re: BACHA NA TO
:-) Asi se mrknu k Hondě a nechám si zahrát pár akordů... ;-) :yes:
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 17:13
Re: BACHA NA TO
Já nevím čim si jel, ale ten hluk tam opravdu neproniká. Hluk motoru bych si trofnul srovnat s benzínovým 2.0FSI motorem. Jo a k tomu Esku - jel si v tom někdy, kamarád má "posranou základní veri 320CDI" a žádný hluk od motoru sem tam prostě nikdy neslyšel. Já tady nechci srovnávat ORS a Accord, jen sem chtěl říct, že za tyto peníze existují vozy lepší a za stejnou cenu. Za 800tis. v Accordu máš vše na co si vzpomeneš - jenou si vybereš barvu.
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 18:03
Re: BACHA NA TO
:-) No Jendo, kamarády mezi majiteli MB-S nemám, ale občas řídim 400 CDI, 8-mi hrnec, 250 hp na delších trasách, takže takhle: Motor po natočení slyšíš a poznáš, že nýtuje a doslova rachotí. Po rozjezdu a zrychlení nad 60 km/h přebije ale hluk motoru aerodynamický svísteček. Velmi tiché auto, ale ticho jako v hrobě - ó, to nikoli. ;-)
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:03
Re: BACHA NA TO
kl kl kl kl kl kl kl kl kl kl >:D
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 17:46
Re: BACHA NA TO
Jednoduše, Accord má opravdu lahodně vyvážený podvozek, takže je hodně, hodně, HONDĚ, hodně neutrální. Neutrálnější než A4, Alfa 159 a Volvo S40 a Saab 9-3, což jsou bezpochyby také auta patřící do prémiovky. A pokud jde o to ticho - to se musí zažít. Jiné auto v Déčku nemá takhle zkombinovanou schopnost potlačovat aerodynamický hluk a hluk od motoru. Ještě chloupek přidat na podbězích...
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:08
Re: BACHA NA TO
Accord je opravdu HODNĚ neutrální. Když vletíš devadesátkou do klasické české zatáčky typu tankodrom, máš co dělat abys' ho udržel na silnici. Nechce Hondu nijak shazovat, ale mít opravdu lahodně vyvážený podvozek fast and furious ... u accorda bych ho určitě nehledal.
neregistrovaný "Charger"
13. 9. 2006 19:16
Re: BACHA NA TO
to je dobrá blbost :no:
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:18
Re: BACHA NA TO
Už jsi to zažil?
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 20:09
Re: BACHA NA TO
Teď ještě jestli je to problém v Accordu nebo v řidiči? Přeci jen do zatáčky, kde je spousta velkých děr se nelítá v devadesátce. Znáš jiné auto které by to pobraho? Možna Hummer H2 :no:
P.S: Accord má vzadu víceprvkové zavěšení a na dírách neodskakuje ;-) .
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
15. 9. 2006 13:15
Re: BACHA NA TO
Jasně, Accord výroby 2005 a mladší ne. >:D
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:42
Re: BACHA NA TO
To jsou mi věci... Jedno takové auto co se nedá udržet na silnici mi parkuje v garáži. Možná bys potřeboval svézt :no:
neregistrovaný "Jenda"
19. 9. 2006 19:38
Re: BACHA NA TO
159 strci Accord do kapsy >:D
neregistrovaný "petr164"
1. 10. 2006 21:50
Re: AR159 a Accord
159ka drží na silnici jako přibitá, a to na různých površích, měl jsem tu čest. Accord je lehčí a může jí být důstojným soupeřem hlavně v rychlých za sebou následujících zatáčkách.
neregistrovaný "Pig Piggist"
13. 9. 2006 19:24
Re: To Vektor
:yes: Mas naprostou pravdu a moji podporu.
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 19:28
Re: To Vektor
;-) :yes:
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2006 07:52
Re: To Vektor
neregistrovaný "25stanley"
14. 9. 2006 07:55
Re: To Vektor
V Accordu je skutečně ticho jak v hrobě. Určitě jedno z nejtišších aut, které jsem měl v ruce. Je to určitě i suveréní aerodinamikou. cx 26 snad žádný sdn nemá. A hluk od kol a motoru skutečně minimum.
neregistrovaný "IT"
16. 9. 2006 13:11
Re: To Vektor
Cx 26 fakt nemá nikdo,ani krychle :-!
neregistrovaný "wrx.sti"
29. 9. 2006 20:38
Re: To Vektor
Kolega "25stanley" měl jistě na mysli cx 0,26.
neregistrovaný "Mara"
29. 9. 2006 17:42
Re: To Vektor
Ze neni slyset hluk vzduchu je dobre,ale nezda se ti,ze neslyset motor je trochu skoda?
neregistrovaný "wrx.sti"
29. 9. 2006 20:30
Re: To Vektor
Jel jsem ve starém MB-S 420 (r.v.1994) a motor je k zaslechnutí až kolem 200 km/h
neregistrovaný "Jozki."
13. 9. 2006 16:49
Re: To Vektor
VW Golf VI bude mat od polovice roku 2008 2,0 TDI Common rail - 140 PS. :-!
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2006 08:58
Re: To Vektor
Netahej sem K"ubelwagen,tady se mluví o autech... >:D
neregistrovaný "Jozki."
14. 9. 2006 10:05
Re: To Vektor
No ty si toho o autach este vela nepovedal. ;-\ :no:
neregistrovaný "michal"
14. 9. 2006 09:34
Re: To Vektor
Ahoj, už si prodal žigula?
neregistrovaný "Mladej"
13. 9. 2006 15:23
Re: To Vektor
Nikdo ti to nenutí, tak si to nekupuj :-)
Myslím že za 800tis bys mel pekne vybavený RSb (myslím TFSI, naftu nemusím) :yes:
neregistrovaný "Jarmilka"
13. 9. 2006 20:08
Re: To Vektor
Souhlasím, hlavně stále nechápu proč RS??? 125kW !!! To je RS? Pro mě je RS symbol pro ostrý auto takže 230 koníků a výš, jupíííí jedéém. Jo jinak bavorák je *** chachááááá, ať žije Brabus brm brm >:D :-! :yes:
neregistrovaný "Audi"
20. 9. 2006 13:07
Re: To Vektor
RSbje vístižné iba pre Audi :-!
neregistrovaný "Guify"
13. 9. 2006 16:08
OII RS combi TDI
Jde koupit OII RS combi TDI s odpočtem DPH?
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Teacher"
13. 9. 2006 16:40
Re: OII RS combi TDI
Nejde, RS je braná jako sportovní auto a verzi N1 dělat nebudou.
neregistrovaný "leon"
13. 9. 2006 17:21
Re: OII RS combi TDI
ale jo ... jde to!
13. 9. 2006 16:50
Re: OII RS combi TDI
Ježišmarjá... já myslel, že přepážkoví kovbojové, po té minulé masáži vymřeli, a vidím, že je to opravdu houževnatej druh...
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 16:55
Re: OII RS combi TDI
:'-( Také nechápu, přepážka v RS musí přece pálit jak osina v p... , anebo působit jako pěst na voko. :no: :no:
13. 9. 2006 17:11
Re: OII RS combi TDI
99% aut kupují podnikatelé na leasing, takže ten odpočet DPH musí stejne rozmělňovat v měsíčních splátkách... u RS to dělá pár tisíc měsíčně ... za to prodá image rychlého posla a na hlavu si narazí cejch dráteníka...
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2006 09:02
Re: OII RS combi TDI
OMYL dost často se kupujou auta na úvěr a tam pak dostane celé DPH najednou... Ale sem s tebou za jedno-přepážka je hanobení auta... :no:
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
13. 9. 2006 17:21
Re: OII RS combi TDI
A dívíš se? -DPH ...
neregistrovaný "leon"
13. 9. 2006 17:20
Re: OII RS combi TDI
samozžejmě, že to jde ... N1 úprava je normálně dostupná
13. 9. 2006 17:47
Re: OII RS combi TDI
V RS? Ověř si to.
neregistrovaný "leon"
13. 9. 2006 18:29
Re: OII RS combi TDI
v konfigurátoru na webu skodovky to normalne je ... jedine, ze by tam byla chyba
13. 9. 2006 19:10
Re: OII RS combi TDI
Já jsem také někde pobral informaci, že RS nebude na N1.
neregistrovaný "zzbysek"
24. 9. 2006 13:47
Re: OII RS combi TDI
bude bude bude a hlavně jakej * by si kupoval firmní auto bez přepážky já mám psa tak mam i v lexusu přepažku a odpočet jsem neměl kamo
neregistrovaný "leon"
13. 9. 2006 18:30
Re: OII RS combi TDI
nevidim duvod proc by to nemelo jit ... Ty sis to nekde overoval?
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:01
Re: OII RS combi TDI
Jasně že to půjde. Jak by se jinak prodávalo ropácké eReSo než na lízačku pro podnikatele, kteří si mohou určitou část odepsat?!
neregistrovaný "LS"
13. 9. 2006 16:17
JASNĚ DEFINOVANÉ ROZDÍLY
Pokud si chceš zajezdit, nemáš jinou volbu než jít do benzínu. Pokud ti stačí rychlý přesun z bodu A do bodu B, bez jakýchkoli sportovních ambicí, klidně kup ropáka.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "FastDriver"
13. 9. 2006 16:20
Re: JASNĚ DEFINOVANÉ ROZDÍLY
:yes:
přesně tak. rychlejší diesel, ale žádný sporťák v tom brácho nehledej ;-)
neregistrovaný "RS"
13. 9. 2006 16:32
Re: JASNĚ DEFINOVANÉ ROZDÍLY
Benzin také není žádný sporták, pořád je to jen rychlý sedan/kombík ... ale věř, že i v naftě ukážeš devíti z deseti záda ;-) :yes:
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:10
Re: JASNĚ DEFINOVANÉ ROZDÍLY
Zkus s ropáckým eReSem ukázat záda devíti benzínovým a pak se klidně rozpovídej...
neregistrovaný "RS"
13. 9. 2006 21:22
Re: JASNĚ DEFINOVANÉ ROZDÍLY
Projed se po českých silnicích a spočítej si kolik aut dává stovku za 7 a jede 200 v prstem v nose.
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:25
Re: JASNĚ DEFINOVANÉ ROZDÍLY
stovka za 7 ? :-)
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
15. 9. 2006 13:16
Re: JASNĚ DEFINOVANÉ ROZDÍLY
A s prstem v nose? >:D
neregistrovaný "Mirek"
13. 9. 2006 16:50
Re: JASNĚ DEFINOVANÉ ROZDÍLY
S těma "bráchama" se to tady nějak rozmohlo..
13. 9. 2006 17:07
Re: JASNĚ DEFINOVANÉ ROZDÍLY
Beru za to tantiemy, tak neprotestuju... ;-)
neregistrovaný "Dasty"
13. 9. 2006 16:50
Naftový král
Myslím si, že lépe se bude prodávat verze s benzínovým motorem, ale diesel nabízí zajímavou alternativu. Akorát pořád čekám, kdy se ve Vlkohradě rozhoupou k výrobě common-railů. Ostatně ještě loni se dušovali, že nová generace dieselů koncernu VW již nebude stavět na technologii čerpadlo-tryska. Možná měli s tou dieselovou Octavou RS počkat na technologicky vyspělejší diesel. Pak by se alespoň konečně umlčely hlasy protidieselových hnídopichů poukazujících rachotící a čoudící ropáky ve sportovně pojatých autech ;-\ :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bárt"
13. 9. 2006 18:55
Re: Naftový král
No pokud vím, tak tendle dvoulitr je poslední relativně nedávno nově vyvinutý motor s PD. Všechny větší diesly koncernu VW už jedou na CR.
13. 9. 2006 17:05
BRAVO REDAKCE
Můžem se tu do krve řezat, manitou tu může donekonečna uplatňovat své dělení aut na ta, co se v nich stydí a na ta co ne... mimochodem letos snad nejzoufalejší názor, co jsem tu vůbec četl... jenže pak si přečteš článek nahoře a je jasno... Ano, tak přesně to je, tak přesně to vnímám. RS obecně není nějaká nebeská dračice, jedná se o rychlík v liftbackovém podání, ovšem pozor - s benzínovým dvoulitrem si kupuješ image znalce :yes: Je jasné, že to chce jedině benzín... zejména s odkazem na kvalitu motoru, vždyť je to ve své kubatuře světovej motor roku 2005 i 2006! :yes: :yes: Takže získáváš klenot. Je neskutečné, že tu někdo porovnává auto z nižší střední (RS) s vrcholným reptrezentantem střední třídy (Accord) a tohle mu slouží pro argumentaci, kterou zatracuje Octavii... má vůbec na tyhle bláboly cenu reagovat? Octavia je konkurentem Megane sedan, Focus sedan, Jetta, Corolla sedan... a popravdě je nutno si přiznat, že je to auto, které konkurenci smete levou zadní. Zejména v provedení RS na benzínu. Ovšem... na ten benzín holt musí bejt u pumpy vata... bereš 98ičku a pojedeš kolem 10... Takže si umím představit, že mladej bejček s kvalitním estetickým cítěním, rozhledem ve světě aut a s vědomím kvalit Škody, sáhne po RS v naftě. Ano... je potřeba vědět, že ne každý považuje smyky na okresce za metu svého života. Osobně také rád cítim pod plynem rezervu a nějaké vlásenky za vsí jsou mi zcela ukradené. A v tomhle tedy RS v naftě svou roli splní vrchovatě... 170 koní a vysoký krouťák z tebe dělá na 95 procentech silnic krále rychlého pruhu. Těch zbylejch 5 %... to jsou ty záplatované okresky, ty laskavě velkoryse přenech jezdcům formule risk. Takže za kulaté mlhovky :yes: za celý přední nárazník :yes: za opravdu bezkonkurenční ztvárnění karoserie liftbacku v nižší střední :yes: za prvotřídní materiály :yes: za dokonalá kožená sedadla :yes: ... prostě za celé RS... velké BRAVO :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Pucmeloud"
13. 9. 2006 17:13
Re: BRAVO REDAKCE
kdyz se povznesu nad spor nafta vs benzin, ktery stejne nema viteze (kazdemu podle chuti), jediny minus je za absenci 4x4...
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
13. 9. 2006 17:29
Re: BRAVO REDAKCE
Přesně...ale myslím si, že rostoucí počet koníků pod kapotou v nástupci modelu za chvíli donutí dělat 4x4 ptz třeba 250koní je moc na předek...i když jsou tací... ;-\
13. 9. 2006 17:42
Re: BRAVO REDAKCE
No... já myslím, že těch 200 koníků ta přední náprava zvládne... 4x4 si můžem užívat v přicházejícím skautovi.
anonym
25. 9. 2006 21:57
Re: BRAVO REDAKCE
No, ale představ si to, O II RS quattro..:o)
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 17:31
Re: BRAVO REDAKCE
Nikdo to nechtěl srovnávat, jen jsem chtěl říct, že za ty peníze si můžeš koupit něco lepšího kupříkladu třeba Accord, který jak si sám řekl je o třídu víš a nabízí ještě lepší požitek z jízdy. Aby to nevypadalo jako že jsem jako na Japonce, to rozhodně nééé. Třeba proti ORS v benzínu neříkám ani *, bavim se pouze o naftovém RS.
13. 9. 2006 17:43
Re: BRAVO REDAKCE
:yes: Neznám přesně cenovou politiku Hondy. Oni tam cpou kožený židle za tu nízkou cenu?
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 17:56
Re: BRAVO REDAKCE
Kožený u verze Executive za příplatek, jinak od verze Sport polokožený
13. 9. 2006 18:01
Re: BRAVO REDAKCE
Jo, díky.
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 17:42
Re: BRAVO REDAKCE
Jejda, tohle je takový sci-fi, že by to tobě producenti Star Treku skočili jak slepice po flusu. Já teda nevím, GTI, ale co je moc, to je moc :-O
13. 9. 2006 17:45
Re: BRAVO REDAKCE
Když tak mě rozcupuj... rád si přečtu názor z druhé strany barikády. Ale prosím tě, neoperuj tu žluťáskem... to máme snad za sebou ;-)
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 17:50
Re: BRAVO REDAKCE
To za sebou nemáme, ale neboj, k tomu bych se opravdu nesnížil >:D .
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:09
Re: BRAVO REDAKCE
GTI,GTI...v minule hadce jsi tu cosi placal o tom ze vzdy jen reagujes na diskuzi a ze o manitou jinak nazavadis a uz se z niceho nic opet navazis 8-s Proti RS nemam nic proti, ale klenot bych to urcite nenazval - hlavne za tu cenu...jinak ale v Autotipu porazila A4 :yes: Pokud ovsem je ovsem chovani TDI stejne jak v PD 130HP, tak :no: diky uz nikdy, radsi benzin 2.0 V6, ty dva litry na sto navic s radosti zaplatim ;-)
neregistrovaný "Honza"
14. 9. 2006 09:57
Re: BRAVO REDAKCE
Hlavně ať dělají jen tu bílou. >:D Už vidím ty špinavý prdlele od sazí, jako má většina nadopovanejch dieselů. RS a diesel je blbina. Kolik je dieslových závodních aut ? Moc ne až na AUDI, u těch motorů bude pořád problém hmotnost/výkon (o ekologii nemluvě). Jo a o králech rychlých pruhů, ... doufám, že brzo vymřou vlastní rukou , tedy nohou a hlavně ať při tom nevezmou nikoho sebou.
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 17:43
TDI RS?
Nemám nic proti koncernovému TDI,je to dobrý,svalnatý motor.Proč ho ale cpát pod logo RS?Měla by to být výsada opravdu jediné,špičkové verze a tou je 2,0TFSI.Protože turbo benzín je trochu někde jinde.Nemyslíte?
Rozbalit vlákno
4
13. 9. 2006 17:47
Re: TDI RS?
Trochu jo... :yes:
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 17:59
Re: TDI RS?
Jsem tak trochu smutný,protože první verze RS byla jen jedna.Každý hned věděl s kým má tu čest.Srovnávání s větším autem od Hondy mě přijde tak trochu mimo mísu.A k tomu hluku?Sem s ním!Nic nezní líp,než turbo v plném tahu.Tohle je můj názor,názor majitele RS předchozí řady.
13. 9. 2006 18:00
Re: TDI RS?
Bravo :yes: :yes:
neregistrovaný "marco"
15. 9. 2006 13:16
Re: TDI RS?
Protože už ho nacpali i k Fabii RS tam nikdo neprotestuje proč nafta a né např. 1,8 T.
13. 9. 2006 17:59
BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
Na silnicích jezdí tři druhy šoférů. Jedni valej naftu a tvrdě zatápěj benziňákům. Pak benzíňáci... kteří jsou stále ještě ve výhodě v klidnějším chodu jejich motoru. Tihle (znáte to přece také z provozu) jezdí jako vy - spořádaně a občas trochu někoho v dlouhým táhlým vytrénujou. No, a pak jsou řidiči vozů značky Honda... Vždycky mě udiví, jak může auto z japonska, běžná masová produkce, vyvolávat u fandů horečku omladnic. Tak tihle copaři to jsou ten třetí druh - lítaj prej neustále nízko nad zemí... jenže akorát tak na diskuzi. Na silnici potkávám leda tak Jazz... s nímž se plouží znuděná podnikatelská vdovička, pak občas (občas) Civika s pár koňmi pod kapotou a opravdu vyjímečně Accord... Jede 95... jako já. Jo, abych nezapomněl, také občas potkám jezdce formule RS... to je dobrá liga. Na nic si nehraje, nelítá nízko nad zemí a všichni víme, že má 200 (170) koníků pod pravým kopytem. Tak copařům zdar... potřebujou cejtit oporu jak koza drbání... hoši posmutnělí, že je nikdo nebere na silnici vážně... pak tu čteme článek o Legendu... a na diskuzi to vypadá, jako by každej hondista pásl dva tři Legendy v garáži... no... znáte Českej fenomen jménem - Honda Kohinor :-) jasně, víme, démant, klenot... Houby... normální japonskej mainstream... za pár šupů... tak klid. Kochejte se ikonou zdejších silnic. Kochejte se OCTAVIÍ RS :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 18:08
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
:-) :yes:
13. 9. 2006 18:10
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
;-) :yes:
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 18:11
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
:yes: :yes: Asi tak nějak.Lépe bych se nevyjádřil.Jsem možná pro někoho divnej,ale logo RS se kupuje srdcem a ne hlavou.
13. 9. 2006 18:13
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
:yes: :yes:
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:46
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
Ano, jsi...
neregistrovaný "JEMNEMIHOMNI"
14. 9. 2006 16:59
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
tak si kup srdcem logo, já si pudu koupit auto ... 8-s
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:56
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
Jo, je to divnej svět. "Normální japonskej mainstream za pár šupů. Auto z Japonska, běžná masová produkce". Zvláštní - proč sem taháš Mazdu, Toyotu, Nissan a Mitsubishi? I ta nejzabedněnější wolfsburská palice ví, že je na japonském trhu Honda vnímána jako sportovní značka, ostatně přídomek "japonské BMW" si nevymysleli marketingoví experti Hondy. A co hůř, stejně je vnímána i na největším automobilovém trhu světa - na americkém. A koneckonců - i v Evropě se vyslovuje jméno Honda jedním dechem s výrazy "sportovní a dynamická". Nemusí se ti to líbit, můžeš to znevažovat, ale to je jediné, co s tím můžeš udělat. ;-)
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:16
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
:yes:
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2006 08:55
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
GTI to opravdu nebylo VWtipný :no:
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:14
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
toto jsi prehnal, nejsem fanousek Hondy, ale takhle se navazet :no: Navic vzdycky me udivi jak muze auto z ceska (co dela dobre auta tak 5let!), bezna masova produkce vyvolavat u fandu VW horecku omladnic >:-[] Jinak nic proti Skode, porad lepsi nez Seat :yes: Jinak - Accordu potkavam urcite vic nez RS :-!
neregistrovaný "Kralicek"
14. 9. 2006 09:34
Re: BENZÍN, NAFTA A COPAŘI
tvoja zaslepenost a antipatie voci vsetkemu neeuropskemu je zjavna >:D , a vyraz bezna masova produkcia ti sem usla asi z PR prospektov ludovej automobilky ktore mas pod vankusom na dobru noc... ;-) o znudenom neforemnom managerskom vozidle tam asi nepisu ze? ani o ikone teplakovych teenagerov zo zlej reklamy na Taft drei wetter , kralov spatnych zrkadiel s plysovymi kockami CD-ckami /tie uz menej kedze antiradary su zakazane :no: / a chodiacim jukeboxom s kolotocarskou music - golf 1 az 99 >:D , kopes nezmyselne a zufalo do jednej respektovanej kvalitnej znacky /kuk na najvacsi trh na svete v USA/ neviem ci si vobec nejakeho copara v Honde videl alebo su to len dalsie kecy zo skolenia WS teleshop alebo pardom VW teleshop >:D mozno ze si sa s nikym takym nerozpraval oni su totiz z kolektivu troska odtrhnuti, ked sa borci sedlajuci fevau rozpravaju kto co menil po 100-tis. km tak copar je tak trosku mimo pretoze nevie o com to melu ;-) mimochodom neviem ako u vas ale tu je nepomerne viac Accordov ako RS Ochcavii...ale jednu peknu vlastnost si si od Japoncov prebral a to je loajalita k znacke , bohuzial si si k tomu vzal aj pasku cez oci od Samurajov alebo pilotov kamikadze...kazdopadne tvoja argumentacia bude cim dalej urazlivejsia pretoze uz teraz kriva na obe nohy...
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 18:19
Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Takže k příspěvku BRAVO, REDAKCE. ORS skutečně není dračice, ale spíše rychlík na rovinky. Souhlasit se tu dá také s tím, že znalec kupuje sportovně laděné auto s benzinem, pokud má ovšem na jeho provoz - to platí obecně. Ale ORS TFSI s N98 za 10 l? Možná při ekorallye, realita je o dva až tři litry výš. Svým pohodovým charakterem je ale pro rovinkového sprintera ORS optimální. Zdá se ti neskutečné, že někdo porovnává ORS s vrcholným (toho si vážím ;-) :yes: ) modelem střední třídy? Vidíš, mě se zase zdá neskutečné, jak může Škodovka chtít za přerostlé céčko tolik, co stojí skvělý sedan v Déčku. Jasně, když obě auta povedeš až na maximum, bude asi ORS o pár km/h rychlejší a na stovce bude taky o chlup dřív, ale tím výhody končí (kašli na velkej kufr). ORS je auto bez podvozku, v zatáčkách nedotáčivé, při ubrání plynu nebo přibrždění kvapem přetáčivé (u 2.0 TFSI, těžký 2.0 TDI bude ještě větší otřes), s prachmizerným řízením, špatným odhlučněním motoru (píše se hlučnější než slabší verze? Mám husí kůži...) a podběhů kol. Pochválit lze snad jedině řazení, byť nedosahuje kvalit Acco, sedadla (pokud vážíte přes metrák), volant a použité materiály. To je za skoro 800 papouchů trochu málo, nemyslíš? Jak tu psal Honza - za tyhle peníze máš vybroušené Acco 2.2 i-CTDi - co řešit? Takže máš pravdu, je blábol tyhle auta srovnávat. Spíše by bylo na místě poslat za těchto okolností kupce ORS TDI k docentu Chocholouškovi. :-)
Rozbalit vlákno
45
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 18:43
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Jestli chceš někoho cupovat klidně si posluž.Ale pořád nechápu proč ta Honda? Jak to vypadá?Já to nevím,jezdí jich tak málo že to hned zapomenu.A očem to svědší?
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 18:53
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Opravdu je mi líto člověka diskutujícího na automobilovém serveru s tak mizerným přehledem o autech, tím bych se být tebou nechlubil :no: . Jezdí jich málo... No to by mě zajímalo, o čem to má svědčit... :-)
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 19:25
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
:-) No minimálně o tom, že nejdou prostě na odbyt. Ani přes levnou cenu. Lidi jsou asi skutečně blázni, že si kupujou Passaty, Mondea, Laguny....Jo a normálního řidiče skutečně naštve, že se před prudkou zatáčkou když ubere plyn, změní nedo- na přetáčivost - >:D >:D Člověče, žij v reálu, Šumachr je jen jeden ;-)
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:22
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Ty, Vektore, na čem jedeš? I přes levnou cenu? Pominu významovou stupiditu výrazu "levná cena" tlačenou nám do hlav supermarkety (cena může být vysoká, nebo nízká, nikoli však levná nebo drahá ;-) ), pokud ti přijde Accord levný, chtěl bych disponovat tvým bankovním kontem. Accord je naopak dost drahý na to, že jde o Japonce a bohužel je u nás německý vliv a laciná francouzská konkurence to, na co lidi slyší. Když se prodá víc Passatů, Mondejí a Lagun, tak to pro tebe znamená, že je Accord horší než ony? Mimochodem - lidi jsou opravdu blázni, když kupují passaty a laguny... A pokud jde o ten podvozek - věřím tomu, že řidič loganu taky v životě neodhalí jeho limity... úmyslně. Ale jsou situace, kdy prostě na brzdy v zatáčce jít musíš. Stačí na to třeba běžící zajíc, nebo srnka. A pak se budeš divit... To auto takové je a takové ho je třeba brát, ne zavřít oči a říct "to neva". Tím spíš, že tu mluvíme o autě, co si říká RS. No, zkus příště nějaký smysluplnější argument ;-) .
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 21:25
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
:-) Dík za lekci z češtiny. Pokud se cítíš být pod německým vlivem, já tedy ne. Dám spíš na svůj úsudek a lidi - ty nepodceňuj. A dál, před střetu se srnou tě rozhodně nezachrání podvozek, ale rozhodující je tvá reakce! Musíš věci vidět v globálu, mimochodem za kolik prodáš toho svýho Accorda po 5-ti letech? ..Jestli vůbec..Mrkni na japonskej nebo korejskej trh, kolik evropskejch aut tam najdeš...téměř žádný. Svůj trh si žluťásci pečlivě chrání a expandujou do Evropy, kde jim to takový jako ty žerou. Jsem Evropan a jezdim zdejší auta se zdejšíma podvozkama, brzdama, TDíčkama, FSíčkama, CDíčkama a z principu japonský
klumpy nekupuju. Jo a s mým kontem jsem fakt spokojenej ;-) :yes:
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:29
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
no a je to tu - jde o princip - pokud by byli japonci sebelepsi a sebelevnejsi, tak je nekoupis a nepochvalis :-! za vlastenectvi :yes: za konto :yes: jinak :-! Accorda o nej klidne koupim, pokud nebude rozstrelenej o srnku >:D
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:51
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Za kolik prodám za 5 let Accorda? Za víc, než Passata se srovnatelnou výbavou. Nevěříš? Projdi bazary :-)
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:31
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Ufff. Pokud dostaneš při panickém brzdění smyk kvůli nestabilnímu podvozku, je ti reakce k ničemu. :no: A s tím vlivem - prostě tu je. Polovina zahraničních firem je německá, takže služebáci jsou německé. Obchodní partneři vidí německé auto a nabudou dojmu, že to je to pravé, aby byli in, a lavina se šíří. ;-\
neregistrovaný "čert"
16. 9. 2006 10:46
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Dobře Kingu mám stejný názor :-))) :yes: :yes: :yes: ,no oni už pochopili že je nemožné obhajovat něco co nemůže obhajít ani ten nej mluvčí :-) No myslím že ani marketing škody auto či vw by nebyl tak statečný aby se pouštěl do takových diskuzí :-)Na Accorda nemá ani zdaleka passat tak proč to chcete od koktavky . jinak se mi koktavka líbí :-)
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 20:28
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Honda Civic je na půl roku dopředu vyprodaná, vyprodaná je i nepěkná Honda City. Prodeje Jazze ubíjí cenová politika Hondy, podobné je to i u Accorda, když základ (velmi dobře vybavený) začíná od 720 tisíc. Pak je jasné že stokoňových Passatů a Pažoutů, Citroenů prodávaných hluboko pod cenou s pochybnou kvalitou jezdí víc, ale nic to nevypovídá o kvalitě Hond (maximálně dovozce). Nebo si snad myslíš, že je nejlepší auto Dacia Logan, Citroen Xara Picaso, P307 nebo Passat s motorem 1,9 TDI?? Prodávají se přece nejlíp ;-) .
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:38
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Znamenitý postřeh :yes: s těmi passaty a spol s motorem 1.6 >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 21:32
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Jo, argumenty taky znamenitý...Chceš je přece slyšet.. >:D >:D
13. 9. 2006 20:50
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:16
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Vždyť víš jak to je. Honda má tři modely na špičce třídy (Accord, Civic, Jazz). Jenže dva z těchto vozů mají základní cenu moc vysokou pro českého človíčka a to třetí je beznadějně vyprodané. Honda není koncern (VW, PSA, GM), aby vyprodávala staré modely současně s náběhem výroby toho nového. Plné sklady se musí vyprodat, klidně i pod cenou.
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 19:04
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
OK - konečně něco rozumného a pravdivého jak se věci asi maj. Opravdu mě to nemějte za zlí, že sem srovnal ORS TDI a auto ve vyšší třídě. Jen prostě kupuju auto hlavou a né srdcem, protože od svého auta očekávám i něco jiného než sportovní využití - očekávám alespoň nějaký kompromis mezi tím vším ( jízdní vlastnosti, výkon, komfort, vybavení a třeba tu hlučnost ) a to prostě ORS TDI zatím nemůže nabídnout.
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 19:17
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Jendo nech si napéct buchty od maminky a maž do světa...Pokud od auta očekáváš hlavně jiné než sportovní využití tak proboha nediskutuj nad ORS ale pod Růmstrem, běžnou Oktávkou, Fabií combi apod. Zdá se, že máš guláš v hlavě. :no:
neregistrovaný "honza"
13. 9. 2006 20:21
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Nikdo nepsal, že očekávám hlavně jiné, než sportovní využití - co to tady kecáš za nesmysli??? Můžeš mě říct jaké tedy od ORS TDI můžu očekávat sportovní využití??? Znova opakuji, že proti ORS TFSI nemám ani *. Neříkej mi, že si ORS kupujou jenom lidi, kteří jezděj furt pilu - jak tady bylo již napsáno, ORS není sporťák, ale rychlej cesťák, pro kterej se rozhodne nejen fanda RS, ale i člověk kterému nestačí výkon FSI-150k nebo 2.0TDI-140k. Jó ten guláš nemám v hlavě, ale na plotně. Spíš bys měl do tohoho světa mazat ty Vektore.
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:26
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Teda ty tý klávesnici dneska dáváš na frak... Pokud někdo hledá sportovní vyžití, tak rozhodně nebude pokukovat po ORS :no: To tu nepřímo přiznal i sám GTI :-)
13. 9. 2006 19:08
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Nesmíš si vše tak brát. Nezapomeň, že s RS získáš vrcholnou motorizaci modelu, je to vlastně majstrštyk automobilky... tedy získáváš velmi cennou prestiž. Jestli to stojí 700 nebo 800 je mi opravdu jedno. Ale víš co mě napadá... zajímavé je, jak Honda nedokáže zabouchat na vrata image... (taky čím...) rozumíš, nenavážím se teď do tvé milé, myslím to vážně. Subaru - to je zde velké téma, a Honda... jaksi nic... rozumíš. tohle je podivné. dokonce bych řekl, že i TTT je tu vnímána mnohem silněji. Ale proč?
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:36
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Hmmm, představ si, že vrcholná motorizace Logana je benziňák 1,6 l... Pokud je ORS majstrštyk automobilky, je to spíš ostuda, opravdu... A skloňovat u Škodovky slovo prestiž mi přijde úsměvné :-) . Ale bouchání Hondy na vrata image je docela dobré téma k zamyšlení :-) . Než se do něj pustíme - jak a v čem vidíš tuto neschopnost Hondy? Mimochodem - "vnímáním" Toyoty jsi mě fakt pobavil :yes:
13. 9. 2006 20:58
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Jenže není to jen o pobavení... je to fakt. Podle mého stojí Honda až na čtvtrté pozici, co se týče vnímání značky, tedy za Subaru Mazdou a TTT... Vezmi si credit Corolly... Civic může závidět. U Škody je možné skloňovat v Česku prestiž proto, že jsou to auta šitá na celé spektrum společnosti... od levné Fabie až po vybaveného Superba... a tedy perfektně do společnosti vrostlá. Rozumíš, Honda tu nedokázala prorazit ani jako značka "sportovní" ani jako značka prestižní... Proč to je? Nevím.
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:20
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
jakou ma prestiz Skoda v Japonsku ? Prosim porad mi...ze by zadnou? >:-[]
13. 9. 2006 21:30
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Vždyť já to píši nahoře... Jo, boj hondistů je boj nevyhratelnej zde, zrovna tak jako boj Škody v Japonsku... a tak je to také správné... Nejsme roboti... tedy alespoň ta rozumná většina.
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:35
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
nevim jestli je to spravne...to by jsi se potom mohl vyhranit ze jsi jen cech - tudiz jedine spravne jsou skodovky, pokud jsi z koprivnice tak tatrovky >:D kazdy auto si ma najit toho spravnyho kupce a je jedno jestli je cesky, japonsky, americky...pokud se v nem clovek citi dobre a tesi se az si do nej nesedne...tak to muze byt treba Picanto :-) tak se prosim nenavazej do Hondistu ze to je nejaka poza - jsou to supr auta a pokud je nekdo chce (srdcem, ne pozou) tak do nej ! :yes:
neregistrovaný "IT"
16. 9. 2006 13:39
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Zkusil jsem to zatím pročíst až sem a mám pocit,že někdo,kdo má Accorda se navezl do ORS. Pro mne je ORS naprosto normální,obyčejné auto,jako každé jiné,jestli tam někomu nálepka RS vadí,tak se bez připlatku dá získat i bez označení. Nebo ji strhnout. Interiér,sedadla jsou v pohodě,výbava RS celkem stačí,tak co se vášnit.Auto jak auto.Vadí mi zaslepedné fandění nějakému VW,ale nevidím důvod,proč by každý,kdo nemá japonce nebo korejce měl být *,který neví,co je dobré auto.Zatím má každý možnost svobodu volby a naprostá většina obyvatel ČR má"limit" v peněžence.Takže fičoviny o RS jsou mimo mísu,při prům.platu 20 tácu hrubých.To mají lidé tak na nějakou ojetinu,max. Takže proč se přít o nějakém RS? :-!
neregistrovaný "wrx.sti"
29. 9. 2006 21:19
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Moje řeč ! A například ve Švédsku taky uvidíš tolik Saabů a Volv jako nikde jinde na světě,tak k čemu potom "údiv",že je tu tolik škodovek.No když se někdo chce odlišit sáhne po ORS.No a ti vychcanější si koupí eReSovská sedadla,nechají si přečipovat 1.9TDi,připlácnou nějaký ten spoiler+prahy,18"kola plus pár nálepek za pár kaček a mají RS "jak vyšité".
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:29
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Fakt? >:D No, skutečně jen podle tvého ;-) . Subaru? Respektuju ho a mám ho rád. Pravda je, že si vybudovalo zajímavou pozici tím, že nabízí pohon 4x4 a s tím související výborné jízdní vlastnosti. Dělá skvělé WRX STI a skvělé Legacy 3.0 Spec B (a legacy obecně). Mám k němu pár výhrad, ale i přesto :yes: . Mazda? Ta se už 15 let snaží profilovat jako sportovní, ale stále to nějak nejde. Ovšem RX-8 a MX-5 jsou fajn. A Toyota? Spolehlivý unylý japonský VW jednoznačně :no:
13. 9. 2006 21:46
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Ale já vím, že víš... píši o tom, že Honda se nedokáže zde profilovat... tak jako ostatní japončíci. Přece je ti jasné, že to, co píšeš o TTT ti na ulici moc lidí neřekne... kapiš? Když uděláš na ulici (a ta rozhoduje) anketu, tak ti tady lidi řeknou - unyle - Honda? Motorky, sekačky a... Civic... tak o tom píšu, kde je ten zakopanej pes?
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:01
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Udělej si na ulici průzkum ;-) . Zásadní chyba Hondy byla, že se nejprve sportovně profilovala (cca 1985-1995), pak chtěla jít po vzoru Toyoty do objemů (1995-2004) a teď jí došlo, že to profilování byla lepší cesta (2004-3xxx) doufejme. :-)
13. 9. 2006 22:37
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
:-)
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:06
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Kredit Corolly je tak vysoký, že bude Toyota u tohoto vozu měnit jméno. Toyotu kdysi někdo nazval Japonským VW a je to pravda. Jen kvalita je u Japonce o třídu výš. Honda je něco jako Japonské BMW, Subárko je třída sama pro sebe a do teď bylo bez turba bezradné. Mazda je až na pár výjimek (RX-8; MX-5) spotřebák. Nissan je společně s Mišákem v prd. Budu slušnej :-) .
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 22:08
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Masak ma sanci ,MUSI MIT SANCI, JA CHCI NOVYHO GALANTA >:D
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:20
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Taky se na něj těším a doufám, mám rád všechny skutečné Japonce. (NissanoRenault asi skončí jako výrobce teréních čtyřkolek a 350Z. Mazda bohužel bude jen o trochu pohlednější Ford. :no:
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:40
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Galant? Jestli půjde cestou toho americkýho, tak radši ne :-|
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 06:46
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
tak to naprosty souhlas 8-s ja doufam ze bude vychazet z EVO X :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:27
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Já >:D
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:34
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Nojo no, asi jo ;-)
neregistrovaný "PK"
14. 9. 2006 08:15
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Nevím zda jste řetli test na brzdy v Autotipu, kde Vámi vychvalovaná Honda Accord propadla na brzdy. Tak nevím co to hovoří o sportovním charakteru tohoto auta. Porazil ji dokonce i VW Touran, což je docela těžké auto s o dost horšíma brzdama než ORS. Možná je accord tišší s lepším ale ne výkonnějším motorem a možná i lépe naladěným podvozkem, ale já osobně od auta vyžaduji aby dobře brzdilo.
neregistrovaný "well"
14. 9. 2006 10:19
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Stačí vyměnit brzdové destičky ;-) . Pokuď ti od auta stačí, aby mělo ostré brzdy, jdi do Fiata.
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 15:34
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
cetl jsem to a dost me to prekvapilo - navic, ze 100kmh bylo treti nejlepsi, ze 130kmh treti nejhorsi ;-\
neregistrovaný "čert"
16. 9. 2006 11:05
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
No řekl bych ,že to je jednoduché marketéři Hondy zjistili že finance vložené do reklamy v česku by stály moc a český trh není pro ně až tak zajímavý jako třeba rusko :-) proto směřují své investice jiným směrem:-) ;-) jinak type R je ve svete vzdy víc než rs , jo jinak prestíiž ala honda co říkáš na pojmy ve světě aut: S2000, integra ,prelude , HSX má pro proti nim koncern vw konkurenci? ale myslím opravdickou konkurenci která by se jim mohla postavit na silnici:-)
neregistrovaný "čert"
16. 9. 2006 10:52
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Gti prestiž a oktavka ? to slyším prvně .-) :yes: myslím ,že Hondu si kupují znalci a ne hloupí panelákoví čecháčci kteří si kupují stejné auto protože ho má soused. Honda úspěch F1, vtec motory pojem!!! rs? relye? hm no pojdme dál koktevka cup ano to je vskutku prestizní .-)
neregistrovaný "IT"
16. 9. 2006 13:51
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
Moc bych sériové auto a F1 nesrovnával. Krom slova Honda,Renault,Ferrari, BMW atd. nemají spolu nic společného.F1 je jiná galaxie.
Tys dělal průzkum,že lidé z paneláků jsou hloupí a neví,co je dobré auto? Ono tu stále,už 16 let, máme něco jako pokus o svobodu,takže každý si koupí co chce a co tak pozoruji ve svém okolí nebo na pracovišti,tak hlavně na co má.Kousek mám sídliště a je tam jeden nový Civikář8,ale neví,že nemá auto postavit v křižovatce a navíc tak,že zablokuje chodník a všichni to musí obcházet.Jednou mu někdo přejde přes kapotu a bude to docela legální.Takže bych zrovna inteligenci a vlastnictví auta nějaké značky moc do souvislosí nedával.Pro jistotu. :-!
neregistrovaný "čert"
16. 9. 2006 15:47
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
no myslím , že ta formule f1 je krom super reklamy i o tom že technologie a postřehy praktikují i na ostatní automobily víš ,a co se týče toho průzkumu ano dělám v marketingovém oddělení a sem tam nějaké testy přehledy mám k dispozici nejen o autech .-) ale i o plenkách ,limonádách:-)
neregistrovaný "IT"
16. 9. 2006 16:45
Re: Jak rozcupovat GTIho snadno a rychle :-)
No,vím,protože jsem si ve 14 letech dal přihlášku na stroj.průmyslovku a pak na strojárnu....Sice to vím teprve nějakých 35 let,co to tak trochu sleduji(auta),ale vím.Nicméně každý,kdo si kupuje auto pod vlivem toho,že to jezdí a vyhrává nějaké soutěže WRC nebo F1, je hodně neinformovaný,když to řeknu opatrně. :-! Ještě to asi chvíli potrvá,než se keramické kotouče dostanou do hromadné výroby aut,např.,že ano?Nebo ventily spal.motorů z keramiky,nebo kevlar do konstr.skeletů osobních aut.
Nicméně to sídliště by mně docela zajímalo. Zatím mám odpozorováno,že tam stojí auta přiměřeně fin.možnostem obyvatel,s tím,že v Praze občas trochu jiná, než v Kopřivnici nebo Kolíně. ;-)
neregistrovaný "Filip"
13. 9. 2006 18:44
zimní gumy???
budu jí mít za měsíc. v základu budou 18" ... samozřejmě TFSI :-) ale potřebuji poradit se zimníma gumama. co by jste doporučovali? a co disky? díky
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 18:49
Re: zimní gumy???
Nejlepší, co se dají koupit, cokoliv zlepší chování ORS na silnici je více než žádoucí. :-|
13. 9. 2006 18:54
Re: zimní gumy???
Barum Polaris... nebo tak nějak se to jmenuje. Český, dokonalý auto, Česká dokonalá guma, za opravdu vynikající cenu. Co disky? Budto ty samé, co máš na letňákách nebo plech... Ve sněhu často sejmeš nějakej zapomenutej obrubník... a plecháč vyboucháš kladivem a jedeš dál... takže pokud oželíš na pár měsíců absenci krásného vzhledu... plech tě povozí.
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:28
Re: zimní gumy???
Dokonalá guma Polaris? Jsem patriot, ale chce to i špetku zdravýho rozumu :-|
13. 9. 2006 20:59
Re: zimní gumy???
No právě.
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 20:39
Re: zimní gumy???
GTI co ti Filip udělal? Slušná zimní guma je GY Ultra grip 7 nebo Dunlop (teď nevým označení). Barumky jsou dobrý na auto co najede málo km a výkonově neatakuje sto koní :no: . S plecháčema souhlas.
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 20:43
Re: zimní gumy???
Dunlop 3D. Teď má GY nový plášť UG Performance, ale zatím jsem ho nejel.
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 20:51
Re: zimní gumy???
Má desén jako letní GY Excelenc a to není žádný zázrak. Gy UG 6 a 7 jsou osvědčená klasika :yes: .
13. 9. 2006 21:04
Re: zimní gumy???
Mám za sebou i Dunlop i Pirelli... všechno jedno. Se vším, cčetně Barum neskutečná spokojenost. Jestliže si koupíš gumu regulérního výrobce (nikoliv supermarketovej zázrak za 800) nerozeznáš rozdíl. Barum jako Dunlop... Rozdíl je pouze v ceně. Domácí značka stojí méně. P.S. Mrkni do Barumky, jaké rozměry a na jaké rychlosti v tom Polarisu dělaj... budeš velmi překvapený.
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:47
Re: zimní gumy???
Jo - tak tenhle člověk tu má kuráž hodnotit auta. >:D Masakr! >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
17. 9. 2006 18:09
Re: zimní gumy???
>:D :yes: >:D
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 21:57
Re: zimní gumy???
Chlape, vystupuješ tu jako expert na auta a přitom nepoznáš rozdíl mezi kvalitním obutím a podprůměrem. Jezdíš občas na lyže nebo jen sedíš u těchto stránek? Pirellky jsem zimní nejezdil, ale Fuldu, Michelin, GY, Savu a Barum jo. Rozdíly jsou a velké. Určitě větší než cena těch pneumatik. Ušetříš dva tisíce a rozmlátíš auto za 500 t. Ach jo. Mimochodem Michelin pěkně klouže na mokru.
13. 9. 2006 22:10
Re: zimní gumy???
Já jezdil Pirellky běžně 200 na vymražený dálnici... a tvrdil jsem, že nad ně není... dokud jsem si nekoupil Barum... a zjistil, že je to to samé... Vloni tu byla diskuze o gumách - 600 příspěvků (rekord) tak si to tam všechno přečti. Musím se smát těm expertům, co maj sice na tlumičích 150tisíc, ale gumy musí mít od Dunlop :-) ;-) Klid Welle... to neudržíš.
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:16
Re: zimní gumy???
To máš pravdu, moje auto má 16500km :yes: . Na dálnici uvítáš lepší brzdnou dráhu a lepší odvod srajdy (rozbředlého sněhu). Na vymrzlé nepoznáš nic ;-) . S těma pneu jsi u mě docela klesnul, ale ty to přežiješ :no: .
13. 9. 2006 22:29
Re: zimní gumy???
Tak to raději nečti tu diskuzi pod gumama :-) No vidíš, máš 165... a jestlipak si měříš tlumiče? Je to přesně jak píši - mezi kvalitními výrobci a mezi ně Barum patří, nepoznáš rozdíl. Šanci máš poznat jen jiné profilové číslo, že ti to tedy víc teče v zatáčce... ale tohle zase těžce ovlivníš tlakem v gumě... P.S. Pozor na ten palec, to je tu taková malá atomovka... tak s tím štři ;-) Jinak není od věci si zjistit, jestli náhodou nejsou některé gumy různých výrobců vyráběné na stejné výrobní lince... :-) Znáš to z kosmetiky, ne - jeden krém v různých krabičkách... stojí i dvakrát tolik...
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:37
Re: zimní gumy???
Ty, GTI, a jsi si úplně jistý, že když valíš po hájveji 200, že jedeš opravdu 200 a ne 20? Počítat nuly ti totiž zjevně dělá potíže >:D Barum není kvalitní výrobce, je to značka "budget" třídy a s tím souvisí použitá směs a konstrukce pláště. Pokud nepoznáš rozdíl, jezdíš asi ve stodváce :-)
13. 9. 2006 22:45
Re: zimní gumy???
Pravda je, že ve stodváce jsem brousil také Barum - OR6... ;-) Ani ty ten rozdíl nepoznáš. Ostatně zkusil jsi ten letní Barum Brilantis? Když jsi si tak jistý? Dělaj ho do rozměru i pro Fiorano, tak nemusíš mít starost, do toho se určitě vejdeš :-) P.S. Škoda, že nemůžem někde udělat objektívní testy... dal bych ti tam Brilantis a řekl bych ti, že je to Dunlop za 30 táců... a ty bys dojel a řekl bys - tak pááánovééé, tohle, to JE guma, pak bys vystoupil, podíval by ses na čem žes to lítal... a zaplatil bys galon Chivasu :-) ;-) Nech prosím těch Schumi-songů...
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:40
Re: zimní gumy???
Kamarád pracuje ve firmě, kde se vyrábí tyče řízení pro Pažouta 207 a Toyotu (asi Yaris - nevím přesně). Výstupní kontrola, zpracování a technologický postup je zcela odlišný. Každá automobilka má svoje stroje a svoji linku. Je úplně jedno, že to dělá jedna firma v Plzni ;-)
PS: tlumiče neměřím, mám najeto "šestnácttisícpětsetkilometrů". To znamená téměř nové auto. Špatně čteš, je toho dneska moc ;-) .
13. 9. 2006 22:49
Re: zimní gumy???
Starší voči... Jo, tak to máš čas. Nevím jak lítáš, jestlis to najel za dva roky :-) ale nezapomínej si to nechat po 70 občas přeměřit... abys ty Dunlopy zbytečně nedrásal nasucho... P.S. Tyč na řízení není guma... Koncernové (obecně) produkty... tím směrem napni informační tykadla...
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:39
Re: zimní gumy???
Za 3/4 roku. Je to soukromé auto.
13. 9. 2006 22:35
Re: zimní gumy???
Ještě - na té vymrzlé jde o přilnavost... fatálně... zejména při 200. Já jezdil za komoušů na zimácích, které měly maximálku 60 >:D Fakt. Takže opravuju - není guma jako guma ;-)
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:44
Re: zimní gumy???
Já myslel, že dvěstě lítají jenom majitelé Hond :-) .
13. 9. 2006 22:51
Re: zimní gumy???
Dnes už bych to neudělal... bylo to po revoluci... velmi zajímavá doba.
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:11
Re: zimní gumy???
Pomalu píšu a King mě vždycky předběhne, sakra ;-) .
neregistrovaný "156driver"
14. 9. 2006 18:10
Re: zimní gumy???
tak tento prispevok te DEFINITIVNE diskvalifikoval u kazdeho, kto ma za sebou viac, ako olizovanie vykladov na showroomoch ! si jasny anglicakovy bejcek, s predplatnym AutoTipu ako bonusom za vwonaniu na verejnosti. nepleties si nahodou gumy a sprcgumy ??? :no: :no: :no:
neregistrovaný "156driver"
14. 9. 2006 18:04
Re: zimní gumy???
ty bracho, ked uz neriesis ciastky 700-800k, tak preco chces zrazu skrblit na po...tych plechacoch ? co to, ze by si zrazu takto primitivne degradoval ten majstrstyk >:D take 18´´ na plechacoch, to je presne to, co mlady drzy bejcek potrebuje >:D >:D >:D nech zije integrita osobnosti...
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 18:50
Co označuje zkratka RS?
Když zaslechnu ta dvě písmena v názvu vozu, ihned se mi vybaví nějaký vůz se sportovním duchem. Zajímalo by mě co má společného autosport a ropák s očouzenou zádí. Je fakt že sytě žlutá a sexy bílá budou jen umocňovat ten černý dým vanoucí z výfuku. Alespoň tak poznáme naftu od benzínu.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 18:53
Re: Co označuje zkratka RS?
To mě nenapadlo - to bude děs, hlavně na té bílé :-(
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 18:54
Re: Co označuje zkratka RS?
:yes: :yes: :yes: Naftě jde dým z výfuku.Benzínu od kol.
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 18:57
Re: Co označuje zkratka RS?
:yes:
neregistrovaný "daft"
13. 9. 2006 19:17
Re: Co označuje zkratka RS?
myslýš že se 125kW a 350N.m dvoukolku nerozhrabe? ja myslým že i na trojku ;-)
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:21
Re: Co označuje zkratka RS?
Ále to víš že rozhrabe. Jenže více uvidíš černý dým, než protáčející se kola >:D
neregistrovaný "daft"
13. 9. 2006 19:30
Re: Co označuje zkratka RS?
no když myslíš já ti to brát nebudu! ;-)
neregistrovaný "daft"
13. 9. 2006 19:10
konečně nadupaná ropa
Tak konečně nadupaná nafta na takový auto jsem a ne jen já dlouho čekal
,už aby stálo před barákem né že by my benzín smrděl ,ale já sem prostě ropák!! >:D , trocu to poladíme a tradááá!!!!!! >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:13
Re: konečně nadupaná ropa
Poladit? A jak? chip, filtr a koncovka z globusu ti dodá pocit tunera?
neregistrovaný "daft"
13. 9. 2006 19:25
Re: konečně nadupaná ropa
"no jasně že bych nakupoval u benzínky to je nejlepší tuning"
chip, mrkev a laděnej koncovej díl pro zvuk proč ne, ale já nepsal že já nakupuju v globusu a ty to taky nedělej
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
13. 9. 2006 19:40
Re: konečně nadupaná ropa
Co chceš ladit na ropce? V tak malém spektru výkonových otáček není na čem přidávat. Utavil bys to už při zajíždění
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 20:03
Re: konečně nadupaná ropa
Také si myslím,že tolik moderní chiptuning nemá u takovéhleho agregátu cenu.Je to docela nákladná věc,bavíme-li se o opravdové kvalitě od profesionálů.Je to opravdu tenký led.Vtomhle případě, je to na naftu výkonu habakuk.
neregistrovaný "daft"
19. 9. 2006 19:14
Re: konečně nadupaná ropa
výkonu je to hodně to je jasný ,ale proč ho nemýt ješte víc a drahá věc no myslím že když budu mít na to auto tak nějakejch 25000-30000kč vškrábnu a abych nebyl na tenkém ledě tak třeba pan "ABT" to dělá se zárukou teda aspoň myslím ;-)
neregistrovaný "daft"
19. 9. 2006 19:07
Re: konečně nadupaná ropa
no možná že bych to nejdřív zajel tak 25000km by stačilo a jel si v přečipovanym "tédéíčku"nebo jiné ropě já v pár jo a mám pocit že to bylo vždy o dost lepší , ale je to věc názoru já prostě benzín leju jinom motorky
neregistrovaný "156driver"
14. 9. 2006 18:16
Re: konečně nadupaná ropa
konecne nadupana nafta ??? ty si bol doteraz offline ?
neregistrovaný "čert"
16. 9. 2006 15:52
Re: konečně nadupaná ropa
No je vidět ,že jsi znalec :-) Ty jsi jeden co čekal a jezdí v otřískaným toledu což je skoro to samý ne? a zapomenul jsi ještě fajnovou nálepku na zadní okno třeba sony a fajnový potahy s bočním vedením za 320kč
neregistrovaný "anonym"
13. 9. 2006 20:03
bez titulku
VIZ TEST NA WWW.AUTOREVUE.CZ TEN JE O NĚČEM TROCHU JINÉM NEŽ TOMHLE TLACHÁNÍ
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 20:07
Re: bez titulku
Takže zkušenosti nadšenců a majitelů aut považuješ za tlachání?
neregistrovaný "Vektor"
13. 9. 2006 20:10
Re: bez titulku
Je to trouba, už to písmo.. :no: :-(
neregistrovaný "cosworth"
13. 9. 2006 20:25
zajimalo by me
jestli si nekdo uz koupil ojetou N1. neni mi jasne co se s tema autama bude po skonceni leasingu dit. pri prodeji to musi platce zase dodanit takze efekt nic moc.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 20:48
Re: zajimalo by me
Koupíš za 800 tisíc, vrátí ti 127731,- DPH. Prodáš za 300000 a státu odvedeš 47899,- DPH. Úspora činí 79832,- Kč a to za tu mříž docela stojí. Za ty prachy máš naftu na ujetí cca 45 tisíc km. Rok až dva máš PHM zadarmo :yes: .
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 20:49
Re: zajimalo by me
Jo píšeš ojetou N1. Postup je stejný, jen úspora je menší. Pokuď nejsi plátce DPH, tak tě to nemusí trápit.
neregistrovaný "Tomm"
13. 9. 2006 21:05
Re: zajimalo by me
Jen tak mimochodem, ORS ma v zakladu filtr pevnych castic, takze zadna ocouzena zad nebude. A muze mi nekdo rici, co mate porad proti P-D? Ta hlucnost neni argument, treba 96kW OI byla odhlucnena, ze by se vsechna HDi v citroenech mohla jit schovat (s jinou znackou s timto motorem jsem nejezdil;-(( ). A co se tyce kourivosti, tak CR taky pekne kourej, jenze to uz nikdo nechce videt, vzdyt ma preci CR. A hlavni duvod, proc VW prechazi na CR je cena hromadne vyrabenych vstrikovacu a jednoduzsi zakomoponovani FAP
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:23
Re: zajimalo by me
96kW byla odhlucnena >:D >:D Delas si srandu ne ? ;-) Najel jsem s ni dost a byl jsem rad ze jsem presedlal na benzin, jak jsem psal vyse - radsi si ty dva litry navic zaplatim nez znovu zazit toto :-) Navic ta prodleva turba....Nekde jsem cetl je Passat 125kW je vyborne tichy tak me celkem zarazi ze v O2 je to tak hlucny...
13. 9. 2006 21:27
Re: zajimalo by me
Já jsem už unavenej neustále reagovat na ty infantilní pokřiky o P-D. Kdo ví, co udělal P-D pro motorizaci aut, a kdo zná výkonovou kvalitu těchto motorů, stojí v pozoru. Výkonovej potenciál těchto motorů byl a stále je nadprůměrnej... Píšeš to správně. Jenže, víš co je to za potupu, když si tu někdo konečně koupí tu perlu v nižší střední z dovozu... a v dlouhým táhlým ho sejme děda v Octavii na P-D? :-) To se pak musí tihle hoši vyřádit na diskuzi těma čoudovejma zoufalostma. Někdy si tak říkám... copak asi pasete v těch vašich garážích... když jste tak nad VW věcí :-) Co by mohli pást... nic, nějakou bazarovou šunku, a ročně najedou 10tisíc... na dluh ;-) Diamantovej kovboj, kovboj v premiovce, ten by přece nekritizoval Octavii... Nejhorší pro tyhle jezdce formule šotolina je poznání, že nemaj v tom dlouhým táhlým na české auto. Ten postoj je samozřejmě podporován intelektem toho kterého kritika, ale obecně je známou věcí, že kritik Škody, pokud je to čech, je budto velmi mladý, beznázorový bejček, nebo velmi intelektuálně nesmělý jedinec... bez rozhledu a bez naděje. Čest výjimkám.
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:35
Re: zajimalo by me
Křísíš mrtvolu? PD má jedinou výhodu - stále ještě jednu z nejlepších spotřeb. Ale to už nestačí. Technologie z kamionů prostě do osobáků nepatří. Výkonová kvalita a potenciál? Nevšiml sis, kam se dostaly výkony BMW, Renaultu, Fiatu a Toyoty. Pravda, docela papaj, ale to 125kW PD taky... Jasně, kovboj v prémiovce vidí octavii, slintá blahem a salutuje >:D . ... Aj aj, jsem to ale chudák... Jsem velmi mladý, intelektuálně nesmělý beznázorový bejček bez rozhledu a naděje. :'-( Co já si jen počnu? :*)
13. 9. 2006 21:42
Re: zajimalo by me
Musíš dočítat do konce... P.S. Já nekřísím mrtvolu... jen nezatracuji bezostyšně motorizaci, která hrála roky dominantní a zásadní roli. Diamantovej kovboj... tomu je Oct šumafuk... proto píši, kdo je kritikem...
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:45
Re: zajimalo by me
Roky? Z minulosti se žít nedá ;-)
13. 9. 2006 21:50
Re: zajimalo by me
A on z ní snad někdo žije? Jednak víš co už z koncernu jede na C-R, jednak ti tu Jozki napsal jak dojde ke generační obměne u Golfu... tedy normální běžnej vývoj. VW přece nestaví pomník P-D...
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:56
Re: zajimalo by me
Ale ty jo ;-)
13. 9. 2006 22:03
Re: zajimalo by me
Já, jehož pojmy - kanystrovej kovboj, naftovej kovboj, tu takřka zdomácněly? :-)
neregistrovaný "čert"
16. 9. 2006 16:01
Re: zajimalo by me
no vzhledem k tomu ze vw produkuje diesly takovou dobu a honda s 2,2 přišla nedávno a je daleko dál. to není můj pocit to je výsledek testů ,že? .-)No tak kluci z německa asi někde zaspali :-) no není to prvně nemám jim to za zlé pro konzumenta stále vyhovující náčiní. Můj otec typický konzument - octavie to nej.nemám mu to za zlé i tak jej mam rád každý si kupuje to co potřebuje, no nemáme příliš náročné automobilové jedince mezi sebou .-)
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:43
Re: zajimalo by me
Opet si dovolim nesouhlasit - verejne prďznam (narozdil o tebe GTI) ze mam v garazi Galant 94 2.0 V6 - rocne najedu 30tis. Sunka podle tebe - za 80 tis, podle me strci octavii do kapsy - muzu srovnavat s PD130HP. Samozrejme ne kroutakem - tam me strci do kapsy, ovsem ostatni - kvalita, vybava, podvozek, kultura motoru...oktavka bez sance...moje dalsi volba - Galant 2.5 V6, potom BMW 325. Samozrejme az vydelam/splatim dum. Prosim ted nedelej prednasky ze mam ruzovy tanga
;-)
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:46
Re: zajimalo by me
jo a co se tyka levyho pruhu - ve 200km/h mam jeste porad 1000 ot k dobru - co na to PD ? ;-)
13. 9. 2006 21:56
Re: zajimalo by me
Na růžový tanga tu máme jiného experta :-) Ten Galant... je jednak legenda, jednak auto ze střední třídy... tak ho nervi do nižší střední k Octavii. 30 je dobrej průběh. Dělám kolem 50... Hele, střední třída, navíc v Galantu, to seš takovej polodiamantovej kovboj ;-) :-) takže přechod do menšího auta by byl bolestnej, to je známá věc... ale musíš uznat, že na svou třídu je OCT vynikající vůz.
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 22:06
Re: zajimalo by me
jasne, to je :yes: me jse spis o ty prachy - na to, abych koupil novy BMW budu muset par let setrit - a do ty doby jestli dat ctvrt mega za ojetou oktavku nebo Galas 2,5V6 v kuzi - nevaham ani na chvilku...i tak 800t za novou RS..tak doplatim 200t (treba si pujcim) a mam trojku - a to trosku jiny kafe ne ;-)

Jinak panove jdu hajat at jsem do prace fit - musim si *** na bavoracka, diky za diskuzi :yes: Jen by me zajimalo - GTI - co delas ze jsi porad na netu - ja se v praci nezastavim ;-) Uz se tesim jak rano protahnu sestival, jo, bude se mi dobre spat >:D
13. 9. 2006 22:16
Re: zajimalo by me
Tu trojku v důstojné formě nepořídíš pod 1,25 mega. Dělám hlavou... většinou ;-) :yes: Dobrou noc, Galante.
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 06:51
Re: zajimalo by me
jasne, ale xenony, kozeny sedacky, dvouzonovou klima klidne ozelim, tady jde hlavne o podvozek, motor, rizeni..proste BMW..a to mas uz tak za 900 :yes: a za dustojnou povazuju i 320i a 320d v zakladu ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 09:14
Re: zajimalo by me
Myslím, že BMW... to chce vybavit.
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 15:37
Re: zajimalo by me
neni to ale nutnost, xenony nejezdi ;-)
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 21:46
Re: zajimalo by me
Ale jdi :-) . Mám najetou 1,9 TDI 90k, 1,9 TDI 130k, 1,9TDI 100k a 2,5 TDI 170k. Nejhorší motor je ta 130koňová potvora. Výkonu na rozdávání, ale využitelná v malém spektru otáček a výrazný turboefekt. Všechny motory jsou kromě šestiválce hlučné a všechny včetně 2,5 čmoudí(všechny jsem jezdil bez FPČ). Jejich revír je dálnice, jejich užití u dealerů (nutičů) co objíždějí zákazníky (nic proti - jen jim tak u nás říkáme ;-) ). VW bylo v dieslech nejlepší, ale zaspalo dobu a prim přebrala Honda, BMW a částečně Frantíci. VW zatím žije z dobré pověsti, kterou si zasloužila z počátku naftové éry, ale ta doba už je dávno pryč.
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:49
Re: zajimalo by me
souhlas, turboefekt velice vyrazny, jinak kdyz uz jedes 120 tak to jede :-)
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 21:34
Re: zajimalo by me
Dovolím si nesouhlasit.Filtr pevných částic je dobrá věc,ale při akceleraci je kouřivost pořád dosti velká.Kamiony jsou už trochu dále,euro 5 je řešeno již přidáváním močoviny do výfuku a stejně je kouřivost vysoká.Každopádně jsou už dieselové motory vývojově hodně a hodně daleko a posměch už není na místě.Co dodat?Rozdíly už jsou čím dál menší.Jen si vybrat.V jednom se asi dohodneme,cenová politika PHM je už na lnfarkt!!!!!!!!!
neregistrovaný "palo"
14. 9. 2006 01:11
Re: zajimalo by me
mocovina vychytava NOx nie sadze
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:36
Re: zajimalo by me
Dal bych si taky jointa >:D
neregistrovaný "JardaBar"
13. 9. 2006 21:26
ČERPADLO A TRYSKA
Někdo tu psal, že: "VW Golf VI bude mat od polovice roku 2008 2,0 TDI Common rail - 140 PS." Co si teď počnou s čerpadlem a tryskou? Začnou dělat sekačky aby měla Honda aspoň nějakou konkurenci?? ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jozki."
13. 9. 2006 21:34
Re: ČERPADLO A TRYSKA
To som bol ja. ;-) Co si pocnu ? Ved taketo generacne vymeny motorov su uplne bezne. Proste ku koncu modeloveho roku alebo k nejakemu vyrobnemu tyzdnu skonci vyroba jedneho motora a nahradi sa druhym. Normalna vec u kazdej automobilky. :-!
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
13. 9. 2006 21:29
To musíš vidět
[odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
13. 9. 2006 21:33
Re: To musíš vidět
[odkaz]
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
13. 9. 2006 21:34
Re: To musíš vidět
[odkaz]
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:43
Avia Line
Dnes je každá automobilka expert na diesely. Čím to ale je, že i nové diesely v nových autech při přidání plynu čadí jako avie? Mondea, megany, VW group, FAP nefap. Občas mi ty brikety z výfuku skoro rozbijou sklo. Až vás zase bude předjíždět Honda s nápisem i-CTDi na zádi, podívejte se jí po výfuku - po čmoudu ani památky. Bez filtru, miláškové ;-)
Rozbalit vlákno
19
13. 9. 2006 21:48
Re: Avia Line
S tím, že je bez filtru se raději nevytahuj... ale musím napsat, že narozdíl od tebe nevidím na silnicích moderní auta, jak Mondeo, tak Apoštola kouřit.
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:51
Re: Avia Line
nevim a to jsem se chtel dneska zeptat - Passat 2.0 TDI ma v zakladu filtr ? Jel jsem dnes za nim a to ze se mu cadilo z laufu me celkem zarazilo....
neregistrovaný "Jozki."
13. 9. 2006 21:54
Re: Avia Line
V serii nema. Ale v ponuke je 2,0 TDI s filtrom aj bez. Kto sa chce tvarit ekologicky ma moznost kupit motor s DPF. :-!
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 21:56
Re: Avia Line
filtr nemá na kouřivost vliv.Vliv má výše vstřikovacího tlaku,o tom to je.
neregistrovaný "Galant"
13. 9. 2006 21:58
Re: Avia Line
no cetl jsem neco jinyho - pokud to je pravda tak PD130HP s 205Mpa by nemal zacoudit - a pritom to je jak avie (prehanim)
:-)
13. 9. 2006 22:01
Re: Avia Line
Kouřivost jsou saze, které pokud má auto filtr jsou filtrem zadrženy a je tedy po kouřivosti... takže nebýt filtru kouří každá nafta... teda až na Hondu, protože jak píše dole King, Honda si patentovala perpetum mobile :-)
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:04
Re: Avia Line
Záleží na tom, jak dobře dokážeš naftu spálit :-)
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 21:54
Re: Avia Line
Mám fakt pocit, že už víc píšeš na acz, než jezdíš. Chce to vyjet mezi lidi, brachu. A s tím filtrem - někdo holt Euro IV uměl už 3 roky před platností bez filtru, jiný ne. ;-) I spalovat naftu se musí umět :-)
13. 9. 2006 21:58
Re: Avia Line
Jo,jo, jenom Honda má dobrý kotelníky :-) Kouří AVIA... to je dokonalá clona. Ale opravdu nevnímám kouř od moderních aut...
neregistrovaný "Trucker"
13. 9. 2006 22:02
Re: Avia Line
A kam se člověk dostane od tématu,co?Takže,RS je jen jedna a nafta patří do kamen!!!!
neregistrovaný "Tomm"
13. 9. 2006 22:15
Re: Avia Line
No jasny, ale nezapomen, ze ne kazdej chce mit stovku za sest sekund. Pro nekoho je dulezita spotreba. Mam starou octavku s 81kW(rotacni cerpadlo,a neni moc hlucny) motorem a i ve meste to bez problemu jezdi pod 6l. A i s plnym autem(4lide a bagaz) nemam problem jet treba na Misecky(pro ty co nevi,slusne stoupani v Krkonosich;-) ) a taky pod 6. To, ze je kolega s M-B 2,8 na sto km o 10 minut rychlejsi neresim. A co se tyce stability na silnici, pri vymene tlumicu sem dal sportovni a sedi perfektne. Tak proc to nedat treba i na OII RS a muzes si vybrat, bud komfort s naklanenim nebo tvrdej podvozek... Nabidka funkcnich!!!! tuningovych doplnku je velka.
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 06:57
Re: Avia Line
osobne mi toto provedeni taky prijde kultivovanejsi a uspornejsi :yes: nevim jestli krome vyssiho vykonu a kroutaku ma PD nejakou dalsi vyhodu pro bezny provoz :-)
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:04
Re: Avia Line
Tak máš domácí úkol - všímej si ;-)
13. 9. 2006 22:12
Re: Avia Line
Dokonce myslím, že horší jsou staré 120/Favorit s tou kouřovou clonou ze spáleného oleje, to vnímám i na dech mnohem hůř, než 30 letého meďáka.
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:26
Re: Avia Line
Vypni si občas vnitřní okruh >:D . Taky se ti přestanou mlžit okna ;-) .
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:32
Re: Avia Line
>:D
13. 9. 2006 22:32
Re: Avia Line
:-) Mám automat.
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:47
Re: Avia Line
Že by porucha :-) .
neregistrovaný "Jarda"
13. 9. 2006 22:22
Rozlišení !!
Sakra to snad nemyslej vážně!! Tdi jo! 125kW JO !! Ale RS?! NE!! Ať se to menuje jakkoliv ale RS ne?! Musi to přece bejt nějak odlišený! 90% eres u nas budou diesely to je jasny ale proc to alespoň nějak neodlišej od benzínu! alespoň znáček tdi na boku nebo něco sakra... Tim mě škodovka zklamala... proti dieselu osobně nic nemam jede to krásně ale ať si řiká kdo chce co chce benzin je benzin!! ;-\
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 22:30
Re: Rozlišení !!
U Škody je nafta a sportovní verze móda. Škoda Škody, staré eRko vzbuzuje víc úcty a emocí.
13. 9. 2006 22:39
Re: Rozlišení !!
Welle, nahoře píšeš, že Honda je takovej japonskej bavorák >:D Hele, já tu byl nucenej přečíst už různá zvěrstva, ale tohle bys měl v zájmu zachování míru mezi národy odvolat ;-) :-)
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:50
Re: Rozlišení !!
Smiř se s tím ;-) . Tyhle dvě značky přitahují lidi, kteří chtějí od aut víceméně to samé. :yes:
13. 9. 2006 22:53
Re: Rozlišení !!
Tak teď me snad rozbrečíš... ty už nejsi na tenkém ledě... ty se topíš >:D ;-) Fakt, Welle, tohle by se tu odehrávat nemělo... přeci jen... to bychom tu brzy pasovalo Logana na konkurenci Astona...
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 22:55
Re: Rozlišení !!
O konkurování si tu ale řeč nebyla, že ne? ;-)
13. 9. 2006 23:00
Re: Rozlišení !!
No, ještě, žes tu zatáčku za Wella jakž takž vybalancoval... :-)
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:09
Re: Rozlišení !!
Nestíhám psát a taky už půjdu pomalu počítat ovečky :-) . Ráno musím do práce :no: .
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 23:14
Re: Rozlišení !!
Chceš prémiovou sportovní značku? Jdi do BMW. Chceš mainstreamovou sportovní značku? Pak Honda (případně Alfa). :-) Ale Honda má v plánu se sápat i do teritoria BMW, takže pozor. >:-[] Minimálně ve střední třídě, vyšší střední třídě a mezi sportovními roadstery se to docela daří :-!
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:17
Re: Rozlišení !!
Ale fuj, to radši Lexus ;-) .
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 23:35
Re: Rozlišení !!
Ten moc sportovní není. Ale ani luxusní... ;-\
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:52
Re: Rozlišení !!
Mě se líbil daleko víc než bramborák.
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:30
Re: Rozlišení !!
Ty tu pořád srovnáváš VW (Logan) a Hondu (Aston) :-)
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:05
Re: Rozlišení !!
To klidně odvolám, současný Bawor se propůjčil cirkusáckému designu pana Bengla, zatímco Honda se designově lepší a lepší.Srovnání z mojí strany bylo, že BMW bývalo chápáno jako sportovní Německá automobilka a stejně tak i Honda je sportovní Japonská automobilka. Vzájemně si příliš nekonkurují, protože BMW v běžných vozech vyměklo a Honda se soustředí na cenově dostupnější auta. Nemlaťte mě, BMW M3; M5; M6 jsou po honbě s Adinou za co nejvyšším výkonem pro běžný provoz nevhodné a ještě je přitom dokáže potrápit kdejaké EVO nebo STi. Byl jsem na srazu BMW a současná produkce může jen zasněně vzpomínat na E30 1,8 IS. BMW dnes už slušný čtyřválec neumí, proto v této kategorii nemůže Hondě konkurovat. Honda se zase nežene mezi šestiválce, protože to nemá zapotřebí. Spokojen ;-). A koukej si koupit slušný zimáky nebo se nám ještě někde zabiješ!
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 23:16
Re: Rozlišení !!
Pravda, s kým bychom pak polemizovali >:D
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 23:18
Re: Rozlišení !!
I když - nebyl bych tak tvrdý, třeba kupé řady 3 a X5 naznačuje, že by se mohlo BMW zase časem srovnat ;-)
neregistrovaný "Well"
13. 9. 2006 23:28
Re: Rozlišení !!
To coupé je hrozný :no:
neregistrovaný "King"
13. 9. 2006 23:34
Re: Rozlišení !!
Není :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 09:13
Re: Rozlišení !!
Tady končím... Celou noc jsem nespal >:D Bože můj... to mám snad za trest... polemizovat tu o tom, že Honda je vlastně zakuklený BMW >:-[] ;-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 09:36
Re: Rozlišení !!
Chudáčku, jsi vlastně takový sedlák u Chlumce auta.cz ;-) >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 10:01
Re: Rozlišení !!
Pokud se domníváš, že v Civicovi jsi tu za Bivoje >:-[] , tak ti musím sdělit smutnou skutečnost... Smolíček Pacholíček hadr >:D ;-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:04
Zavan minulosti pro tatiky stredni tridy
At jiz benzin nebo dehet, RS je auto ktere dokaze oslovit i tatiky stredni tridy, co ve spravnem veku nemeli na auto s kridlem jak od Airbusu a ted by si s necim takovym pripadali trapne. Potrebuji odvezt rodinu na hory, na chalupu, nalozit tchyni, vylozit tchana, odvezt se do rachoty a zpet. A kdyz konecne vysoupnou posledni kousek ven, zaklapnou dvere, tak se vrati o 10 - 20 let zpet, tep se zvedne, leva dlan sevre volant, prava uchopi radici klacek a rychla jedna dve tri....to je ta chvile kluka pro feroveho fotra od rodiny. A presne tohle dokaze RS nabidnout. Kufr na tchyni i radost pro kluka, ktery je v kazdem chlapovi. A podle toho jak moc jsi jeste kluk volis foukany benzin, nebo turbokadlakadla
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Cjoctavian"
14. 9. 2006 16:50
Re: Zavan minulosti pro tatiky stredni tridy
:yes:
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 17:02
Re: Zavan minulosti pro tatiky stredni tridy
:yes: :yes: :yes: Tohle se ti povedlo ;-)
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 19:03
Re: Zavan minulosti pro tatiky stredni tridy
Tomu rozumím, jen za to chce Škoda moc a dostává se cenově do teritoria střední třídy :no:
neregistrovaný "JEMNEMIHOMNI"
14. 9. 2006 17:28
něco pro autora
"motor si vystačí při malém zatížení jen s polovinou sacích kanálů, což má vliv na kompresní poměr" - paneBože, autore, piš o něčem čemu rozumíš a ne o technických detailech - kompresní poměr to opravdu NEOVLIVNÍ!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ericn"
14. 9. 2006 20:46
Nejdřív si to RS TDi vyzkoušejte...
Koukám, že tady je hodně lidí co tohle auto viděli jen na fotkách :no: . Nejdřív si to RS dojděte vyzkoušet a pak tu něco pište, já to udělal včera a musím říct je jede jak z praku :yes: Je to velmi povedený auto a v modrý metalíze Race je super... ;-) Tyhle diskuse - viz. srvnání s accordem je na nic... GTI jen do nich >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Trucker"
14. 9. 2006 20:59
Re: Nejdřív si to RS TDi vyzkoušejte...
Konečně někdo další,kdo ví o čem RS je. :yes: :yes:
neregistrovaný "Dzosua"
14. 9. 2006 21:45
bila
opet bila jiz i na Koktavce RS a slusi....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Daemon"
17. 9. 2006 17:39
len copyright
Na autosalone v Moskve vystavovali vsetky BMW v bielej farbe a hned na to sa objavila octavia rs white steel ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 3. 2007 22:09
RS
Octavia RS
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Freddy"
17. 6. 2007 11:55
Honda civic
Nejlepsi je honda civic z 91-95 r.v. 1.6 vti 16v 160k. to chci a to si taky sezenu.... :-) je to pekny maly auticko ktery tostatecne rychly aby rosekal cokoly :D jen par upraw... jako sporowni wyfuk, bloky motoru sani a tunu jineho .... jen aby to ten motor wydrzel :D:D:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 10. 2007 10:15
Škoda octávia RS
Je pěknej a natuněnej je ale hezdčí(dobře se tuní) :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 12. 2007 19:17
Pavel
MAm škodu o. rs a nevim jestli má svítit modře techometr protože mi svítil a už mi nesvítí a svítil mi
:-) :-) :-) ;-) >:D >:D
Rozbalit vlákno
0