rad by som si to pozrel a vyskusal s tym 2t privesom. To pisem ako clovek, ktory taha dost pravidelne 3.5 t privesy. Bez vyrovnavania svetlej vysky na zadnej naprave to bude iste zazitok ;-) akoze nespochybnujem to ani nekritizujem len hovorim, ze prospeje ak bude mozne to vyskusat.
O trakciu s haldexom 5 nemam obavy. O spravanie a zivotnost DSG na limite celkovej hmotnosti supravy tiez nie. Skor tie previsy, svetla vyska len 170mm a chybajuce vyrovnavanie svetlej vysky vzadu..
Na tažné samotné stejně působí jen zlomek. Neznám parametry u Octavie, ale limitem může být něco jako 125 kg. Výsledek podobný, jako když slušně naložíš kufr.
Ano i ne, při přejezdu nerovnosti (nějakého hupu) to může být i víc. Ale nepřijde mi to nic divného. V ČR mají obecně auta strašně malé povolené hmotnosti přívěsů. V zahraničí může mít to samý auto klidně o 1t víc (teď nemyslím konkrétně Octavii).
Tedy to není dobrá zpráva..
Místo aby se sv. výška auta zvedla na 190-200 mm spadla na 171 mm.. :-!
Myslím , že to je proti duchu tohoto auta. Lidi ho chtějí na hory a chaty!
Občas i někdo na image..ten to řešit nebude.
Další zákazníci skončí u konkurence. ;-\
suhlasim.... znizenie svetlej vysky u outdooroveho modelu je proti logike ;-\
ale doba je zla..... za 10 rokov bude aj 15cm svetlej vysky uz hotovy offroad, musime si zvykat ;-\ ze dobre casy su davno prec a nehladat logiku v novych autach ... vsetko ide opacnym smerom ako by malo... a auta nie su vynimkou
Samozřejmě, že jde všechno správným směrem. Snížení světlé výšky možná zamrzí, ale u kompaktního kombíku s docela dlouhým rozvorem a převisy to v zásadě až tak nevadí. Nebo víte, jaký bude přírůstek přechodového a nájezdových úhlů při zvýšení světlé výšky na 190, které tady Jaroš vzývá? Zcela zanedbatelný, o něco by se zlepšila průchodnost lehčím terénem, ale k tomu má škodovka Yetiho. A bude mít zřejmě Snowmana a Sherpu. Takže jaká škoda, že je nyní Scout o 9 mm blíž k zemi? Žádná, řekl bych. 171 mm je na dojezd k chalupě po polňačce dost.
Ono drhnout se dá i s 250, když už na věc prijde. Záleží na majiteli, k čemu bude auto využívat. Navíc je potřeba vědět, který podvozkový díl a v které části podvozku je nejblíž k zemi. Ale to, co neprojdeš s 171, neprojdeš pravděpodobně ani se 190.
A6 je zakrytovaná, nic jí pod břichem nevisí, drhne pěkně prahy a nárazníky. Člověk totiž také někdy potřebuje z cesty sjet a pak jsou třeba koleje problém. Ne každá polní cesta je zpevněná kamením, aby se na ní auta nepropadala.
Jen jsem reagoval na to, že 171 na polňačku stačí. Na pěknou polní cestu vůbec nepotřebuješ zvednuté auto. To spíš oceníš ochranu na podvozku. Ale na horších cestách může být i 185 málo.
Mezigenerační snížení světlé výšky je jasnou chybou! Světlá výška se naopak měla alespoň o jeden, či dva cm zvýšit! Lidé, kteří dosud měli Octavii scout dřívější generace, půjdou kvůli tomu ke konkurenci :no:
presne tak, tiez som ju zvazoval ako dalsie nove auto ale ta svetla vyska ma odradza. Ktovie, ci by sa to nedalo rozumne zdvihnut inymy tlmicmi a strunami aspon o 2-3 cm.
Nebudem sa striktne drzat tried, lebo tie uz realne de facto ani neexistuju, ale ide polozit stredne velke auto aj vyssie - Subaru XV, Subaru Legacy Outback.
Třídy neexistují? >:D Zlatý ventilek tomu muži! Řekl bych spíš, že vznikají nové, ale existenci těch stávajících bych si zpochybňovat spíš netroufl. Ale dobře tedy, nebudeme si hrát na třídy. Najdi auto, které nabídne techniku scouta a přibližně stejné rozměry (DxŠxV). Požadavek na benzinové i naftové motory nad 130 kW sem psát raději nebudu ;-)
Práve konečne RS ma zmysel >:D Aby ludia pochopili že RS u škody neznamená RS u Forda - ale len akýsi medzistupeň výbavy ako máš Ambiente - Elegance atď. Bez tých monštóznych výfukov mi ta 2.0 tdi pripadá omnoho krajšia a lepšia praktickejšia ( nebude tak dráždiť závodníkoch na prechipovaných Fábiách )